Tommy Robinson

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

Mijn advies aan hem zou zijn politiek asiel aan te vragen in de USA. Geef de elite geen kansen.
Het komt op mij over, -ik begrijp het als- dat dit een provacatie is van de elite , geweld uitlokken (Tommy's dood) om de regering excuus te geven militair/politioneel de macht te houden. Hetzelfde meen ik te zien met de Franse gilets jaune, antifa -de in de eerste plaats kwaadaardige nietsnutten zijn als altijd geweldadig, gilets jaune weten dat en grijpen in, proberen dat te stoppen.
Macron lijkt zo 'onhandig' met zich uit te drukken te zijn dat iedereen zich wel op de tenen getrapt voelt. Zo'n dummy zal de man echt niet zijn. Geweld van de gilets jaune is wat de reden geeft tot militair ingrijpen.
Maar het Franse volk loopt voorop en gaat die strijd winnen, de E.U. daardoor in grote stress, financiéle instorting en wat daarna gebeurt zal ik misschien willen dat niet gewenst te hebben.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

silkyboxershortXL schreef:Mijn advies aan hem zou zijn politiek asiel aan te vragen in de USA. Geef de elite geen kansen..
Waarschijnlijk komt hij het land niet meer uit met een vliegtuig. In Europa hoeft hij ook geen asiel aan te vragen. Geen kans. De enige kans die hij misschien heeft is vertrekken naar een visegrad land met zijn gezin.

Maar ik weet niet of ze hem daar willen hebben.

Arme Tommy. Ik heb medelijden met hem en met zijn gezin.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

Ezra Levant BARRED from commenting on Tommy Robinson's trial


Tommy Robinson Trial - Day 2 - Ezra Levant - Why I support Tommy!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

BREAKING Tommy Robinson LOSES His HARRASSMENT Case Agaist Cambridgeshire Police

.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

BREAKING!: Tommy Robinson volledig verwijderd van YouTube!

Geplaatst op 2 april 2019

Afbeelding

Lees HIER het artikel (Engelstalig)

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/02 ... n-youtube/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Tommy Robinson wil in het Europees Parlement

Geplaatst op 28 april 2019


(Klik rechts onderin de balk voor Engelse ondertiteling.)

Tommy Robinson wil zich kandidaat stellen voor de EU-verkiezingen. Hij treedt als onafhankelijk kandidaat in het noordwesten van Engeland voor “de arbeidersklasse van het hele land” aan, die niemand zou hebben die hem vertegenwoordigt. Aan zijn concurrent Nigel Farage, die met zijn nieuwe Brexit-Party bovenaan staat in de peilingen, maakt hij maar weinig woorden vuil: Farage zou slechts “nog een miljonair zijn, die van bovenaf op de arbeidersklasse zou neerkijken”, aldus Robinson.

“Net als velen van jullie ben ik niet in een rijke familie opgegroeid. Mijn moeder was een Ierse immigrant, mijn vader loodgieter. Zij brachten me bij dat hard werken en de bereidheid om offers te brengen tot succes leiden. Ze zeiden tegen me dat ik voor mezelf, voor anderen en hetgeen waarin ik geloof, moet opkomen. Zij maakten me bovendien wat ik nu ben – een vader, een zoon, een echtgenoot… ik houd van mijn gezin en van dit land, dat me de vrijheid schenkt om te doen wat ik wil… Maar net als veel anderen met mijn achtergrond heb ik nog nooit gestemd. Ik heb nooit geloofd dat verkiezingen iets veranderen. Geen van de politici heeft mij vertegenwoordigd of zich beziggehouden met mijn belangen… We worden geregeerd door mensen, die weten dat wij bestaan, maar zich niets van ons aantrekken.

Ze ademen niet dezelfde lucht in en drinken niet hetzelfde water als wij. Ze houden niet van dezelfde dingen en leven niet hetzelfde leven. Om de politiek in te gaan, was ik niet van plan. Mensen zoals ik komen niet aan de macht, dat wil ik veranderen… Ik strijd tegen de onrechtvaardigheid en de mensen die me wereldwijd ondersteunen, doen dat niet vanwege mijn persoon, maar omdat ze dezelfde onrechtvaardigheid ontdekt hebben. Daarom probeert men mij met alle middelen tot zwijgen te brengen. Maar als ze dat met mij kunnen doen, kunnen ze dat ook met iemand anders doen. Daarom wil ik me in het noordwesten als EU-afgevaardigde kandidaat stellen, zodat we de mogelijkheid hebben tegen hen te zeggen: “Zo niet meer”. Ze zijn dronken van hun eigen arrogantie en tot nu toe is er geen verandering in zicht. Mijn inkomen als EU-parlementariër zal volledig naar de slachtoffers van seksueel misbruik door de grooming gangs gaan. Onze kinderen hebben iets beters verdiend dan de platte opmerkingen van de arrogante elite en ik zal er voor zorgen dat zij het krijgen. De Brexit heeft aangetoond dat wij een eigen wil hebben… maar de EU, Theresa May en onze afgevaardigden hebben dat geïgnoreerd. Als we hen daar nu mee laten wegkomen, zullen ze voor altijd op dezelfde manier doorgaan. Stem daarom op Tommy, zodat de verandering komt”, aldus Tommy Robinson in zijn verkiezingsspotje.

De andere kant is klaar voor de strijd. Gemeentes verklaarden volgens “MailOnline” in brieven dat de “racist” Tommy Robinson niet welkom zou zijn. Ook de alomtegenwoordige Britse Soros-vereniging “Hope not Hate” neemt positie in: “Stephen Lennon is een rechts-extreme vechtersbaas, die zijn platform gebruikt om anderen te koeioneren, te misbruiken en te splijten. Hij verbreidt haat om schenkingen van zijn aanhangers bij elkaar te schrapen. Hij heeft een lange geschiedenis van uitschelden van minderheden zoals moslims en waar hij ook opduikt, is er trammelant. Om zichzelf kandidaat te stellen, is alleen maar nog een mogelijkheid voor hem om zijn zakken te vullen”, bijt de voorzitter van “Hope not Hate”, Nick Lowles, vol haat.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Mariella Slominski

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/28 ... parlement/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

De aristocratie in GB laat z'n ware kleuren zien.
Overal waar TR campagne voert om verkozen te worden tot parlementair lid van de E.U. is excessieve tegenwerking van gezagsdragers die bovendien moslimbendes begeleiden naar de bijeenkomst.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door King George »

Muslims ATTACK Women and Children at Tommy Robinson Campaign in Oldham

Please download this video and upload it everywhere. We need everyone to see the tactics the establishment and media will go to try to prevent us winning. This time putting innocent men, women and children at risk from violent masked up Muslim gangs led to our campaign rally by the Greater Manchester Police! We will win this so please share! https://youtu.be/FrK0YbIAcl4

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

Paul Weston onderstreept de ernst van de ontwikkelingen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

We are Tommy!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Free Tommy Robinson!

Afbeelding

Tommy Robinson moet opnieuw voor de (partijdige) rechter verschijnen op 4/5 juni, alleen omdat hij het lef had de aandacht te vestigen op de vele moslim grooming gangs (Rotherham, Telford, enz., enz.) met vele duizenden verkrachte jonge blanke meisjes.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Sven Groter2”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

Ezra Levant reageert op de rechtzaak.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Schunnig....

Mohammed Shafiq is een BBC “broadcaster.

En Anjem Choudry roept openlijk op voor een burgeroorlog

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Schunnig....

En Anjem Choudry roept openlijk op voor een burgeroorlog

Afbeelding
Een ernstige ontsteking in onze beschaving is dat wij moslims niet serieus nemen. . . .

Het zal zo'n vaart niet lopen, roept de linkse afdeling in Nederland in koor. En ach, de meeste moslims zijn immers goedaardige mensen die mogelijk je buren zijn en waarvan je weet dat je daar geen last van hebt. Zij doen geen vlieg kwaad.

Maar wat weet je werkelijk van je moslimburen?
Weleens afgeluisterd wat daar binnenkamers wordt besproken? Mij is in ieder geval niet opgevallen dat er steeds minder Marokkaanse kopvodden rondlopen in de grote steden. En een kopvod is een demonstratie voor wat komen gaat als dat achterlijke zooitje primitieve godsdienstwaanzinnigen in Europa de meerderheid uitmaakt. Wanneer ze dan nog niet van hun stemrecht gebruik maken om op een islamitische partij te stemmen zijn ze pas echt van Allah verlaten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Ezra Levant: BOMBSHELL in Tommy Robinson re-trial (Day One)


Ezra Levant: Tommy Robinson trial, Day Two


Tommy Robinson: FULL SPEECH after "guilty" verdict


Ik zou denken dat Jan Publiek in het VK eens kritisch naar de kosten van politiek via de achterdeur van justitie kijkt zodat er druk ontstaat op verantwoordelijken om zich hiervoor publiek te verantwoorden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

En dan is er nog een dingetje dat haastig versluierd wordt in het politiekcorrecte klimaat in het VK:

UK rape gang victim SPEAKS OUT to support Tommy Robinson | Ezra Levant
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

TOMMY ROBINSON FOUND GUILTY! (Robert Spencer and David Wood LIVE)


The Old Bailey in the UK has sentenced an innocent family man to death!
Tommy Robinson is veroordeeld omdat hij volkomen terecht aandacht vroeg voor het fenomeen van van overheidswege beschermde moslimmisdadigers die kinderen verkrachten. Kennelijk heeft hij in het VK geen mensenrechten. Dat belooft nog wat voor de andere natiestaten waarin overheden moslimmisdaden witwassen, bagatelliseren en versluieren. Om burgeroorlog die bij ongewijzigd beleid gaat ontstaan te voorkomen moeten zulke regeringen weggestemd worden en met hun heulende pers en ambtenaren worden weggestuurd.
Laatst gewijzigd door sjun op zo jul 07, 2019 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Tommy Robinson praat met RT, nadat hij schuldig werd bevonden aan “minachting van de rechtbank”...
RT - Gepubliceerd op 5 jul. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Violence breaks out with Police after Tommy Robinson found Guilty in London Court


Vanwege de kromspraak, want rechtspraak valt dit niet te noemen, daalt langzaam bij de burgers het besef in dat hun burgerrechten eveneens op het spel staan. Dat dit zo is komt uitstekend in beeld, je zult je hier als agent maar voor blijven lenen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Tommy Robinson Found Guilty of Contempt Due to No Free Press in the UK
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Tommy Robinson begs Donald Trump to give him asylum in the US

Tommy Robinson today begged Donald Trump to give him asylum in the US claiming being sent to a British jail would be a 'death sentence'.

The former English Defence League leader, whose real name is Stephen Yaxley-Lennon, could face jail again for interfering with the trial of an Asian sex gang at Leeds Crown Court in May 2018.

Two High Court judges found him guilty of contempt of court at the Old Bailey last week - which carries up to two years in jail - for 'aggressively confronting and filming' defendants while the jury considered its verdicts.

Ahead of the sentencing on Thursday, Robinson pleaded with President Trump to let him live in America, saying being sent to prison in the UK would be like a 'death sentence'.

He told the far-right InfoWars website: 'I beg Donald Trump, I beg the American government, to look at my case. I need evacuation from this country because dark forces are at work.

'This is a direct appeal on behalf of my family – we love the United States, I have no future here [in Britain]. The country has fallen.

Robinson claims he will be murdered in jail because he claims British prisons are 'controlled by jihadi gangs' - a claim disputed by the authorities in the UK.
'
Ik denk dat Tommy te laat is. Hij kan vermoedelijk het land niet meer uit. Hij had beter kunnen onderduiken in een visegrat land.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Officieel is de Uk nog een democratie, maar dit soort spelletjes lijken in een dictatuur thuis te horen. :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Robinson claims he will be murdered in jail because he claims British prisons are 'controlled by jihadi gangs' - a claim disputed by the authorities in the UK.
Dat laatste hoeft de krant er niet bij te zetten, maar dat gevangenissen niet geheel onder controle van de autoriteiten staan is een publiek geheim.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie