Censuur voor internet

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

EU zet volgende stap naar censureren internet door extreemlinkse ‘George Soros’ organisatie

Xander, 29-04-2018

Afbeelding

Zweedse regering gaat pro-islamitische immigratie massamedia subsidiëren om ongewenst onafhankelijk nieuws tegen te gaan – EU druk bezig met feitelijke oprichting ‘ministerie van Waarheid’, waar Nederlandse parlement zich juist tegen verzette

Zoals we eerder dit jaar berichtten heeft de Europese Commissie afgelopen week de volgende stappen gezet naar het censureren van het internet, waardoor onafhankelijke en conservatieve of ‘rechtse’ websites straks offline gehaald kunnen worden. De EU doet dat zogenaamd om ‘nepnieuws’ te stoppen en de burgers ‘media geletterdheid’ te geven, maar in werkelijkheid willen de Brusselse totalitairen geen enkele inhoudelijke kritiek meer op hun beleid dat gericht is op het verketteren en uitsluiten van Rusland, het volledig uitwissen van alle grenzen en afbreken van de traditionele natie-staat, en de vorming van een totaal geïslamiseerde EU-Superstaat die in de komende twee, drie decennia honderden miljoenen moslimmigranten naar ons werelddeel wil halen.

De EU gaat een ‘onafhankelijk feiten-controlerend netwerk’ oprichten, waarin leden van het International Fact-Checking Network (IFCN) deel van gaan uitmaken. Het IFCN werd opgericht door het Amerikaanse Poynter Institute, dat onder meer wordt gefinancierd door de extreemlinkse Open Society stichtingen van de beruchte miljardair-globalist George Soros, die al jaren nauw samenwerkt met Brussel, en zijn haat tegen de onafhankelijke natiestaten in Europa die weigeren zich te laten islamiseren –met name de nog christelijk getinte in Oost Europa- niet onder stoelen of banken steekt.

Duitsland en Zweden voorop met censureren internet
In Duitsland heeft de regering Merkel reeds het linksextreme fascistische German Correctiv ingezet om kritiek op de overheid, de massa immigratie en de islam zo snel mogelijk te verwijderen en/of te bestraffen. Het zal geen verbazing wekken dat het German Correctiv eveneens banden heeft met Soros en zijn Open Society.

De linkse regering van Zweden trekt ruim € 1,3 miljoen uit waarmee de mainstream media ongewenst ‘nepnieuws’ moet gaan bestrijden. De huidige media volgen sowieso al jaren de strenge richtlijnen van Stockholm, waardoor amper wordt bericht over de geëxplodeerde migrantencriminaliteit in het land. Facebook kreeg zelfs speciale bevoegdheden om zogenaamde ‘nep accounts’ te wissen.

De EU zelf oefent –mede op aandringen van Duitsland en Zweden- al enige tijd grote druk uit op sociale en internet media zoals Google, Facebook en YouTube om onafhankelijk en conservatief nieuws, wat steevast ‘haatspraak’, ‘nepnieuws’ of ‘racisme’ wordt genoemd, zwart te maken en uit te bannen.

Ministerie van (extreemlinkse) Waarheid
Met dit beleid krijgt Brussel –met steun van regeringen in bijna alle West Europese hoofdsteden- is het definitief gedaan met de vrijheid van meningsuiting. Sterker nog: de EU krijgt hiermee zijn eigen Orwelliaanse ‘ministerie van Waarheid’, dat exact gaat bepalen wat u over welk onderwerp te horen en te lezen krijgt.

Het behoeft geen uitleg dat dit aangaande de EU, de islam, de massa immigratie, de integratie naar een Superstaat, de globalisering en andere ‘progressieve’ en (extreem)linkse standpunten uitsluitend positief dient te zijn, en aangaande mensen en groepen die hun volken, culturen en grenzen willen behouden, kortom alles wat ‘conservatief’ is, uitsluitend negatief. Ook Rusland zit nog steeds in dat specifieke media ‘verdomhoekje’.

Vorige maand veranderde D66 minister van Binnenlandse Zaken Kajsa Ollongron van gedachten, en besloot de wens van de Tweede Kamer om verzet aan te tekenen tegen het Brusselse anti-nepnieuws bureau EUvsDisinfo alsnog te honoreren. De Tweede Kamer nam een VVD/SP motie aan waarmee Ollongren werd gevraagd zich sterk te maken voor de opheffing van dit propaganda orgaan (2). Het is onduidelijk in hoeverre het parlement zich ook gaat verzetten tegen de nieuwe censuurmaatregelen van de EU.

Xander

(1) Breitbart London
(2) NU

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... rganisatie
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Mahalingam »

Bestaat er goede en foute censuur?
Propaganda IS kwam via Nederland, reseller vrijuit
Islamitische Staat heeft servers in Nederland gebruikt om zijn propaganda te verspreiden. Die servers zijn woensdag en donderdag uit de lucht gehaald en in beslag genomen bij een internationale actie in acht landen. De hostingprovider en de koper van de hostingruimte treffen geen blaam, zegt de politie.

Het onderzoek werd gehouden in Nederland, België, Bulgarije, Frankrijk, Roemenië, het Verenigd Koninkrijk, Canada en de Verenigde Staten. Het Nederlandse OM bevestigt tegenover De Telegraaf dat het betrokken is geweest bij de operatie.

De actie richtte zich op grote propagandaplatformen zoals Amaq, het persbureau dat IS gebruikt om zijn berichten te verspreiden, maar ook voor nieuwssites als Halumu en Nashir en voor de radiozender al-Bayan.
Via Amaq heeft IS de verantwoordelijkheid voor terreuraanslagen in onder meer Parijs, Brussel, Barcelona en Berlijn opgeëist. Nu wordt het voor de terreurgroep veel moeilijker om terroristisch materiaal uit te zenden en bekend te maken.

Onschuldig
„Nederland heeft een hele goede infrastructuur, hosting is een grote business”, reageert ict-expert Brenno de Winter. „Daarmee krijg je ook randverschijnselen, zoals criminaliteit. Maar het hoeft niet veel te betekenen. Je kunt ook hostingruimte regelen via internet met een prepaid creditcard, dat is niet moeilijk.”

De politie bevestigt die lezing inderdaad. Het hostingbedrijf verhuurde een server aan een zogenaamde reseller. Die verhuurde het door aan iemand, die het weer doorspeelde aan een crimineel die aan IS is gelieerd. Zowel de provider als de reseller treffen geen blaam, zegt de politie. „Die laatste haalde de content ook meteen offline en werkte goed mee aan het onderzoek.”
Bij welk hostingbedrijf de server stond waarmee IS-propaganda werd verspreid, kan de politie niet zeggen.

Europol
Het onderzoek liep al sinds 2015. Een jaar later, in augustus 2016, was er al een politie-actie. Daarna bouwde IS betere systemen op. In juni 2017 was er een tweede operatie, onder leiding van Spanje. Met de servers die toen in beslag werden genomen, konden IS-aanhangers in meer dan honderd landen worden achterhaald, aldus Europol.

De actie werd geleid door het Belgische Federaal Parket en gecoördineerd vanuit het hoofdkwartier van Europol door het European Union Internet referral Unit, dat deel uitmaakt van het European Counter Terrorism Centre en als doel heeft de verspreiding van ISIS-propaganda via het internet tegen te gaan.

In Nederland heeft de Internet Referral Unit van de politie meegedaan aan de actie. Alle gegevens van de IS-propaganda zijn gekopieerd en naar Brussel gestuurd, zodat in België verder kan worden gewerkt aan het onderzoek.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971344 ... da-offline
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Alice Weidel (AfD) wint tegen Facebook

Geplaatst op 30 april 2018

Afbeelding

Hamburg – De arrondissementsrechtbank in Hamburg geeft gehoor aan het verzoek van de AfD-politica Alice Weidel (foto) en vaardigt een voorlopige beschikking uit, die het aan het sociale netwerk Facebook verbiedt om een beledigend commentaar tegen Weidel op het territorium van de Duitse Bondsrepubliek verder te verspreiden. Tegelijkertijd met het vonnis stuurden de politica en haar advocaat Facebook al de volgende officiële waarschuwing wegens nieuwe beledigingen.

Dr. Alice Weidel, fractievoorzitster van de AfD in het Duitse parlement, klaagde met succes Facebook aan. De aanleiding van het rechtsgeding, dat plaatsvond voor de arrondissementsrechtbank in Hamburg, was een commentaar, waarin Weidel o.a. “vuile nazi zeug” werd genoemd.

NetzDG compleet nutteloos
De rechtbank gaf Weidel vandaag gelijk en vaardigde een voorlopige beschikking tegen Facebook uit, die het commentaar nu moet verwijderen. Bij overtreding dreigt een boete van tot € 250.000,-.

“Daarmee is nu duidelijk dat AfD-politici op internet geen loslopend wild zijn, maar ook dat de NetzDG (internet doorzoekingswet) compleet nutteloos is. Facebook zag zichzelf niet in staat het betreffende commentaar te verwijderen, omdat het in Duitsland niet meer op te roepen was. Weliswaar werd het verwijderd, wat echter voor Duitse internetgebruikers, die via buitenlandse IP-adressen op Facebook kwamen, nog steeds zichtbaar.

Weidel moest eerst naar de rechter stappen om Facebook te dwingen het commentaar te verwijderen. Het bewijs ervoor dat de NetzDG geen enkele meerwaarde oplevert en geen rechtssysteem kan vervangen, werd door de arrondissementsrechtbank Hamburg en Facebook zelf geleverd”, staat er op de Facebook-pagina van Alice Weidel.

Advocaat van Facebook maakt zich zorgen om de vrije meningsuiting
De vertegenwoordiger van Facebook, advocaat Martin Munz, noemde het commentaar tegen Weidel “smakeloos”. Tegelijkertijd waarschuwde hij echter volgens “Meedia” eveneens voor gevaren voor de vrije meningsuiting wanneer Facebook in een land geldende rechtsbeslissingen wereldwijd zou invoeren. “Facebook is niet de superrechter”, zei Munz tijdens de zitting.

Met de beslissing van de rechtbank in Hamburg zouden de onenigheid tussen de AfD-politica en haar advocaat enerzijds en Facebook anderzijds echter nog niet beëindigd zijn. nog op de dag van de oordeelverkondiging zou de advocaat van Weidel naar eigen zeggen nieuwe waarschuwingen naar Facebook hebben gestuurd. Op de Facebook-pagina van een “antifascistisch forum” zou zijn cliënte beledigd zijn in een commentaar van een gebruiker. De gedupeerde meldde de zaak. Het sociale netwerk zou echter weigeren het commentaar te verwijderen onder verwijzing naar de Community standaards.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/30 ... -facebook/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Nigel Farage Questions Mark Zuckerberg over censorship
OrionPrime - Gepubliceerd op 22 mei 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Op grond van twee tekeningen: Zweedse journalist wegens “hate speech” verhoord

Geplaatst op 25 mei 2018

Afbeelding

De voormalige hoofdredacteur van het magazine “Samtiden” van de Zweden Democraten werd door de autoriteiten verhoord, nadat hij door de “Net Hate Examiner-Group” bij de politie werd gemeld. De reden zijn twee satirische tekeningen over de islam, die hij heeft gepubliceerd op Facebook.

Nadat hij een foto met twee fictieve boekomslagen had gepubliceerd, werd de journalist en expert Jan Sjunnesson wegens “aanzetten tot haat” bij de politie geroepen voor een verhoor. Sjunnesson zelf ziet hierin een poging om hem in diskrediet te brengen. De foto, die Sjunnesson in moeilijkheden bracht, werd gepubliceerd in verband met de boekenbeurs van Göteborg in september 2017, bevatte twee verschillende boeken, die tot heftige discussies leidden: “Grootmoeder is geen geest” en “Grootvader heeft vier vrouwen”.

De beide boeken werden in samenwerking met de vereniging Somali Nordic Culture gepubliceerd om kleine kinderen te informeren over de manieren van andere culturen zoals polygamie en volledige versluiering. Daarop antwoordde Sjunnesson met een foto van twee imaginaire boektitels. De ene heet “Mustafa wil meedoen”, en laat kinderen zien die stenen oppakken en naar een meisje gooien. De andere heet “Met opa aan het werk” en laat twee mannen zien die een derde met een zweep slaan.

Sjunnesson nam het politieverhoor op, dat plaatsvond op 15 mei, en publiceerde het daarna volledig. Tijdens het verhoor gaf Sjunnesson toe de foto geplaatst te hebben. Hij betwistte echter een delict te hebben gepleegd. “Het was niet mijn bedoeling om respectloos te zijn”, zei Sjunnesson tijdens het verhoor en wees erop dat de foto´s een satirische bedoeling zouden hebben. Volgens Sjunnesson werd hij door de door de belastingbetaler gefinancierde groep “Näthysgranskaren” (Net Hate Examiner), die online op zoek is naar postings met “hate speech”, bij de politie gemeld.

De groep presenteert zichzelf als onafhankelijk, maar heeft via het Zweedse Agentschap voor Jeugd en Maatschappij (MUCF) in 2017 in totaal 600.000 SEK (ongeveer $ 74.000,-) aan staatssubsidies ontvangen. “Houd u er rekening mee dat ik de fictieve covers niet getekend heb en dat mijn comment geen religie of etniciteit betreft”, becommentarieerde Sjunnesson zijn blog. De journaliste en schrijfster Katerina Janouch riep het publiek ertoe op deze “beledigende” beelden te delen om “deze net-haat-terroristen pijn te doen” en Jan Sjunnesson te ondersteunen. “Retweet alsjeblieft. Laten we samen delicten plegen”, twitterde Janouch.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/25 ... -verhoord/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door xplosive »

Het is niet meer zo dat censuur "dreigt" voor internet, want CENSUUR VOOR INTERNET IS NU AL EEN FEIT.

Zelf bij het simpele eenvoudige zoeken naar "Henry Kissinger 95" kreeg ik opvallend weinig resultaten. Ik vond bijvoorbeeld niet de legio pagina's in het Engels die daarover moeten zijn. En onderaan het zoeken op internet staat nu steevast de tekst :

Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming.

Mogen we als gebruikers van internet zelf niet meer bepalen wat we willen zien? Blijkbaar niet dus.

De tirannie van de EU wordt met de nu door onze strot geduwde AVG zo steeds duidelijker merkbaar.

Edit :

Blijkbaar is er iets aangepast, want ik krijg nu ineens wel veel meer zoekresultaten. Men vond blijkbaar dus ook dat het nieuw geïmplementeerde AVG-filter te rigide was toegepast. Misschien toch kinderziektes van nieuw ingevoerde AVG-filters.
Laatst gewijzigd door xplosive op zo mei 27, 2018 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Begrijp ik het goed dat we op weg zijn terug naar af?

Er zal een nieuw soort nieuwsgaring-tijdperk aanbreken, maar dan 'ondergronds'. Zeg maar illegaal. Maar aangezien illegaal nog altijd bestaat, maar niet meer strafbaar wordt gesteld, lijkt het er nu veel op dat 'illegaal' met gegevens van anderen omgaan, toch weer strafbaar wordt.

Jarenlang konden we criminelen in het voortraject niet onder ogen zien. Want er stond een zwarte balk over hun ogen. Ook namen mochten niet volledig worden afgedrukt van gearresteerde misdadigers. Dus . . . waarom nu al die heisa voor nodig is, heeft volgens mij maar één doel: het imago van alle schofterige corrupte bestuurders in de EU onder de pet houden. Of zit ik ernaast met mijn negatieve gedachten?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door xplosive »

Hans v d Mortel sr schreef:Dus . . . waarom nu al die heisa voor nodig is, heeft volgens mij maar één doel: het imago van alle schofterige corrupte bestuurders in de EU onder de pet houden. Of zit ik ernaast met mijn negatieve gedachten?
Het zou zomaar de spijker op de kop kunnen zijn, Hans!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:CENSUUR VOOR INTERNET IS NU AL EEN FEIT
Ongetwijfeld, het vervelende is alleen dat we niet weten hoe veel er voor ons wordt weggecensureerd. Er zit weinig anders op dan over te stappen naar platforms die de naam hebben niet te censureren, zoals Gab. Met block- en mute-knoppen kun je vervolgens zelf bepalen wat je niet wilt zien. Voor veel grote namen is die stap natuurlijk wel erg groot en als je die wilt zien moet je wel bij de corrupte winkels blijven komen, maar misschien is het sowieso geen slecht idee jezelf wat variatie te gunnen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Censuur bij reactieplatforms.

Bij DDS zijn tal van woorden niet toegestaan, best wel lullig omdat je wel eerst even je lappen tekst moet kopiëren voordat je ze publiceert. [icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re:

Bericht door Ali Yas »

Stanley schreef:Censuur bij reactieplatforms.

Bij DDS zijn tal van woorden niet toegestaan, best wel lullig omdat je wel eerst even je lappen tekst moet kopiëren voordat je ze publiceert. [icon_lol.gif]
Het is ook aftasten en proberen, omdat je geen terugkoppeling krijgt over het verboden woord. Het gaat kennelijk niet om verbetering maar om intimidatie en daar heb ik een hekel aan. Ze bekijken het maar bij die ballentent.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Uiteraard, en een ballentent is het!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Op YouTube mag ik niet meer terugkomen. Ik was eraf gedonderd vanwege mijn filmpje van 21 maart over salon salafist en jihadist meneer de burgemeester Aboutaleb te Rotterdam. Ik weigerde schuld te erkennen. Rotterdam is een niet mis te verstane grote belangrijke stad in Nederland en in het belang van Europa en heeft volgens de ideeën van de AIVD een burgemeester die angstvallig in het oog gehouden moet worden. Ik probeerde weliswaar bezwaar te maken tegen mijn blokkering op YouTube. Dat was toegestaan. Maar dan moest ik blijkbaar eerst toegeven, want de bezwaarknop heeft nooit gewerkt. Misschien had ik bij Aboutaleb excuus moeten aanbieden. [icon_lol.gif]

Ik ben een keer voor drie dagen door Facebook gestraft. Ik weet bij Allah niet meer waarvoor. En nog niet zo lang geleden is snel door Facebook iets verwijderd van mij dat met seks te maken had. Het was een bloot plaatje dat helemaal paste in de context van mijn sociale bericht aan de wereld.

Afbeelding

P.S.: dat filmpje is uiteraard ook niet meer op FFI te zien. Ik ga nu kijken of ik het ergens anders kan stallen. Lastig met die nieuwe Europese fascistische regels die bijna naadloos passen op het eisenpakket van de mislukte mensensoort 'moslims'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Scherp Hans, zoals de meeste van jouw reacties.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Met de groeten van Orwell: enorme golf van censuur tegen Identitaire Beweging

Geplaatst op 1 juni 2018

Afbeelding

Binnen slechts enkele uren werden in een georkestreerde actie de hoofdsite evenals tientallen regionale sites van de Identitiare Beweging Duitsland op Facebook en Instagram, met honderdduizenden volgers, verwijderd. Ook de site van de prominente vlogger Martin Sellner, de leider van de Identitaire Beweging Oostenrijk met duizenden abonnees, was de dupe.

Een gedetailleerde motivering voor deze enorme golf van verwijderingen leveren de beide sociale media ondernemingen niet, ze voeren slechts een niet nader verklaarde “overtreding tegen de gemeenschappelijke standaards” aan.

De activisten van de Identitaire Beweging spreken op hun resterende sites van “absolute willekeur” en stellen aan de kaak dat hier met behulp van de vorig jaar aangenomen netwerk doorzoekingswet doelbewust patriottische tegenstemmen gecensureerd dienen te worden.

Daardoor zou er een “zacht meningstotalitarisme” dreigen te ontstaan, dat er alleen maar toe zou dienen om het eigen links-liberale wereldbeeld te bevestigen.

De activisten kondigden verder juridische stappen aan en vragen het publiek om financiële ondersteuning bij de rechtsstrijd en bij de opbouw van alternatieve mediastructuren.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/01 ... -beweging/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

“Identitairen”: Allesomvattende uitwis-campagne door het Merkel-regime in alle sociale netwerken

Geplaatst op 4 juni 2018

Afbeelding
Eén der belangrijkste Europese verzetsbewegingen tegen de Merkeliaanse genocide werd ’s nachts op bevel van het hoofdkwartier van de Bondskanselier uit de sociale netwerken gewist.

Bijna niemand zal hebben meegekregen dat de links-fascistoïde misdadiger-staat Merkelland (niet te verwarren met Duitsland, want Merkel is niet de kanselier van de Duitsers, maar van alle niet-Duitsers) tijdens een nacht-en-ontij-actie de Identitairen aan jullie blikveld heeft onttrokken. Oorzaak is een allesomvattende uitwis-campagne in alle sociale netwerken. En daarmee opnieuw een inbreuk op de constitutie (grondwet), die uitdrukkelijk (art. 5GG) vaststelt dat censurering van meningen niet plaatsvindt.

De totale censuur is allang de norm geworden.

Met de machtsovername van de neo-bolsjewisten hebben wij thans niet slechts dezelfde, maar feitelijk ergere toestanden dan in de DDR.

Er vindt namelijk censuur plaats, en wel a) in de vorm van vrijwillige censuur door de media, die niets anders zijn dan bereidwillige medeplichtigen van de Merkeliaanse immigratiepolitiek en daarmee van de sluipende genocide op de Duitsers (wee hen, dat door hen zo gehate volk zal ze te grazen nemen) en b) in de vorm van vervolging van elke politieke mening die niet die van de heersenden is.

Duitsland intussen op dezelfde lijn als China en Noord-Korea
Waar deze mening niet kan worden vervolgd, omdat ze – zoals mijn blog – op een veilige server in het buitenland zit, doet Duitsland intussen hetzelfde als China en Noord-Korea: het sluit de toegang tot Internet voor deze sites af.

Zo diep is Duitsland tevoren nooit gezonken – en de media applaudisseren
En 87% van de Duitsers krijgt dit óf niet mee óf ze interesseren zich er niet voor. Ook dat is het werk van de media: zou deze 87% weten wat de resterende 13% weet, dan zouden wij in Merkel-Land allang revolutie hebben.

Wie over de thema’s van de Identitairen nader wil worden geïnformeerd, abonneert zich het best op de Nieuwsbrief. Dat kunt U uw vrienden eveneens mededelen.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/04 ... netwerken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

EU stemt deze week over censuurwet waarmee vrije internet feitelijk wordt vernietigd

Xander, 19-06-2018

Afbeelding
Artikel 13 is in wezen de volgende stap in een digitale ‘boekverbranding’ zoals de Nazi’s deze in 1933 uitvoerden, en die de opmaat was naar een verschrikkelijke dictatuur. (Afbeelding: Getty Images (3)).

Er wordt amper aandacht aan besteed, maar morgen en overmorgen stemt een comité van het Europese Parlement voor een nieuwe wet die het vrije internet zoals we dat al jaren kennen feitelijk zal vernietigen. Landen zoals Nederland hebben hun aanvankelijke verzet er helaas tegen opgegeven. Mocht Artikel 13 inderdaad worden aangenomen, dan komt het internet onder een Sovjet-achtige totale censuur te staan, waardoor onafhankelijke en afwijkende meningen zo goed als onmogelijk nog hun stem kunnen laten horen.

Uploadfilters gaan bijna alles blokkeren
Een eigen parodie video, een remix, een slogan, een blog post, commentaar op Reddit, een programmeercode, een live stream van je game, of zelfs maar een link of tweet moeten straks door strikte filters worden gehaald om te zien of er geen auteursrechten mee worden geschonden. Omdat providers ervoor aansprakelijk worden gesteld en hoge boetes kunnen krijgen, is het onvermijdelijke gevolg dat bijna alles wat particulieren straks uploaden uit voorzorg zal worden geblokkeerd.

Het gevolg is dat het internet binnenkort totaal gecontroleerd wordt door enkele grote media bedrijven, die geheel gaan bepalen wat u wel en niet kunt plaatsen op het internet. De grote muziek- en filmstudio’s streven hier al heel lang naar, zogenaamd vooral gericht tegen het plaatsen van illegale content op Facebook, YouTube en (via) Google. Die hebben die filters echter al voor tientallen miljoenen euro’s geïnstalleerd, waardoor de nieuwe wet vooral de kleinere platforms, forums en gewone doorsnee internetters treft.

Parlementariërs verdeeld
Op enkele uitzonderingen na gaan de EU landen de komende twee dagen akkoord met een versie van Artikel 13 die dus nog veel strenger is dan het oorspronkelijke voorstel van de Europese Commissie. Alleen het Europese Parlement kan de wet nog tegenhouden. Daar zijn de conservatieven en liberalen in het comité voorstanders van de wet, zijn de socialisten, linksen en groenen tegen, en zijn de ‘rechts populisten’ verdeeld. Buiten het comité zijn de meeste politieke groepen verdeeld, met uitzondering van de conservatieve christendemocraten (EPP) en de rechts-populistische ENF, die beide voorstanders zijn.

SaveYourInternet
Veel Europarlementariërs zijn mogelijk niet eens op de hoogte van de gevolgen van de wet, omdat ze geen zitting hebben in een van de belangrijke comités. Op #SaveYourInternet wordt iedere Europeaan die zijn internet vrij en toegankelijk voor alle meningen wil houden dan ook opgeroepen om bijvoorbeeld per email, telefoon of twitter contact op te nemen met nationale Europarlementariërs om deze belangrijke zaak onder de aandacht te brengen, en erop aan te dringen dat zij ervoor zorgen dat Artikel 13 alsnog in de prullenbak verdwijnt.

Op TechDirt wordt al een tijdje gewaarschuwd dat de nieuwe wet ‘een complete en totale ramp’ voor het internet is. Behalve de genoemde upload filters komt er namelijk ook een ‘link taks’, waarmee zelfs het plaatsen van een link naar een andere (nieuws)site geld gaat kosten. Dat betekent bijvoorbeeld dat de linken in en onder dit artikel niet meer mogelijk zijn.

Totale controle via achterdeurtje, met Nederlandse instemming
Artikel 13 vereist feitelijk dat alles wat op het internet wordt gedaan, nauwlettend wordt gemonitord. De EU beweert weliswaar dat dit niet de bedoeling van de wet is –omdat totale controle van het gedrag van burgers officieel verboden is-, maar dit is wel degelijk het onvermijdelijke gevolg. (2) Het wordt dus op de bekende geniepige Brusselse wijze via een achterdeurtje toch ingevoerd.

Het erge is dat ook de voor meer dan de helft liberale Nederlandse regering zijn verzet tegen de wet heeft opgegeven. De VVD, D66, maar ook het CDA en de ChristenUnie, stemmen dus in met de invoering van extreemlinkse totalitaire ‘Sovjet’ achtige internetcensuur. Waarmee andermaal onderstreept wordt dat ons parlement feitelijk helemaal niets meer te zeggen heeft in Europa, en werkelijk alles in en door Brussel wordt bepaald.

Xander

(1) Save Your Internet via Infowars
(2) TechDirt
(3) Afbeelding: Getty Images (alleen vrij voor redactioneel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... vernietigd
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door silkyboxershortXL »

Stefan Molyneux helder over artikel 13:
The Biggest Threat To The Internet As We Know It | Article 13

Stuur een bericht via https://saveyourinternet.eu
aan;
Esther de Lange (MEP), Christen Democratisch Appèl
Judith Sargentini (MEP), GroenLinks
Marietje Schaake (MEP), Democraten 66
Dennis de Jong (MEP), Socialistische Partij
Kati Piri (MEP), Partij van de Arbeid
Sophia In 't Veld (MEP), Democraten 66
Lambert van Nistelrooij (MEP), Christen Democratisch Appèl
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Facebook bant Vlaamse Meesters, want “te naakt”

Geplaatst op 22 juli 2018

Afbeelding

Vlaamse musea hebben een open brief geschreven aan Facebookbaas Mark Zuckerberg, omdat ze vinden dat de ban op naaktafbeeldingen is doorgeschoten. Facebook verwijdert ook geschilderd naakt van Vlaamse meesters en dat is té streng, vinden de musea.

Schilderijen van Rubens, vol met vrolijk bloot, zijn kansloos bij Facebook. Zelfs De Kruisafneming van Pieter Paul Rubens mocht niet worden getoond, omdat Jezus er op zijn lendendoek na helemaal naakt op is te zien. Ontkenning van de Holocaust is prima op Facebook, een blote Jezus kan niet. “Aanstootgevend. Dat is het woord dat wordt gebruikt om de borsten, billen en engelen van Peter Paul Rubens te beschrijven. Niet door ons, maar door u”, schrijven de directeuren van de grote Vlaamse musea aan Zuckerberg. Ze denken dat die zich iets aantrekt van kritiek. Maar daar is zelden iets van gebleken.

Bron: www.welingelichtekringen.nl

https://ejbron.wordpress.com/2018/07/22 ... -te-naakt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Twitter-censuur...

Afbeelding

“Goebbels was voorstander van vrijheid van meningsuiting voor meningen die hem aanstonden. Stalin ook. Als je werkelijk een voorstander bent van de vrijheid van meningsuiting, dan ben je voorstander van de vrijheid van meningsuiting voor exact die meningen die je veracht. Anders ben je geen voorstander van vrijheid van meningsuiting.” (Noam Chomsky)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben ooit aan Facebook begonnen toen ik een oproep via een e-mail van een vriend ontving om vriend van hem te worden op Facebook. Een andere vriend, die niet aan Facebook doet, zei mij ooit: "Facebook is voor kinderen."

En dat klopt als een zwerende vinger wanneer je Facebook gaat verkennen. Vergelijk echter mijn bijdragen aan Facebook met de rest van de wereld en begrijp dat Facebook ook anders gebruikt kan worden dan kinderachtig bezig zijn. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door silkyboxershortXL »

Alex Jones Statement On Alex Jones Youtube Channel Shut Down - Infowars Youtube Channel Shut Down
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door King George »

Op Twitter wordt hij nog niet gecensureerd.

https://twitter.com/RealAlexJones?lang=nl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie