Censuur voor internet

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Omvolking. Een verboden woord?

12 juni 2017 / Door Joost Niemöller

Afbeelding

De term ‘omvolking’ is in oorsprong Duits en was in zwang bij de nazi’s. Er werd gedoeld op het grootschalige raszuiveringprogramma’s die de nazi’s ondernamen. Als gevolg daarvan werden volkeren verplaatst. Dat was in die periode overigens niet uniek voor Hitler. Ook Stalin deed aan grootschalige omvolkingprogramma’s. Dat is goed gedocumenteerd.

Vandaag de dag is de term ‘Umvolkung’ in Duitsland weer terug gekomen. Voor de goede verstaander is het duidelijk wat daarmee bedoeld wordt: we zien door de massamigratie en de multi etniciteit dezelfde politiek als onder Hitler. Maar dan omgekeerd. Dit verschijnsel van de hedendaagse omvolking is het sterkst onder woorden gebracht in de Duitse bestseller Deutschland schafft sich ab van Tilo Sarrazin.

Ook in Nederland is de term ‘omvolking’ inmiddels veel gebruikt, leert Google.

Vandaar dat er ook hier, net als in Duitsland, een Wikipediapagina voor werd aangemaakt. Maar die pagina staat nu, zoals dat dan heet bij Wikipedia, ‘genomineerd voor verwijdering.’

Het bewuste artikel moet ‘verbeterd’ worden, of anders weg.

Hier de discussie erover op Wikipedia:

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ariel »

Ook google doet driftig mee.

Google "laagopgeleide vluchtelingen", en wat krijg je dan voor tip? Bedoelde u: hoogopgeleide vluchtelingen

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door King George »

Bestaan er dan geen laagopgeleide vluchtelingen? Onze asieleiserscentra vol gratis geldeisers zijn nagenoeg een en al geïmporteerde achterlijkheid.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ariel »

King George schreef:Bestaan er dan geen laagopgeleide vluchtelingen? Onze asieleiserscentra vol gratis geldeisers zijn nagenoeg een en al geïmporteerde achterlijkheid.
En als je hoogopgeleide vluchtelingen intypt, dan krijg je geen tip. :smile7:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Ik merk opeens óók iets met Google wat veranderd is. Soms google ik wel eens om mijn eigen topics te vinden om te zien hoe hoog ze in de Google-rating staan. Laatst plaatste ik hier bijvoorbeeld een nieuwe controversiële topic over satanisme bij de elite en als ik dan bij Google de woorden intik 'satanisme' en 'elite' zie ik gelijk mijn nieuwe topic op de eerste pagina en bijna bovenaan, zoals veel van mijn topics (bijvoorbeeld 'verzet massa-immigratie' en andere).

Ook mijn heel erg controversiële topic over voorspellingen van zieners kan je makkelijk vinden als je zoekt met 'voorspellingen ondergang' of 'voorspellingen ondergang wereld'. In die topic gaat het echter óók over de voorspelde ondergang van de islam. Google heeft echter een functie die auto-invullen heet, waarbij voor de hand liggende woorden of woordcombinaties waarop veel gegoogeld wordt al automatisch ingevuld worden. Als je bijvoorbeeld intikt 'voorspellingen ondergang' verschijnt er onder het invoerveld gelijk een vakje met alternatieve opties zoals 'voorspellingen ondergang wereld' of 'voorspellingen ondergang Europa' en destijds ook 'voorspellingen ondergang islam'. Deze laatste optie is opeens verdwenen! Ook als je na 'voorspellingen ondergang' een 'i' of 'is' invult verschijnt er niet meer het woord 'islam'. In plaats daarvan verschijnen de woorden 'istanbul' of 'istrie'. De woordcombinatie 'voorspellingen ondergang islam' is kennelijk taboe geworden en komt in Google niet meer voor bij het auto-invullen. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ik merk opeens óók iets met Google wat veranderd is.
Google luistert goed naar moslims, en ik vermoed dat Soros ook een vinger in de google pap heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Bij Yahoo zie ik dit probleem nog niet.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Google censoring Islamic Terrorism critics

April 03, 2017

10,000 Google Employees Use New Google Guidelines to purposefully censor sites critical of Islam. What will happen to Christian websites or any online content?

Christian News Wire released in formation that many internet searches critical of Muhammad, or Salafi or Fundamentalist Islam – searches that should lead to the new movie series "What would Mohammad Do: Islamic Terrorism Explained" by Randall Terry (http://www.WWMD-TV.com) and other sites critical of Islam - are purposely censored by multi-billion dollar GOOGLE.com.
The landing pages simply do not appear after various search queries are made.

In a direct contradiction to transparency and helping to educate the public about the truth, Google is fixated on keeping radical Islam from being properly exposed in this movie series which chronicles the history and teachings of the Founder of Islam - Muhammad.

The Google manual states:

"Please assign the Upsetting­ Offensive flag to all web results that contain upsetting or offensive content from the perspective of users in your locale, even if the result satisfies the user intent." Pg. 127

"I've never seen this kind of online censorship outside of China" said Nationally syndicated radio host Roger Fredinburg, of Homeland Security Radio. "This is an UN-American, anti-Christian bias like nothing I've ever seen in our history," he said.


This censorship was originally exposed by SearchEngineLand.com in an article released March 14, 2017. Associated Press reported on this discovery on March 16, but story was only posted on major news sites in England and India.

Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... sults.html

Economic Times (India): economictimes.indiatimes.com/tech/internet/google-adds-tool-to-flag-offensive-search-results/articleshow/57676818.cms

Randall Terry, Writer and Producer of What Would Muhammad Do? states:

"This series took two years to produce. The research is above reproach, using only primary ancient Islamic sources. I have a Masters Degree in Diplomacy and International Terrorism from Norwich University. Yet this series, and all the truth it contains, are being thrown into a cyber dumpster - or "burned in cyber space" – probably by a 20-something year old, who is uneducated, and 'offended' by the content.

"Google has placed graduate level research under the control of 10,000 low paid cyber police, political thought cops who decide what searchers will find and see."


Christian News Wire news release / TRUNEWS summary.

http://www.trunews.com/article/google-c ... sm-critics
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Mahalingam »

Het Internet in China wordt zwaar gecensureerd.
Nu lees ik dat afbeeldingen van Winnie the Pooh op grote belangstelling van de censoren kunnen rekenen (en degene die de afbeelding plaatst is een bedreiging voor het gezag.)
Dat komt omdat dit beertje wordt vergeleken met de Chinese president en dat is leuk en gezagsondermijnend.
Hier zie je hem met de Japanse baas:
AfbeeldingAfbeelding

Een andere is deze met Obama:
Afbeelding

En dan zijn er deze afbeeldingen die je niet vlakbij elkaar mag tonen:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Facebook censureert kritiek op islam, maar laat Jodenhaat gewoon staan

Xander, 27-07-2017

Afbeelding
Mark Zuckerbergs 'People First’ lijkt inmiddels vooral voor politiek-correcte, linkse mensen te gelden. (2)

Censuur met terugwerkende kracht: ook blokkades vanwege jarenoude berichten - Antisemitische spook dat leidde tot de Holocaust is weer keihard terug bij onze Oosterburen

Bij Facebook Duitsland is sinds deze maand te zien waar op zeker moment ook wij Nederlanders hoogstwaarschijnlijk mee te maken gaan krijgen: steeds strakker wordende censuur van niet gewenste, niet-politieke berichten, meningen, reacties en zelfs losse woorden. Daarbij wordt vooral het massa immigratie en islamisering beleid van de regering Merkel in ‘bescherming’ genomen tegen iedereen die daar kritiek op uit. Volgens Merkels extreemlinkse ‘Stasi censuurcommissaris’ Anetta Kahane worden alleen ‘haatberichten’ (= rechtse, conservatieve en ‘populistische’ meningen) verwijderd, maar vreemd genoeg (?) mogen oproepen van Arabische migranten en moslims om de Joden weer naar de gaskamers te sturen, gewoon blijven staan.

De tv-serie ‘Black Mirror’ toont een toekomst waarin telefoongesprekken plotseling door de staat kunnen worden afgebroken indien één van de bellers een verboden woord gebruikt. Facebook past sinds deze maand een vergelijkbare vorm van censuur dagelijks toe op de eigen gebruikers, in ieder geval in Duitsland, en over een poosje vermoedelijk in heel Europa. 30 dagen blokkade is de straf op het overtreden van de ‘gemeenschappelijke standaard’ – met terugwerkende kracht, dat wil zeggen dat het ook om berichten kan gaan die jaren geleden werden geplaatst.

Rücksichtslose blokkades
Verboden woorden zijn bijvoorbeeld ‘neger’ en ‘musel’ (=afkorting van mohammedaan). Wettelijk is het gebruik van deze woorden overigens niet per se verboden, maar voor Facebook maakt de context van het gebruik van deze woorden niets uit, en dat komt mede omdat de censuur deels volautomatisch wordt uitgevoerd, dus zonder tussenkomst van moderatoren. Dat houdt in dat een jarenoud bericht op uw Facebook pagina met de tekst ‘Ik vind het woord ‘neger’ racistisch’ óók automatisch een blokkade oplevert.

In plaats van rücksichtslose blokkades had Facebook zijn gebruikers ook een lijst met verboden woorden kunnen geven. Dat dit niet werd gedaan duidt erop dat men om puur ideologische gronden, en vooral om angst te zaaien, deze tactiek toepast. Bovendien zijn de schimmige regels op deze manier eenvoudig en zonder veel ruchtbaarheid uit te breiden tot andere niet-politieke correcte termen en meningen.

Extreemlinkse ideologen
Kijken we naar degenen die de censuur van Facebook uitvoeren, dan wordt duidelijk met welke ideologie we te maken hebben. Eva-Maria Kirschsieper is hoofd van Publiek Beleid van Facebook Germany, en zegt trots te zijn op haar harde optreden ‘tegen Nazi’s’. Ze is een groot fan van de oprichters van het extreemlinkse propagandaplatform ‘Correctiv’, dat onder andere door de beruchte globalist George Soros wordt gefinancierd. Voor haar huidige functie was ze assistent van een Europarlementariër van de sociaaldemocratische SPD.

Eerder had de regering Merkel de voormalige (?) DDR-Stasi spion Anetta Kahane, hoofd van de linksradicale Amadeu Antonio Stiftung, de leiding gegeven over het censureren en bestraffen van alle niet-politiek correcte uitingen op het internet, oftewel iedereen die het waagt kritiek te uiten op met name het massa immigratie en islamisering beleid. Dat dit rechtstreeks tegen het wettelijke verbod op censuur en het recht op vrijheid van meningsuiting ingaat, interesseert in Duitsland vrijwel niemand meer.

‘Alle Joden naar de gaskamers’ anno 2017 weer politiek-correct
Des te opvallender en vooral wranger is het dat Facebook Jodenhaat klaarblijkelijk wèl binnen de eigen normen en ‘gemeenschappelijke standaard’ vindt vallen. Uitspraken zoals ‘smerige Zionisten’ (waarmee niet alleen Joden, maar meestal ook alle inwoners en steunbetuigers van Israël worden bedoeld) en oproepen van voornamelijk mensen van Arabische en/of islamitische afkomst om de gaskamers weer te openen en alsnog alle Joden uit te roeien, mogen gewoon blijven staan.

Deze zaken druisen rechtstreeks tegen de bestaande wetgeving tegen racisme en antisemitisme in, maar blijven gewoon online staan. De Facebook censuur richt zich vrijwel uitsluitend op rechtse, conservatieve en ‘populistische’ kritiek op de islam en de massa immigratie. Het belasteren en verketteren van Joden, en zelfs oproepen tot geweld tegen hen en een nieuwe Holocaust, blijken anno 2017 politiek-correct genoeg te zijn geworden om ongemoeid te laten. (1)

Op weg naar een nieuwe massaslachting
Het behoeft nauwelijks uitleg dat deze twee zaken rechtstreeks met elkaar in verband staan, want nergens is de Jodenhaat zó diep geworteld als in de islam. Ook hieraan zien we dat de gevestigde orde in Europa opnieuw dezelfde fatale keuzes als in de jaren ’30 van de vorige eeuw heeft gemaakt, met dit verschil, dat volgelingen van het nieuwe Nazisme, het islamisme, nu in enorme aantallen en met alle egards opzettelijk naar onze landen worden gehaald.

We waarschuwden er al jaren geleden voor, en het is nu realiteit: het racistische en antisemitische spook dat ons werelddeel een kleine 80 jaar geleden in de grootste massaslachting uit de geschiedenis stortte, is weer terug – alleen heeft het nu de impliciete –en wat linkse partijen betreft zelfs expliciete- medewerking van het grootste deel van de Europese politiek en media. Wij vrezen dat dit opnieuw op een ongekende slachtpartij zal uitlopen, want kansen om deze nog te voorkomen laten de Europeanen en ook Nederlanders in de stemhokjes keer op keer aan zich voorbijgaan.

Xander

(1) Anonymous
(2) Afbeelding: Mark Zuckerberg on stage at Facebook's F8 Conference / Maurizio Pesce from Milan, Italia / WikiMedia Commons Attr.2.0 Generic license

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... woon-staan
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe links-extreme stichting (ADL) moet meningen op YouTube censureren
Gepubliceerd op 4 aug. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ali Yas »

Dit gebeurt dus al gewoon. Paul Joseph Watson klaagt al over de verwijdering van een filmpje op Facebook van anderhalf jaar oud vanwege het bespotten van feminisme. En oh ja, voor straf mag hij drie dagen niet meer posten. Op Youtube is het weinig beter: sinds de ADL daar zich mag uitleven, zijn alle anti-islamfilmpjes van Watson demonitized. Bekritiseren van moderne kunst wordt ook niet meer op prijs gesteld. En hij is uiteraard niet de enige die zo wordt behandeld.

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ali Yas »

Interview tussen James Damore en Jordan Peterson:

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ali Yas »

Gmail is ook niet meer veilig:



Wat volgens Jordan echt eng is: mogelijk worden politieke overtuigingen verwerkt in de AI die het verbannen van gebruikers bestuurt. En wat die programma's precies doen, weten we niet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

1984...

Geplaatst op 18 augustus 2017

Afbeelding

In mijn vorige artikel, “Charlottesville, de Antifa heeft zijn eerste martelaar” [zie ook hier], sloot ik af met het ‘1984 komt steeds dichterbij’. Het is veel zeggend dat de eerste reactie op het artikel zich afvroeg wat dit betekende. Met een lach en een traan zag ik webmaster E.J. Bron de reageerder verwijzen naar de Wiki-pagina over het boek. Vandaag, 6 dagen later, ben ik geschrokken van alle mediaberichtgeving rondom Charlottesville. Het is nog ernstiger dan ik in eerste instantie gedacht had.

Toegegeven, ik heb het boek voor mijn Engelse lijst gelezen, nu bijna 30 jaar geleden, en er is weinig van de plot blijven hangen. Maar de essentie blijft altijd hangen. Zelfstandig denken is taboe, alleen ruimte voor opgelegd groepsdenken en je bent slechts een nummer in een groot rad. Afwijken is dodelijk. “1984” was een waarschuwing tegen nazisme, stalinisme en andere staatsdoctrines. (en er zijn legio voorbeelden dat ook de islam onder deze noemer valt, maar dit is voor een volgende keer.)

Vandaag, 6 dagen later, ben ik geschrokken van alle mediaberichtgeving rondom Charlottesville. Het is nog ernstiger dan ik in eerste instantie gedacht had. Want “1984” komt niet naderbij, we zitten er al in.

Met één van de smerigste, massale campagnes heeft de MSM er alles aan gedaan om alles wat Trump zei over Charlottesville te verdraaien. Weer zag ik krokodillentranen bij CNN, werden de Amerikaanse cabaretiers ingezet, kwamen alle populistische Republikeinen aan woord en werden zelfs Obama en George Bush jr. en sr. van stal gehaald. Dit omdat president Trump zei dat de kogel van zowel links als recht kwam. Dat deze uitspraak zacht gezegd terecht, logisch en verstandig was, is materie voor een volgend artikel.

Waar ik me in dit artikel op wil richten, zijn de Amerikaanse hightech- bedrijven met een monopolistisch karakter die nu kleur bekennen: de kleur van communistisch rood:

– Google heeft haar zoekinstellingen op politieke gronden aangepast om de zoekresultaten voor afwijkende meningen (lees rechts) te marginaliseren.
– YouTube gaat video’s die niet de goedkeuring hebben van de sponsors inkaderen (lees rechts)
– Paypal weigert haar diensten aan rechts-gekleurde klanten en media

Niet alleen de ‘Legacy Media’, de oude tv- en radiomedia, worden nu politiek gecensureerd, maar ook het internet. Een meer dan zorgwekkende ontwikkeling, waarvan iedereen weet dat het hier slecht een eerste stap betreft.

Er is een nieuw front waar president Trump zich op moet richten: het internet. Beschermende wetgeving moet zo snel mogelijk ingevoerd worden om de vrijheid van meningsuiting te waarborgen…

Door: “Manna”

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/18/1984-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

YouTube: te ongemakkelijke Ron Paul wordt “economisch gecensureerd”

Geplaatst op 28 augustus 2017

Afbeelding

Het YouTube-kanaal van de voormalige Amerikaanse Congresafgevaardigde en Libertarische eigengereide denker Ron Paul wordt als “niet passend voor alle reclameklanten” gemarkeerd.

Ongemakkelijke journalisten en producenten worden in toenemende mate financieel onder druk gezet. Zowel door diverse reclameondernemingen als door internetgiganten zoals Google (incl. YouTube) en Facebook. Want waar men geen politieke/juridische censuur kan respectievelijk om verschillende redenen wil uitoefenen, bestaat de mogelijkheid om gewoon financiële druk uit te oefenen.

Nu betreft het de voormalige Republikeinse Amerikaanse congresafgevaardigde en Libertarische eigengereide denker Ron Paul. Omdat deze in zijn “Liberty Report” de Amerikaanse buitenlandse politiek wat betreft Afghanistan en WikiLeaks bekritiseerde, werden zijn video´s geëtiketteerd als “niet passend voor alle reclameklanten. Bevestigd door handmatige controle”, zoals de oprichter van WikiLeaks, Julian Assange, twitterde.

Steeds opnieuw worden vooral kritische alternatieve media, journalisten en publicisten economisch onder druk gezet, omdat men hen men juridische middelen niet kan “uitschakelen”. Als men stapje voor stapje de financiële basis van hen afpakt, geven velen van hen uiteindelijk op of beperken ze hun werk.

Maar ook de reductie van de reikwijdte door technische maatregelen, zoals bijvoorbeeld Google en Facebook dit doen, behoort hiertoe. Men geeft de voorkeur aan de klassieke media, terwijl de kleine media en publicisten beperkt worden in hun reikwijdte. Ook dat zorgt ervoor dat de inkomsten dalen. Veel sites geven het helemaal op, anderen fuseren om te proberen met vereende krachten te kunnen werken. Maar ook dat wordt steeds moeilijker.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Marco Maier

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/28 ... ensureerd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door King George »

Het account @lisahenegauwen werd door Twitter geband wegens het publiceren van niet politiek correcte inhoud.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Ariel »

King George schreef:Het account @lisahenegauwen werd door Twitter geband wegens het publiceren van niet politiek correcte inhoud.
En wie heeft er voor gezorgd dat Lisa een ban kreeg?

Deze man. Afbeelding

Erik is een D66 baasje.
Bestuurskundige/Informatiemanager, werkzaam bij bureau Digicommissaris, D66-raadslid Lansingerland, al mijn uitingen zijn op persoonlijke titel.
Erik is een soort van Willem H mannetje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Mahalingam »

Er zijn vele lobbygroepen die voor hun opdrachtgevers proberen om zo veel mogeelijk censuur op het internet toe te passen.
In ons land is die Stemra/Buma bende heel actief. En zij willen bepalen wie wat mag zien op het internet. Nu hebben ze weer een keer een ban voor elkaar gekregen op de Pirate Bay. En die ban, daar moeten de providers voor zorgen op eigen kosten. Dat de vorige ban nog bekeken moet worden door het Hooggerecht doet niet ter zake zo vindt deze bende.
Maar is die piraterij van copyright inhoud wel zo schadelijk (financieel) voorde copyrighthouders? NEE.
Een rapport daarover is in een diepe bureaula van de EU verdwenen. Maar gelukkig (openheid weet je wel ! ) bekend geworden.
What the Commission found out about copyright infringement but ‘forgot’ to tell us
Does copyright infringement negatively affect legal sales? This is a fundamental question with profound implications on the way copyright and copyright enforcement policy should work.

In January 2014, the European Commission awarded the Dutch company Ecorys a contract worth €360.000 to conduct a study on the question.
The 300-page study was delivered to the Commission in May 2015, but was never published. Until today – I have managed to get access to a copy: Estimating displacement rates of copyrighted content in the EU
The study’s conclusion: With the exception of recently released blockbusters, there is no evidence to support the idea that online copyright infringement displaces sales. While this result is not unique, but consistent with previous studies, it begs the question:
Why did the Commission, after having spent a significant amount of money on it, choose not to publish this study for almost two years?

Copyright policy is usually based on the underlying assumption that copyright infringement has a direct negative effect on rightsholders’ revenues. The most recent example for this kind of reasoning is the Commission’s highly controversial proposal of requiring hosting providers to install content filters to surveil all user-uploaded content. The Commission claims this measure is necessary to address a “value gap”, a supposed displacement of value from licensed music streaming services to hosting services like YouTube, which host a mixture of licensed and unlicensed content. To properly discuss such far-reaching proposals, we clearly need to have access to all available evidence on whether such displacement actually takes place in practice.

This study may have remained buried in a drawer for several more years to come if it weren’t for an access to documents request I filed under the European Union’s Freedom of Information law on July 27, 2017, after having become aware of the public tender for this study dating back to 2013. The Commission failed twice to respond to my request in time, but I expect a final answer with the study and some supplemental material to be officially released by the end of this week.

I would like to invite the Commission to become a provider of more solid and timely evidence to the copyright debate. Such data that is valuable both financially and in terms of its applicability should be available to everyone when it is financed by the European Union – it should not be gathering dust on a shelf until someone actively requests it.
https://juliareda.eu/2017/09/secret-cop ... ent-study/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Ook YouTube valt voor linkse censuur: Geert Wilders mag niet meer zeggen wat hij denkt over Mohammed

Door Sybren F. de Jesus Madureira Porfírio, 4 oktober 2017

Afbeelding

Vrijheid van meningsuiting? Binnenkort hier niet meer verkrijgbaar.

Links Nederland kan weer eens voldaan in de handen wrijven. Dé politicus die al jaren voor zijn vrijheid van meningsuiting strijdt, heeft namelijk weer een nederlaag moet incasseren. Goed, hij is deze keer niet schuldig bevonden door de rechter, maar het resultaat is er niet minder schadelijk om. Ook YouTube, de site waar iedereen zijn ideeën in beeld en geluid zou moeten kunnen delen, beperkt Wilders vandaag namelijk:

Afbeelding
Geert Wilders
@geertwilderspvv

Censorship

YouTube removed my Muhammed-clip / Dutch version.
16:26 - 4 okt. 2017
En inderdaad: de desbetreffende clip is niet meer te vinden op YouTube. Daar blijft het echter niet bij: een tweet die de PVV-voorman plaatste met dezelfde video, is door Twitter geblokkeerd in Duitsland en Frankrijk. Dan hebben we het dus over deze tweet, die gelukkig – vooralsnog tenminste – in Nederland wél te zien is:
Geert Wilders
@geertwilderspvv

YouTube has just censored my Muhammad clip.

Twitter already made it impossible to watch from Germany + France.

The truth is forbidden

RT! https://twitter.com/geertwilderspvv...
16:11 - 4 okt. 2017
Rest natuurlijk de vraag: waarom? Wilders plaatst wel vaker zaken op het internet, die daar dan ook mogen blijven staan. Wat is er zo anders aan deze video? Wel, laten we zeggen dat hij voor ‘een zekere bevolkingsgroep’ aardig provocerend kan zijn. Het is een korte clip waarin Mohammed (de islamitische profeet dus) tot terrorist, massamoordenaar, slavendrijver en pedofiel gebombardeerd wordt. Dat samen met de informatie dat er zo’n miljard mensen op aarde zijn die hem volgen (moslims dus), leidt tot een combinatie waarbij zijn volgers indirect ook als zodanig zouden kunnen worden neergezet.

Dus tsja: provocerend is het zeker. Maar is dat dan ook meteen verboden? Natuurlijk niet. Nou ja, dat zou het in ieder geval niet moeten zijn: hoewel YouTube de precieze reden voor verwijdering niet geeft (dergelijke sites blijven altijd graag vaag) kun je ervanuit gaan dat een aardig grote groep heeft zitten klagen over de inhoud van het filmpje. En dat leidt al snel tot verwijdering.

Dus YouTube, jullie weten wat jullie te doen staat: snel excuses aanbieden en die handel weer online zetten: we mogen immers, wat je ook van die video moge vinden, nooit accepteren dat mensen die ergens aanstoot aan nemen gaan dicteren wat wij wél en niét mogen zien.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... -mohammed/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Radicaalislamitische gelijkschakeling van Twitter gaat verder: account van Hamed Abdel-Samad geblokkeerd

Geplaatst op 3 november 2017

Afbeelding

Gisteren nog moesten we melden dat het Twitter-account van Akif Pirinçci was verwijderd. Vandaag krijgen we een melding over het (a)sociale netwerk die het in zich heeft. Het Twitter-account van de Egyptisch-Duitse politieke wetenschapper en publicist Hamed Abdel-Samad werd blijkbaar gewoon geblokkeerd.

De bekende fotograaf Markus Hibbeler: “Ook #Twitter heeft zichzelf tot handlanger van de politieke islam gemaakt en het account van Haed Abdel-Samad geblokkeerd. Terwijl radicale islamieten ongehinderd ophitsen tegen anders gelovigen, Israël dood wensen en voor de sharia reclame kunnen maken, worden critici geblokkeerd. Hamed zette zich ook voor mij in, toen ik na een posting door Facebook werd geblokkeerd.

Daarom nu mijn appel: schakel Hamed onmiddellijk weer vrij!
Een democratie, die niet eens kritische denkers uithoudt, is zwak en verdient deze naam niet! Het wordt tijd dat we onze vrijheid van meningsuiting terughalen! Het is genoeg!”

Afbeelding

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/03 ... blokkeerd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

What Happens When Google Disagrees With You?
PragerU - Gepubliceerd op 9 nov. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

Anabel Schunke: “Ik zal vechten tot het einde”

Geplaatst op 2 december 2017

Afbeelding
Anabel Schunke is na een blokkering van 30 dagen op Facebook weer terug. De conservatieve columniste werd op 01-11-2017 voor 30 dagen op Facebook geblokkeerd, omdat zij in een post seksuele overvallen “nieuw-Duits: de Nafri doen” genoemd had.

Het recht op vrije meningsuiting is onvervreemdbaar. Mening, kritiek op de heersende toestanden valt niet weg te censureren. En al helemaal niet in een land, waarin men weet wat democratische vrijheidsrechten zijn en waarin een deel van de burgers de socialistische dictatuur en de onderdrukking van vrije meningsuiting zelf heeft meegemaakt. Ideeën, woede, kritiek zijn niet weg, omdat men ze van een platform verbant. Censureren jullie ons en blokkeren jullie ons in de sociale media? Dan wijken we uit naar andere platforms. Dan verspreiden anderen voor ons hetgeen gezegd is. Dan gaan we in laatste instantie de straat op om ertegen te vechten.

Wanneer zulke blokkeringen en het vasthouden door Facebook aan de handhaving van deze blokkering ondanks de interventie van een advocaat één ding laten zien, dan is het wel dat men in dit land inmiddels behoorlijk de broek vol heeft. Dat men bang is voor mensen zoals wij, die uitspreken wat veel mensen denken en zeggen: “Kijk, de keizer heeft geen kleren aan!”

De reden waarom men mensen zoals ik op Facebook blokkeert, is niet dat er daadwerkelijk een reden, een legitimering zou bestaan om dit te doen. De enige reden is dat men een voorbeeld wil stellen. Dat men personen in de smerige hoek wil drukken, zodat ze geloofwaardigheid en zodoende invloed verliezen. Aan deze blokkeringen liggen heel duidelijk ideologische redenen ten grondslag. Ik werd op Twitter geblokkeerd, omdat ik schreef dat er geen auto zou zijn ingereden op mensen in Cuxhaven, maar een Syriër. Anderen worden geblokkeerd, omdat ze erop wijzen dat de hoofddoek een instrument van de onderdrukking is, en weer anderen, omdat ze zeggen dat echte mannen naar hun land zouden terugkeren om het op te bouwen. Het gaat om islam, het gaat om immigratie. Wie hier kritische woorden over gebruikt, wordt geblokkeerd, terwijl de Salafist Pierre Vogel op zijn profiel poseert met een ISIS-trui en oorspronkelijk uit Turkije en het Midden-Oosten afkomstige medeburgers in Facebook-groepen Hitler terug- en de Joden doodwensen. Het gaat niet om de algehele verhindering van hatespeech, niet om strafrechtelijk relevante inhouden, ook al beweerde Heiko Maas dit onlangs nog bij Maisberger. Het gaat erom wat ideologisch aan opinie niet gewild is en om niets anders.

En als één ding me tijdens mijn blokkeringen steeds opnieuw gechoqueerd heeft, dan is dat het feit hoeveel mensen met andere politieke opvattingen zo´n praktijk begroeten. Hebben jullie niks van de geschiedenis geleerd? Zijn jullie je er niet van bewust dat zo´n beperking van de vrijheid van meningsuiting zich op zekere dag tegen jullie kan richten? Dat hetgeen dat als maatschappelijk moreel, als geboden, als politiek erkend geldt net zo kan veranderen als de mode? Dit is de reden waarom het liberale concept van de vrijheid van meningsuiting ALLE meningen omvat en niet alleen maar die meningen die op het moment en vogue zijn. Opdat we er allemaal zeker van kunnen zijn dat hetgeen we nu zeggen morgen niet plotseling fout en verboden is. Wie voorstander is van meningscensuur, alleen omdat deze mening niet de zijne is, staat in ieder geval dichter bij de dictatuur dan hij denkt. Die heeft nog steeds niet geleerd dat mensen verschillende opvattingen hebben en dat het de liberale democratie is die bepaalt, dat zij rekening houdt met deze meningsdiversiteit door haar ruimte te bieden zich te ontplooien, terwijl het autoritaire regime ervoor was bedoeld om meningen te onderdrukken en mensen op te voeden.

Als je kijkt naar onze Europese buurlanden, dan blijkt dat deze al een stap verder zijn. In Frankrijk en België komt het inmiddels bijna dagelijks tot gewelddadige onlusten door migranten, die nauwelijks nog door de politie onder controle te krijgen zijn. In Polen demonstreren tienduizenden tegen een islamisering. Beelden, die we hier nergens in de media te zien kregen. Maar het borrelt in Europa. De door Huntington al in het begin van de jaren-90 van de vorige eeuw beschreven “strijd der culturen” begint vaart te krijgen. De One-World-Ideologie slaat te pletter tegen de muur van gewelddadige realiteit. Tegen de fundamentele onverenigbaarheid van westelijke waarden en Arabische en Afrikaanse cultuur. Tegen de tegenstrijdigheid tussen seculiere democratie en islamitisch wereldbegrip. Tegen dromen en hoop die worden gezaaid en honderdduizenden aanlokten en die we niet kunnen vervullen.

Wat mij betreft censureren jullie ons. Verhinder het uitspreken van deze feiten door het “hatespeech” te noemen, terwijl jullie de echte hatespeech in de sociale netwerken – de antisemitische haat en de algemene haat tegen ons ongelovigen door vertegenwoordigers van de islam bewust blijven negeren. De realiteit haalt het geschreven woord inmiddels dagelijks in en als je in deze dagen naar de kerstmarkten kijkt, dan wordt duidelijk dat al lang iedereen te maken krijgt met de negatieve uitwassen van de immigratie. Het enige waarvoor de censuur zorgt, is nog meer woede, nog meer kritiek, nog meer wil om iets aan de toestanden te willen veranderen.

Wij Duitsers zijn geduldig. Wij laten ons op grond van het aangeprate schuldcomplex meer welgevallen dan anderen. Maar ook dat zal ophouden wanneer de mes-aanvallen, de seksuele overvallen, de terroristische aanslagen, de dagelijkse waanzin op de scholen, de conflicten op straat en de politieke discussies en eisen toenemen.

De brandstichters zijn niet mensen zoals ik of mijn collega´s. Niet degene die op het geweld wijst, maar degene die het geweld pleegt. Het staat een ieder vrij of hij deze waarschuwingen wil horen of niet of ze afdoet als “hetze”. Datgene wat verschuift, zich verkort, is slechts de periode waarin de tegenmaatregelen nog mogelijk zijn. Ik zal tot het einde voor mijn overtuigingen, mijn waarden en vrijheden, ja, voor mijn land in het kader van mijn eigen kleine bescheiden mogelijkheden vechten. En in de periodes, waarin jullie mij het woord ontnemen, zal ik niets anders doen dan op de bank zitten met popcorn en toekijken hoe de realiteit jullie uit de droom helpt.

“De waarheid is een onverwoestbare plant. Je kunt hem gerust onder een rots begraven, maar ze komt toch weer boven de grond als de tijd ervoor gekomen is” – Frank Thiess

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Anabel Schunke

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/02 ... het-einde/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Censuur dreigt voor internet

Bericht door Pilgrim »

YouTube censureert video’s met kritiek op islam en immigratie

Xander, 01-12-2017

Afbeelding

Uiten van niet-linkse mening in het Westen een misdaad geworden - Moslim burgemeester Londen vindt genderneutrale WC’s belangrijker dan strijd tegen exploderende misdaad en terreur

YouTube is enige tijd geleden actief begonnen met het links-politiek-correct censureren van video’s waarin op normale wijze kritiek wordt geuit op de islam en de massa immigratie, en/of waarin het wordt opgenomen voor de Amerikaanse president Donald Trump, die ook door onze eigen ‘kwaliteitsmedia’ voortdurend op extreem tendentieuze wijze in een negatief daglicht wordt gesteld. Eén van de populairste alternatieve nieuwsbloggers- en vloggers is de Engelsman Paul Joseph Watson, wiens recente video ‘The Truth About Trump & Britain First’ van een waarschuwing werd voorzien, en waarbij alle commentaren werden gewist.

Zelf waarschuwen we al enige jaren dat de vrijheid van meningsuiting in het Westen aan het verdwijnen is, er stapsgewijs enkel nog één algemeen afgedwongen, linksgroene/links-liberale en globalistische politiek-correcte mening zal worden getolereerd, en alles wat daarvan afwijkt onmiddellijk het demoniserende stickertje ‘extreemrechts’ en ‘racistisch’ zal krijgen.

Inmiddels is dit helaas realiteit aan het worden. Deze video van Paul Joseph Watson wordt door YouTube gecensureerd, wat zeker niet de eerste keer is. Oordeel zelf of de mening van Watson nu werkelijk de nieuwe ‘anti-haat’ regels van het linksradicale YouTube/Google/Facebook pact overtreedt:

Niet-linkse mening in het Westen een misdaad geworden
‘Trump die ‘Britain First’ hertwitterde was dom, dat had ik al gezegd. Maar weet je wat nog veel dommer was? De daarop volgende hysterische reactie... Als er een huiveringwekkende atmosfeer wordt gecreëerd waarin kritiek leveren op een ongewijzigd 7e eeuws geloofssysteem een haatmisdaad is, waarin je meteen een ‘racist’ bent als je vragen stelt bij het importeren van jaarlijks 300.000 mensen in jouw land, waarin gematigde critici van de islam worden geïntimideerd, getiranniseerd en het zwijgen worden opgelegd, waarin je door het begaan van een politiek-incorrecte gedachtenmisdaad het risico loopt publiekelijk te schande worden gemaakt en je carrière te verliezen, dan creëer je een vacuüm die extremistische krachten zullen opvullen.’

‘Waarom denken jullie dat de populariteit van Britain First zo explosief toeneemt? Omdat jullie bijna alle anderen het zwijgen hebben opgelegd! Gematigde stemmen moesten zich onderwerpen. Moslim hervormers zoals Ayaan Hirsi Ali en Maajid Nawaz werden op een lijst van ‘extremisten’ gezet. Jullie maakten van hen een gigantisch doelwit.’

‘Dachten jullie nu echt dat er niets zou gebeuren toen jullie de islam hermetisch afschermden voor kritiek, en het publiek vertelden dat ze geen recht hadden op het uiten van hun legitieme zorgen? Daarom ontstond Britain First, en dat hebben jullie geheel aan jezelf te wijten.’

Slachtoffers moslim verkrachters beschuldigd van racisme
‘Een Labour (sociaaldemocratisch) parlementslid hertwitterde oproepen van moslims om de slachtoffers van moslim verkrachtingsbendes het zwijgen op te leggen, omdat dit goed zou zijn voor de ‘diversiteit’! Waar is jullie verontwaardiging over deze re-tweet? Die kwam er niet, omdat jullie verfoeilijke hypocrieten zijn! Datzelfde parlementslid (Naz Shah) noemt Donald Trumps retweets wel walgelijk. Nou, daar heb je niet bepaald veel recht op, hè?’

‘En waar was jullie woede over de tieners die het slachtoffer werden van deze verkrachtingsbendes, die vervolgens wegens racisme voor de rechter werden gesleept? Terwijl hun misbruikers jarenlang niet werden onderzocht?’

Warm welkom voor ISIS terroristen
‘Waar is jullie boosheid over het feit dat de politie werd verteld dat het ‘niet praktisch’ is om echte misdaden op te lossen, maar wel meer dan genoeg tijd mogen steken in het vervolgen van ‘kwetsende’ tweets? Jullie boosheid over ISIS jihadisten, die gewoon mochten terugkeren naar Groot Brittannië (en Zweden, Duitsland, Nederland, België, Frankrijk, enz..)? Dat deze jihadisten door de belastingbetalers gefinancierde huizen en therapie krijgen?’

‘Nee, we moeten vooral die kwetsende Facebook berichten in de gaten houden. Maar als je een echte terrorist bent, kom vooral binnen!’

Moslim burgemeester Londen vindt genderneutrale WC’s belangrijker dat strijd tegen terreur
‘Is Sadiq Khan (de eerste moslim burgemeester van Londen) kwaad vanwege de exploderende geweldsmisdaden in Londen, dat zuuraanvallen en steekpartijen normaal beginnen te worden, dat op dit moment 30.000 extremistische islamisten door het land zwerven? Nee, hij is boos op Trumps domme retweets. We hebben dit jaar alleen al in Londen drie terreuraanslagen gehad, en waar geeft hij toespraken over? Over de noodzaak van genderneutrale WC’s, om de ‘ongelooflijke diversiteit’ van de stad weer te geven’. ‘Was Sadiq Khan maar net zo woedend op de echte misdaad en terreur die de straten van Londen teisteren!’

‘Dan hebben we ook nog premier Theresa May. De EU probeert het democratische mandaat dat ze van het Britse volk kreeg (om uit de EU te stappen) te saboteren, en eist losgeld ter hoogte van 50 miljard pond. En wat doet Theresa May als ze niet bezig is daarvoor door de knieën te gaan? Inderdaad, ‘gekwetst’ zijn door Trumps retweets. Nee, stop hiermee!’

Links steunt haatgroepen zoals Antifa en Black Lives Matter
‘Bespaar me dat schijnheilige gepronk van jullie, ‘libtards*’. O, wat zijn jullie toch ‘progressief’ met jullie tegenstand tegen ‘extremistische groepen’ zoals Britain First. En dat terwijl jullie tegelijkertijd Antifa steunen, een extremistische groep die bij het ministerie van Homeland Security als terreurorganisatie te boek staat; een extremistische groep die op gewelddadige wijze mensen aanvalt voor het hebben van een andere mening.’

‘En als jullie zo tegen extremisten zijn, waarom steunen jullie dan ‘Black Lives Matter’? Een groep wiens extremistische boodschap daadwerkelijk terroristen heeft geïnspireerd (de racistische haatmoorden op politieagenten)? Een groep wiens ideologische goeroe een veroordeelde agentenmoordende terrorist is? Vreemd, jullie felle tegenstand tegen extremistische groepen verdwijnt ineens als die extremistische groepen linksradicaal zijn.’

‘Trump zou met zijn tweets volgens jullie de ‘veiligheid van 7 miljoen Amerikaanse moslims’ in gevaar brengen? Wat een hysterische nonsens! Twitter geeft openlijk (antisemitische) extreem-islamitische groepen toegang tot zijn platform. Waar is jullie verontwaardiging daarover?’

‘Sociaaldemocraten zijn de echte antisemieten’
‘Trump zou een ‘haatmisdaad’ hebben begaan? De leider van de sociaaldemocraten (Jeremy Corbyn) noemt de islamitische terreurgroep Hezbollah zijn vrienden. Labour zit bomvol echte antisemieten. Jullie collega (in het parlement) zegt tegen slachtoffers van verkrachting (door moslims) dat ze hun mond moeten houden, omdat dit goed is voor de diversiteit.’

‘Islam is nog steeds géén ras. Niemand ondervond enige schade nadat Trump enkele 5 jaar oude video’s retwitterde. Alleen al dit jaar vielen er in Groot Brittannië 411 slachtoffers, waarvan 34 doden, door islamitische terreuraanslagen. Maar waar zijn jullie oneindig veel bozer over? Trumps verrekte retweets! Krijg eens wat perspectief! Als jullie echt tegen extremisten willen zijn, hou dan op met het uitvergroten van Britain First, door het de mond snoeren van iedereen die het niet met jullie eens is.’

(* samenvoeging van ‘liberals’ (linksen) en ‘retards’ (idioten))

Xander

(1) Paul Joseph Watson / YouTube (/Infowars)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... immigratie
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie