Vuurwerk

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe dom kan een zich daar niet bewust van zijnde mens zijn.

Als er al explosies plaatsvinden in een plaats waar voor vuurwerk nog plaats is, dan is het al te laat in die plaats. Tenminste, wanneer het in werkelijkheid om een of meer moslimaanslagen gaat (tegenwoordig grossiert islam in meerdere aanslagen tegelijk). Maar de kans is levensgroot aanwezig dat het toevallig net niet bij jou voor de deur gebeurt. Trouwens, wat maakt het uit? Zo gauw er doden vallen op straat zal onmiddellijk de politie verwittigd worden. Vuurwerk of geen vuurwerk.

Maar daar gaat het de groene linkse politicus niet om. Hij wil namelijk dat de in zijn straatje passende burger direct het verschil moet kunnen waarnemen tussen vuurwerk zonder doden en vuurwerk met doden tot gevolg. Die ouwe lul kan beter een verbod op moslims stellen in plaats van op knallerig vuurwerk.

Europa moet moslimvrij!

De beste garantie voor veilig vuurwerk en gezellige feestdagen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door xplosive »

Meerderheid Nederlanders wil gemeentelijke vuurwerkshow
Driekwart van de Nederlanders ervaart in meer of mindere mate overlast van vuurwerk tijdens de jaarwisseling. Vooral het lawaai en de troep op straat stoort mensen.
Een algemeen vuurwerkverbod voor particulieren wordt gesteund door 49 procent van de mensen, net geen meerheid.

Dat blijkt uit een opiniepeiling in opdracht van het vakblad Binnenlands Bestuur. Het is uitgevoerd door bureau I&O Research onder bijna 2.500 Nederlanders.

De steun voor een vuurwerkverbod voor particulieren neemt toe tot 54 procent, als de gemeente als "goedmakertje" een professsionele vuurwerkshow organiseert.

Los van een eventueel vuurwerkverbod vindt 60 procent van de Nederlanders het een taak van de overheid om een centrale vuurwerkshow te regelen. De steun voor vuurwerkvrije zones is ten opzichte van vorig jaar licht toegenomen, van 76 naar 78 procent.
Steeds meer Nederlanders worden al die vuurwerk-ellende zat. Bovendien kunnen islamisten met het kruit van vrij verkrijgbaar vuurwerk gemakkelijk allerlei bommen maken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Mahalingam »

Dit was geen bermbom maar een vuurwerkbom in Kamerik.
Afbeelding

Nadat de migranten Sinterklaas is uitgelegd, volgt een uitleg over Kerstmis. En ter afsluiting een voorlichting over oud/nieuw viering.
De zorgen over het psychisch welbevinden vanwege vuurwerk blijken overdreven.
,,We hebben geen signalen gekregen van angstige reacties in de opvanglocaties," zegt Caroline van Dullemen van het COA. Om die reden is een vuurwerkvrije zone in Zeist teruggedraaid. Daar wilde de gemeente het geknal van vuurwerk rond het azc verbieden. Maar volgens het COA is dat niet nodig.
En uit de geplaagde gemeente Oranje komt het bericht:
In het Drentse Oranje, waar zo'n zevenhonderd vluchtelingen zijn gehuisvest, is de gemeente niet bang voor overlast door carbidschieten. ,,Eerst schrikken de asielzoekers er even van,'' zegt een gemeentewoordvoerder. ,,Maar vorig jaar gingen ze zelf meedoen. Ze vonden het hartstikke mooi."
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... legd.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vuurwerk

Bericht door Pilgrim »

Mahalingam schreef:De zorgen over het psychisch welbevinden vanwege vuurwerk blijken overdreven.
Maar in Duitsland denken ze daar kennelijk anders over.
Zotte vertoning rondom Oud & nieuw met “getraumatiseerden”

Geplaatst op 30 december 2015

Afbeelding

Je kunt er zeker over van mening verschillen of het noodzakelijk is om miljoenen euro´s uit te geven om met Oud & Nieuw lawaai te maken. Het gaat net als met zoveel andere dingen – de een vindt het leuk, de ander niet. In veel binnensteden, is vuurwerk om veiligheidsredenen verboden. Dat snappen we, dat heeft zin. Om vuurwerk af te steken te midden van mensenmassa´s is gevaarlijk. Desondanks is het begroeten van het nieuwe jaar met sier- en knalvuurwerk een wereldwijd gebruik, dat in de hele wereld gepraktiseerd wordt. In Duitsland vindt er dit jaar echter een discussie plaats rondom dit traditionele spektakel. Waarom? We worden bezet door binnendringers, die hier weliswaar dagelijks hun geweldscultuur uitleven, maar zogenaamd “beschermd” moeten worden tegen onze tradities. Goedmenschen en politieke dhimmi´s organiseren nu een soort wedstrijd in vooruitsnellende onderwerping.

In de deelstaat Sachsen bijvoorbeeld verzoeken de Johannieters om in de buurt van vluchtelingenonderkomens helemaal af te zien van vuurwerk, omdat de binnendringers hiervan zouden kunnen schrikken. Wat betreft Dietmar Link van het bestuur van de Johannieter ongevallenhulp zou het zelfs vanzelfsprekend moeten zijn om rekening te houden met de zogenaamd getraumatiseerden. En Thomas Jeschkowski, perswoordvoerder van het Duitse Rode Kruis, weet zeker dat hard geluid en fel licht de “gevluchte mensen” zouden doen schrikken.

De gemeente Reichenberg in Unterfranken pakt de zaak anders aan. Daar wil men asieleisers, opdat ze zich niet doodschrikken, op klaarlichte dag een vuurwerk laten zien.

In de deelstaat Nordrhein-Westfalen wordt het, al een stuk zinvoller, de binnendringers zelf verboden om rotjes af te steken in de onderkomens. Het brandgevaar zou te groot zijn. Ook het kopen van vuurpijlen dient de bewoners verboden te worden. Niet alleen omdat het niet deskundig afsteken gevaarlijk kan zijn, maar ook om rekening te houden met de geestelijke gesteldheid van de zogenaamde oorlogsslachtoffers onder hen. Het lawaai zou trauma´s kunnen openbreken, zegt Christoph Söbbeler, perswoordvoerder van het districtsbestuur Arnsberg.

Maar het waarschijnlijk belangrijkste argument voor het feit dat men in de buurt van onderkomens van illegalen niet op traditionele wijze Oud & Nieuw zou moeten vieren, levert Balaban van het Verbond van Immigrantenverenigingen in Essen: Het afsteken van vuurwerk met Oud & Nieuw behoort niet tot de gebruiken van de islam.

Over deze hele poeha dient opgemerkt te worden dat wanneer er in de buurt van zulke onderkomens geen vuurwerk meer mag worden afgestoken er in feite in Duitsland helemaal geen vuurwerk zou mogen bestaan, want inmiddels is het hele land tot in het kleinste dorp met invasienesten overstroomd.

Wat het lawaai op zich betreft, storen deze zogenaamde geschrokken mensen zich echter helemaal niet aan de herrie die zij zelf maken en waarmee ze dag en nacht de omwonenden van de onderkomens tiranniseren. Werkelijk schrikbarend zijn daarentegen de luidruchtige geweldsexcessen onder de “diegenen die behoefte hebben aan bescherming”, daar schrikken echter alleen de Duitse buren van en die moeten dat gewoon uithouden. Het sprookje van de getraumatiseerden is sowieso al lang achterhaald. Na de vele beelden van de als vrolijke vakantiegroepen dwars door Europa reizende asielbedriegers, die onomwonden vertellen dat ze vanwege het “betere leven” zouden komen, kun je nauwelijks nog in het asielsprookje geloven en er zijn dan ook dienovereenkomstig echte getraumatiseerden.

En last but not least is Duitsland geen islamitisch land en het maakt ons daarom dan ook geen reet uit of onze tradities tot de gebruiken van de islam behoren. Er zijn 57 islamitische landen waar Muhammet Balaban zich veilig kan voelen voor de “ongelovigen”. Naar de meeste daarvan vertrekken zelfs dagelijks lijnvluchten vanuit Duitsland.

Bron: www.pi-news.net

Auteur: L.S. Gabriel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/30 ... tiseerden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wordt er nog wat verboden of niet? Ik denk aan Gemeente verordeningen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door xplosive »



Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vuurwerk

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Je kunt er zeker over van mening verschillen of het noodzakelijk is om miljoenen euro´s uit te geven om met Oud & Nieuw lawaai te maken.
Het is toch geen geld van de overheid? Laten burgers zelf bepalen waar ze hun geld aan verknallen. Of denkt de staat dat soms beter te kunnen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door xplosive »

Ali Yas schreef:Laten burgers zelf bepalen waar ze hun geld aan verknallen.
Anders geformuleerd :
Laten de burgers zelf bepalen hoe ze het leven van andere wezens (dieren en mensen) verknallen.
Daar zeg je nogal wat.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
Ali Yas schreef:Laten burgers zelf bepalen waar ze hun geld aan verknallen.
Anders geformuleerd :
Laten de burgers zelf bepalen hoe ze het leven van andere wezens (dieren en mensen) verknallen.
Helaas komt het in sterke mate allebei voor.

Inhoudelijk valt er niets aan te merken op Ali's uitspraak. Het zou anders geweest zijn wanneer hij had geschreven: 'Laten burgers zelf bepalen wanneer ze vuurwerk willen afsteken'.

Er moet een verplichte afstand komen tussen vuurwerkafstekers en kijkers. Welke afstand dit moet zijn hangt af van het resultaat van een onderzoek dat door een eerder in te stellen commissie een nader te bepalen adviesraad moet aanstellen die met voorstellen moet komen om paal en perk te stellen aan het vrijelijk op straat afsteken van vuurwerk in het bijzijn van andere personen binnen een vereiste afstand. Aangezien de praktijk het altijd wint van de theorie bestaat er slechts één beslissing om eindeloos discussie vuurwerk uit de weg te gaan door de juiste keuze te maken bij gebrek aan een vrije wil om oogletsel en het missen van een of meer vingers tijdens de jaarwisseling uit de weg te gaan: VUURWERK VERBIEDEN of IEDER ZIJN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID NEMEN. Dat laatste is nogal simpel: blijf thuis en ga niet de straat op!

Deze tekst wordt u aangeboden door logicus pragmaticus en godsdienstwaanzinnoloog zonder verstand van vuurwerk, drs. prof. HvdM.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door xplosive »

Hans v d Mortel sr schreef:Dat laatste is nogal simpel: blijf thuis en ga niet de straat op!
Als er een vuurwerkbom door je ruit gegooid wordt helpt dat niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Dat laatste is nogal simpel: blijf thuis en ga niet de straat op!
Als er een vuurwerkbom door je ruit gegooid wordt helpt dat niet.
Je zult toch ook eens boodschappen willen doen als Oud-en-Nieuw allang is afgelopen. Je gaat de staat op 's morgens vroeg op de Middenweg in Amsterdam en je wordt getroffen door rondvliegende kogels van Turken die met elkaar nog een appeltje te schillen hebben. (Is waar gebeurd een paar jaren geleden. Er vielen gelukkig geen slachtoffers)

Op verboden wapenbezit staat een maximumstraf van vijf jaar. Maar politie en justitie doet niks. Het wordt daarom steeds erger. Op de video is te zien dat de ruiten werden ingeslagen door een actieve moslim die voor het Palestijnse vraagstuk verhaal kwam halen bij een uitbater van een Joods restaurant. Er stonden twee politieagenten in de rusthouding die al of niet geamuseerd toekeken. Waarschijnlijk wachtten zij op een peloton Mobiele Eenheid met een waterkanon om de heethoofdige moslim af te koelen. De politie is nog steeds op zoek naar laffe honden en waardeloze dienstkloppers die bij de Politie willen solliciteren.

moslimterrorisme tegen Joodse uitbater.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vuurwerk

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:
Ali Yas schreef:Laten burgers zelf bepalen waar ze hun geld aan verknallen.
Anders geformuleerd :
Laten de burgers zelf bepalen hoe ze het leven van andere wezens (dieren en mensen) verknallen.
Daar zeg je nogal wat.
Dat zeg ik dan ook niet. Vuurwerk afsteken is dan ook niet iets voor kinderen zonder begeleiding. En wie met vuurwerk naar anderen gooit is een crimineel en dient te worden opgepakt.

Maar nu ik erover nadenk: in stedelijke omgeving en zonder de nodige veiligheidsmaatregelen is het afsteken van vuurwerk misschien wel niet te verantwoorden. Er zijn tegenwoordig te veel randdebielen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Vuurwerk

Bericht door Maarten »

Ik koop al sinds 1994 geen vuurwerk meer. Ik besteed het liever aan een fles whisky icon_thumbup.gif
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vuurwerk

Bericht door Ali Yas »

Maarten schreef:Ik koop al sinds 1994 geen vuurwerk meer. Ik besteed het liever aan een fles whisky icon_thumbup.gif
Zo kom je in elk geval het begin van de nacht makkelijker door.

Afbeelding
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Pizzaman »

Maarten schreef:Ik koop al sinds 1994 geen vuurwerk meer. Ik besteed het liever aan een fles whisky icon_thumbup.gif
Ik spaar voor een Uzi, voor als die vuurwerkbom door het raam komt.
Maar een lege whisky/bierfles is ook doeltreffend... :thinking:
Een honkbalknuppel heeft minder reikwijdte, maar wel goedkoper.
Van beide heb ik wel genoeg voorraad. icon_thumbup.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vuurwerk

Bericht door Pilgrim »

Verboden vuurwerk in Leipzig: “Duitse wetten gelden niet voor ons”

Geplaatst op 30 december 2017

Afbeelding

Vier dagen voor Oud & Nieuw daagden migranten in Leipzig de politie uit met vuurwerk. Zoals “TAG24” bericht, waren de mannen al vier dagen voor Oud & Nieuw in de binnenstad van Leipzig aan het knallen – met rotjes en ander vuurwerk.

Toen de politie ingreep en de mannen erop wees dat het afsteken van vuurwerk voor het einde van het jaar verboden zou zijn, zouden ze daarop geantwoord hebben dat de Duitse wetten niet voor hen zouden gelden. Dat zei de hoofdinspecteur van politie Dietrich tegenover de nieuwssite. Men zou een onderzoek zijn gestart, zei men.

Het is de vraag waar de mannen woensdagavond het vuurwerk vandaan hadden gehaald, want officieel mag er pas vanaf afgelopen donderdag vuurwerk verkocht worden.

In principe is het afsteken van vuurwerk in Duitsland alleen toegestaan in de tijd van 31 december tot 1 januari. Wie daarvoor vuurwerk wil afsteken, moet naar Tsjechië. Daar is het, in tegenstelling tot Duitsland, wettelijk toegestaan om het hele jaar door vuurwerk te verkopen en af te steken. De rotjes en ander vuurwerk moeten dan wel op Tsjechisch grondgebied worden afgestoken – de import naar Duitsland is streng verboden en kan bestraft worden met een boete van tot € 5000,-

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/30 ... -voor-ons/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Volgens islamitische wet toegestaan: Vuurwerk van profeet Mohammed.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24952
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik hoorde een uur geleden op de radio dat een man is omgekomen voor de ogen van zijn vrouw en kinderen.

Een terroristische aanslag? Zo zou je het kunnen noemen. Hij wilde vuurwerk afsteken maar dat ging niet helemaal zoals hij wilde (geen vrije wil). Het ontplofte in zijn handen. Jammer voor vrouw en kinderen die de aanslag overleefden.

Inbrekers, criminelen? Dood maken! Jammer, maar helaas. Misschien zelfs jammer voor eventuele nagelaten vrouw en kind(eren). Toch zielig met al die opgeklopte aangedikte emoties ter zake van islamitische aanslagen. Hoezo dat? Welnu, vraag het aan de domme burger. Men is immers massaal gekant tegen de doodstraf. Omdat men geen eigen mening durft te ventileren en blijkbaar toch niet zo begaan is met het milieu.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vuurwerk

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Ik hoorde een uur geleden op de radio dat een man is omgekomen voor de ogen van zijn vrouw en kinderen.
De Nederlanders zijn voor het overige zo een volgzaam volkje, ik vraag me af waar die fascinatie voor knallen en ontploffingen toch vandaan komt. Ik heb tijdens mijn verblijf in Nederlands Limburg een aantal jaren geleden nachtelijke jaarwisselingen gezien waarbij Heerlen wel een gebombardeerde stad leek . En dat duurde dagen ervoor en erna ook nog. En onveranderlijk een rush op de spoedgevallen met afgerukte vingers en blinde ogen. En nu dus een dode, hoe speelde die dat klaar ? Vuurwerk ingeslikt ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Ariel »

mercator schreef: En nu dus een dode, hoe speelde die dat klaar ? Vuurwerk ingeslikt ?
Elk jaar valt er in Nederland wel een dooie door vuurwerk. Hoe men dat klaarspeelt? Gewoon door illegaal gevaarlijk vuurwerk te gebruiken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vuurwerk

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:De Nederlanders zijn voor het overige zo een volgzaam volkje, ik vraag me af waar die fascinatie voor knallen en ontploffingen toch vandaan komt.
Een volgzaam volkje? De Belgen zal je bedoelen! De schijnbare volgzaamheid van Nederlanders moet je zien als opportunisme.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vuurwerk

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:De schijnbare volgzaamheid van Nederlanders moet je zien als opportunisme.
Dan weten ze toch niet waar hun echte belangen liggen. Door achter Rutte en co. aan te lopen gaat het recht naar de afgrond. In België ligt het ietwat anders. Vlaanderen en Wallonië zijn 2 totaal verschillende landen .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vuurwerk

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
Ali Yas schreef:De schijnbare volgzaamheid van Nederlanders moet je zien als opportunisme.
Dan weten ze toch niet waar hun echte belangen liggen. Door achter Rutte en co. aan te lopen gaat het recht naar de afgrond. In België ligt het ietwat anders. Vlaanderen en Wallonië zijn 2 totaal verschillende landen .
Oh ja? Ik wil niet gemeen doen, maar dan moet het me toch van het hart dat de Vlamingen niet echt werk maken van afscheiding. Of is dat gewoon niet (meer) mogelijk?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vuurwerk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
mercator schreef:
Ali Yas schreef:De schijnbare volgzaamheid van Nederlanders moet je zien als opportunisme.
Dan weten ze toch niet waar hun echte belangen liggen. Door achter Rutte en co. aan te lopen gaat het recht naar de afgrond. In België ligt het ietwat anders. Vlaanderen en Wallonië zijn 2 totaal verschillende landen .
Oh ja? Ik wil niet gemeen doen, maar dan moet het me toch van het hart dat de Vlamingen niet echt werk maken van afscheiding. Of is dat gewoon niet (meer) mogelijk?
Daar dacht ik ook aan. Wat een mafketels. Ik heb van Mercator nooit iets goeds gehoord over de Walen.

En terecht. Daarom schaar ik mij als logisch denker direct achter Ali Yas. Maar misschien kan Mercator nog wat toelichting geven in het wel heel opvallend merkwaardige proces van wat zich in België afspeelt onder de dictatuur van de EU (hihi). In Tsjechië is het zonder problemen gelukt Slowakije zijn onafhankelijkheid te gunnen. In het voormalige Joegoslavië had het wat meer onvreedzame voeten in de aarde. Engeland wordt met de nek aangekeken vanwege het verlangen niet langer onder de verstikkende bureaucratie van Brussel te moeten leven. Het rammelt en er wordt flink wat afgezucht in Brussel en huize Merkel. Zijn wij nu van FFI, met de PVV, het FVD, de enigen die uit de EU willen en met de komst van Trump de noodzakelijke frisse wind toejuichen? Al was het alleen maar vanwege zijn niet huichelachtige opstelling tegenover Israël. Mocht hij wekelijks een bezoek brengen aan telkenmale een andere call-girl, ik zal er geen woord aan vuil maken. Ik neem aan dat hij voorzichtig te werk gaat en condooms gebruikt. Het succes van Trump in 2017 is ongeëvenaard.

Vanavond nuttig ik een paar glazen sekt met de smaak van Champagne en zal daarbij in gedachte op Zwartmeer proosten. Er was al veel ellende in de wereld en die zal alleen maar erger worden in 2018. Omdat het mini vieze super rijke schorriemorrie de armoede in de wereld alleen maar schrijnender zal doen laten uitkomen. Verschil is er altijd al geweest en zo heeft God het ook bedoeld. Hij is degene - voor wie in God gelooft - die er behagen in schiep de mens te maken naar zijn vieze smerige corrupte beeld en gelijkenis. Een totale wereldwijde revolutie zal ik toejuichen. Ik zal niet gauw van mijzelf zeggen dat ik eerlijk ben. Maar nu maak ik daarop een mij welgevallige uitzondering. Ook daar drink ik op.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie