Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

In het kader van de Nieuwe Preutsheid dit:

Afbeelding

Dit is een foto van een moderne sport geheten "curling ". Een soort 'jeu de boule" maar dan met zware stenen die over glad ijs schuiven. Door het poetsen van het ijs op het pad van de steen kan je een beetje richten waar die heen glijdt.

Waar het om gaat: dat logo van "Easytoys". De World Curling Federation kwam te weten dat dit een verkoper van sex speeltjes is. (zou je er niet aan afzien)
En er zijn veel landen die preuts zijn. En dus zouden de kampioenschappen in vele landen niet worden uitgezonden zodoende. En dat scheelt een hoop poen. En dus zijn die logo's gecanceled.
Logo erotiekwebshop na ophef verwijderd uit curlingijs in Leeuwarden

Het logo van de erotische webshop EasyToys verdwijnt op drie van de vier ijsbanen van de Elfstedenhal in Leeuwarden, waar het olympisch kwalificatietoernooi (OKT) curling wordt gehouden. Enkele landen, waaronder de Verenigde Staten en Japan, wilden het toernooi niet uitzenden omdat de naam van sponsor EasyToys zichtbaar was op het ijs.


De organisatie van het OKT in Leeuwarden had voorafgaand aan het toernooi afspraken over de sponsoruitingen gemaakt met de mondiale federatie, World Curling. In de ijsvloer en rond de baan prijkte in de eerste week van het toernooi prominent het logo van EasyToys, een webshop in seksartikelen. Na de ontstane ophef in enkele landen besloot de World Curling Federation om de naam van EasyToys toch te verwijderen.

Dat betekent dat de ijsvloer laagje voor laagje moet worden aangepast. ,,Gelukkig hebben we de beste curlingijsmakers van de wereld in huis. Het is voor hen de uitdaging om weer het beste ijs voor de atleten te maken”, aldus een woordvoerder van de organisatie.

Directeur Eric Idema van EDC, het moederbedrijf van EasyToys, zegt begrip te hebben voor het besluit van de mondiale federatie. ,,Maar desondanks zijn we ook enorm teleurgesteld dat de curlingbond dit in eerste instantie toch verkeerd heeft ingeschat. Wij hoopten juist dat onze zichtbaarheid zou bijdragen aan het doorbreken van het taboe dat in veel landen nog altijd rust op zowel seksualiteit als op onze branche. Het is spijtig dat er nu aanpassingen nodig zijn om de sport alsnog bij de fans te krijgen.”

De logo’s van EasyToys in de Elfstedenhal maken plaats voor de hashtag #equalityforall (gelijkheid voor iedereen). ,,In veel landen komt dat gesprek al goed op gang, maar de boycot bevestigt voor ons dat we ons moeten blijven inzetten om dit onderwerp voor een groter publiek te normaliseren”, aldus Idema.

De Nederlandse mannenploeg begint zaterdag in Leeuwarden aan de jacht op een startbewijs voor de Olympische Spelen van begin volgend jaar in Beijing. Van de acht groepswedstrijden speelt Oranje er minimaal vier op de enige baan waar het EasyToys-logo zichtbaar blijft. Deze week werd in Leeuwarden gestreden om de olympische tickets in het gemengde toernooi.
https://www.ad.nl/andere-sporten/logo-e ... ~a0b4500a/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Kathleen Stock: ‘Je kunt je sekse niet veranderen’

Deze ex-hoogleraar kan haar werk niet meer doen vanwege haar stelling in de man/vrouw/genderneutraliteit: “wij zijn een biologische soort en geen sociaal construct.”.
Kathleen Stock: ‘Je kunt je sekse niet veranderen’

Kathleen Stock ex-hoogleraar filosofie

Verdacht van haat tegen transpersonen, stapte Kathleen Stock op als hoogleraar. Haar opvattingen zijn niet veranderd. ‘Iedereen is op zoek naar een label.’

Overal zag ze haar eigen naam. Op stickers in de toiletten van het universiteitsgebouw, op posters aan muren van de campus. Op spandoeken bij een demonstratie, nota bene tijdens een open dag voor nieuwe studenten. Leuzen als ‘ontsla Kathleen Stock’, ‘Kathleen Stock is transfoob’, ‘Stock eruit’, ‘Academische vrijheid omvat geen transfobie’.

Eind oktober liepen de spanningen op de campus van de universiteit van Sussex, in Brighton in het zuiden van Engeland, zo hoog op dat hoogleraar filosofie Kathleen Stock geen uitweg meer zag. Ze stapte op. Zo kwam een einde aan haar dienstverband van achttien jaar, waarvan de laatste drieënhalf jaar vol onrust en online aanvallen. Die begonnen toen ze zich in 2018 ging mengen in het genderidentiteitsdebat.

„Het gebeurde allemaal achter mijn rug om, nooit kwam iemand gewoon direct naar me toe”, vertelt ze in een interview met een groepje Europese journalisten. „Hoogleraren waarschuwden online tegen mij, of excuseerden zich voor mijn aanwezigheid. Ze zeiden dat ik transpersonen haat, begonnen petities tegen me.”

Kathleen Stock is in het Verenigd Koninkrijk inmiddels een van de bekendste stemmen in publieke discussies rond genderidentiteit. Haar belangrijkste punt is dat transvrouwen – zij die in een mannelijk lichaam zijn geboren, maar zich identificeren als vrouw – in biologisch opzicht geen vrouw zíjn. „Je kunt je sekse feitelijk niet veranderen. Wij zijn onderdeel van de natuur, we zijn een biologische soort. Niet alles is een sociaal construct, daar geloof ik niet in.”

En transvrouwen die een volledige transitie hebben ondergaan?

„Je kunt hen vrouwen noemen, en ik ga ook mee in dat sociale construct. Als een transvrouw zich als vrouw identificeert ga ik echt niet naar zo iemand toe om eens even hardop te zeggen: ‘Je bent een man’. Maar het is een feit dat onze sekse biologisch is bepaald in onze lichaamscellen. Je kunt hormonen nemen en je penis laten verwijderen, alleen daarmee bén je geen vrouw. Dit klinkt grof en ongelofelijk beledigend. Maar we moeten deze waarheid wel kunnen benoemen.”

Stock maakt hier vooral een punt van omdat ze risico’s ziet aan ‘zelfidentificatie’ van geslacht. „Anders was ik nooit aan deze strijd begonnen.” Bij zelfidentificatie kunnen burgers zelf kiezen met welk geslacht ze wettelijk geregistreerd staan bij de overheid. „Dat komt neer op een formulier invullen, meer niet. Niet alleen personen in transitie, die hormonen innemen, nee, iedereen kan zich naar keuze als man of vrouw identificeren. Je eigen gevoel van genderidentiteit is dan genoeg om wettelijk van geslacht te veranderen.” In zowel het Verenigd Koninkrijk als in Nederland liggen – omstreden – wetsvoorstellen in het parlement die dit mogelijk maken.

Wat zijn volgens u de gevaren van zulke zelfidentificatie?

„Er spelen allerlei problemen. Onder invloed van Stonewall [de Britse belangenorganisatie voor lhbti’ers] gaan veel instellingen nu verder dan de huidige wet, en zeggen zij dat niet langer geslacht maar genderidentiteit hun uitgangspunt is. Het betekent dat mannen die zeggen zich te identificeren als vrouw, bij vrouwen in de kleedkamer naar binnen kunnen lopen. En het heeft ertoe geleid dat we mannen met intacte genitaliën in onze vrouwengevangenissen hebben. Er is al een geval van seksuele aanranding in een gevangenis geweest. In die rechtszaak kwam het beroemde zinnetje langs dat ‘haar penis uit haar broek stak toen ze haar medevrouw aanrandde’. Het is een ramp.”

Dit zijn toch uitzonderingen? De meeste transgenders zullen gewoon blij zijn dat ze hun sekse in de systemen van de overheid kunnen veranderen.

„Ik begrijp niet waarom het uitmaakt dat het om kleine aantallen gaat. Ik vind het niet kunnen dat mannen met helemaal intacte penissen zomaar vrouwenkleedkamers binnen kunnen komen, of terecht kunnen komen in opvanghuizen voor vrouwelijke slachtoffers van huiselijk geweld. Daar verblijven kwetsbare, getraumatiseerde vrouwen. En in gevangenissen zitten vrouwen meestal voor zaken die niet aan geweld gerelateerd zijn, terwijl er dan mannen bij hen terecht komen die zijn veroordeeld voor seksueel misbruik.”

Ook transgenders zijn toch geregeld slachtoffer van geweld?

„Ja, alleen niet hier in het VK. Gelukkig is het aantal moorden op transgenders hier heel laag. De afgelopen twee jaar zijn geen transpersonen om het leven gebracht. En in de jaren daarvoor één per jaar. Eén. Het idee dat transgenders specifiek grote risico’s lopen, dat zij een soort unieke, kwetsbare populatie zijn zoals clubs als Stonewall het doen voorkomen, dat klopt niet. We zijn een tolerante samenleving. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat transgenders niet ook soms lijden. Net als vrouwen – er worden elke wéék drie vrouwen vermoord. En Stonewall vindt dus dat vrouwen rechten moeten opgeven om transvrouwen te accommoderen. Dat hoeft niet. We kunnen toch extra faciliteiten bouwen, zoals er inmiddels ook een aparte gevangenisafdeling voor transgenders is gekomen.”

De laatste schatting van de Britse overheid is dat er 500.000 transgenders zijn, dat aantal is de laatste jaren snel toegenomen. Waar komt die stijging vandaan, denkt u?

„Dat aantal is inclusief de non-binaire personen, die zichzelf niet als vrouwelijk of mannelijk identificeren. Op sommige scholen zijn zelfs tien op de dertig kinderen non-binair. Het is een trend. Ik denk dat het een stomme zet was van feministen uit de twintigste eeuw om vrouw-zijn aan te merken als een sociaal construct in plaats van als ‘iets biologisch’. Daardoor konden vrouwen achter het aanrecht vandaan komen, want als die huishoudelijke taak alleen iets sociaals is, kunnen we het dus veranderen. Maar die verandering in denken heeft ons later problemen gebracht, want natuurlijk maakt sekse uit, en is vrouw-zijn iets biologisch. Transgenders waren toen nog helemaal niet bij de discussie betrokken.

„Als je het grote plaatje bekijkt, speelt het kapitalisme zeker ook een rol. Het is winstgevend om ons op te delen in een soort verhandelbare eenheden. Met honderd verschillende identiteiten kun je honderd verschillende producten verkopen. En iedereen is op zoek naar een label, vaak online. Iedereen die mij op sociale media volgt lijkt een hashtag te hebben, #neurodivers, #autistisch. We geven een hoofdrol aan onze bijzonderheden.”

Is dat ook de reden dat deze ontwikkeling vooral bij jongeren aanslaat?

„Als het idee dat genderidentiteit het belangrijkste is zich verspreidt door de cultuur, dan krijgen kinderen dat ook mee. Veel jongeren zijn ongelukkig met hun lichaam, ze voelen zich bijvoorbeeld niet ontzettend vrouwelijk. Daarom hebben we een stijging van 5.000 procent van de aanmeldingen voor genderklinieken in het VK en zie je zo’n zelfde trend in de Verenigde Staten en andere landen.”

Accepteren jongeren misschien ook gemakkelijker dat er méér genderidentiteiten zijn dan alleen man of vrouw?

„Als ik nu achttien was geweest, was ik hier ook helemaal voor gevallen. In mijn tijd gingen we voor een neuspiercing en coole kleren. Wat is non-binair? Kijk naar mij, ik bén non-binair.” Ze wijst op haar spijkerbroek, gympen en nette jasje. „Non-binair zijn is niet een soort heilige innerlijke staat. Dit zijn gewoon etiketten die mensen die zich anders voelen en dat willen uitstralen, graag gebruiken. En dat is helemaal oké. Alleen beginnen veel jongeren uit deze generatie met puberteitsremmers en stappen daarna over op hormonen, zonder er nog bij stil te staan of ze dat wel echt willen. Er zijn kinderen in genderklinieken die zich aangetrokken voelen tot dezelfde sekse en denken dat ze dus in het verkeerde lichaam zitten, terwijl ze gewoon gay zijn. Scholen en leraren gaan erin mee, dat is het zorgelijke.”

Weten we hoeveel jongeren spijt krijgen van die medicijnen?

„Daar zijn weinig betrouwbare data over. Op internetforum Reddit heeft de de-trans-gemeenschap 25.000 leden. Daar gaan vaak verhalen rond van leden die spijt hebben, of het in elk geval niet meer zeker weten. En zij krijgen sociale problemen, omdat hun vrienden hen ineens als verraders zien. Daar zitten grote medische en psychologische problemen waar we echt naar moeten kijken.”

Vorige maand werd bekend dat Stock zich aansluit bij de Universiteit van Austin, een initiatief van academici in de VS die het vrije debat willen bevorderen – in Amerikaanse media de „anti-woke universiteit” genoemd. Onder meer islamcriticus Ayaan Hirsi Ali doet ook mee.

Hoe serieus is dit voor u?

„Ik ga niet naar Texas verhuizen en dat was ook nooit de bedoeling. Ik ga kijken wat ik voor lessen kan gaan geven. Het is voor mij vooral een symbolisch project, omdat het aandacht vraagt voor academische vrijheid, die ik heel belangrijk vind.”

Hoezeer staat die academische vrijheid onder druk in het VK?

„Er zijn enorme taboe-onderwerpen waar academici niet meer over durven praten, waaronder sekse en geslacht. Volgens mij heeft het te maken met het collegegeld. Op posters tegen mij stond ‘we betalen geen 9.000 pond per jaar om les te krijgen van die transfobe Kathleen Stock’. Daar zit het idee achter dat wie betaalt, bepaalt. Helaas, volgens mij betekent academische vrijheid ook dat je soms ideeën hoort die je onprettig vindt, maar waarvan je later blij bent dat ze zijn besproken.”

  • Kathleen Stock (49) is feminist, filosoof en schrijfster. Begin dit jaar kwam haar boek Material Girls uit, waarin ze het principe genderidentiteit zeer kritisch behandelt. Ze stelt in het boek nadrukkelijk dat ze niet transfoob is: „Filosofische kritiek wordt vaak gezien als echte aanvallen op transpersonen.”

    Stock woont in Sussex, een graafschap in het zuid-oosten van Engeland. Ze kreeg twee kinderen uit een eerdere relatie en kwam op latere leeftijd uit de kast als lesbisch. Haar vriendin is momenteel in verwachting.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

:roll: Monty Python's visionairs

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

GENDER ROW
Cops to record rapes as committed by woman if male attacker identifies as female


COPS will record rapes as being committed by a woman if a male attacker simply identifies as a female, it’s emerged.


But former Holyrood Justice Secretary Kenny MacAskill last night branded the move “absurd”.

In correspondence seen by The Scottish Sun on Sunday, the ex-Nats minister asked the force how it would deal with recording sex assaults once new gender self-ID laws come in.

Assistant Chief Constable Gary Ritchie set out a number of scenarios where a rapist could be recorded as a woman — including “where a person, born male but who identifies as a female and does not have a full gender recognition certificate and then commits rape”.

Mr MacAskill, now an Alba MP, blasted: “As a lawyer for 20 years and Justice Secretary for almost eight, I’ve seen some legal absurdities. “But this tops it all and is dangerous. It’s physically impossible and is about dogma overriding common sense.”

The SNP and Greens’ power-sharing pact commits to bringing in the laws by mid-2022.
It means men can identify as women without medical checks. The move is opposed by some feminist groups over safety fears.

Policy analysts MurrayBlackburnMackenzie want police to be made to accurately record the sex of those charged with rape or attempted rape.

The group’s Lisa Mackenzie said: “It’ll only take a few mis- c­lassified cases to skew statistics.”

Detective Superintendent Fil Capaldi said: “The gender identification of individuals will be based on how they present or self-declare, which is consistent with the organisation’s values.”
https://www.thescottishsun.co.uk/news/8 ... -as-woman/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Zo gewonnen, zo geronnen.

In het leger kom je voor de krijgsraad als je er sexuele relaties op na houdt binnen de 'chain of command'.
McDonalds (van de vette hap) heeft als firma natuurlijk een mission statement die verklaart dat ze werken voor het heil van de mensheid.
En ook natuurlijk hebben ze een gedragscode voor het personeel.En wat als een directeur seksuele relaties heeft met personeel?
Een ex-directeur moet nu zijn gouden handdruk teruggeven omdat hij niet open was over met wie hij (met wederzijdse instemming) sex had.
Amerika is nu eenmaal in de kern een heel preuts land.
Ex-McDonald's boss to repay $105m over sexual relationships


McDonald's has settled a lawsuit in which its former chief executive, Steve Easterbook, has returned equity awards and cash worth over $105m.

The fast food chain had claimed that Mr Easterbrook hid and lied about sexual relationships with three staff.

Mr Easterbrook apologised for failing to uphold the firm's values and fulfil his responsibilities.

The British businessman, 54, initially received the $105m in a severance package in 2019.
He was fired in November that year, after admitting to having had a consensual relationship with one employee.
At the time, McDonald's said Mr Easterbrook had "violated company policy" and shown "poor judgement".
But further investigation uncovered two more hidden relationships and the firm said that, had it been aware of this, it would not have approved his multi-million dollar pay-off.

"This settlement holds Steve Easterbrook accountable for his clear misconduct, including the way in which he exploited his position as CEO," McDonald's chairman Enrique Hernandez Jr said on Thursday.
"Today's resolution avoids a protracted court process and moves us beyond a chapter that belongs in our past."

In July 2019, an anonymous tip-off led investigators to find that Mr Easterbrook had sent sexually explicit photographs of three employees to his personal email from his company address.
Investigators also found messages showing that he approved a grant of company shares worth hundreds of thousands of dollars to one of the employees "shortly after their first sexual encounter".
McDonald's said it had not initially found the photos and messages because Mr Easterbrook had deleted them from his phone.
It claimed Mr Easterbrook violated his duty to the company by lying when asked about his behaviour in an effort to secure a bigger severance package, committing fraud.
But Mr Easterbrook's lawyers called the suit "meritless", claiming McDonald's had details about his relationships on its computer systems at the time it negotiated the severance deal.
Safer workplace standards

The case has come as McDonald's faces scrutiny over alleged sexual harassment in its restaurants.
In April, the chain announced it would implement new training at its 39,000 restaurants to prevent harassment and promote safe and respectful workplaces. The majority of its restaurants are run by franchisees, who will be required to meet the new safer workplace standards starting in January 2022.

The announcement came after it faced lawsuits by some female employees.

Mr Easterbrook, 54, first worked for McDonald's in 1993 as a manager in London before working his way up the company. He left in 2011 to become boss of Pizza Express and then Asian food chain Wagamama, before returning to McDonald's in 2013, eventually becoming its chief executive in 2015.
https://www.bbc.com/news/business-59684996
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Het is lastig om als THBTQIA+er met de regenboogvlag over straat te lopen om te duiden dat je van de goede kant bent (omdat je van "de verkeerde kant" bent zoals men dat in de 50-er jaren zei).

Dit is de oplossing:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
zo dec 19, 2021 8:54 pm
Het is lastig om als THBTQIA+er met de regenboogvlag over straat te lopen om te duiden dat je van de goede kant bent (omdat je van "de verkeerde kant" bent zoals men dat in de 50-er jaren zei).

Dit is de oplossing:
Spoiler! :
Afbeelding
Geeft zo leuk regenboog mondkapje het zelfde signaal af als het dragen van kleding met ananassen erop?
Dat zou namelijk een nieuwe manier zijn waarop stellen aangeven dat ze openstaan voor swingen. Ja echt: door het dragen van iets met dit fruit erop kunnen mensen denken dat jij en je partner openstaan voor seks met andere stellen.

Deze bizarre verborgen boodschap geef je af door het dragen van iets met ananassen erop

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

De gendergekte zorgt voor verminkingen van de Duitse taal. Neem nu dit:
"Ein Team von Astronomen und Astronominnen hat in einer Sternentstehungsregion in der Nähe unserer Sonne ..."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Als je steeds meer reclame en propaganda maakt voor het LHBTQIA+ gedoe dan kan je ook meer tegengas verwachten. En dan kan er meer geklaagd worden over discriminatie.
Regenboogpad Bos en Lommer al na twee dagen beklad: ‘Dit tolereren we niet’

Het regenboogpad op het Bos en Lommerplein, dat sinds maandag te zien was, is na twee dagen al beklad. In zwarte letters viel woensdagochtend de tekst ‘no homo’ op het pad te lezen. Stadsdeel West heeft de tekst laten wegspuiten.
https://www.parool.nl/amsterdam/regenbo ... ~b0bbeb6e/

Door de omvolking zal er steeds minder tolerantie zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Huilie huilie ! Er is een Brusselse gemeente zonder een regenboogzebrapad. Foei. Foei !
Waarom Aalst geen regenboogzebrapad wil: ‘Verkeerssignalisatie dient niet om dergelijke signalen te geven’
[...]
Alweer ophef in Aalst, de enige van dertien centrumsteden in Vlaanderen zonder regenboogzebrapad. Oppositielid Sam Van de Putte (Vooruit) bracht het voorstel deze week op de gemeenteraad. Een regenboogzebrapad is een oversteekplaats in verschillende kleuren waarbij steden aangeven dat diversiteit, holebi’s en transgenders welkom zijn. Het Vlaams Agentschap Wegen & Verkeer zou het regenboogzebrapad kosteloos plaatsen, maar tot ontsteltenis van oppositiepartijen Groen, Vooruit en CD&V haalde het voorstel het niet.

Ze verlieten uit protest de gemeenteraad. Voor N-VA-schepen Karim Van Overmeire is het nochtans helder waarom dit niet kan. “We hijsen in onze gemeente de regenboogvlag, we lichten regelmatig stadsgebouwen op in de juiste kleuren, maar verkeerssignalisatie dient niet om dergelijke signalen te geven”, zegt Van Overmeire, die een cascade-effect vreest. “In welke kleuren en voor welke signalen gaan we dan nog zebrapaden moeten schilderen?”
https://www.demorgen.be/nieuws/waarom-a ... ~b92904d9/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Staat een stel vrouwen hun vrouwendingen te doen in de vrouwenkleedkamer van de sportschool.
Stapt daar opeens een kerel binnen. En dat is geen kerel, nee dat is een ongeduldige transvrouw en die niet wil wachten tot piemel en ballen omgevormd zijn tot kut.

Dat vinden die vrouwen maar niks en ook de sportschool vindt dat niks.
Maar dat is fout van die vrouwen en van die sportschool want ze zijn schuldig aan verboden discriminatie zoals de beheerders (hoeders) van de mensenrechten stellen.
Hier de uitleg met een kop waarvan ik denk "Moet dat nou? (voor de goede zaak)."
Mevrouw, wilt u zich omkleden in de herenkleedkamer?

De sportschool wil andere vrouwen en jonge meisjes niet onverwacht confronteren met het mannelijke geslachtsdeel. De vrouw voelt zich gediscrimineerd, stapt naar het College en krijgt gelijk.

Wat is er gebeurd?

In een sportschool wordt een vrouw aangesproken door een medewerker die haar vertelt dat zij zich, conform beleid, in de herenkleedkamer moet omkleden. De vrouw is het niet met de medewerker eens. Haar genderidentiteit is tegengesteld aan haar geboortegeslacht, waardoor zij zich niet als man maar als vrouw identificeert. Daarom zou zij, net als andere vrouwen, gebruik mogen maken van de vrouwenkleedkamer.

De vrouw dient na het gesprek met de medewerker een klacht in. De sportschool zegt daarop dat zij geen gebruik mag maken van de dameskleedkamers totdat zij een geslachtsveranderende operatie heeft ondergaan. Wel dragen ze verschillende alternatieven aan: thuis omkleden, omkleden in het damestoilet, of in het personeelshok.

De vrouw gaat hier niet mee akkoord, deze zijn wat haar betreft niet gelijkwaardig. De vrouw komt zelf met het alternatief om een genderneutrale kleedruimte beschikbaar te stellen. Volgens de sportschool is dit om financiële en bouwkundige redenen niet mogelijk. De sportschool en de vrouw komen er met elkaar niet uit, dus legt de vrouw haar klacht voor aan het College.
[...]
De sportschool heeft de vrouw de toegang tot de dameskleedkamer geweigerd omdat zij transvrouw is met de fysieke kenmerken van een man. Door rechtstreeks te verwijzen naar het geslacht van de vrouw, is er sprake van direct onderscheid. Zij wordt namelijk vanwege haar geslacht op een andere manier behandeld dan een ander.
https://mensenrechten.nl/nl/nieuws/mevr ... kleedkamer

Vrouwen die zich ergeren aan de piemel van een vrouw. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou meemaken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
ma dec 27, 2021 9:23 pm

Vrouwen die zich ergeren aan de piemel van een vrouw. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou meemaken.
:razz: Preuts hoor. Maar vond de omgebouwde piemelvrouw het niet leuk om haar nieuwe borsten aan mannen in de mannenkleedkamer te tonen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Poll: SUPER Majority Of Americans Agree There Are "ONLY 2 GENDERS". Lefties ARE NOT HAPPY.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »


Koppen rollen op Marokkaanse hogeschool na #Metoo-schandaal

Een hoogoplopend #Metoo-schandaal houdt de gemoederen bezig op sociale media in Marokko. Een studente kon hogere cijfers krijgen als ze een hoogleraar tevreden stelde met orale seks.

De spraakmakende zaak kwam naar buiten toen lokale media een paar dagen geleden Twitterberichten publiceerden die afkomstig zouden zijn van een professor van de prestigieuze handelshogeschool Ecole Nationale de Commerce et de Gestion (ENCGO) in Oujda in het noordoosten van Marokko.

Heel duidelijk maakt hij hoe een goed cijfer kan worden gehaald. Ten minste twee studentes hebben inmiddels soortgelijke screenshots gedeeld van dezelfde hoogleraar die niet alleen heel expliciet is in zijn verlangens maar de studentes ook herhaaldelijk opbelt. Een van hen reageert op zijn hitsige gedram: ‘Uw woorden zijn respectloos. Ik zal niet tolereren dat u ze herhaalt.’

Veel hielp dat niet, blijkens de screenshots, waarin de hoogleraar ook nog eens pocht dat klagen geen zin heeft omdat hij de schoolleiding ‘in zijn zak heeft’. Een oud-studente zegt dat ze de school verliet vanwege deze hoogleraar maar durft pas nu te zeggen waarom. Een woordvoerder van het Marokkaanse ministerie van Hoger Onderwijs heeft gisteren bevestigd (zie foto in tweet hieronder) dat de aanklachten tegen de betrokken professor door een speciale commissie met spoed zijn onderzocht en dat is besloten ‘zijn taken op te schorten in afwachting van zijn verschijning voor een raad van discipline’.

Geschorst

Ook de directeur van de school, diens plaatsvervangster en het hoofd van de administratie zijn inmiddels geschorst aangezien ze eerder door een studente zouden zijn gewaarschuwd over het wangedrag van de hoogleraar maar het niet nodig vonden daartegen actie te ondernemen. Voor het schoolgebouw hebben dinsdag demonstraties plaatsgevonden van studenten.

Diverse vrouwenorganisaties hebben oproepen gedaan op sociale media voor meer getuigenissen ‘om de stilte over de kwestie te doorbreken’. De Federale Vereniging voor Vrouwenrechten begon een campagne op sociale media onder de hashtag ‘Genoeg (van de) intimidatie op de universiteit’.

Opgeroepen wordt studenten die durven te klagen te beschermen. Dat vrouwen een klacht indienen tegen een stalker is uitzonderlijk in Marokko. Om de reputatie van de familie te behouden wordt er vaak het zwijgen toe gedaan. In september was er een soortgelijk schandaal aan de Hassan I-universiteit in Settat, vlakbij Casablanca aan de westkust. Vier hoogleraren kwamen in opspraak. Drie van hen werden later gearresteerd wegens onder meer ‘aanzetten tot losbandigheid’, en ‘geweld tegen vrouwen’. Volgende week worden hun rechtszaken hervat.

Intimidatie


Sinds drie jaar kent Marokko een wet die celstraf zet op intimidatie van vrouwen in de openbare ruimte maar ook op sociale media. Op seksuele intimidatie via sociale media staat maximaal drie jaar cel. Vrouwenrechtenorganisaties vragen om strengere naleving van de teksten.

De zaak in Oujda zorgt nu voor veel reacties op sociale media. Studentenorganisaties eisen verregaande maatregelen. Een studente getuigt: ,,Vorig jaar vroeg een hoogleraar me mij aan te melden voor een cursus die helemaal niet bestond. Sindsdien stalkt hij me, belt me iedere dag en hij wordt steeds dreigender als ik niet antwoord.”

In Settat wordt inmiddels een vijfde academicus vervolgd wegens aanranding. Volgens een vorig jaar gepubliceerde studie zegt 54 procent van de Marokkaanse vrouwen slachtoffer te zijn geweest van een of andere vorm van seksuele intimidatie of geweld.
https://www.ad.nl/buitenland/koppen-rol ... ~a73be083/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

A German court warned the defendant he faces a fine of up to €250,000 and even prison time if he continues to address his neighbor by her birth name Afbeelding
Germany: Man threatened with €250,000 fine and prison time for calling his trans neighbor by previous male name

A court in Germany has ruled in favor of a trans woman who had sued her ex-neighbor for repeatedly addressing her by her male birth name, a judgment first reported by the Rheinische Post.

Sophie Vivien Kutzner was born a biological male, but Kutzner says she never felt like a male. In recent years, Kutzner began dressing a woman, painting her nails, and gave herself a new male name. Kutzner brought the court case after her male neighbor refused to call her by her new female name, instead opting to call her by her male birth name, “Rüdiger” — a concept known as “deadnaming.”

The neighbor, Wolfgang E., was reprimanded by the court and warned that should he refer to the trans woman by her former name again, or he could face a fine of up to €250,000 and/or a custodial sentence.

The plaintiff told local media of her satisfaction with the judgment, expressing her relief as she was unsure how sympathetic Germany’s justice system would be towards her predicament.

Two court arbitration appointments have previously failed due to the neighbor’s non-attendance, which saw Vivien choose to go to court.

“It cannot be that you are insulted because you have the wrong hair color, because you are a foreigner or because you have decided to live as a woman,” the 60-year-old said.

“I dedicate this victory to all people who decide to live as the gender they consider to be the right one,” she added.

Her lawyer spoke of a great victory for gender self-determination, calling the verdict a resounding slap in the face by the judiciary for any discrimination in this area.

“Sophie is just Sophie and not Rüdiger,” her lawyer insisted.

Trans issues have become a major cultural flash point between Western and Eastern Europe, with countries like Hungary and Poland taking a more conservative stance on the issue. Hungary, for instance, made it so that citizens cannot change their biological gender on official government documents and banned the teaching of LGBT ideology to students under 18.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Weer wat geleerd en mijn woke vocabulaire uitgebreid met "deadnaming".
Deadnaming is the use of the birth or other former name (i.e., a name that is "dead") of a transgender or non-binary person without the person's consent.[1] Deadnaming may be accidental or used to intentionally dismiss, deny or reject a person's gender identity.[1][2] There is disagreement as to the extent to which deadnaming is inappropriate, and disagreements within the LGBT community as to which measures are appropriate to take to avoid deadnaming.
https://en.wikipedia.org/wiki/Deadnaming

"which measures are appropriate"
Wel, iemand een half miljoen aftrochelen en maanden het gevang inzenden, dat schijnt te kunnen.
In Duitsland hebben ze geen doodstraf dus kop eraf zal niet gaan. Maar ballen eraf misschien wel?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Je bent een Christelijk gelovige banketbakker en je krijgt de opdracht van een duivelaanbidder om een taart te maken vol met duivelse symbolen.
Je weigert. Mag dat?
Ashers 'gay cake' case: European court rules case inadmissible

Gareth Lee sued Christian-run Ashers bakery for refusing to make a cake decorated with the slogan "Support Gay Marriage"

A gay rights activist has lost a seven-year discrimination dispute over a cake order as the European Court of Human Rights ruled his case inadmissible.

Gareth Lee started legal action back in 2014 after a Christian-run Belfast bakery refused to make him a cake with the slogan "Support Gay Marriage".
The family firm Ashers said the slogan contravened their Christian beliefs.

The European court ruled Mr Lee's case inadmissible, saying he had failed to exhaust all options in the UK courts.

The Belfast man has long argued that by refusing to fulfil his order, the bakery had discriminated against him on grounds of his sexual orientation and political beliefs.
He won his original case and a subsequent appeal in the UK courts, but in 2018 the UK Supreme Court disagreed with the lower courts and found in favour of the bakery.
Mr Lee then took his case to the European Court of Human Rights, where it was examined by seven judges who decided, by majority, that it should be dismissed.
[...]
In their ruling on Thursday, the judges said the case was inadmissible because Mr Lee had not invoked his rights under the European Convention of Human Rights "at any point in the domestic proceedings" in the UK courts.
The judges decided that in order for a complaint to be admissible, "the Convention arguments must be raised explicitly or in substance before the domestic authorities".
"By relying solely on domestic law, the applicant had deprived the domestic courts of the opportunity to address any Convention issues raised, instead asking the court to usurp the role of the domestic courts.
"Because he had failed to exhaust domestic remedies, the application was inadmissible," said the ruling.
https://www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-59882444
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

De gendergekte in India. Transpersonen schijnen daar ook crimineel te kunnen zijn.
Transgender persons to get separate jail wards, facilities

Transgender inmates will soon get a separate enclosure/ward in prisons to ensure their right to privacy and dignity. While providing exclusive space for transmen and transwomen in correctional facilities, prison officials will ensure that they are not completely isolated from others.

In an advisory sent to the Heads of Prisons in the States and the Union Territories on Monday, the Union Ministry of Home Affairs said a person recognised as a transgender had the right to the self-perceived gender identity under the Transgender Persons (Protection of Rights) Act, 2019.

While respecting the self-identity at all times in admission procedures, medical examination, search, lodging, clothing, treatment and care, the jail officials should facilitate their access to the identity certificate by helping them apply/register on the national portal for them.

Calling for including transgender as a separate category in the prison admission register and management system, the advisory said in the event of the court warrant not mentioning the self-identified gender or if the gender is disputed by the person, the Jail Superintendent should, with the help of the legal services authorities, assist the person in making an application for a change in gender identity.

Search protocol

The Ministry laid out procedure for searches suggesting that they be carried out by a person of their preferred gender or by a trained medical professional or a paramedic trained in conducting searches.

“The person conducting the search must ensure the safety, privacy and dignity of the person being searched. At the stage where the search procedure requires stripping, it must be done in a private room or in a partitioned place. The search procedure should be confined to compliance with security protocols and restriction of contraband and should not be aimed at determining the gender of the person.”

Right to dignity

Laying emphasis on the same quality of healthcare and other facilities like communication with the outside world and rehabilitation after release, the Ministry said, “Due care may be taken by the prison authorities that this [separate facilities] may not result in their complete isolation or propagate social stigma among such prisoners. There should be adequate preservation of right to privacy and dignity in regard to separate toilets for transmen and transwomen as well as shower facilities.”

The training modules for the staff could be devised in collaboration with the Ministry of Social Justice and Empowerment, the prison training institutes, the State Departments of Health, the State Human Rights Commission, the legal services authorities and representatives of transgender communities for developing an understanding of gender identity, dysphoria, human rights, sexual orientation and legal framework.

It also called for training of prison medical officers in the standards of care for transgender persons and their right to decide their self-identified gender.
https://www.thehindu.com/news/national/ ... epage=true
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Een reclame video uit Singapore. We zien een gehoofddoekte mamma en een zoon die drag queen is.
Wat is het resultaat? Ophef door beroepsmoslims natuurlijk en de video is foetsie weg.
Samsung pulls ad with drag queen after backlash

Samsung has pulled an ad showing a Muslim mother expressing support for her drag queen son, after backlash from some parts of the Muslim community.
Several social media users alleged it was "an attempt to push LGBT ideology".
In a Facebook post on Wednesday, Samsung said it was aware the video "may be perceived as insensitive and offensive".
Singapore remains largely conservative on LGBTQ issues, even as local groups call for greater acceptance.

The ad was meant to promote Samsung's new wearable products, like noise-cancelling earbuds and a smart watch with a heart rate monitor.
It filmed several participants' reactions as they listened to heartfelt recorded messages from their loved ones. One of the pairs of participants featured a Muslim woman wearing a headscarf as she heard a message from her son, who was a drag performer.
"You are just unbothered having people looking or judging you differently, having a son that does drag," he tells her in his message.

The scene sparked outrage online, with some saying it was insensitive to the Muslim community, although others defended it and criticised its removal.

"We are against the ideology of mainstreaming homosexuality and transgenderism into a conservative society," one user Syed Dan wrote on Facebook.
"It disrupts the harmony within the Malay-Muslim community."
Another user, Muhammed Zuhaili, posted that the video had "surfaced much confusion and questions amongst the (Muslim) community".

The South Korean tech giant later scrubbed the video from all its public platforms.
"We acknowledge that we have fallen short in this instance," the company wrote in a Facebook post on Wednesday.
En de LHBT enz. club betreurt het verwijderen.
Deeply 'saddened'

Singapore has a minority ethnic Malay community, most of whom - though not all - identify as being religiously Muslim.

However, other social media users came out in support of the ad, questioning the controversy that surrounded it.
"Imagine being offended and threatened by a mother's love for her child," wrote one Instagram user.
Others criticised Samsung's decision to pull the ad, pointing out that it contradicted its statement that "innovation and growth are driven by diversity and inclusivity".
"If the advertisement does not run afoul of any laws .. and has a positive message on the acceptance of marginalised people, Samsung should stick to its guns," said one Facebook user.

Members of the local LGBTQ community similarly expressed their disappointment at the ad being taken down.
"It was the first of its kind video coming from a minority group on a relationship between mother and son [and] was so affirming," Hilmi, a centre manager at local LGBTQ+ organization Oogachaga told BBC News.
"As a queer Malay man, I am saddened to see a video that expresses unconditional love [being] taken down abruptly due to societal pressure from a group of people with conservative values."

Meanwhile, in a video posted on Instagram on Thursday, the son featured in the video also reassured followers that he and his mother were "doing well."
"I'm not going to talk about the comments that [were] said in [that video]," the drag performer known as Vyla Virus said.
"It was all about a mother's love in that video, nothing else was mentioned."
https://www.bbc.com/news/world-asia-60078515
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Zucht. Het is zo moeilijk om het iedereen naar haar of zijn zin te maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:
do jan 06, 2022 7:29 pm
Je bent een Christelijk gelovige banketbakker en je krijgt de opdracht van een duivelaanbidder om een taart te maken vol met duivelse symbolen.
Je weigert. Mag dat?
Je bent een activist en je besluit een banketbakker te misbruiken voor je politieke doelen. Mag dat?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Hé ja. Net wat we nodig hadden. Een emoji van een zwangere man.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Er betaat wettelijk een vrouwen quotum. Dat geldt alleen voor topbanen bij beursgenoteerde bedrijven, niet voor beroepen waarbij men vies kan worden of lichamelijke inspanning moet verrichten zoals metselaar, wegwerker, loodgieter enz enz.

Hier het verhaal over de moeilijkheden die de wet geeft. Maar er is ook een gender wet waarbij een man zich kan definieeren als zijnde vrouw en niemand die dat mag betwijfelen. Tja, gendergekte.
Dus als 1 man van het bestuur zich tot vrouw zou verklaren zijn er geen problemen.
Snowworld komt met ‘creatieve’ benoeming om alsnog te voldoen aan vrouwenquotum

Snowworld, dat deze week onder vuur kwam te liggen omdat het tegen het nieuwe vrouwenquotum in twee mannelijke commissarissen wilde benoemen, gooit de boel om. De nieuwe raad van commissarissen zal bestaan uit drie personen, twee mannen en een vrouw.

Later komen daar nog een vrouw en een man bij. Daarmee voldoet de beursgenoteerde uitbater van skihallen alsnog aan het per 1 januari ingevoerde wettelijke vrouwenquotum, dat minimaal eenderde vrouwen voorschrijft.

Snowworld meldde de wijzigingen vrijdagochtend in een persbericht, voorafgaand aan de buitengewone aandeelhoudersvergadering. Aanvankelijk zou de raad van commissarissen met de voorgenomen benoeming bestaan uit vier mannen en een vrouw. Het aandeel vrouwen zou dan dalen naar eenvijfde.

Deskundigen waarschuwden al dat de twee benoemingen daarom nietig zouden zijn, ofwel wettelijk niet geldig. Dat zou kunnen betekenen dat de nieuwe commissarissen hun beloning weer in zouden moeten leveren. Ook dreigden andere juridische problemen voor het bedrijf.

Creatieve oplossing

Daarom grijpt Snowworld in. De raad van commissarissen bestaat met ingang van vrijdag uit voorzitter Koen Hoffman, Freya Loncin en Fons Jurgens, de directeur van de Efteling. Bij de volgende aandeelhoudersvergadering in maart komen daar Lian Doesburg en Michael Schenk bij. De benoeming van Schenk stond voor vrijdag op de agenda, maar is tijdelijk ingetrokken.

Als de aandeelhouders ermee instemmen, bestaat de raad van commissarissen van Snowworld straks voor 40 procent uit vrouwen, waarmee ruim aan het wettelijk vrouwenquotum wordt voldaan.

Bestuursvoorzitter Wim Hubregtsen had eerder deze week in een reactie op de kritiek al gezegd dat hij de wet kende en ondersteunde. Eumedion, de belangenbehartiger van grote beleggers als pensioenfondsen en een van de critici, spreekt van ‘een creatieve, doch noodzakelijke oplossing om aan de wet te voldoen. Het zou voor de onderneming wel beter zijn dat in het vervolg veel eerder over opvolgingskwesties wordt nagedacht.’
https://www.volkskrant.nl/economie/snow ... ~ba98d893/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Er staat niet bij of je na gebruik ze in het kastje terug moet stoppen. Ik denk van niet.
Beflijsters, tortelduiven, bonte batsvinken, grotegebekte wipwulpen en bruingestreepte achtermussen opgelet, want op verschillende plekken verschijnen nieuwe vogelhuisjes vol condooms en glijmiddel. Niet voor het lokale gesnavelte, maar voor de menselijk flierefluiters die naar natuurgebieden trekken om te batsen. In Gorinchem verschijnen ze de komende tijd bij bekende buitenbonklocaties, tippelzones, scholen en de voedselbank. Een initiatief van COC Gorinchem in een poging soa-besmettingen en tienerzwangerschappen tegen te gaan bij buitenluchtbatsers.
. En om dat onder de aandacht te brengen was er een interview met het lokale Rijnmond en dat betekent dat COC-coördinator Maarten Venhovens extreem ongemakkelijk met een vogelhuisje op een foto moest. Een oncomfortabel pareltje zoals u ze alleen in de regionale media tegenkomt. Mocht u overigens ook een openluchtLancelot zijn, dan kunt u binnenkort ook gebruikmaken van deze boomverbonden nachtkastjes. Ze zijn voor iedereen die houdt van frisse lucht langs de genitaliën tijdens het partnerpompen: homo's, hetero, bi's en alle ander varianten, maar niet voor vogels. Die gevederde bosbewoners tyfen maar een eind op naar hun eigen nest. Het bos is tenslotte voor mensen om te rampetampen, de dieren zoeken maar een eigen plek.
https://www.geenstijl.nl/5163418/regiob ... ndooms-op/
Vogelhuisjes met condooms en glijmiddel in seksbos

In Gorinchem hangen binnenkort vogelhuisjes gevuld met gratis condooms en glijmiddel. Met het initiatief hoopt COC Gorinchem soa-besmettingen en tienerzwangerschappen te voorkomen. De huisjes komen te hangen in natuurgebieden waar mensen elkaar ontmoeten om seks te hebben.
Maarten Venhovens, coördinator van de COC-werkgroep in Gorinchem hangt het eerste vogelhuisje op in een bos bij naaktstrand Vuren, een kilometer ten oosten van Gorinchem. "Het is heel hard nodig dat wij dit doen want wij merken helaas dat veel mensen in deze regio een soa hebben of tienermoeder worden." Het COC werkt samen met verschillende andere organisaties. Zo zorgt de Aids Health Foundation voor een onbeperkte voorraad condooms en glijmiddel. De belangenorganisatie voor homo-ontmoetingsplaatsen, Stichting Platform Keelbos, vult twee keer per week de voorraad aan en ruimt de omgeving op zodat er geen afval achterblijft.

Homo's en hetero's
Venhovens hangt de huisjes op in natuurgebieden waar zowel homo's als hetero's komen om seks hebben. "We vinden het heel belangrijk dat als mensen het dan in de buitenlucht doen ze het in ieder geval veilig doen."

Naast de ontmoetingsplekken komen de huisjes ook te hangen bij tippelzones, scholen en bijvoorbeeld de voedselbank. En wat nu als er een vogel in het huisje glipt? "De huisjes worden afgesloten voor vogels zodat die er niet in kunnen vliegen!", zegt Venhovens. Helaas pindakaas dus voor de vogels.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1462816/ ... in-seksbos
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie