Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Ali Yas »

Een geslachtsneutrale plee - die heeft iedereen toch in huis? Ik snap niks van dit gedoe.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Een geslachtsneutrale plee - die heeft iedereen toch in huis? Ik snap niks van dit gedoe.
Het is ook kwestie van nationale cultuur. In Nederland is de vlakspoeler de norm, in België de diepspoeler. Het wordt tijd dat er een Europese richtlijn komt voor de constructie van WC's die door alle gendervariëteiten en godsdienstige gezindten kunnen gebruikt worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
Ali Yas schreef:Het wordt tijd dat er een Europese richtlijn komt voor
[icon_lol.gif]
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Ja lach maar. Het is een serieuze zaak.
Work on developing an EU standard for toilets has started in January 2011, according documents of the European Commission’s Joint Research Centre, Institute for Prospective Technological Studies. A first Ad-Hoc Working Group meeting was held in Brussels on October 2011, with the second such meeting held in the attractive city of Seville, Spain, in June 2012.

A 60-page “technical report” was published afterwards, stating that the working groups have performed the following tasks as part of the project:
Scoping,
Product definition,
Economic and market analysis,
User behaviour,
Base case assessment,
Best Available Technology (BAT) and Best Not Yet Available Technology (BNAT).
http://www.euractiv.com/section/climate ... d-urinals/
Hedendaagse nieuwe doorspoelbakken mogen max. 6 liter per keer leveren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Ja lach maar. Het is een serieuze zaak.
Work on developing an EU standard for toilets
Hedendaagse nieuwe doorspoelbakken mogen max. 6 liter per keer leveren.
Ik lach niet.
Zonder de EU had een WC er nog steeds zo uit gezien.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

In mijn jonge jaren ging ik bij oma op de poepdoos.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:In mijn jonge jaren ging ik bij oma op de poepdoos.
Ik heb zoiets nog geweten eind jaren 1970 in de buurt van Brussel. Ik kende het van mijn kindertijd bij mijn grootouders jaren 1960 . Dat geval was idd een houten plank met een rond gat erin dat rechtstreeks uitgaf op de beerput. Dat stond niet buiten maar in het werkhuis van mijn grootvader, die was meubelmaker. Ik herinner me de vreselijke stank en de wolken vliegen die uitzwermden als je dat deksel oplichtte.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Over Drenthen werden vroeger wel grappen gemaakt. Maar nu niet meer want dat is racistisch geworden.
Drenthe eerste regenboogprovincie van Nederland
Afbeelding

ASSEN - Met het hijsen van een vlag op het plein voor het provinciehuis in Assen is Drenthe officieel de eerste regenboogprovincie van Nederland.
De leden van de Provinciale Staten van Drenthe willen met de vlag aangeven dat ze zich sterk maken voor de veiligheid en sociale acceptatie van lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en transgenders.

Het initiatief voor de regenboogprovincie kwam van de fracties GroenLinks, PvdA, SP, D66 VVD, PVV en 50PLUS. Die partijen dienden een motie in die unaniem werd aangenomen.
Alleen de Christelijke partijen waren tegen.
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/110991/ ... -Nederland
  • De vlag is gehesen. Drenthe eerste Regenboogprovincie! @Vera_Bergkamp @D66 pic.twitter.com/Idkhf2BHtr

    — Marianne van der Tol (@MariannevdT) July 6, 2016
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Pilgrim »

Homoseksueel zijn in Zweden

Gepubliceerd op 7 jul. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Kan een fatsoenlijke organisatie nog wel kantoor houden zonder gender-neutrale toiletten? Ook het stadhuis van Amsterdam gaat mee met de geest van de tijd.
Hoeveel transgenders zouden daar werken of op bezoek komen en dan hoognodig moeten ontlasten? Zouden er veel rondlopen die transgender 'in transitie' zijn voor wie toiletbezoek helemaal een nachtmerrie is?
Stopera krijgt sekseneutrale toiletten
Ook Amsterdam moet zogenoemde sekse­neutrale toiletten openen in het stadhuis, vinden diverse partijen.

Deze toiletten moeten vooral ongemak wegnemen bij transgenders, die zich niet thuis voelen in de categorieën man/vrouw. "We krijgen signalen dat dit een probleem is bij transgenders," zegt SP-raadslid Nelly Duijndam. [...]
SP krijgt in elk geval steun van D66 en PvdA, waarmee een raadsmeerderheid is bereikt.

Ook in de bestuurscommissie Nieuw-West is een motie aangenomen waarin het gemeentebestuur word opgeroepen te kijken naar sekseneutrale toiletten in de publieke gebouwen, te beginnen in het stadsdeelkantoor van Nieuw-West.

"Het doel is dat alle Amsterdammers zonder ongemakken gebruik kunnen maken van het toilet," zegt Münire Manisa, commissielid namens de PvdA, die de motie indiende.
http://www.parool.nl/amsterdam/stopera- ... ~a4343767/
wat zouden toch die ongemakken zijn? Wel hier een ervaringstrauma van 27 jaar geleden:
Van Dun put uit eigen ervaring. "Voor mij is het al 27 jaar geleden. Op mijn werk wachtte ik altijd totdat al mijn vrouwelijke collega's achter hun bureau zaten. Dan durfde ik pas naar de wc te gaan. En maar hopen dat ik niemand tegenkwam."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

De minderheid van LGBTQA in Denemarken is op de bres gaan staan voor 3 vrouwen uit Oeganda die beweren lesbisch te zijn en zodoende gestraft kunnen worden in het thuisland. Ze kregen geen asiel.
Denmark slammed for sending lesbians to Uganda
Denmark’s decision to deny asylum to three lesbians and send them back to their home country of Uganda has been criticized by an LGBT group.

The three women have had their asylum applications denied by Danish authorities and are due to be sent back to Uganda by August 2nd, news agency Ritzau reported.

The three women claimed asylum in Denmark based on their sexual preference but their applications were denied because of reported inconsistencies in their stories.

The group LGBT Asylum, which fights for the rights of gays, lesbians and transsexual people within the Danish asylum system, roundly criticized the decision to send the women back to Uganda.
En waarom is het nu opeens onverantwoord om ze terug te sturen?
A lawyer representing one of the women said on Friday that she has asked the he Danish Refugee Appeals Board (Flygtningenævnet) to rule on her client’s case.
My client has been active with LGBT Asylum. Some of those things have been shown online and are known in Uganda, so it would be very terrible for her to go back. It always is for homosexuals, because Uganda has very strict laws,” Jytte Lindegaard told Ritzau.
http://www.thelocal.dk/20160722/denmark ... -to-uganda
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

De gemeenteraad van Amsterdam heeft de unisex WC's door de strot van de ambtenaren geduwd aan wie niets gevraagd is.
Annabel gaat er op in.
Amsterdamse ambtenaren muiten tegen genderneutrale WC’s
Plan SP bedoeld om 'lekker te scoren'

De afgedwongen en doorgeslagen politieke correctheid van de Gemeenteraad van Amsterdam valt niet goed bij de ambtenaren die werkzaam zijn in de Stopera (het stadhuis, maar die term is veel te gewoon voor kapsonesregenten). De Telegraaf bracht de genderneutrale plasbehoeften van de Amsterdamse dossierschuivers in kaart en wat blijkt, niemand zit te wachten op gemengd toiletteren, zoals voorgesteld door de Staand Plassenhaters (SP) en aangenomen door de rest van de hoofdstedelijke poppenhuispolitiekers.

Een anonieme ambtenaar met gendergesegregeerde plasbehoeftes zou hebben opgemerkt: “Dit riekt naar een stunt, volgens mij willen de Sanitaire Prutsers (SP) gewoon lekker scoren onder transseksuelen op de vooravond van Gay Pride.” En daar heeft deze anonieme CISgender natuurlijk gewoon gelijk in. Amsterdam is al decennia niet meer de homovriendelijke gay capital van de wereld, omdat diezelfde slapjanussen die hun handje omhoog staken voor sekseloze schijthuizen niet in staat zijn het voornamelijk islamitische anti-homogeweld in de stad te beteugelen. Daarom komen de Symbool Politici (SP) maar met een foplossing: binnen de veilige muren van de Stopera de ambtenaar lastigvallen met postmoderne bullshit.

Lekker scoren voor de Safespace Partij (SP), zonder echt iets aan de problemen te doen. Nog een regenboogzebrapad, iemand?
http://nieuws.tpo.nl/2016/07/22/amsterd ... trale-wcs/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Schepsel »

Ja, echt onnodig. En zowel vrouw-als man-onvriendelijk. Misschien moeten ze ook nog een grote zandbak met bladeren neerleggen voor de exotische medemens zodat die zich óók thuisvoelt. :thinking:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Misschien moeten ze ook nog een grote zandbak met bladeren neerleggen voor de exotische medemens zodat die zich óók thuisvoelt. :thinking:
De originele zwarte medemens doet zijn behoefte het liefst gewoon in een voorbijvliedende rivier of stroom. Als die aanwezig is. Vermits er in Amsterdam voldoende waterlopen zijn hoeft niets extra gebouwd te worden. Een officiële toestemming van burgemeester Van Der Laan volstaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:
Schepsel schreef: Misschien moeten ze ook nog een grote zandbak met bladeren neerleggen voor de exotische medemens zodat die zich óók thuisvoelt. :thinking:
De originele zwarte medemens doet zijn behoefte het liefst gewoon in een voorbijvliedende rivier of stroom. Als die aanwezig is. Vermits er in Amsterdam voldoende waterlopen zijn hoeft niets extra gebouwd te worden. Een officiële toestemming van burgemeester Van Der Laan volstaat.
:wot: oef.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Zoals te verwachten is de gender-manie ook tot de sport doorgedrongen.
Daar bestaat een scheiding tussen mannen en vrouwen bij wedstrijden.
En wie bepaalt wie man is en wie vrouw?
Volgens het huidige juiste adagium is dat aan de persoon zelf om te bepalen.
Dan kunnen bij wedstrijden de vrouwen wel inpakken vanwege mannen met piemel die zich vrouw voelen.
Wat is een vrouw?
Regels over wie man of vrouw is en vernederende seksetests die ermee gepaard gaan, zijn omstreden. Een uitspraak van internationaal sporttribunaal C.A.S. schiep nog geen duidelijkheid.

In Rio kan iedereen die zich vrouw voelt aan de vrouwencompetitie meedoen. Het reglement dat vrouwen met te veel mannelijk geslachtshormoon uitsluit is opgeschort door een uitspraak van de hoogste sportrechtbank C.A.S. (Court of Arbitration for Sport) in Lausanne.
[...]
De IAAF ging er vanuit dat het verschil tussen mannen- en vrouwenprestaties vooral wordt bepaald door spieren, longen en hart die onder invloed van het mannelijk geslachtshormoon testosteron meer capaciteit krijgen. Dus wie om wat voor natuurlijke redenen dan ook ‘mannelijke’ concentraties testosteron heeft mag niet met de vrouwen meedoen.
[...]
Er kwamen ook regels voor mensen die van geslacht veranderden. Of anders gezegd: die hun lichaam aan hun identiteit lieten aanpassen. Vrouwen die man werden mogen zonder restrictie aan de mannencompetitie meedoen. Mannen die vrouw zijn geworden moeten aantonen dat hun testosterongehalte minstens een jaar onder die afkapwaarde van 10 nmol/l ligt. Dat kan met hormoonbehandeling of een operatie. Het IOC bepaalde eind vorig jaar dat een geslachtsoperatie niet een noodzakelijke voorwaarde is. Dat voorzover mogelijk transatleten de gelegenheid moeten krijgen om mee te doen aan topsport. Maar uiteindelijk kunnen nog steeds mensen geweerd worden om „eerlijke competitie” te waarborgen.
Er bestaan Genderactivistische wetenschappers
De sportbonden kregen de klap te verwerken in de uitspraak over de zaak die de Indiase hardloopster Dutee Chand (zie inzet), een jeugdsporter nog, geboren in 1996, in 2014 tegen de Indiase atletiekbond en de internationale atletiekfederatie IAAF had aangespannen. Zij werd uitgesloten vanwege een te hoog testosterongehalte. Ze ging in beroep bij het C.A.S., met behulp van genderactivistische wetenschappers. En ze heeft gewonnen. Inmiddels is ze gekwalificeerd voor Rio en kan ze tegen Dafne Schippers uitkomen. Schippers heeft betere toptijden.
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/29/wat ... 2-a1513951
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Het is een week vol met gender-gedoe in Amsterdam. Ook de UvA doet er aan mee. Met een conferentie.
‘Nee meneer, u mag niet masturberen tijdens de toespraak van de D66-wethouder’
Hoe dient u zich te gedragen op een conferentie voor bi-seksuelen?

Dit weekend wordt er in het kader van de EuroPride in Amsterdam een conferentie georganiseerd voor bi-seksuelen: EuroBiCon. Daar wilde uw verslaggever natuurlijk graag bij zijn, maar helaas is hij niet welkom. De organisatie van EuroBiCon laat weten: “Op het gebied van journalisten werken we nauw samen met de organisatie van EuroPride. We hebben hun gevraagd of je een EuroPride accreditatie hebt. Die heb je niet. Dit betekent dat je niet welkom bent op de EuroBiCon.”
Spoiler! :
Zo kras lees je het zelden. Want op de website van EuroPride staat geen accreditatieprocedure, laat staan criteria waar je als journalist aan zou moeten voldoen. De bi-seksuelen willen dus graag alleen PR-medewerkers over de vloer hebben. Vreemd, want de opening van de conferentie is openbaar en de conferentie bestaat deels uit een wetenschappelijk programma waarbij per definitie geen sprake kan zijn van een besloten karakter. De Universiteit van Amsterdam levert voor een deel van dit gebeuren de locatie en wordt genoemd als sponsor.

Tijd voor een Tantra-workshop
Wat zou de inhoud van een conferentie zijn die zo vertrouwelijk is dat journalisten niet welkom zijn? Een paar sessies: “The languages of bisexuality”, “Rope bondage for beginners”, “Staying healthy as a highly sensitive bi person”, “Bal folk, modern versions of traditional European folk dances”, “Body and identity: being proud of our bodies”, “Inclusive tantra workshop, non-binary, non-heteronormative”, “Fluid sexuality”, “Keys to success in polyamorous relationships”, “Quantum light breath meditation”, “Challenging biphobia and bi Erasure” en “Writing about penetration”.

Het wetenschappelijke deel van het programma oogt serieuzer, ondanks het feit dat de tweede keynote spreker “healing practitioner” is. De scheiding tussen wetenschap en andere zaken is voor de organisatoren kennelijk lastig te maken. De rest van de conferentie is zeker niet wetenschappelijk, maar juist de opening van dit onwetenschappelijke deel vindt toch plaats in de Aula van de Universiteit van Amsterdam. Dat geeft het allemaal wat extra cachet, zeker aangezien D66-wethouder Simone Kukenheim de boel komt openen.

Hoe hoor je je te gedragen?
Als je wilt weten wat dit voor conferentie is, kun je het beste de gedragsregels lezen die zijn opgesteld in de hoop alles goed te laten verlopen. Deze regels zijn nog nooit bij een normale conferentie aangetroffen, laat staan bij een wetenschappelijke. De gedragsregels geven volgens de organisatoren aan wat men van elkaar mag verwachten. Daar gaan we.

Als je je onprettig voelt in een bepaalde sessie – bijvoorbeeld als je gezamenlijk over penetratie aan het schrijven bent – kun je deze op elk gewenst moment verlaten. Bij de conferentie betekent nee ook echt nee. Deelnemers mogen niet onder druk worden gezet mee te doen aan seksuele handelingen en mogen niet tegen hun zin worden aangeraakt. Wel kan aan mensen gevraagd worden of ze “iets willen doen”, zoals een knuffel geven. Als ze dat niet willen, mag je het niet nog eens vragen. Als je iemands dreadlocks wilt aanraken, heb je eveneens mondelinge toestemming nodig.

Niet overal je penis laten zien a.u.b.
EuroBiCon is een plaats waar mensen vrijelijk hun seksualiteit kunnen tonen, maar het is géén seks- of fetishbijeenkomst. Seksueel gedrag in het openbaar is niet toegestaan. Het is de bedoeling dat de aanwezigen in “public areas” hun kleding aanhouden. Tepels, genitaliën en billen moeten bedekt worden, al mag borstvoeding wel. Sommige sessies vinden plaats in “private areas” en daar is het dus kennelijk wel toegestaan je penis aan de andere aanwezigen te tonen of je billen voor korte of lange tijd te ontbloten.

Sommige ruimtes tijdens de conferentie zijn alleen toegankelijk voor mensen boven de achttien jaar. Als je foto’s wilt maken van de aanwezigen moeten die daar wel toestemming voor geven, kennelijk om te voorkomen dat de schaamlippen van je buurvrouw op Facebook of Instagram belanden. We hebben het overigens nog steeds over een conferentie die geopend wordt in een gebouw van de Universiteit van Amsterdam door een D66-wethouder tijdens een evenement wat als doel heeft de positie van onder meer biseksuelen te verbeteren en hen positief in beeld te brengen.

Waarom deze regels?
Waarom zou je dit soort regels stellen? Wetenschappelijke en niet-wetenschappelijke conferenties hebben dit soort regels nooit nodig, maar EuroBiCon kennelijk wel. De organisatie zag een soort noodzaak deze regels op te stellen. Daar kan maar één reden voor zijn: men is kennelijk bang voor publieke naaktheid en ongewenste intimiteiten als men niet expliciet communiceert dat dit allemaal niet de bedoeling is. “Nee meneer, we zijn hier in de Aula van de Universiteit van Amsterdam en de D66-wethouder is aan het woord, dus u mag zich hier nu niet aftrekken”.

Zou je bij conferenties waarbij dit soort regels niet worden gecommuniceerd wél ongevraagd mogen voelen hoe groot het geslachtsdeel van je buurman is? Iedereen weet het antwoord, alleen bij EuroBiCon vertrouwt men de eigen bezoekers kennelijk onvoldoende om ervan uit te gaan dat ze over een normale dosis gezond verstand beschikken en snappen dat je mensen in een conferentiezaaltje geen seksuele handelingen moet opdringen. Uw verslaggever dacht altijd dat bi-seksuelen heel gewoon waren, maar daar denken ze bij EuroBiCon blijkbaar heel anders over.

Al met al is het inderdaad beter voor de beeldvorming van bi-seksuelen dat journalisten de toegang tot deze conferentie wordt geweigerd.
http://politiek.tpo.nl/2016/07/29/nee-m ... wethouder/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door sjun »

mercator schreef:
Schepsel schreef: Misschien moeten ze ook nog een grote zandbak met bladeren neerleggen voor de exotische medemens zodat die zich óók thuisvoelt. :thinking:
De originele zwarte medemens doet zijn behoefte het liefst gewoon in een voorbijvliedende rivier of stroom. Als die aanwezig is. Vermits er in Amsterdam voldoende waterlopen zijn hoeft niets extra gebouwd te worden. Een officiële toestemming van burgemeester Van Der Laan volstaat.
Breng die man niet op ideeën. Een PvdA in politieke mandaatnood maakt rare besluiten.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Twee D666 meisjes betreuren het dat in de genderbeweging niet meer alle neuzen dezelfde kant op staan.
Vroeger was het simpel: er moest gestreden worden tegen benauwd-Chirstelijke denkbeelden. Die strijd is gewonnen.
Maar nu? Strijden tegen benauwde Islam denkbeelden is nodig. Maar alle politieke partijen knuffelen moslims.
de politieke voorkeur van sommigen binnen de lhbt-gemeenschap verschuift. Van progressief links naar conservatief rechts, ofwel, richting homonationalisme. Volgens ons zal dit enkel leiden tot meer verdeling en de geleidelijke verdwijning van homo-emancipatie van de politieke agenda.
En wat is D666 zonder Wilders?
Afgelopen 20 juli wordt Geert Wilders warm verwelkomd op een feestje van LGBTrump, een vereniging van homo's, lesbiennes en biseksuelen die Donald Trump steunen. Tijdens de bijeenkomst in Cleveland zegt Wilders onder meer 'Stop de islam in de VS'. Homoseksuelen voor je winnen door hen te beschermen tegen islamisering is een tactiek van de partij. In 2014 kon de PVV volgens een exitpoll rekenen op 21 procent van de homoseksuele stemmers.
En sinds de specifieke terreur aanvallen op homo's is de PVV aantrekkelijker geworden voor ze. Dat geeft cognitieve dissociatie:
Wij ervaren deze homonationalistische tendens als een pijnlijke paradox. Ook omdat een groot deel van de Nederlandse lhbt-gemeenschap nog helemaal niet af-geëmancipeerd is. Met een stem op conservatief rechts is verdere homo-emancipatie in Nederland niet veiliggesteld, we zijn dan eerder progressief-af. Kun je in de Biblebelt bijvoorbeeld hand in hand met je vriendje lopen?
Hè ja, Christenen bashen. Altijd goed.
Ja dat kan daar, hand in hand lopen. Mensen zullen misschien onaardig doen maar daar blijft het bij. Wat je niet kan zeggen als ze in een islam-enclave zo gaan lopen. Dat doe je daar alleen maar als je levensmoe bent.

http://www.volkskrant.nl/opinie/bang-vl ... ~a4351219/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Rob de Jong fractievoorzitter VVD Haarlem reageerde op bovenstaande.
Heel logisch dat homo's rechtser worden
Ayla Schneiders en Lisa Weeda zien een tendens dat homo's steeds rechtser worden. Zo stemt 30 procent van de Franse gaykoppels op het Front National en kan in ons land de PVV rekenen op maar liefst 21 procent van de homo-vote. En daar zijn ze verbaasd over. Want zo stellen ze: 'Kies je voor een progressief, verbindend, open en tolerant Nederland of voor een conservatief en xenofoob Nederland?' Een volstrekt idiote redenering.

De verrechtsing onder homo's is een logisch en onvermijdelijk gevolg van de zwakke en toegevende houding van linkse partijen die, als het erop aankomt, altijd partij zullen kiezen vóór nieuwkomers in dit land met vaak intolerante godsdienstige overtuigingen en tégen de rechten van de homo's in ons land die lang gestreden hebben voor hun eigen vrijheid.
Spoiler! :
In Amsterdam loop je niet meer hand-in-hand over straat. Homofobie is sterk aanwezig onder grote groepen immigranten zoals Somaliërs. Islam en homoseksualiteit: ik hoef het u niet uit te leggen. Homo's kunnen weer terug in de kast. Maar het antwoord van progressief Nederland is versleten. Holle woorden als 'verbinden' en 'tolerantie' moeten onze vrijheidsrechten veilig stellen. Maar als puntje bij paaltje komt wordt er vooral veel weggekeken en moeten we gewoon begrip hebben voor de moeizame relatie van andere culturen met homoseksualiteit.

In Haarlem heeft een aantal partijen een initiatiefvoorstel aangenomen om homofobie te bestrijden daar waar het het meest voorkomt: onder allochtone groepen. Het CDA vond het aanvankelijk onnodig want 'er is niet echt een probleem'. De PvdA kon het maar niet unaniem eens worden voor steun, want het zou 'stigmatiserend kunnen werken'. Stigmatiserend voor wie? Is de angst voor stigmatisering zo groot dat je homofobie maar tolereert? Blijkbaar.
Zo lang we te maken hebben met massale immigratie van mensen uit landen waar homo's als minderwaardig worden behandeld, en die dat in hun culturele of religieuze overtuigingen meenemen, wordt de situatie voor homo's in ons land elke dag slechter. Daar helpt een bootjesparade niet meer. We importeren intolerantie.

Het zwakke verhaald van Schneiders en Weeda, mede tot stand gekomen door Huis De Buren, let wel: gesubsidieerd door de Nederlandse overheid, slaat de plank volledig mis. Slaap zacht.

Ze vergeten dat er maar één vrijheid is. Na de homorechten staan andere rechten op het spel. Vrouwenrechten bijvoorbeeld. Het is tijd voor een duidelijk geluid. Wegkijken kan niet meer.
http://www.volkskrant.nl/opinie/heel-lo ... ~a4351738/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door sjun »

Een prijsloos bevoogdende brief van Dom'66 in de Volkskrant liet zien dat de geest van de PvdA al is overgelopen. Behalve over de balk gegooide subsidie kost dat weer een paar zetels. Nu kan iedereen zien wat er van D'66 te verwachten is. En wijzend vingertje, bestickering en betuttelfacisme maar wegkijken en geen oplossingen voor geïmporteerde problematiek. Onthoudt de namen en netwerken van Ayla Schneiders en Lisa Weeda om met zorg je eigen politieke mandaat te kunnen verlenen op 15 maart 2017 en daarmee een eind te maken aan wegkijken en ganzensubsidiëring. Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

De SPD in Berlijn heeft ontdekt dat het gender gedoe kan helpen om stemmen te verzamelen van anders-sexuelen.
Dit is zo'n reclame poster:

Afbeelding

De man of vrouw of anders is "Dragqueen Nina Queer ", een bekende socialite in Berlijnse kringen. Ik moest ook even googelen naar "Dragqueen".

Nu zijn de jongens en meisjes van de Junge Union (jeugdbeweging van CDU en CSU) in de archieven gedoken.
En wat is ontdekt? Dat mensen die een voorbeeld functie vervullen vanwege hun gender niet per definitie politiek correct denken.

Gevonden zijn colums van 5 jaar geleden in een twee jaar geleden opgeheven homo tijdschrift.
: "Schwarze Männer verehren einen dicken weißen Weiberarsch wie der Inder eine heilige Kuh."
Op scholen worden "fünfjährige Schokokrümel zum Sexmonster ausgebildet" en ze leren daar "wie man es den Westhäschen so richtig von hinten besorgt".

CDU fordert von Dragqueen politische Korrektheit

http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... theit.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

In de Zweedse migratie-industrie werken ook gender-specialisten.
Die gaan wegbezuinigd worden.
Migration agency ’to get rid of LGBT experts’
An internal report looking at ways to make Sweden’s Migration Agency more efficient has proposed the agency gets rid of specialists dedicated to LGBT-related issues. The move has prompted the country’s main gay rights group to see red.
[...]
According to Swedish news agency TT, which cites the report, maintaining the LGBT expert field was considered to be time-consuming.

The Swedish Federation for Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender and Queer rights (RFSL) immediately slammed the report, calling instead for more in-depth expertise within the area.
http://www.thelocal.se/20160827/migrati ... bt-experts
Migranten moet verteld worden dat ze ook vrij zijn in de keuze van hun gender.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Hoe vaak heeft het nature-nurture debat zich wel niet bezig gehouden met sexuele voorkeuren? En nu gender-gedoe actueel is, komt ook deze discussie weer eens op gang.
In Madrid is er en kwakzalver die zegt de sexuele oriëntatie te kunnen veranderen.
Die zit tussen de oren zoals deze zich psychotherapist noemende genezer gelooft.
Madrid LGBT group takes action over ‘gay cure therapy’
Arcopoli has brought charges against Elena Lorenzo Rego, a psychotherapist who offers treatment for those wanting to change their sexual orientation from homosexual to heterosexual.

“This self-appointed therapist offers to help people who are unhappy being homosexual to change,” explained Yago Blando, from Arcópoli, the LGBT group that has filed the complaint.
“She uses unverifiable testimony from people who have supposedly undergone her treatment, which is fraud,” said the statement, referring to publicity on the therapist’s website.
[...]
But the LGBT group Arcópoli, which fights against homophobia in Madrid, filed a complaint to Madrid's regional government over the therapist under new ant-homophobia bylaws introduced by the region earlier this month.

“Therapies that claim to ‘heal homosexuality’ are false and unscientific and only serve to play with the insecurities of people that suffer not because of their homosexuality but because if the homophobia that exists in society,” Arcópoli said.
http://www.thelocal.es/20160829/madrid- ... re-therapy
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Pilgrim »

Zweden: Leger krijgt “gender-handboek” – met als bedoeling een rechtvaardiger strijdplan

Geplaatst op 27 september 2016

Afbeelding

Sinds enkele weken geeft het Zweedse leger zijn soldaten een handboek voor een sekse-rechtvaardige praktijk. Met dit “gender-handboek” moeten toekomstige militaire operaties onder mannelijke en vrouwelijke aspecten georganiseerd, gepland en uitgevoerd worden.

Wat klinkt als een slechte grap is realiteit in het noorden van Europa: in drie grote hoofdstukken krijgen de Zweedse soldaten nu aanwijzingen voor het correcte gender-gebruik in het leger. Een oefening ziet er als volgt uit: “Stelt u een gevechtsplan op en beschrijft u hoe u in het plan het gender-perspectief geïntegreerd heeft en hoe u rekening hebt gehouden met de situatie van mannen/vrouwen/jongens/meisjes.”

“Deze handelwijze is belangrijk, anders zouden we grote militaire fouten kunnen begaan”, probeert Zweden´s chef-strateeg, Jan Thörnqvist, dit onbegrijpelijke optreden te rechtvaardigen. Het zou namelijk het belangrijkste doel van het Zweedse leger zijn om een arbeidsplaats te bieden waar vrouwen zich goed zouden voelen.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/09/27 ... trijdplan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie