Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Zonder twijfel zal een deel van de wervende boodschap bestaan uit het benadrukken dat de mannelijke kaalheid sterk vermindert.
Laatst gewijzigd door Mahalingam op ma jun 01, 2015 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Ik vraag me af of de borsten van de mannen die zich laten prikken ook gaan groeien.
En ik vind dat mannen die o zo graag vrouw willen worden voor het totaalplaatje moeten gaan en een of ander hormoon ingespoten krijgen zodat ze ook kunnen genieten van de maandstonden. Want zoals het nu gaat is het alleen de lusten maar niet de lasten: zich lekker optutten, jurkje aandoen en als transgendertje rond paraderen maar de maandelijks terugkerende buikpijn en migraine, oh nee dat liever niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

EU: "Injecteer vaders met empathie-hormonen"

Bericht door King George »

EU: "Injecteer vaders met empathie-hormonen"
Afbeelding De sociale wetenschap is geen van beide. Het is wensdenken met voetnoten. Combineer dat met de buitenlandse bezettingsmacht van de EU, en je hebt vuurwerk. Een onderzoek naar of oxytocine hormooninjecties in de aderen van jonge mannen hen betere meer beschermende en sensitievere vaders maken, krijgt een EU-subsidie van €2,500,000. Inderdaad, 2,5 miljoen euro, aka "de grootste persoonlijke subsidie van de EU". De hoofdgedachte achter het onderzoek is zoals gebruikelijk: gelijkheid. "Hormonale veranderingen bereiden vrouwen tijdens hun zwangerschap voor op het ouderschap. Bij vaders is dat niet of minder het geval." En dat is uw reinste vorm van seksisme. Bovendien van het soort dat zowel de EU als de gehele sociale wetenschap tegen de haren instrijkt, want aangeboren, onveranderlijk en daarmee buiten het bereik van het maakbaarheidsideaal. Tenzij je natuurlijk de injectienaalden van stal haalt. Deze trend even extrapoleren en u wordt door federale agenten van uw bed gelicht als er niet op uw zwangerschapskaart staat dat "we" zwanger zijn, als u niet 9 maanden lang een empathie-zwangerschapsbuik draagt (*), of als u één sessie zwangerschapsyoga op de bank voor de buis heeft verzuimd. Een soort Equilibrium dus, maar dan precies andersom: niet gevoel en sensitiviteit, maar het ontbreken daarvan wordt strafbaar. De EU en gedragsveranderende hormonale injectienaalden, dat klinkt als ware liefde. Kunnen we niet eens gewoon heel erg met rust gelaten worden?


GeenStijl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Nu er vrouwelijke priesters zijn in de staatskerk van Engeland, komt de vraag op naar de 'gender' van God.
Of ze daar ooit theologisch uit zullen komen, waag ik te betwijfelen.
Calls to refer to God as a woman as female bishops take up posts
Support is growing within the Church of England to rewrite its official liturgy to refer to God as female following the selection of the first women bishops.

Growing numbers of priests already insert words such as “she” and “mother” informally into traditional service texts as part of a move to make the language of worship more inclusive, it has been claimed.
But calls for a full overhaul of liturgy to recognise the equal status of women have already been discussed informally at a senior level.
http://www.telegraph.co.uk/news/religio ... posts.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Schepsel! »

Zien hedendaagse christenen (de béétje hedendaagse, dan) God nog steeds als een soort mannelijk iets?

Wat zou Het Alles, Het Universum, moeten met teelballen? (en wat moet je met teelballen zonder baarmoeder en de hele reutemeteut?)

De oplossing van de gnostici stond me wel aan, zoals wel meer van wat ze vonden en dachten. In ieder geval wel goed als vrouwen verder komen in kerken, ze zijn immers net zo goed Gods schepping (al geloof ik dan niet... ahem) en niet obsceen, afschuwelijk, onnoemelijk monsterlijk enzovoorts.
(^v^)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

Jeetje, niet alleen moet "het westen" plaatsmaken voor islam.

Nu moeten ook (westerse) mannen verdwijnen om plaats te maken voor vrouwen met een piemel.
(waarschijnlijk om punt 1 sneller te kunnen realiseren).

Uit welke geschifte koker komen dit soort absurde ideeën?
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Wie op homofobie betrapt wordt, kan het wel schudden tegenwoordig. De goede mensen komen massaal in het geweer tegen je om je uit de beschaafde maatschappij te stoten.
Niet schrikken: deze onderstaande kop is een beeldspraak. Niet gebeurt dus in het echt.
Homofobe uitspraak kost bekende dj de kop
De Litouwse dj en producer Ten Walls heeft de technowereld over zich heen gekregen door homofobe uitspraken die hij schreef op zijn persoonlijke facebookpagina. Festivalsorganisatorer zeggen massaal optredens van de dj af. Zo ook de Nederlandse festivals Mysteryland en Pitch, zij willen hem niet meer op het podium laten optreden.
Evenementen in Engeland, Spanje en Oostenrijk schrapten massaal zijn optredens.
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/articl ... -kop.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Een Nobelprijswinnaar (72) wordt ontmaskerd als een male-chauvinist. En kan zijn biezen pakken.
Nobel laureate Tim Hunt resigns after 'trouble with girls' comments
Tim Hunt, an English biochemist who admitted that he had a reputation for being a “chauvinist”, had made the comments at the World Conference of Science Journalists in Seoul, South Korea, where he said: “Let me tell you about my trouble with girls … three things happen when they are in the lab … You fall in love with them, they fall in love with you and when you criticise them, they cry.”
De wereld als een doktersroman.
En het gevolg van dit stukje o zo verkeerd wereldbeeld bij het oudje:
In a statement published on its website UCL said that it could confirm that Hunt had resigned on Wednesday from his position as honorary professor with the UCL Faculty of Life Sciences, “following comments he made about women in science at the World Conference of Science Journalists on 9 June”.
http://www.theguardian.com/education/20 ... s-comments
En daar is dat woord weer:
“UCL was the first university in England to admit women students on equal terms to men, and the university believes that this outcome is compatible with our commitment to gender equality.”
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Ariel »

Wat een onzin zeg om die man te ontslaan. Je kan en mag tegenwoordig niet eens meer een grapje maken. Ik vind zijn opmerking wel grappig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

Tsja, de islam verschijnt en de humor verdwijnt.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Als ik nu zeg dat dames moeite hebben met een auto achterwaarts te parkeren ben ik dan een sexist/racist ? Terwijl het gewoon een empirische vaststelling is die geen enkel waarde oordeel bevat.
Alsof ik zou aangeklaagd worden voor de opmerking : " een varken kan niet vliegen".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

mercator schreef:Als ik nu zeg dat dames moeite hebben met een auto achterwaarts te parkeren ben ik dan een sexist/racist ? Terwijl het gewoon een empirische vaststelling is die geen enkel waarde oordeel bevat.
Alsof ik zou aangeklaagd worden voor de opmerking : " een varken kan niet vliegen".
Ik beken.
Achterwaarts parkeren kan ik wel..... mits het "recht" naar achteren is.

Achterwaarts langs een stoeprand parkeren is een (voor mij) onmogelijke opgave..... of er moet ruimte zijn voor 3 auto's.

Ik zoek dus parkeerplaatsen uit die ik aankan. Is soms een heel eind lopen....of.... hij staat half op de stoep.

Ik heb bekend.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Monique schreef: Ik zoek dus parkeerplaatsen uit die ik aankan. Is soms een heel eind lopen....of.... hij staat half op de stoep.

Ik heb bekend.
Zie je wel! Zo moeilijk is het toch niet om die bekentenis te maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Ariel »

Monique schreef:
Ik heb bekend.
Ik beken ook. Ik heb een plek voor een stadsbus nodig om onze auto te parkeren.

Maar ik vind het wel heel seksistisch en racistisch van je om ons vrouwen zo te ontmaskeren mercator.
Of zijn vrouwen geen ras? :thinking:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

Ariel schreef:
Monique schreef:
Ik heb bekend.
Ik beken ook. Ik heb een plek voor een stadsbus nodig om onze auto te parkeren.

Maar ik vind het wel heel seksistisch en racistisch van je om ons vrouwen zo te ontmaskeren mercator.
Of zijn vrouwen geen ras? :thinking:
Ach Ariël, wij zijn niet zo onzeker dat we door alles "beledigd" dienen te zijn.
Daar staan wij toch boven?

Alhoewel..... misschien kunnen we nog wat verdienen wanneer we ons lekker beledigd opstellen?
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

mercator schreef:
Monique schreef: Ik zoek dus parkeerplaatsen uit die ik aankan. Is soms een heel eind lopen....of.... hij staat half op de stoep.

Ik heb bekend.
Zie je wel! Zo moeilijk is het toch niet om die bekentenis te maken.
Mercator.... je kunt ook te ver gaan.... :banned:
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

De 2-de Kamer praat over emancipatie.
D66 komt met het voorstel om de geslachtsaanduiding op documenten achterwege te laten want het is nergens goed voor. Integendeel:
Doordat de OV-chipkaart bijvoorbeeld het geslacht vermeldt, is het voor transgenders soms lastig aan te tonen dat zij daadwerkelijk de eigenaar van de kaart zijn. Dat kan tot vervelende situaties leiden in het openbaar vervoer.
Piemeltje laten zien?

Er is een kamermeerderheid met VVD/PvdA voor.
D66: Geen geslachtsvermelding op documenten
Volgens D66 is het in steeds meer landen mogelijk om de sekseregistratie achterwege te laten. Het kabinet gaf in 2013 al opdracht voor een onderzoek of dat ook op Nederlandse officiële documenten - zoals een paspoort of ID-kaart - mogelijk is, maar daar is nog niets mee gebeurd.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... documenten
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Maar ik vind het wel heel seksistisch en racistisch van je om ons vrouwen zo te ontmaskeren mercator.
Het wordt echt erg met me. Niet alleen dien ik electroshocks te ondergaan tegen racisme maar ook nog eens inspuitingen met oestrogeen tegen sexisme :cry:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

Mahalingam schreef:De 2-de Kamer praat over emancipatie.
D66 komt met het voorstel om de geslachtsaanduiding op documenten achterwege te laten want het is nergens goed voor. Integendeel:
Doordat de OV-chipkaart bijvoorbeeld het geslacht vermeldt, is het voor transgenders soms lastig aan te tonen dat zij daadwerkelijk de eigenaar van de kaart zijn. Dat kan tot vervelende situaties leiden in het openbaar vervoer.
Heeft niets te maken met transgenders.
Het is voor burka's. Op deze manier hoeven ze zich niet meer te "tonen" om te zien of ze/hij inderdaad de eigenaar van de kaart zijn.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Pilgrim »

GroenLinks: ‘Baby is geen M/V maar een nieuwe wereldburger’

Wil helemaal af van kwetsende sekseregistratie, ook bij aangifte geboorte

17-06-2015

De burgerlijke stand moet een baby bij aangifte niet meer registreren als jongen of meisje, maar gewoon als een nieuwe wereldburger. Dat vindt GroenLinks in de Tweede Kamer. De partij brengt het donderdag in tijdens een debat over sekseregistratie.

“De aangifte bij de gemeente is het eerste moment dat je een officieel label opgeplakt krijgt. Je komt daar vervolgens alleen met heel veel gedoe van af. Kinderen kunnen prima worden ingeschreven zonder daarbij hun sekse te vermelden”, aldus Kamerlid Liesbeth van Tongeren.

Burgers zijn prima te identificeren aan de hand van hun naam, geboortedatum en -plaats en via hun burgerservicenummer, vindt GroenLinks.

De partij hamert net als D66 al langer op afschaffing van sekseregistratie die geen enkel doel dient. Het kabinet onderzoekt al een tijdje of de sekseregistratie uitgebreid of afgeschaft kan worden. Uitbreiden zou dan kunnen met de keuze ‘neutraal’.

De VVD in de Tweede Kamer wil “waar mogelijk” af van de verplichte geslachtsregistratie op officiële documenten. Kamerlid Jeroen van Wijngaarden: “Het is helemaal niet belangrijk dat er bijvoorbeeld op je rijbewijs man of vrouw staat. Je moet kunnen rijden. Datzelfde geldt voor officiële papieren bij de douane of je werk. Ik kan me voorstellen dat registratie in de gemeentelijke basisadministratie wel noodzakelijk kan zijn.”

Anp

http://politiek.tpo.nl/2015/06/17/groen ... eldburger/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Nog zo iets overbodigs denk ik volgens D666-denken: bij aangifte van geboorte krijgt de baby een voornaam. En daar blijkt ook de sekse uit: Miep , Richard.
In de toekomst; alleen nog maar sekse-loze voornamen toegestaan?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Ooit gehoord van de
Coming-out dag?
Die dag dienen gemeenten te eren door een regenboogvlag van het stadhuis te laten wapperen. En allerlei gesubsidieerde evenementen te organiseren voor homo-aanvaarding.
Een zeer Christelijke gemeente doet niet mee.
Gemeente Katwijk laat regenboogvlag niet wapperen op Coming-Outdag
De gemeente Katwijk is dit jaar niet bereid deel te nemen aan Coming-Outdag. De partij Hart voor Katwijk had daarom gevraagd, en is teleurgesteld met het besluit. Als reactie geeft de partij aan een actie voor te willen bereiden.
http://sleutelstad.nl/2015/06/17/gemeen ... g-out-dag/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Mahalingam »

Utrecht kan niet achter blijven bij de wereldsteden Wenen en Lissabon.
Dus krijgen ze daar ook een homo-verkeerslicht ter bewustwording van de burgers.
Groen licht voor homo-verkeerslicht in Utrecht
Burgemeester en wethouders steunen het voorstel van GroenLinks om de traditie van Utrecht als Mensenrechtenstad te onderstrepen met een verkeerslicht met twee figuurtjes van hetzelfde geslacht. De stad heeft al een regenboogzebrapad.
En zo'n goodwill gebaar mag iets kosten:
Om de kosten te beperken stelt het college voor het licht te installeren bij de algehele vervanging van een verkeerslichteninstallatie. Dan moet realisatie voor 2000 euro mogelijk zijn. Waar het homo-verkeerslicht komt, is nog onduidelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... echt.dhtml

Wordt een voetganger op het homo-zebrapad aangereden dan is de juridische status onzeker. Volgens de wegenverkeerswet is een zebrapad dat pas als die witte strepen heeft. Is dat anders dan is het gewoon kunst.

En waar zal dat verkeerslicht komen?
Vast en zeker hier:
Afbeelding
Bij het regenboogzebrapad.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Pilgrim »

Wat een imbeciliteit allemaal! :x
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/enz

Bericht door Monique »

Op naar een sex(e)loze maatschappij.

Maar, het is wel goed voor homo's natuurlijk.

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de sexen. Trouwen kan iedereen dus met elkaar.
Probleem opgelost.
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie