Hillary en Bill Clinton

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door King George »

Ariel schreef:Hoe komt het toch dat ik dit niet meer geloof. :thinking:
’Longontsteking zat Clinton dwars’
Spoiler! :
NEW YORK - De Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton liep al sinds afgelopen vrijdag rond met een longontsteking, zo heeft haar persoonlijke arts laten weten.

De verklaring volgt op Clintons opmerkelijke aftocht van een herdenkingsbijeenkomst op Ground Zero, waar werd stilgestaan bij de aanslagen van ’9/11’, zondag precies 15 jaar geleden. Clinton voelde zich duidelijk niet goed en werd door medewerkers ondersteund en afgevoerd naar het appartement van dochter Chelsea. Daar kwam ze even later weer opvallend monter uit.

Dokter Lisa Bardack verklaarde later dat Clinton wat hoestaanvallen had die verband hielden met allergieën. „Op vrijdag volgde de diagnose longontsteking.’ Antibiotica en rust zouden Clinton er weer bovenop moeten helpen, maar tijdens de herdenkingsbijeenkomst eisten de warmte en een lichte vorm van uitdroging hun tol.
Oh, nu heeft mevrouw Clinton ineens een longontsteking... En dat wisten ze niet eerder? Ze heeft die hoestbuien namelijk al veel langer.

Is longontsteking trouwens niet besmettelijk?

Afbeelding

Ik lees nu net dat de DNC mogelijk op korte termijn crisisberaad houdt om Clinton te vervangen voor een andere kandidaat. Ik vraag me af of dat zomaar kan, en zo ja, wie dat dan zou moeten zijn. Naar mijn idee is het daar veel te laat voor nu.

Haar campagne voor de komende dagen is al opgeschort.

Afbeelding

Naast dit graf kunnen ze een plekje vrijhouden voor mevrouw Clinton.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Mahalingam »

" Oh, nu heeft mevrouw Clinton ineens een longontsteking... En dat wisten ze niet eerder? Ze heeft die hoestbuien namelijk al veel langer. "

De hoesten die ik gezien/gehoord heb zijn keelhoesten, geen longhoesten.
Longontsteking kuchen klinken tamelijk specifiek.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door silkyboxershortXL »

Glazov Gang:
Mark Christian Moment: Hillary's Islamization of America.

De Clintons en The muslim brotherhood -een belangrijk verslag.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hillary Clinton

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

MOSLIM NATIE. Als Hillary Clinton president wordt, wil zij tot 600.000 Syrische “vluchtelingen” Amerika binnenlaten. Dit kost de Amerikaanse belastingbetaler tot 400 miljard dollar.

Wil je nog steeds op Hillary stemmen?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52287
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door xplosive »

WikiLeaks lekt Clintons bedrijfsspeeches: "Politiek is zoals worsten draaien"
Vrijdagavond heeft WikiLeaks duizenden gehackte e-mails gepubliceerd van Hillary Clintons campagnevoorzitter John Podesta. Daartussen lijken zich ook de teksten te bevinden van speeches die Clinton achter gesloten deuren aan financiële bedrijven gaf, toen ze niet langer minister van Buitenlandse Zaken was.

WikiLeaks postte meer dan 2000 e-mails van Podesta en beloofde dat er nog zouden volgen. De hackersorganisatie, die vermoedelijk samenwerkt met Rusland, beweert toegang te hebben tot nog een 50.000-tal andere documenten.

Het team van Clinton heeft de authenticiteit van de documenten noch bevestigd, noch ontkend. Indien blijkt dat de speeches effectief door Clinton gegeven worden, zou dat bevestigen wat aanhangers van Bernie Sanders al lang over haar beweren: dat ze een valse populist is die helemaal geen voeling heeft met de middenklasse.

Speeches in handen van campagneteam
Ongeveer een week nadat Bernie Sanders de speeches van Clinton aanhaalde tijdens een debat in januari, stuurde Tony Carrk, hoofd research in Clintons campagneteam, de speeches naar Podesta en andere hooggeplaatste campagnemedewerkers. De uittreksels bieden inzicht in Clintons relatie met Wall Street en haar visie op onderwerpen zoals handel en regulering.

Clintons campagneteam probeert de Democratische presidentskandidate af te beelden als een voorvechtster voor de middenklasse, iemand die het op zal nemen tegen grote bedrijven en hun financiële belangen, een vertegenwoordigster van de grote groep mensen die hun loon de voorbije acht jaar zagen stagneren.

Maar in een speech uit 2014 gaf Clinton toe "dat ze nogal veraf staat" van de problemen van de middenklasse. "Mijn vader hield ervan om te klagen over de grote bedrijven en de overheid, maar we kregen een degelijke middenklasse-opvoeding", zei ze. "En nu sta ik er natuurlijk nogal ver van af, omwille van het leven dat ik heb geleid en de economische vermogens waarvan mijn man en ik nu genieten, maar ik ben het niet vergeten."

Inmenging Rusland
De vrijgegeven documenten variëren van weinig boeiende e-mails en nieuwsbrieven tot zeer gevoelige discussies binnen Clintons campagneteam toen ze tijdens de voorverkiezingen de strijd aanging met Bernie Sanders.

Gisteren beschuldigde de Amerikaanse regering Rusland er nog van dat het land de Amerikaanse verkiezingen probeerde te beïnvloeden met gerichte computerhackings.

Podesta stuurde een reeks tweets de wereld in waarin hij beweerde dat Rusland achter de gehackte e-mails zit. "Ik ben er niet blij om dat ik gehackt ben door de Russen in hun poging om de verkiezing aan Donald Trump te geven," tweette hij. "Ik heb geen tijd om uit te zoeken welke documenten echt zijn en welke vervalst," schreef hij ook nog.

"Eerder vandaag nam de Amerikaanse regering elke twijfel weg dat het Kremlin WikiLeaks bewapend heeft om zich te bemoeien met onze verkiezing en in het voordeel te werken van Donald Trumps kandidatuur," liet Clintons woordvoerder Glen Caplin weten in een verklaring. "We gaan de authenticiteit niet bevestigen van gestolen documenten die werden vrijgegeven door Julian Assange, die geen geheim maakt van zijn verlangen om Hillary Clinton te schaden." Caplin wees er ook op dat de inhoud van de e-mails mogelijk vervalst werd door de de Russen.

Sanders drong aan op publicatie speeches
Bernie Sanders had er tijdens zijn campagne voor de voorverkiezingen al herhaaldelijk op aangedrongen dat Clinton de transcripts van haar speeches zou vrijgeven. Iets waar de presidentskandidate niet op inging. "Als je 225.000 dollar per speech betaald wordt, dan moet dat een geweldige speech zijn," zei Sanders tijdens een toespraak in Warren, Michigan. "Een briljante speech, die je zou moeten willen delen met het Amerikaanse volk."

Vrijhandel
Clinton beweert dat ze een tegenstander is van het Trans Pacific Partnership, een vrijhandelsakoord tussen twaalf landen rondom de Stille Oceaan. Maar tijdens een toespraak in 2013 vertelde ze de toehoorders dat "haar droom een vrije markt is met vrije handel en open grenzen, ergens in de toekomst, met energie die zo groen en duurzaam mogelijk is, die groei en kansen mogelijk maakt voor iedereen in het halfrond."

"Worsten draaien"
Tijdens een toespraak aan afgevaardigden uit de vastgoedsector in 2013 zou Clinton gezegd hebben dat "je zowel een openbare als een private positie nodig hebt in de politiek". "Ik bedoel, politiek is zoals worsten draaien," zei ze. "Het is onsmakelijk en dat is het altijd geweest, maar we bereiken meestal wat we willen. Maar als iedereen toekijkt, weet je, met al de discussies achter gesloten deuren en de overeenkomsten, dan worden worden mensen een beetje zenuwachtig, op zijn zachtst gezegd. Dus je hebt zowel een openbare als een private positie nodig."

De gelekte documenten verschijnen tegelijkertijd met een filmpje uit 2005 waarin Donald Trump erg platvloers over vrouwen spreekt. Zo heeft hij het over zijn mislukte poging een getrouwde vrouw in bed te krijgen, en hoe je je alles kunt permitteren wanneer je bekend bent. Het controversiële fragment leidt mogelijk wat aandacht af van de zopas vrijgegeven e-mails en hun inhoud.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hillary Clinton

Bericht door Pilgrim »

Hillary Clinton neemt geld aan van ISIS-ondersteuners

Geplaatst op 12 oktober 2016

Afbeelding

Wat betreft onoprechtheid is de kandidate van de Amerikaanse Democraten voor het Amerikaanse presidentschap, Hillary Clinton, niet te overtreffen. Terwijl zij het er in haar E-mails over heeft dat Saoedi-Arabië en Qatar de “Islamitische Staat” financieren, neemt ze zelf geld van hen aan.

In het jaar 2014 schreef Hillary Clinton in een E-mail aan de leider van haar huidige verkiezingscampagne, John Podesta, die destijds adviseur van president Barack Obama was, dat Saoedi-Arabië en Qatar de “Islamitische Staat” financieel en logistiek ondersteunen. Dit blijkt eveneens uit de door WikiLeaks gepubliceerde data, die onlangs werden gepubliceerd.

In het acht-punten-plan ter bestrijding van de “Islamitische Staat”, dat ze hem destijds op 17 augustus 2014 toestuurde, schreef ze ook dat de Verenigde Staten de Koerdische milities met militaire adviseurs zouden moeten ondersteunen en indien mogelijk zouden moeten afzien van grondtroepen. “Terwijl deze militaire/paramilitaire operatie loopt, moeten wij onze diplomatieke en traditionele mogelijkheden van de geheime dienst ervoor gebruiken om meer druk uit te oefenen op de regeringen van Qatar en Saoedi-Arabië, die stiekem financiële en logistieke ondersteuning aan de ´Islamitische Staat´ en andere radicale soennitische groeperingen in de regio leveren”, schreef ze hem destijds.

Dat is echter uitermate interessant, temeer omdat de Clinton Foundation niet echt weinig geld krijgt van Saoedi-Arabië en Qatar. Zo kwam er alleen al van de regering van Saoedi-Arabië rechtstreeks 25 miljoen dollar, van de groep “Friends of Saudi Arabia” (medegefinancierd door een Saoedische prins) kwam er nog eens 1 tot 5 miljoen dollar in de kassen van de Clinton Foundation. De schenkingen van Qatar, de Verenigde Arabische Emiraten en Brunei bedragen ongeveer hetzelfde, terwijl Koeweit tussen de 5 en 10 miljoen dollar schonk.

Afgezien van het feit dat ze daarmee geld van die landen aanneemt die duidelijk (en ook volgens henzelf) de “Islamitische Staat” ondersteunen, moet men zich afvragen hoe de schenkingen van zulke onderdrukkende regimes passen bij de zogenaamde doelen van de “Clinton Foundation” –zoals de vrouwenrechten, waarmee men daar in de regio niet veel op heeft. Maar hoe zeiden de oude Romeinen dat ook nog maar?: Geld stinkt niet.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Marco Maier

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/12 ... rsteuners/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Hillary Clinton

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Ariel »

‘Wow’, tweette Donald Trump dinsdag nadat Wiki Leaks zo’n zesduizend e-mails van Hillary Clinton online had geplaatst. Uit de gehackte mails zou een verstrengeling tussen het ministerie van Justitie en de campagne van Clinton blijken.

De klokkenluiderswebsite WikiLeaks publiceerde opnieuw een serie e-mails die Hillary Clinton in verlegenheid (kunnen) brengen. Deze keer gaat het over ruim vijfduizend berichtenvan haar campagneleider John Podesta.

Uit die mails blijkt dat Brian Fallon, woordvoerder van Clinton, contact had met ‘verschillende mensen op het ministerie van Justitie’ over de rechtszaak die werd aangespannen naar aanleiding van het e-mailschandaal van Clinton. De mails stellen dus de onpartijdigheid van het ministerie in het onderzoek naar Clintons gebruik van een private server in vraag.

‘Kreng’

En er is meer. Uit de gelekte e-mails zou blijken dat Bill Clinton op de hoogte was van het FBI-onderzoek toen hij met minister van Justitie Loretta Lynch sprak in haar privévliegtuig. De twee ontkenden dat het onderwerp ter sprake was gekomen. De critici benadrukken dat het niet toevallig was dat de FBI enkele dagen later meedeelde dat het onderzoek afgesloten was. Daarnaast adviseerde de FBI-directeur om Clinton niet te vervolgen.

In de mails worden ook verschillende bevolkingsgroepen en personen onderuit gehaald. Zo ‘heeft Bill het vandaag gewoon niet meer’ (aldus chef-staf Flournoy) en gedraagt dochter Chelsea ‘zich als een kreng die niets anders te doen heeft dan conflicten veroorzaken’. Verder worden de Hispanics ‘behoeftige Latino’s’ genoemd in een bericht, CNN-anker Jake Trapper ‘een lul’ ( oeps :scratch: ) en wordt er gelachen met het christelijke geloof.

Volgens de organisatie van Julian Assange komen er de komende weken nog zo’n 45.000 mails online. Vrijdag beschikte WikiLeaks al over de tekst van de speeches die Clinton gaf voor bankiers.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20161013_02517064
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: MOSLIM NATIE. Als Hillary Clinton president wordt, wil zij tot 600.000 Syrische “vluchtelingen” Amerika binnenlaten. Dit kost de Amerikaanse belastingbetaler tot 400 miljard dollar.

Wil je nog steeds op Hillary stemmen?
NEE! Maar ik wil wel een bronvermelding. Want dit slaat nergens op. Hoezo dat? Nou dat zeg ik. Geen bronvermelding. :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
‘Wow’, tweette Donald Trump dinsdag nadat Wiki Leaks zo’n zesduizend e-mails van Hillary Clinton online had geplaatst. Uit de gehackte mails zou een verstrengeling tussen het ministerie van Justitie en de campagne van Clinton blijken.

De klokkenluiderswebsite WikiLeaks publiceerde opnieuw een serie e-mails die Hillary Clinton in verlegenheid (kunnen) brengen. Deze keer gaat het over ruim vijfduizend berichtenvan haar campagneleider John Podesta.

Uit die mails blijkt dat Brian Fallon, woordvoerder van Clinton, contact had met ‘verschillende mensen op het ministerie van Justitie’ over de rechtszaak die werd aangespannen naar aanleiding van het e-mailschandaal van Clinton. De mails stellen dus de onpartijdigheid van het ministerie in het onderzoek naar Clintons gebruik van een private server in vraag.
Zwartmeer is nu aan zet in de rol van Vrouwe Justitia ten aanzien van dit merkwaardig uit de hand gelopen damspel van zwakbeschaafden. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Hillary Clinton

Bericht door sjun »

Report: FBI Turns Against Director Comey


Clinton wordt zo onderhand een synoniem voor corruptie.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Hillary Clinton neemt geld aan van ISIS-ondersteuners

Afbeelding
Kijk haar nou eens hypocriet onderdanig gelovig zijn aan de god Mammon. Haar ogen terneergeslagen, een lichte buiging. Heeft zij misschien ook nog seks met hem gehad? Niet dat ik weet. Arabieren houden net zo min van lesbiennes als van homo's. Jammer, want dan zou zij als hoer aangemerkt kunnen worden. Dat buigen voor islamitische despoten schijnt een vast gewoonte te zijn bij de Democraten. Ook Obama schept daar een waar genoegen in.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hillary Clinton

Bericht door Ali Yas »

Dramatisch, dit. Hillary moet koste wat het kost de volgende president worden. Maar misschien zijn de Amerikanen op het moment dat het er werkelijk om gaat toch net even verstandiger. De Britten lieten met het "Brexit"-referendum zien dat dat kan.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door xplosive »

Dit is wat Barack Hoessein Obama te zeggen had over Hillary Clinton toen hij nog in de race was om genomineerde te worden bij de Democraten voor de presidentsverkiezingen van 2008 :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Ariel »

FBI heropent onderzoek naar e-mails Clinton

WASHINGTON - De Amerikaanse FBI heropent het onderzoek naar het e-mailschandaal rondom presidentskandidaat Hillary Clinton. Dat schrijft FBI-chef James Comey vrijdag in een brief aan het Congres.

Eerder dit jaar sloot de FBI het onderzoek. Comey schrijft nu dat er in een apart en niet-gerelateerd onderzoek e-mails zijn gevonden die mogelijk betrekking hebben op Clinton. De FBI gaat kijken of de nieuwe e-mails vertrouwelijke informatie bevatten. Comey benadrukt dat nog onduidelijk is of de e-mails relevant zijn en hoe lang het onderzoek gaat duren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hillary Clinton

Bericht door Pilgrim »

Koning van Marokko betaalde $ 12 miljoen aan Clinton Foundation

Geplaatst op 30 oktober 2016

Afbeelding

De koning van Marokko heeft vorig jaar $ 12 miljoen geschonken aan de Clinton Foundation. Blijkbaar hoopt hij hiermee een geprivilegieerde toegang te krijgen tot de mogelijke volgende Amerikaanse president.

De koning van Marokko heeft verleden jaar ongeveer $ 12 miljoen aan de Clinton-stichting “Clinton Global Initiative” geschonken. Dit blijkt uit gehackte E-mails, die onlangs werden gepubliceerd door Wikileaks, bericht “The Atlantic”. Als tegenprestatie verwachtte de koning Hillary Clinton´s aanwezigheid bij een manifestatie van de stichting in Marokko. Blijkbaar ging het de monarch er om zich een geprivilegieerde toegang tot de mogelijke volgende Amerikaanse president te verschaffen.

“Wat er ook gebeurt, ze zal in Marokko zijn en een bezoek brengen aan de manifestatie van de ´Clinton Global Initaitive´ van 5-7 mei 2015”, schreef Clinton´s naaste vertrouweling, Huma Abedin, in een E-mail. “Haar aanwezigheid was een voorwaarde van de Marokkaan voor de betaling, dus er is geen weg terug meer.” Abedin schreef met het oog op Clinton: “Zij heeft de chaos veroorzaakt, en ze weet het.”

Het tijdstip van de top in Marokko was belangrijk, omdat Hillary Clinton´s naaste ondersteuners op dat moment haar formele sollicitatie als presidentschapskandidate voorbereidden en eigenlijk wilden afzien van betaalde optredens om geen twijfels bij het publiek op te roepen, schrijft “The Atlantic”. Uiteindelijk namen Bill Clinton en dochter Chelsea aan de manifestatie deel en modereerden een podiumdiscussie.

De periode roept de vraag op in hoeverre Hillary Clinton zakelijke banden heeft met buitenlandse regeringschefs. Bovendien zou de Marokkaanse koning een problematische partner zijn, omdat de mensenrechten in zijn land niet voldoende zouden worden gerespecteerd, citeert de “Washington Post” een inschatting van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De mijnbouwonderneming, die de manifestatie van het “Clinton Global Initiative” financierde, zou in het verleden eveneens zijn opgevallen door haar slechte omgang met werknemers.

Bron: http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/10/30 ... oundation/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door Ariel »

Zou dat de reden zijn waarom Obama al zijn Hillary tweets gedelete heeft? En Michelle Obama heeft ook alle Hillary Clinton tweets van haar twee accounts verwijderd.

http://www.thepoliticalinsider.com/mich ... y-clinton/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hillary Clinton

Bericht door xplosive »

Het was sowieso wel duidelijk dat wie zoveel moeite doet om email-verkeer-bewijs te vernietigen wel iets heel ernstigs te verbergen moet hebben.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hillary Clinton

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hillary Clinton

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
zou de Marokkaanse koning een problematische partner zijn, omdat de mensenrechten in zijn land niet voldoende zouden worden gerespecteerd, citeert de “Washington Post” een inschatting van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Dat mag je wel een understatement noemen. Marokko bezet al decennialang West-Sahara en kent godsdienstvrijheid voor precies één godsdienst.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie