Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Schepsel »

Als Hitler iets langer z'n zin had kunnen doordrukken was ik nooit geboren. Maar goed, joden plus alle andere groepen en mensen die iets uitdroegen of vonden waar hij iets op tegen had.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Ik heb toch wel een in een concentratiekamp overleden oudoom en verschillende andere familieleden die het met dat laatste niet eens zijn.
Ja, maar alleen de Joden hadden last van de nazi's OMDAT ze Jood waren. Als je tijdens de Duitse bezetting je absoluut als communist wilde manifesteren kon je in de problemen komen, maar dat was dan gewoon eigen schuld dikke bult.
Er zijn trouwens vele malen meer Europese burgers omgekomen door Engelse en Amerikaanse bommen dan in Duitse kampen.
Of als je joden hielp, een nobele zaak zonder twijfel.
Verzet is menselijk, daar valt geen schuld te zoeken. Dat er meer Europese burgers zijn omgekomen door Amerikaans-Engelse bommen is wel onze schuld. Wij weigerden de rotzooi op te ruimen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Er zijn trouwens vele malen meer Europese burgers omgekomen door Engelse en Amerikaanse bommen dan in Duitse kampen.
Lijkt me sterk. Er zijn in totaal geloof ik 11 miljoen burgers in koelen bloede vermoord, waaronder 6 miljoen Joden. Zouden er nog meer andere Europese burgers door geallieerde burgers zijn omgekomen? Zelfs als je de Duitse burgers meerekent kom je daar volgens mij nog niet aan of je moet met goede betrouwbare cijfers komen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om dgeloofwaardige huichel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ik heb toch wel een in een concentratiekamp overleden oudoom en verschillende andere familieleden die het met dat laatste niet eens zijn.
Ja, maar alleen de Joden hadden last van de nazi's OMDAT ze Jood waren. Als je tijdens de Duitse bezetting je absoluut als communist wilde manifesteren kon je in de problemen komen, maar dat was dan gewoon eigen schuld dikke bult.
Er zijn trouwens vele malen meer Europese burgers omgekomen door Engelse en Amerikaanse bommen dan in Duitse kampen.
Ooit één post van mij gezien die tegen Mercator inging? Ik herhaal nog eens: Mercator heeft geschiedenis gestudeerd. En los daarvan, je kunt gewoonweg niet van hem winnen in de argumentatie. Daarom argumenteer ik ook nooit met hem.

IK GEEF HEM SIMPELWEG GELIJK!

Omdat hij gelijk heeft. Dus dan hoef ik ook geen uitwegen of smoezen te verzinnen. Waarom? Hij heeft toch gelijk?

Waarom mag ik die Mercator toch zo graag? Wat denken jullie zelf? Omdat ik zoveel van hem leer. Elke keer weer. En hij wordt nooit boos. Omdat hij zo stabiel correct is en geen last heeft van anti-communisme pur sang.

Want laten we godverdomme nu eens eerlijk wezen. Het communisme heeft ook goede dingen in zich voorgebracht. Al is het alleen maar de overwinning op het fascisme. Was dat goed? Ik weet het niet. Met dat fascisme was ook direct de misdaad zo goed als verdwenen in de ontspoorde christelijke naties.

Het is juist de democratie die de constante aanjager is voor criminaliteit en kenmerkende overdadige corruptie en uitbuiting van de zwakken.

In het tijdperk van het communisme had iedereen een baan! En dat zorgde voor veel tevredenheid en zelfrespect.

Maar toch, het communisme haat ik! Waarom? Helaas. Dat is vanwege mij de mond snoeren! Daarom deugde het communisme voor geen drol! Althans in mijn belang.

En het kapitalisme? Moi . . . Ik ben tegen het kapitalistische systeem. Een verrot menselijk onwaardig systeem. Alleen . . . je mag en kunt tenminste daarin jezelf zijn. Als idioot. Als crimineel. Als bejubelde gangster zoals Holleeder, als godsdienstwaanzinnige mislukkeling, als clown, als jood, als christen, als atheïst. Als . . . NOBODY!

Bent u een nobody? Dan kiest u waarschijnlijk voor het communisme. Het alternatief? Ik weet het niet. Het kapitalisme?

NEE!

Want juist God speelt een dominante rol in het kapitalisme. En dat heeft dan weer te maken met superieure huichelarij, een krachtig kenmerk van vooral gelovige mensen.

Het kapitalisme kent geen empathie.

Maar . . . ben ik niet degene die zijn reet afveegt met de evolutietheorie? Ik dacht het wel. Waarom? Omdat juist de evolutietheorie afrekent met elk begrip van empathie. Die theorie is een ziek makende kanker therapie voor ontmenselijking.

Als atheïst in volslagen verwarring kies ik uit nood geboren voor het algemene christendom met uitsluiting van het tuig van de richel de katholieke kerk. Dus laat geen mens zich op dit forum katholiek noemen; ik veracht die persoon met alle kracht in mijn geestelijke bewustzijn. Ik ben van mening dat zieke mensen in de geest zoals Hirsch Ballin met een spuitje uit hun lijden verlost moeten worden. Maar in de eerste plaats voor een toekomst met een humanistisch milieu aanzicht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door mercator »

Of als je joden hielp, een nobele zaak zonder twijfel.


Verzetsdaden, Joden helpen...nobel mss wel, maar nutteloos en schadelijk voor de geallieerde zaak en zelfs voor de Joden zelf!
Het moslim terrorisme heeft de Islam ook nog geen stap dichter bij het wereldkalifaat gebracht, integendeel.
Verzet is menselijk, daar valt geen schuld te zoeken. Dat er meer Europese burgers zijn omgekomen door Amerikaans-Engelse bommen is wel onze schuld. Wij weigerden de rotzooi op te ruimen.
Verreweg de meeste Belgen, Fransen en Nederlanders wilden gewoon hun nationale soevereiniteit behouden en zaten niet te wachten op bommen van om het even welke makelij. De bombardementen op Europese steden waren terreurdaden en hadden nauwelijks enig militair nut.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef: De bombardementen op Europese steden waren terreurdaden en hadden nauwelijks enig militair nut.
Ze hadden wel degelijk aanzienlijk militair nut.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ozes »

Het moslim terrorisme heeft de Islam ook nog geen stap dichter bij het wereldkalifaat gebracht, integendeel.
In mijn ogen is het terrorisme cruciaal voor de enorme macht welke het kalifaat na 9/11 heeft verkregen. Zo complex is het Westen niet, maak ons bang, geef ons wat schuldgevoel en we passen ons aan.

Een voorbeeld:
http://www.washingtonpost.com/national/ ... story.html

http://frontpagemag.com/2012/dgreenfiel ... -together/
Number of delegates for the Great State of Oklahoma – 50
Number of delegates for the Great State of Utah - 34
Number of delegates for the Great State of Montana- 31
Number of delegates for the Great State of Vermont – 27
Number of delegates for the Great State of Nevada – 44
Number of delegates for the Great State of Iowa – 65
Number of Muslim delegates – 100
Moslims disproportioneel vertegenwoordigt bij het DNC.

In Financieel Dagblad en andere bladen heb ik meerdere malen gelezen hoe superieur Sharia bankieren is, en zo zijn er vele voorbeelden waaruit blijkt dat de Moslim wereld na 9/11 180 graden is gedraaid in hun voordeel.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ozes »

Verreweg de meeste Belgen, Fransen en Nederlanders wilden gewoon hun nationale soevereiniteit behouden en zaten niet te wachten op bommen van om het even welke makelij. De bombardementen op Europese steden waren terreurdaden en hadden nauwelijks enig militair nut.
Het had duidelijk wel nut wat het Nazisme is verslagen. Als ze werkelijk soevereiniteit wilden, die waren ze al kwijt.
Jij wilt dus zeggen dat ze Europese steden bombardeerden omdat ze een 'hekel' aan ons hadden?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Het moddergevecht is begonnen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
mercator schreef: De bombardementen op Europese steden waren terreurdaden en hadden nauwelijks enig militair nut.
Ze hadden wel degelijk aanzienlijk militair nut.
Nee! Ze hadden nauwelijks enig militair nut, zoals Mercator aantekent. Voor alle verklarende duidelijkheid spring ik even over naar de gigantische bombardementen van de Amerikanen op een piep klein eiland dat bezet was door de Japanners in de Tweede Wereldoorlog en dat van strategisch belang was om van daaruit makkelijk Tokio te kunnen bombarderen. Zo! Van al die Japanners was niets meer over. Tenminste . . . daar ging men van uit. Het was meen ik de grootste aderlating aan manschappen voor de VS. Ze gingen vol overtuigde en goede moed aan land met hun landingsvaartuigen. Alles was doodstil. Zie je wel, uitgestorven. Toen ze goed en wel aan land gingen barstte de hel los. Die Jappen hadden zich voorbereid en zaten onder de grond te wachten op de komst van de Yankees. Die zogenaamde verschrikkelijke bombardementen haalden nauwelijks wat uit.

En zo was het ook in Duitsland. De wapenwedloop zat onder de grond. Eigenlijk hartstikke logisch. De geallieerde bombardementen haalden voor wat een snelle beëindiging van de oorlog betrof niets uit. De werkelijke slachtoffers waren de burgers. Die haalden dus wel een snelle beëindiging van de oorlog. Die finishten als eersten voor de hemelpoort van Petrus. :lol:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Teva Teff »

Kon je zo gauw geen europees voorbeeld vinden?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Wie het weet die mag het zeggen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Kon je zo gauw geen europees voorbeeld vinden?
Ik kan alles vinden. Ik moet het me alleen nog weten te herinneren.

Wat valt er te zeggen over al die bombardementen op Vietnam? Tijdens dit Amerikaanse demasqué werden 55 miljoen kilo ontbladeringsmiddelen gebruikt en 10 miljard zware explosieven afgeworpen. Verkortten deze bombardementen de oorlog in Vietnam? Zeker weten! Want hoe meer de Amerikanen bombardeerden des te meer werden er Amerikaanse lijken afgeleverd bij Uncle Sam op de thuisbasis. Een goede zaak die duidelijk maakte dat bommen gooien nog nooit een oorlog heeft verkort. Wie dat beweert lult uit z'n nek als een onwetende geloofsfreak. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Amerikaanse verkiezingen. Wie het weet die mag het zeggen.

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:
Teva Teff schreef:Kon je zo gauw geen europees voorbeeld vinden?
Ik kan alles vinden. Ik moet het me alleen nog weten te herinneren.

Wat valt er te zeggen over al die bombardementen op Vietnam? Tijdens dit Amerikaanse demasqué werden 55 miljoen kilo ontbladeringsmiddelen gebruikt en 10 miljard zware explosieven afgeworpen. Verkortten deze bombardementen de oorlog in Vietnam? Zeker weten! Want hoe meer de Amerikanen bombardeerden des te meer werden er Amerikaanse lijken afgeleverd bij Uncle Sam op de thuisbasis. Een goede zaak die duidelijk maakte dat bommen gooien nog nooit een oorlog heeft verkort. Wie dat beweert lult uit z'n nek als een onwetende geloofsfreak. icon_thumbup.gif
De aanleiding was een opmerking van mercator.
Mijn mening daartegenover was.
De geallieerde bombardementen met vliegtuigen op de duitse steden hebben wel militair nut gehad, met die bombardementen is de Tweede Wereldoorlog bekort.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. En alweer een psychopaat als presi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
De geallieerde bombardementen met vliegtuigen op de duitse steden hebben wel militair nut gehad, met die bombardementen is de Tweede Wereldoorlog bekort.
Meneer Churchill, een dappere oorlogsveteraan, had geenszins de intentie de oorlog te bekorten met het bombarderen van Duitse steden. Zijn enige doel was om als oorlogsmisdadiger de geschiedenis in te gaan door gigantische aantallen burger slachtoffers te maken. Hoe meer hoe beter. Hij was een notoire leugenaar die zich niets aantrok van afspraken noch overeenkomsten. Hij was een eersteklas psychopaat.

Pas na de vernietiging van Dresden werd er een duidelijke kentering merkbaar in de Britse en vooral de internationale publieke opinie. Zweedse en Zwitserse kranten schreven openlijk over een zinloze massamoord. Churchill draaide mee als een weerhaan. Op 28 maart 1945 richtte hij een memoramdum aan Arthur Harris, die sinds 22 februari 1942 aan het hoofd stond van het Bomber Command van de RAF. In zijn brief probeerde de crimineel zich te distantiëren van het beleid van area bombing dat hij tot dan toe altijd met vuur had verdedigd:
"Ik ben van oordeel dat het moment is aangebroken om de kwestie van het bombarderen van Duitse steden met zuivere terreuroogmerken, hoewel onder andere voorwendsels, opnieuw te bekijken . . . De vernietiging van Dresden doet belangrijke vragen rijzen wat betreft het beleid van de geallieerde bombardementen. Ik ben van mening dat we voortaan meer aandacht moeten besteden aan militaire doelwitten . . . "
Dit alles was een bedekte manier om te zeggen dat het te duidelijk dreigde te worden dat de Britse regering in het algemeen en psychopaat Churchill in het bijzonder zich schuldig hadden gemaakt aan zware oorlogsmisdaden en dat het tijd werd om alles toe te dekken.
Ook Roosevelt was zo'n gewetenloze viespeuk. Maar goed, daar gaat het hier niet om. Ik cursiveer dus nogmaals wat Churchill zei:

Ik ben van mening dat we voortaan meer aandacht moeten besteden aan militaire doelwitten . . .

Er werd dus te weinig aandacht besteed aan het bombarderen van militaire doelen! Of proberen die twee betweters van FFI ons nu duidelijk te maken dat het simpele bombarderen van steden de oorlog heeft verkort? Want snappen doe je die twee niet. :lol:

Noch de bevolking noch de Duitse soldaat was van plan zich over tegen. De oorlog was voorbij toen er niets meer viel over te geven. :cry:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Manon »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:Er zijn trouwens vele malen meer Europese burgers omgekomen door Engelse en Amerikaanse bommen dan in Duitse kampen.
Lijkt me sterk. Er zijn in totaal geloof ik 11 miljoen burgers in koelen bloede vermoord, waaronder 6 miljoen Joden. Zouden er nog meer andere Europese burgers door geallieerde burgers zijn omgekomen? Zelfs als je de Duitse burgers meerekent kom je daar volgens mij nog niet aan of je moet met goede betrouwbare cijfers komen.
Me dunkt vielen er zo'n 72 miljoen doden (aan alle zijden samen) tijdens WOII, waarvan 47 miljoen burgerslachtoffers (incl. joodse slachtoffers).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slachtoffe ... reldoorlog

Totale verliezenDe totale verliezen in mensenlevens wordt geschat op ongeveer 72 miljoen. Hieronder zijn ongeveer 47 miljoen burgerslachtoffers, inclusief ongeveer de twintig miljoen die tijdens de oorlog doodziek werden. De militaire slachtoffers komen uit op ongeveer 25 miljoen, inclusief de vijf miljoen die zijn gestorven in gevangenschap. De geallieerden verloren in totaal ongeveer 61 miljoen levens, terwijl aan de zijde van de asmogendheden 11 miljoen mensen het leven hadden verloren. Er was een onevenredig verlies van het aantal mensenlevens en bezit. Sommige naties hadden een hoger aantal slachtoffers dan anderen, vanwege een aantal factoren. Deze factoren zijn onder andere de militaire tactiek, de gesteldheid van de economie vlak voor de deelname aan de oorlog en het niveau van de technologie.

Dacht je nu écht dat het er "maar" 11 miljoen waren?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verkiezingen in de VS. Alweer een psychopaat als president!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De Amerikaanse luchtmacht heeft op grote schaal de Duitse burgerbevolking uitgemoord, hoewel er nooit een bom op Amerikaans grondgebied was gevallen.

We gaan dit toch niet ontkennen, is het niet? icon_silent.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Verkiezingen in de VS. Alweer een psychopaat als president!

Bericht door Ozes »

'Hans van de Mortel' schreef:De Amerikaanse luchtmacht heeft op grote schaal de Duitse burgerbevolking uitgemoord, hoewel er nooit een bom op Amerikaans grondgebied was gevallen.

We gaan dit toch niet ontkennen, is het niet? icon_silent.gif
Als de Duitse bevolking niet protesteerde tegen de inval van Nederland, waarom interesseert jou dan of Amerika is aangevallen of niet?
Hebben wij wel Duitsland aangevallen?

Ik heb iets gemist denk ik
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verkiezingen in de VS. Het oude liedje

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:De Amerikaanse luchtmacht heeft op grote schaal de Duitse burgerbevolking uitgemoord, hoewel er nooit een bom op Amerikaans grondgebied was gevallen.

We gaan dit toch niet ontkennen, is het niet? icon_silent.gif
Als de Duitse bevolking niet protesteerde tegen de inval van Nederland, waarom interesseert jou dan of Amerika is aangevallen of niet?
Hebben wij wel Duitsland aangevallen?

Ik heb iets gemist denk ik
Het interesseert mij geen bal. Ik constateer alleen! En nee, wij hebben Duitsland niet aangevallen. Ik tenminste sowieso niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Het ware gezicht van de democratie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ach gut, kijk nou toch!

Afbeelding

De vraag is nu: gaat het masker af of op? Waarschijnlijk af tijdens de verkiezingen, en weer op na de verkiezingen. Of niet natuurlijk. In dat geval geeft hij het masker door aan Mitt Romney. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:
mercator schreef: De bombardementen op Europese steden waren terreurdaden en hadden nauwelijks enig militair nut.
Ze hadden wel degelijk aanzienlijk militair nut.
De geallieerde bombardementen hebben WOII in Europa met een paar maanden verkort.
Alleen al de 10.000 88 mm anti-aircraft kanonnen die verspreid over Duitsland ter verdediging rondom de steden stonden, hadden ingezet aan het westelijk front aanmerkelijk invloed kunnen hebben op het verloop van de grondoorlog.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Put opties in optima forma.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
Teva Teff schreef:
mercator schreef: De bombardementen op Europese steden waren terreurdaden en hadden nauwelijks enig militair nut.
Ze hadden wel degelijk aanzienlijk militair nut.
De geallieerde bombardementen hebben WOII in Europa met een paar maanden verkort.
Alleen al de 10.000 88 mm anti-aircraft kanonnen die verspreid over Duitsland ter verdediging rondom de steden stonden, hadden ingezet aan het westelijk front aanmerkelijk invloed kunnen hebben op het verloop van de grondoorlog.
Juist ja! Bij deze geef je ons dus gelijk en dat is maar goed ook. Iedereen op FFI is hier getuige van.
Teva Teff schreef: . . . hadden ingezet aan het westelijk front aanmerkelijk invloed kunnen hebben op het verloop van de grondoorlog.
HADDEN INGEZET . . . INVLOED KUNNEN HEBBEN.

Maar dat is nu juist NIET gebeurd zoals je zelf ook aangeeft, lieve pannekoek! :lol:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Teva Teff »

Het zijn duitse kanonnen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ozes »

Er zijn nog gekken die geloven dat Obama niet de slechtste president aller tijden is, zo ook de presentator een programma op het MSNBC, de meest gestoorde zender van Amerika:


Allen West zet schreeuwerige en leugenachtige presentator voor schut ^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Kill the messenger!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Pilgrim »

circe schreef:Dacht je nu écht dat het er "maar" 11 miljoen waren?
Misverstand! Er waren natuurlijk veel meer burgerslachtoffers, maar ik bedoelde de burgers die echt in koelen bloede vermoord zijn en niet degenen die ook omgekomen zijn tengevolge van de oorlogshandelingen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo okt 10, 2012 11:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Ozes »

Pilgrim schreef:
circe schreef:Dacht je nu écht dat het er "maar" 11 miljoen waren?
Misverstand! Er waren natuurlijk veel meer burgerslchtoffers, maar ik bedoelde de burgers die echt in koelen bloede vermoord zijn en niet degenen die ook omgekomen zijn tengevolge van de oorlogshandelingen.
Was duidelijk
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie