Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:Of dit hem geschikt of ongeschikt voor het presidentschap maakt weet ik niet maar mij wint ie er niet mee. Anti-islam uitspraken ten spijt.
Donald Trump houdt er blijkbaar van om de dure jongen uit te hangen (ik heb de Youtube-docu trouwens nog niet gezien). Zie jij voor jou betere presidentskandidaten in het Republikeinse kamp dan Donald Trump?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Of dit hem geschikt of ongeschikt voor het presidentschap maakt weet ik niet maar mij wint ie er niet mee. Anti-islam uitspraken ten spijt.
Donald Trump houdt er blijkbaar van om de dure jongen uit te hangen (ik heb de Youtube-docu trouwens nog niet gezien). Zie jij voor jou betere presidentskandidaten in het Republikeinse kamp dan Donald Trump?
Daar weet ik nog niet genoeg van. Bij de vorige verkiezingen had je, ik meen in ieder geval twee, zeer zwarte kandidaten, die zeer anti-islam waren. Blanken heb ik het nooit horen zeggen. Even een zijsprong, ik sta waarschijnlijk vrij alleen hier op dit forum als zeg dat ik Obama best wel goed vindt. Zijn "pro-islam" uitspraken ten spijt. Ook de veel verguizende Nixon behoort tot mijn favorieten! Waarom? Omdat dit mensen zijn van eenvoudige komaf die ondanks dat het hoogst haalbare toch bereikt hebben. Trump is een miljardair, en Bush, de Kennedy's enz komen ook uit een dergelijk milieu. Zo zijn er heelveel kandidaten. Dat ze het afleggen tegen Obama, een zwarte nota bene, mag iets zeggen over zijn talent! Daar heb ik groot respect voor!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

Het is niet alleen vanwege zijn dhimmi-houding waardoor Obama een probleem is. Hij heeft ook meer schulden gemaakt dan alle andere Amerikaanse presidenten bij elkaar. De staatsschuld is meer dan verdubbeld heb ik gelezen. Hij heeft ook het leger massaal gezuiverd en hoge officieren vervangen door linki-winkies waardoor de meeste Christenen het Amerikaanse leger massaal verlaten. Het is de grootste zuivering ooit. Verder is hij natuurlijk ook verantwoordelijk voor de Arabische 'Lente' die in werkelijkheid een winter blijkt te zijn, d.w.z. de opmars van de radicale Islam in het Midden-Oosten.

Maar ik geef toe dat hij sympathiek over kan komen en dat het een prestatie is om vanuit een relatief nederige komaf zo'n positie te bereiken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zoals Donald Trump hier naar voren komt lijkt hij het hart op de juiste plaats te hebben. Zou Donald Trump geleerd hebben van zijn fouten uit het verleden?

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Joost Niemoller schreef een column over hem. Trump een clown? Vergeet het maar.
Trump is steenrijk. Daar schept hij ook over op, even schaamteloos als openhartig. Tien miljard dollar is hij waard, zegt hij zelf. Meer dan genoeg voor een geweldige campagne. Hij heeft met dat geld een professionele campagne organisatie opgebouwd.

Niet gek voor een ‘clown.’

Maar hij staat wel met zijn poten in de modder van de samenleving, en hij spreekt de taal van de gewone man. Of zoals hij het zelf zegt; the silent majority is back!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Het blijkt wel dat Trump niet geliefd is bij het Telegraaf personeel. En dan ga je dit soort foto's van hem plaatsen. Net zoals ze dat doen van Geert Wilders.

Afbeelding

Trump haalt uit naar 'verliezer' McCain

John McCain heeft meer sympathie
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

De voorsprong van Trump op zijn concurrenten neemt fors toe. Donald Trump is veruit de populairste kandidaat voor de Republikeinse nominatie in de race om het presidentschap. Hij geniet bijna twee keer meer steun dan zijn belangrijkste rivaal, zo blijkt uit een opiniepeiling van de Washington Post en ABC News waarin de miljardair op 24 procent staat. Het is voor het eerst dat Trump zo'n grote voorsprong heeft op zijn concurrenten.

Nog niet eerder scoorde één van de 15 Republikeinse kandidaten zo goed in een opiniepeiling. De peiling is gehouden nadat Trump opmerkingen had gemaakt over senator John McCain die tijdens de Vietnamoorlog gevangen is genomen en gemarteld door de Vietcong.

Polls offer first hint at reaction to Trump's McCain remarks
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Of je nu door de hond of de kat wordt gebeten . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Die oom Dagobert Duck lijkt mij veel weg hebben van Ronald Reagan. Ik weet nog te weinig over Trumpie. Behalve dat hij getrouwd is of was met een bloedmooie Tsjechische vrouw. En verder, de echte gekken herken je niet. Ik heb het over Obama die ik altijd een patsy heb genoemd. Nee, een Amerikaanse president kan ook zijn mond houden over de islam, maar Obama moest zo nodig hardop roepen dat islam ok is, een vredelievende religie. Ik mag er van uitgaan dat dit optreden van Obama voor ons alle reden moet zijn om blij te worden wanneer hij voor goed uit het zicht verdwijnt. Deze man deugt voor geen meter!

P.S: Een reden dat Trump president wil worden kan zijn dat hij een verschrikkelijke egotripper is die graag beroemd wil worden. Daar geloof ik niks van. Zonder kennis van zaken vermoed ik dat hij een echte no-nonsense Amerikaan is die geen blad voor de mond neemt en opkomt voor de Amerikanen en Amerikaanse belangen. Of hij ook opkomt voor niet-Amerikanen is nog maar de vraag. Eigenlijk niet. Want ik moet nog de eerste Amerikaan tegenkomen in de geschiedenis die zich werkelijk interesseert voor andere delen van de wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Of je nu door de hond of de kat wordt gebeten . . .

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Die oom Dagobert Duck lijkt mij veel weg hebben van Ronald Reagan. Ik weet nog te weinig over Trumpie. Behalve dat hij getrouwd is of was met een bloedmooie Tsjechische vrouw. En verder, de echte gekken herken je niet. Ik heb het over Obama die ik altijd een patsy heb genoemd. Nee, een Amerikaanse president kan ook zijn mond houden over de islam, maar Obama moest zo nodig hardop roepen dat islam ok is, een vredelievende religie. Ik mag er van uitgaan dat dit optreden van Obama voor ons alle reden moet zijn om blij te worden wanneer hij voor goed uit het zicht verdwijnt. Deze man deugt voor geen meter!

P.S: Een reden dat Trump president wil worden kan zijn dat hij een verschrikkelijke egotripper is die graag beroemd wil worden. Daar geloof ik niks van. Zonder kennis van zaken vermoed ik dat hij een echte no-nonsense Amerikaan is die geen blad voor de mond neemt en opkomt voor de Amerikanen en Amerikaanse belangen. Of hij ook opkomt voor niet-Amerikanen is nog maar de vraag. Eigenlijk niet. Want ik moet nog de eerste Amerikaan tegenkomen in de geschiedenis die zich werkelijk interesseert voor andere delen van de wereld.
Ik ben het grotendeels wel met je eens. Trump is niet de gezelligste om president te worden maar wel de enigste met uitgesproken anti-islam standpunten en als hij ook de enigste daarin blijft zou ik op hem stemmen.
Maar, als ik kijk naar wat mijn favoriete Amerikaanse presidenten zijn, (hoewel ik ze niet allemaal goed ken), kom ik toch op Obama, en, schrik niet, Richard Nixon, uit. Deze laatste is iemand die uit de alleronderste klasse zich naar de absolute top heeft weten op te werken, en bij Obama is dat nauwelijks anders. Trump Bush of de Kennedy's, dan zijn allemaal mensen uit de top van de society die zich sowieso al in presidentiële kringen begaven. Vaak hebben ze alleen wat gladde praatjes nodig om president te worden. Het zou dus best kunnen dat op ik Trump zou stemmen, misschien zelfs omdat ik denk dat hij het beste programma heeft, maar tegelijkertijd ik als mens niks met hem heb.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Kennen we deze nog?



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Het is duidelijk dat Donald Trump een patser is. Dat wil niet zeggen dat het daarom altijd verstandig is om te kiezen voor iemand die zich (bij wijze van spreken) vanuit de goot omhoog gewerkt heeft. Het kan een prestatie zijn om je vanuit de goot omhoog te werken, maar dat maakt je daarom niet automatisch een goed mens of iemand met de juiste filosofie of aanpak.

Donald Trump speelde het spelletje met Bill Maher leuk mee door een heuse advocaat in te schakelen na de Orang-Oetan-grap van Bill Maher. Ik vermoed dat Bill Maher daarbij zelf niet doorhad dat Donald Trump er feitelijk een spelletje mee speelde en op zijn beurt de grap terugkaatste naar Bill Maher. Voor Donald Trump is het immers peanuts om één van zijn advocaten even een brief te laten schrijven.

Je ziet hier hoe Donald Trump met een pokerface quasi verontwaardigd zit te zijn, maar als je goed kijkt dan zie je ook dat Donald bijna zijn lachen niet kan inhouden. En op deze manier zorgt Donald er tevens voor dat hij in de aandacht komt. Eigenlijk wel slim dus.



Ik denk dat het vooral verstandig is om in te schatten hoe nuttig Donald Trump in de praktijk als president zou kunnen functioneren, want dáár gaat het immers om.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Ik denk dat Donald Trump de beste presidentskandidaat onder de Republikeinen is en dat is eigenlijk treurig, want ik denk tevens dat Donald Trump niet zo'n héél goede kandidaat is. Dat de andere Republikeinse presidentskandidaten niet in de schaduw van Donald Trump kunnen staan geeft de pijnlijke armoede in het Republikeinse kamp weer.

De kans is groot dat Donald Trump de Republikeinse genomineerde voor het presidentschap wordt. Er is echter al zoveel vuil over Donald Trump heen gestort dat hij daarna waarschijnlijk geen schijn van kans maakt tegen Hillary Clinton.

De weerstand tegen de islam is mijns inziens de beste troef van Donald Trump, want steeds meer Amerikanen beginnen hun buik daarvan vol te krijgen. Die troef zal hij dan ook voluit moeten spelen als hij genomineerd wordt. Alleen dáármee kan hij Hillary eventueel in het nauw drijven.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Dit is een interessante analyse uit het meer linkse kamp in de VS :



Ik heb wel vaker video's met deze commentator en presentator, Cenk Uygur, gezien en volgens mij is het een verdomd slimme kerel. Ondanks zijn afkomst is hij trouwens geen moslim en heeft zich afgekeerd van welke godsdienst dan ook.

Hier uit hij kritiek in een programma van The Young Turks op mensen die vinden dat je de islam niet mag bekritiseren :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

De verkiezingen en polls daar zullen wel net zo fluctueren als bij ons. Zo sta je op winst, en zo sta je weer op verlies. Het duurt nog een jaar voor er weer nieuwe verkiezingen zijn, maar ik hoop toch met geheel mijn hart dat Hillary Clinton niet wint.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Het is duidelijk dat Donald Trump een patser is. Dat wil niet zeggen dat het daarom altijd verstandig is om te kiezen voor iemand die zich (bij wijze van spreken) vanuit de goot omhoog gewerkt heeft. Het kan een prestatie zijn om je vanuit de goot omhoog te werken, maar dat maakt je daarom niet automatisch een goed mens of iemand met de juiste filosofie of aanpak.
Dat ben ik met je eens. Waar iemand vandaan komt zegt niks over z'n kwaliteiten. Maar mijn sympathie gaat wel uit naar mensen die niet in die hoge kringen geboren zijn en er toch komen. Het is een wereld van rijke zakenlui. De kans op voorhand dat Trump president zal worden is vele malen groter dan bij de zwarte Obama. Wat in mijn ogen erg tegen Trump pleit is dat hij als president weinig maatregelen zal treffen die de zakenman Trump zullen schaden. Hij zal altijd een dubbele pet op hebben. Maar hoe dan ook, mijn gevoel zegt dat Trump het wel eens zou kunnen worden. Mogelijk zou ik ook op hem stemmen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:De verkiezingen en polls daar zullen wel net zo fluctueren als bij ons. Zo sta je op winst, en zo sta je weer op verlies. Het duurt nog een jaar voor er weer nieuwe verkiezingen zijn, maar ik hoop toch met geheel mijn hart dat Hillary Clinton niet wint.
Zelfs al zou zij degene zijn met wie ik het meest eens was, dan nog zou ik niet op haar stemmen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef: Ik heb wel vaker video's met deze commentator en presentator, Cenk Uygur, gezien en volgens mij is het een verdomd slimme kerel. Ondanks zijn afkomst is hij trouwens geen moslim en heeft zich afgekeerd van welke godsdienst dan ook.
Hij is een ex-moslim. Ik weet niet of je deze ooit gezien, of zelfs maar zien wil gezien de lengte. Hoe dan ook dit is een heel interessante discussie.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Ja, toevallig heb ik die discussie met Sam Harris gezien. Inderdaad interessant. Ik ben wel voor de stijl à la Sam Harris : hard tegen de islam ingaan.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Het is eigenlijk wel logisch dat de Republikeinen Donald Trump het meest zien zitten. Vergeleken bij Donald Trump steken de andere Republikeinse presidentskandidaten af als een stelletje minderwaardige kinderachtige mietjes. De meesten zullen liever een stevige uitglijer van Donald Trump zien dan het zielig politiek correct binnensmonds gewauwel van de andere kandidaten.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Het is eigenlijk wel logisch dat de Republikeinen Donald Trump het meest zien zitten. Vergeleken bij Donald Trump steken de andere Republikeinse presidentskandidaten af als een stelletje minderwaardige kinderachtige mietjes. De meesten zullen liever een stevige uitglijer van Donald Trump zien dan het zielig politiek correct binnensmonds gewauwel van de andere kandidaten.
Bij bijna elke verkiezingen beloven de kandidaten verandering. Maar als het puntje bij het paaltje komt verandert er heel weinig. De stoere taal van Trump spreekt mij wel aan maar als hij eenmaal president is is dat over. Hij kan nu hij geen verantwoordelijkheid draagt alles roepen. Zal hij straks nog net zo anti-islam zijn als nu?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De enige juiste president in Amerika is degene die zich tegen islam uit en keert.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Maar mijn sympathie gaat wel uit naar mensen die niet in die hoge kringen geboren zijn en er toch komen.
Ik begrijp jouw sympathie voor dit soort mensen. Ik heb daar echter niks mee. Waarom niet? Omdat ik nu eenmaal de man ben die gaat voor de logica dat de mens geen Vrije Wil heeft. Ik ken ook jouw goede bedoelingen die wij allemaal koesteren. Maar let op wat je schrijft.

Wat eerder vermeldde je dit:
Maar, als ik kijk naar wat mijn favoriete Amerikaanse presidenten zijn, (hoewel ik ze niet allemaal goed ken), kom ik toch op Obama, en, schrik niet, Richard Nixon, uit. Deze laatste is iemand die uit de alleronderste klasse zich naar de absolute top heeft weten op te werken, en bij Obama is dat nauwelijks anders. Trump Bush of de Kennedy's, dan zijn allemaal mensen uit de top van de society die zich sowieso al in presidentiële kringen begaven.
De juiste kwaliteiten
Of je nu uit de goot komt of tien universitaire opleidingen hebt afgejakkerd, waar het a priori om draait is dat je de juiste kwaliteiten voor het leiderschap in je hebt en in staat bent om rechtvaardig te kunnen oordelen en te beslissen. In de bijbel wordt door theologen koning Salomo aangehaald als een rechtvaardig persoon die vrede en welvaart bracht. Een rechtvaardig iemand was hij geenszins. Hij was een kloothommel. Hij negeerde Gods geboden en bouwde tegen de regels in op eigen houtje een tempel. Daar gaan we weer . . . grootheidswaanzin door gemis aan nederigheid en respect voor de enige echte waarheid volgens gelovigen: God. Ik geef dit cadeau als voorbeeld, ter lering en vermaak. Vooral voor hen die gelovig zijn.

Overal komt de klad in
Ik weet dat door de eeuwen heen rechtvaardig en verstandig geregeerd is door koningen, door de hoger opgeleiden, die rekening hielden met de noden van het volk. Vele malen beter dan wat we nu zien. En dat nota bene in een tijd van overvloed, waarvan uitsluitend de gladjanussen van weten te profiteren ten koste van de ellendige. Maar ook in het welvarende tijdperk van de koningen is er toen de klad in gekomen. Nogal logisch. Bijna alles wat de mens bedenkt en uitvoert is tot mislukken gedoemd. Ellende is meestal niet te voorkomen. Dat begint al bij het onverantwoorde neukgedrag van de mens. Ook dit mogen we als een belangrijke schakel zien in de lange rij van natuurrampen. Het katholicisme was zo’n ramp voor het zelfrespect van de mens. Als we tenminste in normen en waarden van deze tijd rekenen. Gezinnen met 10 tot 14 kinderen die op elkaar gestapeld in te kleine ruimtes moesten slapen, eten en spelen en gehoorzamen aan hun ouders, die hen dit hebben aangedaan. Maar wat niet weet dat niet deert. Voor die tijd was het blijkbaar heel gewoon. De dom gehouden massa wist niet beter. Meneer pastoor was de norm en bepaalde de mate van het seksuele gedrag van de mens. Nederland was katholiek. Dankzij de knoet als overtuigend bewijs vanuit Rome.

Macht, macht en nog eens macht uitoefenen over anderen. Dat is wat de mens drijft in zijn aandrang tot overleven. De evolutionaire randdebielen hebben dit echter in hun wetenschappelijke beschouwingen onvermeld gelaten.

Keuzes maken
Mensen maken dagelijks honderden keuzes. Als ik zou moeten kiezen, kies ik bij twee gelijkwaardige kandidaten toch voor een persoon die uit de goot is opgeklommen. Waarom? Omdat dit soort mensen vaak een veel hoger sociaal intelligentie coëfficiënt heeft dan ‘patsers’ die vanuit een stinkend rijk milieu zijn opgevoed en vaak neerkijken op de meerderheid waarvoor zij zich niet interesseren en geen weet van hebben. De meerderheid is oliedom en arm, maar ik kijk er niet op neer. En rijk ben ik ook niet.

Zeitgeist
Alles hangt af van de Zeitgeist. Maar hoe dan ook kan de Zeitgeist niet zonder oorlog. Omdat we dit weten en altijd door de geschiedenis heen aanvaard hebben, begrijp ik niet waarom niet de oorlog aan islam wordt verklaard. Ariel heeft gelijk, Zwartmeer niet. Waarom? Zwartmeer weet het wel. Hij vindt Obama ok, terwijl Obama dat NIET is. Zijn Obama -care vind ik een daadkracht van jewelste en rechtvaardigheid, maar was dit niet al eerder vervat in het plan van de Democraten? […]

Obama MOET weg!
Obama vindt de islam ok. Daar is niets mis mee volgens hem. Dat heeft hij meerdere malen bekend. Dus WEG met die man! Een juiste keuze te maken is niet altijd makkelijk. Maar deze afweging met 'Weg met Obama!', kost mij geen enkele moeite. Ondanks mijn leeftijd denk ik toch aan zelfbehoud. En meer nog aan medelijden voor wie na mij komt die het moet stellen met een islam in een zegevierende optocht in beeld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De enige juiste president in Amerika is degene die zich tegen islam uit en keert.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Of je nu uit de goot komt of tien universitaire opleidingen hebt afgejakkerd, waar het a priori om draait is dat je de juiste kwaliteiten voor het leiderschap in je hebt en in staat bent om rechtvaardig te kunnen oordelen en te beslissen. […]
Dat Trump nu zo in nieuws is is niet omdat ie mogelijk de beste presidentskandidaat zou zijn. Hij haalt puur het nieuws omdat hij miljardair is en daaruit voortkomend de juiste mensen, bv uit de media, aan zich weet te binden. Er kunnen zat mensen zijn die veel geschikter dan Trump zijn maar de middelen niet hebben om in de picture te komen.
Door de eeuwen heen regeerde in meeste westerse landen de adel. Een van de criteria om in de adelstand te kunnen worden verheven is het hebben van veel bezit of geld. De kans is heel groot dat miljardair Trump in vroegere tijden tot adel was gaan behoren. Stel hij wordt president van Amerika, dan is er dus niet zo heel veel veranderd. Dezelfde elite als vroeger maakt nog steeds de grootste kans op de hoogste posities. Daarom ligt mijn sympathie bij mensen als Nixon of Obama. Dat zij president werden is een veel grotere prestatie dan als Trump het lukt.
'Hans van de Mortel' schreef:
Obama MOET weg!
Obama vindt de islam ok. Daar is niets mis mee volgens hem. Dat heeft hij meerdere malen bekend. Dus WEG met die man! Een juiste keuze te maken is niet altijd makkelijk. Maar deze afweging met 'Weg met Obama!', kost mij geen enkele moeite. Ondanks mijn leeftijd denk ik toch aan zelfbehoud. En meer nog aan medelijden voor wie na mij komt die het moet stellen met een islam in een zegevierende optocht in beeld.
Ik ben het met je eens wat Obama en de islam betreft. Ik verafschuw zijn standpunten daarover. Maar ik kan het vergoelijken door te zeggen dat vrijwel alle westerse leiders dit zeggen. Rutte is niet veel beter. Vanuit de politiek bekeken begrijp ik het ook wel. Leiders of regeringen zijn er voor het hele volk, inclusief de moslims. Vooral als je er veel van hebt, in Nederland een miljoen of zo, kun je als regering die niet zomaar even schofferen. Maar voor mij mag het, ik stem Wilders!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een moslim zal zijn eigen religie niet afkraken. Ja toch, Obama?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wij zullen ons vanuit onmacht gelaten moeten neerleggen in het besef van machteloosheid, maar zullen weigeren onze mond te houden. Wie niets zegt stemt toe. Niet een aan de macht zijnde staatsleider heeft de moed gehad de waarheid aangaande islam te spuien. Gelukkig kennen we er een paar in de oppositie. De vraag moet dan gesteld worden waarom het volk, behept met democratische macht, zo machteloos in de val loopt van de schijnbare werkelijkheid.

Islam domineert het nieuws
We dienen genoegen te nemen met het feit dat we boven de machten staan, terwijl iedereen via de media op de hoogte is hoe islam dagelijks het nieuws domineert. Niet positief, maar wel ALTIJD negatief. Islam draagt totaal niets bij aan onze kennisbeschaving. De gelatenheid en desinteresse is te groot onder de mensen. Men is teveel met zichzelf bezig. Want er zijn en blijven mensen die doodziek worden van mijn gemekker op islam en zijn moslims, alsof ik een dwaas ben die hun gemoedsrust verstoor. Mag ik van de gelegenheid gebruik maken door te verwijzen naar de rampenfilm 'Titanic' waarbij de muziek vrolijk bleef doorspelen alsof er niets aan de hand was. Zo is het nu ook gesteld met de wereld, waarbij islam in zijn hondsdolle godsdienswaanzinbeleving volledig is doorgedraaid.

Conclusie
Mensen zijn wel bevreesd voor islam, maar dom genoeg NIET voor moslims. Omdat zij zelf geen slechte ervaring kennen met moslims. Dus ligt het uitsluitend aan de ontspoorde moslim die ver weg foute dingen doet en daarom moeten we juist de reden hiervan in de Koran zoeken, het haatzaai leerboek voor moslims. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar, die van geen slecht nieuws wil weten. Het ontbreekt hem ten enenmale aan empathie voor de slachtoffers van de godsdienstwaanzinnige achterlijke fascistische achterstandsreligie islam waarvan de aanhangers geen enkele moeite hebben met hun grandioze rolmodel in de persoon van de historische 'heilige' onvervalste Mohammed: de perverse Arabische pedofiel, sadist en discriminerende oversekste terroristische oorlogsmaniak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Een moslim zal zijn eigen religie niet afkraken. Ja toch, Obama?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: hoe islam dagelijks het nieuws domineert. Niet positief, maar wel ALTIJD negatief. Islam draagt totaal niets bij aan onze kennisbeschaving.
Een van de weinige voordelen van mijn status als zelfstandig ondernemer is dat ik geen politiek correcte lui naar de mond hoef te praten. Als ik zeg de wereld zou beter af zijn als alle moslims waar ook ter wereld nu onmiddellijk zouden doodvallen
kan niemand me daarop aanspreken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Pas op wat je zegt tegen wie!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: hoe islam dagelijks het nieuws domineert. Niet positief, maar wel ALTIJD negatief. Islam draagt totaal niets bij aan onze kennisbeschaving.
Een van de weinige voordelen van mijn status als zelfstandig ondernemer is dat ik geen politiek correcte lui naar de mond hoef te praten. Als ik zeg de wereld zou beter af zijn als alle moslims waar ook ter wereld nu onmiddellijk zouden doodvallen kan niemand me daarop aanspreken.
Verdere uitleg noodzakelijk. Sorry voor het onbegrip. Ik ben ook zelfstandig ondernemer geweest. Maar ik zou het wel uit mijn hoofd laten om tegen mijn klanten over politiek te beginnen en zelfs over de islam en zijn weerzinwekkende volgelingen zou ik mijn adem inhouden. Want de stank die daaruit gaat uitstromen zou ik moeten uitleggen als de vieze smaak die ik in de mond heb van moslims. Over seks en hoeren praten was nooit een probleem. Nou ja, bij eentje dan waarvan ik wist dat hij een zeer gelovig christen was. Ik krijg nog steeds het boek Columbus van hem terug dat hij ontkende van mij geleend te hebben. Hij werkte bij de grootste catastrofale bank van Nederland. Voor de rest was het best wel een amusante aardige vent waar ik reuze goed mee kon opschieten. Onder werktijd welteverstaan. We moesten samen vaak op pad voor ABN AMRO.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie