Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Lees je mee, Zwartmeer?

Bericht door Zwartmeer »

Ja ik lees mee en lees:"It is not even clear if the victim was a Trump supporter".
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Als er een machine bestond die goedkoop al zijn werknemers kon vervangen dan had hij niet 1 baan ooit gecreëerd. Die gecreëerde banen van hem zijn een noodzakelijk bijverschijnsel, iets waar ie niet omheen kon.
Wat weet jij goed wat er in het hoofd van Trump omgaat zeg . Maar je moet toch inzien dat wat je hier vertelt hilarisch is. Dus alle technologie en welvaart die we in het Westen hebben bereikt is een ongewenst bijproduct van de inhaligheid van de gehate kapitalisten? Eigenlijk hadden die dus vanaf pakweg 1800 beter geïnvesteerd in robots dan in stoommachines dan konden ze schandalig rijk worden zonder de arbeiders iets te moeten gunnen :-)
Maak je geen illusie. Piano's worden echt niet gemaakt om pianostemmers aan een baan te helpen. Dit laatste is een noodzakelijk bijverschijnsel dat al gedeeltelijk opgelost is met de komst van de elektronische piano.
Je zegt: "Wat weet jij goed wat er in het hoofd van Trump omgaat zeg". Gezien jouw uitspraken weet jij daar ook heel wat van!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door King George »

Het was wel hun ideologische legimatie waarachter zij zich verschuilden voor hun criminele handelen. Eenzelfde mentaliteit tref je aan bij Moslims.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Maak je geen illusie. Piano's worden echt niet gemaakt om pianostemmers aan een baan te helpen. Dit laatste is een noodzakelijk bijverschijnsel dat al gedeeltelijk opgelost is met de komst van de elektronische piano.

Dat klopt en daarom weet ik nu ook hoe een electronische piano werkt en hersteld moet worden. In het economische landschap moet je nu eenmaal wat inventief en flexibel zijn dus maak je over mij maar geen zorgen.
Alleen als de moslims het hier voor het zeggen krijgen kom ik in de problemen want die slaan alle piano's kapot, de gewone en de electrische.
Je zegt: "Wat weet jij goed wat er in het hoofd van Trump omgaat zeg". Gezien jouw uitspraken weet jij daar ook heel wat van!
daar weet ik idd niets van maar ik weet als ondernemer wel hoe je als ondernemer moet denken. Iemand moet dat toch doen, hoe zouden de niet actieven anders een graantje kunnen meepikken uit het economisch gebeuren?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

mercator schreef:ik weet als ondernemer wel hoe je als ondernemer moet denken. Iemand moet dat toch doen, hoe zouden de niet actieven anders een graantje kunnen meepikken uit het economisch gebeuren?
Exact !!! icon_clap.gif icon_clap.gif icon_clap.gif
Laatst gewijzigd door xplosive op vr nov 11, 2016 1:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Het zou ook in schril contrast staan met zijn hele levensloop. Hij heeft zich nog nooit om het volk bekommerd, hij heeft zich uitsluitend tussen de elites en highsociety bewogen
mercator schreef:Dat is amateur psychologie. Wat hij wél gedaan heeft is als ondernemer duizenden banen gecreëerd voor dat volk, terwijl de ambtenaren en juristen elite van Clinton en co. nooit in hun leven 1 job of inkomen hebben gcreëerd tenzij dan voor zichzelf.
Zwartmeer schreef:Als er een machine bestond die goedkoop al zijn werknemers kon vervangen dan had hij niet 1 baan ooit gecreëerd. Die gecreëerde banen van hem zijn een noodzakelijk bijverschijnsel, iets waar ie niet omheen kon.
Sorry maat! Ik kan mij nu toch echt niet aan de indruk ontrekken dat je niet ALTIJD je debatten gaat winnen. Je laat je nu toch wel heel erg in de kaart kijken. En nogmaals sorry. Als je echt slim zou zijn geweest, dan had je eerst tot tien geteld voordat je probeert Mercator te misleiden met je vrij doorzichtige onlogische argument dat geen steek houdt en kant noch wal raakt en elke zindelijke discussie ontwijkt en onmogelijk maakt. Je onlogische argument:

ALS . . .
Spoiler! :
Als er een machine bestond die goedkoop al zijn werknemers kon vervangen dan had hij niet 1 baan ooit gecreëerd.
Zwartmeer wil met alle geweld dat Trump als president afgaat als een gieter. Dat zullen we moeten afwachten. En net zoals jij overtuigd was dat Clinton zonder fraude zou winnen, zo zullen we onthouden dat jij heilig overtuigd bent dat - omdat Trump a peace of shit is - er helemaal niks van zal bakken als president en binnen de kortste keren het stokje zal overdragen aan zijn running mate Pence.

Het is nog nooit vertoond in de Amerikaanse geschiedenis. maar wie weet mogen we jou binnenkort op het voetstuk naast Nostradamus plaatsen.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr nov 11, 2016 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Exact !!! icon_clap.gif icon_clap.gif icon_clap.gif
Idd ! Het is slechts wachten op de Mercator Tower in Brussel waar Mercator- dassen, hemden en golfsticks verkocht worden . Allemaal made in China.
Die toren moet wel dubbel zo hoog zijn als dat EU gedrocht in Brussel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Maar vergeet vooral ook niet diegenen die afgeknapt zijn op deze linkse leugenmaatschappij en die van een bijstandsuitkering rond moeten komen, maar die wel qua positief onbezoldigd vrijwilligerswerk meer uren per week besteden dan sommige ondernemers! Laten we vooral ook die mensen niet onderschatten en onderwaarderen! En iemand moet het vuile werk (bijvoorbeeld de billen van bejaarden wassen) toch doen, wanneer de elite het af laat weten om dit goed te regelen!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Hoor eens even wat hier gezegd wordt! Wat een secreten! Het advocaten team van Trump wil nu zo snel mogelijk schikken in de rechtszaken mbt de Trump-Universty. Deze zaken lopen al een jaar of zeven. Deze lange duur kan wel eens een voorbeeld zijn van het eindeloos rekken en obstrueren van rechtszaken door Trump waar Newsweek onlangs over berichtte. Als het maar lang genoeg duurt zullen de meeste klagers moedeloos en zo op kosten gejaagd worden dat ze wel afhaken. Maar nu ineens wil Trump schikken! De publiciteit rond deze rechtszaken komen nu het presidentschap is behaald slecht uit. Het feest gaat beginnen! In dit geval nu Trump zo snel wil schikken zou ik alle gemaakte kosten, inclusief de verloren tijd die aan die 'universiteit' besteed is, in rekening brengen. Als het kan wil ik nog de ergernis, en gezondheidsschade, bv hoofdpijn, die de zaak mij opleverde, vergoed zien. Laat ik het zo zeggen, heb ik 35.000 dollar van Trump tegoed dan eis ik 3 ton! Gaat de lieve man daar niet mee niet akkoord dan blijven we het door procederen en publiciteit zoeken. Nu de lieve man zo ineens wil schikken zou ik gaan rekken! Ik vermoed dat de advocaten van de klagers dit ook zo zullen zien.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Lees je mee, Zwartmeer? Dit is schandelijk!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:"You voted Trump? You gonna pay for that shit!" Shocking video out of Chicago shows a mob of young black men viciously beating an older white man because he voted for Donald Trump, dragging him through the streets as he hangs out of the back of his car. The clip shows the thugs repeatedly screaming, “you voted Donald Trump” as they assault the victim from every angle while others steal his belongings.
Geen bron, geen link. Niks! Zo maar wat tekst in het wilde weg geplaatst. Zo gaan we niet om met Zwartmeer King! Schaam je! :unhappy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Als er een machine bestond die goedkoop al zijn werknemers kon vervangen dan had hij niet 1 baan ooit gecreëerd. Die gecreëerde banen van hem zijn een noodzakelijk bijverschijnsel, iets waar ie niet omheen kon.
Groei op Zwartmeer. Jij neemt op dit moment geen blad voor de mond, en daarom zal ik dat nu ook niet doen. Trump heeft gewonnen, en dat zal je moeten accepteren. Of je wilt of niet. Jij kan met jouw negative AFA activisme daar niks meer aan veranderen. Trump is de komende 4 jaar ( als niet dood geschoten wordt ) de nieuwe president van Amerika.

Jij gedraagt je op dit moment als een jankerig kind die zijn zin niet gekregen heeft.

Afbeelding

Ik kan mij niet herinneren dat wij ons zo gedragen hebben toen jouw grote voorbeeld Barak Obama herkozen werd. De man die in jouw ogen als arme zwarte vaderloze jongen het toch maar even gemaakt heeft. Nou Zwartmeer. Jouw Obama is inmiddels niet meer het arme zwarte ventje . De knaap is inmiddels ook multi miljonair. Niet zo rijk als Trump, maar wat niet is kan komen. Straks gaat hij groot geld verdienen als hij speeches gaat geven. Net zo als Biil Clinton die het monsterbedrag van $750.000 per speech vraagt en die volgens de Washington post al meer dan $100 miljoen verdiend heeft na zijn vertrek uit het Witte Huis.

Het mag van mij. Ik ben niet rancinues. De man heeft zijn kansen gepakt en goed gegokt. dat hadden jij en ik misschien ook kunnen doen. Goed studeren, lid worden van een partij, en zorgen dat je in de kamer of in het EU parlement komt...Maar dat hebben we niet gedaan, dus wij hebben geen kans op groot geld. Wij hebben geen zaak opgebouwd zodat we op die manier rijk kunnen worden. Eigen schuld Zwartmeer. En het heeft geen nut om andere mensen te verketteren die wel voor het geld gegaan zijn. Zinloos om daar zo rancineus jaloers op te zijn.

Nog even over Obama. Ook hij heeft belangrijke beloftes niet waargemaakt. Tweederde van de Amerikanen vindt dat het met het land de verkeerde kant op gaat, dat het buitenlandbeleid niet deugt en dat het bestrijden van IS is mislukt. De kloof tussen rijk en arm is vergroot, de middenklasse kalft af en de verhoudingen tussen blank en zwart zijn verslechterd.

Dus stop nou eens met het demoniseren van Trump. Geef de man een kans, en reken met hem af als hij een paar jaar president is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Hoor eens even wat hier gezegd wordt! Wat een secreten! Het advocaten team van Trump wil nu zo snel mogelijk schikken in de rechtszaken mbt de Trump-Universty. Deze zaken lopen al een jaar of zeven. Deze lange duur kan wel eens een voorbeeld zijn van het eindeloos rekken en obstrueren van rechtszaken door Trump waar Newsweek onlangs over berichtte.
Kom op nou alsjeblieft! In Nederland gaat het precies zo. Advocaten en rechters zijn corrupt. Niet altijd en niet allemaal, maar wat mij betreft veel te vaak.

Hetzelfde geldt voor ondernemingen en bedrijven in Nederland. De consument wordt belazerd bij het leven. Zodra een probleem met een of meerdere consumenten op de TV komt in een of ander quasi amusementsprogramma voor zich belazerd voelende consumenten, wordt er onmiddellijk geschikt. Sterker nog de zaak wordt direct afgehandeld en geklaard. Trump doet niet anders dan gebruikelijk is en wat in Nederland schering en inslag is. MAAR DAAR HEB IK JOU NOG NOOIT OVER GEHOORD. Je zou een goeie TV-dominee kunnen zijn die de zondige mens in de wereld met stemverheffing veroordeelt en oproept om zich tot Jezus te wenden om niet meer te zondigen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Partijdige media droegen ongewild bij aan succes Donald Trump

Afshin Ellian

Donald Trump heeft zijn verpletterende overwinning te danken aan de mainstream media, schrijft Afshin Ellian. Ook in Nederland waren de media partijdig, en de pers presenteerde onware feiten en pertinente onzinnige beweringen.

‘Zowel extreemrechts als de Biblebelt blijken goeie vrienden voor Donald Trump. Hij won de verkiezingen mede dankzij deze twee groepen. De grote vraag is, wat willen ze ervoor terug. De campagne van Donald Trump stond onder invloed van racistische en extreemrechtse groepen, waaronder de Ku Klux Klan, de vraag is in hoeverre deze groepen de wind in de zeilen krijgen, nu hun man is verkozen tot de president.’

Wie zou dit hebben uitgesproken? U zult denken dat deze bloemrijke zinnen komen uit de mond van een halfdronken extreemlinkse figuur in een kraakpand, terwijl de spreker een toost uitbracht op Mao en de natuur. Dat is niet het geval. Deze woorden werden juist dankzij uw belastinggeld uitgesproken.

VPRO: onware feiten en pertinente onzinnige beweringen

Deze diarree van woorden viel te horen in de opening van het VPRO-radioprogramma Bureau Buitenland. De VPRO pretendeert de sponsor van de vooruitgang te zijn: ‘De VPRO werpt zich op als sponsor van nieuwsgierigen en dromers. De durvers en de doeners. Want zij vertellen de verhalen die de wereld vooruithelpen.’

Nu weten we wat de vooruitgang betekent: onware feiten en pertinente onzinnige beweringen. De Ku Klux Klan en extreemrechts zijn in Amerika niet in staat om een presidentskandidaat aan de overwinning te helpen. Dat weet iedereen. En de stelling dat de aanstaande president van Amerika de vertegenwoordiger is van de Ku Klux Klan en extreemrechts, is het bewijs van een acute vorm van ontoerekeningsvatbaarheid.

Nederlandse media waren niet professioneel

De meeste, en vooral de heersende Nederlandse media waren tegen Donald Trump. Zelfs een verstandige journalist als Twan Huys van tv-programma Nieuwsuur was niet bij machte om op een professionele wijze en met de nodige nieuwsgierigheid de Amerikaanse verkiezingen te verslaan.

Vaak werden obscure en weinig welbespraakte personen als aanhangers van Trump aan het woord gelaten. Trumps thema’s als islam, jihadisme en illegale immigratie werden niet of nauwelijks op een eerlijke wijze onderzocht.

Na de overwinning van Trump ging Nieuwsuur haastig op zoek naar twee commentatoren van de andere kant van het spectrum, te weten Paul Scheffer en Syp Wynia, om in een uitzending zonder stoorzenders in alle rust de thema’s van Trump te analyseren. Dat hadden ze weken geleden konden doen. Mosterd na de maaltijd!

CNN koos voor de Noord-Koreaanse aanpak

Een aantal keren heb ik ook CNN bestudeerd. Daar hadden ze de stijl van de Noord-Koreaanse media overgenomen: in de laatste weken zijn bijna alle optredens van Hillary Clinton inclusief voorafgaande toespraken integraal uitgezonden. Met integraal bedoel ik ruim één uur.

Donald Trump kwam alleen ter sprake om daarna door de bevriende commentatoren afgemaakt te worden. Deze houding gold bijna voor alle grote media. Ze dachten echt dat hun kandidaat Hillary Clinton zou winnen. De schok was groot, toen ze hadden ontdekt dat de tegenkandidaat overtuigend (qua aantal kiesmannen) had weten te winnen.

Demonisering en uitsluiting van andere meningen was zinloos. Ook de banken en multinationals stonden achter Hilary Clinton en niet achter multimiljonair Donald Trump.

Media dreigen hun gezag buiten eigen kring te verliezen

De Amerikaanse kiezers hebben ook de heersende progressieve media in Amerika en Europa weggestemd. Al die negatieve publiciteit was de enige vorm van massale publiciteit die Trump ontving. Het is dus urgenter dan ooit dat media zich gaan verdiepen in de zorgen van mensen die op Trump hebben gestemd. De Amerikaanse en Europese progressieve media dreigen hun gezag buiten hun eigen kring te verliezen.

Twee politieke reacties vielen mij op. Jesse Klaver, de leider van GroenLinks, heeft zich ooit vergeleken met president Barack Obama: omdat ook hij zonder vader is opgegroeid. Geen sterk argument. Ik zou mezelf dan met de profeet Mohammed kunnen vergelijken, omdat ook ik geen ouders heb. Dan ben ik een echte snotneus!

Hoezo vergelijkt Jesse Klaver zich met Obama?

Maar in tegenstelling tot president Obama reageert hij in militante bewoordingen op de gekozen president: ‘Trump staat voor een politiek die mensen tegen elkaar opzet in plaats van bij elkaar brengt, die klimaatverandering negeert in plaats van aanpakt, die een campagne voerde bol van leugens, seksisme en gescheld. Ik maak me zorgen over wat dat betekent voor de Verenigde Staten en voor de wereld.’

President Obama, met wie Klaver zich vergelijkt, biedt juist alle steun aan de aanstaande president en legt de verliezers uit dat de verliezers niet teleurgesteld moeten zijn. Dat is immers onderdeel van de democratie.

Ook Pechtold heeft geen respect voor de democratie

De leider van de Democraten 66, Alexander Pechtold, toont elke keer aan dat uitgerekend hij geen respect voor de democratie heeft: ‘Ik voelde me vanochtend heel erg beroerd. Deze man staat voor alles waar ik niet voor sta: discriminatie, uitsluiten, pessimisme. Ik wil niet dat dit hier ook gaat gebeuren.’

Al deze vreselijke handelingen heeft de aanstaande president Trump nog helemaal niet gepleegd. Hij is nog niet eens geïnstalleerd. Pechtold wekt de indruk dat hij een democratische uitslag alleen wil respecteren, als deze overeenkomt met zijn politieke voorkeur.

Dit zou anders geweest zijn als er aanwijzingen waren dat de democratische winnaar van plan is om de democratie om zeep te helpen. Vooralsnog is dat niet het geval. Pechtold praat vrij stoer als het om de Amerikaanse president gaat. Maar we horen hem niet als een despoot via de zogenaamde verkiezingen aan de macht komt. Pechtold zei kort na de schijnverkiezingen in Turkije niks.

Dankzij deze ‘sponsors van de vooruitgang’ kon Trump winnen

Pechtold moest als democraat blij zijn dat de verkiezingen in Amerika op eerlijke en vooral vreedzame wijze zijn verlopen. En wat de daden van de aanstaande president betreft, had hij moeten zwijgen zolang Trump geen president is.

Tja, waar ben ik nou mee bezig? Geboren en getogen Nederlanders de les lezen over de democratische omgangsvormen. Ze zijn allemaal de sponsors van de vooruitgang. En dat heeft geresulteerd in de overwinning van Donald Trump.

Het is opvallend dat Trump de heersende media van Amerika en Europa nog niet heeft bedankt voor zijn verpletterende overwinning.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hahaha! Heel goed van Afshin Ellian.

Ik heb overal schijt aan, maar ik vind het desalniettemin leuk dat ik met deze geweldige leuke aardige vriendelijke wijze man het altijd eens ben. Het kon ook zijn dat hij zich telkenmale nauwgezet op FFI bewoog en daaruit zijn conclusies trok. Het zal wel niet zo zijn, maar het is toch een feestje waard dat wil onderstrepen wat een geweldig forum FFI is. Mag ik een klein beetje trots hierop zijn? Wij eigenlijk allemaal, naar ik verwacht inclusief Zwartmeer. icon_thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr nov 11, 2016 1:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Wij hebben geen zaak opgebouwd zodat we op die manier rijk kunnen worden. Eigen schuld Zwartmeer. En het heeft geen nut om andere mensen te verketteren die wel voor het geld gegaan zijn. Zinloos om daar zo rancineus jaloers op te zijn.
Uiteraard probeer ik met mijn eigen zaak uitsluitend mezelf te verrijken. Dat anderen daar o.m. via fiscale herverdeling mee van profiteren is een bijproduct daarvan, net zoals wij kunnen ademen omdat de planten koolzuurgas omzetten in zuurstof. Maar de inactieven(uitkeringstypes) of de passieven(werknemers en ambtenaartjes) geloven dat het een morele plicht is van de ondernemer om de rest een goed leventje te laten leiden zonder enig initiatief te nemen. Dat zijn degenen die in Amerika janken en bleiren nu. Terwijl diegenen die de boel recht houden-de ondernemers en de werknemers in de maakindustrie-ingezien hebben dat een economie niet uitsluitend kan draaien op profitariaat.
Zo zit de samenleving in elkaar.
Het spijtige is dat de VS nog een krachtig industrieel potentieel hebben en wij in Europa niet(meer). De profiteurs zijn hier in de meerderheid nu en die zullen nooit tegen hun eigen belang-de overheid neemt het geld van de ondernemers af en verdeelt het onder hen-stemmen. Een triomf als die van Trump in de VS is hier spijtig genoeg onmogelijk geworden.
Laatst gewijzigd door mercator op vr nov 11, 2016 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Zwartmeer wil met alle geweld dat Trump als president afgaat als een gieter. Dat zullen we moeten afwachten. En net zoals jij overtuigd was dat Clinton zonder fraude zou winnen, zo zullen we onthouden dat jij heilig overtuigd bent dat - omdat Trump a peace of shit is - er helemaal niks van zal bakken als president en binnen de kortste keren het stokje zal overdragen aan zijn running mate Pence.

Het is nog nooit vertoond in de Amerikaanse geschiedenis. maar wie weet mogen we jou binnenkort op het voetstuk naast Nostradamus plaatsen.
Dat ie niet lang president zal zijn zullen we moeten afwachten. Trump heeft maar een ideologie en dat is geld. Het presidentschap levert niet meer op dan wat zakgeld voor z'n jongste zoon.

"Zwartmeer wil met alle geweld dat Trump als president afgaat als een gieter". Het was niet mijn aanvankelijke opzet, maar na alles wat ik gezegd heb, wil ik natuurlijk graag gelijk krijgen. Die kant gaat het al aardig op. Binnen drie dagen al! Ik heb gezegd dat hij totaal incompetent is en er helemaal niks, maar dan ook niks, van zal baken. Er zijn nu na de verkiezingen maar een heel paar zaakjes van de vele zaken die Trump besproken heeft, in het nieuws gekomen, en die paar zijn al in grote tegenspraak met wat DT voor de verkiezingen zei: Trump blijkt veel respect te hebben voor de slechtste president ooit met het slechtste beleid ooit. De ban van moslims is definitief van de baan, de USA politiek TAV zuid Korea blijft wat het was, crooked Hillary is al positief geherwaardeerd. Als het zo al begint dan belooft dat niet veel goeds. Mark my words: DT gaat niks waarmaken behalve dat ie in een baan terecht is gekomen die lichtjaren boven zijn competentie ligt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef:Wij hebben geen zaak opgebouwd zodat we op die manier rijk kunnen worden. Eigen schuld Zwartmeer. En het heeft geen nut om andere mensen te verketteren die wel voor het geld gegaan zijn. Zinloos om daar zo rancineus jaloers op te zijn.
Uiteraard probeer ik met mijn eigen zaak uitsluitend mezelf te verrijken.
Logisch! Dat was ook de reden dat ik destijds die Italiaanse moslim, die ik niet direct als moslim herkende, al na twee weken in zijn proeftijd de deur wees als zijnde ongeschikt om nog langer te werken voor Studio HVM. Ik neem aan dat jullie dat verhaal kennen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Trump heeft maar een ideologie en dat is geld
Dat is dan ook de enige ideologie die een zakenman zou moeten hebben. Ook zo grappig in heel dat Trump-bashen is het feit dat hij een of meerdere malen failliet zou zijn gegaan. Als dat zo is heeft hij zich daar toch mooi van hersteld dunkt me. Terwijl iemand die van een uitkering of een ambtenarenloon leeft eigenlijk constant failliet is maar dat zo nooit zal benoemen natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

De Amerikaanse kiezers hebben ook de heersende progressieve media in Amerika en Europa weggestemd. Al die negatieve publiciteit was de enige vorm van massale publiciteit die Trump ontving. Het is dus urgenter dan ooit dat media zich gaan verdiepen in de zorgen van mensen die op Trump hebben gestemd. De Amerikaanse en Europese progressieve media dreigen hun gezag buiten hun eigen kring te verliezen.
Meestal wel, maar nu ben ik het niet helemaal met Afshin Ellian eens. Al die negatieve publiciteit was voor groot deel te danken aan al dat gelieg en afkraak en gepoch enz van Trump. Ik zie niet in hoe je dat kunt negeren. De media en de mensen die positief negeerden dat compleet, als of het er niet was.
Hoezo vergelijkt Jesse Klaver zich met Obama?

Maar in tegenstelling tot president Obama reageert hij in militante bewoordingen op de gekozen president: ‘Trump staat voor een politiek die mensen tegen elkaar opzet in plaats van bij elkaar brengt, die klimaatverandering negeert in plaats van aanpakt, die een campagne voerde bol van leugens, seksisme en gescheld. Ik maak me zorgen over wat dat betekent voor de Verenigde Staten en voor de wereld.’

President Obama, met wie Klaver zich vergelijkt, biedt juist alle steun aan de aanstaande president en legt de verliezers uit dat de verliezers niet teleurgesteld moeten zijn. Dat is immers onderdeel van de democratie.
Obama heeft een totaal andere verantwoordelijkheid dan Klaver.
Ook Pechtold heeft geen respect voor de democratie

De leider van de Democraten 66, Alexander Pechtold, toont elke keer aan dat uitgerekend hij geen respect voor de democratie heeft: ‘Ik voelde me vanochtend heel erg beroerd. Deze man staat voor alles waar ik niet voor sta: discriminatie, uitsluiten, pessimisme. Ik wil niet dat dit hier ook gaat gebeuren.’
Hetzelfde als met Klaver, Pechtold kan alles zeggen, Obama niet. Rutte vond een paar maand geleden Trump ook niks, nu moet hij diplomatiek zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Trump heeft maar een ideologie en dat is geld
Dat is dan ook de enige ideologie die een zakenman zou moeten hebben. Ook zo grappig in heel dat Trump-bashen is het feit dat hij een of meerdere malen failliet zou zijn gegaan. Als dat zo is heeft hij zich daar toch mooi van hersteld dunkt me. Terwijl iemand die van een uitkering of een ambtenarenloon leeft eigenlijk constant failliet is maar dat zo nooit zal benoemen natuurlijk.
Er loopt een rechtszaak tegen TD van duizenden mensen die hun geld dat ze aan die nep-universiteit besteed hebben terug willen. Als het er nou eens precies duizend zijn die allemaal 30.000 dollar terugkrijgen dan kost dat Trump 30 miljoen dollar. Ik ga er nu al vanuit dat hier wel weer een belastingdeal over te maken valt en dat de hele zwendel Trump niks gekost heeft.

Ik vind dat filmpje zo leuk waarin Trump zegt dat hij begonnen is met een klein leninkje van een miljoen dollar (het was veel meer maar oke) van zijn vader en dat hij zo verder heeft gebouwd. Maar probeer jij eens bij een bank zo'n klein leninkje van een miljoen te krijgen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door King George »

De druiven zijn kennelijk zuur, Zwartmeer?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
"Zwartmeer wil met alle geweld dat Trump als president afgaat als een gieter". Het was niet mijn aanvankelijke opzet, maar na alles wat ik gezegd heb, wil ik natuurlijk graag gelijk krijgen. Die kant gaat het al aardig op. Binnen drie dagen al! Ik heb gezegd dat hij totaal incompetent is en er helemaal niks, maar dan ook niks, van zal baken.
LOL. Wat een arrogantie. :huh: Wat een ongelofelijke verwaande, hooghartige, pedante opmerking. Denk jij nou werkelijk dat jij beter bent dan de gemiddelde Trump stemmer?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Het verwondert mij trouwens dat dit van het moslimverbod nog steeds op z'n website stond. Het staat immers in schril contrast met Trumps bewering het nooit over moslims gehad te hebben. Nou ja, dan heeft ie nu z'n website weer in overeenstemming met z'n woorden gebracht!
Zwartmeer schreef:De ban van moslims is definitief van de baan, ...
Dat dat bericht even verdwenen was kwam door een technisch mankement. Het staat er inmiddels weer.

viewtopic.php?f=5&t=16545&start=100#p407543
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Ik vind dat filmpje zo leuk waarin Trump zegt dat hij begonnen is met een klein leninkje van een miljoen dollar (het was veel meer maar oke) van zijn vader en dat hij zo verder heeft gebouwd. Maar probeer jij eens bij een bank zo'n klein leninkje van een miljoen te krijgen...
Dat hoeft geen probleem te zijn. Wanneer je kunt aantonen dat je geld niet nodig hebt. [icon_lol.gif]

En nog iets: wanneer je voor een dubbeltje geboren bent, zul je nooit een kwartje worden.
En last but not least: er zijn genoeg arme sloebers uit de goot die zich wisten op te werken tot een vermogend man. Dat zeg ik: met hard werken kom je een eind. Niet altijd. Want als iedereen arts wil worden is er geen droog brood meer te verdienen.

Er zijn genoeg lamlendige aan de drugs en feest vierende verslaafde kinderen bekend van schatrijke ouders die aan lager wal zijn geraakt. Volgens Zwartmeer hebben ze dat aan hun eigen wil te danken, gelet op hoe Zwartmeer op Trump reageert als door een kwaadaardige wesp op stang gejaagd en diverse malen gestoken op dezelfde zere emotionele kwetsbare plek.

Trump komt voort uit schatrijke ouders. Daar kan Zwartmeer naar hartelust denigrerend over doen, maar dat zegt dus verder niets over de goede afloop van Donald Trump die het hoe dan ook gemaakt heeft. Een beetje mensenkennis is vereist. Ik voorspel dat Trump als president het gaat maken. Hij kan niet tegen zijn verlies. En dat in combinatie met de rest van zijn karakter.

Wij hebben Trump heel hard nodig en hij gaat het waarmaken. Als we het over smerige vieze luie patserige stinkend rijke hufters hebben, wordt het tijd dat wij onze ogen richten op het Midden-oosten. En wat zie ik? Die kopvod Arabieren met hun Allah-syndroom zitten nu al braaf op hun gat met hun handjes omhoog als een trouwe hond in afwachting van wat Trump gaat vertellen. Die grootsmoel Arabieren moet je aanpakken met een strategie die het beste bij hen past: KEIHARD OPTREDEN. De halfwas moslim en linkse softi Obama heeft alles verpest met zijn onderdanigheid, handgeschud en diepe buigingen voor de Arabieren. Obama is niet goed snik. De Arabieren lachten in hun vuistje.

Maar nu is er - goden zij dank - Trump. Zullen we het daar eens over hebben Zwartmeer? Ik word niet gauw boos, maar of je bent de kluts kwijt door op hol geslagen oncontroleerbare emoties, of je bent uiterst langdradig bezig met je eigen ik de maat te nemen. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Inmiddels zijn er meer stemmen geteld en gaat het nu richting ongeveer 300.000 stemmen die er landelijk meer op Hillary Clinton zijn uitgebracht dan op Donald Trump, hetgeen op ongeveer 0,25% marge neerkomt.
In 2008 had Hillary meer stemmen dan Obama in de primaries. Toch won Barack. Weten jullie nog? Al die ophef in onze media daarover? :no1: Echt niet!!!!

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie