Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Het is ongeveer hetzelfde als dat ik hier om mijn punt tegen Trump te maken, dingen verzin die niet waar zijn. Dat heb ik helemaal niet nodig, de man levert zoveel stof dat zelfs het meeste blijft liggen. De vraag is bijna elke dag weer 'waar zal ik gebruiken en wat laat ik maar liggen?'
Voor al die negatieve Trump-nieuwtjes kun je misschien beter even een aparte topic maken. Dat komt de overzichtelijkheid ten goede en voorkomt ook dat deze topic te zwaar belast wordt. Deze topic gebruiken we dan verder gewoon voor de algemene en positieve (en misschien soms ook negatieve) berichten over Trump en jij gebruikt je eigen speciale topic voor specifieke anti-Trumppraatjes uit de mainstream media. Dat is immers zo massaal dat zoiets gewoon een eigen topic verdient. :smile4: Op deze manier voorkomen we dus ook dat deze topic topzwaar wordt. We zitten immers nu al op 67 pagina's, terwijl Trump nog maar net met zijn regering begonnen is. Obama kwam in al die jaren nooit verder dan 54 pagina's. Over een tijdje hebben we hier straks 1000 pagina's en raakt de server overbelast. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: Voor al die negatieve Trump-nieuwtjes kun je misschien beter even een aparte topic maken. Dat komt de overzichtelijkheid ten goede en voorkomt ook dat deze topic te zwaar belast wordt
Een goeie! [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Donald Trump

Bericht door silkyboxershortXL »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef: Voor al die negatieve Trump-nieuwtjes kun je misschien beter even een aparte topic maken.
Om dit probleem te tackelen is er al een draad: Trump deugd niet.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:Dat fake news van de gevestigde pers is reëel en kwaadaardig. Als je dat nu nog niet ziet ben je niet meer te redden.
Maar waar maakt Zwartmeer zich eigenlijk zo druk om? o ja, over Trump. Heeft Zwartmeer dan het beste voor met het Amerikaanse volk? En denkt hij dat het Amerikaanse volk beter af is zonder Trump? Ja toch Zwartmeer? Want ik kan niet anders concluderen, dat hoe dan ook, Zwartmeer voor Clinton was of nog steeds is. Zoiets houd je toch niet voor mogelijk van een FFI-vriend?

En ik ben de overtuiging toegedaan, dat de werkende klasse - niet de lamlendige profiteursklasse - van Amerika, beter af is met Trump dan met Obama & Friends. Ook al zou ik geen FFI-vriend meer zijn.
Ik maak me nergens druk om! Ik geef alleen een mening die blijkbaar een andere is dan de populaire mening hier. Het lijkt me toch dat het niet zo kan zijn dat verschil tussen twee verschillende meningen is dat de een zich druk maakt en de ander niet?

Weet je nog Hans dat programma over premier de Jong? Jij vond dat ook een leuk programma en toonde waardering voor de man. Zijn regeerperiode geldt als zeer onopvallend. Wanneer er oud premiers genoemd worden zit hij er bijna nooit bij. Dat komt niet omdat hij zo slecht was maar juist omdat ie zo goed was! Saaiheid in de politiek is een deugt! Niemand is perfect maar onder zijn leiding gebeurden er geen gekke dingen en liep het gewoon heel goed.

Ik geloof dus niet al die rumoer rond Trump, die waar hij voor 90% zelf de oorzaak van is, goed is voor Amerika. Ik wil wel om die 100 euro waar jij laatst om wou wedden, wedden dat er binnen een paar maand, een onderzoekscommissie komt die de onderste steen boven wil halen aangaande de betrekkingen tussen Trump en de Russen. Het kan wel eens zijn Watergate worden! Dan ligt nog een mooie rechtszaak in het verschiet met Summer Servos. Denk je dat dit goed is voor Amerika?

DT heeft herhaaldelijk gezegd dat hij zou zorgen dat Amerika weer gerespecteerd gaat worden. Doch in zijn eerste maand dat hij werkt nemen Noord-Korea en Iran raketproeven, de Mexicaanse president zegt een ontmoeting af, Trump buigt alsnog voor de één China politiek van China, hij buigt voor de premier van Australië, en Russische straaljagers scheren vlak over de Amerikaanse vloot. Het lijkt eerder dat de wereld nog nooit zoveel schijt aan Amerika heeft gehad als nu.

Misschien is zijn aller grootste fout wel deze. Een president van een land, krijg ongeacht het beleid dat ie voert, altijd kritiek, want het had altijd anders gekund, dus er worden altijd mensen te kort gedaan. Trump is de enige die ik ken die steevast op zijn critici reageert met loser, slechtste, talentloos, waardeloos, enz. Hans ken jij een voorbeeld van een andere president of premier, uit het heden of verleden, die zich ook zo gedraagt? Ik hoor het graag als je er een weet... Een president is er voor heel het volk, en niet alleen voor wie op hem gestemd hebben, of die zijn beleid onderschrijven. Zo ik zei welke beslissing een president ook neemt, er worden altijd mensen te kort gedaan. Moet een president die mensen dan gaan schofferen, zoals Trump doet, als ze hem bekritiseren? DT doet hier meer lijken op een megalomane leider van een Afrikaanse bananenrepubliek dan van het meest ontwikkelde land van de wereld, zoals ze zich zelf daar zien.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Donald Trump

Bericht door silkyboxershortXL »

Zwartmeer schreef:'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:
Dat fake news van de gevestigde pers is reëel en kwaadaardig. Als je dat nu nog niet ziet ben je niet meer te redden.
Want ik kan niet anders concluderen, dat hoe dan ook, Zwartmeer voor Clinton was of nog steeds is. Zoiets houd je toch niet voor mogelijk van een FFI-vriend?
Precies, HRC absoluut monster, moordenaar en landverraadster. En Obama is een coupe aan het organiseren.
In die wetenschap is de mening van Zwartmeer prima op waarde in te schatten.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Ja wat moet je er ook mee? Donald Trump heeft gisteren in Florida gesuggereerd dat er de dag ervoor een terreuraanslag in Zweden is gepleegd.

Dat fake news van Trump is ook reëel en kwaadaardig. Met nadruk op kwaadaardig zelfs! Het doet de zaak helemaal niet goed als een president, van de USA nota bene, zaken verzint die nooit hebben plaatsgevonden. Wat gaan de mensen dan denken? Misschien wel dat het wel mee zal vallen met de islam als men verzinsels nodig heeft, de islam levert blijkbaar an sich niet genoeg stof.
'
Hallo Zwartmeer. icon_wave.gif


Trump is right: Sweden’s refugee policy has led to problems it never imagined

Fraser Nelson writes from Stockholm) During a rally in Florida yesterday, Donald Trump spoke about immigration. “You look at what’s happening in Germany, you look at what’s happening last night in Sweden. Sweden! Who would believe this. Sweden! They took in large numbers. They’re having problems like they never thought possible.” He then mentioned Brussels and Nice, both scenes of terrorist attack last year. But nothing had happened the previous night in Sweden: Trump later said he was referring to a Fox News feature on Swedish migration that he was watching the previous evening (clip above). So he misspoke, as he does. A lot. But the tragic fact is that, overall, he has a point.

Sweden has grown used to refugee-related crime stories, from attacks on asylum centres to gang-related killings. I met a journalist in Stockholm a few days ago who told me that such stories – shootings in Malmö, even suicides of unaccompanied child refugees swallowed up by the burgeoning immigrant underclass – don’t make the news in a way they should because such stories have become commonplace. Thousands of kids show up with no parents, are packed off into understaffed homes then are sold into prostitution or trafficked – and the authorities are hopelessly underequipped.

The awful truth is that Trump was right to say they are dealing with problems that they never imagined. Problems that the police admit they simply cannot handle because no one imagined having to deal with them. How do you keep track of the tens of thousands of unaccompanied child migrants, living in hostels? How to save them from the drug dealers, pimps, gangmasters and even jihadists? When children go missing from these homes, the police don’t have the time or resources to investigate.

When a British boy was killed in a grenade attack in Gothenburg last summer, we decided to lead the magazine on this issue. Tove Lifvendahl, political editor-in-chief of Svenska Dagbladet, wrote a Spectator cover story about the problems that the government never expected and still doesn’t know how to deal with. I understand that her newspaper will have a fairly harrowing story about child refugees tomorrow. This tragedy is still unfolding in Sweden and deserves far more attention. Anyway, here’s Tove’s cover story.

For a British boy to be killed by a grenade attack anywhere is appalling, but for it to happen in a suburb of Gothenburg should shatter a few illusions about Sweden. Last week’s murder of eight-year-old Yuusuf Warsame fits a pattern that Swedes have come slowly to recognise over the years. He was from Birmingham, visiting relatives, and was caught up in what Swedish police believe is a gang war within the Somali community. Last year, a four-year-old girl was killed by a car bomb outside Gothenburg, another apparent victim of gang violence.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Trump is de enige die ik ken die steevast op zijn critici reageert met loser, slechtste, talentloos, waardeloos, enz. Hans ken jij een voorbeeld van een andere president of premier, uit het heden of verleden, die zich ook zo gedraagt? Ik hoor het graag als je er een weet...
Ik heb het weleens vaker mis gehad. Dat zou best weer eens kunnen zijn. Aan de andere kant weet ik dat al dat politieke gedoe EEN grote kermis is. Dat de huidige kermiseigenaar daar nu zelf de hoofdrol in vervuld vind ik in het geheel niets afdoen aan het eeuwenoude kermisspektakel. Sterker nog, het spreekt mij aan en bekoort mij vanwege zijn actuele charme. Het toont zijn ware gezicht.

En mocht Trump in zijn politieke gedrag een eigenwijze donderstraal zijn, dan komt hij daar vanzelf wel achter. Daar hoeft geen mens zich zorgen om te maken. [icon_lol.gif]

Ik herhaal: Kennedy was een geliefde wonderboy maar veroorzaakte wel bijna de 3e Wereldoorlog met zijn diplomatieke geklungel. Als uiting van waardering hiervoor werd hij vermoord. En ook Roosevelt was bepaald niet de presentatie van de krachtpatser als behoeder van de wereldvrede. Hij had mazzel, hij werd niet vermoord. Hij ging sowieso al dood.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer...Heb je nog even? Trump: "Ik verwees niet naar een terreuraanslag in Zweden"
Donald J. Trump ✔
My statement as to what's happening in Sweden was in reference to a story that was broadcast on FoxNews concerning immigrants & Sweden.
Donald Trump verwees naar eigen zeggen niet naar een terreuraanslag toen hij vandaag zijn verbazing uitsprak over gebeurtenissen in Zweden. De Amerikaanse president stelde vandaag op Twitter dat hij zich baseerde op een item van Fox News over migranten in het Noord-Europese land.

In het door Trump bekeken interview met een filmmaker werd de suggestie gewekt dat er een band is tussen de komst van vluchtelingen en de groeiende criminaliteit in Zweden. Daarbij werd ook verwezen naar 'de eerste islamistische terreuraanslag' in Zweden, die recentelijk zou hebben plaatsgevonden. Het is onduidelijk op welke aanslag wordt gedoeld.

Trump zorgde gisteren voor grote verwarring toen hij tijdens een speech begon over Zweden, zonder uit te leggen wat hij bedoelde. "Kijk naar wat er gisterenavond gebeurde in Zweden'', hield Trump zijn toehoorders voor op een bijeenkomst in Florida. "Zweden, kunnen jullie dat geloven?'' De Zweedse autoriteiten vroegen de Verenigde Staten daarop om opheldering over die uitspraken. De ambassade in Washington klopte aan bij het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken, dat tegenover de pers weigerde een toelichting te geven op de inhoud van diplomatieke communicatie tussen landen.

Ook veel Zweden reageerden verbaasd op de opmerkingen: ze hadden geen idee waar de Amerikaanse president over sprak. Voormalig minister van Buitenlandse Zaken Carl Bildt vroeg zich op Twitter af wat Trump "had gerookt'' voordat hij de uitspraken deed, omdat de indruk was gewekt dat de president doelde op een aanslag. Trump noemde ook een aantal steden die waren getroffen door terroristisch geweld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Donald Trump

Bericht door sjun »

Er is bovendien wat ervaring met zaken in Zweden die om een of andere reden onder de pet gehouden danwel gedownplayed worden. Mogelijk is er inderdaad niets gebeurd maar hoe zeker is dat in de sociaaldemocratische Zweedse politiestaat?

Welcome to Sweden


Het is echter meer waarschijnlijk dat het om een toeschrijvingsverhaal van matige luisteraars gebracht als vorm van fake nieuws gaat.
Zo wordt dan getracht het persoonlijke politiek te maken, toch weer een typisch 'Liberal' dingetje.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Donald Trump

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik maakte gisteravond deze post al maar vond hem nog niet af genoeg maar als ik zie wat de NOS er van bakt plaats ik hem toch maar.
Zwartmeer schreef:
Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Ja wat moet je er ook mee? Donald Trump heeft gisteren in Florida gesuggereerd dat er de dag ervoor een terreuraanslag in Zweden is gepleegd.
ALERT NEWS Trumps Mysterious Sweden Message FakeNews Slander

Helaas voor de Nevertrumpers spreekt hij over het grotere verband van moslim-terrorisme maar als we de onjuistheid onderstrepen en de rest weglaten.....dan kan CNN hun punt maken en de brave meelopers geloven het toch wel.
#Een Syriër en asielige is donderdag veroordeelt tot levenslang wegens het executeren van 7 mannen.
#Er wordt dagelijks gemoord
#25/30 zeden geweld misdrijven per dag.)Dus dat klopt wel. Niets bijzonders gebeurt. Gewoon het nieuwe Zweedse normaal.

Kennelijk kent Trump Zweden beter dan de Zweden.
Trump spreekt in groter verband over islam terrorisme in delen van de wereld en de fake news propaganda machine pikt Zweden eruit. En daar gebeurt noooooit wat, geen scholen in de fik geen no go areas geen verkrachtingen.
Did Trump make up a terrorist attack in Sweden?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Donald Trump

Bericht door Schepsel »

Het is toch te triest voor woorden dat een man die verschillende van de beste inlichtingendiensten ter wereld heeft, en intelligence briefings waar ie naar eigen zeggen te slim voor is (kennelijk is Fox News een hoger niveau?) zijn wereldbeeld en feiten van FOX haalt. (en Breitbart, en Infowars, mag ik een teiltje?) Ja, dan kan je wachten op flaters als deze.

Er mag trouwens ook meer aandacht komen voor de wife beaters waarmee hij zich omringt. Geen probleem voor rechts Amerika, tenzij je toevallig niet blank of oranje bent!

Ik moest wel lachen toen hij even zijn ego-momentje had in Florida, en in zijn safe space even moest snotteren over ''lying media'' waarna hij in bijna dezelfde adem onzin over Zweden begon te verkondigen. (het zou me trouwens verbazen als hij dat land op een kaart kon aanwijzen) Maar misschien dat er wél zware incidenten zijn gebeurd in zijn alternatieve realiteit van alternatieve feiten- misschien moeten we de samenzweringstheorieën maar geloven en toch maar eens een belletje plegen naar CERN over waarom ze met alternatieve universums lopen te klooien.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Donald Trump

Bericht door King George »

Schepsel, wat stel je me teleur. Scroll even omhoog en we weten hoe diep Zweden is afgezonken tot een verkrachtingsparadijs. En kennelijk weet Donald Trump daar meer van dan die MeningsSturende Media (MSM), waaronder de NOS.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Donald Trump

Bericht door Schepsel »

King George schreef:Schepsel, wat stel je me teleur. Scroll even omhoog en we weten hoe diep Zweden is afgezonken tot een verkrachtingsparadijs. En kennelijk weet Donald Trump daar meer van dan die MeningsSturende Media (MSM), waaronder de NOS.
Ik schat jullie juist intelligenter in. Kom op, we kunnen die onzin allemaal achter ons laten als we maar even durven...

En hij sprak over iets als een incident. Er was geen incident. Later werd dat door zijn apostelen goedgepraat als een verspreking... oké dan. Als ik een keer onzin praat, zijn dat onschuldige versprekingen en alternatieve feiten.

Trump geeft zélf toe dat hij de MSM kijkt! Fox!

De man die top-inlichtingen kan krijgen over de toestand in de wereld, die toegang heeft tot weet ik hoeveel intelligence, slaat dat allemaal in de wind en loopt braaf aan de leiband van whatever Fox News hem voorschotelt. Dat is echt te treurig voor woorden. Ik vertrouw die man niet als leider van een kernmacht.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Het is toch te triest voor woorden dat een man die verschillende van de beste inlichtingendiensten ter wereld heeft, en intelligence briefings waar ie naar eigen zeggen te slim voor is (kennelijk is Fox News een hoger niveau?) zijn wereldbeeld en feiten van FOX haalt. (en Breitbart, en Infowars, mag ik een teiltje?) Ja, dan kan je wachten op flaters als deze.
Ja hoor. Tuurlijk. Dat mag. Ik hoop dat de kleur goed is?

Afbeelding

En verder begrijp ik je niet. Wereldbeeld en feiten van FOX haalt ? :nietverstaan:
Er mag trouwens ook meer aandacht komen voor de wife beaters waarmee hij zich omringt. Geen probleem voor rechts Amerika, tenzij je toevallig niet blank of oranje bent!


Wife beaters? :shock: Heb je gedronken Schepsel? Of bedoel je deze? A type of sleeveless shirt

:scratch: Ahhh ik zie het al. Je hebt een artikel van Shaun King gelezen uit de NEW YORK DAILY NEWS. Juist. Is hij "your kind of guy? Hij is volgens mij echt een kerel die je serieus kan nemen . En hij is best wel zielig.
One of his experiences in high school was what he considered a hate crime assault. King stated a "dozen rednecks" had beaten him and the injuries caused him to miss a portion of two years of high school due to multiple spinal surgeries. A band teacher, two fellow students from King's high school, as well as King's wife, posted their recollection of the event to Facebook, backing King's account.

The detective who investigated the case in 1995 described King's injuries as "minor". The associated police report noted that the incident revolved around a fight involving only one other student who defended his girlfriend after being allegedly threatened by King. The report did not indicate the incident was racially motivated. There is no mention of a "hate crime" either with local police or with the FBI. Keith Broughton, the investigating detective, said he interviewed six witnesses put forth by the school's principal, including a teacher who broke up the fight. All of them described it as a one-on-one altercation.

An unnamed family member told CNN's Don Lemon that the fight was because King was a white guy dating a black girl. A number of other eyewitnesses have described the assault as clearly being motivated by King being perceived as black, describing how he was routinely attacked with racial slurs because of his curly black hair.
Ik moest wel lachen toen hij even zijn ego-momentje had in Florida, en in zijn safe space even moest snotteren over ''lying media'' waarna hij in bijna dezelfde adem onzin over Zweden begon te verkondigen. (het zou me trouwens verbazen als hij dat land op een kaart kon aanwijzen) Maar misschien dat er wél zware incidenten zijn gebeurd in zijn alternatieve realiteit van alternatieve feiten- misschien moeten we de samenzweringstheorieën maar geloven en toch maar eens een belletje plegen naar CERN over waarom ze met alternatieve universums lopen te klooien.
Weet je Schepsel, ik begin me werkelijk serieus zorgen om je te maken. Maar, het was leuk om je weer even gezien te hebben. Pas goed op je zelf meisje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:
En hij sprak over iets als een incident. Er was geen incident. Later werd dat door zijn apostelen goedgepraat als een verspreking... oké dan. Als ik een keer onzin praat, zijn dat onschuldige versprekingen en alternatieve feiten.
Nee, er is echt... heus.... waarlijk.... niks aan de hand in Zweden. Echt niet hoor. Ik kan je ook geen voorbeeld geven van ongeregeldheden, want die zijn er niet. Geen brandstichting,

Afbeelding

Geen rape cijfers. Niks van dat alles. Geen incident te benoemen als we het over islam in Zweden hebben

Afbeelding
Trump geeft zélf toe dat hij de MSM kijkt! Fox!
Dat is een schande. Daar heb je een punt. Ik kijk wel eens naar de NOS. :redface2: Moet ik eigenlijk ook niet doen, maar ja, ik ben geen president.
De man die top-inlichtingen kan krijgen over de toestand in de wereld, die toegang heeft tot weet ik hoeveel intelligence, slaat dat allemaal in de wind en loopt braaf aan de leiband van whatever Fox News hem voorschotelt. Dat is echt te treurig voor woorden. Ik vertrouw die man niet als leider van een kernmacht.
Ik vraag me af hoe jij aan deze wijsheid komt. Ook van Shaun King ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom maakt men zich toch zo ontzettend druk, inclusief onze eigen Schepsel over een mogelijke aanslag die mogelijk wel of niet heeft plaatsgevonden in Zweden. Mij zegt het totaal niks. Ik weet dat Zweden, Noorwegen, Denemarken allemaal spijt zullen krijgen van hun 'Welkom vreemdelingenbeleid'. Maar misschien heb ik het mis. De aanrandingen en het molesteren van (blonde) vrouwen is niet van de lucht. Logisch ook, als je bedenkt dat deze vrouwen in de ogen van het Afrikaanse moslimvolk niets anders zijn dan loslopende hoeren. Anders zouden de blonde vrouwen wel met een man sover straat lopen.

Het verbaast mij dat deze zaken aan de aandacht van Schepsel voorbij zijn gegaan. Langzamerhand krijg ik de indruk dat zij, progressief als zij is, naar het linkse kamp met het buitensporige respect voor moslims overhelt. :unhappy:

Laten wij vooral ALLE dingen onderzoeken en het goede behouden!

Ik vraag mij in alle opwinding af hoe het goede te behouden in godsnaam mogelijk kan zijn met het ons bekende Europese beleid om onze cultuur en beschaving naar de knoppen te helpen. Bedenk wel Schepsel dat het voor mohammedanen verboden is levensvreugde toe te passen in hun miezerige bestaan dat totaal afhankelijk is van de waarden van onze kenniseconomie en beschaving. Vandaar dat ALLE mohammedanen (moslims in de volksmond) parasieten zijn die, als het zo door gaat, binnen afzienbare tijd in de meerderheid zijn. Met alle gevolgen van dien. OOK VOOR JOU Schepsel!

Vandaar dat ik best wel blij ben met opa Trump. Ik dacht nog eventjes aan medelijden met Trump - maar echt niet, hij heeft zelf voor zijn baan als toneelspeler gekozen. Alleen is hij blijkbaar niet in de wieg gelegd voor toneelspeler. En dat breekt hem nu op. Maar . . . ook hier geldt - en dat vergeten de meeste domme mensen - wie het laatst lacht, lacht het best. Dus mag hij zijn best doen zich met zijn worstelgedrag als boven liggende partij te etaleren. Hoe? Door zijn macht te tonen. En dat gaat zeker lukken. icon_thumbup.gif Dus Schepsel, wees verstandig - intelligent ben je al - en kies eieren voor je geld! :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:En ik ben de overtuiging toegedaan, dat de werkende klasse - niet de lamlendige profiteursklasse - van Amerika, beter af is met Trump dan met Obama & Friends. Ook al zou ik geen FFI-vriend meer zijn.
Spijker op z'n kop! De Democrats willen graag méér Amerikanen die uit de staatsruif eten, omdat die trouw op de Democrats zullen stemmen. Bij een voldoende groot aandeel is dat bijna een garantie voor eeuwige heerschappij.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Donald Trump

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:
Schepsel schreef:
De man die top-inlichtingen kan krijgen over de toestand in de wereld, die toegang heeft tot weet ik hoeveel intelligence, slaat dat allemaal in de wind en loopt braaf aan de leiband van whatever Fox News hem voorschotelt. Dat is echt te treurig voor woorden. Ik vertrouw die man niet als leider van een kernmacht.
Ik vraag me af hoe jij aan deze wijsheid komt. Ook van Shaun King ?
Ik heb van deze Shaun King nog niet gehoord, is ie interessant?

En nee, Zweden is niet perfect... en Zweden heeft forse problemen, maar er was die avond helemaal geen concreet probleem/gebeurtenis.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Donald Trump

Bericht door Schepsel »

Spoiler! :
Ariel schreef:
Schepsel schreef:Het is toch te triest voor woorden dat een man die verschillende van de beste inlichtingendiensten ter wereld heeft, en intelligence briefings waar ie naar eigen zeggen te slim voor is (kennelijk is Fox News een hoger niveau?) zijn wereldbeeld en feiten van FOX haalt. (en Breitbart, en Infowars, mag ik een teiltje?) Ja, dan kan je wachten op flaters als deze.
Ja hoor. Tuurlijk. Dat mag. Ik hoop dat de kleur goed is?

Afbeelding

En verder begrijp ik je niet. Wereldbeeld en feiten van FOX haalt ? :nietverstaan:
Er mag trouwens ook meer aandacht komen voor de wife beaters waarmee hij zich omringt. Geen probleem voor rechts Amerika, tenzij je toevallig niet blank of oranje bent!


Wife beaters? :shock: Heb je gedronken Schepsel? Of bedoel je deze? A type of sleeveless shirt

:scratch: Ahhh ik zie het al. Je hebt een artikel van Shaun King gelezen uit de NEW YORK DAILY NEWS. Juist. Is hij "your kind of guy? Hij is volgens mij echt een kerel die je serieus kan nemen . En hij is best wel zielig.
One of his experiences in high school was what he considered a hate crime assault. King stated a "dozen rednecks" had beaten him and the injuries caused him to miss a portion of two years of high school due to multiple spinal surgeries. A band teacher, two fellow students from King's high school, as well as King's wife, posted their recollection of the event to Facebook, backing King's account.

The detective who investigated the case in 1995 described King's injuries as "minor". The associated police report noted that the incident revolved around a fight involving only one other student who defended his girlfriend after being allegedly threatened by King. The report did not indicate the incident was racially motivated. There is no mention of a "hate crime" either with local police or with the FBI. Keith Broughton, the investigating detective, said he interviewed six witnesses put forth by the school's principal, including a teacher who broke up the fight. All of them described it as a one-on-one altercation.

An unnamed family member told CNN's Don Lemon that the fight was because King was a white guy dating a black girl. A number of other eyewitnesses have described the assault as clearly being motivated by King being perceived as black, describing how he was routinely attacked with racial slurs because of his curly black hair.
Ik moest wel lachen toen hij even zijn ego-momentje had in Florida, en in zijn safe space even moest snotteren over ''lying media'' waarna hij in bijna dezelfde adem onzin over Zweden begon te verkondigen. (het zou me trouwens verbazen als hij dat land op een kaart kon aanwijzen) Maar misschien dat er wél zware incidenten zijn gebeurd in zijn alternatieve realiteit van alternatieve feiten- misschien moeten we de samenzweringstheorieën maar geloven en toch maar eens een belletje plegen naar CERN over waarom ze met alternatieve universums lopen te klooien.
Weet je Schepsel, ik begin me werkelijk serieus zorgen om je te maken. Maar, het was leuk om je weer even gezien te hebben. Pas goed op je zelf meisje.
Dat is een uitmunted teiltje, dank je. Ik denk dat een oranje teiltje toch iets te erg zou ''triggeren''.


En ehm, neem Bannon (http://www.politico.com/story/2016/08/s ... ort-227432), Trump zelf, en een handlanger wiens naam me even is ontschoten...
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Westerse media liegen over Trumps ‘verzonnen’ aanslag in Zweden

Xander, 20-02-2017

Afbeelding
Het Fox News programma waar Donald Trump naar verwees.

U heeft de keuze tussen blijven geloven in door media geschetste schijnrealiteit, of ogen openen en meestrijden voor onze toekomst en dat van onze (klein)kinderen

Met de zoveelste leugen over Trump onderstrepen de media in de VS, Europa en ook Nederland dat ze niets meer dan corrupte propaganda organen zijn geworden voor het linkse establishment aan beide kanten van de oceaan. Gisteren berichtten ook onze ‘kwaliteits’ journalisten dat Trump een aanslag in Zweden zou hebben verzonnen. De president verwees echter enkel naar een uitzending van Fox News over de misdaadexplosie in Zweden als gevolg van het toelaten van enorme aantallen moslimmigranten.

‘We moeten ons land veilig houden,’ zei Trump. ‘Je ziet wat er gebeurt in Duitsland. Je ziet gisteravond (op Fox) wat er gebeurt in Zweden. Zweden, wie zou dat kunnen geloven? Zweden – ze lieten grote aantallen binnen, en hebben nu problemen die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden.’

Geen woord over een ‘aanslag’. Trump verwees naar een interview op Fox News, waarin Tucker Carlson en Ami Horowitz de migrantencrisis in Zweden bespraken. De documentairemakers werden zelf door migranten aangevallen – informatie, die de gevestigde orde niet wil horen en al helemaal niet wil laten verspreiden, omdat men besloten heeft dat Europa met nog vele miljoenen moslims moet worden overspoeld en geïslamiseerd. (1)

Schaamteloze misleiding
Het enige wat Trump ‘verweten’ kan worden is dat hij sprak zoals hij altijd al heeft gedaan, namelijk in korte, bondige zinnen, waarin hij soms zaken onopzettelijk weglaat omdat hij aanneemt dat zijn toehoorders begrijpen wat hij in de context bedoelt – doorgaans een signaal van iemand die snel denkt en tevens van iemand die zijn publiek serieus neemt.

Maar voor de ‘intelligentsia’ op links(/liberaal) had hij achteraf wellicht beter ‘gisterenavond op Fox’ kunnen toevoegen, want nu worden zijn woorden zoals inmiddels dagelijkse praktijk is uit hun verband gerukt, zodat ze Trump in de ogen van het gewone volk op schaamteloos misleidende wijze zwart kunnen blijven maken.

Ook de linkse regering in Zweden protesteert. Niet verwonderlijk, want die heeft het eigen volk al zo goed als monddood gemaakt door een almaar harder wordende aanpak van iedereen die het niet eens is met de massa immigratie en de islamisering van het eens vredige land, wier steden in razendsnel tempo in een poel van islamitische chaos en geweld veranderen.

Keuze tussen schijnrealiteit of meestrijden voor onze toekomst
Het verraderlijke venijn en de intense haat die de media over ons heen kotsen tegen alles wat conservatief, rechts en ‘populistisch’ is, verziekt als dodelijk vergif uw onafhankelijke beoordelingsvermogen, en maakt u tot een volgzame, willoze en krachteloze ‘blauwe pil’ slaaf van de Orwelliaanse ‘alles is goed’ schijnrealiteit die ons dagelijks voor ogen wordt gehouden.

Wie echter nog wel enige waarde hecht aan onze toekomst en dat van onze (klein)kinderen, verzamelt moed, neemt de spreekwoordelijke ‘rode pil’ in, doet zijn ogen open en strijdt binnen zijn of haar eigen vermogen mee om te voorkomen dat de elite alles verwoest wat de oudere generaties na de Tweede Wereldoorlog hebben opgebouwd. De eerste stap is een eenvoudige: stap op 15 maart het stembureau binnen, en kruis eens een keer niet de partijen van het ‘twee handen op één buik’ establishment in zowel regering als oppositie aan.

Xander

(1) Propagandaschau

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... -in-Zweden
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef: Ik heb van deze Shaun King nog niet gehoord, is ie interessant?
Voor jou vast wel. Ik heb je een link gegeven, dus klik die even aan, en dan weet je net zoveel als ik.

Schepsel, als jij het nieuws volgt, dan had je kunnen lezen dat President Trump refereerde aan een documentaire over Zweden die hij een avond daar voor op TV gezien heeft. Gelukkig ben jij perfect, en zal jij nooit zo'n gemene fout maken als President Trump.

Maar veel Zweedse mensen zijn blij dat Trump in zijn toespraak het probleem Zweden aangekaart heeft. Zoals Paulina Forslund ‏ Kijk even op haar twitter account. Die vrouw , en met haar vele andere Zweden, zijn blij dat door Trump de deksel van de beerput verwijderd is. Veel mensen in Amerika hadden tot zondag namelijk geen idee wat er speelt in Zweden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Donald Trump

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:
Spoiler! :
Ariel schreef:
Schepsel schreef:Het is toch te triest voor woorden dat een man die verschillende van de beste inlichtingendiensten ter wereld heeft, en intelligence briefings waar ie naar eigen zeggen te slim voor is (kennelijk is Fox News een hoger niveau?) zijn wereldbeeld en feiten van FOX haalt. (en Breitbart, en Infowars, mag ik een teiltje?) Ja, dan kan je wachten op flaters als deze.
Ja hoor. Tuurlijk. Dat mag. Ik hoop dat de kleur goed is?

Afbeelding

En verder begrijp ik je niet. Wereldbeeld en feiten van FOX haalt ? :nietverstaan:
Er mag trouwens ook meer aandacht komen voor de wife beaters waarmee hij zich omringt. Geen probleem voor rechts Amerika, tenzij je toevallig niet blank of oranje bent!


Wife beaters? :shock: Heb je gedronken Schepsel? Of bedoel je deze? A type of sleeveless shirt

:scratch: Ahhh ik zie het al. Je hebt een artikel van Shaun King gelezen uit de NEW YORK DAILY NEWS. Juist. Is hij "your kind of guy? Hij is volgens mij echt een kerel die je serieus kan nemen . En hij is best wel zielig.
One of his experiences in high school was what he considered a hate crime assault. King stated a "dozen rednecks" had beaten him and the injuries caused him to miss a portion of two years of high school due to multiple spinal surgeries. A band teacher, two fellow students from King's high school, as well as King's wife, posted their recollection of the event to Facebook, backing King's account.

The detective who investigated the case in 1995 described King's injuries as "minor". The associated police report noted that the incident revolved around a fight involving only one other student who defended his girlfriend after being allegedly threatened by King. The report did not indicate the incident was racially motivated. There is no mention of a "hate crime" either with local police or with the FBI. Keith Broughton, the investigating detective, said he interviewed six witnesses put forth by the school's principal, including a teacher who broke up the fight. All of them described it as a one-on-one altercation.

An unnamed family member told CNN's Don Lemon that the fight was because King was a white guy dating a black girl. A number of other eyewitnesses have described the assault as clearly being motivated by King being perceived as black, describing how he was routinely attacked with racial slurs because of his curly black hair.
Ik moest wel lachen toen hij even zijn ego-momentje had in Florida, en in zijn safe space even moest snotteren over ''lying media'' waarna hij in bijna dezelfde adem onzin over Zweden begon te verkondigen. (het zou me trouwens verbazen als hij dat land op een kaart kon aanwijzen) Maar misschien dat er wél zware incidenten zijn gebeurd in zijn alternatieve realiteit van alternatieve feiten- misschien moeten we de samenzweringstheorieën maar geloven en toch maar eens een belletje plegen naar CERN over waarom ze met alternatieve universums lopen te klooien.
Weet je Schepsel, ik begin me werkelijk serieus zorgen om je te maken. Maar, het was leuk om je weer even gezien te hebben. Pas goed op je zelf meisje.
Dat is een uitmunted teiltje, dank je. Ik denk dat een oranje teiltje toch iets te erg zou ''triggeren''.


En ehm, neem Bannon (http://www.politico.com/story/2016/08/s ... ort-227432), Trump zelf, en een handlanger wiens naam me even is ontschoten...
Ach ja, dat artikel. Volgens mij heeft meneer John Bresnahan dat verhaal gecopieerd van je vriend Shaun King. Het zelfde verhaal. Je weet ze wel uit te zoeken Schepsel. De Trump haters.

Soort zoekt soort.

BTW. Vriendelijk verzoek. Wil jij voortaan als je een post in zijn geheel wil copieren , die post dan even onder de spoiler zetten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Donald Trump

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Donald Trump

Bericht door sjun »

Glenn Greenwald Confirms CIA Bias Against Trump, BBC Loses It (Re-uploaded)

Let goed op hoe de BBC presentatrice tracht het nieuws te vormen en keurig lik op stuk krijgt.

En Greenwald heeft meer te melden:

Greenwald: Empowering the "Deep State" to Undermine Trump is Prescription for Destroying Democracy


Opmerkelijk toch dat zo'n man nooit eens bij de NPO bevraagd is om de mensen te informeren? Misschien wordt de constante media-obsessie voor het brengen van slechte geruchten en overdrijvingen over alsmede toeschrijvingen aan Donald Trump meer geprefereerd? Het geeft een verklaring voor het ontstaan van behoefte aan alternatieve media voor nieuwsvoorziening...
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Donald Trump

Bericht door xplosive »

sjun schreef:Opmerkelijk toch dat zo'n man nooit eens bij de NPO bevraagd is om de mensen te informeren? Misschien wordt de constante media-obsessie voor het brengen van slechte geruchten en overdrijvingen over alsmede toeschrijvingen aan Donald Trump meer geprefereerd? Het geeft een verklaring voor het ontstaan van behoefte aan alternatieve media voor nieuwsvoorziening...
Ik denk dat veel mensen liever dom en dwaas zwelgen in de overstelpende voorraad boerenlullo-roddels over Donald Trump dan dat ze uitspraken van leugenaars van gevestigde instituten (waaronder de CIA) ook maar 1 seconde in twijfel durven te trekken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie