President Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
mercator

Re: President Donald Trump

Berichtdoor mercator » Zo Apr 16, 2017 12:24 pm

Ariel schreef:Ik blijf voorzichtig. De aanval op Syrie, en het boosmaken van Rusland , en het risicovolle opstomen naar Noord Korea heeft te veel negatieve indruk op me gemaakt.

We zullen zien. In N Korea zijn ze wel gek maar niet dom en als ze nu inbinden heeft Trump gewoon de enig juiste beslissing genomen door de Amerikaanse tanden te laten zien. En het droppen van de MOAB was ook geen slecht idee. Die bommen liggen daar toch al 15 jaar voor niks en als boodschap kan het wel tellen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 16, 2017 1:05 pm

mercator schreef:. En het droppen van de MOAB was ook geen slecht idee. Die bommen liggen daar toch al 15 jaar voor niks en als boodschap kan het wel tellen.

Dat vind ik geen slechte actie van Amerika. Er zijn heel wat jihadisten naar hun maagden gestuurd. Dat is alleen maar positief. Voor Europa, en ook voor de jihadisten die nu liggen op zijden kussens en aan het genieten zijn van de rivieren van wijn en honing en hun maagden in de tuinen der eeuwigheid.. Hoe mooi is dat.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

King George

Berichtdoor King George » Zo Apr 16, 2017 1:11 pm

Kan zo'n MOAB ook niet eens een keer boven de Haagse Schilderswijk of zo worden afgedropt?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Apr 16, 2017 4:23 pm

'Hans van de Mortel' schreef:LOL! Jammer. Ali Yas had beter zijn schrijfsel kunnen inslikken. Ik snap ook niet wat onze geliefde forummer hiermee beoogde. Zwartmeer had al die tijd gelijk ten aanzien van Trump. Ik heb dat ook nooit bestreden. Ik kwam uit voor mijn eigen hoop:

Het gaat er niet om wie gelijk heeft. Er staan tig artikelen op het internet waarin Trump en zijn volgers vergeleken worden met een sekteleider en de sekteleden. Dat er zoiets speelde had ik al snel door. Elke keer wanneer Trump in een zaal vol uitbundige mensen schreeuwde dat hij Obamacare zou afschaffen, en dat zou heel gemakkelijk zijn, en dat hij het zou vervangen met iets wat veel beter en goedkoper was, zei hij er nooit bij met wat. Vragen erover beantwoordde hij ook nooit. Maar velen geloofden hem toch daar hij heel overtuigend kan lullen. Dit is gelijk een sekteleider met z'n sekte!

Zo ging het ook met de muur met Mexico die de Mexicanen zelf zouden gaan betalen, 'believe me!' Maar falen zal Trump nooit, hij gaf de schuld aan de Democraten dat het hem niet lukte Obamacare af te schaffen. Ik wist effe niet wat ik hoorde toen hij dat zei. Hier toonde zich de ziekelijke narcistische sekteleider. Veel sekteleden gingen deze kromme logica van hun leider ook nog eens verdedigen. Net zoals zijn bewering dat er nog nooit zoveel mensen een inauguratie bezocht hadden als bij die van hem. Dat vrijwel alle fotoos van die dag die van achteren genomen zijn het tegendeel bewijzen, in vergelijking met vorige inauguraties, doet daar niets aan af. Dit zijn de belangrijke zaken voor een sekteleider en Trump kwam er daarom menigmaal op terug. Net als met zijn verkiezingsoverwinning welke een landslide victory was, hij heeft Clinton vernietigend verslagen. Dat ie in werkelijkheid niet eens de popular-vote won weet ie aan het rigged systeem, zes miljoen illegalen zouden op Clinton gestemd hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Apr 16, 2017 4:34 pm

De fanatiekste aanhang van Trump vind je bij Foxnews:

CARLSON: So on March 4, 6:35 in the morning, you're down in Florida, and you tweet, the former administration wiretapped me, surveilled me, at Trump Tower during the last election. How did you find out? You said, I just found out. How did you learn that?

TRUMP: Well, I've been reading about things. I read in, I think it was January 20 a "New York Times" article where they were talking about wiretapping. There was an article, I think they used that exact term. I read other things. I watched your friend Bret Baier the day previous where he was talking about certain very complex sets of things happening, and wiretapping. I said, wait a minute, there's a lot of wiretapping being talked about. I've been seeing a lot of things.

Now, for the most part, I'm not going to discuss it, because we have it before the committee and we will be submitting things before the committee very soon that hasn't been submitted as of yet. But it's potentially a very serious situation.
https://www.washingtonpost.com/news/the ... 76940ee58f

In de ochtend van 4 maart tweette Trump dus dat hij juist ontdekt had dat Obama hem tijdens de verkiezingen gewiretapped heeft. Hij is afgeluisterd op partijpolitieke gronden! Dat is gelijk aan Watergate, uiterst ernstig! Na een week lang hierna niks van zich te hebben laten horen sprak Trump voor het eerst, en ik geloof ook voor het laatst, over deze zaak op Foxnews. Hij mijdt de fakemedia de pest, alleen Foxnews kan hij nog pruimen. Dus na een week vol spanning legt Trump uit hoe hij in de ochtend van 4 maart ontdekte dat Obama hem afluisterde. Zijn uitleg is dat hij in januari een artikel over wiretapping heeft gelezen! Een onzinniger verhaal heb ik nog nooit gehoord. En dat uit de mond van de president van Amerika! En dan komt het goede van Foxnews om de hoek kijken! Alle kritische vragen die zo'n achterlijke uitleg bij elke journalist zou oproepen laat Tucker Carlson achterwege!

erniesam

Berichtdoor erniesam » Zo Apr 16, 2017 7:07 pm

De FBI onderzoekt Russische inmenging in de verkiezingen en richten zich uitsluitend op de Trump campagne? Obama verruimd het aantal instanties waar classified info kan worden mee gedeeld en Rice lekt de namen in deze classified info?

Hmmm, geen enkele politieke motivatie hier (sarc). En na een jaar heeft de FBI nog niets gevonden? Sjeez, je zou denken dat wanneer deze invloed van de Russen zo gevaarlijk was het gemakkelijk te detecteren zou zijn. Oh ja, de DNC weigert haar servers af te staan aan de FBI, maar laat ze onderzoeken door een "onafhankelijk" tech bureau? Ach ja, wanneer Clinton is toegestaan haar server profesioneel schoon te laten vegen, dan kan de FBI dit ook wel door de vingers zien.

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Ma Apr 17, 2017 10:03 am

Zwartmeer schreef:De fanatiekste aanhang van Trump vind je bij Foxnews:

CARLSON: So on March 4, 6:35 in the morning, you're down in Florida, and you tweet, the former administration wiretapped me, surveilled me, at Trump Tower during the last election. How did you find out? You said, I just found out. How did you learn that?

TRUMP: Well, I've been reading about things. I read in, I think it was January 20 a "New York Times" article where they were talking about wiretapping. There was an article, I think they used that exact term. I read other things. I watched your friend Bret Baier the day previous where he was talking about certain very complex sets of things happening, and wiretapping. I said, wait a minute, there's a lot of wiretapping being talked about. I've been seeing a lot of things.

Now, for the most part, I'm not going to discuss it, because we have it before the committee and we will be submitting things before the committee very soon that hasn't been submitted as of yet. But it's potentially a very serious situation.
https://www.washingtonpost.com/news/the ... 76940ee58f

In de ochtend van 4 maart tweette Trump dus dat hij juist ontdekt had dat Obama hem tijdens de verkiezingen gewiretapped heeft. Hij is afgeluisterd op partijpolitieke gronden! Dat is gelijk aan Watergate, uiterst ernstig! Na een week lang hierna niks van zich te hebben laten horen sprak Trump voor het eerst, en ik geloof ook voor het laatst, over deze zaak op Foxnews. Hij mijdt de fakemedia de pest, alleen Foxnews kan hij nog pruimen. Dus na een week vol spanning legt Trump uit hoe hij in de ochtend van 4 maart ontdekte dat Obama hem afluisterde. Zijn uitleg is dat hij in januari een artikel over wiretapping heeft gelezen! Een onzinniger verhaal heb ik nog nooit gehoord. En dat uit de mond van de president van Amerika! En dan komt het goede van Foxnews om de hoek kijken! Alle kritische vragen die zo'n achterlijke uitleg bij elke journalist zou oproepen laat Tucker Carlson achterwege!

Ja, dit is inderdaad schokkend. Trump roept wat in hem opkomt en acht zich op geen enkele wijze gehouden die beweringen te onderbouwen. Hij debiteert de ene leugen na de andere en de wereld haalt zijn schouders op.

Het verontrustende is dat we er aan beginnen te wennen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Apr 17, 2017 12:55 pm

Zwartmeer! - Minister-president Rutte met president Trump vergelijken gaat niet op.

Maar Rutte heeft er wel wat van weg. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 17, 2017 4:49 pm

Riskeert Trump de Derde Wereldoorlog?

(Door: Michael Mannheimer – Vertaling:Theresa Geissler)

Zal Trump zijn nieuwe koers aanhouden – of zal hij zich zijn verkiezingsbelofte herinneren? Hoe groot waren de verwachtingen van de vrije wereld dat Trump een einde zou maken aan de linkse political correctness, die niet alleen de VS, maar de hele westerse wereld in zijn wurggreep heeft. Wat heeft hij zijn kiezers niet allemaal beloofd: Amerika eerst. Grenzen voor islamitische immigranten sluiten. Een einde aan de militaire inmenging in de interne strijd van de islam in het Nabije Oosten. Verzoening met Rusland.

Wie is eigenlijk de ware baas in het Witte Huis?

En nu? Wat een ommezwaai! Binnen een tijdsbestek van enkele weken schijnt Trump te zijn gearriveerd waar Obama vanaf het begin al was: als bevelsuitvoerder van het militair-industriële complex van de enige supermacht. Dit schijnt ook de media allang te beheersen:

“Dezelfde journalisten en politici die Trump tot voor kort voor de belichaming van het kwaad hielden, omdat hij VREDE met Rusland en naar een gemeenschappelijke oplossing met Poetin voor Syrië streefde, drongen er gedurende de laatste dagen bij hem op aan om een OORLOG te laten uitbreken. Daartoe is de, in de media de laatste dagen breed uitgesponnen gifgasaanval natuurlijk een welkom woorwendsel, zeer waarschijnlijk een nieuwe “false flag” geweest.

Ook in Duitsland zijn de media de leidende oorlogvoerders tegen Rusland

Aan Duitse zijde is Claus Kleber (ZDF) de leidende oorlogshitser tegen Rusland. Legendarisch is zijn inquisitoire interview dat hij met de chef van Siemens voerde vanwege de zaken van dit wereldconcern met de Russen. Dit interview zal Kleber bij zijn Neurenberg 2.0-proces, waarbij hij op de voorste rij van de beklaagdenbank zal zitten, ontmaskeren als Rusland-vijand en oorlogsvoerder.

En – naast zijn leugens over de islam, zijn hetze tegen islam-critici en zijn onopgesmukte propaganda voor de criminele politiek van Merkel – aanklachten tegen hem indienen wegens ondersteuning van een terroristische organisatie volgens paragraaf 129a(5) STGB, mediale voorbereiding en propaganda voor een oorlogsaanval tegen Rusland, verbreiding van fake-nieuws over de oorlog in Syrië (de gifgasaanval kwam niet van Assad, maar van de “rebellen”) en actieve deelname aan een koude staatsgreep door het Merkel-regime (waarmee hij de nauwste banden onderhoudt). Een schuldigbevinding aan één enkel punt in de aanklacht zal hem al levenslang in de gevangenis doen belanden.

De ware vijand van Trump zit in de administratie van de VS

Het is heel waarschijnlijk dat Trump wordt aangestuurd door sterke machten in de VS die actief zijn achter de schermen. In hoeverre deze machten zich reeds in het Witte Huis hebben genesteld, is van hieruit niet duidelijk waar te nemen. Zeker is echter dat Trump bij het begin van zijn presidentschap op een VS-administratie stuit, die onder de 8-jarige regering van de linkse en islamitische Obama werd bezet door pro-islamitische en anti-westerse krachten.

Hiermee moet Trump het nu doen. Hij zal, als hij zich wil houden aan zijn verkiezingsbeloften, de hele VS-bureaucratie, de grondwettelijke organen, de talloze concurrerende geheime diensten en ook het leger van deze krachten moeten zuiveren.

Aldus is het te vroeg om over Trump een definitief oordeel te vellen. Eén ding is zeker: De mate waarin Trump de leiderspolitiek benaderde, deed de haat van de media op hem terugslaan. Dit is een duidelijke aanwijzing dat Trump op de verkeerde koers zit. Maar misschien is Trump verstandiger dan men denkt. We zullen zien.

Een oorlog tegen Rusland valt niet te voeren.

Een militair conflict met Rusland zullen de VS nooit aangaan. Zelfs als de VS Rusland militair 100 maal zouden overvleugelen, zouden ze met een aanval op Rusland hun eigen einde en vermoedelijk het einde der menselijke beschaving inluiden.

Rusland bezit na de VS het grootste aantal nucleaire wapens: Genoeg om de wereld meervoudig in de as te leggen. En China – als derde nucleaire macht – zou zich bij een aanval op Rusland onmiddellijk aan de zijde van Rusland scharen.

En op het conventionele vlak leidt Rusland: Het is tenslotte niet de 10-tonnige Moeder van alle bommen”, die door de media na haar inzetting in Afghanistan werd gekenmerkt als het machtigste niet-nucleaire wapen ter wereld. Dat is de Russische“Vader van alle bommen” genoemde ATBIP-bom.

De aan het Krenmlin verbonden internationale nieuwszender Russia Today publiceerde bijvoorbeeld een artikel met het kop: “Vergeet de moeder van alle bommen, hier is de Russische Papa.”

De tekst prijst de Russische ATBIP-bom aan, die ook “vader van alle bommen” wordt genoemd. Met een explosiekracht van 44 ton TNT is de “Vader van alle bommen” feitelijk viermaal zo krachtig als het Amerikaanse equivalent.

Bron: https://michael-mannheimer.net
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Apr 17, 2017 6:28 pm

Ariel schreef:
Het is heel waarschijnlijk dat Trump wordt aangestuurd door sterke machten in de VS die actief zijn achter de schermen.

Dit is het enige dat telt in het nietszeggende artikel van de Duitser die het volgens mijn gevoelens maar al te vaak op zijn heupen heeft.

Trouwens, dat Trump wordt aangestuurd door 'duistere' machten achter de coulissen heb ik al eerder verkondigd op FFI. Belangrijk? Welnee. Gewoon een logische kwinkslag uit het gezonde verstand en anders niks. In Amerika heerst niet de dictator maar een democratisch gekozen president wiens handen angstvallig worden gemasseerd en vastgehouden. Dat sluit politieke rampbeslissingen geenszins uit.

Met de VS als uiterst onbetrouwbare partner weet je het immers nooit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Ma Apr 17, 2017 8:50 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Zwartmeer! - Minister-president Rutte met president Trump vergelijken gaat niet op.

Maar Rutte heeft er wel wat van weg. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Met Tromp is niemand te vergelijken.

Het is heel waarschijnlijk dat Trump wordt aangestuurd door sterke machten in de VS die actief zijn achter de schermen.

Ik heb een paar programma's gezien waarin gezegd wordt wat er mogelijk speelt tussen Trump en de Russen. Je hebt in Rusland een aantal schatrijke oligarchen die hun geld niet op een Russische bank kunnen of willen zetten. Men kiest daarom voor banken op Cyprus maar ook daar rommelt het, de tijden zijn veranderd. Het idee is nu dat Trump, die bij veel banken geweerd wordt en geen geld kan lenen, met de rijke Russen schimmige deals heeft afgesloten. Als voorbeeld worden een aantal huizen die in het bezit van Trump waren genoemd. Deze huizen kocht Trump voor een paar miljoen en hij verkocht ze voor ver boven de echte waarde. En dat aan zo'n oligarch! Opvallend hierbij is dat deze huizen steeds onbewoond bleven. Deze gang van zaken is meermalen geconstateerd. Hier zit op z'n minst een luchtje aan en erger misschien is dat Trump zou hierdoor chantabel kunnen zijn. Het kan dus heel goed zo zijn dat Putin en zijn vrienden zeer compromitterende informatie over hem hebben. Intussen doet Trump al het mogelijke om het onderzoek naar zijn Russische connecties te frustreren.

Hier een samenvatting:

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Apr 18, 2017 4:34 pm

Ik vraag me serieus af of Trump aan het dementeren is. Er zijn paar zaken die daar mogelijk op wijzen:

Bv gisteren vraagt een jochie hem om zijn pet te signeren. Trump doet dat en vervolgens gooit hij die pet in het publiek! Meteen hierna neemt hij een andere pet om te signeren en gooit het opnieuw weg. Een dag hiervoor vergat Trump de zijn hand op het hart te leggen tijdens het Amerikaans volkslied.

Hij hield de hand van de Japanse premier bijna 20 seconden vast.

Donald Trump liet de pers opdraven voor het tekenen van een decreet maar hij vergat vervolgens het decreet ook daadwerkelijk te tekenen.

Al deze dingen zijn toch een beetje bizar en passen bij het beeld van dementie. Zijn vader leed hier overigens ook aan. Bij Ronald Reagen, die van 1980 tot 1988 president was, werd pas in 1994 officieel dementie gediagnosticeerd, doch de eerste verschijnselen daarvan waren al tijdens zijn presidentschap zichtbaar.

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Di Apr 18, 2017 5:01 pm

Zwartmeer schreef:Ik vraag me serieus af of Trump aan het dementeren is. Er zijn paar zaken die daar mogelijk op wijzen:

Bv gisteren vraagt een jochie hem om zijn pet te signeren. Trump doet dat en vervolgens gooit hij die pet in het publiek! Meteen hierna neemt hij een andere pet om te signeren en gooit het opnieuw weg. Een dag hiervoor vergat Trump de zijn hand op het hart te leggen tijdens het Amerikaans volkslied.

Hij hield de hand van de Japanse premier bijna 20 seconden vast.

Donald Trump liet de pers opdraven voor het tekenen van een decreet maar hij vergat vervolgens het decreet ook daadwerkelijk te tekenen.

Al deze dingen zijn toch een beetje bizar en passen bij het beeld van dementie. Zijn vader leed hier overigens ook aan. Bij Ronald Reagen, die van 1980 tot 1988 president was, werd pas in 1994 officieel dementie gediagnosticeerd, doch de eerste verschijnselen daarvan waren al tijdens zijn presidentschap zichtbaar.

Er zijn inderdaad nogal wat aanwijzingen dat er bij Trump sprake is van een beginnende dementie. De genoemde voorbeelden duiden er op maar het is vooral zichtbaar in zijn interviews. Als je die geannoteerd leest zie je de moeite de juiste woorden te vinden, veel herhalingen, zeer korte zinnen en uiteraard het vaak totale gebrek aan coherentie.
Het is te hopen dat de diagnose snel wordt gesteld. Het is een zeer griezelig idee dat een dementiepatiënt zoveel macht heeft.

https://www.washingtonpost.com/news/the ... e0d001afe4

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Apr 18, 2017 6:31 pm

Laat ik voor een keer voor Trump opkomen. Hij gooit hier de pet weg van het jochie die hij zojuist voor hem gesigneerd heeft. Trump beseft denk ik heel goed wat de waarde van een handtekening van de president van Amerika voor zo'n jongen is. Die pet bewaart ie z'n hele leven! Het is een kolere streek om de pet wel te tekenen en dan weg te gooien. Denk je de teleurgesteldheid van de jongen eens in. Mijn idee is dat je er geen kwaadaardigheid niet achter moet zoeken maar dat het een moment was waar Trump even contact met de werkelijkheid verloor...

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Apr 25, 2017 4:58 pm

Het gevecht om Trump. Ik hoop dat de man zijn gezonde verstand terug krijgt.

Afbeelding

King George

Berichtdoor King George » Wo Apr 26, 2017 12:27 pm

Trump voert druk op Democraten op om 'shutdown' te voorkomen

http://www.nu.nl/buitenland/4642680/trump-voert-druk-democraten-shutdown-voorkomen.html

Citaat: "De Democraten willen geen geld geven aan de muur ondanks het feit dat de muur ervoor zorgt dat er geen drugs en bendeleden meer naar de VS komen", schreef Trump zondag op Twitter.

Zoals dezerzijds al eerder gesteld ziet 't er sterk naar uit dat die muur per saldo geen cent kost, maar vele miljarden zal besparen.

Op 15-2 werd hier dienaangaande al gesteld:

Maar je zou je kunnen afvragen of dat ding de VS per saldo ueberhaupt wel iets kost;
Volgens dit artikel https://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicaanse_Amerikanen komen er sinds 2000 jaarlijks ongeveer 'n half miljoen Mexicanen illegaal de VS binnen.
Inmiddels zijn er nu dus zo'n 11 miljoen.
Stel dat één zo'n illegaal het land 1000 dollar schade per jaar berokkent; (kan ook heel wat meer zijn).
Wanneer die 11 miljoen dan uitgezet worden en door toedoen van zo'n muur niet weer terug kunnen komen, dan levert dat het land jaarlijks 'n voordeel op van 11 miljard dollar.
Alleen al daardoor zouden de bouwkosten er dan op tijd van hooguit drie jaar uit zijn en volgt daarna een jaarlijks voordeel van 11 miljard.
Niet echt duur dus.

Wanneer de Democraten dus desondanks dit plan zouden dwarsbomen, dan kan niet anders geconcludeerd worden dan dat zij erop uit zijn om de VS de vernieling in te helpen (zodat bepaalde duivelse krachten, waarmee zij kennelijk sympathiseren, nog meer vrij spel krijgen dan ze nu al hebben).
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 27, 2017 1:54 pm

Deze is leuk!

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Do Apr 27, 2017 2:29 pm

King George schreef:Wanneer de Democraten dus desondanks dit plan zouden dwarsbomen, dan kan niet anders geconcludeerd worden dan dat zij erop uit zijn om de VS de vernieling in te helpen

Toch zullen ze dat zelf niet zo ze denken misschien dat de nieuwe immigranten uiteindelijk heel goed zullen zijn voor het land. Als ze zo zouden denken zijn ze niet slecht. Wel een beetje dom.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 27, 2017 3:19 pm

King George schreef:Trump voert druk op Democraten op om 'shutdown' te voorkomen

http://www.nu.nl/buitenland/4642680/trump-voert-druk-democraten-shutdown-voorkomen.html

Citaat: "De Democraten willen geen geld geven aan de muur ondanks het feit dat de muur ervoor zorgt dat er geen drugs en bendeleden meer naar de VS komen", schreef Trump zondag op Twitter.

Wat is het probleem nou? De Mexicanen gaan de muur toch zelf betalen heeft Trump beloofd. Dus waarom zeurt hij nu over de Democraten die hij mbt de financiering helemaal niet nodig heeft? Of heeft ie zijn belofte hierover ingetrokken?

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Do Apr 27, 2017 3:25 pm

Zouden er veel mensen zijn geweest die werkelijk geloofden dat de Mexicanen de portemonnee zouden trekken? :thinking:

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Do Apr 27, 2017 3:37 pm

Ali Yas schreef:Zouden er veel mensen zijn geweest die werkelijk geloofden dat de Mexicanen de portemonnee zouden trekken? :thinking:

Kennelijk nogal wat. Er was veel dom volk bereid hem tot president te kiezen.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Do Apr 27, 2017 4:06 pm

Boudewijn Abma schreef:
Ali Yas schreef:Zouden er veel mensen zijn geweest die werkelijk geloofden dat de Mexicanen de portemonnee zouden trekken? :thinking:

Kennelijk nogal wat. Er was veel dom volk bereid hem tot president te kiezen.

Daar zeg je zowat. Trumps kiezers waren vooral mannen die moeten werken voor hun geld. Je bent een stuk slimmer als je een ánder laat werken voor je geld, nietwaar?

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 27, 2017 4:32 pm

Ik heb er niet 1 moment in geloofd en dat geldt in principe voor al Trump's beloftes en uitspraken. Hij heeft gewoon alles gezegd wat nodig is om het presidentschap binnen te halen. Ik vermoed dat er veel mensen in onzin zinnen als "it's gonna be amazing, really really amazing, you won't believe how amazing it's gonna be!"getrapt zijn.

Ook dit lege gelul zal veel stemmen hebben opgeleverd:

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Do Apr 27, 2017 4:54 pm

Zwartmeer schreef:

Ik heb er niet 1 moment in geloofd en dat geldt in principe voor al Trump's beloftes en uitspraken. Hij heeft gewoon alles gezegd wat nodig is om het presidentschap binnen te halen. Ik vermoed dat er veel mensen in onzin zinnen als "it's gonna be amazing, really really amazing, you won't believe how amazing it's gonna be!"getrapt zijn.

Ook dit lege gelul zal veel stemmen hebben opgeleverd:

Het probleem is groter. Nagenoeg alles wat deze man beweert gelooft hij zelf ook.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 27, 2017 6:00 pm

Boudewijn Abma schreef:Het probleem is groter. Nagenoeg alles wat deze man beweert gelooft hij zelf ook.

Bij elk succesje, waar ik er niet een van zou kunnen noemen, klopt Trump zich op de borst, en wat hem niet lukt of fout gaat, is altijd de schuld van een ander.

Tijdens de verkiezingen schaamde Trump zich er niet voor om anderen van zaken te beschuldigen waar juist hijzelf zich aan schuldig maakt. Het wordt nog erger als je bedenkt dat er is bijgekomen, dat ie nu als president zich, in een veel ergere mate schuldig is gaan maken aan zaken waar hij de vorige president zo de grond voor intrapte:

Obama kreeg veel kritiek van zijn conservatieve tegenstanders over zijn reiskosten. Maar nu blijkt dat Trump op weg is dat bedrag heel snel in te halen.
Obama’s reiskosten worden volgens de conservatie waakhond Judicial Watch afgeklopt op 97 miljoen dollar voor de volledige acht jaar van zijn presidentschap. Dat komt op gemiddeld 1 miljoen dollar per maand. Dit bedrag houdt rekening met zowel persoonlijke trips naar Aspen of Massachusetts, als professionele verplaatsingen naar bijvoorbeeld Everglades National Park.
President Trump kostte de belastingbetaler tot nu toe al 21,6 miljoen dollar, of ongeveer 7,2 miljoen per maand.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170411_02828746

Een normaal mens zou zeggen dit of dat moet ik niet doen want ik heb toen dit of dat gezegd. Trump heeft die discipline niet. Hij zegt gewoon wat ie wil en wat applaus oplevert om daarna gewoon te doen waar ie zin heeft ook al is dat exact hetzelfde wat ie anderen zo verwijt. En morgen doet het weer zo! Hij heeft schijt aan alles en iedereen die op hem stemde!

Terug naar “Topics allerhande”