President Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Ariel

Re: President Donald Trump

Berichtdoor Ariel » Di Dec 17, 2019 9:59 pm

Trump besmeurd en verdacht gemaakt

Door LEON DE WINTER

Bijna alles wat u hoort, leest en ziet over de ’impeachment’ van Donald Trump is gebaseerd op manipulatie van de feiten door de media. Die hebben vanaf de verkiezingen in november 2016 de agenda van de Democratische Partij gesteund, en die luidt: het presidentschap van Donald Trump moet met alle middelen worden ondermijnd. De media, inclusief de Nederlandse, hebben die agenda versterkt en uitvergroot.

Voordat het ging om ’machtsmisbruik’ dat zou zijn opgetreden gedurende een telefoongesprek tussen Trump en de president van Oekraïne (wat de reden is voor de Democraten, zo beweren ze, om over de afzetting van Trump te gaan stemmen), ging het om het ’Steele Dossier’, weet u nog?

De FBI kon iedereen in de Trump-campagne, ook na de verkiezing van Trump, afluisteren en bespioneren, omdat de FBI daarvoor toestemming had gekregen van een speciale rechtbank – deze oordeelt over de vraag of de FBI voldoende reden heeft om een Amerikaanse staatsburger op deze manier zijn basisrechten te ontnemen.

De FBI kreeg de toestemming met een zogenoemde FISA-aanvraag, waarin de redenen omschreven moeten worden voor dergelijke acties. Ofschoon de FBI en de media lange tijd hebben beweerd dat de FISA-aanvraag veel meer bewijs bevatte dan alleen het Steele Dossier, blijkt dat niet zo te zijn.

Borrelpraat
Uit het rapport van Inspecteur-Generaal Horowitz – een Democraat, door Obama benoemd – blijkt dat dat Dossier (genoteerd door de Britse ex-spion Christopher Steele) gebaseerd is op borrelpraat van ene Sergei Milian, een zakenman oorspronkelijk afkomstig uit Wit-Rusland. Het lijkt er sterk op dat het gaat om Russische desinformatie, niet vóór maar tégen Trump. En nu komt het: dat was de FBI al in januari 2017 duidelijk, en vermoedelijk al rond juli 2016. Ofwel, de FBI misleidde doelbewust die speciale rechtbank.

Een centrale rol in het Dossier wordt toebedeeld aan Carter Page, een Amerikaanse patriot uit de periferie van Trumps campagneteam. Toen eind 2016 in de media het verhaal ging circuleren dat hij als agent van de Russen door de FBI werd onderzocht, protesteerde Page in een brief gericht aan de FBI; hij onthulde daarin dat hij voor de CIA werkte.

Daardoor moest de FBI bij de CIA inlichtingen inwinnen. De CIA verklaarde dat Page inderdaad voor hen werkte. Echter, een FBI-medewerker veranderde in de FISA-aanvraag een cruciale zin in de CIA-verklaring; hij werkte er het woordje ’not’ in – hij werkt ’niet’ voor ons, werd het, in plaats van: hij werkt voor ons.

Het wemelt in Horowitz’ rapport van dergelijke staaltjes van FBI-misleiding, maar Horowitz durft niet te concluderen dat de FBI uit was op ondermijning van de verkiezingen. Hij zegt dat hij geen ’documentary evidence’ (geschreven bewijzen) kon vinden voor anti-Trumpse vooroordelen en kwade opzet bij de FBI. Maar zijn rapport is één grote beschrijving van kwade opzet.

Horowitz kon geen getuigen onder ede horen, zijn opdracht was beperkt, dus laat hij de conclusie aan ons over, en ik concludeer wezenlijk anders dan het gros van de media: ik stel dat Donald Trump sinds medio 2016 valselijk door de Democraten, de elites van de Amerikaanse inlichtingendiensten en de media besmeurd, verdacht gemaakt en belasterd wordt.

Elke mug wordt opgeblazen tot een olifant van onmogelijke dimensies, zoals nu met de ’artikelen van afzetting’ die de Democraten in het Huis van Afgevaardigden uit de hoge hoed hebben getoverd. Die zijn onzinnig, hebben geen juridische basis en hebben op de lange termijn een verwoestend effect op de Amerikaanse politiek, aangezien de Democraten op basis van politieke overwegingen het zwaarste middel inzetten om een president buiten de verkiezingen om te verwijderen.

In de Senaat, die uiteindelijk over de afzetting moet oordelen, hebben de Republikeinen een meerderheid, dus zal de afzetting niet doorgaan. Dit zal de Democraten er niet van weerhouden om druk uit te het oefenen op Trumps positie. Nu al waarschuwen ze dat Trump, net zoals in 2016, zal pogen met behulp van een buitenlandse vijand de verkiezingen van 2020 te beïnvloeden – maar die 2016-beschuldigingen op basis van het Steele Dossier deugen niet, zo laten het Mueller Rapport en het Horowitz Rapport zien. Dat weerhoudt de Democraten er niet van die fictie te herhalen in de verwachting dat u het ook niet meer zo precies weet. Er is geen Democratische kandidaat die het tegen Trump in 2020 kan opnemen. Dus moet Trump kapot voordat het zover is.

Vulgaire projectontwikkelaar
Dit is het grootste politieke schandaal in de Amerikaanse geschiedenis. Maar de media verdommen het dit objectief te onderzoeken; in plaats daarvan herhalen ze blind de bespottelijke beschuldigingen van de Democraten en hun medestanders in de overheidsdiensten. De media verachten Trump net zo diep als de Democraten. Een vulgaire projectontwikkelaar als Trump hoort niet thuis in het Witte Huis, vinden ze allemaal. Dus moet de president van de ’deplorables’, ofwel de betreurenswaardigen, de niet-opgeleiden, de simpelen van geest van Middle America die niet The New York Times spellen, worden afgezet. Het gaat om een fundamentele cultuuroorlog. De Republikeinen mogen die niet verliezen. De Amerikaanse democratie staat op het spel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Dec 24, 2019 2:33 am

Donald Trump heeft gelijk.

Tirade Trump over windenergie: ‘Wil je een vogelkerkhof zien? Ga onder windmolen staan’

De Amerikaanse president Donald Trump heeft wederom benadrukt dat windmolens volgens hem geen nut hebben. In een toespraak bij een conservatieve jongerenorganisatie noemde hij zichzelf een expert op het gebied van windenergie. ,,Ik weet veel van windmolens. Ik heb ze beter bestudeerd dan wie dan ook.’’

1
,,Ze maken herrie en doden vogels. Wil je een vogelkerkhof zien? Ga dan onder een windmolen staan. Daar zie je meer vogels dan je ooit in je hele leven bij elkaar zult zien’’, aldus Trump tegenover leden van Turning Point USA.

,,Ze worden meestal in China en Duitsland gemaakt”, voegde Trump daar verder aan toe. ,,Ze stuwen gevaarlijke gassen de atmosfeer in. Je weet dat we een wereld hebben, toch? De wereld is dus klein in vergelijking met het universum. Zo geweldig, enorm veel dampen en alles.’’

,,Ze maken herrie en doden vogels. Wil je een vogelkerkhof zien? Ga dan onder een windmolen staan. Daar zie je meer vogels dan je ooit in je hele leven bij elkaar zult zien’’, aldus Trump tegenover leden van Turning Point USA.

,,Ze worden meestal in China en Duitsland gemaakt”, voegde Trump daar verder aan toe. ,,Ze stuwen gevaarlijke gassen de atmosfeer in. Je weet dat we een wereld hebben, toch? De wereld is dus klein in vergelijking met het universum. Zo geweldig, enorm veel dampen en alles.’’

Trump roept wel vaker dat windmolens ‘een vogelbegraafplaats’, zijn, terwijl het Amerikaanse ministerie van Energie stelt dat vogels nauwelijks omkomen door windmolens. ,,Als je van vogels houdt, dan wil je nooit onder een windmolen wandelen, want het is erg triest om te zien’’, zei Trump desalniettemin.

Eerder uitte de Amerikaanse president kritiek op windmolens omdat de wind niet altijd waait. ,,Als het niet waait, dan kan je het vergeten om die avond naar televisie te kijken”, zei Trump. ,,Schat, ik wil televisie kijken. Het spijt me! De wind waait niet.''

Ook beweerde Trump een paar maanden geleden nog dat het geluid van windmolens kanker veroorzaakt, ondanks een gebrek aan bewijs voor een link tussen het geluid van windmolens en kanker.

https://www.ad.nl/buitenland/tirade-tru ... ~a810d864/
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Dec 25, 2019 9:05 am

Wie twijfelt denkt tenminste na.

Dat doet Trump als geen ander. Hij slikt - net als ik - niet alle (domme) koek van mensen die de zaak verdraaien, verdoezelen, liegen, omdat dit hen beter uitkomt, vaak vanwege hautain irritant recalcitrant persoonlijk gedrag en financieel belang, en zelden in het belang van het volk.

Hiermee pleit ik Trump geenszins vrij van liegen. Maar dat is onschuldig liegen dat nauwelijks iets voorstelt. Wij kennen een doortrapte automaat-leugenaar in Nederland, genoemd Mark Rutte, en wie stoort zich aan hem? IK.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Dec 25, 2019 12:01 pm

Ariel schreef:Donald Trump heeft gelijk.

Ik moet zeggen dat ik nog niet veel dode vogels onder windmolens heb gezien, ik weet dus niet of Trump op dit punt gelijk heeft. Dat windmolens het landschap verzieken en nauwelijks elektriciteit opwekken dàt geloof ik wel. Elke keer dat ik in Duitsland kom staan er weer meer van die ondingen. Het goede nieuws is natuurlijk wel dat die zo afgebroken zijn mocht het gezonde verstand ooit eens terugkomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Dec 25, 2019 12:18 pm

mercator schreef:
Ariel schreef:Donald Trump heeft gelijk.

Ik moet zeggen dat ik nog niet veel dode vogels onder windmolens heb gezien, ik weet dus niet of Trump op dit punt gelijk heeft.

Groningen zet windmolens stil om vogelsterfte tegen te gaan: windboeren niet blij

sjun

Berichtdoor sjun » Do Dec 26, 2019 12:25 am

Tom Fitton: Deep State is Trying to Keep Themselves Out of Jail by Targeting Trump w/ Impeachment
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Do Dec 26, 2019 1:11 am

mercator schreef:Het goede nieuws is natuurlijk wel dat die zo afgebroken zijn mocht het gezonde verstand ooit eens terugkomen.

Waar haal je dat nieuws? Voor zover ik weet heb je met die dingen een forse hoeveelheid af te voeren materiaal waarvan een deel (de wieken) moeilijk te hergebruiken is. Het vervelendste is misschien nog wel de enorme fundering. Het zal in veel gevallen te duur zijn die te verwijderen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

mercator

Berichtdoor mercator » Do Dec 26, 2019 10:53 am

Ali Yas schreef:Waar haal je dat nieuws? Voor zover ik weet heb je met die dingen een forse hoeveelheid af te voeren materiaal waarvan een deel (de wieken) moeilijk te hergebruiken is. Het vervelendste is misschien nog wel de enorme fundering. Het zal in veel gevallen te duur zijn die te verwijderen.

Ik dacht eerder aan dynamiet.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Dec 26, 2019 12:37 pm

Canadese tv-zender knipt Donald Trump uit Home Alone 2

Canadese televisiekijkers zagen de kerstklassieker Home Alone 2: Lost In New York deze week zonder Donald Trump. De korte bijrol van de Amerikaanse president was door zender CBC uit de familiefilm geknipt.

De beslissing om Trump te verwijderen, was volgens de zender echter geen politiek statement. CBC laat aan Amerikaanse media weten dat zijn scène ruimte moest maken voor een reclameblok. ,,Zoals wel vaker gebeurt met films op televisie, is Home Alone 2 gemonteerd om tijd in te bouwen voor reclameblokken.”

De president vertelde eerder deze maand al dat hij nog steeds opmerkingen krijgt over de film uit 1992. ,,Heel veel mensen hebben het er elk jaar over, vooral rond de kerst. Vooral jonge kinderen zeggen: ik zag je net in de film. Ze zien me niet op televisie zoals ze me zien in de film. Maar het is een goede film en ik was wat jonger, zacht uitgedrukt. Het was een eer om het te doen.”
https://www.ad.nl/show/canadese-tv-zender-knipt-donald-trump-uit-home-alone-2~a0928543/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

King George

Berichtdoor King George » Do Dec 26, 2019 3:13 pm

One America News Investigates: Ukrainian Witnesses Destroy Schiff's Case (Part 1)

In this special edition of One America News Investigates, Chanel Rion interviews several witnesses who destroy Adam Schiff's baseless impeachment case against President Trump. In a three part EXCLUSIVE report, Rudy Giuliani debunks the impeachment hoax and exposes Biden family corruption in Ukraine.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Vr Dec 27, 2019 2:25 pm

Mahalingam schreef:
,,Zoals wel vaker gebeurt met films op televisie, is Home Alone 2 gemonteerd om tijd in te bouwen voor reclameblokken.”

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Is dit waar?
Truth sounds like hate to those who hate truth.

King George

Berichtdoor King George » Zo Dec 29, 2019 3:20 pm

Hier het fragment wat gecensureerd moest worden. Tsja, Donald Trump zou zomaar eens sympathiek over kunnen komen, dat moeten we in die media natuurlijk niet willen...

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Jan 03, 2020 8:47 pm

President Trump heeft de vennootschapsbelasting van GOP veranderd en onder die nieuwe wet, zelfs als bedrijven die winsten buiten de VS laten, worden ze nog steeds belast. Bedrijven kunnen die ketens van off-shore bedrijven en alle complicaties met Ierland, Nederland enzovoorts vergeten. Het wordt allemaal gewoon belast in de VS. President Trump en zijn bondgenoten zijn in feite verantwoordelijk voor het grootste wereldwijde optreden tegen belastingontwijking ooit.
www.washingtonexaminer.com

https://ejbron.wordpress.com/2020/01/03 ... inks-tuig/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Jan 03, 2020 10:53 pm

Donald Trump...

Afbeelding

Ik ben de meest gehate man... met de meest gehate kleur... met de meest gehate religie... van de meest gehate partij... van het meest gehate land... van de meest gehate beschaving in de wereld. En het interesseert me geen ruk!

sjun

Berichtdoor sjun » Za Jan 04, 2020 3:47 pm

Trump speaks to supporters after US kills Iran's Soleimani

Een linkje naar het verhaal hierboven brengt weer wat reuring op linkse weblogs en fora. :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Jan 04, 2020 10:33 pm

Soleimani, Iran en Trump:
The Duran,
Alexander over de bedenkelijke spin dat Soleimani erger is dan Baghdadi of Bin Laden waar kennelijk ook Trump is ingetrap met de bekende gevolgen. Voor zover ik Trump kan inschatten is de actie onlogisch tenzij hij in de boosaardige neocon opzet is getrapt over de noodzakelijkheid van zo'n actie om 'erger te voorkomen'.
Het gebeuren op zichzelf -Agressie in andere landen is niet goed te praten.
Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op Zo Jan 05, 2020 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Jan 05, 2020 8:23 am

Hahaha!

Ik wist het.

Ik heb het al in het begin geschreven: De boosheid jegens Iran door Trump moet vooral zijn ingegeven door de bezetting destijds van de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979 die meer dan een jaar duurde en uitgevoerd werd door een meute losgeslagen moslimtuig dat de vrije hand kreeg van de in de voetsporen van de historische terroristische psychopaat-kinderneuker Mohammed tredende Iraanse religieuze landsdictator, homo en kindervriend Ayatollah Khomeini. Volgens Trump werden 52 Amerikanen toen gegijzeld.

Vandaar dat Trump - ik juich dit van harte toe - 52 doelen in Iran heeft geselecteerd om te bombarderen wanneer de moslimbende in Iran meent Allah aan zijn zijde waar te nemen. Een ernstig misverstand dat rust op verstandsverbijstering. Ik hoop - ik verwacht het niet - dat Iran in de fout gaat. Ik kan er niet op wachten. Gooien maar Trump!

Tsja, een mens moet keuzes maken in zijn leven. Een een gegeven paard moet men niet in de bek kijken. Ik zie ook liever dat zowel Iran als Saoedi-Arabië van de kaart wordt geveegd. Misschien kunnen dan ook nog wat landen in Afrika zoals Somalië meegenomen worden, een land waar het wegsnijden van schaamlippen bij jonge meisjes nog steeds volksfeest nummer 1 is.

De Islam moet als internationale vijand nr. 1 aangemerkt worden
in de wereld die zichzelf nog serieus neemt in de 21e eeuw.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Zo Jan 05, 2020 2:35 pm

US Embassy attack was act of war by Iran; Democrats (and celebs) react to retaliation | Ezra Levant
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Jan 05, 2020 11:25 pm

Tweet van Donald Trump...

Afbeelding

“De Verenigde Staten heeft net $ 2 biljoen aan militair materieel besteed. Wij zijn het grootste en veruit BESTE leger in de wereld! Als Iran een Amerikaanse basis of welke Amerikaan dan ook aanvalt, zullen we wat van dat gloednieuwe prachtige materieel hun kant uit sturen... en zonder aarzeling!”

Geplaatst via: E.J. Bron

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Jan 06, 2020 12:22 am

CITAAT

Afbeelding

President Trump creëert banen en vernietigt terroristen... Democraten vernietigen banen en creëren terroristen!

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Jan 06, 2020 1:40 am

American Eagle...

Afbeelding

sjun

Berichtdoor sjun » Ma Jan 06, 2020 1:57 am

Wat bangige omkerende Europese media met Globalistische agenda nalaten te vermelden:

Judge Jeanine: Killing Soleimani needed to happen, Trump was the man to do it

Oh ja, omdat de Democrats met een Benghazi vergelijking kwamen lijkt het me nodig dat ook de case Benghazi nog een nader belicht wordt.

Judge Jeanine Pirro Opening Statement - Benghazi Scandal Biggest Cover-up Since

sjun

Berichtdoor sjun » Ma Jan 06, 2020 4:51 am

Hij blijft actueel. Overkwam het eerst de Amerikaanse Democrats en hun kritiekloze volgelingen bij de massamedia over de plas, het zit er dik in dat ook het Iraakse Mullahregime te maken krijgt met het
Trump Derangement Syndrome

Tucker: Trump Derangement Syndrome makes Dems unrecognizable

:rolleyes:

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 06, 2020 12:12 pm

Hans v d Mortel sr schreef: Ik hoop - ik verwacht het niet - dat Iran in de fout gaat.

Mijn prognose: dat gaan ze niet doen. Er zal veel gebruld worden op straat, met vuisten gezwaaid en de ayatollahs zullen de Amerikaanse satan vervloeken maar al bij al is Iran een landje van niks waar ze alleen wat tapijten kunnen maken en daar gaan ze niet veel mee kunnen uitrichten tegen de Amerikaanse hardware. Trump begrijpt dat flinke klappen uitdelen de enige manier is om moslims in het gareel te houden of te brengen. Een wetenschap waar onze Europese politici nog lang niet aan toe zijn.

King George

Berichtdoor King George » Ma Jan 06, 2020 1:51 pm

Pilgrim schreef:CITAAT

Afbeelding

President Trump creëert banen en vernietigt terroristen... Democraten vernietigen banen en creëren terroristen!

Knetter Nancy Pelosi laat weer van zich horen.

Nancy Pelosi wil militaire macht Donald Trump inperken

Democrate noemt Iraanse terreurgeneraal 'militaire hoogwaardigheidsbekleder'

Door: Redactie , 10:58, 06 januari 2020

Afbeelding
Nancy Pelosi. EPA/JIM LO SCALZO

De Democratische voorzitter van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden Nancy Pelosi wil de militaire bevoegdheid van president Donald Trump inperken. De afgevaardigden stemmen deze week over een resolutie die de militaire acties van Trump tegen Iran moet limiteren.

Keyvan Shahbazi – Qassem Soleimani was een veel grotere oorlogsmisdadiger dan Ratko Mladić

De aankondiging van Pelosi komt op het moment dat Trump duizenden troepen richting het Midden-Oosten stuurt vanwege de opgelopen spanningen in de regio door de dood van de Iraanse generaal Qassem Soleimani. Hij kwam vrijdag om in Irak door een Amerikaanse raket. Iran heeft wraak gezworen. Trump zei er 52 Iraanse doelen zijn geselecteerd die kunnen worden aangevallen, als Iran daadwerkelijk wraakacties onderneemt.

“De regering Trump heeft vorige week een provocerende en onevenredige militaire luchtaanval uitgevoerd op Iraanse militaire hoogwaardigheidsbekleders”, schrijft Pelosi in een brief aan het Huis. “Deze actie bracht onze militairen, diplomaten en anderen in gevaar. Het is onze eerste verantwoordelijkheid om het Amerikaanse volk te beschermen.”

ANP

TPO

Terug naar “Topics allerhande”