Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Het Amerikaans Hooggerechtshof heeft president Donald Trump maandag een overwinning bezorgd door te bepalen dat zijn laatste inreisverbod, dat al op 18 oktober in werking had moeten treden, nu volledig kan worden geëffectueerd. Dat betekent dat mensen uit zes overwegend islamitische landen mogen worden geweerd, ook als het juridisch verzet daartegen nog doorgaat bij lagere rechtbanken.

Het Supreme Court gaf, met zeven tegen twee stemmen, gehoor aan het verzoek van de regering de uitspraak van lagere rechters te herroepen.

Het inreisverbod treft ingezeten van Iran, Syrië, Tsjaad, Somalië, Libië en Jemen. Bovendien zijn mensen met de Noord-Koreaanse nationaliteit niet welkom en een aantal regeringsfunctionarissen uit Venezuela.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Omdat we bepaald slecht geinformeerd worden door de Nederlandse mainstream media: :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Interpretaties en vermoedens? Zoek zelf maar eens op wat Kushner erover gezegd heeft. Je mag het een stevige aanwijzing noemen. Je moet wel bijzonder naïef zijn om team-Trump te geloven dat ze in de Russische ambassade een, voor alle andere Amerikanen, verborgen kanaal wilden opzetten, om over Syrië te spreken. Kushner is betrapt en moest wel wat verklaren en is toen met deze onzin gekomen. Elke andere smoes was net zo ongeloofwaardig geweest. Om niet in het verhaal van Russische inmenging te geloven moet je zulke onzinnige uitvluchten accepteren. Behalve dit moet je dan ook geloven in een geheime ontmoeting tussen Trump en Putin om over adoptie te spreken. Of wat te denken van de Russische delegatie die in Trump Tower onder het voorwendsel belastende informatie over Hillary Clinton te hebben in werkelijkheid ook adoptie op de agenda had staan.

Om niet in een, in deze, schuldige Trump te geloven, moet je in zijn zeer ongeloofwaardige absurde verklaringen geloven.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Ik vind dat altijd heel grappig bij Zwartmeer:
- als het Trump betreft, is een vermoeden of 'de schijn van' wel genoeg om te gaan zagen aan stoelpoten;
- als het de fake-news brigade betreft, is het waar totdat bewezen is 'beyond reasonable doubt' dat het idd fake news was.

De grootste lol is nog, de meesten hier vinden Trump gewoon een dikke redneck en een zak hooi, maar alles beter dan Hillary.
Ik ga die Trump ook niet langer verdedigen, het is een kwakbol. Maar wel beter dan de wandelende lulkoek van de Clinton Bunch.
Belazerd word je, bij Trump per-ongeluk-door-gekloot-wattie-wellicht-nog-goed-bedoelt-ook, bij Clinton expres-en-linksig-gemeen-bedoeld.

Maar ik ga wel LOL hebben zolang die Trump er zit. Al is het maar dat linksen zich zo ergeren.
Alleen daarom al hoop ik dattie een tweede termijn en een derde gaat krijgen. :roll:
Ik heb gezegd dat je stekeblind moet zijn en stokdoof om de aanwijzingen dat het goed fout zit, met team-Trump in deze, niet op te merken. Daarbij aanvullend moet je wel geloven in de meest onwaarschijnlijke excuses waar team-Trump het Rusland verhaal mee countert.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

sjun schreef:Omdat we bepaald slecht geinformeerd worden door de Nederlandse mainstream media: :greeting2:
Volgens de Trump van vorig jaar is dit helemaal niks! Een echte president moet grote wetswijzigingen bewerkstelligen. Maar het heeft er schijn van dat het hem op de valreep van dit jaar toch nog gelukt is. Hij heeft een grote belastinghervorming er doorgekregen. Voor alsnog! Er moeten nog wel wat horden genomen worden voor het echt rond is. Degenen die er het meest van profiteren zijn, hoe kan het ook anders, mensen als hij zelf en bedrijven zoals die van hemzelf.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hoe dom kan iemand zijn? Paul Manafort, die huisarrest had en alleen onder bepaalde voorwaarden, onder borgtocht, zijn huis mocht verlaten, heeft terwijl hij een luchtje mocht scheppen een van de voorwaarden gebroken. Hij heeft contact gehad met iemand die bij de inlichtingendiensten bekend staat als iemand met banden met de Russische inlichtingenwereld. Dit ziet er niet goed uit voor Manafort. Hem hangt 35 jaar cel boven het hoofd. Trump zal er ook niet blij mee zijn. Wat zal iemand die niks te verliezen heeft willen verklaren mocht er iets te verklaren zijn?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Nee! Maar alles wat je tegen Trump kunt gebruiken, omdat je hem persoonlijk niet mag, is mooi meegenomen.
Ik heb een hekel aan de makers van de Wachttoren omdat dit quasi religieuze blaadje uit voornamelijk suggestieve teksten bestaat die pretenderen de kennis van de Bijbel in pacht te hebben. De sekte van Jehovah's Getuigen blinkt uit in arrogantie.

(Ik plaats dit ook nog even op de JG site zodat Jehovah's Getuigen daar notie van kunnen nemen)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

KIJK! Alleen al hierom heeft de man mijn hart gestolen. Ook al zou hij een geile corrupte politicus zijn die zijn ogen niet van het vrouwelijk schoon kan afwenden. Hij is een zege voor hen die weten dat de mislukte mensensoort moslims niet in onze beschaving thuishoort.
Het inreisverbod van president Trump tegen reizigers uit zes overwegend islamitische landen mag voorlopig van kracht worden, heeft het Amerikaanse Hooggerechtshof bepaald. Dat is een zege voor het Witte Huis.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Degenen die er het meest van profiteren zijn, hoe kan het ook anders, mensen als hij zelf en bedrijven zoals die van hemzelf.
Je zegt het correct, ZOALS. Trump bezit niet alle bedrijven in de VS, bijlange na niet. Het zijn wel die bedrijven die brood op de plank brengen voor alle anderen. Heeft een steuntrekker of een psycholoog ooit iets opgebracht ? Nee dus. Mss wil Trump niet dat Amerika de weg opgaat van België, waar alle multinationals zijn weggejaagd door absurd hoge belastingen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:KIJK! Alleen al hierom heeft de man mijn hart gestolen. Ook al zou hij een geile corrupte politicus zijn die zijn ogen niet van het vrouwelijk schoon kan afwenden. Hij is een zege voor hen die weten dat de mislukte mensensoort moslims niet in onze beschaving thuishoort.
Correct. Al is Trump voor de rest de slechtste mens die er bestaat, alleen hier om mag hij overdadig geprezen worden. Ik had liever gezien dat GEEN ENKELE moslim zijn broedgebied nog mag verlaten maar dat is wss te veel gevraagd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hans v d Mortel sr schreef:
Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Nee! Maar alles wat je tegen Trump kunt gebruiken, omdat je hem persoonlijk niet mag, is mooi meegenomen.
Ik heb een hekel aan de makers van de Wachttoren omdat dit quasi religieuze blaadje uit voornamelijk suggestieve teksten bestaat die pretenderen de kennis van de Bijbel in pacht te hebben. De sekte van Jehovah's Getuigen blinkt uit in arrogantie.

(Ik plaats dit ook nog even op de JG site zodat Jehovah's Getuigen daar notie van kunnen nemen)
Er wordt hier steeds van alles ontkend wat tegen 'het geloof' ingaat. Maar dit betekent dat je, in deze, Kushners absurde uitleg gelooft. Dat moet wel. Om je daar van vrij te pleiten zie ik al aankomen dat je zegt ik geloof niks. Maar zo simpel is het niet. Als je het ene uitsluit sluit je automatisch het andere in. Het valt me vaker op de Trump-gelovigen heel ver weg blijven van hoe hij zich uit zijn problemen liegt. Het zegt mij dat de Trumpofielen diep in hun hart hem ook niet geloven.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Degenen die er het meest van profiteren zijn, hoe kan het ook anders, mensen als hij zelf en bedrijven zoals die van hemzelf.
Je zegt het correct, ZOALS. Trump bezit niet alle bedrijven in de VS, bijlange na niet. Het zijn wel die bedrijven die brood op de plank brengen voor alle anderen. Heeft een steuntrekker of een psycholoog ooit iets opgebracht ? Nee dus. Mss wil Trump niet dat Amerika de weg opgaat van België, waar alle multinationals zijn weggejaagd door absurd hoge belastingen.
Als deze belastingmaatregel er definitief door is kan Trump wel aftreden. Het werk om zich door middel van de politiek zoveel mogelijk te verrijken zit er dan op. Ik weet niet hoeveel miljoen dit baantje hem dit jaar heeft opgeleverd maar ongetwijfeld zal het meer zijn dan als ie gewoon was blijven werken. De belastingwinst gaat over meerdere jaren.

Een van de eerste maatregelen die hij nam was, waar hij zo tegen schopte, de bankenwereld en Wallstreet tevreden stellen. Er rest hem nu hij zichzelf financieel bevredigd heeft eigenlijk niks meer in de politiek. Zou hij volgend jaar nog president zijn terwijl hij meer zou verdienen in de zakenwereld dan is ie een dief van zichzelf. Hij dient maar 1 god heeft ie altijd gezegd en dat is geld. De taak is volbracht!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Als deze belastingmaatregel er definitief door is kan Trump wel aftreden.
Ik heb geen idee wat Trumps belastingmaatregelen nu precies inhouden en ik vermoed jij ook niet. Ik heb daar ook geen mening over nodig want het speelt zich allemaal af in Amerika, niet hier.
Daarom snap ik ook al dat volk niet dat HIER gaat betogen tegen Trump, dat dient toch maar 1 doel, nl. hun eigen ego te strelen ? Opvallend is ook dat de Trumpofielen zoals jij die noemt van de straat wegblijven .Is dat mss omdat gaan werken en dus geen tijd hebben voor straatloperij ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

En ondertussen:
Hof keurt Trumps derde versie goed: omstreden inreisverbod moslims mag nu wel
President Trump heeft een belangrijke overwinning geboekt bij het Amerikaanse Hooggerechtshof met zijn omstreden inreisverbod voor burgers van voornamelijk islamitische landen. Het hof bepaalde maandag dat het inreisverbod, bedoeld om de kans op terreuraanslagen te verkleinen, volledig mag worden uitgevoerd.

Ook nadat Trump de derde versie had aangepast, onder andere door niet-moslimlanden zoals Noord-Korea en Venezuela aan de lijst toe te voegen, werd deze aangevochten bij de rechter. Een federale rechter in Maryland en een hof van beroep bepaalden de afgelopen maanden dat bezoekers uit zes moslimlanden alleen mochten worden geweerd als zij geen relatie hadden met iemand in de VS of een bedrijf of organisatie.

Het hof heeft nu bepaald dat het inreisverbod mag worden uitgevoerd, ook als het juridisch verzet daartegen nog doorgaat bij lagere rechtbanken.
[...]
De moslimlanden waar het om gaat zijn Tsjaad, Syrië, Jemen, Somalië, Iran en Libië.
https://www.volkskrant.nl/buitenland/ho ... ~a4543333/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Hans v d Mortel sr schreef:
Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Nee! Maar alles wat je tegen Trump kunt gebruiken, omdat je hem persoonlijk niet mag, is mooi meegenomen.
Ik heb een hekel aan de makers van de Wachttoren omdat dit quasi religieuze blaadje uit voornamelijk suggestieve teksten bestaat die pretenderen de kennis van de Bijbel in pacht te hebben. De sekte van Jehovah's Getuigen blinkt uit in arrogantie.

(Ik plaats dit ook nog even op de JG site zodat Jehovah's Getuigen daar notie van kunnen nemen)
Zet er daar nog even bij dat eigenmachtige bijbeluitlegging ook wel geduid als kunstelijk verdichte fabelen wat consequenties heeft. Geef de broeders nog Openbaringen 2 mee opdat ook zij in het licht kunnen verblijven in plaatsvan ervan uit schaamte te moeten vlieden.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Zwartmeer schreef:
mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Degenen die er het meest van profiteren zijn, hoe kan het ook anders, mensen als hij zelf en bedrijven zoals die van hemzelf.
Je zegt het correct, ZOALS. Trump bezit niet alle bedrijven in de VS, bijlange na niet. Het zijn wel die bedrijven die brood op de plank brengen voor alle anderen. Heeft een steuntrekker of een psycholoog ooit iets opgebracht ? Nee dus. Mss wil Trump niet dat Amerika de weg opgaat van België, waar alle multinationals zijn weggejaagd door absurd hoge belastingen.
Als deze belastingmaatregel er definitief door is kan Trump wel aftreden. Het werk om zich door middel van de politiek zoveel mogelijk te verrijken zit er dan op. Ik weet niet hoeveel miljoen dit baantje hem dit jaar heeft opgeleverd maar ongetwijfeld zal het meer zijn dan als ie gewoon was blijven werken. De belastingwinst gaat over meerdere jaren.

Een van de eerste maatregelen die hij nam was, waar hij zo tegen schopte, de bankenwereld en Wallstreet tevreden stellen. Er rest hem nu hij zichzelf financieel bevredigd heeft eigenlijk niks meer in de politiek. Zou hij volgend jaar nog president zijn terwijl hij meer zou verdienen in de zakenwereld dan is ie een dief van zichzelf. Hij dient maar 1 god heeft ie altijd gezegd en dat is geld. De taak is volbracht!
Zo Trump dan aanblijft kan er geconcludeerd worden dat de man eeen andere missie heeft dan jij hem in navolging van het DMC toeschrijft.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Als deze belastingmaatregel er definitief door is kan Trump wel aftreden.
Ik heb geen idee wat Trumps belastingmaatregelen nu precies inhouden en ik vermoed jij ook niet. Ik heb daar ook geen mening over nodig want het speelt zich allemaal af in Amerika, niet hier.
Daarom snap ik ook al dat volk niet dat HIER gaat betogen tegen Trump, dat dient toch maar 1 doel, nl. hun eigen ego te strelen ? Opvallend is ook dat de Trumpofielen zoals jij die noemt van de straat wegblijven .Is dat mss omdat gaan werken en dus geen tijd hebben voor straatloperij ?
Ze komen vaak samen tijdens de Trump-rally's. Wat daar bij opvalt is dat hoe erger Trump liegt hoe harder ze juichen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Er heeft zich kortgeleden nog een leuk voorval voorgedaan. Uit niks blijkt dat behalve mij iemand dat hier opgevallen is, dus meld ik het maar.

Op 2 december stuurde Trump de volgende tweet de wereld in:

Afbeelding

Het aardige is nu dat Trump hier, voor het eerst, zegt, dat hij Flynn ontslagen heeft, mede, omdat hij tegen de FBI gelogen heeft. Het levert het volgende probleem op:
Hij moest Flynn naar eigen zeggen ontslaan omdat hij over zijn contacten had gelogen tegen vice-president Pence én tegen de FBI. Dat laatste was destijds nog niet publiekelijk bekend en de president suggereert ermee dat hij er toen al wel van wist.

In die periode zette Trump ook druk op toenmalige FBI-directeur James Comey om zijn onderzoek naar Flynn te staken. Die combinatie is volgens analisten explosief. Trump zou zich daarmee schuldig hebben gemaakt aan het belemmeren van de rechtsgang.

https://nos.nl/artikel/2205728-trump-he ... flynn.html
Trump heeft hier inmiddels van kennisgenomen en zijn advocaat de schuld van deze tweet gegeven. Die zou dit kladje met voor Trump incriminerende inhoud hebben opgesteld. Hier blijkt nu, voor een keer, ook de zachte kant van Trump! Elk ander zou zo'n advocaat op staande voet ontslagen hebben maar Donald 'you're fired' Trump doet dat niet.

Maar hiermee is het verhaal nog niet afgelopen! Het wordt zelfs spannender! De onderzoeker Mueller wil nu weten hoe die advocaat aan deze kennis komt. In 1 klap, in 1 tweet, is Trump's advocaat getuige geworden en zal opgeroepen worden. Ongelooflijk, zoveel domheid!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Het wordt zelfs spannender! De onderzoeker Mueller wil nu weten hoe die advocaat aan deze kennis komt. In 1 klap, in 1 tweet, is Trump's advocaat getuige geworden en zal opgeroepen worden. Ongelooflijk, zoveel domheid!
We wachten rustig af hoe deze zaak afloopt Zwartmeer. De soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:Ik heb gezegd dat je stekeblind moet zijn en stokdoof om de aanwijzingen dat het goed fout zit, met team-Trump in deze, niet op te merken. Daarbij aanvullend moet je wel geloven in de meest onwaarschijnlijke excuses waar team-Trump het Rusland verhaal mee countert.
Volgens mij is er geeneens een 'Team Trump' maar gebruikt ie gewoon naar willekeur mensen,
en wanneer ie niks meer aan ze heeft dumpt ie ze ook gewoon. Mooi team dan.
En 'goed fout' zal het ook wel zijn, anders kom je gewoon niet zo ver. Obama was net zo goed een hufter.

De excuses geloven, doe ik ook niet, maar het onwaarschijnlijke verhaal dat Rusland de verkiezingen kon manipuleren geloof ik ook niet.
Geloof jij nou zelf dat Poetin meer manipuleren kan in de USA dan Trump zelf en de hele miljardenkliek die er achter zit?
Als je dat gelooft kan je ook op Hillary Clinton gaan stemmen, ook zo'n "Team Clinton", zelfde laken een pak,
het enige verschil is dat Trump kant A op naait en Hillary kant B op naait, maar genaaid word je sowieso,
dus dan liever kant A wat mij betreft - want met de linkse kliek van Hillary en Obama zullen de effecten nog zeer lang voelbaar zijn.
Die laten namelijk een erfenis achter van lui, tegenwerkend en anti-democratisch importvolk op kosten van de belastingbetaler.
Kan je beter een Trump hebben die (wellicht) zijn eigen zakken vult maar daarna tenminste weer oprot.

Het is een kwestie van, liever zeker weten dat er een debiel zit die niet beter weet,
dan zeker weten dat er een genie zit die je willens en wetens een poot uittrekt.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Over deze kwestie en een andere m.b.t. Trump kreeg ik nog mailtjes met videoclipjes toegestuurd van mijn neef.
Hallo Pilgrim,

Uitstekende clip van Newsbud (met Sybel Edmonds) die een scherp en accuraat licht schijnt op de recente aanklacht tegen General Flynn. Mueller dekte niet alleen de betrokkenheid van Saudi-Arabië bij 9/11 af, en niet alleen faciliteerde hij de Uranium One-deal van de Clintons, bij hield ook nog Fethullah Gülen en zijn enorme terroristennetwerk de hand boven het hoofd. Flynn deed onderzoek en het is om zijn kennis van zaken dat het ‘Moeras’ er alles aan deed om hem buiten de Regering Trump te houden. Derhalve wordt hij nu vervolgd. Mueller is op dit moment de belichaming van alle corruptie waar het Imperium Americanum aan leidt. Zijn taak als onderzoeker is nu om het deksel op de beerput te houden. Flynn wordt in het nauw gedreven en omdat hij geen multimiljonair is, wordt hij in een moeras van juridische verwikkelingen gedreven waarvan de advocatenkosten hem kunnen ruïneren (een beproefde pressiemethode om gewenste resultaten te boeken). Hoe dit eindigt weet nog niemand. Maar te oordelen naar de stank is de beerput wijd open. En het valt nog te bezien of Mueller in staat is het deksel er weer op te krijgen.

Breaking: FBI Whistleblower Exposes Special Counsel Mueller's Conflict of Interest! (8m30s)



Aardig detail: Bill Clinton noemt Gülen een ‘vriend’. Criminelen onder mekaar.

-------------------

Een prachtige analyse van Sargon of Akkad van de vuurstorm die in Engeland is uitgebroken over Trumps re-tweet van de sharia-filmpjes die moslim-wandaden laten zien. De partij Britain First is nu opeens gespreksthema en Sargon/Carl Benjamin concludeert dat Trump het Overton-Raam (zeg, ons door media en politiek geconditioneerde perspectief op de wereld, oftwel de oogkleppen die ze ons aanmeten) vernietigd heeft.

Sargon of Akkad: This Week in Stupid (03/12/2017)



Groet, Politicvs
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Over deze kwestie en een andere m.b.t. Trump kreeg ik nog mailtjes met videoclipjes toegestuurd van mijn neef.
Psssssttttttt :secret: ik heb meer vertouwen in jouw neef dan in Zwartmeer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:Ik heb gezegd dat je stekeblind moet zijn en stokdoof om de aanwijzingen dat het goed fout zit, met team-Trump in deze, niet op te merken. Daarbij aanvullend moet je wel geloven in de meest onwaarschijnlijke excuses waar team-Trump het Rusland verhaal mee countert.
Volgens mij is er geeneens een 'Team Trump' maar gebruikt ie gewoon naar willekeur mensen,
Dat team-Trump gebruik ik als verkleinwoord om niet steeds precies aan te hoeven geven wie het betreft. Een goed verstaander heeft een half woord nodig.
De excuses geloven, doe ik ook niet, maar het onwaarschijnlijke verhaal dat Rusland de verkiezingen kon manipuleren geloof ik ook niet.
Geloof jij nou zelf dat Poetin meer manipuleren kan in de USA dan Trump zelf en de hele miljardenkliek die er achter zit?
Het is toch een feit dat de voltallige Amerikaanse regering, min 1 persoon, plus oppositie, plus alle inlichtingendiensten, wel van die verkiezingsmanipulatie overtuigd zijn?

Als je zegt dat je die excuses ook niet gelooft, wat geloof je dan wel?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Over deze kwestie en een andere m.b.t. Trump kreeg ik nog mailtjes met videoclipjes toegestuurd van mijn neef.
Psssssttttttt :secret: ik heb meer vertouwen in jouw neef dan in Zwartmeer.
Ik zou dat niet te hard roepen!

Pelgrim, vraag je neef eens naar waarom er bij Trump een pak stress afviel nadat hij James Comey ontslagen heeft...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Pelgrim, vraag je neef eens naar waarom er bij Trump een pak stress afviel nadat hij James Comey ontslagen heeft...
Is dat zo dan...? :huh:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie