Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:
VS dreigt uit VN-mensenrechtenraad te stappen
America First betekent voor Trump blijkbaar America Alone.
In dit geval heb ik daar niet zo'n probleem meer mee. Die hypocriete mensenrechtenraad kan wat mij betreft wel opgeheven worden.
Liever vandaag dan morgen. Trump heeft aangegeven dat het overweegt om uit de VN-mensenrechtenraad te stappen als er geen hervormingen plaats vinden die de vermeende anti-Israël tendens aanpakt.

Dus het heeft NIKS met Amerika Alone te maken.

Enig idee waar de N-mensenrechtenraad zich met bezig houdt Zwartmeer? Met Zwarte Piet gedoe en zo, en Israel verketteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Enig idee waar de N-mensenrechtenraad zich met bezig houdt Zwartmeer? Met Zwarte Piet gedoe en zo, en Israel verketteren.
Dat weet ik ook wel, ik heb die Mensenrechtenraad_van_de_Verenigde_Naties helemaal niet zo hoog. Jaren geleden was er al eens sprake van dat de USA daaruit zou stappen, of zelfs uit de VN daar zij de grootste betaler zijn. Het enige wat ze er voor terugkregen was een wereld van kritiek.

Maar wat Trump nu doet is richting America Alone. Het lijkt wel of het bij hem alleen maar over uit verdragen te stappen gaat.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op wo jun 07, 2017 7:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »


'Watergate verbleekt bij Rusland-schandaal van Trump'
http://www.nu.nl/buitenland/4751490/wat ... rump-.html

Gepubliceerd: 07 juni 2017

De voormalige chef van de Amerikaanse inlichtingendiensten, James Clapper, heeft woensdag zijn zorgen geuit over de mogelijke banden die president Donald Trump heeft met Rusland.

Clapper zei in een vraaggesprek met de Australische pers dat Watergate "verbleekt" bij het Rusland-schandaal van Trump.

"Het was een angstige tijd, maar als je de twee vergelijkt, dan steekt Watergate schril af bij waar we nu mee worden geconfronteerd", aldus de 75-jarige Clapper, die van 2010 tot 2017 Directeur Nationale Inlichtingen was onder Barack Obama.

Het Watergate-schandaal speelde in de jaren zeventig en kostte uiteindelijk toemalig president Nixon de kop. Na onderzoek van journalisten bleek dat tijdens de presidentsverkiezingen van 1972 ongeoorloofde methodes waren gebruikt.

De Republikein Nixon stuurde een operatie aan om de Democratische verkiezingscampagne te dwarsbomen.

Comey

De uitspraken van Clapper zijn pikant, omdat voormalig FBI-directeur James Comey donderdag voor de inlichtingencommissie van de Amerikaanse Senaat verschijnt.

De FBI verricht sinds juli 2016 onderzoek naar de Russische betrokkenheid bij de Amerikaanse verkiezingen van november vorig jaar.

Eind 2016 bleek uit onderzoek van de veiligheidsdiensten dat Russische hackers zich hadden bemoeid met de verkiezingen.

Comey beweert dat Trump hem wilde dwingen het onderzoek naar de banden van zijn team met Rusland stop te zetten en moet daar donderdag onder ede over verklaren.
Verklaring

Clapper stelt dat ook hij door Trump op 11 januari is gebeld met het verzoek om het rapport van de inlichtingendienst over de bemoeienissen van Rusland te weerleggen.

"Hij vroeg me om het beruchte Rusland-dossier tegen te spreken, maar ik heb in het telefoongesprek gezegd dat ik dat niet kon en niet zou doen."

Clapper stelt erg geïnteresseerd te zijn in het verhoor van James Comey. "Ik ben namelijk bezorgd over de aanval op onze instellingen."

Trump heeft de Russische inmenging met de Amerikaanse verkiezingen altijd ontkend. Hij noemt de berichtgeving 'nepnieuws', dat de aandacht af moet leiden van het verlies van de Democraten in de presidentsverkiezingen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Maar wat Trump nu doet is richting America Alone. Het lijkt wel of het bij hem alleen maar over uit verdragen te stappen gaat.
En waarom zou dat bij voorbaat slecht zijn ? De Eerste Wereldoorlog heeft 4 jaar kunnen duren omdat al die landen een hoop verdragen hadden gesloten die in feite tegen hun eigen belangen waren.
Onze "leiders" zouden beter ook s wat absurde en nadelige verdragen in de prullenmand gooien, te beginnen met het oprichtingsverdrag van de EU.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Maar wat Trump nu doet is richting America Alone. Het lijkt wel of het bij hem alleen maar over uit verdragen te stappen gaat.
En waarom zou dat bij voorbaat slecht zijn ?
Precies. Handelsverdragen zijn er misschien wel alleen om gevestigde belangen te beschermen. Vrijhandel werkt beter.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Maar wat Trump nu doet is richting America Alone. Het lijkt wel of het bij hem alleen maar over uit verdragen te stappen gaat.
En waarom zou dat bij voorbaat slecht zijn ?
Precies. Handelsverdragen zijn er misschien wel alleen om gevestigde belangen te beschermen. Vrijhandel werkt beter.
Vrijhandel
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijhandel
Vrijhandel is een vrij verkeer van goederen en diensten tussen verschillende landen. De internationale handel wordt niet belemmerd door allerlei vormen van protectie, zodat landen zich kunnen toeleggen op het maken van de producten waarin zij comparatieve kostenvoordelen hebben.

Dit leidt ertoe dat de productiefactoren waarover de wereld beschikt zo efficiënt mogelijk worden ingezet (zie comparatief voordeel).

De tegenhanger hiervan is het protectionisme, waarbij er sprake is van barrières, die opgeworpen worden door landen in de vorm van importheffingen.
Ik dacht dat Trump juist zo tegen vrijhandel en globalisme is en vooral zich richt op protectionisme van Amerikaanse belangen. Dat is een reden waarom hij hier op dit forum populair is. Ik weet ook wel dat hij daar in de praktijk niks van waarmaakt. Overal in wereld waar ze geld kunnen verdienen zijn de Amerikanen, en de bedrijven van Tump, actief. Dat gaan ze echt niet opgegeven in het kader van de anti-globalisering. Het enige probleem dat Trump en de Amerikanen met vrijhandel en globalisering hebben is ze niet op alles een concurrerend antwoord hebben. BV de Chinezen produceren een helehoop producten nou eenmaal een stuk goedkoper.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Ik dacht dat Trump juist zo tegen vrijhandel en globalisme is en vooral zich richt op protectionisme van Amerikaanse belangen. Dat is een reden waarom hij hier op dit forum populair is.
Als ik voor mezelf mag spreken: ik gun de Amerikanen een leider die het belang van de Amerikanen op één heeft staan. En het zou zomaar kunnen dat het welzijn van de Amerikanen ook in ons voordeel uitpakt, maar dat doet er minder toe. Op dezelfde manier ben ik ook blij met de Brexit. Ik gun de Britten hun vrijheid, hun zelfbeschikking. Ook hierbij hoop ik stiekem dat wij daar in Nederland van zullen profiteren, bijvoorbeeld doordat de macht van de EU afbrokkelt en wij er beter voor staan mochten we ooit tot een Nexit besluiten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Ik dacht dat Trump juist zo tegen vrijhandel en globalisme is en vooral zich richt op protectionisme van Amerikaanse belangen. Dat is een reden waarom hij hier op dit forum populair is.
Als ik voor mezelf mag spreken: ik gun de Amerikanen een leider die het belang van de Amerikanen op één heeft staan. En het zou zomaar kunnen dat het welzijn van de Amerikanen ook in ons voordeel uitpakt, maar dat doet er minder toe. Op dezelfde manier ben ik ook blij met de Brexit. Ik gun de Britten hun vrijheid, hun zelfbeschikking. Ook hierbij hoop ik stiekem dat wij daar in Nederland van zullen profiteren, bijvoorbeeld doordat de macht van de EU afbrokkelt en wij er beter voor staan mochten we ooit tot een Nexit besluiten.
Ik ben tegen de EU puur omdat we zo onze zelfstandigheid opgeven (bv wetten) en de opengrenzen zijn me helemaal een doorn in het oog. Heb niks tegen opengrenzen met Duitsland of België zolang zij maar zorgen dat niet alles wat er maar in wil er inkomt. Dan komt het ook bij ons.

Maar ik geloof niet dat Trump om dezelfde reden als wij iets tegen de EU heeft. Een grote EU is een machtig blok waar Amerika tegen op te boksen heeft en mee concurreren moet. De afzonderlijke landen zijn veel minder machtig en vanuit Amerikaans perspectief is dat beter.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Het zal vast niet waar zijn...
'Trump sluisde geld voor onderzoek kinderkanker naar eigen imperium'
http://www.ad.nl/buitenland/trump-sluis ... ~a7ac301c/

Het bedrijf van Donald Trump heeft honderdduizenden dollars in rekening gebracht bij een stichting van zoon Eric die geld inzamelt voor onderzoek naar kinderkanker. Het lijkt erop dat Trump donaties doorsluisde naar zijn eigen zakelijke imperium, schrijft zakenblad Forbes.

De kosten van de stichting zijn onverklaarbaar hoog. De Eric Trump Foundation gaf in de afgelopen 6 jaar 1,2 miljoen dollar uit aan rekeningen van de Trump Organization, het bedrijf van vader Donald, om onder meer zijn golfbanen te mogen gebruiken voor een benefietevenement. Dat moest zoveel mogelijk geld opbrengen voor een ziekenhuis dat kinderen met kanker behandelt.

Eric Trump maakt zich hard voor het St. Jude kinderziekenhuis in Memphis. Met zijn jaarlijkse golfevenement heeft hij sinds 2007 ruim 11 miljoen dollar ingezameld. Eric Trump hielp andere organisaties ook nog eens 5 miljoen op te halen. Dat geld ging onder meer naar onderzoek naar een zeldzame vorm van kanker. Vorig jaar doneerde de Eric Trump Foundation 2,9 miljoen dollar, meldt het St. Jude ziekenhuis.

Strijkstok
Maar volgens Forbes ging in de afgelopen jaren ook opvallend veel inkomsten van zijn stichting níet naar het goede doel. President Trump, toen nog zakenman met een vermogen van naar schatting 3,5 miljard, verzocht zijn zoon in 2011 persoonlijk om voortaan te betalen voor het gebruik van de golfbaan. In een promotievideo vertelt Eric Trump potentiële donateurs juist dat vrijwel geen geld aan de strijkstok blijft hangen, omdat hij kosteloos de familiegolfbaan kan gebruiken.

De uitgaven van zijn stichting schoten de lucht in: waar hij altijd zo’n 50.000 dollar kwijt was aan de organisatie van het golftoernooi dat op het hoogtepunt 2 miljoen binnenbracht, spendeerde hij in 2015 322.000 dollar. Forbes heeft niet kunnen achterhalen waar het geld aan uitgegeven werd. Golfexperts en een oud-medewerker van Trumps golfclub stellen dat het een astronomisch bedrag is voor een golftoernooi met 200 deelnemers en aansluitend diner.

Ook is sinds 2011 ongeveer een half miljoen dollar niet aan kinderen met kanker gedoneerd, maar aan andere liefdadigheidsorganisaties. Die huurden later tegen betaling de Trump-golfbaan af.

Vermenging
Het is niet de eerste keer dat blijkt dat Donald Trump zaken en liefdadigheid mengt en zelf beter wordt van geld voor het goede doel. Hij kocht bijvoorbeeld op een benefietgala een groot portret van zichzelf van donaties aan zijn Donald J. Trump Foundation. Met geld van de stichting schikte hij zakelijke rechtszaken. Zijn bedrijf stuurde flinke rekeningen naar zijn campagneteam, dat geld ophaalde bij aanhangers om de verkiezingen te kunnen winnen.

Eric Trump ontkent iets fout te hebben gedaan en reageerde gepikeerd in een interview met Fox News. ,,Ik heb 16,3 miljoen dollar opgehaald voor het beste ziekenhuis ter wereld, en ik word aangevallen.” Zijn stichting meldt dat ,,de Trump Organization op geen enkel moment heeft geprofiteerd van de stichting of haar activiteiten.”

De Eric Trump Foundation heeft de naam inmiddels veranderd in Curetivity. Eric Trump heeft eind vorig jaar afstand genomen, omdat politiek, zaken en liefdadigheid teveel vermengd werden nu zijn vader president is en hij met broer Donald jr. diens bedrijf leidt. Het meest recente golftoernooi van Curetivity werd vorige maand geouden op de Trump-golfbaan in Washington.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Pilgrim schreef:Dan had die aanklacht wegens hoogverraad al lang ingediend moeten worden toen Flynn aangesteld werd of nog werkzaam was. :smile4:
Loopt er niet een onderzoek?
Trump: volledig in het gelijk gesteld

De Amerikaanse president Donald Trump heeft verheugd gereageerd op de verklaring van de ontslagen FBI-directeur James Comey dat hij geen verdachte was in het onderzoek naar de beïnvloeding van de Amerikaanse verkiezingen in 2016 door de Russen.

Dat liet Trumps advocaat weten naar aanleiding van de geschreven getuigenis van Comey, die woensdag werd gepubliceerd. „De president is verheugd dat meneer Comey publiekelijk heeft bevestigd dat de president niet onder verdenking stond”, aldus de advocaat. „De president voelt zich volledig in het gelijk gesteld.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Arme Zwartmeer! :razz:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Arme Zwartmeer! :razz:
Er komen vast nog wel andere onderzoeken. Wie weet valt daar wat voor hem te halen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Als ik voor mezelf mag spreken: ik gun de Amerikanen een leider die het belang van de Amerikanen op één heeft staan.
Dat is de logica zelve, anders kunnen we verkiezingen van welke aard ook wereldwijd even goed afschaffen en 1 mondiale Leider verkiezen. Eigenlijk is dat gedeeltelijk al zo want groenen en roden stemmen systematisch op politici die de eigen landsbelangen verkwanselen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Pilgrim schreef:Dan had die aanklacht wegens hoogverraad al lang ingediend moeten worden toen Flynn aangesteld werd of nog werkzaam was. :smile4:
Loopt er niet een onderzoek?
Trump: volledig in het gelijk gesteld

De Amerikaanse president Donald Trump heeft verheugd gereageerd op de verklaring van de ontslagen FBI-directeur James Comey dat hij geen verdachte was in het onderzoek naar de beïnvloeding van de Amerikaanse verkiezingen in 2016 door de Russen.

Dat liet Trumps advocaat weten naar aanleiding van de geschreven getuigenis van Comey, die woensdag werd gepubliceerd. „De president is verheugd dat meneer Comey publiekelijk heeft bevestigd dat de president niet onder verdenking stond”, aldus de advocaat. „De president voelt zich volledig in het gelijk gesteld.”
Ik zou niet te vroeg juichen! Je mag je afvragen waarom Comey ontslagen is. Het heeft met het Rusland onderzoek te maken heeft Trump zelf gezegd. Dus...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ik heb gisteren een belangrijk deel van de verhoren gezien maar vond er weinig aan. Het was nietszeggend. Dit was voor mij het hoogtepunt:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Ik heb gisteren een belangrijk deel van de verhoren gezien maar vond er weinig aan. Het was nietszeggend.
Misschien komt dat omdat het gehele onderzoek nietszeggend is. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Wordt het bij het journalistieke deugdgilde toch nog acht jaar lang tevergeefs geilen op een impeachment welke er nooit zal komen. :roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Wordt het bij het journalistieke deugdgilde toch nog acht jaar lang tevergeefs geilen op een impeachment welke er nooit zal komen. :roll:
Optimist! Kijk eens even terug naar het afgelopen half jaar sinds Conald tot president gekozen is. Het was de ene na de andere blunder. Het ene conflict na het andere. Zo volgde de ene leugen de andere op. Hierbij heeft Conald vrijwel uitsluitend vijanden gemaakt. Als rode draad liep door dit alles het onderzoek naar de contacten tussen Conald en de Russen, en zijn mogelijke hulp bij de Russische beïnvloeding van de verkiezingen. Het maakt allemaal niet uit wat hier nou uitkomt. Jij weet het, ik weet het, iedereen weet het, binnen een week is er weer een stommiteit van Conald waar ie groots het nieuws mee haalt. Je moet wel een zeer grote optimist zijn om te denken dat het volgende halfjaar, laat staan de volgende zeven en een halfjaar, beter zal worden dan het eerste halfjaar. Het is gemakkelijk te voorspellen dat dit zo blijft doorgaan. Een vogeltje zingt zoals ie gebekt is!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Ik dacht dat hij Donald heette.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Ik heb gisteren een belangrijk deel van de verhoren gezien maar vond er weinig aan. Het was nietszeggend.
Misschien komt dat omdat het gehele onderzoek nietszeggend is. :nietverstaan:
Dat er sprake is van Russische beïnvloeding van de Amerikaanse is onomstreden! Dat is een feit! Alle inlichtingendiensten hebben dit verklaard! Een stuk of zeventien of zo. De vraag is alleen of en in hoeverre Trump hierbij betrokken is. Met het onderzoek af doen als nietszeggend, puur en alleen omdat Trump er mogelijk iets mee te maken heeft, ontken je de realiteit. Dat is wat Trump tot op de dag van vandaag ook doet! Hij blijft maar beweren dat het hele onderzoek is opgezet omdat de Democraten het verlies van Hillary Clinton niet kunnen verkroppen. Hij gaat er hier compleet aan voorbij dat dit onderzoek al begin vorige zomer is gestart daar toen al de eerste aanwijzingen voor Russische beïnvloeding werden opgemerkt.

De vraag is waarom Trump dit zo hard ontkent en een valse voorstelling van zaken geeft. Als goede Amerikaan, en als president helemaal, wil ie toch niet dat er buitenlandse mogendheden zich in zijn verkiezingen mengen? Als dat wel gebeurt, of als er aanwijzingen zijn dat dat gebeurt, dan hoort hij toch tot op de bodem uitgezocht te willen zien? Dan stel ik nu de vraag waarom ontkent Trump deze beïnvloeding zo krachtig? Wat maakt het dat hij het beter weet dan zeventien inlichtingendiensten en ze durft tegen te spreken? Waarom zou hij als goede patriot willen dat de onderzoeken stoppen? Trump heeft James Comey, de dag nadat die om meer mankracht voor het onderzoek gevraagd heeft, ontslagen. Waarom? Het is toch in het landsbelang dat dit allemaal goed uitgezocht wordt?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ik dacht dat hij Donald heette.
Woordgrapje Pilgrim. Con...ald

I'm a professional con man. I've been accused of raping a minor, fraud (several times), pyramid schemes, and I discriminate (as proven in NY by the Government).

Waarschijnlijk volgt Zwartmeer dit account.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Ik heb gisteren een belangrijk deel van de verhoren gezien maar vond er weinig aan. Het was nietszeggend.
Misschien komt dat omdat het gehele onderzoek nietszeggend is. :nietverstaan:
Dat er sprake is van Russische beïnvloeding van de Amerikaanse is onomstreden! Dat is een feit!
[icon_lol.gif] :roll:

Sorry Zwartmeer... :redface2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:Ik dacht dat hij Donald heette.
Voor jouw ga ik het uitleggen!
Engels naar Nederlands:

con man:
bedrieger
; oplichter
; zwendelaar
; fraudeur
; flessentrekker
; misleider
Ik denk dat het Hillary Clinton heel wat waard was geweest deze woordspeling. Dan had ze elke keer dat DT haar crooked noemde dat met Conald kunnen pareren.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Misschien komt dat omdat het gehele onderzoek nietszeggend is. :nietverstaan:
Dat er sprake is van Russische beïnvloeding van de Amerikaanse is onomstreden! Dat is een feit!
[icon_lol.gif] :roll:

Sorry Zwartmeer... :redface2:

Sorry Ariel...
United States intelligence agencies have concluded that there was Russian interference in the 2016 United States elections.[1][2][3] In January 2017, a published U.S. intelligence community assessment expressed "high confidence" that the Russian government favored Donald Trump over Hillary Clinton and that Russian President Vladimir Putin personally ordered an "influence campaign" to denigrate Clinton and to harm her electoral chances and potential presidency.[4] The report concluded that Russia used disinformation, data thefts, leaks, and social media "trolls" in an effort to give an advantage to Trump over Clinton but did not target or compromise vote tallying.[1] These conclusions were reaffirmed by the lead intelligence officials in the Trump administration in May 2017.[5] Intelligence allies of the U.S. in Europe had found communications between suspected Russian agents and the Trump campaign as early as 2015.[6]

https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_i ... _elections
Spreken we hier over vermoedens van Russische beïnvloeding of over feiten? Het enige waar debat over is is of Trump ermee te maken heeft. Als jij denkt dat het anders is, dan wil ik dat graag uit de mond van een gezaghebbende persoon van de inlichtingendiensten horen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Ik dacht dat hij Donald heette.
Woordgrapje Pilgrim. Con...ald

I'm a professional con man. I've been accused of raping a minor, fraud (several times), pyramid schemes, and I discriminate (as proven in NY by the Government).

Waarschijnlijk volgt Zwartmeer dit account.
Nee, ik zie deze voor het eerst. Dat van Conald heb ik zelf bedacht waarbij ik me wel afvroeg waarom iemand dit niet eerder heeft bedacht, daar het een nog al voor de handliggende woordgrap is. Crooked Hillary was het heel wat waard geweest denk ik om deze te kunnen gebruiken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie