Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Ex-president Donald Trump

Bericht door Vrijdenker »

http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Re: Presidentskandidaat (?) Trump: 'Er is een moslim-probleem'

Bericht door Vrijdenker »

Donald Trump scoort overigens goed in de peilingen. Volgens een peiling van The Wall Street Journal is alleen Mitt Romney populairder onder Republikeinse primary-kiezers, terwijl CNN Trump zelfs als het populairst peilt (samen met Mike Huckabee).

Volgens Neil Cavuto is Donald Trump vooral zo populair vanwege zijn politieke incorrectheid, die afwijkt van de heersende politieke mores in Washington (zoals Pim Fortuyn de Haagse mores doorbrak):

http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Presidentskandidaat (?) Trump: 'Er is een moslim-probleem'

Bericht door Scarlatti »

hij neemt iig geen blad voor de mond erover en voelt zich ook een Tea party member en weet troelala aardig dr mond te snoeren!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Presidentskandidaat (?) Trump: 'Er is een moslim-probleem'

Bericht door H.Numan »

Wees ENORM voorzichtig met het ondersteunen van super rijke mensen die 'belangeloos' het land willen verbeteren.
Berlusconi is gewoon een crimineel. Thaksin Shinawatra ook.

Tenzij ik me gigantisch vergis (gebeurt, maar niet iedere dag) is Donald Trump dat dus ook.

Eerstens word je geen miljonair als je niet spijkerhard bent. Dat kan niet. Je hoeft niet over lijken te gaan, maar ze doen je in ieder geval niets.
Je wordt op zeker geen multi miljardair als je niet vele malen over lijken bent gegaan. Uiteraard zonder vuile handen. Net als Eichmann.
Als dit soort mensen opeens politieke aspiraties krijgen lopen bij mij de rillingen over m'n rug.

Als ik dit even mag toelichten:

Berlusconi was schatrijk. Ging de politiek in. Vanaf dat moment wilde hij Italië leiden alsof het een onderneming is. Hij is de CEO, inspraak mag - zolang het niet tegen de wil van de CEO in gaat. Binnen een onderneming heeft de baas altijd gelijk. Ook als hij geen gelijk heeft. Dat gaat dus niet werken binnen de politiek, waarin iedereen de baas wilt zijn. Dat is probleem een. Probleem twee is: waarom ging hij de politiek in? Als hij in Italië orde op zaken wilde stellen is dat dus eigenlijk mislukt. Het is altijd het politieke gekkenhuis van Europa geweest, en nu zijn alle gekken dwars door het lint geslagen.
Ik ben niet bekend met de Italiaanse politiek en Berlusconi, maar ik heb zo'n idee dat hij bepaalde zakelijke belangen wilde veiligstellen.

Thaksin. Idem. Nog veel en veel rijker. Ging de politiek in, op en bloot, om zijn telefoon monopolie veilig te stellen. Hij veranderde een prille democratie in een 1 partij democratie - die van hem. Kritiek werd niet geduld. Hij vrat zich nog rijker dan Gates binnen 2 termijnen. Vloog er uit omdat hij wel goed was in optellen, maar heel slecht in delen. Is keihard bezig aan z'n come back.

Nog voor hij gekozen werd zei ik al tegen de Thais: je weet niet wat je gekozen hebt. Dit gaat veel erger worden dan de kwaal die hij beweert te willen genezen. Helaas Cassandra kreeg gelijk.

Multimiljardairs gaan niet voor de lol de politiek in. Ze zijn al rijk en machtig genoeg. De eer verbonden aan de functie kunnen ze gemakkelijk kopen, indien nodig. Dat doen ze om hun bezit te vergroten.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Re: Presidentskandidaat (?) Trump: 'Er is een moslim-probleem'

Bericht door Vrijdenker »

@ H.Numan

Donald Trump is volgens jou (bijna per definitie) een crimineel omdat hij super rijk is? Goh, geldt dit dan ook voor Bill Gates? Of Richard Branson? Heeft die rijkdom niet eerder te maken met zakelijk succes, in plaats van crimineel gedrag? Trump is weliswaar een harde zakenman (vaak een vereiste voor succes in dat wereldje), maar dat maakt hem nog geen crimineel.

En als Trump crimineel zou zijn, waarom wordt hij dan niet vervolgd door de Amerikaanse justitie? Bernard Madoff was zeer rijk, maar werd gewoon netjes vervolgd. Hetzelfde geldt met betrekking tot Tony Rezko.
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Presidentskandidaat (?) Trump: 'Er is een moslim-probleem'

Bericht door H.Numan »

Nee, ik zeg niet dat hij per definitie een crimineel is. Ik zeg alleen dat je spijkerhard moet zijn om zo rijk te worden.
Bill Gates heeft absoluut geen enkel probleem om wetten in zijn voordeel uit te leggen, of praktijken toe te passen die voor andere producten ronduit streng verboden zijn.

Laat ik het zo zeggen: als je zo rijk wilt worden/blijven dan heb je zeer dure advocaten nodig om te voorkomen dat je over het randje van het toelaatbare stapt. Ik heb daar toch best wat moeite mee. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Over meneer Trump zelf: waar ik echt bang voor ben zijn dit soort mensen die de politiek in gaan. Dat doen ze niet voor het algemeen maar eigen belang. Om zo puissant rijk te worden (mag, is geen probleem) mis je het vermogen om te begrijpen wat algemeen belang is. Mijn ervaring leert me dat superrijke zakenmensen die de politiek in gaan dat niet goed doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Presidentskandidaat (?) Trump: 'Er is een moslim-probleem'

Bericht door Pilgrim »

Trump was al veel eerder populair zie ik hier. Laten we hopen we hopen dat hij nu wint. :sly7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump tegen Netanyahu: Ik zal Jeruzalem eindelijk als Israël´s hoofdstad erkennen

Geplaatst op 26 september 2016
Afbeelding

Tijdens een 90 minuten durende ontmoeting met Benjamin Netanyahu gisteren in New York heeft de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump de Israëlische regeringschef verzekerd dat als hij de president van Amerika zou worden hij – anders dan al zijn voorgangers en zijn Democratische concurrente Hillary Clinton – “Jeruzalem eindelijk als ongedeelde hoofdstad van Israël zal erkennen”.

Netanyahu bedankte Trump voor de ondersteuning. In het gesprek was Trump het ermee eens dat “de militaire hulp aan Israël en de samenwerking bij de raketafweer een uitstekende investering voor Amerika zijn.” De Republikein zou verder, in het geval hij de verkiezingen wint, “een buitengewone strategische, technologische, militaire en geheime dienst samenwerking tussen de beide landen beloofd.”

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/09/26 ... -erkennen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Trump roept in overwinningsspeech op tot eenheid

De nieuwe Amerikaanse president Donald Trump heeft in zijn overwinningsspeech opgeroepen tot eenheid in de Verenigde Staten. "We moeten de wonden helen na deze campagne, tussen Republikeinen en Democraten. We moeten weer één volk worden, we moeten ons verzoenen. Ik wil de president van alle Amerikanen zijn."

De woorden van Trump volgen na een snoeiharde campagne waarin geen middel geschuwd werd.

"Sorry dat ik jullie heb laten wachten. Ik heb net een telefoontje van Hillary Clinton gehad, ze feliciteerde ons met onze overwinning”, begon Trump zijn rede. „Ik heb haar gefeliciteerd met haar goede campagne. Ze heeft heel lang heel hard gewerkt, we moeten haar heel dankbaar zijn voor wat ze voor ons land gedaan heeft.”

Trump sprak, in tegenstelling tot tijdens de campagne, bijzonder ingetogen. „Iedereen die me niet gesteund heeft: ik wil jullie hulp, ik wil jullie steun, samenwerken. Onze campagne was een beweging van miljoenen mannen en vrouwen die een beter land wilden en die een beter leven wilden. Onze overheid zal er voor iedereen zijn. We zullen ons land herbouwen en de Amerikaanse Droom nieuw leven inblazen. Geen enkele Amerikaan zal vergeten worden. We gaan onze bruggen, wegen, ziekenhuizen herbouwen. Miljoenen mensen gaan werken aan de wederopbouw van ons land. We hebben een goed economisch plan, economische groei verdubbelen. We werken samen met iedereen die met ons wil samenwerken. Geen droom is te groot, geen toekomst onbereikbaar. Amerika wil niets meer dan het allerbeste. We moeten groot dromen, van mooie en succesvolle dingen dromen. We willen alle volken en andere landen eerlijk behandelen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Donald hield een prachtige speech.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: President Donald Trump

Bericht door Manon »

ja, een zeer emotionele speech vond ik het.

Commentaar op onze rooie nitwit TV : niet rethorisch genoeg; Die van obama was veel rethorischer (die had een rethorische speechschrijver).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: President Donald Trump

Bericht door Schepsel »

Nu kunnen de Republikeinen lekker losgaan. Meer racisme, minder vrouwenrechten, minder beschikbare anticonceptie en abortus, meer armoede en minder beschaving. Gefeliciteerd. :rolleyes:

Met de kakel fundamentalist Mike Pence wordt dat een mooi spektakel.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door silkyboxershortXL »

Schepsel schreef:Nu kunnen de Republikeinen lekker losgaan.
Nog even geduld tot 17 januari 2017 Dat zal niet zonder slag of stoot gaan.
En dan eerst de rotzooi opruimen.
Nogal een klus lijkt me. Nu even niet wegkijken voor de realiteit;
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Nu kunnen de Republikeinen lekker losgaan. Meer racisme, minder vrouwenrechten, minder beschikbare anticonceptie en abortus, meer armoede en minder beschaving. Gefeliciteerd. :rolleyes:

Met de kakel fundamentalist Mike Pence wordt dat een mooi spektakel.
Je draaft door meisje. Waarom geef je hem geen kans? Ben jij werkelijk voor een hele late abortus?
En minder vrouwen rechten?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

We zullen inderdaad eerst maar eens moeten afwachten wat het presidentschap van Donald Trump (als hij tenminste niet vroegtijdig vermoord wordt) daadwerkelijk in de praktijk gaat opleveren. Standaard een abortus uitvoeren bij een foetus van 8 maanden lijkt me inderdaad niet gezond (tenzij in noodgevallen bij bijvoorbeeld gevaar voor het leven van de moeder).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: President Donald Trump

Bericht door Schepsel »

Ik heb het over abortus in het algemeen, niet over zeer late abortus. Republikeinen en aanverwanten doen hun uiterste best om dat terug te draaien en waar mogelijk te belemmeren of in de praktijk onmogelijk te maken. 8 maanden-abortus is weer een onderwerp apart. (Voor mij dan wel, iig)
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: President Donald Trump

Bericht door Schepsel »

Wat betreft vrouwenrechten in het algemeen: Trump is openlijk seksistisch en heeft er ook een lange geschiedenis mee, en dan heb ik het nog niet over de Republikeinen die in hun handjes wrijven bij het vooruitzicht op zoveel kansen om vrouwen het leven zuur te maken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: President Donald Trump

Bericht door Schepsel »

silkyboxershortXL schreef:
Schepsel schreef:Nu kunnen de Republikeinen lekker losgaan.
Nog even geduld tot 17 januari 2017 Dat zal niet zonder slag of stoot gaan.
En dan eerst de rotzooi opruimen.
Nogal een klus lijkt me. Nu even niet wegkijken voor de realiteit;
Vandaag kan ik even geen filmpjes zien, dus dat komt nog wel. De rotzooi opruimen- precies. Make America 1950 Again!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Schepsel schreef:Wat betreft vrouwenrechten in het algemeen: Trump is openlijk seksistisch en heeft er ook een lange geschiedenis mee, en dan heb ik het nog niet over de Republikeinen die in hun handjes wrijven bij het vooruitzicht op zoveel kansen om vrouwen het leven zuur te maken.
De vraag is of wat Donald Trump soms over vrouwen zegt meer scherts is om te provoceren dan dat hij het werkelijk meent.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Schepsel schreef:Ik heb het over abortus in het algemeen, niet over zeer late abortus. Republikeinen en aanverwanten doen hun uiterste best om dat terug te draaien en waar mogelijk te belemmeren of in de praktijk onmogelijk te maken. 8 maanden-abortus is weer een onderwerp apart. (Voor mij dan wel, iig)
Donald Trump heeft zich lange tijd voor pro-choice uitgesproken, dus ik denk dat zijn persoonlijke uiterst vage toespelingen over strafbaarheidstelling voor abortus (die naar ik vermoed meer voor de bühne zijn gedaan om bepaalde groepen kiezers achter zich te krijgen) in de praktijk wel mee zullen vallen, want er is immers (waarschijnlijk bewust) niet expliciet aan Donald Trump gevraagd (zodat daar de meest negatieve invulling aan gegeven kan worden) onder welke omstandigheden dan wel precies.

Nee, ik ben niet gelukkig met de soms vrouwvijandige, homovijandige, milieu-onvriendelijke, veeteelt-promotende houding van veel Republikeinen (wat veeteelt betreft is dat trouwens bij de Democraten niet beter). Alleen denk ik wel dat het gewicht dat Donald Trump in de schaal zal leggen om moslimlanden onder een verpletterende druk te leggen om mensenrechten voor vrouwen en homo's daar te verbeteren (bijvoorbeeld door kranen - van geld en wapens - richting die landen zoveel mogelijk dicht te draaien) op zal wegen tegen hoe Republikeinse christenidioten (die ook bij de Republikeinen ver in de minderheid zijn) in de praktijk aan vrouwenrechten en homorechten zullen tornen. Want als je eerlijk bent zul je toch moeten toegeven dat homo's en vrouwen in moslimlanden het duizenden malen zwaarder te verduren hebben dan eventueel in de Verenigde Staten onder christelijk rechts. Dus waar ligt dan de prioriteit ?

Een keuze voor Hillary Clinton zou een zware slag in het gezicht zijn geweest voor al die keihard onderdrukte en geschoffeerde vrouwen in moslimlanden. En dan heb ik het nog niet eens over de onderdrukte en geschoffeerde vrouwen in moslimgemeenschappen in de Verenigde Staten zelf.

Het wordt onderhand de hoogste tijd dat "..... islam has nothing to do with ....." eens keihard en met ijzeren vuist onderhanden wordt genomen !

Met Hillary Clinton zou je wat dat betreft alleen maar slap gekwijl en averechtse resultaten geoogst hebben !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Er wordt nu door onze eigen MSM ruimschoots aandacht besteed aan allerlei protestmarsen in de VS naar aanleiding van het presidentschap van Donald Trump. Zij kunnen waarschijnlijk slecht tegen hun verlies nu het '"feestje" voor de Democraten wreed verstoord is.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Er wordt nu door onze eigen MSM ruimschoots aandacht besteed aan allerlei protestmarsen in de VS naar aanleiding van het presidentschap van Donald Trump. Zij kunnen waarschijnlijk slecht tegen hun verlies nu het '"feestje" voor de Democraten wreed verstoord is.
Ja, zo draaien de verliezers. Tegenstanders Trump de straat op Uiteraard krijgen deze protesten de volle steun van de MSM. Dat had anders geweest als Trump verloren had, en de republikeinse jeugd was gaan rellen.
Afbeelding
UCLA-studenten gingen met de Mexicaanse vlag en regenboogvlaggen de straat op
In meerdere steden in de Amerikaanse staat Californië zijn tegenstanders van Donald Trump de straat opgegaan, nadat duidelijk was geworden dat de Republikein de presidentsverkiezingen heeft gewonnen. In Los Angeles betoogden circa 1500 mensen woensdagmorgen (plaatselijke tijd) bij de campus van de universiteit UCLA.

Op Westwood Boulevard staken betogers een op Trump gelijkende piñata (een pop die meestal met snoep wordt gevuld) in brand in een vuilnisbak, aldus de Los Angeles Times. Verder verliep de betoging volgens de politie vreedzaam.

In Oakland gooiden demonstranten een raam in bij de krant Oakland Tribune. Ook staken ze vuilcontainers, banden en een Trump-pop in brand. In San Diego en Santa Barbara gingen honderden mensen de straat op om hun ongenoegen over de verkiezingsuitslag te uiten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Even een synopsis van het getwitter van Bekende Sterren.
  • Jennifer Lopez steekt Hillary hart onder de riem
    Lady Gaga protesteert voor Trump Tower
    J.K. Rowling roept op tot eenheid
    Tijl Beckand steekt balers hart onder de riem
    Mick Jagger houdt humor erin
    Jeroen van Koningsbrugge in de rouw
    Paris Jackson in doemstemming
    Doutzen Kroes op zwart
    Emile Ratelband in jubelstemming
    Gordon twijfelt aan intelligentie Amerikanen
    Peter R. de Vries slaakt diepe zucht
    Madonna maakt zich op voor de strijd
    Jan Smit getuige van gebroken Amerikanen
    Jochem Myjer vergelijkt Trump met brutaal jochie
    Georgina Verbaan op de hoogte gebracht door kat
    Nasrdin Dchar sneert naar Amerikanen
    Ariana Grande aan de Kleenex
    Kelly Clarkson is 'doodsbang'
    Carice van Houten wil naar Mars
    Katy Perry 'huilt nepwimpers eraf'
    Lady Gaga houdt hoop
    Trevor Noah 'terug in de tijd'
    Cher schreeuwt het uit
    Lena Dunham is sprakeloos
http://www.ad.nl/dossier-verkiezingen-v ... ~afc5a355/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Oh oh wat heb ik leed vermaak met al die linkse kunstenmakers, werkloze luiaards en ivoren toren pseudo intellectuelen die NOG niet kunnen toegeven dat ze er 100 % naast zaten !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Donald Tump zei : "I'm a winner !"

En dat is WAAR gebleken !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie