Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

sjun schreef:Zou het nog in de Nederlandstalige MSM verschijnen?
De anti Trump hetze zal hier nog wel een tijd doorgaan nadat ze in de VS is gestopt. Gisteren presteerde de Belgische zatlap Rik Daems( vergeten liberaal politicus) het om openlijk in het parlement aan die andere zatlap Juncker te vragen dat die stelling zou innemen tegen de "herhaalde fratsen" van president Trump.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
sjun schreef:Zou het nog in de Nederlandstalige MSM verschijnen?
De anti Trump hetze zal hier nog wel een tijd doorgaan nadat ze in de VS is gestopt. Gisteren presteerde de Belgische zatlap Rik Daems( vergeten liberaal politicus) het om openlijk in het parlement aan die andere zatlap Juncker te vragen dat die stelling zou innemen tegen de "herhaalde fratsen" van president Trump.
En als er niks meer geroddeld kan worden over Trump, dan pakken ze Melania Trump en hun zoon. Ziekelijk. Het blijkt dat Barron heel erg gepest wordt op school. Sneu voor dat kind.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ariel schreef:En als er niks meer geroddeld kan worden over Trump, dan pakken ze Melania Trump en hun zoon. Ziekelijk. Het blijkt dat Barron heel erg gepest wordt op school. Sneu voor dat kind.
De door en door onnozele Belgische PM Charles Michel "betreurt" het opzeggen van de Iran deal ( zonder te weten wat daar in staat) door Trump en kondigt aan dat België de deal nog gaat uitbreiden ! Belgisch bier op weg naar Iran ? Ik dacht het niet.
Laatst gewijzigd door mercator op do mei 10, 2018 10:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik vind het allemaal prachtig.

Zolang het maar het aanpakken van het Islamvirus betreft. Ja toch? En niet dat arme Noord-Korea.

Jammer voor Assad. Dat heeft hij allemaal niet verdiend. Hij had geen andere keuze. Ik begrijp dat. En hij koos voor bijstand van Iran en Rusland. ANDERS HAD HIJ HET NIET OVERLEEFD. En het enige doel in het leven is overleven tot aan de dood. Voor gelovige mensen treedt na de dood de eeuwige gelukzaligheid toe. Voor wie logisch kan denken: Je kunt vaak het beste je auto helemaal 'afrijden' tot hij op is en dan pas weer een andere goede occasion kopen. Of een nieuwe natuurlijk. Maar in het brein van de gelovige heeft de gedachte post gevat dat wanneer hij ouder en ouder wordt en op het einde van zijn leven nauwelijks meer bruikbaar is en hij van de weg wordt gehaald door de goddelijke wegsleeppolitie, hij daarna vanzelf een splinternieuw lichaam krijgt waarmee hij voorlopig weer goed op weg kan. Zei ik voorlopig? Dan is het voor ALTIJD en zal zijn lichaam nooit meer aan slijtage onderhevig zijn. Is dit logisch? NEE! Het slaat nergens op. Nou ja, hooguit als een tang op een varken.

Dus, lekker bombarderen! Het liefst op Iran. Saoedi-Arabië is al bezig met veel water bij de wijn te doen. Tsja, je kiest voor verbetering in Iran als volk en je krijgt dubbel en dwars meer ellende terug. De mens is dom. En dat terwijl Iraniërs toch bekend staan als fatsoenlijke mensen met een prachtige cultuur en historie van formaat. Ik vraag mij af hoeveel procent van de Iraniërs werkelijk moslim is. Het geloof in de knecht van Mohammed heeft hen weinig goeds gebracht. Dat is vette pech. Jammer en helaas. Het ga je goed daar in Iran, maar ik heb er een hard hoofd in.

O ja, nog wat. Het enige moslimland dat sinds lange tijd goed kan opschieten met Israël is Marokko. Dat land vormt een driehoek met de VS, grote vriend van Marokko. De koning in Marokko vindt het zeer spijtig dat zoveel joden zijn vertrokken uit het land. Niet vanwege jodenhaat zoals in Europa het geval is, maar vanwege de voorkeur van joden voor het oorspronkelijke thuisland. Dus toch weer door geloof? In Marokko zul je geen haat speeches horen! Dat komt ergerlijk genoeg voor in landen waar de marxistische trend de toon aan geeft zoals de landen binnen de EU.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Als nou eens in het Amerikaanse Congres gedegen Republikeinen de Iraanse vlag in brand steken of met de Islam de draak steken, reken maar dat hier in Nederland onder politici en in die media de hel zou zijn losgebarsten. Thans hullen ze zich in stilzwijgen. Geen deal is beter dan een slechte deal met een onderhandelingspartner die zich toch niet aan de afspraken houdt. Je kan Moslims gewoon nooit op hun taqiyya vertrouwen. Zelfs Kim Jong Un vertrouw ik meer, simpelweg omdat ik Koreanen meer vertrouw dan Moslims.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

King George schreef: Je kan Moslims gewoon nooit op hun taqiyya vertrouwen. Zelfs Kim Jong Un vertrouw ik meer, simpelweg omdat ik Koreanen meer vertrouw dan Moslims.
Zo is dat. De eerste plicht van een goeie moslim is het wereldwijd vestigen van de sharia dus is elke afspraak met moslims waardeloos. Dat zie je toch ook in Iran. De ayatollahs laten hun eigen bevolking zonder verpinken creperen zolang zij maar hun eigen atoombom kunnen krijgen.
Trump is gewoon een visionnair met gezond verstand, iets wat van geen enkele Europese machthebber kan gezegd worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Amerikaanse ambassadeur in Duitsland: “Donald Trump is anders, hij maakt politiek anders, hij zegt wat hij denkt, en doet wat hij zegt”

Geplaatst op 11 mei 2018

Afbeelding

De nieuwe Amerikaanse ambassadeur in Berlijn beschouwt president Trump in Duitsland als onbegrepen. Grenell zegt: “Donald Trump is anders, hij maakt politiek anders. Hij zegt wat hij denkt, en doet wat hij zegt.” De nieuwe Amerikaanse ambassadeur in Duitsland, Richard Grenell, heeft zijn bekritiseerde Twitter-boodschap verdedigd, waarin hij had opgeroepen tot de terugtrekking van Duitse ondernemingen uit Iran.

“Wilt u zaken doen met een bedreiging?”, vroeg Grenell in de “Bild-Zeitung” van vrijdag. “Dan moeten nu alle ondernemingschefs, die dat willen, nu opstaan en zeggen: ´Wij willen zaken doen met de moellahs´”, voegde hij er aan toe. Ondertussen vindt hij dat de Amerikaanse president Donald Trump in Duitsland niet begrepen wordt.

Kort na de beslissing van Trump om het atoomakkoord met Iran op te zeggen en de herinvoering van sancties tegen het land had Grenell dinsdag in een tweet Duitse ondernemingen er onverbloemd toe opgeroepen hun Iran-zaken “direct” te verminderen. Diezelfde dag was hij begonnen aan zijn functie als Amerikaans ambassadeur in Berlijn.

“Diplomaat zijn, betekent voor mij duidelijke taal spreken”
Tegen de kranten zei Grenell vrijdag over de kritiek op zijn tweet: “Ik heb een andere stijl. Ik wil heel eerlijk zijn.” Hij benadrukte: “Diplomaat zijn, betekent voor mij duidelijke taal spreken – juist tegenover vrienden.”

Zijn tweet zou “geen bevel, geen voorschrift” geweest zijn, zei hij tegen “Bild”. “Natuurlijk zou ieder land soeverein” zijn en “voor zichzelf over acties kunnen beslissen”. Anderzijds zeiden Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië echter zelf dat Iran een bedreiging zou vormen.

Tegen de kranten zei Grenell dat hij tegen groepsdenken in de diplomatie zou zijn. “als men oorlog wil vermijden, kan men beter over diplomaten beschikken die bereid zijn hard te zijn”, voegde hij er aan toe. “Dat is mijn taak. Ik wil niet graag mislukken”.

De VS zouden het met Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië eens zijn dat Iran een probleem zou vormen. Het atoomakkoord zou “veel te zwak” zijn, benadrukte Grenell. “Zelfs wanneer Iran zich woord voor woord aan het akkoord houdt, kan het altijd nog atoomwapens ontwikkelen.”

Het zou het doel van de VS zijn om “de Iraniërs aan de onderhandelingstafel terug te krijgen”, zei Grenell tegen de “Bild-Zeitung”. “wij willen dat onze Europese vrienden daarbij aan onze kant staan, net zoals Rusland en China.”

“Donald Trump zegt wat hij denkt, en doet wat hij zegt”
Grenell zei bovendien dat hij Trump beschouwde als in Duitsland grotendeels onbegrepen. “Donald Trump is anders, hij maakt politiek anders. Hij zegt wat hij denkt, en doet wat hij zegt”, zei Grenell. Hij benadrukte dat Trump geen ideoloog zou zijn. “als Trump werkelijk een conservatieve ideoloog zou zijn, zoals zo vaak gezegd wordt, dan had ik deze functie hier niet. Ik ben homoseksueel”, zei de ambassadeur.

Hij bestreed in de krant tegelijkertijd zinspelingen dat de relatie tussen de Amerikaanse president en Bondskanselier Angela Merkel koel zou zijn. “Ik heb de bondskanselier met de president zien onderhandelen”, zei Grenell. Merkel zou “een geweldige onderhandelaarster zijn, zeer effectief en met zeer veel invloed in Europa. De beide lachen met elkaar, en de president heeft haar zijn privévertrekken op de eerste verdieping van het Witte Huis laten zien. Voor zover ik weet, was ze daar nog nooit eerder geweest”, zei Grenell met het oog op het jongste bezoek van Merkel aan Washington.

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/11 ... -hij-zegt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Volgens Zwartmeer is het een zekerheid dat Donald Trump nog dit jaar afgezet gaat worden als president. We zullen zien of hij het zo helder ziet dat hij gelijk krijgt. En anders moet Zwartmeer waarschijnlijk eens flink bij zichzelf te rade gaan .....
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Tweet Donald Trump

Afbeelding

“Zo triest om de terroristische aanval in Parijs te zien. Op sommige punten zullen landen hun ogen moeten openen en kijken wat er echt aan de hand is. Dit soort ziekelijkheid en haat is niet verenigbaar met een liefdevol, vreedzaam en succesvol land! Er moet iets veranderen in ons denkproces over terreur.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

LOL...... [icon_lol.gif] Grapje....

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Donald Trump zal nu wel staan te trillen in z'n tuigje, wat denk jij?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

King George schreef:Donald Trump zal nu wel staan te trillen in z'n tuigje, wat denk jij?
Ik vermoed dat Blok de president niet te zien krijgt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Naaste medewerkers van de Amerikaanse president Donald Trump reageren op de internethype van het geluidsfragment waarbij mensen óf ’Laurel’, óf ’Yanny’ horen. „Zó duidelijk Laurel”, begint Ivanka Trump. Vice-president Mike Pence stemt in, net als verschillende anderen.

voor The Donald zelf: „Ik hoor covfefe”,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Hangt er weer links geweld in de lucht?


  • Schoten afgevuurd op golfresort Trump

    Updated 1 min geleden
    2 min geleden in BUITENLAND


    DORAL - Bij het golfresort van de Amerikaanse president Donald Trump in Florida zijn vrijdag schoten afgevuurd. De politie hield een verdachte aan bij de Trump National Doral Golf Club. Er zijn geen slachtoffers, aldus de politie van Doral.


    Afbeelding
    De achtergevel van het clubhuis.Ⓒ CC

    Het golfresort van 800 hectare, buiten Miami, herbergt vier golfbanen, waaronder The Blue Monster, dat elk jaar gastheer is van een PGA Tour-evenement. Trump kocht het in 2012 voor 150 miljoen dollar.

De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump wil onderzoek naar infiltratie tijdens verkiezingscampagne in 2016

Gepubliceerd: 20 mei 2018

President Donald Trump van de Verenigde Staten gaat het ministerie van Justitie vragen te onderzoeken of zijn presidentscampagne in 2016 is geïnfiltreerd. Dat heeft hij zondag laten weten in op Twitter.

"Bij deze eis ik dat justitie onderzoekt of de FBI of het departement van Justitie wel of niet de Trump-campagne zijn binnengedrongen of heeft gecontroleerd om politieke reden", aldus Trump in de tweet.

De president gaat maandag bij justitie een officieel verzoek voor een onderzoek indienen.Trump wil bovendien weten of functionarissen binnen de regering van oud-president Barack Obama daarvoor wel eens een verzoek hebben ingediend.

Het ministerie van Justitie reageerde zondagavond al op de tweet van de president. "Het ministerie gaat onderzoeken of de maatregelen om buitenlandse inmenging te voorkomen politiek gemotiveerd waren", aldus een woordvoerder van het ministerie.

De tweede man binnen het ministerie van Justitie, Rod Rosenstein, wil dat er maatregelen worden getroffen, als de campagne van Trump echt geïnfiltreerd is. "Als er infiltranten waren, moeten we dat weten en dan moeten we actie ondernemen."

Vrijdag beschuldigde Trump de FBI er van zijn campagne te hebben geïnfiltreerd. Volgens de president was dat voordat de spionnen "enig idee hadden van het nepverhaal over Russische inmenging".

The New York Times weersprak dat verhaal door te stellen dat de FBI twee informanten naar twee campagne-adviseurs van Trump heeft gestuurd om te praten over verdachte banden die de Trump-campagne zou hebben gehad met Rusland.

https://www.nu.nl/buitenland/5275241/tr ... -2016.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Kim Jong-un zou met Trump gaan praten. Nu gaat dat niet door.
Trump zegt ontmoeting met Kim Jong-un af
Trump vind het topoverleg op dit moment niet opportuun gezien de recente vijandige uitlatingen van Kim. Hij zegt te hopen dat de meeting, waarnaar hij had uitgezien, op een ander moment wel kan doorgaan.

„Een oprecht treurig moment in de geschiedenis”, schrijft Trump. De ontmoeting stond op 12 juni gepland in Singapore. „Ik keek er erg naar uit om erbij te zijn met je”, vervolgt hij. „Helaas, na de woede en openlijke vijandigheid in je laatste verklaring, voelt het ongepast om deze ontmoeting te hebben.”

Trump zegt te hopen dat de meeting, waarnaar hij had uitgezien, op een ander moment wel kan doorgaan.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2077145 ... jong-un-af
Choe Son Hui, a vice-minister in the North Korean Foreign Ministry, said if the US continued on its current path, she would suggest to North Korea's leadership that they reconsider the planned summit between Trump and Kim.
"Whether the US will meet us at a meeting room or encounter us at nuclear-to-nuclear showdown is entirely dependent upon the decision and behavior of the United States," Choe said in comments carried by North Korea's state-run KCNA news agency Thursday.
https://edition.cnn.com/2018/05/24/poli ... index.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Kim Jong-un zou met Trump gaan praten. Nu gaat dat niet door.

Trump vind het topoverleg op dit moment niet opportuun gezien de recente vijandige uitlatingen van Kim. Hij zegt te hopen dat de meeting, waarnaar hij had uitgezien, op een ander moment wel kan doorgaan.

De brief.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: De brief.
Wat moet ik hiermee?
Wat moet jij ermee?
Wat moeten wij hiermee?

Blindelings gedrag vertonen als goed gelovige stuk onbenullen? :redface2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
Ariel schreef: De brief.
Wat moet ik hiermee?
Wat moet jij ermee?
Wat moeten wij hiermee?

Blindelings gedrag vertonen als goed gelovige stuk onbenullen? :redface2:
Informatie schat. Informatie. Als het aan jou ligt, dan kunnen we het forum wel sluiten, of exclusief voor jouw posten en artikelen gebruiken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Noord-Koreaanse reactie op Pence ’de druppel’

De Noord-Koreaanse reactie op uitspraken van de Amerikaanse vicepresident Mike Pence is „de druppel” geweest voor het afblazen van het topoverleg tussen Donald Trump en Kim Jung-un. Dat heeft een regeringsfunctionaris gezegd.

De onderminister van Buitenlandse Zaken van Noord-Korea noemde de opmerkingen van Pence stom en suggereerde dat de tweede landen elkaar konden treffen aan de onderhandelingstafel of bij een nucleaire krachtmeting. Pence had maandag in een interview op Fox News gezegd dat het overleg met Noord-Korea „zou kunnen eindigen zoals het Libië-model indien Kim geen akkoord sluit”.

Eerder had de nieuwe Amerikaanse veiligheidsadviseur John Bolton al in herinnering geroepen hoe het indertijd met de Libische dictator Muammar Kaddafi is afgelopen. Die werd in 2011 tot aftreden gedwongen, na jaren aan de macht te zijn geweest in het Noord-Afrikaanse land, en door opstandelingen doodgeschoten. Trump nam vorige week afstand van de vergelijking met Libië.

’Staat een achterdeur open’
„De Noord-Koreanen dreigden letterlijk met een kernoorlog. Onder die omstandigheden kan een conferentie nooit succesvol zijn”, aldus een zegsman in het Witte Huis. „Maar er staat een achterdeur open als de Noord-Koreanen naar binnen willen. Dan moeten ze hun retoriek wel aanpassen.” Een collega bevestigde dat het gevaar voor een nucleair conflict voor Trump de doorslag gaf om de ontmoeting met Kim af te zeggen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Rechter die zelf niet op Twitter zit: Donald Trump mag niet meer blokkeren op Twitter

Bas Paternotte, 23-05-2018

Afbeelding

Terwijl een kind weet: blokkeren is vrijheid

Een federale rechter in New York heeft Donald Trump verboden Twittergebruikers te blokkeren die hem niet aanstaan. Door dat te doen schendt de Amerikaanse president het recht op vrije meningsuiting zoals is vastgelegd in het First Amendment van de grondwet.

Districtsrechter Naomi Reice Buchwald deed die uitspraak in een zaak die in juli was aangespannen door het Knight First Amendment Institute van de Columbia-universiteit en verscheidene individuele twitteraars. Buchwald was het met de aanklagers eens dat de discussies die ontstaan door tweets van Trump moeten worden gezien als een publiek forum.

Ze verwierp het argument van de advocaten van Justitie dat Trump op grond van datzelfde belangrijke wetsartikel het recht heeft mensen te weren met wie hij geen interactie wenst te hebben.

Rechter Reice Buchwald zit zelf niet op Twitter. Wellicht dat haar oordeel anders was geweest wanneer ze wel zou beschikken over een account. Een kind weet namelijk: blocken is vrijheid. Het open riool Twitter wordt namelijk voor 90 procent bevolkt door stalkende totaalidioten die menig timeline weten terug te brengen tot een kolkende stroom diarree.

Tip voor de Amerikaanse president: zet ze op mute. En als dat ook niet mag van mevrouw Reice Buchwald all the way naar het Hogergerechtshof.

http://politiek.tpo.nl/2018/05/23/recht ... p-twitter/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

LOL! Volkskrant-columnist woedend omdat Trump mensen blokkeert op Twitter

Door Michael van der Galien, 27 mei 2018

Afbeelding
Foto: Donald Trump heeft het weer voor elkaar. Bron: Gage Skidmore / Wikimedia Commons.

Hilarisch.

Ooit was de Volkskrant een kwaliteitskrant. Helaas, die tijd is niet meer:

Er zijn mensen die zijn tweets niet mogen zien. Het is verbazingwekkend, maar de machtigste man op aarde heeft tijd om door de reacties op zijn tweets te scrollen en de mensen die hem niet aanstaan te blokkeren. Het zijn er in ieder geval tientallen, zo niet honderden.

De site TrumpBlocks.Me verzamelt en verifieert de accounts van mensen die zijn tweets niet mogen zien. De lijst is een wonderlijke potpourri van gewone Amerikanen. Natuurlijk zitten er een paar bij die door kunnen voor het predicaat linkse zuiger, maar de verzameling telt ook yoga moms (‘eerlijkheid en vriendelijkheid zijn belangrijk’, namasté) en veteranen.

Met andere woorden, columnist Loes Reijmer kan het niet hebben dat Trump mafketels die hem boze tweets sturen blokkeert. Of geblokkeerd heeft voor hij president werd, want ja, hij zit al heel lang op Twitter en heeft in voorgaande jaren ongetwijfeld mensen op de block gezet. Niet zo gek; er zijn maar heel weinig actieve Twitteraars die niet mensen blocken.

Maar voor mevrouw de Volkskrant-columnist is dat een probleem. Want Trump is een Republikein, en dus fout. En dus bewijst dit allemaal dat hij a) te veel vrije tijd heeft, b) stiekem een wannabe dictator is of c) b én c.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... p-twitter/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie