Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Om weer on topic te gaan post ik hier een tamelijk lang artikel van David Prentice die los gaat op de laffe Republikeinen die Trump laten vallen.
Trump's Unintended Consequences: The Republican Party Reveals Itself

I think that the Sermon on the Mount applies to the vast majority of Republican Party officialdom right now.

“You are the salt of the earth; but if the salt loses its flavor, how shall it be seasoned? It is then good for nothing but to be thrown out and trampled underfoot by men.”

The Republican Party once was the party of conservatives. It still is the only place any conservative can be elected in today’s political world. So far. Unfortunately, the party of Reagan has disappeared. Trump did not make them disappear, but his improbable run, and win, has revealed who the party really is.

And it ain’t pretty.

It’s been apparent for a while that they are the stupid party. But I never thought they were this stupid.

It’s been apparent for a long time they had Stockholm Syndrome. Captured by the left, they have been cowed into being spineless mushes afraid to be called names. But I never thought it was this bad.

It’s been apparent for a while this is a party interested in taking a back seat, as long as they get money, perks, and some kind of fame. But I never thought it was this corrupt.

Something has gone very wrong since Trump ascended. And it’s not him. He’s virtually the only one trying to do the right things. At this point, it’s clear we have a combination of sick factions in the GOP, and none of them give a damn about the party’s voters, none of them give a damn about the principles they claim to have stood for in the past years, and none of them have a clue about what they are doing.

What has this party done since Trump saved their bacon, keeping them in the majority, saving them from becoming a worthless second fiddle to a corrupt Hillary? Nothing. Just nothing. And now worse than nothing. I am not the first to say this, but let’s be clear, the GOP has become a party of spineless wimps and frauds. They have betrayed half of America, betrayed the base that once supported them so well, and also betrayed their country.

They have been watching fecklessly as the left is destroying the agenda they were sent to put into place. They have been sitting on their hands while the left has been destroying their own party’s president, not only doing nothing, but often actively helping the left in their attempts to take him down.

They allowed this nonsense of Russia!Russia!Russia! to fester, knowing it was nonsense (and yes, it’s provable that they all knew). None of them stepped up to the plate to tell the left, the media, the public and the world that it was an asinine construct that had no evidence and simply wasn’t true.

Instead of actively coming against this pack of lies, they sat on their hands and let the dumbest narrative ever pressed into American politics fester into something almost half of the country psychotically believes. They also sat on their hands as the left attacked Trump, his cabinet, and his family about anything and everything. They watched like sheep as the agenda we voted has been neutered, all the while they, the GOP, were doing nothing, nothing at all.

It’s been a deadly mix of laziness, Stockholm Syndrome, and spineless, unprincipled crap. Add to that a few more ingredients: money grubbing from donors (who did not want what their voters wanted), along with the simple faithless actions of a lot of them. They were hoping against hope that their friends the #NeverTrumps would finally prevail and be able to say they told us so. Add the renewed iciness of their own base toward their party, and………

You have mixed a toxic drink that could virtually leave the GOP in shambles.

No, most of them don’t know it, they are simply too stupid, spineless, dishonest and money grubbing to understand just how awful they look to their own voters. They lost the election of 2006 and 2008 for similar reasons, the base simply checked out and stayed home. Even back then, the bad GOP wasn’t this bad.

At this point, there are only a few ways this can go. The voters that got excited about Trump and his America First agenda might stay home. They might try to get rid of party leaders (liars all), taking many of them out through primaries and other party arrangements. One more possibility: you could have a wave of resolved anger sweep through the center right voting base. If it comes to that, the cold civil war could become pretty dang hot. Whichever way it goes, the GOP will never be the same.

You think I’m advocating violence? Not at all. Sorry Charlie, that’s what the Neville Chamberlain Republicans did by signing a peace treaty with the left. Peace in their time. Oops, that didn’t end peacefully the first time?

Good grief, the GOP has sat on its hands as the Republic we once knew has descended into mob rule; the things we believed in have been mocked, derided, and called every name in the book. They virtually looked the other way as one of their own congressmen got shot. They have given us the equivalent of Jeb Bush for legislators. The majorities that we voted in are a bunch of mealy mouthed, clueless fools who spent all their money as did Jeb to get three delegates.

GOP: You promised us an immediate repeal and replacement of Obamacare, and after nine months of absurdities, you not only failed, but you did nothing to discipline those who made it fail. Paul Ryan is still speaker, McConnell majority leader, the senators who prevented this promise from being enacted were turncoats and received no consequences from their leadership.

Other than ratify some good judges, nothing else has been done by Congress.

The GOP watched the left, through their toady media shills, and their fractured foolishness, take down everything we voted for.

Now the GOP is clucking about a ginned-up narrative concerning Charlottesville. They’re now blaming Trump for telling the truth: that the violence of the Antifa, and the leftist groups is just as bad as the Nazi skin heads, and just as unforgiveable. They’re kowtowing like cowards to things that never happened and to made up narratives. They’re running away because they can’t stand to be called racist. They’re watching as history is being rewritten, and they’re allowing their base to be tarred as racists, bigots, and Nazis. Trust me, that will not go well.

It’s never been this bad, because the GOP has never been this bad. And we now know because Trump inadvertently shined the light of truth on who they really are. The election of Trump revealed the party of frauds. It was never his intention, but that’s what has happened. They have been undressed before the whole world. They have no clothes.

What is a nation who has been lied to by both parties supposed to do? What is the base of the GOP going to do?

I don’t know, but I do know I’ve never seen the center right base so disgusted and angry at its own. GOP: Trust me, the base hasn’t left Trump, but it has left you. It’s not official yet, but the avalanche is about to begin. The anger is going to boil over. Upon you. GOP: you’re not going to like it, but you have no one to blame but yourselves.

To the very small list of conservatives that fought the good fight: I apologize. But to the rest: You have become like the salt in the parable. Good for nothing.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
Pizzaman schreef:MET jou demonstreren of TEGEN jou demonstreren....
Ja leuk!
Ja LOL.... , maar wat bedoelde je nou dan?
In de vergelijking met Charlottesville sta ik bij de Dokwerker te demonstreren en ineens komt er een grote groep moslims dat ook doen. En die komen niet demonstreren tegen mij (Ja leuk!), maar tegen precies hetzelfde als waar ik daar ook tegen demonstreer. Ik hoop dat je het nog volgen kunt. In deze situatie zou ik meteen vertrekken. Ik wil helemaal niks met die lui te maken hebben en wil al helemaal niet met hun op de foto of film komen. Zouden het neo-nazies zijn ipv moslims zijn dat geldt voor mij precies hetzelfde.
Ja voor mij ook... maar zie het volgende...
Zwartmeer schreef:Terug naar Charlottesville. Ik hoop dat je het nog volgen kunt. Ook hier geldt dat als er een grote groep neonazi's komt demonstreren je beter weg kunt gaan. Ook al deel je met hen, voor een keer, hetzelfde ongenoegen.
...hoeveelneo-nazis waren er denk je, verhoudingsgewijs? Bij die PVV demonstratie waren het er hoogstens 10.
En daar stond 1000 man. Mag je 1x raden waar Pechtold het over had.
Zwartmeer schreef:Misschien dat je mij niet begrijpt. Maar begrijp je de mensen uit Trump's eigen partij die er geen goed woord voor hadden? Zelfs bij Foxnews wilde niemand van hen Trump komen verdedigen na zijn uitspraak die jij als fakenews kwalificeert. Nogmaals:
.....
Simpel toch Zwartmeer. Ik kom ook niet Wilders verdedigen bij DWDD. Let op he:
NIEMAND VAN DE PVV KOMT DAAR WILDERS VERDEDIGEN. Simpelweg ze vallen maar dood.
De medestanders van Trump hebben geen zin om Fake News nog meer te voeren.
Ik zou daar ook niet meer komen, en zij dus ook niet.
Zwartmeer schreef:Het probleem zit hem niet alleen in de fine people.
Nee dat zal wel, maar het grootste probleem is dat het 'fine people'verhaal niet klopt.
En jij blijft wrijven in die vlek Zwartmeer, zonder dat er een vlek is...
HET FINE PEOPLE VERHAAL IS EEN LEUGEN ZWARTMEER....
Zwartmeer schreef:Trump heeft zich drie keer voor de camera over Charlottesville uitgelaten. De eerste keer lokte felle reacties uit, de tweede keer zei hij wat hij de eerste keer had moeten zeggen, en de derde keer ontkrachtte hij dat weer. Het probleem zit hem mede in het totale verloop. Kun jij verklaren waarom David Duke Trump complimenteerde met zijn verklaring? Omdat hij het ermee eens is dat er ook goeien onder de linksen zijn?
Hoe geloofwaardig is dat nog na de BEWEZEN LEUGEN van de 'fine people', Zwartmeer?
Kom maar met je filmpjes, ik zal er eens goed naar kijken.
Maar het begint er wel op te lijken dat TRUMP gelijk heeft en jij een voorkeur hebt voor FAKE NEWS...
Laatst gewijzigd door Pizzaman op ma aug 21, 2017 7:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

xplosive schreef:Donald Trump heeft het eerst over de rechtse rakkers en daarna over "the other group". Dan moet "the other group" wel slaan op de linkse "counterprotesters" (onder meer Antifa) en daaronder zouden zich dan volgens Donald Trump "fine people" bevinden. Volgens mij heb je gelijk Pizzaman.

Het is dus niet zo dat Donald Trump zich hier vergaloppeert, maar dat er een betekenis in zijn woorden gelegd wordt (sommige neo-nazi's zijn "fine people") die er overduidelijk helemaal niet in zit!

Het is een bekende tactiek : eerst een stroman opwerpen om dan vervolgens die stroman te bekritiseren. En heel de linkse media, inclusief Bill Maher, heult daar dan kritiekloos in mee.
:applause: :applause: :applause: :applause:

Het ergste daaraan vind ik dat zo ongeveer iedereen (inclusief Zwartmeer) denkt dat Trump INDERDAAD 'fine people' zei over die neo-nazis.
En dan kan ik mij verrekte goed voorstellen dat Tump die lui FAKE NEWS noemt (eigenlijk zou ik ze nog wel wat anders noemen)
en dat er dan geen enkele medestander van Trump ook nog maar 1 interview geeft aan dergelijke media.

Wat gaat die Bill Maher dan af, in mijn ogen, wat een ongelooflijke droplul die zich dan zo in de kaart laat kijken.

Kijk ik vind Trump ook een boerenlul, maar keihard liegen, dan heeft Trump gewoon gelijk: Fake News.
Degenen die daar dan achteraan lopen, daar denk ik dan van - deze gasten GELOVEN ALLES en denken zelf niet na.
Zo'n Bill Maher, die acht ik dan niet meer dan een propagandakwaker, en wat ie verder te zeggen heeft veeg ik dan m'n reet mee af.

Trump zei het gewoon niet, ik kan er niets anders van maken.
En wie dat dan wel kan is een soort gelovige, daar valt niet mee te discussiëren, helaas.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
Pizzaman schreef:Maar eerst eens ff zien... waar/wanneer zei ie dat dan?
Bill Maher legt het probleem in z'n inleidende praatje nog eens mooi uit:

Bill Maher lult dus mooi uit z'n nek en behoort tot de gelovigen van het FAKE NEWS. :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ik wou nog even terugkomen op deze opmerking die ik plaatste bij het Trump/slavernij verhaal:
15.54 Trump zegt dat hij een van de grootste wijnmakerijen van Amerika bezit welke gevestigd is in Charlottesville. Ik ga het niet controleren maar het zou me niet verbazen dat ook hier weer weinig van klopt.


Ik zou het dus niet uitzoeken of het klopt, maar ik kon het niet laten. Veel moeite hoefde ik overigens niet te doen, er blijken tig links te zijn die hier aandacht aan schenken. Je kunt zeggen wat je wil, in ieder geval wordt er naar Trump geluisterd. Zelfs zo'n tussenzinnetje over zijn wijngoed, wat helemaal het onderwerp niet was, krijgt aandacht. De woorden van de president van Amerika hebben nu eenmaal een ander gewicht dan die van gewone stervelingen.

Ik kan er kort over zijn, er klopt helemaal niets van wat het wijnverhaal!

Ten eerste, DT heeft helemaal geen wijngoed! Het wijngoed bestaat wel doch hij is geen eigenaar:
Trump Winery is a registered trade name of Eric Trump Wine Manufacturing LLC, which is not owned, managed or affiliated with Donald J. Trump, The Trump Organization or any of their affiliates.
De bewering dat het zijn wijngoed een van de grootste van Amerika is ook klinkklare onzin. 'Zijn' bedrijf beslaat 210 acres en is middelmatig groot. In Californië zit de grootste wijnproducent en die heeft maar liefst een oppervlakte van 23.000 acres!

Ik heb wel eens het idee dat Trump geniet van al die negatieve aandacht. Hij moet toch beseffen dat de bewering over 'zijn wijngoed' meteen als leugen wordt ontmaskerd. Zijn wijngoed-verhaal past goed in het rijtje landslide verkiezingsoverwinning, de nog nooit eerder voorgekomen economische groei met miljoenen nieuwe banen, en het record aan inauguratie bezoekers.

Noem het maar Trump bashen, sorry hoor, de man geeft zelf alle aanleiding! Je kunt werkelijk niks van wat ie zegt geloven. Hij liegt net zo gemakkelijk over futiliteiten als over belangrijke zaken. Je kunt hem niet eens geloven als ie zegt dat de president van Mexico hem gebeld heeft. Ook nooit meent ie ergens verantwoording voor. Behalve bij alles wat goed gaat, dat komt door hem! Alles wat slecht gaat is altijd de schuld van een ander. Om deze grandiositeit in stand te kunnen houden, terwijl hij verzuipt in de kritiek, heeft ie de fakenews media uitgevonden en maakt daarmee, voor hemzelf, alle kritiek ongedaan.

Donald Trump Says He Owns One of the Largest Wineries in the U.S. He Doesn't.


A fact-check of the president's vino claim.

http://www.townandcountrymag.com/societ ... mp-winery/

At Tuesday's news conference at Trump Tower, the president was asked about the weekend's violence in Charlottesville, Virginia. Shortly after saying that some "very fine people" marched with the white supremacists and neo-Nazis and reiterating his much criticized position that both white supremacists and the counter-protesters who turned up to oppose them were somehow equivalently "bad" or violent," the president took a question about his plans to visit Charlottesville. His response?

"Does anyone know I own a house in Charlottesville ... it is the winery ... I own actually one of the largest wineries in the United States.

Let's break that down.

Trump was referring to Trump Winery, which he took over after the Kluge family, which previously owned and ran it, defaulted on bank loans. The saga of how he acquired it is fascinating (and you can read all about it here) and there's an attractive inn on the property today (above). But his claim about owning it? That's false according to the winery itself, whose website has the following disclaimer:
Trump Winery is a registered trade name of Eric Trump Wine Manufacturing LLC, which is not owned, managed or affiliated with Donald J. Trump, The Trump Organization or any of their affiliates.
And as for the statement about it being one of the largest wineries in the United States, that's also not true. In fact, it's not even one the largest wineries on the East Coast.

Politifact found multiple wineries that are larger in terms of acreage and production. Trump Winery has 210 acres of vines planted and makes about 36,000 cases of wine per year. But the Finger Lakes's Wagner Vineyards Estate Winery cultivates 250 acres of grapes and produces 50,000 cases of wine per year, Pindar Vineyards on Long Island's North Fork has more than 300 acres of vines.

The largest winery in the world, though, is E. & J. Gallo, which has more than 23,000 acres of vineyards in California.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:.....
Noem het maar Trump bashen, sorry hoor, de man geeft zelf alle aanleiding! Je kunt werkelijk niks van wat ie zegt geloven. .....
Mja, misschien is dat wel zo, maar andersom blijkt het helaas net zo goed het geval.
Overigens heeft ie er wel degelijk wat mee te maken. http://www.townandcountrymag.com/societ ... y-history/

By partner, she is referring not to her third husband, former IBM executive William Moses, but to Donald Trump. Just as the birther shenanigans were putting Trump's turbulent forelocks in the spotlight, back at the office his team was executing another paradigmatic pennies-on-the-dollar real estate coup. It was a great buy, but it was also, according to both Kluge and Trump, an act of serious friendship. For a bargain-basement price of $8.5 million on a deal that could ultimately be worth $170 million, Trump bought 1,100 Virginia acres, including the vineyards and winemaking operation Kluge had meticulously cultivated.

At the same time he handed her a second chance by naming her general manager of Trump Winery.


en even verder zien we hoe het zit:
Trump offered the bank $20 million to bail out Kluge Estate, but when it refused, he began to snap up the property through foreclosure auctions and private purchases. (A lawyer for Farm Credit says he never got an offer in writing, which Kluge and Trump's side disputes.) Bank of America turned down Trump's winning bid of $3.6 million for Albemarle House, but he purchased the 200-acre "front yard" from a trust in John Kluge Jr.'s name, so Trump has effectively handcuffed the bank, and it will probably have to sell the house to him eventually, at an even greater reduction. Albemarle House will likely become part of his plan to create one of the country's great destination wineries and event spaces, a place able to offer a thousand tastings a day.

Like all Trump projects, it will stay in the family. "I put my son Eric in charge,"
Trump père says. At 27, Eric Trump.......



Ik kan me ook nog voorstellen dat Trump de details niet allemaal meer weet.
Simpelweg, ZIJN ZOON IS DOOR VADER TRUMP als directeur aangesteld.

Uhhhhh.... dat vergeet jouw site dan allemaal weer even te vermelden Zwartmeer.
De vraag is dan of ik nou achter degenen aan moet gaan lopen die hier alles van uitzoeken,
maar zelf te lui zijn om hun eigen 'fine people' uitspraak eens te checken.


Check vooral de facts van de anti-Trump factcheckers... zij blijken selectief te lezen.
En niet dat ik nou zo'n grote fan ben van Trump. Maar 'aan de overkant' liegt en lult men ook dom, dus....?

NB: de andere genoemde 'grotere' wijngaarden bestaan uit MEERDERE wijngaarden, en die wijngaarden zijn niet aaneengesloten of op dezelfde plaats.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Maar hemel Zwartmeer. Ga je nu weer zeiken sorry, :redface2: zeuren over zijn wijnmakerijen, of die nu wel of niet de grootste zijn.

Dat is ruis Zwartmeer. RUIS.. Intentionele ruis. Met opzet gemaakt als je begrijpt wat ik bedoel. Want je moet toch wat negatiefs over Trump zeggen.

LOL. Gefeliciteerd E. & J. Gallo met jullie grootste wijngaard in California. En shame on you Trump, met dat miserige wijngaartje van jullie. Boe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn vader was een reder. Hij gebruikte een nederige hoogmoed tactiek als hij opschepte over zijn visserschepen. Hij wist dat er heel veel grotere nieuwe vissers schepen op de Noordzee viste, maar toch schepte hij nederig op over zijn "vissersvloot" ( 2 schepen ) :smile7:

En niemand die het hem kwalijk nam. Hij was er trots op, en hij had wat bereikt. Van niks, naar wat. En dat is meer dan sommige mensen kunnen zeggen.

Hoe groot is jouw wijngaard?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:.....
LOL. Gefeliciteerd E. & J. Gallo met jullie grootste wijngaard in California. En shame on you Trump, met dat miserige wijngaartje van jullie. Boe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is het hem juist, de vraag is of Gallo wel een wijngaard heeft die groter is dan die van Trump.
Gallo heeft een 100x groter bedrijf, dat wel. Maar of elke/een enkele wijngaard groter is?

Ook de lol 'die wijngaard is niet van Trump'. Staat nota bene in de bron die Zwartmeer zelf aanvoert.
TRUMP,THE DONALD heeft de wijngaard van de bank proberen te kopen, dealtje maken.
Dat wilde de bank niet, dus Trump wachtte totdat de bank het per opbod verkocht vanwege het failliet.
Nog enkele delen zijn hem ontgaan, die zijn nog van de bank. Maar ja... wie koopt dat... die delen staan midden op het verkochte land.
Kortom ook die zullen Trump niet ontgaan... Joh hoe dom denken ze dat we zijn... :nietverstaan:

EN nee we hebben niks h te maken met THE DONALD... Ook niet met z'n stichting of bedrijven...
JAAAAAAAAAA dikke lul, THE DONALD heeft zijn zoon ERIC aangesteld als directeur... HAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Maar hemel Zwartmeer. Ga je nu weer zeiken sorry, :redface2: zeuren over zijn wijnmakerijen, of die nu wel of niet de grootste zijn.

Dat is ruis Zwartmeer. RUIS.. Intentionele ruis. Met opzet gemaakt als je begrijpt wat ik bedoel. Want je moet toch wat negatiefs over Trump zeggen.
Oke jij gelooft in de man waar je geen woord van geloven kan. Als het goed is gaat ie vannacht aankondigen dat er meer Amerikaanse troepen naar Afghanistan gaan. Dat is eigenlijk ondenkbaar gezien hij geen cent meer aan dat land wou spenderen en uitsluitend sprak over een totale terugtrekking, voordat ie gekozen werd. Hij had geen goed woord over voor miljarden die daar verspild werden en beter aan de problemen in Amerika konden worden besteed. De 100% draai is natuurlijk niet echt ondenkbaar want we hebben het over Trump. ISIS heeft tegenwoordig ook in Afghanistan voet aan de grond gekregen en ik hoop maar dat de generaals goed naar hem luisteren want hij weet meer van ISIS dan zij.

Maar laat ik niet te veel op de zaken vooruit lopen en eerst even afwachten wat Trump werkelijk aankondigen gaat...

Het laatste nieuws is dat de geheime dienst de mensen die Trump moeten beveiligen niet meer kan betalen. De man, die het Witte Huis nooit zou verlaten, is zo vaak op reis (golf en rally's en weet ik het) dat het salarisbudget is overschreden en dat er voor een 1000 beveiligers niet eens geld meer is voor uitbetaling van achterstallig loon. Maar er zal vast wel ergens een extra potje zijn om dit probleem op te lossen en te zorgen dat Trump kan blijven doen waar ie zin in heeft.

Trouwens, Trump weet deze situatie goed uit te buiten! De beveiligers die met hem mee reizen naar zijn ressorteren betalen dezelfde prijzen als elke andere klant. Natuurlijk betalen ze dat niet zelf maar draait de belastingbetaler ervoor op. Dat is mede de reden dat het budget op is.
According to the director of the Secret Service, the agency charged with protecting the president has run out of money to pay more than 1,000 agents. Trump’s nonstop travel and vacation time, in addition to his family members that require around the clock security details, have caused the agency to blow through all of their finances, including overtime allowances that were meant to last the full year. Ring of Fire’s Farron Cousins discusses this.
ps, is het iemand opgevallen dat nu er op dit moment geen meldenswaardige ontwikkelingen zijn in het Ruslandonderzoek het conflict met Noord-Korea ook lijkt te zijn opgelost?



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef: Ik kan me ook nog voorstellen dat Trump de details niet allemaal meer weet.
Simpelweg, ZIJN ZOON IS DOOR VADER TRUMP als directeur aangesteld.
Ik kom hier de vreemdste theorieën tegen om Trump's gelieg om te buigen naar een waarheid. Toen hij kwam met die transgender ban, na te zeggen een consult met zijn generaals en militaire experts te hebben gehad, bleef de vraag over met wie hij dan gesproken had. De hele leger top was totaal verrast. Tot op de dag van vandaag weet nog steeds niemand het antwoord. De reactie hier was dat links degenen zou vermoorden als de namen bekend werden dus vandaar de geheimhouding. Dit is zeer onzinnig maar waarschijnlijk is er niet beter. Toegeven dat hij het allemaal verzonnen heeft is wel waarschijnlijker maar blijkbaar ook veel pijnlijker. Face it, DT heeft nooit met generaals over transgenders gesproken. Hij heeft het puur uit zijn duim gezogen en in een opwelling getweet. Net zoals inmiddels ontelbare andere leugens. Zo is het ook gegaan met zijn vermeende afluisteren door Obama waar hij in maart achterkwam doordat ie een stuk over afluisteren in januari had gelezen. Zo was er het gesprek met de hem complimenteerde president van Mexico dat nooit heeft plaatsgevonden. Volgens Trump zei de leider van de padvinders dat hij bij hen de beste toespraak ooit gegeven had terwijl die persoon in het echt van zijn toespraak walgde.
Check vooral de facts van de anti-Trump factcheckers... zij blijken selectief te lezen.
Volgens Trump is Foxnews de enige goeie zender die geen fakenews presenteert:
Trump Winery not owned by President, not one of nation's largest wineries

http://www.foxnews.com/food-drink/2017/ ... eries.html
Bij de echte Trump fans moet nu rare staat van cognitieve dissonantie optreden. Als Trump gelijk heeft met dat Foxnews de waarheid brengt betekent het dat Trump een leugenaar is met zijn wijngoed. Maar als zijn wijnverhaal wel klopt klopt zijn bewering over Foxnews niet. Ik ben in iedergeval blij dat ik mijn kop er niet over hoef te breken!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

ANOTHER RECORD: President Trump Cuts More US Debt for a Longer Period of Time Than Any President in History

Jim Hoft | Aug 21, 2017

Afbeelding

It’s Now Official – No President in US History has Cut More from the US Federal Debt for a Longer Period of Time than President Donald J. Trump.

President Trump now can claim the longest and largest decrease of US Federal Debt in US history.

When President Trump was inaugurated on January 20, 2017 the amount of US Federal Debt owed both externally and internally was over $19 Trillion at $19,947,304,555,212. As of August 17th the amount of US Debt had decreased by more than $100 Billion to $19,845,188,460,167.

No President in US history has ever cut the amount of US Debt by this amount and no President has resided over a debt cut like this ever.

History buffs may say that this is incorrect because President Bill Clinton and President George W. Bush oversaw US Debt cuts over a period of a few years after the Republican Congress led by House Speaker Newt Gingrich forced Clinton into signing a balanced budget. We thought the same, but our analysis determined that this is actually not correct.

Congress did push Clinton into signing a balanced budget but the amount of US debt during this period actually increased. This is confirmed through data maintained by the US Treasury at Treasurydirect.gov.

The US Government Accountability Office (GAO) has performed audits since 1997 of the US Debt amounts outstanding. In their analysis they show that when accounting for US Debt Held by the Public and US Intergovernmental Debt Holdings, the amount of US Debt has increased every year since their audits began.

The amount of US Debt Held by the Public decreased each year from 1999, 2000 and 2001 but the amount Intergovernmental Debt Holdings increased at larger amounts during this period.

The Treasury website does provide daily amounts of debt outstanding but this reporting only goes back to March 31, 2005. The Treasury does provide monthly amounts outstanding back through September 30, 2001 and annual amounts back through 1997. The audited financial statement show the increase in US Debt annually from 1997 through 2016.

We know that no President has reduced the amount of US Debt for a longer period of time because no President has reduced the amount of US Debt since 1997.

http://www.jewsnews.co.il/2017/08/21/an ... story.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Het laatste nieuws is dat de geheime dienst de mensen die Trump moeten beveiligen niet meer kan betalen. De man, die het Witte Huis nooit zou verlaten, is zo vaak op reis (golf en rally's en weet ik het) dat het salarisbudget is overschreden en dat er voor een 1000 beveiligers niet eens geld meer is voor uitbetaling van achterstallig loon.
Wat denk je Zwartmeer?
Zou dit bericht door de Secret Service bekend gemaakt zijn omdat ze meer geld willen? Zou zomaar kunnen toch?

Alles wil dat het salaris van de Secret Service-agenten verhoogd wordt, zodat er meer ruimte is voor overuren.

Volgens Alles bestond het probleem in mindere mate ook al in de tien jaar voordat Trump president werd.

Maar er zal vast wel ergens een extra potje zijn om dit probleem op te lossen en te zorgen dat Trump kan blijven doen waar ie zin in heeft.
Daar heb ik ook wel vertrouwen in. Dat komt wel goed Zwartmeer..

Het Witte Huis heeft laten weten samen met het Amerikaanse Congres te zullen werken aan een oplossing.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:

Het laatste nieuws is dat de geheime dienst de mensen die Trump moeten beveiligen niet meer kan betalen. De man, die het Witte Huis nooit zou verlaten, is zo vaak op reis (golf en rally's en weet ik het) dat het salarisbudget is overschreden en dat er voor een 1000 beveiligers niet eens geld meer is voor uitbetaling van achterstallig loon.
Liberal Media Claims Secret Service is Going Broke on Account of Trump

In one of the more bizarre tales to emerge from the mainstream media in recent weeks, the left is now claiming the the Secret Service is going broke on account of President Trump.

There are plenty of examples of the leftist mainstream media going to war with President Trump simply because he is Donald Trump. The colloquial term among the liberals has been “resistance”, but, in reality, their antics are much more akin to obstruction.

Their incessant need to delegitimize the leader of the free world is nothing short of dangerous, especially in a world full of terror and violence where these seemingly petty squabbles are interpreted as signs of weakness by ISIS, Russia, North Korea, and a litany of other foes.

Now, in what could be the most egregious example of the mainstream media opening the President up to danger, the USA Today has declared that the Secret Service is nearly bankrupt, and it’s all Trump’s fault.
  • “The Secret Service can no longer pay hundreds of agents it needs to carry out an expanded protective mission – in large part due to the sheer size of President Trump’s family and efforts necessary to secure their multiple residences up and down the East Coast.

    “Secret Service Director Randolph ‘Tex’ Alles, in an interview with USA TODAY, said more than 1,000 agents have already hit the federally mandated caps for salary and overtime allowances that were meant to last the entire year.

    “The agency has faced a crushing workload since the height of the contentious election season, and it has not relented in the first seven months of the administration. Agents must protect Trump – who has traveled almost every weekend to his properties in Florida, New Jersey and Virginia – and his adult children whose business trips and vacations have taken them across the country and overseas.

    “‘The president has a large family, and our responsibility is required in law,’ Alles said. ‘I can’t change that. I have no flexibility.”’
Apparently, when America chooses their next Commander in Chief, they should consider the size of their family so that the Secret Service can provide the President with adequate protection.

This is an extremely irresponsible insinuation printed by the USA Today, that will surely be relayed throughout the leftist media machine in the coming days. The news will likely spread far and wide, and foreign adversaries will view this information as an asset, not a threat.

It is this radical leftist resistance that is endangering not only our President, but his family as well, while simultaneously bringing shame to journalists the nation over.
Zwartmeer, lees even de reacties onder dit artikel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
Pizzaman schreef: Ik kan me ook nog voorstellen dat Trump de details niet allemaal meer weet.
Simpelweg, ZIJN ZOON IS DOOR VADER TRUMP als directeur aangesteld.
Ik kom hier de vreemdste theorieën tegen om Trump's gelieg om te buigen naar een waarheid.
Het staat simpelweg in dezelfde bron die de lui geven die Trump 'debunken'.
De wijnboerderij is prive-bezit van de Trump familie, The Donald heeft 'm gekocht,
en laat de regie over aan zijn zoon The Eric. Hoezo liegen?
Zwartmeer schreef:Volgens Trump is Foxnews de enige goeie zender die geen fakenews presenteert:
Dat zal dan wel niet lang (meer) duren. Foxnews moet de krant ook vol krijgen.
Zwartmeer schreef:Bij de echte Trump fans moet nu rare staat van cognitieve dissonantie optreden. Als Trump gelijk heeft met dat Foxnews de waarheid brengt betekent het dat Trump een leugenaar is met zijn wijngoed. Maar als zijn wijnverhaal wel klopt klopt zijn bewering over Foxnews niet.
Kortom dan is de ene 'leugen' de andere 'leugen, als Tump maar ergens liegt is het goed?
Zwartmeer schreef:Ik ben in iedergeval blij dat ik mijn kop er niet over hoef te breken!
Fact-free de nieuwszenders nalullen blijkt inderdaad gemakkelijker als het zo uitkomt.
Ik check altijd eerst even of het wel echt klopt. Vaak blijkt het 'min of meer te kloppen'.

Het wordt er allemaal niet beter van Zwartmeer.
Trump zat bezijden de waarheid. Maar die krant van jou lult helemaal de boel aan elkaar.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

HET DOOR DE MEDIA VERZWEGEN SUCCES VAN TRUMP, PUNTSGEWIJS.

22 AUGUSTUS 2017 / DOOR JOOST NIEMÖLLER / 6 REACTIES

Afbeelding
Door gastauteur Dr. Gert Jan Mulder

Ronald Reagan werd beschimpt door zijn tegenstanders als een tweederangs acteur, maar ging de geschiedenis in als een van de meest succesvolle presidenten die Amerika ooit gekend heeft.

Donald Trump was een succesvol ondernemer (totaal vermogen ruim USD 10 miljard), en voor velen in het establishment (deep state), de elite en vooral de media, een absolute nachtmerrie als president.

Al in september 2015 sloot ik de eerste weddenschap met een goede vriend in Miami dat Donald Trump de presidentsverkiezingen in november 2016 zou winnen. Mijn tegenstander betoogde dat ik de weddenschap zou verliezen enkel en alleen omdat Latino’s, homoseksuelen, zwarten en vrouwen allemaal niet op Trump zouden gaan stemmen. Het leek daarom technisch onmogelijk dat Trump ooit zou kunnen winnen.

Trump voldoet aan het prototype beeld van de Amerikaan, die exorbitant rijk en succesvol is en toch een arme indruk maakt. Iemand met een wanstaltige smaak heeft, die geen cultuur waardeert, Amerika als het enige beloofde land ter wereld ziet, er bepaalde, vanuit Nederlands perspectief “dubieuze” morele waarden op na houdt, zowel bij het zakendoen (hij heeft herhaaldelijk bedrijven die hij in bezit had en waarover hij de directie voerde failliet laten gaan, profiteerde maximaal van belastingconstructies en wetgeving, waardoor hij meestal geen inkomstenbelasting betaalde), alsook in de manier waarop hij zijn privéleven heeft geleid (verschillende huwelijken met spraakmakende vrouwen). En dan zijn appartement in Trump Tower, op Fifth Avenue in New York, dat zo exorbitant is ingericht en aangekleed, dat zelfs de voormalige Nederlandse zigeunerkoning Koko Petalo of een Arabische Sjeik, er zich nog unheimisch in zou voelen.

Maar als u dat beeld laat voor wat het is, kunt u een andere Trump ontdekken.

Donald Trump is geen politicus. Vooral daarom werd hij gekozen door de Amerikanen. Geen politicus, geen Hillary Clinton, geen omgekochte Washington insider (het vermogen van senatoren in DC groeit gemiddeld per jaar USD 1,6 miljoen). Donald Trump schakelde op onnavolgbare wijze zijn 15 concurrenten van de Republikeinse partij uit: één voor één!

Afgelopen week kreeg ik een telefoontje van een ander vriendje die in de VS woont. “En, Gert Jan, ben je nog steeds zo enthousiast over Donald Trump, zelfs na al die domme en vreemde dingen die hij de afgelopen dagen heeft gezegd?”.

Zeker, ik ben onverkort, dol enthousiast over de manier waarop Donald Trump invulling geeft aan het presidentschap. Er is geen beleidsterrein waar ik niet lyrisch over ben.

  • 1 De economie groeit 2,6% terwijl die tijdens Obama rond de 1% bleef dobberen. Het aantal banen is met 1 miljoen gegroeid sinds zijn aantreden.
    2 Trump heeft de oerdomme omhelzing van de globalisering gestopt. Onbenullige open grenzen, slechte trade-deals voor Amerika, het onbeperkt toestaan dat de productie jouw land verlaat, terwijl je er weinig of niets voor terug krijgt (vooral in het geval van Mexico en China).
    3 Het tekort op de Amerikaanse handelsbalans dat al sinds de zeventiger jaren exponentieel groeide moest worden omgebogen.
    4 Deregulering: voor iedere nieuwe wet of reglementering moeten er twee worden geschrapt.
    5 Het optimisme van de Amerikaanse ondernemer en consument is lang niet zo groot geweest. Kijk ook naar de beurzen. Als Trump zijn plannen t.a.v. belastinghervorming door het congres krijgt, zal de VS richting 6% groei BBP bewegen.


Binnenlandse politiek:
  • 1 Illegale immigratie met 80% teruggedrongen.
    2 Uitzetten van zware –illegale- criminelen is aan de orde van de dag. Zero tolerance, hallelujah.
    3 Trump heeft na veel verzet eindelijk zijn travel ban voor een 6 tal islamitische landen gerealiseerd.
    4 Trump heeft herhaaldelijk geprobeerd het congres te doen laten besluiten to repeal and replace Obama-care. Dankzij tegenwerking uit zijn eigen Republikeinse partij is dat nog niet gelukt, maar hij heeft continue laten zien dat niets doen Obama-care vanzelf zal laten imploderen (kosten groeien de pan uit, premiestijgingen door het dak en oplopende eigenrisico limieten voor verzekerden). Het is Trump nog niet gelukt, maar houdt u nog even geduld.
    5 De infrastructuur van de V.S. dient hartgrondig te worden vernieuwd: Trump zet alle zeilen bij.


Buitenlandse politiek:
  • 1 De eerste buitenlandse reis van Trump was naar Riyadh, Saoedi Arabië (geweldige speech, oproep en waarschuwing voor ruim 50 leiders van de islamitische wereld), Jeruzalem, Israël, en Rome, Italië. De landen voor de drie belangrijkste religies ter wereld.
    2 De verdere bezoeken van Trump in Europa (G7, NATO en G20) werden benut om de nieuwe Amerikaanse opstelling toe te lichten in een “interdependent” wereld: Amerika betaalt niet meer voor de verdediging van Duitsland, Japan, Korea, Saoedi Arabië, en heel veel brandhaarden in de wereld, inclusief Midden Oosten. Inzet van Amerikanen prima, maar wel de kosten delen. Van alle Navo landen waren er slechts twee die de afgesproken 2% van BBP norm haalden. De V.S. besteedt meer dan 6% van het BBP aan defensie. Betaalt derhalve ook onevenredig veel aan het totale NAVO budget. Dat gaat dankzij Trump links- of rechtsom veranderen. Merkel schoot in de stress, gaf te kennen dat de EU landen niet langer meer konden rekenen op de onvoorwaardelijke steun van de V.S. en dat de EU derhalve zelf op zoek moest naar oplossingen om haar defensie te organiseren. Mijn voorspelling is dat het op die manier niet alleen minder sterk zal zijn, maar vooral ook velen malen duurder (een Europees leger is een diep tragisch idee).
    3 Trump nodigde bij hem thuis (Mar-a-Lago), gedurende enkele weekenden respectievelijk de presidenten van Japan en China uit. Tijdens die bezoeken heeft hij onder andere een meer gecoördineerde aanpak van Noord Korea afgestemd. Rusland heeft ook ingestemd met de lijn die Trump heeft uitgezet om de waanzin van de Noord Koreaanse leider te stoppen. Trump gets things done.
    4 Trump stapte volledig terecht uit het klimaat akkoord van Parijs. Kost te veel, levert veel te weinig op en de lasten zijn volledig oneerlijk verdeeld. Trump heeft overigens niet veel op met die klimaathysterie(!)
    Trump heeft multilaterale handelsakkoorden afgezworen. De TTP met Aziatische landen werd begraven en de TTIP met de EU ging de vrieskist in. Een hele slimme doordachte strategie. De V.S. kan in multilateraal verband nauwelijks nog verschil maken, invloed uitoefenen, maar een op een met individuele landen geldt zij nochtans als het machtigste land ter wereld. Het zal de V.S. geen windeieren leggen.
    5 Nogmaals, Trump is geen politicus. Hij was wel een uiterst succesvolle ondernemer/CEO en dat zijn nu precies de talenten en de aanpak die in Washington nodig zijn. Alhoewel velen veronderstellen dat Trump impulsief is, en heethoofdig, laten alle resultaten tot nu toe het tegenover gestelde zien. Alles is goed doordacht. Vrijwel iedere move is gepland en past binnen uitgekiende onderhandelingsprocessen. De verschillen met China overbruggen bijvoorbeeld is een heidens karwei. Trump heeft middels tientallen directe en indirecte stapjes de druk op de Chinezen verhoogd. Hij past deze tactiek ook toe op andere grote dossiers (Navo, onbetaalde rekeningen van Duitsland, Nafta en Mexico, de EU): hij verhoogt de druk, laat de tegenstander voor bepaalde tijd in onzekerheid, en als hij dan uiteindelijk aan de finale onderhandelingen begint, valt het einderesultaat meestal mee voor de tegenstander.

Er zijn behalve enkele failed states, vrijwel geen landen in de wereld die om de V.S. heen kunnen. Trump gaat niets uit de weg. America first!

Het was hoog tijd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
3 Trump heeft na veel verzet eindelijk zijn travel ban voor een 6 tal islamitische landen gerealiseerd.
Hier kom ik Zwartmeer tegemoet. Saudi-Arabië ontbreekt in het rijtje en dat is pure komedie, list en bedrog. Misschien niet van een politicus, maar dan in ieder geval van een onbetrouwbare gladjanus.

Okay! Trump heeft overval schijt aan. Ik ook, maar je moet wel geloofwaardig overkomen en dat doet Trump in geen geval. Jammer. Liegen past bij iedere politicus. Dus in die zin is hij eersteklas goed bezig.

Wat ik Zwartmeer meegeef is dat hij niet wegloopt met Trump als president van de VS. Trump doet het ontzettend goed voor zijn land. Daar hoor je mij geen kritiek op hebben. Ik stel het op prijs als we Zwartmeer wat meer tegemoet komen en minder zwart maken. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
Okay! maar je moet wel geloofwaardig overkomen en dat doet Trump in geen geval.
Ik weet niet of het liegen is wat Trump doet. Hij veranderd soms van gedachten. Dat is normaal. Dat doen we toch allemaal wel eens? Terug komen op je mening?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:
Okay! maar je moet wel geloofwaardig overkomen en dat doet Trump in geen geval.
Ik weet niet of het liegen is wat Trump doet. Hij veranderd soms van gedachten. Dat is normaal. Dat doen we toch allemaal wel eens? Terug komen op je mening?
Maar natuurlijk. Dat is heel gezond. Zouden moslims dat maar eens doen. De wereld zou aan een glorieuze back up van de vooruitgang begonnen zijn. Op zich is het goed wat Trump doet. Hij denkt tenminste na.

Maar het kan geen kwaad om eerst na te denken en daarna je mond open doen. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Je hoeft geen Trump-fan te zijn om de hetze te zien

Roderick Veelo

Er zullen op dit moment zonder twijfel meerdere politici in Amerika rondlopen, die een betere president zouden zijn dan de huidige. "Iederéén beter dan Trump", zegt u misschien. Maar het is niet relevant. Het gaat niet om een betere of de beste, maar om wie er als president gekozen is. Wie dat laatste vergeet, is bereid tot een veldslag waarin alles is geoorloofd.

Het publieke optreden van Donald Trump naar aanleiding van de rellen in Charlottesville is al anderhalve week in het nieuws. Voor een deel omdat Trump zelf blijft terugkomen op zijn eigen uitspraken, deels omdat journalisten en televisiepanels er geen genoeg van krijgen. What's new?

Trump is geen politicus. Was hij dat wel, dan had hij beter nagedacht over een veroordeling van de neo-nazi’s in Charlottesville en was het gevecht met de media überhaupt niet zo geëscaleerd. Maar Trump stuntelt en ruziet wel. En twittert.

De afkeer die dat oproept gaat veel verder dan het kritisch volgen van een president. Het dedain waarmee CNN-anchors als Jake Tapper, Anderson Cooper en Chris Cuomo over Trump spreken laat geen ruimte meer voor faire verslaggeving. Zij hebben maar één gedachte: die man moet weg. By all means necessary. En zij zijn niet de enigen.

Dit activisme knalt van tv-schermen, weekbladencovers, nieuwssites en krantenkolommen. Alle verdenkingen – van samenzwering met Putin tot antisemitisme en twijfels over zijn geestelijke gezondheid – dienen dat ene doel: het beschadigen van de president om hem te zien vertrekken.

De voorbeelden hieronder zijn een greep uit het internationale aanbod van de afgelopen dagen. Sommigen lijken misschien grappig van opzet, maar de boodschap is steeds dezelfde: hij is ongeschikt en moet weg.

Zo portretteert de Israëlische kwaliteitskrant Haaretz Trump als een schande voor alle mannen. Trump is verre van een echte man. Niet als president en ook in bed een blamage. Zo weet de krant. Ook weekblad Newsweek ziet een sul en een zak.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Tienjarig zoontje van Amerikaanse soldaat bedreigt Trump in nieuwe IS-video

Terreurgroep Islamitische Staat heeft vandaag een nieuwe video verspreid. De hoofdrol is weggelegd voor een tienjarig Amerikaans jongetje dat een wel erg duidelijke boodschap heeft voor president Donald Trump: "De strijd zal in jouw land eindigen", klinkt het onder meer. De echtheid van de beelden is nog niet bevestigd.

Volgens verschillende media is de video nog niet erg lang geleden opgenomen in Raqqa, het bolwerk van IS in Syrië. De jongen die een hele tijd in beeld komt, staat naast vernielde gebouwen. Hij spreekt over "verschillende bombardementen die de stad teisteren" en beschrijft ook het materiaal dat daarvoor gebruikt wordt.

De jongen blijkt Yusuf te heten en is een kind van een Amerikaanse soldaat die jarenlang in Irak vocht. Dat meldt onder meer Caroline Nutt, Amerikaans terrorisme-experte. Samen met zijn vrouw en kind verhuisde de man twee jaar geleden naar het kalifaat. Hun zoontje verklaart: "Twee jaar geleden trok ik vanuit Amerika op hidjra (de emigratie van de islamitische profeet Mohammed en zijn volgelingen van Mekka naar Medina, red.) naar Islamitische Staat. Mijn papa is een soldaat die voor de Verenigde Staten vocht in het Midden-Oosten." De identiteit van beide ouders is niet bekendgemaakt. Yusuf zegt dat hij "voor hij hier aankwam, niet veel over de islam kende, behalve de naam".

In de video is ook Yusufs vriend, een zeker Abdallah (7 jaar oud), te zien. Yusuf zegt hierover dat ze in hetzelfde huis wonen en elkaar als broers beschouwen, "verbonden door de islam".

De jongen richt zich in de beelden op zeker moment rechtstreeks tot de Amerikaanse president en zegt dat "de strijd in jouw land zal eindigen. Niet in Mosoel of Raqqa, wel in de Verenigde Staten". Hij noemt Trump ook nog "een marionet van de joden". En nog: "Allah heeft ons de overwinning beloofd en jullie de nederlaag. De strijd is nog maar pas begonnen." In een laatste videofragment zie je hoe Yusuf op training een machinegeweer hanteert.

De video wordt intussen onderzocht door de Site Intelligence Group, dat zich specialiseert in het online volgen en verifiëren van jihadisten en hun organisaties.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit soort propaganda valt onder de categorie hopeloze stuiptrekkingen uit de contreien van de mislukte mensensoort mohammedanen (volgers van de ouderwetse vieze perverse historische Arabische profeet Mohammed).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Ik kom hier de vreemdste theorieën tegen om Trump's gelieg om te buigen naar een waarheid. Toen hij kwam met die transgender ban, na te zeggen een consult met zijn generaals en militaire experts te hebben gehad, bleef de vraag over met wie hij dan gesproken had. De hele leger top was totaal verrast. Tot op de dag van vandaag weet nog steeds niemand het antwoord. De reactie hier was dat links degenen zou vermoorden als de namen bekend werden dus vandaar de geheimhouding. Dit is zeer onzinnig maar waarschijnlijk is er niet beter. Toegeven dat hij het allemaal verzonnen heeft is wel waarschijnlijker maar blijkbaar ook veel pijnlijker. Face it, DT heeft nooit met generaals over transgenders gesproken. Hij heeft het puur uit zijn duim gezogen en in een opwelling getweet. Net zoals inmiddels ontelbare andere leugens.
Ik was onlangs bij een BBQ waar dit soort onderwerpen ter sprake kwamen en heb me wat laten informeren door mensen die goed in deze materie m.b.t. Trump thuis zijn. Ik kan er het volgende van zeggen. Het is waar dat Trump’s transgender-ban een beetje ongemakkelijk ligt omdat hij zich eerder als verdediger van de LGBT-community had opgeworpen. Maar hij moet ook het land verdedigen. Transgenders lijden een wat ‘uitbundig’ maar ook wel zorgelijk leven; ze lopen allemaal bij de psychiater. Het zelfmoord-percentage onder deze groep is 40%. Dat is krankzinnig hoog. Ik kan me goed voorstellen dat het leger het toelatingsbeleid onder Obama (verplichte diversiteit) met lede ogen heeft aangezien met het oog op veiligheidsrisico’s. Trump heeft nu voor hen de knoop doorgehakt. Waarschijnlijk slaakt het leger een zucht van verlichting. (Van klinisch erkende geestesaandoeningen is men in de militie om allerlei praktische redenen niet gediend.) Trump’s beslissing was buitengewoon verstandig.

Over de onwil van het Pentagon om Obama’s diversiteitsbeleid uit te voeren, waren overigens al diverse berichten in de pers. Hier een verstandig artikel dat Trumps beslissing in de juiste context plaatst:

http://www.breitbart.com/big-government ... y-for-now/

De legerleiding zou echter van niets geweten hebben over een telefoongesprek met DT. Maar over welke legerleiding hebben we het dan precies? De kliek linkse door Obama benoemde generaals die het conservatievere establishment moesten vervangen? Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar er is een goeie kans dat Trump geluisterd heeft naar berichten en verzoeken uit het tweede kader, en gewoon om de Obama-generaals heen gelopen is. De bronnen die je gebruikt zijn CNN-filmpjes. Van alle media op dit moment is CNN wel de minst betrouwbare en het meest bereid tot fake news. Wat vooral opviel is dat in die filmpjes vooral geklaagd werd over het feit dat de legerleiding niet precies wist wat ze met het directief moest aanvangen, en dat er weinig gerept werd over een specifieke vergadering die Trump uit zijn duim gezogen zou hebben. Verplaats je eens in de positie van een legerleider. Je krijgt een presidentiële richtlijn voor het niet-langer toelaten van transgenders. Je vraagt je nu af wat je met bestaande gevallen moet doen en hoe je de nieuwe richtlijn moet implementeren. Wat ga je doen? Een brief naar het Witte Huis sturen, zou ik zo denken, en nadere orders afwachten. Maar wat is nu gebeurd? Klagende legerleiders gaan uithuilen voor de camera en hun beklag doen bij CNN, aldus net doend alsof ze nog nooit een lastig directief gekregen hebben en vervolgens de president in diskrediet brengen. Als je er even over nadenkt zie je meteen dat dit flauwe kul en allemaal gespeeld is. Het is wel een spel op krankzinnig grote schaal, maar de haat jegens Trump kent dan ook geen grenzen.
Zwartmeer schreef:Zo was er het gesprek met de hem complimenteerde president van Mexico dat nooit heeft plaatsgevonden. Volgens Trump zei de leider van de padvinders dat hij bij hen de beste toespraak ooit gegeven had terwijl die persoon in het echt van zijn toespraak walgde.
Dat zei je hier ook al eerder:
Zwartmeer schreef:En zo verzon Trump nog een telefoongesprek met de leider van de padvinders waar hij onlangs een zeer schandelijke politieke toespraak voor hield. Deze man zou hebben gezegd dat zijn toespraak de beste was die ooit voor hen gehouden is en bedankte Trump daar heel erg voor. Ook dit gesprek dus heeft nooit plaatsgevonden!
Maar waarom zou dit gesprek nooit plaatsgevonden hebben? Omdat het een schandalige toespraak was en dat die leider daarom niet de moed meer zou hebben om DT daarvoor te bedanken is waarschijnlijk de redenering. En volgens die zelfde redenering moet DT het telefoongesprek daarom wel verzonnen hebben om de blamage af te dekken. Maar was die toespraak zo schandalig? Welnee! Het was het juist het exacte tegendeel. Het was een daverend succes. Een curieuze interactie tussen een zeer geliefde president en een kolossaal en enthousiast publiek. Die padvinderleider moet geglunderd hebben van vreugde en zal ongetwijfeld de president na afloop bedankt hebben.

Hier een link naar de speech:



En hier nog een link van een commentaar van Mark Dice die uitlegt hoe de MSM er alles aan deed om het enorme succes van die speech te kleineren:

Trump Warns Boy Scouts About Fake News



Op mijn verzoek stuurde ook mijn achterneef, die ook bij de BBQ was, me nog wat extra info.
Hallo Pilgrim,

Vooraf, voor ik het vergeet: dank voor een uitstekende barbecue: buitengewoon smakelijk en copieus. En we hadden het weer mee. Terwijl ik dit schrijf plenst het buiten.

Ik heb nog even gegoogled op “New York Times jamboree 2017” en vond een karrevracht negatieve artikelen uit de NYT en andere kranten waarin golven van haat over de president werden uitgestort en er alles aan gedaan werd om zijn succesvolle speech te kleineren en in een kwaad daglicht te stellen. Was één artikel niet genoeg? Waarom zoveel? Of was er soms iets meer aan de hand?

Ik zocht verder en ontdekte dat Trumps succes op de Jamboree inderdaad een voorgeschiedenis heeft. Onder het Obama-regime rezen er binnen de van oudsher vrij rechtse en conservatieve padvinderij verontrustende geluiden op over infiltratie en indoctrinatie van buitenaf. Het was duidelijk dat het rechtse bolwerk geprest werd om van politieke kleur te verschieten. Dat stiet op veel verzet.

Hier een artikel uit 2009:
https://www.infowars.com/jamboree-used- ... oy-scouts/

Obama zelf liet het jaar daarop, in 2010, verstek gaan bij de jaarlijkse Jamboree. Hij gaf de voorkeur aan een fondsenwerver. Op de bijeenkomst werd een vooraf opgenomen videobericht afgespeeld, dat onthaald werd op boe-geroep. Hier een link:

https://www.infowars.com/obama-booed-at ... oree-2010/ (met video van het boe-geroep)

Voor de Scouts, voor de padvinders is Trump een Godsgeschenk. Hun ledentallen liepen terug omdat de padvinderij onder druk van Obama ernstig bedreigd werd. Trump kondigt wellicht een nieuwe wederopleving aan. De Scouts zijn dan ook dolgelukkig met deze president.

De New York Times wordt vandaag de dag door wakkere Amerikanen gelezen zoals indertijd de Pravda werd uitgespeld door kritische Russen, naarstig tussen de regels zoekend naar de laatste restjes waarheid. De artikelen laten het voorkomen dat Trump de beweging politiseert (onjuist: dat deed Obama), en dat de Scouting achteruit gaat door dit wangedrag van Trump (neen: de slinkende ledentallen zijn al jaren een probleem, en wederom ten gevolge van de politiseringsacties onder Obama). En dan opeens tussen de regels vol propaganda en vitriool door, een losse opmerking: spreekkoren scandeerden: ‘WE LOVE TRUMP’.

Voor nu, de beste wensen, Politicvs
Over een “schandelijke toespraak” gesproken – die werd dus niet door Trump maar eerder door Obama gehouden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:. Transgenders lijden een wat ‘uitbundig’ maar ook wel zorgelijk leven; ze lopen allemaal bij de psychiater. Het zelfmoord-percentage onder deze groep is 40%. Dat is krankzinnig hoog.
En het is in Amerika algemeen bekend dat transgenders het leger in gaan voor hun operatie, die ze anders nooit kunnen betalen.
Eenmaal in het leger kan je dan op de kosten van de belastingbetaler omgebouwd worden.

Geen wonder dat ze daarna bij een psychiater lopen. Ze passen niet in het leger . Ze zijn niet het leger in gegaan om het land te beschermen, maar uit eigenbelang.

Dat kan nooit goed gaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:Volgens Trump is Foxnews de enige goeie zender die geen fakenews presenteert:
Dat zal dan wel niet lang (meer) duren. Foxnews moet de krant ook vol krijgen.
Foxnews als nieuwszender kun je niet serieus nemen en al helemaal niet als het Trump betreft. Megyn Kelly die een jaar geleden daar nog presentatrice was, zei toen dat er onder Foxnews-medewerkers een flink aantal waren die op Trump's aanbod van gratis weekendjes e.d. in
een van zijn hotels ingingen. Zij viel al snel uit Trump's gratie, daar zij als goede journaliste haar onafhankelijkheid wou bewaren, en nee zei. Maar bij Foxnews is het veel erger dan alleen ingaan op aanbiedingen van politici...

Dat er organisaties of mensen zijn die geld geven aan politici voor de verkiezingen weet iedereen maar weet iedereen ook dat er politici zijn die dat geld dan oa besteden aan tv-zenders zoals Foxnews en hun presentatoren kopen om een positieve berichtgeving te kopen? Dan heb ik het dus niet over reclamespotjes! Wel Foxnews en zijn presentatoren lenen zich daarvoor!


Pro-Trump TV pundit’s firm took undisclosed payments from Trump campaign

For months, Mark Serrano has been one of President Trump’s fiercest defenders and most enthusiastic supporters on TV. In semiregular appearances on the Fox Business Network, the veteran Republican operative has praised Trump’s leadership and bashed news media coverage of him. He’s called Ivanka Trump the most “powerful or influential advocate for women’s empowerment ever in our history.”

Fox News and Fox Business have described Serrano variously as a Republican strategist, a crisis-management expert and a former adviser to President George H.W. Bush since he began appearing on the networks in 2014.

But Serrano has had another role this spring, one that wasn’t disclosed to viewers as he was touting Trump: His firm was a paid consultant to the president’s 2020 reelection campaign.

https://www.washingtonpost.com/lifestyl ... 47a8304787
Sean Hannity, Trump’s spin ‘Doctor’
“I’m a journalist who interviews people who I disagree with all the time.”

— Sean Hannity, 2008

“I never claimed to be a journalist.”

https://www.washingtonpost.com/opinions ... 2d2049c9a4
Trump Campaign Paid Tucker Carlson's 'Daily Caller' $150,000
https://www.mediapost.com/publications/ ... aller.html
Dit maakt toch meer dan duidelijk waarom Trump zo in zijn nopjes is met Foxnews. Anders dan de fakenews zenders, is Foxnews Trump's persoonlijke PR-zender en daarom op voorhand niet te vertrouwen daar ze geen nieuws brengen maar Trump's verhaal. Het verneukerige zit erin dat het wel allemaal onder de kapstok 'journalistiek' gebracht wordt. Alsof je kijkt naar een journalistiek programma.

Als Foxnews nou eens niet bestond dan was er niet 1 zender die positief over Trump bericht! De enige zender die dat dus nog wel doet is de zender waar Trump zelf het nieuws bepaalt!
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr aug 25, 2017 11:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie