Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

De stilte op FFI over Trump's plannen met emigranten is oorverdovend. Meestal is alles wat er fout aan Trump is de schuld van de media. Maar als zelfs de door Trump betaalde krachten op Fox News het laten afweten...

Laat ik dan maar de enige op FFI zijn die commentaar geeft. Het is natuurlijk totaal idioot dat de president die zo pochte over zijn grote onderhandelingskwaliteiten dit belangrijke verkiezingsissue zomaar weggeeft zonder iets terug te verlangen. Misschien hoopt ie aardig gevonden te worden...



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:De stilte op FFI over Trump's plannen met emigranten is oorverdovend. Meestal is alles wat er fout aan Trump is de schuld van de media. Maar als zelfs de door Trump betaalde krachten op Fox News het laten afweten...
Laat ik dan de tweede zijn. Ik weet niet of jij het beseft, maar veel plannen van Trump worden gestopt door de democraten. Trump moet onderhandelen ja, maar soms lukt dat niet. Er is altijd wel een Dem..rechter die Trump tegenwerkt. Maar.... Ook plannen van Obama mislukte wel eens, maar vreemd genoeg heb ik jou daar nooit commentaar op zien leveren. Dat zegt toch wel iets over jouw agenda.

Let even op. Het filmpje duurt maar een halve minuut.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Let even op. Het filmpje duurt maar een halve minuut.
Misschien, gezien de kritiek uit eigen kringen, Fox News mag je daar toch wel onder rekenen, is Trump een slecht communicator. Pence zegt 'the president is been very clear there is no deal on DACA without a wall'.

Wacht even, de Democraten zijn toch niet tegen die muur? Trump kan toch gewoon beginnen met bouwen?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Wacht even, de Democraten zijn toch niet tegen die muur? Trump kan toch gewoon beginnen met bouwen?
Een muur bouwen kost geld schat.
Today, President Trump hosted a bipartisan meeting at the White House in an attempt to iron out differences between the parties on immigration that are preventing Congress from passing a budget ( border wall ) and thereby threatening yet another government shutdown.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Wacht even, de Democraten zijn toch niet tegen die muur? Trump kan toch gewoon beginnen met bouwen?
Een muur bouwen kost geld schat.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

En Donald Trump durft de daad bij het woord te voegen door 200 000 schuilhouders naar El Salvador terug te sturen, wat eerdere administraties niet wilden of durfden.

https://nos.nl/artikel/2211069-vs-stuur ... -huis.html
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Wederom een video met een Trump-kritische inhoud van Fox News. Waar zijn ze daar mee bezig? Zijn ze gek geworden? Er worden een paar stoere uitspraken van Trump aangehaald die ...ach kijk zelf ook maar...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Trump is eigenlijk een held

Roderick Veelo

Toeval kun je het nauwelijks noemen. De ophef rond het boek Fire and Fury over Donald Trump viel bijna logisch samen met de officieuze lancering van Oprah Winfrey als zijn uitdager voor de verkiezingen in 2020. In het boek - en de besprekingen ervan - wordt Trump nog maar eens afgeschreven als ongeschikt, maar er is nu ten minste ook iemand die hem electoraal kan verslaan. Gevonden tijdens de uitreiking van de Golden Globes.

De kansen voor Oprah lijken mij aanzienlijk, maar zij heeft nog niets toegezegd en Trump is nog niet weg. En dat is maar goed ook.

Het optreden van Oprah hield het ergens tussen dat van een redder in nood en de openbaring van de verlosser. Voor de verliezers van de laatste verkiezingen kan de campagne voor de volgende niet vroeg genoeg beginnen. Journalisten, celebrities en veel kijkers waren er snel uit: hier staat de nieuwe president van de Verenigde Staten.

Mijn inschatting is dat het vertrek van Trump nog steeds drie jaar of langer (!) op zich laat wachten. Alle enthousiasme over Oprah ten spijt. Speciaal aanklager Robert Mueller ontbreekt het nog altijd aan bewijs voor een samenzwering en het lijkt me sterk dat dat er na acht maanden vruchteloos zoeken alsnog gaat komen.

Neemt niet weg dat de media de verhalen over collusion met de Russen zullen blijven brengen. Net als de vragen over zijn geestelijke gesteldheid, de verhalen over obstructie van de rechtsgang en die over zijn vermeende vrouwonvriendelijke en racistische inborst.

Onderwerpen die elkaar blijven afwisselen. Steeds opnieuw, als in een carrousel, gaande gehouden door Amerikaanse nieuwsorganisaties die er kranten en advertenties mee verkopen. Door de makers van een populaire podcast al wel de Trump rotation genoemd.

Natuurlijk is er van alles op de man aan te merken. Op zijn style wellicht of op zijn karakter, voor zover we daar kijk op hebben. En verder gruwt u mogelijk van zijn uitspraken en anders wel van zijn beleid. Kranten, televisie- en radio-uren, websites, tweets en boeken worden er in hoog tempo mee gevuld. Om eens een understatement te gebruiken: aan kritiek op Trump is geen gebrek.

De vrijblijvende analyses over wat zich zoal afspeelt in het Witte Huis, de karakterschetsen, alle psychologie van de koude grond, het geroep om afzettingsprocedures en de verontwaardiging over zijn tweets, ik heb het allemaal al honderdduizend keer gehoord en gezien en het verveelt me te pletter. Daarom het mooiste van Trump tot nu toe.

Ten eerste heeft Trump de Amerikanen behoed voor de pedanterie van vier jaar Clinton. Driehonderdvijftig pagina’s schrijven over het verliezen van verkiezingen en niet uitkomen bij jezelf. Dat zegt veel over de hoogmoed waarmee Clinton de Verenigde Staten zou bestieren.

Ook voor Europa is het een zegen dat Clinton geen aanvoerder van de NAVO geworden is. Haar onbeheerste vijandigheid jegens Poetin had ons continent er niet veiliger op gemaakt.

Trump houdt de NAVO bij de les. Niet gehinderd door diplomatieke beleefdheden maakt hij de Europese landen duidelijk wat de consequenties zijn van hun geleun op de Verenigde Staten. Wat Bush en Obama al jaren dwars zat, maakt Trump in orde: afspraken nakomen en betalen voor je veiligheid.

Ook heeft zijn steun aan de Koerden en de Iraakse strijdkrachten belangrijk bijgedragen aan de vernietiging van IS. Obama had zich zo goed als terug getrokken uit het Midden-Oosten en het is maar helemaal de vraag of Clinton dat had teruggedraaid.

Je kunt het getweet over 'mijn rooie knop is groter dan de jouwe' onwaardig en kinderachtig vinden, Trump deelt wel met de hele wereld een belangrijke boodschap aan het adres van een roekeloze dictator. Een dictator die van zijn vader heeft meegekregen dat je kunt uitgroeien tot een kernmacht, omdat er van Amerikaanse presidenten niets te vrezen valt.

Nog zo'n hoofdpijndossier: de illegale immigratie. Keer op keer hebben Amerikaanse politici van links tot rechts de problemen rond illegale immigratie aangekaart en beterschap beloofd. Versterking van de grens met Mexico bleef een belofte. De (gedeeltelijke) muur van Trump is niks meer dan boter bij de vis. Illegale grensoverschrijdingen stoppen niet vanzelf. Europa?

Verder kan ik nog de goed draaiende economie noemen. Met z’n lage werkloosheid en het grote vertrouwen onder consumenten en beleggers. Maar er is nog een andere verdienste van Trump.

Het allermooiste wat deze president gedaan heeft, is miljoenen Amerikanen er weer bij betrekken. Zij die er niet meer toe deden. De mensen die genegeerd werden door politici en media, door de progressieve goegemeente. Afgeschreven als de 'morrende zielige meute', de deplorables, zoals Clinton ze noemde.

Deze mensen zijn steeds minder de bijkomende schade van vrijhandelsafspraken, omdat hun president tegen alles in kiest voor hún banen. Even waren de media benieuwd wie die deplorables waren, maar dat is al weer lang geleden.

Zij zien ook dat de nieuwskanalen en kranten terug zijn bij de geruchten over samenzwering en de mentale geschiktheid van hun held. Een held die al die mediamensen trotseert, die de gênante reprimandes en het narcisme uit Hollywood zo goed als negeert, die soms terug schiet als de horde moraalridders het schelden niet kan laten en die met vrij veel tegenwind zijn beloften probeert na te komen.

Het is een taaie man van 71, die Trump. Hij zit het establishment dwars, hij doet iets goed. Maar Trump is nog niet klaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

BANNON’S PLAN TO OVERTHROW TRUMP DISCOVERED

Steve Bannon is definitively outed as an anti-Trump operative as Alex Jones and Roger Stone detail his secretive attacks on the President’s agenda.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Trump wordt nog dit jaar uit zijn functie gezet!
Kan je mij dan ajb laten weten exact op welke dag ? Ik heb nl. aandelen in Amerikaanse bedrijven en die doen het voor het eerst in lange tijd bijzonder goed. Als je mij nu vertelt wanneer Trump wordt afgezet verkoop ik die een dag eerder [icon_lol.gif] . Voor mij mag Trump dus gerust nog wat blijven.
Valt het je niet op dat elke lastercampagne tegen Trump minder effect heeft en korter duurt dan de vorige ? Over het Pussy gedoe werd maanden lang gezeurd, de Russische toestanden was al minder en over het roddelboekje van Wolff spreekt nu al een week na het verschijnen niemand meer .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Trump wordt nog dit jaar uit zijn functie gezet!
Kan je mij dan ajb laten weten exact op welke dag ? Ik heb nl. aandelen in Amerikaanse bedrijven en die doen het voor het eerst in lange tijd bijzonder goed. Als je mij nu vertelt wanneer Trump wordt afgezet verkoop ik die een dag eerder [icon_lol.gif] . Voor mij mag Trump dus gerust nog wat blijven.
Jij wilt voorkennis hebben maar dat is niet eerlijk ten opzichte van anderen dus vertel ik je het niet. Je hebt je wel met deze vraag gekwalificeerd voor een Nederlands paspoort! Alleen nog even een paar vragen over zuinigheid en gierigheid goed beantwoorden en je mag je Nederlander noemen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:Valt het je niet op dat elke lastercampagne tegen Trump minder effect heeft en korter duurt dan de vorige ? Over het Pussy gedoe werd maanden lang gezeurd, de Russische toestanden was al minder en over het roddelboekje van Wolff spreekt nu al een week na het verschijnen niemand meer.
Er zijn inmiddels heel wat vrouwen die zeggen dat toen ze een jaar of vijftien zestien waren en aan missverkiezingen meededen Trump prompt hun kleedkamer binnenliep als zij daar in hun blote kont stonden. Er is zelfs een getuige die dit meerdere malen heeft beweerd: Trump zelf! In interviews met Howard Stern pochte hij daar graag over. Ik geloof dat als Camiel Eurlings dit gezegd zou hebben hij nooit lid van het IOC was geworden. Zou dit later uit zijn gekomen dan werd hij er zeker uitgeknikkerd. De wereld zit hypocriet in elkaar. Billy Bush waar Trump zijn pussy grabbing aan opbiechtte werd, tien jaar na dato, erom ontslagen. Misschien dat ie ook maar eens voor het presidentschap moet gaan. De eisen daarvoor zijn bijzonder laag.

Gisteren kwam het volgende in het nieuws. Uit een getuigenis, onder ede, van ene Glenn Simpson, blijkt dat Trump en zijn mede Republikeinen al heel lang op de hoogte zijn waar het Rusland verhaal echt vandaan komt. Ze weten daarom dat het gelul is dat het een complot van de Democraten is. Maar zolang niet iedereen de feiten kent blijven ze dit herhalen. Die getuigenis heeft senator Feinstein (dezelfde als in het filmpje over de immigratie onderhandelingen) nu vrijgegeven zonder dat de Republikeinen er in gekend zijn. De Republikeinen zijn hier niet over te spreken! De getuigenis zou binnenkamers blijven. Dat Feinstein (zou zij joods zijn?) dit toch doet is omdat eruit dit verhoor van Glenn Simpson constant selectief gelekt wordt ter verdediging van Trump...





Laatst gewijzigd door Zwartmeer op do jan 11, 2018 8:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Er zijn inmiddels heel wat vrouwen die zeggen dat toen ze een jaar of vijftien zestien waren en aan missverkiezingen meededen Trump prompt hun kleedkamer binnenliep als zij daar in hun blote kont stonden.
Het lijkt wel alsof je jaloers op Trump bent [icon_lol.gif] .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Er zijn inmiddels heel wat vrouwen die zeggen dat toen ze een jaar of vijftien zestien waren en aan missverkiezingen meededen Trump prompt hun kleedkamer binnenliep als zij daar in hun blote kont stonden.
Het lijkt wel alsof je jaloers op Trump bent [icon_lol.gif] .
Om nou jaloers te zijn op iemand die een kleedkamer binnenloopt gaat wel wat ver...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Er zijn inmiddels heel wat vrouwen die zeggen dat toen ze een jaar of vijftien zestien waren en aan missverkiezingen meededen Trump prompt hun kleedkamer binnenliep als zij daar in hun blote kont stonden. Er is zelfs een getuige die dit meerdere malen heeft beweerd: Trump zelf!
Lol. [icon_lol.gif] Gaan we het daar weer over hebben? Het is inmiddels toch al bekend dat die vrouwen betaald werden door Clinton om Trump zwart te maken.

Iedereen liep de kleedkamer in. Het barste daar van de mannen, en die vrouwen hadden er blijkbaar geen moeite mee om bijna met hun blote kont op een podium te staan
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Wat blote konten foto's met Trump.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Wat blote konten foto's met Trump.
Selectieve foto'. Maar jullie maken er een grapje van terwijl seksuele misdragingen ernstige zaken zijn.

Ik kwam er vandaag achter, dat al mijn klasgenoten van de lagere school, jarenlang bij vele herhaling, seksueel zijn misbruikt. Maar aan mij heeft nooit iemand gezeten! Ik heb nooit ergens last van gehad. Dit geeft mij wel psychisch een enorme dreun! Ik bedoel, 'wat mankeert er aan mij, waarom al die anderen wel en ik niet?' Ik denk dat ik professionele hulp ga zoeken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Selectieve foto'. Maar jullie maken er een grapje van terwijl seksuele misdragingen ernstige zaken zijn.
Selectieve foto's? Ben jij wel serieus? Dat geloop van mannen is normaal in dressingrooms. Fotograaf, kappers enz, enz... Als je als meisje NIET bekeken wil worden, dan moet je NIET met een misverkiezing mee doen. Daar wordt je als vee gekeurd door mannen.

Afbeelding

En wie zegt dat Trump deze meisjes meerdere malen seksueel misbruikt heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Selectieve foto'. Maar jullie maken er een grapje van terwijl seksuele misdragingen ernstige zaken zijn.
Selectieve foto's? Ben jij wel serieus? Dat geloop van mannen is normaal in dressingrooms. Fotograaf, kappers enz, enz...
Jij maakt er een ander verhaal van. Ik geloof niet dat het normaal is als meisjes van vijftien zich omkleden er mannen bij zijn.
The allegations about Donald Trump and Miss Teen USA contestants

Four women who competed in the 1997 Miss Teen USA beauty pageant said Donald Trump walked into the dressing room while contestants — some as young as 15 — were changing.

"I remember putting on my dress really quick because I was like, ‘Oh my god, there’s a man in here,’ " said Mariah Billado, the former Miss Vermont Teen USA.

Trump, she recalled, said something like, "Don’t worry, ladies, I’ve seen it all before."

In summary


Kind says Trump "would walk right in on" naked Teen Miss USA contestants in their dressing room.

Four contestants in the 1997 pageant told BuzzFeed that Trump walked in on them and other contestants while they were changing clothes and made no attempt to leave. Three of them, however, were quoted anonymously.

Trump’s campaign has denied the allegations. But it has not provided evidence to back its own claim that the accusations were disproved.

Given the situation, we're not rating Kind's statement on the Truth-O-Meter.

http://www.politifact.com/wisconsin/art ... een-usa-c/
Four women who competed in the 1997 Miss Teen USA beauty pageant said Donald Trump walked into the dressing room while contestants — some as young as 15 — were changing.
https://www.buzzfeed.com/kendalltaggart ... .xo1AElDnX
We hebben het hier dus over vrouwen, die zeggen dat toen ze nog een jaar of vijftien waren, en aan miss-verkiezingen meededen, Trump zomaar bij hen de kleedkamer inliep.

Zo zijn er ook verschillende vrouwen die in zijn tv-shows zaten die door hem zeggen te zijn aangerand. En ook buiten die shows heeft meneer zijn handen vaak niet thuisgehouden. Eind 2016 beloofde Trump na de verkiezingen al die vrouwen die hem beschuldigden voor het gerecht te zullen gooien. Aangezien hij dat niet gedaan heeft roepen die vrouwen nu om een onderzoek van het congres.

Ik weet jouw antwoord wel. Het maakt de Trump-fans niet uit hoeveel vrouwen hem beschuldigen. Hoewel hij een typische sociopaat is die geen enkel geweten aan de dag legt, als ie ontkend is dat genoeg.

Er waren al heelveel vrouwen die zeiden door hem bij de pussy te zijn gegrab voordat die bandopname met 'I grab them by the pussy' opdook. Daarna stonden er nog meer vrouwen op met vergelijkbare verhalen. Maar voor de Trump fans was de zaak afgedaan toen hij grab them by the pussy afdeed als kleedkamer praat. Typisch Trump, juist de zaken waar ie al van beschuldigd was is voor hem kleedkamer praat. Ik ben het nog nooit eerder tegengekomen dat iemand hardop toegaf delicten te begaan waar ie ook nog eens van beschuldigd werd. Maar de vrouwen die het bevestigen worden niet geloofd!

Dat DT oa deze vrouwen voor het gerecht dreigde te gooien schrikt ze blijkbaar niet af, ze gaan door!
At least 22 women have accused President Donald Trump of sexual misconduct between the 1970s and 2013.
https://www.businessinsider.nl/women-ac ... =true&r=US
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Four women who competed in the 1997 Miss Teen USA beauty pageant said Donald Trump walked into the dressing room while contestants — some as young as 15 — were changing.

"
15 jaar. Dan denk ik dat er voldoende chaperones waren/zijn om die meisjes te beschermen. Maar kinderen van 15 jaar die horen niet aan een missverkiezing mee te doen. Je zakt als ouders wel erg door het ijs als je je dochter van 15 als een koe laat keuren door mannen.

En nee, ik geloof al die roddel verhalen niet. Trump zal allicht in de dressingroom geweest zijn, maar als je als miss je blote lijf laat zien en laat keuren door een jury en aan een een zaal met mensen, dan zal de aanwezighied van Trump je geen trauma moeten geven.

Katie Blair, Miss Teen USA 2006, says she never saw Donald Trump enter girls dressing room during her pageant: ‘Absolutely not’
The former contestants, all part of the 1997 Miss Teen USA pageant, asked for anonymity to avoid getting embroiled in a media circus. They told Buzzfeed News it was weird and creepy to have a grown man wander in while they were changing. But eleven others didn’t recall seeing him there, and none said he said anything sexually explicit to the teenagers.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: En nee, ik geloof al die roddel verhalen niet. Trump zal allicht in de dressingroom geweest zijn, maar als je als miss je blote lijf laat zien en laat keuren door een jury en aan een een zaal met mensen, dan zal de aanwezighied van Trump je geen trauma moeten geven.
Vorig jaar was het natuurlijk verdacht dat die vrouwen zo vlak voor de verkiezingen naar voren kwamen. Maar nu er geen verkiezingen zijn staan ze er nog steeds met hun beschuldigingen. Dat komt oa omdat Trump ze niet voor het gerecht heeft gegooid wat hij beloofde te gaan doen na te zijn verkozen. In ieder geval maken ze duidelijk dat Trump hier niet meer van afkomt, het zal hem zijn hele presidentschap blijven achtervolgen:
Donald Trump's accusers demand Congress investigate sexual misconduct claims
https://www.theguardian.com/us-news/201 ... misconduct
Dat Trump in zijn hele leven constant in de fout gaat komt omdat hij overal mee wegkomt. Hij leert nooit ergens iets van. Hooguit dat ie overal schijt aan moet hebben. Daarom is ie nu ook zo verzuild geraakt in een web met leugens rond zijn verkiezingen. Hij heeft geleerd dat ie kan doen wat ie wil. Vrouwen die hem beschuldigen komen toch nergens.

Ik heb wel eens het idee dat er een Nieuw Rechts is.

Is er een Nieuw Rechts dat extreme bewijzen vraagt bij beschuldigingen van seksueel wangedrag? Of wordt er alleen voor Trump een uitzondering gemaakt? In Trump's geval zijn er vrouwen die geld eisen, maar ook er zijn er ook die dat niet doen, er zijn die dat openlijk doen, terwijl weer anderen anoniem willen blijven. Voor Nieuw Rechts is dit allemaal even verdacht!

Er viel mij ook al een Nieuw Rechts op dat heel lief voor witte boorden praktijken is. Er zijn mensen die anderen willens en wetens totaal ruïneren. BV, tijdens de financiële crisis van 2008 hebben er heel wat mensen hun huis en bezittingen verloren. Dit door handig gemanipuleer van zakenjongens. In deze wordt BV gewezen naar de huidige minister van financiële zaken van de USA Steven Mnuchin. Maar wat en wie het ook zijn we weten allemaal dat dit soort gladde jongens zich zo indekken je ze nooit te pakken krijgt. Het Nieuw Rechts waardeert dit enorm! Wel vindt Nieuw Rechts dat dat mensen die zo alles kwijt zijn geraakt en tot criminaliteit vervallen keihard moeten worden aangepakt! Donald Trump met bijna 5000 rechtszaken op z'n naam is natuurlijk het summum van witte boorden. Zeer geliefd bij Nieuw Rechts!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Je begint steeds meer door te draven, Zwartmeer. Jammer. Kunnen we hier in Nederland nog rekenen op jouw steun in de strijd tegen onze vijand de Islam? Of sta je nog slechts op en ga je naar bed met je obsessie met Donald Trump?

En roddels op roddels op roddels maken van roddels geen feiten. Haasje repje verspreid je roddels op roddels op roddels en eist dan van ons dat wij deze ontkrachten. Met deze logica ga ik niet mee.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Je begint steeds meer door te draven, Zwartmeer. Jammer. Kunnen we hier in Nederland nog rekenen op jouw steun in de strijd tegen onze vijand de Islam? Of sta je nog slechts op en ga je naar bed met je obsessie met Donald Trump?

En roddels op roddels op roddels maken van roddels geen feiten. Haasje repje verspreid je roddels op roddels op roddels en eist dan van ons dat wij deze ontkrachten. Met deze logica ga ik niet mee.
Waarom als je tegen de Trump bent lijd je dan aan een obsessie? Waarom als je voor Trump bent is dat niet zo? Dat geobsedeerde zie ik vooral bij zijn fans. Met veel realiteitsontkenning. Ik vertegenwoordig hier een minderheidsneming, dat is alleen op deze site zo, daarbuiten loop ik, heel klef, met de meerderheid in het gareel. Waarschijnlijk geldt voor jullie het omgekeerde.

Het onderwerp islam is bij mij wat op de achtergrond geraakt. Maar toen ik er nog vol in zat kreeg ik precies dezelfde kritiek die ik nu met Trump ook krijg. Die zeiden dat ik geobsedeerd was kon ik alleen maar gelijk geven. Dat heb ik jaren wel gehad. Maar dat maakte nog niet dat ik ongelijk had met mijn islamkritiek. Ik denk dat ik zeker de eerste vijf jaar na 11/09 met de islam naar bed ben gegaan en ermee opgestaan. Ik las er alles over, zag vrijwel alle documentaires erover, en dan ook nog eens uren per dag met moslims in debat. Dat mag je toch wel geobsedeerdheid noemen. Vergeleken daarbij kan ik rustig ontkennen dat ik een Trump-obsessie heb.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:En roddels op roddels op roddels maken van roddels geen feiten. Haasje repje verspreid je roddels op roddels op roddels en eist dan van ons dat wij deze ontkrachten. Met deze logica ga ik niet mee.
Het volgende is controleerbaar en is dan geen roddel. We moeten niet steeds zo serieus zijn. Welbeschouwd valt er best wel wat te lachen met Trump:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie