Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hans v d Mortel sr schreef:
De wisselkoers euro/US dollar noteerde begin 2014 bijna 1,40. Op dat moment kreeg je 1,40 Amerikaanse dollar voor 1 euro. Door betere economische groei en een hogere rente in de Verenigde Staten en politieke onzekerheid in Europa werd de Amerikaanse dollar sterker ten opzichte van de euro.

Begin 2017 noteerde de wisselkoers 1,04. Op dat moment kreeg je dus minder Amerikaanse dollars voor dezelfde euro. De afgelopen tijd werd de politieke onzekerheid in Europa minder en bleek Trump zijn beloftes niet waar te maken. Daardoor werd de euro juist sterker. Begin augustus naderde de wisselkoers 1,20

Bron: Belegger.nl
Trump maakt zijn beloftes niet waar? Nou moe! Wat krijgen we nu? Gelul in de ruimte dus. Ik ben geen financieel expert. Maar hier is wat anders aan de hand. In ieder geval iets dat mij nog niet ter ore en ter oge is gekomen. Iemand van ons deskundige panel een idee?
Ik kan even niet een beter filmpje dan deze voor het volgende item vinden. Op 3.12 wordt melding gemaakt van het GDP cijfer (Gross domestic product), wat de economische groei van het laatste kwartaal aangeeft. Van het tweede kwartaal van dit jaar is dat getal 2.6% wat volgens Trump een ongelooflijk goed resultaat is. Dit hebben we lang niet gezien zei hij erbij! Dat durft ie allemaal te zeggen terwijl er ministers en regeringsleden naast hem zitten. De grap is nu zijn voorganger, de slechtste president ooit, 14 keer een kwartaal hoger scoorde dan DT tot nu toe! Zelfs nam de slechtste president ooit afscheid met een veel hoger getal ( 2.9%) dan welke Trump tot nu toe gehaald heeft. Dit betekent dus dat de economische groei onder DT aan het afnemen is.

Maar zijn matige cijfers weerhouden DT er niet van om zichzelf, en op z'n best magere resultaten, de hemel in te prijzen. En wie anders beweert geeft fakenews!

Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr aug 11, 2017 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Gepubliceerd op 11 aug. 2017

FULL INTERVIEW: "CNN Tonight with Don Lemon" - Don Lemon interviews former Director of National Intelligence James Clapper on Donald Trump, North Korea, & the Russia investigation!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Dat van Clinton klopt dus niet en bij dat van Obama heeft DT nog niet een aanstalten gemaakt om te beëindigen. Tijdens de verkiezingen wist Trump het allemaal zo goed. De nucleaire Iran zou een streep doorgaan net zoals hij Obamacare op z'n eerste werkdag al zou vervangen met iets zoveel beters. Face it, de politiek van Trump is bagger! Wat doet een president in zo'n geval?
Trump sluit militair ingrijpen in Venezuela niet uit om crisis in dat land te bezweren

President Trump dreigt met een ongespecifieerde 'militaire optie' voor Venezuela om de crisis in dat land te bezweren. Wat hij precies bedoelde met die opmerking werd niet duidelijk.
https://www.volkskrant.nl/buitenland/tr ... ~a4510878/
Ik zie het er wel van komen! Tijdens de verkiezingen zei Trump nog dat Amerika niet de politieagent van de wereld is maar het is duidelijk dat we zijn verkiezingspraat niet als leidraad voor huidige verwachtingen moeten nemen.

We zijn in de zevende maand van Trump's presidentschap en hij heeft al twee militaire acties op z'n naam. Een mislukte ingreep in Jemen met tientallen doden, welke hij een groot succes noemde, en natuurlijk was er Syrië. Hoe dan ook Trump weet elk conflict goed op de spits te drijven. Dat doet ie met Noord-Korea en nu ook Venezuela. Ik zou er niet van opkijken dat Venezuela het nieuws de komende tijd gaat beheersen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Ik zie het er wel van komen! Tijdens de verkiezingen zei Trump nog dat Amerika niet de politieagent van de wereld is maar het is duidelijk dat we zijn verkiezingspraat niet als leidraad voor huidige verwachtingen moeten nemen.

We zijn in de zevende maand van Trump's presidentschap en hij heeft al twee militaire acties op z'n naam. Een mislukte ingreep in Jemen met tientallen doden, welke hij een groot succes noemde, en natuurlijk was er Syrië. Hoe dan ook Trump weet elk conflict goed op de spits te drijven. Dat doet ie met Noord-Korea en nu ook Venezuela. Ik zou er niet van opkijken dat Venezuela het nieuws de komende tijd gaat beheersen!
Niks om je zorgen over te maken. Ik ben dat gewend van Amerikaanse presidenten. ALLEMAAL! Ze hebben een grote bek waar het aankomt om voor God te spelen. Heel Zuid-Amerika valt onder hun invloedssfeer. Mazzel dat het destijds niet in Cuba is gelukt. Die atoomkoppen stonden destijds terecht goed opgesteld richting Amerika. Ter verdediging van het land. En Venuzuela? Misschien lukt het nog tijdig inkopen te doen voor de kerst in Noord-Korea. [icon_lol.gif]

Misschien heb ik het mis. Maar als er een land is dat zich bijna altijd verzet heeft tegen democratie dat niet in hullie straatje past, dan is het wel de VS. Raar? Ja! Maar wel waar. Neemt niet weg dat ik die politiek accepteer zolang de VS het mij eens is dat moslims niet deugen en dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort Islam. Islam is een gevaar voor de beschaafde mens, groter dan het communisme.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Het laatste nieuws: Het Pentagon stuurt geen schepen meer richting NK en ook worden er geen troepen gemobiliseerd op Guam noch zijn er evacuaties. Heeft Kim Jung Un iets gezegd dat dit is gerechtvaardigd? Wat lost dit conflict met NK zich toch snel op. Het heeft er alle schijn van dat het conflict met Noord-Korea snel vervangen wordt door een met Venezuela. Dat is wel zo veilig! De gebeurtenissen daar moeten als een geschenk uit de hemel komen!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Het laatste nieuws: Het Pentagon stuurt geen schepen meer richting NK en ook worden er geen troepen gemobiliseerd op Guam noch zijn er evacuaties. Heeft Kim Jung Un iets gezegd dat dit is gerechtvaardigd? Wat lost dit conflict met NK zich toch snel op. Het heeft er alle schijn van dat het conflict met Noord-Korea snel vervangen wordt door een met Venezuela. Dat is wel zo veilig! De gebeurtenissen daar moeten als een geschenk uit de hemel komen!
Jij neemt Trump serieus? Ik dacht het niet. Welnu, dat geldt ook voor mij.

Volgens mij regeren in Amerika, reeds vanaf het prille begin, de enige echte machthebbers, de mensen achter

HET KAPITAAL

Om geld wordt gemoord, oorlogen gevoerd, ouders afgeslacht, vrienden verloochend, mensen de keel door gesneden. Dominees kunnen ervan naar de hoeren.

God heeft altijd geld nodig.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hans v d Mortel sr schreef:Jij neemt Trump serieus? Ik dacht het niet. Welnu, dat geldt ook voor mij.

Volgens mij regeren in Amerika, reeds vanaf het prille begin, de enige echte machthebbers, de mensen achter

HET KAPITAAL
Ik lees hier geregeld over de zogenaamde Deep State. De lieve man waar deze thread overgaat zou daar steeds het slachtoffer van zijn. Nou ben ik normaal niet zo weg van al dit soort samenzweringstheorieën maar daartegenover staat dat ik David Cay Johnston heb leren waarderen. In 2014 zei hij dat elke presidentskandidaat een Wallstreet kandidaat is, oa Obama geeft hij als voorbeeld. Van Trump, van wie in 2014 nog niet bekend was dat hij zich kandidaat zou stellen, lijkt me dat wel duidelijk. Hij mag dan campagne tegen Wallstreet gevoerd hebben, Wallstreet zelf kende zijn ware programma. Als David Cay Johnston gelijk heeft mag je die conclusie trekken.
Gepubliceerd op 3 sep. 2014

Mr. Johnston, a leading investigative journalist, says everybody who gets to make a serious run for President is a Wall Street candidate; weakening the estate tax is one way billionaires defend their power and fortunes
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump en Noord-Korea: walk the walk, talk the talk

Geplaatst op 12 augustus 2017

Afbeelding

Het politieke steekspel rond Noord-Korea is begonnen. De deling van Korea in een communistisch en kapitalistisch gedeelte na WO2 loopt ten einde. Kim Jong-un heeft zijn hand overspeeld met dreigementen, nu met een dreigende aanval op Guam.

Waar of niet, en ik vermoed het laatste, de Amerikaanse inlichtingendiensten hebben bekendgemaakt dat Noord-Korea technisch in staat is langeafstandraketten te bewapenen met atoomkoppen. Iets waarvan president Trump, maar ook zijn voorgangers, hebben aangegeven dit niet te tolereren.

Zoals het hoort in de Aziatische cultuur heeft Trump zijn tanden laten zien: “Fire and Fury”, “Armed and Ready”, “Locked and Loaded”. Een schending van territoriaal gebied is de Red- Line die de VS er, zonder aarzeling, toe zal dwingen aan te vallen. En dit weet Noord-Korea, dus zal het dit nooit proberen.

Maar nu worden de scenario’s in kaart gebracht: Noord-Korea beweegt niet, maar als ze stil blijft zitten, heeft niet Trump een probleem, maar China en in mindere mate Rusland. Want een gek heeft volgens de VS de middelen hun metropolen in de as te leggen! En ook dit kan niet getolereerd worden. China, dat aast op de grondstoffen in Noord-Korea, moet dus iets. De eerste stap is meegaan (samen met Rusland) met de door de VS voorgestelde sancties in de Veiligheidsraad.

Trump heeft de langste adem, en als hij zich focust op de verdediging van Japan en Zuid-Korea, komt hij als winnaar uit de bus. Wellicht moet hij, net als Reagan, een nieuw ‘Star Wars’ – programma propageren met intensieve samenwerking met Israël...

Door: “Manna”

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/12 ... -the-talk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is dit soms de Manna die 'Hibrow Special War Strategic and Political Analysis Studies' heeft gestudeerd aan Harvard, en daar, alvorens met de studie te beginnen met een eredoctoraat is omhangen vanwege hullie opmerkelijk politiek richtingsgevoel? :roll: :cry:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

:nietverstaan:
“Samenzwering in Witte Huis zelf om Trump af te zetten”

Zijn de laatste dagen van Donald Trump als Amerikaans president geteld? Volgens Anthony Scaramucci zijn er alleszins mensen in het Witte Huis zelf die daarop aansturen.

Scaramucci werd half juli aangesteld als nieuwe communicatiedirecteur van het Witte Huis, om al na een tien dagen weer aan de deur te worden gezet. Volgens de man zijn er meerdere mensen in de entourage van de president zelf die hem tegenwerken en die zelfs samenzweren tegen de president. “Er zijn ‘elementen’ in Washington en zelfs in het Witte Huis die proberen om mijnheer Trump af te zetten”, zo beweert Scaramucci in een gesprek met ABC News. “Wat er in Washington gebeurt....is dat de president geen vertegenwoordiger is van het politieke establishment. Er zijn mensen die beslist hebben dat ze hem willen buitengooien.”

Op de vraag om wie het dan ging, reageerde Scaramucci met: “Ik heb al een aantal namen genoemd. Er zijn een aantal strategische veranderingen aan de gang.”Volgens Scaramucci weet Trump wie de lekken in het Witte Huis zijn. “Hij weet wie alleen zijn eigen belangen verdedigt en wie de agenda van de president ondermijnt.” Trump zou mee loyaal volk het Witte Huis moeten binnenbrengen om zijn agenda te kunnen uitvoeren, vindt Scaramucci nog.

Het interview met ABC News is het eerste dat hij geeft sinds hij in juli ontslagen werd.

De passage van Scaramucci als hoofd Communicatie in het Witte Huis ging niet onopgemerkt voorbij. De man botste meteen frontaal met Sean Spicer, de woordvoerder van de president, die daarna ontslag nam. Ook de stafchef van Trump, Reince Priebus, stapte op na kritiek van Scramucci. Die had in een gesprek met The New Yorker Priebus een “verdomde paranoïde schizofreen” genoemd. Ook Steve Bannon, een topstrateeg van Trump, kreeg een veeg uit de pan van Scaramucci. De communicatiedirecteur werd daarop ontslagen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Deze logica deugt niet. Omdat hij niet de uitvinder was, zou hij automatisch tegenstander zijn? Hallo!
Hij zal er wel neutraal tegenover gestaan hebben. Ik heb het nog s opgezocht en het zat zo: Lee schreef in de jaren 1850-dus voor de burgeroorlog-dat het een vergissing was om al die zwarten naar Amerika te halen . Maar nu ze er eenmaal waren vond hij dat ze het in Amerika beter hadden dan in hun Afrikaanse thuislanden. Vooral die laatste uitspraak werd en wordt hem kwalijk genomen door de zelfverklaarde vrijheidsdenkers. Hoewel het gewoon waar zou kunnen zijn natuurlijk. Ik denk het wel, want in het tegengestelde geval zouden alle Amerikaanse zwarten nu ze de kans hebben zich reppen om terug naar mama Afrika te vliegen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: . . . Maar nu ze er eenmaal waren vond hij dat ze het in Amerika beter hadden dan in hun Afrikaanse thuislanden.
NEE! De 'eerlijke' vinder behoort het 'gevondene' terug te geven aan de RECHTMATIGE eigenaar. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Bepaalde personen in Nederland zijn zo boos op Trump, omdat hij deze bovenstaande cartoon retweet . Want vreselijk. Trump gooit een CNN reporter voor de trein is de beschuldiging.

Bijvoorbeeld een zekere Erik Mouthaan (North-America correspondent Dutch RTL Nieuws) gaat uit zijn dak. Hij twittert...
President VS retweet dit plaatje waarin CNN verslaggever onder een trein komt.
Komt ook daags nadat demonstrant sterft nadat ze geschept werd door een auto bestuurd door extreemrechtse activist
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Voor een ieder die nog niet overtuigd is van de standpunt van president Trump over de KKK.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Bepaalde personen in Nederland zijn zo boos op Trump, omdat hij deze bovenstaande cartoon retweet . Want vreselijk. Trump gooit een CNN reporter voor de trein is de beschuldiging.
Debiel links snapt die cartoon dus weer niet. De CNN reporter is ongedeerd en helpt mee de sporen vrij te maken van belemmeringen voor de Trump Train. Er wordt helemaal niemand op de sporen geworpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Deze week bewees Trump voor de zoveelste keer wat voor amateur hij in de politiek is. Na de ongeregeldheden in Charlottesville waarbij een dode viel wist hij niet veel meer te melden dan dat er ook goeie neonazi's en Jodenhaters zijn. Hij zal het niet zo bedoeld hebben maar dit is wel waar het op neer komt. Elke burgemeester zou het beter gedaan hebben en gekomen zijn met iets als wat Obama zei, 'niemand wordt met haat geboren', en we gaan over naar de orde van de dag.

Het is bepaald ook niet mals wat Trump's eigen Republikeinse partijgenoten van de zaak vinden. Ik hoor alleen maar stilte of afkeurende geluiden...



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Het is bepaald ook niet mals wat Trump's eigen Republikeinse partijgenoten van de zaak vinden. Ik hoor alleen maar stilte of afkeurende geluiden...

Nou ik niet hoor. Ik hoor ook heel veel goedkeurende geluiden. Het is volgens mij maar net wat je wil horen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump´s taboebreuk

Geplaatst op 17 augustus 2017

Afbeelding

De Amerikaanse president Trump heeft een taboe gebroken. Nee, niet wat de linkse Amerikaanse vooraanstaande media en hun steeds nog om een paar verdraaiingen gillende Duitse kopieerders bedoelen wanneer ze hem na de dood van een linkse demonstrante in Charlottesville net zo verbeten als feitenvrij beschuldigen van het niet voldoende afstand nemen van “racistisch geweld”.

Voor links-liberale stroomlijn-media is het al een provocatie om extremistisch geweld van links en rechts op dezelfde wijze te veroordelen. Dat hij dit standpunt tijdens zijn persconferentie ook nog bevestigt en het aandeel van gewelddadig links in de escalatie in Charlottesville opnieuw bij de naam genoemd heeft, zorgt ervoor dat ideologiejournalisten koken van woede.

Straatterreur van de “Antifa”
Trump´s weigering om onderscheid te maken tussen “goed” links en “slecht” rechts geweld is een aanslag op hun zichzelf aangemeten discussiegezag. Des temeer toen hij extremistisch, gewelddadig links een pakkend etiket opplakte: “#AltLeft”, een rechtstreekse echo op het door links gelanceerde schrikbeeld “AltRight” – “Alternative Right”, waaronder de liberale, conservatieve, rechts-intellectuele en Trump-aanhangers samen met uitgesproken nazi´s en extremisten in één pot worden gegooid.

Amerika heeft een probleem met links geweld. Met de straatterreur van de marxistische “Antifa” tegen andersdenkenden, met het openlijk tegen blanken gerichte racisme van bewegingen zoals “Black Lives Matter”. Wie zich tegen hen verzet, is “nazi” en “racist” en vogelvrij. De excessen, die ze daarmee rechtvaardigen, worden niet zelden door dezelfde krachten goedgepraat en gedekt die onmiddellijk huilen van verontwaardiging als geweld van de andere kant niet als in een reflex en uitsluitend veroordeeld wordt.

Dat is de logica van de burgeroorlog. Die wordt door links heel reëel beoefend. De linkse meute, die “vanwege Charlottesville” in North Carolina een monument ter ere van een soldaat van de Confederatie verwoestte, is daarvoor een teken aan de wand. De fronten van de anderhalve eeuw geleden plaatsvindende burgeroorlog, die tot de propaganda van de zegevierende kant over de strijd tegen de slavernij gereduceerd wordt, worden weer opengereten. Ook in Charlottesville ging het in het begin om een goedgekeurde demonstratie tegen de afbraak van een monument voor generaal R. Lee, die radicaal links niet kon verdragen.

Ideologie-val
Net zomin als links president kan verdragen, die aan beide kanten tussen fatsoenlijke mensen en onacceptabele geweldplegers wil differentiëren. Trump heeft de dubbele moraal sarcastisch samengevat: moeten binnenkort ook standbeelden van Washington en Jefferson neergehaald worden, die immers ook “slavenhouders” waren?

Maar nee, dat waren immers de goeden, trapt zelfs de eerder serieuze “Neue Zürcher Zeitung” in de ideologie-val. De president zou geen “moreel kompas” hebben, omdat hij niet, zoals zijn voorganger, onvoorwaardelijk voor één kant partij zou kiezen. Trump´s taboebreuk heeft het meten met twee maten, dat het politieke klimaat vergiftigt, meedogenloos aangesproken en aan het eigenmachtige linkse geweld met “#AltLeft” een naam gegeven waarmee het in het vervolg benoemd kan worden. Dat zal het linkse media-establishment hem niet snel vergeven.

Bron: https://jungefreiheit.de

Auteur: Michael Paulwitz

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/17 ... aboebreuk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:Deze week bewees Trump voor de zoveelste keer wat voor amateur hij in de politiek is. Na de ongeregeldheden in Charlottesville waarbij een dode viel wist hij niet veel meer te melden dan dat er ook goeie neonazi's en Jodenhaters zijn. Hij zal het niet zo bedoeld hebben maar dit is wel waar het op neer komt.
Kun je een citaat of citaten van Donald Trump quoten waaruit dit onmiskenbaar afleidbaar is?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Deze week bewees Trump voor de zoveelste keer wat voor amateur hij in de politiek is. Na de ongeregeldheden in Charlottesville waarbij een dode viel wist hij niet veel meer te melden dan dat er ook goeie neonazi's en Jodenhaters zijn. Hij zal het niet zo bedoeld hebben maar dit is wel waar het op neer komt.
Kun je een citaat of citaten van Donald Trump quoten waaruit dit onmiskenbaar afleidbaar is?
Trump zal vast ergens iets geroepen hebben dat er ook goede moslims zijn, dat is hetzelfde denk ik. :greeting2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Ik hoor wat heel anders. Maar dat is een kwestie van welke media je beluistert.

Trump on Charlottesville: Why he’s right and media is wrong
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Het is niet vreemd dat Amerikanen voor Trump gekozen hebben.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Trouw weet mij te melden:
"Trumps historische speech verbijstert VS van links tot rechts"
En dan krijg ik te horen dat ik niet verbijsterd moet zijn maar ontzet.
. "De VS, en de wereld, zijn ontzet."
Voorlopig is mij alleen duidelijk dat de media zeer ontzet zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie