Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Hoi Zwartmeer. :greeting2: In het Laatste nieuws staat ook een geinig artikel over President Trump. Misschien de moeite waard om dat hier te posten?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Dit soort discussies krijg je als iemand die zich met onderwerpen waar ie geen enkel benul van heeft gaat bezighouden. Eigenlijk is dat, in deze, politiek in het algemeen. Trump wordt hier toch helemaal schaakmat gezet? Wat zou ie nog kunnen zeggen?

Afbeelding
Ik vermoed eerder dat Theresa May schaakmat gezet wordt. Maar ja, wij ( jij en ik ) zien dingen anders.

Wie de dingen ook niet door een zwartmeer bril bekijkt is Robert Spencer . Hij schrijft...

I’m not sure we’re doing just fine, but Trump is right that the real problem is jihad terror and Sharia supremacism, and British authorities want to ignore that and shoot the messenger.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Hoi Zwartmeer. :greeting2: In het Laatste nieuws staat ook een geinig artikel over President Trump. Misschien de moeite waard om dat hier te posten?
Bedoel je deze? https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-t ... ~aabfb41f/

Dat verhaal kende ik min of meer al. Geestesziek of niet, het is mij al lang duidelijk dat hij op z'n minst een stoornis heeft. Deze stoornis lijkt verdomd veel op wat Charles Manson ook had.
Robert Spencer . Hij schrijft...

I’m not sure we’re doing just fine, but Trump is right that the real problem is jihad terror and Sharia supremacism, and British authorities want to ignore that and shoot the messenger.
Trump heeft wel gelijk met z'n aanval met anti-islam uitspraken maar wordt meteen terechtgewezen: Dagelijks zijn er mass-shootings in de USA (de meesten halen de kranten hier niet eens) en er wordt een veelvoud aan moorden gepleegd vergeleken bij Engeland. Hier staat ie toch met de mond vol tanden? We hebben het wel over de president van de USA! Dit krijg als je in een opwelling zonder na te denken maar wat in het rond tweet.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik vermoed eerder dat Theresa May schaakmat gezet wordt. Maar ja, wij ( jij en ik ) zien dingen anders.
We hebben het over een president die maar klaagt over fakenews, maar alles wat ie voor z'n neus krijgt en gebruiken kan, zonder te controleren, de wereld inbrengt. Dan komen er nog eens een bijna 2000 leugens bij die hij dit jaar produceerde. Het wil er bij mij niet in dat zo'n man die uitbulkt van de oneerlijkheid 'onze zaak' op enigerwijze dient. Hij trekt juist alles met hem mee naar beneden.

Voor zover ik begrepen heb was die jongen in de video geen moslim. Op Geenstijl, niet bepaald de meeste linkse media, wordt dit ook gezegd:
LOL. Real Donald Trump retweet Dumpertvideo

https://www.geenstijl.nl/5139660/lol-re ... pertvideo/

KIJK DWDD. Trump laat wel gewoon het Dumpertlogo staan.

OK geinig voor te lachen. De President van de Verenigde Staten laat zojuist zijn altijd jeukende twittervinger los op een oer-Hollands krukschopfilmpje uit Monnickendam, Nederland. Mankende jongeman wordt onderuit geschopt door - volgens de tweet - een moslimmigrant. Op Dumpert heette het krukkenknul krijgt laffe klappen. Daar geen video meer te vinden, want dankzij Dumpert werd de dader opgespoord & aangehouden. Bovendien was de dader geen moslim, laat staan een migrant, maar gewoon een Nederlander. MAAR HEE, laat die feiten vooral geen drempel vormen voor The Donald wanneer hij bij wijze van ontwaakritueel ff een miniserie moslimkritische retweets wil rammen. Jayda Fransen is overigens van de neoracistische kruisvaarders (letterlijk) van Britain First. Zeg maar het CNN van de straatmarcheerders. Qua dat u weer ff weet waar POTUS zijn mosterd haalt.
President Donald Trump's Mental State An 'Enormous Present Danger'
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:We hebben het over een president die maar klaagt over fakenews, maar alles wat ie voor z'n neus krijgt en gebruiken kan, zonder te controleren, de wereld inbrengt.
FBI and Justice Department officials recently told House Intelligence Committee investigators that they could not verify any of the document’s assertions about collusion, according to a report, and not one Democrat has made a peep in response — in stark contrast with the past.
Dit zijn de feiten. De president klaagt terecht: links schrikt voor niets terug om de man verdacht te maken. Zwartmeer huilt graag mee met de wolven in het bos.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Trump heeft wel gelijk met z'n aanval met anti-islam uitspraken maar wordt meteen terechtgewezen: Dagelijks zijn er mass-shootings in de USA (de meesten halen de kranten hier niet eens) en er wordt een veelvoud aan moorden gepleegd vergeleken bij Engeland.
Dat was onder alle vorige Amerikaanse presidenten toch ook al ? Wat heeft Trump daar specifiek mee te maken ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Trump heeft wel gelijk met z'n aanval met anti-islam uitspraken maar wordt meteen terechtgewezen: Dagelijks zijn er mass-shootings in de USA (de meesten halen de kranten hier niet eens) en er wordt een veelvoud aan moorden gepleegd vergeleken bij Engeland.
Dat was onder alle vorige Amerikaanse presidenten toch ook al ? Wat heeft Trump daar specifiek mee te maken ?
Blijf bij de les a.u.b.!

Dus omdat er in Amerika veel zwarten wonen en er daarom ontzettend veel moorden worden gepleegd mag Trump niets meer zeggen over de Islam. Laten we verdorie het argumenten-niveau op een hoog peil houden!


Afbeelding
Anti-Trump koppel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump twittert weer – Londen verontwaardigd: “May kan zich beter bezighouden met het islamitisch terrorisme in GB”

Geplaatst op 1 december 2017

Afbeelding

De Amerikaanse president Donald Trump heeft zichzelf opnieuw in een moeilijk parket gebracht bij de politiek correcten. Deze keer, omdat hij via Twitter video´s van de rechtse Britse partij Britain First had verbreid. De opnames staan al langer op internet. In een video wordt een jongen op krukken in elkaar geslagen. Een andere laat zien hoe een groep mensen een jonge man van een dak dringt. In de derde video vernielt een bebaarde man een standbeeld van Maria. In de omschrijvingen van Britain First wordt erop gewezen dat het bij alle daders om moslims gaat.

De Britse regering toonde zich geërgerd over de nieuwe presidentiële tweets. De woordvoerder van minister-president May verklaarde: “Het is fout van de president dit gedaan te hebben.” Britain First zou proberen de Britse samenleving te splijten door het gebruik van “met haat vervulde verhalen”. “De Britse samenleving wijst deze bevooroordeelde frasen van de rechts-extremen merendeels af.” Want deze zouden het tegenovergestelde van “fatsoen, tolerantie en respect” zijn – waarden, waarvoor Groot-Brittannië zou instaan.

De repliek uit het Witte Huis liet niet lang op zich wachten. Eerst wees de woordvoerster van het Witte Huis, Sarah Sanders, erop dat de video´s een “reële bedreiging” lieten zien. Het zou om de noodzaak van de nationale veiligheid en militaire uitgaven gaan. “Dat zijn heel reële dingen, daar is niets fout aan.”

Daarop nam Trump zelf het woord en deed er een schepje bovenop: de Britse premier zou zich beter bezig kunnen houden met het “verwoestende radicale islamitisch terrorisme” in Groot-Brittannië.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/01 ... sme-in-gb/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Triomf for Trump: belastingplan is er door

De Amerikaanse Senaat heeft vannacht een ambitieuze fiscale hervorming goedgekeurd, een belangrijke overwinning voor president Donald Trump.
Het ontwerp – een van de meest ingrijpende belastinghervormingen in de Verenigde Staten sinds decennia - werd na veel allerlaatste amendementen tenslotte met 51 tegen 49 stemmen goedgekeurd. De Democraten waren ziedend over de korte tijd die de senatoren kregen de wijzigingen te bestuderen. Voor Donald Trump wordt het de eerste grote hervorming van zijn mandaat. 'We zijn een stap dichterbij gigantische belastingverlaging voor werkende families in heel Amerika...Kijk er naar uit het definitieve plan te ondertekenen vóór Kerstmis'', tweette hij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zucht. :unhappy: Democraten in Amerika hebben kritiek op de manier hoe President Trump en zijn vrouw, kerstfeest vieren.

Trump heeft namelijk tijdens het verlichten van de nationale kerstboom, het Christelijke kerstverhaal verteld...

Fout. : nono3: Mag niet...Dat deed Obama ook niet, dus hoeft Trump dat ook niet te doen.
Media BASHES Trump Over ‘Merry Christmas’ Message

There’s nothing liberals hate more than Christians and America.

So, of course they’re attacking President Trump for his “CHRISTMAS message.”

The Washington Post and other left-wing media are slamming the words of President Donald Trump at the lighting of the national Christmas tree.

Trump followed through with his campaign promise to keep the focus on the Christian message of Christmas.

“Melania and I are full of joy at the start of this very blessed season,” Trump said, “the celebration of the birth of our Lord and Savior, Jesus Christ.”

Washington Post columnist Petula Dvorak, however, is protecting the legacy of former President Barack Obama, whom she writes was not a Grinch when it comes to wishing “Merry Christmas” and celebrating the holy day.
  • “He even signed an executive order giving federal employees Christmas Eve off” in 2012, she defends Obama.

    Dvorak continues, complaining as well about Melania Trump’s choice of Christmas decorations:

    But they’re saying it was President Trump who brought “Merry Christmas” back to the White House. Or at least that’s the story being peddled by Fox News, a handful of conservative bloggers and the White House itself
.
Want de kerstdecoratie van het Witte Huis ziet er ook niet uit volgens de Washington Post columnist Petula Dvorak,
The unveiling of first lady Melania Trump’s Christmas decorations this week — including an oddly stark and ominous hallway of bare, shadowy branches that launched a thousand memes — was hailed as some kind of victory for tradition. As though the Obamas did away with every scrap of Christmas cheer for the past eight years and ate tofurky under a Festivus tree. In kente cloth.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben een pure dus overtuigde atheïst. Ook ik moest kiezen in het leven. Tja . . . je kunt ook een vraag in deze richting beantwoorden met: "Ik ben niks, ik weet niks, ik ben als een moslim."

Voor mij is het van belang dat het christendom blijft en Islam verdwijnt. Uiteraard met alle moslims in het zinkende scheepswrak van de Islam, tezamen met de vergane glorie van de Koran.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:Dit soort discussies krijg je als iemand die zich met onderwerpen waar ie geen enkel benul van heeft gaat bezighouden. Eigenlijk is dat, in deze, politiek in het algemeen. Trump wordt hier toch helemaal schaakmat gezet? Wat zou ie nog kunnen zeggen?

Afbeelding
Hij heeft 100 % gelijk inzake de grenzeloze naïviteit van Europa inzake de open grenzen voor invasies van Jihadisten.

https://www.elsevierweekblad.nl/buitenl ... is-565242/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: Hij heeft 100 % gelijk inzake de grenzeloze naïviteit van Europa inzake de open grenzen voor invasies van Jihadisten.
De invasie van die paar Jihadisten stelt niks voor in vergelijking met de eerdere invasies van al die tientallen miljoenen veelal Marokaanse moslims en in in mindere mate Turkse moslims die dezelfde leer aanhangen.

Zolang een mens zich nazi of moslim noemt dient hij uit onze samenleving met de nek aangekeken worden. Je laat toch geen nazi (met hakenkruisherkenning) een ambt in het stadhuis bekleden? Toch gebeurt dit door gelijkwaardige voor het geloofsfascisme Islam uitkomende, voornamelijk Marokkaanse, kopvod sletten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Heel verstandig. Maar ik ben bang dat dat de "vluchteligen" die niet meer naar Amerika mogen, nu extra gedumpt worden in Europa.

But so be it. Elke staat zou zijn eigen burgers op de eerste plaats moeten zetten.
VS niet meer achter VN-vluchtelingendocument

De Verenigde Staten staan niet langer achter een intentieverklaring van de Verenigde Naties over de vluchtelingenproblematiek. In de internationale verklaring uit september 2016 nemen de ondertekenaars zich voor de stromen vluchtelingen beter te begeleiden en de rechten van de verdrevenen beter te beschermen en waar mogelijk hun integratie door opleiding en werk te bevorderen. Hier moet volgens het document in 2018 een internationaal verdrag over komen.

Washington wil helemaal op eigen houtje bepalen wie het toelaat en ziet niets meer in de verklaring, die destijds onder president Barack Obama werd goedgekeurd.

De Amerikaanse ambassadeur bij de VN, Nikki Haley, heeft dit weekeinde de VN-chef António Guterres laten weten dat Washington van de intentieverklaring afziet. Volgens Haley heeft geen enkel ander land zo veel voor migranten gedaan als de VS en zijn de Amerikanen daar trots op. Maar de beslissingen over het beleid ten aanzien van immigratie moeten door uitsluitend Amerikanen worden genomen. Het internationale plan past daar niet bij, volgens Haley.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een aantal smerige volgzame landen van de viezigheid en onmenselijkheid, gepredikt door de Arabische profeet en psychopaat Mohammed, weigerden destijds en nog steeds, de Verklaring van de Rechten van de Mens te ondertekenen.

Ze hielden liever vast aan de beginselen van de pedofiele geestesgestoorde Arabische oorlogscrimineel Mohammed en kwamen met een eigen verklaring vanuit hun erbarmelijk primitief heidense woestijngeloof dat in de wereld bekend staat als geloof in terrorisme, ook wel Islam genoemd.

Trump heeft heel veel enorm verstandig gelijk. Hij is beslist geen domme man. Was hij een vrouw dan was hij beslist geen dom wijf zoals DDR-Mutti Frau Merkel.

Geef mij maar een vent met ballen in plaats van een stel Europese eunuchen die geleid worden door beschavingshoer je weet wel wie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:
Zwartmeer schreef:Dit soort discussies krijg je als iemand die zich met onderwerpen waar ie geen enkel benul van heeft gaat bezighouden. Eigenlijk is dat, in deze, politiek in het algemeen. Trump wordt hier toch helemaal schaakmat gezet? Wat zou ie nog kunnen zeggen?

Afbeelding
Hij heeft 100 % gelijk inzake de grenzeloze naïviteit van Europa inzake de open grenzen voor invasies van Jihadisten.

https://www.elsevierweekblad.nl/buitenl ... is-565242/
Een van de grote kritieken die Trump krijgt op het plaatsen van die islam video' is dat er geen enkel beleid bij te ontdekken valt. Voor hetzelfde doet ie het volgende week weer, maar ook net zo gemakkelijk een half jaar niet. Het lijkt er heel erg op dat het uit een opwelling voortkomt. Wat is hier goed aan? En wat is er goed aan video' te gebruiken die (zoals die Nederlandse) helemaal niet ter zake zijn? Of over zaken te spreken zoals de Green Bowling massacre of aanslagen in Zweden die nooit hebben plaatsgevonden? Waarom dient zoiets de zaak van de anti-islam? Wat moet een niet-weter hieruit afleiden? Dat het wel meevalt met de islam gezien het vele fake-materiaal dat gebruikt wordt om voor de islam te waarschuwen? Is er niet beter?

Maar wat hiermee impliciet ook kwalijk is, is dat Trump ergens zomaar, Amerikanen in den vreemde, maar in gevaar brengt. Niemand ziet het aankomen. Ik vermoed dat zelfs Wilders om deze reden een stapje terug heeft gedaan. Zijn filmpje Fitna heeft destijds goed z'n werk gedaan. Ik meen dat hij ooit aan een opvolger werkte die, meen ik, nooit verschenen is. Zou die wel verschijnen dat zou hij dat op z'n minst moeten aankondigen lijkt me. Dan kunnen Nederlanders, die om wat voor reden dan ook in zo'n kut-land zijn, daar rekening mee houden.

Wat ik maar zeggen wil is dat daden van iemand die zeer anti-islam is niet per definitie altijd verstandig of goed hoeven te zijn. Hoe dan ook Wilders doet het met beleid en verstand. Trump hoor er voor hetzelfde helemaal nooit weer over of misschien morgen alweer. Als het Trump echt zo interesseert zou hij er ook bekwame mensen voor kunnen aantrekken. Robert Spencer misschien? Dat zal wel niet gebeuren, Trump zijn beste adviseer is volgens hemzelf hijzelf.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Het blijkt dat het Team dat (vermeende) samenwerking onderzoekt tijdens de verkiezingen tussen Trump en de Russen nogal een anti-Trump houding heeft.

Dus de vraag is hoe onafhankelijk is het Mueller Team en krijgt Trump een eerlijk onderzoek?

Anti-Trump Text Messages Show Pattern Of Bias On Mueller’s Team
http://dailycaller.com/2017/12/04/anti- ... lers-team/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

@Zwartmeer,

Ik wil een ieder aanraden dit interview met onderzoeksjournalist voor de Wall Street Journal in z’n geheel te beluisteren zodat een ieder eindelijk eens ophoudt met het verspreiden van die onzin over Trump:

http://dailycaller.com/2017/12/02/journ ... site-share
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Het blijkt dat het Team dat (vermeende) samenwerking onderzoekt tijdens de verkiezingen tussen Trump en de Russen nogal een anti-Trump houding heeft.

Dus de vraag is hoe onafhankelijk is het Mueller Team en krijgt Trump een eerlijk onderzoek?

Anti-Trump Text Messages Show Pattern Of Bias On Mueller’s Team
http://dailycaller.com/2017/12/04/anti- ... lers-team/
Ik begrijp dat niet. So what als die onderzoeker iets tegen Trump heeft. Dan doet ie zijn werk, waar ie voor ingehuurd is, alleen maar beter. Als men onderzoek doet naar de Hells Angels dan wordt ook niet de vraag gesteld of de onderzoekers iets tegen de Hells Angels hebben. Het trouwens zeer waarschijnlijk dat ze bevooroordeeld zijn en er een afkeer van hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Het blijkt dat het Team dat (vermeende) samenwerking onderzoekt tijdens de verkiezingen tussen Trump en de Russen nogal een anti-Trump houding heeft.

Dus de vraag is hoe onafhankelijk is het Mueller Team en krijgt Trump een eerlijk onderzoek?
Je moet stekeblind zijn en stokdoof om de aanwijzingen dat het goed fout zit, met team-Trump in deze, niet op te merken. Van de vele voorbeelden pak ik er twee.

Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat team-Trump met de Russen iets te bespreken hadden wat niemand mag weten. De Russen waren, volgens de Washington Post, die dit verhaal de wereld inbracht, onthuts. Dat iemand op regeringsniveau zo dom en naïef kan zijn! Kushner ontkende niet de poging tot het opzetten van zo'n kanaal (dat kon ie blijkbaar niet), maar gaf een andere verklaring ervoor. Het kanaal dat hij opzetten wou was bedoeld om zonder pottenkijkers de situatie in Syrië, met de Russen, te bespreken!

Hoe geloofwaardig is het dat team-Trump iets urgents met de Russen, betreffende Syrië, te bespreken heeft, wat voor de eigen veiligheidsdiensten en inlichtingendiensten verborgen moet blijven? De Russen zijn dan wel volledig op de hoogte. Een veel betere verklaring zou zijn dat elke beweging van Trump en zijn mensen sinds hij de verkiezingen won bij de inlichtingendiensten geregistreerd wordt. Iets met de Russen bespreken, wat het daglicht niet kan verdragen, is onmogelijk geworden. Vandaar die backchannel via de Russische ambassade!

Zo heeft Trump James Comey mede (waarschijnlijk alleen maar) ontslagen om het onderzoek naar Russische inmenging in de verkiezen. Dit zijn Trump's eigen woorden! Hij zei erbij dat er een pak stress van hem afgevallen is met Comey's ontslag. Dat is toch al praktisch een bekentenis? Voor iemand die onschuldig is en niks te verbergen heeft zou het Ruslandonderzoek een non-item moeten zijn i.p.v. dat het stress veroorzaakt.

De Russische inmenging is een feit, met of zonder Trump. Er is niemand in de Amerikaanse politiek die dit betwist. Zou Trump onschuldig zijn dan zou hij zich ervoor inzetten dat het onderzoek zo goed mogelijk wordt uitgevoerd. Maar wat hij doet is liegen tegenwerken en onderzoekleiders ontslaan. Uit niks blijkt dat hij achter het onderzoek staat. Dat is toch wel rare houding voor een onschuldige die nergens mee te maken heeft...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Herinner je de backchannel nog die schoonzoon Kushner met de Russen, via hun ambassade, probeerde op te zetten? Dat suggereerde toch heel erg dat ...
Interpretaties en vermoedens. Moet dit bewijs voorstellen?
Ik vind dat altijd heel grappig bij Zwartmeer:
- als het Trump betreft, is een vermoeden of 'de schijn van' wel genoeg om te gaan zagen aan stoelpoten;
- als het de fake-news brigade betreft, is het waar totdat bewezen is 'beyond reasonable doubt' dat het idd fake news was.

De grootste lol is nog, de meesten hier vinden Trump gewoon een dikke redneck en een zak hooi, maar alles beter dan Hillary.
Ik ga die Trump ook niet langer verdedigen, het is een kwakbol. Maar wel beter dan de wandelende lulkoek van de Clinton Bunch.
Belazerd word je, bij Trump per-ongeluk-door-gekloot-wattie-wellicht-nog-goed-bedoelt-ook, bij Clinton expres-en-linksig-gemeen-bedoeld.

Maar ik ga wel LOL hebben zolang die Trump er zit. Al is het maar dat linksen zich zo ergeren.
Alleen daarom al hoop ik dattie een tweede termijn en een derde gaat krijgen. :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie