Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Als ik het er niet inbreng komt het er ook niet.
De vraag is waarom je dat telkens doet. M.a.w. waarom fascineert Trump je zozeer en heb je niks te vertellen over Erdogan, Mugabe of Merkel, ik noem er maar lukraak een paar. Omdat Trump zgz. de Machtigste Man ter wereld is ? Blijkbaar niet, want een of ander links rechtertje in de VS kan al zijn plannen zomaar in de vuilbak doen belanden. Als hij in zijn thuisland al niks te zeggen heeft waarvoor moeten wij ons dan hier zorgen maken?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Als ik het er niet inbreng komt het er ook niet.
De vraag is waarom je dat telkens doet. M.a.w. waarom fascineert Trump je zozeer en heb je niks te vertellen over Erdogan, Mugabe of Merkel, ik noem er maar lukraak een paar. Omdat Trump zgz. de Machtigste Man ter wereld is ? Blijkbaar niet, want een of ander links rechtertje in de VS kan al zijn plannen zomaar in de vuilbak doen belanden. Als hij in zijn thuisland al niks te zeggen heeft waarvoor moeten wij ons dan hier zorgen maken?
Waarschijnlijk had je dezelfde vraag gesteld als ik de enige Trumpofiel of Trumpomaan hier was. Maar het is toch niet zo dat je op een forum je moet onderwerpen aan een meerderheidsstandpunt? Je vraag of opmerking komt wel uit een dergelijke verwachting voort...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Als ik het er niet inbreng komt het er ook niet.
De vraag is waarom je dat telkens doet. M.a.w. waarom fascineert Trump je zozeer en heb je niks te vertellen over Erdogan, Mugabe of Merkel, ik noem er maar lukraak een paar. Omdat Trump zgz. de Machtigste Man ter wereld is ? Blijkbaar niet, want een of ander links rechtertje in de VS kan al zijn plannen zomaar in de vuilbak doen belanden. Als hij in zijn thuisland al niks te zeggen heeft waarvoor moeten wij ons dan hier zorgen maken?
Geloof me, ik laat meer liggen dan wat ik oppak. Maar wat ik oppak is blijkbaar al te veel en te erg. Ik geef je een recent zaakje dat ik nog niet naar voren heb gebracht.


Kushner begaat zelfde fout als Hillary Clinton
Adviseur Trump verstuurde ook mail via privéserver

https://www.telegraaf.nl/nieuws/374195/ ... riveserver
Nu zul je wel zeggen dat dit een onbenullig iets is. Nou, vorig jaar stonden alle Trumpofielen massaal op de banken lock her up te schreeuwen. Toen had dit wel heel veel gewicht. Als het aan de Trumpofielen had gelegen had HC er nu nog voor in de cel gezeten. Maar nu dus blijkt dat zeer naaste medewerkers van Trump dezelfde fout hebben gemaakt en dat Trump het helemaal niet interesseert. Hij heeft geen aangifte gedaan om ze in het gevang te krijgen, nee ze zijn zelfs niet ontslagen! Maar ik hoor niemand hier hierover... Toch waren ze het niet al te lang geleden roerend met de profeet Trump eens dat dit een grote schande was die niet onbestraft mag blijven...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Maar het is toch niet zo dat je op een forum je moet onderwerpen aan een meerderheidsstandpunt?
Nee dat hoeft helemaal niet . Maar mijn vraag is nog niet beantwoord: wat maakt het uit wat Trump allemaal verkeerd doet als hij toch door jan en alleman in de VS kan gesaboteerd worden? Zijn muur komt er niet, het inreisverbod voor moslims komt er niet, de nieuwe ziekteverzekering komt er niet etc....ik zou haast medelijden met dhr. Trump krijgen ipv al zijn echte en vermeende misstappen op te sommen zoals jij doet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Maar mijn vraag is nog niet beantwoord: wat maakt het uit wat Trump allemaal verkeerd doet als hij toch door jan en alleman in de VS kan gesaboteerd worden?
Je kunt je afvragen of die sabotage wel allemaal zo wettig is. Ik heb aardig wat filmpjes gezien van de Oversight Committee die probeert overheidslichamen door te lichten en aan hun wettelijke verplichtingen te houden, maar dat blijkt vrijwel onmogelijk. Zwartmeer zal dat allemaal een zorg zijn. De ziekte interesseert hem niet, hij kritiseert alleen de dokter.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:....
Nou zo belezen is ie niet. Hij kan nauwelijks een tweet zonder schrijffouten maken. Er ontbreekt hem op veel gebieden algemene kennis.
Meh. Ik heb ook van die worstvingers en een spellingscontrole die dan weer Engels, dan weer Nederlands verkloot.
Fuck it, zal Trump denken, laat ze maar zeiken. Gelijk heeft ie.
Goed voorbeeld voorde kindertjes he? Waarom zouden zij nog hun best moeten doen om taal correct te leren als de president het al niet doet?
Doe nou niet alsof de vorige presidenten dat allemaal wel deden... :roll:
Met Trumpmag je al blij wezen als ie niet vervalt in de taal van die 'kindertjes',
inclusief allerlei afkortingen LMAO ROFLOL STFU. :victory:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
mercator schreef:Maar mijn vraag is nog niet beantwoord: wat maakt het uit wat Trump allemaal verkeerd doet als hij toch door jan en alleman in de VS kan gesaboteerd worden?
Je kunt je afvragen of die sabotage wel allemaal zo wettig is. Ik heb aardig wat filmpjes gezien van de Oversight Committee die probeert overheidslichamen door te lichten en aan hun wettelijke verplichtingen te houden, maar dat blijkt vrijwel onmogelijk. Zwartmeer zal dat allemaal een zorg zijn. De ziekte interesseert hem niet, hij kritiseert alleen de dokter.
Ik zou niet weten wie hem saboteert. Dat hij dingen belooft die hij niet waar kan maken ligt toch echt aan hem zelf. Hier komen nog vele zaken bij die hij ook belooft heeft maar niet eens probeert waar te maken.

Als ik vandaag de politiek in ga, en ik wil dat veel mensen op mij stemmen, dan moet ik met beloftes komen zoals dat ik de pensioengerechtigd leeftijd op 50 jaar wil hebben. Het grootste deel van de Nederlanders zullen daar wel iets voor voelen. Als ik dan wordt gekozen, hoor je er mij niet meer over, want het iets wat ik niet waar kan maken. Dat had ik je voor de verkiezingen ook wel kunnen vertellen maar ik had dit standpunt nodig om gekozen te worden. Maar om gezichtsverlies te voorkomen kom ik met het lulverhaal dat ik gesaboteerd wordt en stemmen de mensen volgende keer ook weer op mij.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Het zou ook kunnen dat Trump de hardnekkigheid van de tegenstand onderschat heeft en er gewoon op rekende dat hij de job zou kunnen doen waarvoor de Amerikanen hem gekozen heeft. Als ik tegen een klant zeg " morgen kom ik langs" en s nachts blaast een concurrent mijn auto op om mij te kl*ten is het ook niet mijn schuld dat de job morgen niet wordt uitgevoerd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Ik zou niet weten wie hem saboteert. Dat hij dingen belooft die hij niet waar kan maken ligt toch echt aan hem zelf. Hier komen nog vele zaken bij die hij ook belooft heeft maar niet eens probeert waar te maken.
Ik geloof mijn ogen niet. Kan haat zo blind maken?

Ik heb je altijd wat intelligentie betreft hoog ingeschat, maar nu.... :nietverstaan: .. weet ik het niet meer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het is best verklaarbaar waarom Trump ondanks de enkele kanttekening die daarbij kan worden opgemerkt tot president verkozen is.

David Horowitz: The Democratic Party is Now a Communist Party

:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Hier een toespraak van diezelfde communist :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Ik zou niet weten wie hem saboteert. Dat hij dingen belooft die hij niet waar kan maken ligt toch echt aan hem zelf. Hier komen nog vele zaken bij die hij ook belooft heeft maar niet eens probeert waar te maken.
Ik geloof mijn ogen niet. Kan haat zo blind maken?

Ik heb je altijd wat intelligentie betreft hoog ingeschat, maar nu.... :nietverstaan: .. weet ik het niet meer.
Haat? Je zei over die Las Vegas schutter ook dat die Trump wel erg moet haten. Maar er is geen enkele aanwijzing dat zijn geval iets DT te maken had. Nu weet ik weer niet waar je het over hebt. Feit is toch dat DT niks waarmaakt?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Het is best verklaarbaar waarom Trump ondanks de enkele kanttekening die daarbij kan worden opgemerkt tot president verkozen is.

David Horowitz: The Democratic Party is Now a Communist Party

:greeting2:
Ik denk dat veel mensen dat gevoel van onbehagen hadden. Bij mij speelde dat gevoel ook. Ik mocht die Obama en de Hillary kliek sowieso niet. Ik kan er niks aan doen. Het is zoals onze pizzakoerier schreef, dat Trump een mafkees is, maar dat er verder niet veel mis is met Trump in vergelijking met zijn concurrenten. Of het moet het intellectuele superioriteitsgevoel van de Hillary-kliek zijn dat linkse mensen de overtuiging geeft dat men beter af is bij af. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hans v d Mortel sr schreef:
sjun schreef:Het is best verklaarbaar waarom Trump ondanks de enkele kanttekening die daarbij kan worden opgemerkt tot president verkozen is.

Ik denk dat veel mensen dat gevoel van onbehagen hadden. Bij mij speelde dat gevoel ook. Ik mocht die Obama en de Hillary kliek sowieso niet. Ik kan er niks aan doen. Het is zoals onze pizzakoerier schreef, dat Trump een mafkees is, maar dat er verder niet veel mis is met Trump in vergelijking met zijn concurrenten. Of het moet het intellectuele superioriteitsgevoel van de Hillary-kliek zijn dat linkse mensen de overtuiging geeft dat men beter af is bij af. [icon_lol.gif]
Wat een hoop mensen niet doorhebben is waar de basis ligt van de Russische inmenging in de Amerikaanse verkiezingen. Het komt voort uit dat Hillary Clinton, uit hoofde van haar functie als minister van buitenlandse zaken, diverse malen voor de opkomst van een nieuwe dictatuur in Rusland gewaarschuwd heeft. We hoeven er geen woorden aan te besteden dat dat waarheid is geworden. Er is daar maar 1 man de baas!

Hier komt bij dat de USA de met Rusland bevriende Gaddafi om zeep heeft geholpen, en de hechte vriendschap met de Syrische president Assad welke de USA probeerde af te zetten. Trump's verkiezing kan als Putin's wraak op Clinton gezien worden. In ieder geval hebben de Russen hiermee bereikt dat de Amerikanen een hele lieve man gekozen hebben. Zijn voorganger zei nog expliciet tegen Putin dat hij met het gehack moest kappen, de huidige president heeft op onderdanige wijze Putin gevraagd of ie zich in de USA verkiezingen heeft gemengd. Natuurlijk was het antwoord nee en hij gelooft hem ook nog!

Er is een serie, The Putin Files, meer dan 60 interviews, totaal misschien meer dan 100 uur, met zeer uiteenlopende mensen. Ik heb er al heel wat van gezien en het maakt mij duidelijk dat Putin een hele foute man is. Boris Jeltin heeft aan hem de macht overgedragen en heeft later gezegd dat dit de grootste fout in zijn leven is geweest.
The FRONTLINE Interviews:
The Putin Files
https://www.pbs.org/wgbh/frontline/inte ... tin-files/


Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr nov 24, 2017 4:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Wat een hoop mensen niet doorhebben is waar de basis ligt van de Russische inmenging in de Amerikaanse verkiezingen. Het komt voort uit dat Hillary Clinton, uit hoofde van haar functie als minister van buitenlandse zaken, diverse malen voor de opkomst van een nieuwe dictatuur in Rusland gewaarschuwd heeft. We hoeven er geen woorden aan te besteden dat dat waarheid is geworden. Er is daar maar 1 man de baas!

Hier komt bij dat de USA de met Rusland bevriende Gaddafi om zeep heeft geholpen, en de hechte vriendschap met de Syrische president Assad welke de USA probeerde af te zetten. Trump's verkiezing kan als Putin's wraak op Clinton gezien worden. In ieder geval hebben de Russen hiermee bereikt dat de Amerikanen een hele lieve man gekozen hebben. Zijn voorganger zei nog expliciet tegen Putin dat hij met het gehack moest kappen, de huidige president heeft op onderdanige wijze Putin gevraagd of ie zich in de USA verkiezingen heeft gemengd. Natuurlijk was het antwoord nee en hij gelooft hem ook nog!

Er is een serie, The Putin Files, meer dan 60 interviews, totaal misschien meer dan 100 uur, met zeer uiteenlopende mensen. Ik heb al heel wat van gezien het maakt mij duidelijk dat Putin een hele foute man is. Boris Jeltin heeft aan hem de macht overgedragen en heeft later gezegd dat dit de grootste fout in zijn leven is geweest.
Goed commentaar. Sterke onderbouwing. Je zou best gelijk kunnen hebben. Waarom ook niet?

POLITIEK IS SMERIG!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Het zou ook kunnen dat Trump de hardnekkigheid van de tegenstand onderschat heeft en er gewoon op rekende dat hij de job zou kunnen doen waarvoor de Amerikanen hem gekozen heeft. Als ik tegen een klant zeg " morgen kom ik langs" en s nachts blaast een concurrent mijn auto op om mij te kl*ten is het ook niet mijn schuld dat de job morgen niet wordt uitgevoerd.
Zo zie ik het eigenlijk ook. We mogen hopen dat het op den duur beter wordt. Daar is ook wel aanleiding toe omdat de media zichzelf de das om doen met het eeuwige Trump-bashen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
mercator schreef:Het zou ook kunnen dat Trump de hardnekkigheid van de tegenstand onderschat heeft en er gewoon op rekende dat hij de job zou kunnen doen waarvoor de Amerikanen hem gekozen heeft. Als ik tegen een klant zeg " morgen kom ik langs" en s nachts blaast een concurrent mijn auto op om mij te kl*ten is het ook niet mijn schuld dat de job morgen niet wordt uitgevoerd.
Zo zie ik het eigenlijk ook. We mogen hopen dat het op den duur beter wordt. Daar is ook wel aanleiding toe omdat de media zichzelf de das om doen met het eeuwige Trump-bashen.
Het eeuwige Trump-bashen? Geeft ie daar zelf niet wat aanleiding toe? Met z'n tweets beledigt ie mensen of groepen aan de lopende band lokt daarmee tegenreacties op. Dat gaat maar door.

Terwijl hij zich op geen enkele prestatie beroemen kan tweette hij vandaag vol trots dat ie met Tiger Woods gaat golfen dit weekend. Ik meen me toch goed herinneren dat ie daar helemaal nooit tijd voor zou hebben, anders dan die luie vorige president. Sorry hoor, iemand die anderen zo de les leest, zeg maar bashed, en zelf niet bij de golfbaan blijkt weg te slaan, (dat heeft inmiddels meer dan 100 miljoen dollar gekost) mogen ze van 24 uur per dag bashen! Hij vraagt erom!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Het eeuwige Trump-bashen? Geeft ie daar zelf niet wat aanleiding toe?
We hebben het over de media. Die werden door Trump pas op de korrel genomen nadat die zich vijandig hadden opgesteld.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Hier komt bij dat de USA de met Rusland bevriende Gaddafi om zeep heeft geholpen, . . .
Alleen een oprecht onnozele linksdenker laat zich door deze tekst van Zwartmeer misleiden. Voor alle zekerheid wil ik voorkomen dat linkse meelezers de waarheid onthouden wordt. Namelijk deze: dat Gaddafi uitsluitend bevriend was met Rusland. Gadaffi was een magneettrekker voor alle westerse quasi beschaafde landen in de wereld. Met de USA voorop. Het was een intens diep treurige vertoning voor onze beschaving. Het walgelijke vieze smerige corrupte gedrag van Europese presidenten, premiers en aanverwante vieze gore smeerlappen van de Europese politiek waarin de USA destijds de leidende rol vervulde.
Zwartmeer schreef:Hier komt bij dat de USA de met Rusland bevriende Gaddafi om zeep heeft geholpen, en de hechte vriendschap met de Syrische president Assad welke de USA probeerde af te zetten.
Dit laatste zinsgedeelte loopt niet echt lekker. Probeerde Assad of de hechte vriendschap nu de USA af te zetten? Of heeft de USA de hechte vriendschap met Assad om zeep geholpen? Ik neem aan dat bedoeld wordt dat de USA Assad probeerde af te zetten. Onlogisch want Assad was in de oorlog met Irak een van Amerika's eerste toegewijde bondgenoten. Over vieze smerige hypocrisie gesproken. Nee, Trump is een lief schoothondje vergeleken met wat eerder voor zijn tijd is gebeurd in het Amerikaanse politieke denken en macht uitoefenen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hans v d Mortel sr schreef:
Zwartmeer schreef: Hier komt bij dat de USA de met Rusland bevriende Gaddafi om zeep heeft geholpen, . . .
Alleen een oprecht onnozele linksdenker laat zich door deze tekst van Zwartmeer misleiden. Voor alle zekerheid wil ik voorkomen dat linkse meelezers de waarheid onthouden wordt. Namelijk deze: dat Gaddafi uitsluitend bevriend was met Rusland. Gadaffi was een magneettrekker voor alle westerse quasi beschaafde landen in de wereld. Met de USA voorop. Het was een intens diep treurige vertoning voor onze beschaving. Het walgelijke vieze smerige corrupte gedrag van Europese presidenten, premiers en aanverwante vieze gore smeerlappen van de Europese politiek waarin de USA destijds de leidende rol vervulde.
Zwartmeer schreef:Hier komt bij dat de USA de met Rusland bevriende Gaddafi om zeep heeft geholpen, en de hechte vriendschap met de Syrische president Assad welke de USA probeerde af te zetten.
Dit laatste zinsgedeelte loopt niet echt lekker. Probeerde Assad of de hechte vriendschap nu de USA af te zetten? Of heeft de USA de hechte vriendschap met Assad om zeep geholpen? Ik neem aan dat bedoeld wordt dat de USA Assad probeerde af te zetten. Onlogisch want Assad was in de oorlog met Irak een van Amerika's eerste toegewijde bondgenoten. Over vieze smerige hypocrisie gesproken. Nee, Trump is een lief schoothondje vergeleken met wat eerder voor zijn tijd is gebeurd in het Amerikaanse politieke denken en macht uitoefenen.
Sorry dat ik niet duidelijk was. Ik maakte een kleine opsomming waarom Putin een hekel aan Hillary Clinton heeft. Een reden is het afzetten van Gaddafy. Dat bedoelde ik te zeggen met 'hierbij komt...'

Hier de twee vorige ministers van buitenlandse zaken van de USA. Dit is duidelijke taal!:



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:
mercator schreef:Het zou ook kunnen dat Trump de hardnekkigheid van de tegenstand onderschat heeft en er gewoon op rekende dat hij de job zou kunnen doen waarvoor de Amerikanen hem gekozen heeft. Als ik tegen een klant zeg " morgen kom ik langs" en s nachts blaast een concurrent mijn auto op om mij te kl*ten is het ook niet mijn schuld dat de job morgen niet wordt uitgevoerd.
Zo zie ik het eigenlijk ook. We mogen hopen dat het op den duur beter wordt. Daar is ook wel aanleiding toe omdat de media zichzelf de das om doen met het eeuwige Trump-bashen.
Het eeuwige Trump-bashen? Geeft ie daar zelf niet wat aanleiding toe? Met z'n tweets beledigt ie mensen of groepen aan de lopende band lokt daarmee tegenreacties op. Dat gaat maar door.

Terwijl hij zich op geen enkele prestatie beroemen kan tweette hij vandaag vol trots dat ie met Tiger Woods gaat golfen dit weekend. Ik meen me toch goed herinneren dat ie daar helemaal nooit tijd voor zou hebben, anders dan die luie vorige president. Sorry hoor, iemand die anderen zo de les leest, zeg maar bashed, en zelf niet bij de golfbaan blijkt weg te slaan, (dat heeft inmiddels meer dan 100 miljoen dollar gekost) mogen ze van 24 uur per dag bashen! Hij vraagt erom!
Het wachten is nu op de eerste white privilege en racisme verhalen omdat The Donald met een zwarte man gaat golfen. Niet dat er een link mee te leggen is maar het democratic mediaconcern schept er vast wel een aanleiding voor.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Sorry dat ik niet duidelijk was. Ik maakte een kleine opsomming waarom Putin een hekel aan Hillary Clinton heeft. Een reden is het afzetten van Gaddafy.
Ghadafi had al veel eerder om zeep gebracht moeten worden als gevolg van zijn terroristische aanslagen in Berlijn en Lockerbie. Maar wie ben ik om dat te beslissen? Een van 's werelds grootste gore smerige moslim terroristen was Nobelprijswinnaar van de Vrede Yasar Arafat. Dat vieze smerige hypocriete christelijke door God verlaten continent USA vond Arafat onbelangrijk. Hij vertegenwoordigde niet het kapitale belang van de USA. Het meest walgelijke islamitische baggerreligie land Saudi-Arabië mag zich nog altijd tot de huisvriend van de USA rekenen. Het zou Putin sieren dat land naar de knoppen te helpen.

Het probleem op deze topic is dat wij de kiezers zijn. Een gedeelte kiest de kant van Trump (USA) waaronder ik. Een ander gedeelte kiest voor Putin (Rusland). Mocht Putin morgen alsnog besluiten Saudi-Arabië plat te bombarderen, dan verander ik onmiddellijk mijn keuze en geef mijn stem aan dictator Putin.

Het is toch van de gekke als het (de belangrijke) Putin verboden wordt om zijn rol op te eisen in het politieke spel van de smerigheid.

Ik zal NOOIT kiezen voor vrede, want die zal er NOOIT komen. Dus kies ik voor oorlog. Oorlog tegen moslims!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Er is wel een goede reden waarom de fakemedia het niet rapporteert dat de schuld onder Trump met 771 miljard gedaald is. Dat is omdat het niet waar is!
Remember, on inauguration day, the debt was $19.95tn.

Well, the Treasury's latest figure for 10 October was $20.38tn, so that's gone up by $430bn.

Debt did actually fall in the early months of the presidency, but it jumped on 8 September when the president signed a bill raising the debt ceiling.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-41596847
The Daily History of the Debt Results
https://www.treasurydirect.gov/NP/debt/ ... dYear=2017
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie