Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Voor Teva. Anders kan hij het niet lezen.
Spoiler! :
Sinds mei 2017 zoekt special counsel Robert Mueller naar bewijzen voor een mogelijke „collusion” tussen Trump en Poetin. Er zijn hiervoor geen directe bewijzen, maar toch werd Mueller aangesteld. Hij is dus als het ware op zoek naar een misdaad. Dat gaat tegen elk rechtsgevoel in.

Waarom doe je dat? Wanneer er een politiek motief is. En dat luidt: Trump heeft een veel betere kandidaat onrechtmatig verslagen en moet weg.

FBI-directeur James Comey heeft de special counsel uitgelokt. Nadat hij in mei 2017 door Trump werd ontslagen, wist Comey bij de pers zoveel ophef teweeg te brengen dat Mueller, een trouwe vriend van Comey, werd aangesteld als onderzoeker met ongelimiteerde bevoegdheden.

Eerder al was de FBI gestart met een dergelijk onderzoek. Er waren emails gehackt van Democratische kopstukken. Er was geen direct bewijs voor Russische hackers, en dat is er nog steeds niet, maar de FBI wordt geleid door Democraten met een sterke afkeer van Trump, en dus ging de FBI die collusion-gedachte uitdiepen. Eerste stap: de campagne van Trump afluisteren en kijken of je vuil kunt vinden. Maar hoe?

Daarvoor diende het Steele Dossier, waarover ik vorige week sprak. Daarin duikt een bijfiguur van de Trump-campagne op, Carter Page. Wie hem op TV heeft gezien, weet dat hij als spion geen uur zou overleven. Dat is hij ook niet.

Naar aanleiding van een ouder FBI-onderzoek naar Russische spionnen in Amerika had Page met de FBI samengewerkt. Maar nu, in het vroege najaar van 2016, schoof de FBI Page in een afluisteraanvraag bij een speciale rechtbank naar voren als „Russische agent.” Daarvoor gebruikte de FBI het Steele Dossier.

Misbruiken
Het is bizar dat de wereldvreemde Page in het Dossier voorkomt; het roept het vermoeden op dat er een vorm van samenwerking is geweest tussen figuren rond de FBI, Justitie en de opstellers van het Dossier om Page te misbruiken in de afluisteraanvraag.

Wat is de kernpassage in het Dossier? Page wordt er in het Dossier van beschuldigd in het voorjaar van 2016 in Moskou twee machtige Russen te hebben ontmoet. Daarbij zouden corrupte vormen van samenwerking besproken zijn.

Page ontkent ten stelligste dat hij die Russen ooit heeft ontmoet; het zou ook heel gek zijn dat zij Page, die niet goed bij zijn hoofd is, aan tafel zouden hebben genodigd. De beschuldiging is dus ridicuul, en de FBI wist dat aangezien het Page goed kent. Maar toch was het Dossier het hoofdbestanddeel van de afluisteraanvraag. En die werd gehonoreerd.

Mueller is nog niet op „collusion” gestoten. Tot nu toe betroffen de aanklachten financiële misdaden of misdaden die voortkomen uit het onderzoek zelf, zoals liegen tegen FBI-agenten, van losse individuen, niet van de campagne.

Rookwolk
Zelfs het blootleggen door Mueller van de Russische desinformatiecampagne blijkt een rookwolk te zijn: vanaf 2013 hadden allerlei publicaties onthuld wie zulke campagnes in Rusland uitvoerden, inclusief adres. Kort geleden klaagde Mueller dertien Russen aan; ze zullen nooit worden veroordeeld, nog afgezien van de vraag of veel van wat zij hebben gedaan, zoals nep-twitteraccounts aanmaken, strafbaar is. De Russen hebben vuile trucs ingezet waarvan de CIA ook nooit afkerig is geweest, maar het is nog steeds geen „collusion.”

Mueller is niet bezig met wat er in de loop van 2016 intern bij de FBI is gebeurd ten aanzien van het onderzoek naar mogelijke foute deals tussen Trump en Poetin. Dat doet het Inlichtingencomité van het Huis van Afgevaardigden, althans, het Republikeinse deel.

Het Inlichtingencomité richt zich op het blootleggen van politieke motieven bij het afluisteren van de Trump-campagne en het gebruik van het Steele Dossier, dat door Hillary Clinton en de Democratische Partij gefinancierd werd. Dit onderzoek wordt door de FBI en de Democraten gefrustreerd.

Uraniummijnen
Ook speelt er, bijna geheel verzwegen door de pers, nog een ander schandaal. Dit schreef The Hill kortgeleden: „Een FBI-informant vertelde drie comités van het Congres in een geschreven verklaring dat Moskou miljoenen dollars naar Amerika bracht in de verwachting dat ze zouden worden gebruikt ter ondersteuning van Bill Clintons goede doelen terwijl minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton een ’reset’ van de US-Russische relaties aanstuurde.” De inzet: de aankoop van Amerikaanse uraniummijnen door Russische bedrijven.

De FBI stelt alles in het werk die informant de mond te snoeren. Maar de man spreekt. Hij heeft vele jaren in de Russische uraniumindustrie undercover-werk voor de FBI gedaan, en voelt zich nu ondergewaardeerd en onderbetaald. Hij heeft een schandaal geopenbaard met ontstellende implicaties, ook ten aanzien van Obama.

De schandalen in DC stapelen zich op, en naar mijn mening spelen Democraten daarbij de rollen van fraudeurs en bedriegers; zij weten zich (behalve door Clintoneske zelfverrijking) geheiligd door het verlangen Trump te verdrijven. Maar dat hoor je in een net gezelschap niet hardop te zeggen.

Wie een tijdslijn wil zien van alle gebeurtenissen: de Amerikaanse journaliste Sharyl Attkisson maakte de allerbeste - het is een sensationeel en verbijsterend verhaal. Ik wil daarvan een TV-serie maken. Financiers kunnen mij bereiken via de redactie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Dank je wel. Dat waardeer ik wel. Het was mij vanochtend al opgevallen dat de hobbyjood Leon de Winter weer achter de Telegraaf Paywall zat.
Ik heb artikel gelezen.
Ik laat het aan de goed ingelezen slimmerik van dit topic over, Zwartmeer dus, om de kwaliteit van het schrijfseltje te beoordelen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik laat het aan de goed ingelezen slimmerik van dit topic over, Zwartmeer dus, om de kwaliteit van het schrijfseltje te beoordelen.
Tja, zelf reageren is te moeilijk voor je. Dat begrijp ik.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Ik laat het aan de goed ingelezen slimmerik van dit topic over, Zwartmeer dus, om de kwaliteit van het schrijfseltje te beoordelen.
Tja, zelf reageren is te moeilijk voor je. Dat begrijp ik.
Nee, hoor.
Vanaf moment 1 vond ik Donald Trump een ongelooflijke boerenlul. Na het lezen van honderden berichten van zowel Trump-Positivo's als Trump-Critici vind ik hem nog steeds een boerenlul.
Maar toen hij zijn kruisraketten afvuurde op die smerige schoft, de gifgasdespoot Assad, toen heb ik staan juichen.
Dat was 1 juich moment in 1 jaar tijd.
Maar ik heb verder niet zo veel behoefte om veel Trumpreacties op FFI te plaatsen, het beeld dat Zwartmeer schetst is redelijk accuraat en compleet. Goed genoeg voor mij, ik heb daar weinig aan toe te voegen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Nee, hoor. Vanaf moment 1 vond ik Donald Trump een ongelooflijke boerenlul
Heel goed om te weten Teva, maar je geeft hier nu je opinie over Trump, en je hebt ( nog) niet de column van Leon de Winter gefileerd en geschreven waarom Leon fout zit. Geef nou maar toe, dat is te moeilijk voor je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:Maar ik heb verder niet zo veel behoefte om veel Trumpreacties op FFI te plaatsen, het beeld dat Zwartmeer schetst is redelijk accuraat en compleet. Goed genoeg voor mij, ik heb daar weinig aan toe te voegen.
Gelukkig maar voor jou dat we hier Zwartmeer hebben. Een mooi excuus om je er van af te maken er tussen uit te knijpen. Lekker makkelijk! [icon_lol.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Nee, hoor. Vanaf moment 1 vond ik Donald Trump een ongelooflijke boerenlul
Heel goed om te weten Teva, maar je geeft hier nu je opinie over Trump, en je hebt ( nog) niet de column van Leon de Winter gefileerd en geschreven waarom Leon fout zit. Geef nou maar toe, dat is te moeilijk voor je.
Gewoon geen zin.
Misschien heb ik wel zin om de Telegraafschrijfsels van de folklorejood en PoetinPositivo Leon de Winter op de fileertafel onder handen te nemen.
Maar ten eerste, wil ik daar nu tijd voor maken? En ten tweede deel 2 en 3 heb ik nog steeds niet kunnen lezen.
viewtopic.php?f=22&t=24532&p=442035&hil ... er#p442035
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Conservatief Amerika heeft een nieuwe Ronald Reagan gevonden

27 februari 2018 - David Neyskens

Afbeelding

Drie dagen was ik aanwezig voor Doorbraak.be op de Conservative Political Action Conference (CPAC), de jaarlijkse hoogmis van de Amerikaanse conservatieve beweging met ongeveer 15 000 deelnemers. De logische vraag is natuurlijk: staat de conservatieve beweging (nog) achter Trump? Wat verstaan we onder Amerikaanse conservatieven? Een brede waaier van mensen die het niet noodzakelijk over alles eens zijn zoals: nationalisten, sociaal-conservatieven, neo-conservatieven, libertariërs, fiscaal-conservatieven,...

Anti-Trump Conservatieven moeten op hun stappen terugkeren

Trump is er alvast in geslaagd om het afgelopen jaar enkele conservatieve supersterren achter zich te krijgen die niks van hem moest hebben, zoals de 34-jarige Ben Shapiro. Ben Shapiro runt een conservatieve nieuwssite, heeft een radioshow en was vroeger betrokken bij Breitbart. Hij verliet Breitbart in 2016 toen hij vond dat de nieuwssite te veel steun gaf aan Trump tijdens de campagne. Shapiro vond Trump geen conservatief en waarschuwde dat Trump, naast onverkiesbaar, geen conservatief was en zeker niet als een conservatief zou regeren. Shapiro, die de slottoespraak gaf op de eerste dag, zei dat hij zich vergist had. Hij somde de hoogtepunten van één jaar Trump op: Neil Gorsuch in het Hooggerechtshof, een historisch goed belastingplan, het beëindigen van het Individual Mandate (verplichting van zich te verzekeren voor gezondheidszorg), deregulering, het verlies van IS en de verhuis van de Amerikaanse ambassade in Israël naar Jeruzalem.

Ook Mark Levin, een andere populaire conservatieve talkshow host die met dichtgeknepen neus voor Trump stemde, zit nu volledig op de Trump-train. Ook hij gaf aan dat Trump in sé geen conservatief is, maar de resultaten van het beleid dat hij voert zijn dat wel. Maar Levin ging verder, hij riep expliciet op voor steun voor de president. ‘Ze (Democraten en mainstream-media) proberen onze president neer te halen, maar het zal over ons lijk zijn’ (‘over our dead bodies’).

Zoals Shapiro en Levin zijn er nog mensen in de conservatieve beweging. Ze waren sceptisch tot maanden na de verkiezing maar zijn nu enorm tevreden met wat de regering van Trump aan het verwezenlijken is. Verschillende keren kon men dan ook van het podium horen dat president Trump misschien geen conservatief is – Trump was jaren lid van de Democratische partij -, maar wel als een conservatief regeert. De eerste conservatieve president sinds Reagan, over de Bushes wordt zelf niet gesproken.

Cijfermateriaal
CPAC organiseert jaarlijks ook een peiling onder de aanwezigen op de conferentie. In 2017 hadden de aanwezigen drie prioriteiten naar voren geschoven: benoeming opperrechter Neil Gorsuch, belastingverlaging en afschaffen Obamacare. De eerste twee heeft Trump binnengehaald en Obamacare werd onthoofd door de afschaffing van het Individual Mandate.

– Terwijl vorig jaar 47% vond dat het land de slechte weg op ging (tov 44% de goeie kant), vindt 75% van de deelnemers dat het land de goeie richting opgaat.

– 93% van de aanwezigen vindt dat Trump het goed doet als president, wat beter is dan vorig jaar. Het is sinds Ronald Reagan niet meer zo hoog geweest. Trump is de absolute leider van de conservatieve beweging.

– 79% vindt dat de Republikeinen in het Congres meer moeten doen om de president te steunen dan nu het geval is.

– 75% vindt ook dat Trump een overeenkomst mag maken met de Democraten voor amnestie voor de zogenaamde dreamers, evenwel voor sterke garanties dat er een einde komt aan illegale immigratie, dit betekent oa. het bouwen van een zuidelijke grensmuur.

– De conferentie is wel verdeeld over zijn tweetgedrag, velen zijn bezorgd omdat het tot veel afleiding leidt.

Trump kwam, zag en overwon
Het feestje kon natuurlijk niet compleet zijn zonder the Donald himself, die zoals hij beloofd had vorig jaar, opnieuw afzakte naar het Gaylord Hotel in National Harbor. Zoals één van de veelgebruikte slogans in de Trump-beweging: Promise made, promise kept. Trump vroeg of iedereen zich herinnerde dat mensen zich afvroegen of hij een conservatief was. Hij antwoorde zelf: ‘ik denk dat ik het nu wel bewezen heb.’ Hij somde vooral de verwezenlijkingen van zijn regering op, ‘het meest succesvolle eerste jaar in de geschiedenis van het presidentschap’. Hij liet niet na van te sneren naar zijn politieke tegenstanders. De vraag is of dat naast de Democraten ook de mainstream-media niet zijn.

De afgelopen twee weken waren moeilijk voor een belangrijk deel van het Republikeins kiespubliek met de schietpartij in Florida, waarbij er veel druk op de schouders van de NRA (National Rifle Association) terechtkwam. Als Republikeins president loop je daarbij op een dunne lijn. De president doet zijn best en liet afgelopen week zijn menselijke kant zien bij het verwerken van de schietpartij in Florida, maar hij verliest daarbij de miljoenen verantwoordelijke wapeneigenaars niet uit het oog.

2018
2018 is een belangrijk jaar voor Trump met Congresverkiezingen in het najaar. Hij waarschuwde verschillende malen voor zelfvoldaanheid en dat het enthousiasme van de beweging in 2018 moet blijven bestaan. Na de successen van de afgelopen maanden (o.a. belastingwet, economische groei, deregulering, historische lage werkloosheid, erkenning Jeruzalem als hoofdstad Israël) en het verder instorten van het indianenverhaal van de zogenaamde collusie tussen Trump en de Russen, ziet het er politiek ook almaar beter uit voor Trump. Zijn approval rating is hoger dan Obama na één jaar presidentschap, in de generieke peiling lopen de Republikeinen hun achterstand in op de Democraten. De belastingwet wordt almaar populairder en geen enkele Democraat heeft ervoor gestemd. Ook komen er bedrijven terug naar de VS met gigantische investeringen (oa. Apple met 350 miljard dollar). Ondertussen kondigen verschillende bedrijven aan dat ze door de belastingverlaging ruimte hebben om extra bonussen te geven aan hun personeel. De Democraten schoten dankzij Nancy Pelosi in de eigen voet door te claimen dat dergelijke extra bonussen (vaak 1000 USD) kruimels (‘crumbs’) zijn.

Trump heeft geen last van weinig zelfvertrouwen en voelt zich meer en meer thuis in het moeras van Washington. Het helpt dat Democraten en mainstream media niet focussen op beleid, maar op anti-Trump gevoelens en Rusland. Men zou beter naar de wijze les van Bill Clinton luisteren: ‘It’s the economy stupid!’

https://doorbraak.be/trump-conservatief ... +Doorbraak
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Schoonzoon Trump mag niet meer bij staatsgeheimen
https://nos.nl/artikel/2219794-schoonzo ... eimen.html
Intrigerend staaltje desinformatie van NOS: "Schoonzoon Trump verliest toegang tot geheime informatie". Werkelijkheid: status van schoonzoon is verlaagd van top secret naar secret. Wordt in het bericht weggelaten. Oordeel: nepnieuws.

Overigens is de Top Secret status verplicht voor alle FBI werknemers. Alle 35000.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Schoonzoon Trump mag niet meer bij staatsgeheimen
https://nos.nl/artikel/2219794-schoonzo ... eimen.html
Intrigerend staaltje desinformatie van NOS: "Schoonzoon Trump verliest toegang tot geheime informatie". Werkelijkheid: status van schoonzoon is verlaagd van top secret naar secret. Wordt in het bericht weggelaten. Oordeel: nepnieuws.

Overigens is de Top Secret status verplicht voor alle FBI werknemers. Alle 35000.
Het is natuurlijk onzin dat elke van de 35.000 FBI mannen in alle geheimen betrokken worden of dat ze er aan zouden kunnen komen als ze dat willen. Alleen al het feit dat men met corrupte agenten rekening moet houden maakt al dat een boel informatie alleen voorbehouden is aan wie het nodig heeft. Men gaat echt niet alles rond mailen of vertellen aan alle 35.000 agenten. Doe je dat wel dan weet je zeker dat de corrupte agent de informatie ook heeft gekregen. Oud FBI en CIA agent Phill Mudd legt hier heel goed uit dat er met Kushner nu speelt....
CIA Official: Kushner's HUGE Security Clearance Downgrade is 'More SIGNIFICANT than it Looks’
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Trump, mr. America first, heeft juist allerlei extra belastingen gelegd op staal en aluminium die de Amerikaanse markt zouden verzieken.

Het eerste resultaat is dat de Dow naar buiten is geklapt. Voor een keer is het 100% duidelijk dat Trump oorzaak daarvan is!



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Trump, mr. America first, heeft juist allerlei extra belastingen gelegd op staal en aluminium die de Amerikaanse markt zouden verzieken.

Het eerste resultaat is dat de Dow naar buiten is geklapt. Voor een keer is het 100% duidelijk dat Trump oorzaak daarvan is!
Protectionisme is gevaarlijk inderdaad. Ik vraag me ook af welk "diep" economische inzicht hierachter schuilgaat.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Trump, mr. America first, heeft juist allerlei extra belastingen gelegd op staal en aluminium die de Amerikaanse markt zouden verzieken.
Ach ja Zwartmeer. Dat is nog nooit eerder gebeurd. Dat scheelt.
Het is niet de eerste keer dat de Verenigde Staten importheffingen invoert. In 2002 voerde toenmalig president Bush heffingen in, maar die golden voor bepaalde tijd. Nu gelden de maatregelen voor onbepaalde tijd. "We moeten onze industrie opnieuw laten groeien", zei Trump bij de aankondiging.

Jean-Claude Juncker van de Europese Commissie betreurt de maatregel. Hij denkt dat de importheffingen weinig te maken hebben met de nationale veiligheid van de Verenigde Staten en puur bedoeld zijn om de eigen industrie te beschermen.

https://nos.nl/artikel/2220172-staalind ... orlog.html

Kijk Zwartmeer. Hier heb je een nieuwe knuppel. Die ouwe van je zal inmiddels versleten zijn toch ?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52317
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Aan de Amerikaanse staalproducenten vraagt Trump om hun industrie weer op te bouwen. De Amerikaanse staal- en aluminiumfabrikanten reageren tevreden op de maatregelen van Trump. De staalindustrie vroeg al langer om maatregelen. Ook werd geklaagd over de Chinese export tegen dumpprijzen.
Wordt de markt in de USA overspoeld met Chinees staal?
Volgens de Britse zakenkrant Financial Times is de staalexport van China naar Amerika marginaal. Het Chinese staatspersbureau onderschrijft dat: slechts 2 procent van het staal wordt uit China geïmporteerd. De maatregel zou dus weleens andere landen kunnen treffen: Duitsland, Japan en Zuid-Korea.
De top hanen van de EU kraaien al grondalarm.
De Europese Commissie is woedend over de Amerikaanse importheffing. De voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker, noemt de maatregel ‘oneerlijk’. ‘Protectionisme kan niet de oplossing zijn voor een gemeenschappelijk probleem in de sector,’ zegt Juncker in een verklaring. ‘We zullen niet stilzitten en riskeren dat onze industrie door oneerlijke maatregelen wordt getroffen.’ De Commissie komt binnen enkele dagen met tegenmaatregelen, waarschuwt Juncker.
https://www.elsevierweekblad.nl/buitenl ... eu-591913/

AANVULLING:
hoe wordt ons land door de staaltarieven getroffen?
Heffing in VS voor staal uit IJmuiden
De Verenigde Staten hebben een voorlopige importheffing ingesteld op warmgewalst staal van Tata Steel in IJmuiden, het vroegere Hoogovens. Woensdag bleek al dat het Amerikaanse ministerie van Handel onderzoekt of in Nederland geproduceerd staal in de VS is ingevoerd tegen dumpprijzen. Hetzelfde geldt voor gewalst staal uit Australië, Brazilië, Japan, Korea, Turkije en het Verenigd Koninkrijk. De definitieve onderzoeksresultaten worden begin augustus verwacht. Tata Steel is naar eigen zeggen in gesprek met de handelsautoriteiten van de VS „om aan te tonen dat het niet om dumping gaat”. Tata bepleit zelf bij de Europese Unie voor importheffingen op staal wegens dumping vanuit China. (ANP)
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/18/ta ... 27-a942185
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12628
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Exposed: Clinton Train Paid The Young Turks $20 Million (Full Video)

:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Aan de Amerikaanse staalproducenten vraagt Trump om hun industrie weer op te bouwen. De Amerikaanse staal- en aluminiumfabrikanten reageren tevreden op de maatregelen van Trump.
Het is ook nog eens goed voor het milieu als het buitenlandse staal niet naar Amerika vervoerd hoeft te worden. Scheelt weer heel veel CO2 uitstoot. De Europese Commissie zou blij moeten zijn met deze maatregel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Trump, mr. America first, heeft juist allerlei extra belastingen gelegd op staal en aluminium die de Amerikaanse markt zouden verzieken.
Ach ja Zwartmeer. Dat is nog nooit eerder gebeurd. Dat scheelt.
Het is niet de eerste keer dat de Verenigde Staten importheffingen invoert. In 2002 voerde toenmalig president Bush heffingen in, maar die golden voor bepaalde tijd. Nu gelden de maatregelen voor onbepaalde tijd. "We moeten onze industrie opnieuw laten groeien", zei Trump bij de aankondiging.

Jean-Claude Juncker van de Europese Commissie betreurt de maatregel. Hij denkt dat de importheffingen weinig te maken hebben met de nationale veiligheid van de Verenigde Staten en puur bedoeld zijn om de eigen industrie te beschermen.
Trump zegt 'Trade wars are good, and easy to win'. Is dat echt zo?

Afbeelding

Niet volgens mij, maar volgens vele analisten, is dit weer zo'n ondoordacht impulsief Trump-besluit. Zelfs DT's eigen economische adviseurs en partijgenoten, waar ie toch niet naar luistert, zouden er zwaar op tegen zijn:



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

FBI onderzoekt vervalste Nobelprijs-nominatie president Trump

Gepubliceerd: 01 maart 2018 15:57

De Amerikaanse federale politie gaat een onderzoek instellen naar de vervalste nominatie van Donald Trump voor de Nobelprijs voor de Vrede. De Noorse politie heeft de FBI daarom gevraagd.

Dat meldt meldde The Washington Post donderdag

Het Nobelinstituut in Oslo maakte deze week bekend een brief te hebben gekregen waarin de Amerikaanse president kandidaat is gesteld voor de vredesprijs. Die moet vervalst zijn, want de ondertekenaar ontkent dat voorstel te hebben gedaan. ''Naar mijn weten is dit het eerste voorbeeld van een vervalste nominatie, gedaan door iemand die de identiteit van een ander heeft gestolen'', zei directeur Olav Njølstad.

Het Nobelinstituut heeft 329 kandidaten genoteerd voor de vredesprijs 2018. De winnaar wordt traditioneel in oktober bekendgemaakt.
Een Nobelprijs voor Trump! Dat is wel heel grappig! Het zou me niet verbazen gezien de fakeawards die hij zichzelf toekent dat hij zelf hierachter zit. Als er een Nobelprijs voor gewetenloosheid oplichting of liegen bestond dan zou het nog te geloven zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Kijk Zwartmeer. Hier heb je een nieuwe knuppel. Die ouwe van je zal inmiddels versleten zijn toch ?

Afbeelding
Nee dank je! De oude doet het nog best! Het is net als met oude schoenen die zitten altijd lekkerder dan nieuwe schoenen. Mijn knuppel is goed ingeslagen!
Wat was iedereen het toch met Trump eens toen hij het er uitschreeuwde 'DRAIN THE SWAMP!' Massale spreekkoren herhaalden deze onzin.

Het is wel grappig dat nu blijkt dat Trump's lieve schoonzoon Kushner voor honderden miljoenen dollars aan deals voor zijn bedrijven in het Witte Huis afsloot. The Swamp wordt dus gedraind door er nog meer alligators naar toe te brengen!
Gepubliceerd op 1 mrt. 2018

Plus, The New York Times reports that Jared Kushner's real estate firm received $753 million in loans after White House meetings with leaders of two Wall Street companies..
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

“BREAKING: Democratic Activist Arrested For Allegedly Sending White Powder To Trump Jr.”

Is anyone really surprised that this was a Democratic activist?
These people are maniacs, suffering from severe cases Trump Derangement Syndrome.


https://www.dailywire.com/news/27739/br ... gn=dwbrand
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:“BREAKING: Democratic Activist Arrested For Allegedly Sending White Powder To Trump Jr.”

Is anyone really surprised that this was a Democratic activist?
These people are maniacs, suffering from severe cases Trump Derangement Syndrome.


https://www.dailywire.com/news/27739/br ... gn=dwbrand
Die Trump kliek is zo weinig te vertrouwen dat ze dit gemakkelijk zelf in scene gezet kunnen hebben. Trump geeft zich zelf immers ook awards die hij plechtig in ontvangst neemt. Ook klaagt ie steen en been over lekken terwijl hij zelf degene is die opzettelijk lekt:
Trump Leaks Information to Reporters, White House Aides Believe, According to New Book
http://www.newsweek.com/trump-leaker-wh ... des-786915
Dat witte poeder zie ik eerder door hemzelf (een handlanger) verzonden dan dat een ander het doet. Het past precies bij de slachtofferrol die hij zich aanmeet.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
King George schreef:“BREAKING: Democratic Activist Arrested For Allegedly Sending White Powder To Trump Jr.”

Is anyone really surprised that this was a Democratic activist?
These people are maniacs, suffering from severe cases Trump Derangement Syndrome.
Die Trump kliek is zo weinig te vertrouwen dat ze dit gemakkelijk zelf in scene gezet kunnen hebben. Trump geeft zich zelf immers ook awards die hij plechtig in ontvangst neemt. Ook klaagt ie steen en been over lekken terwijl hij zelf degene is die opzettelijk lekt:
.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Trump, mr. America first, heeft juist allerlei extra belastingen gelegd op staal en aluminium die de Amerikaanse markt zouden verzieken.

Het eerste resultaat is dat de Dow naar buiten is geklapt. Voor een keer is het 100% duidelijk dat Trump oorzaak daarvan is!
Protectionisme is gevaarlijk inderdaad. Ik vraag me ook af welk "diep" economische inzicht hierachter schuilgaat.
Als ik het goed heb, en ik heb er verder geen verstand van, dan is het probleem dat men in de USA staal en aluminium te goedkoop uit andere landen kan kopen. Dat gaat ten koste van de duurdere eigen producenten. Het probleem is dus dat de Amerikanen zelf te weinig betalen. Om de duurdere eigen producenten te beschermen maakt men de buitenlandse duurder. Wie draait nu werkelijk voor de kosten op en gaat meer betalen? Het Amerikaanse volk! Er zitten nog wel enkele haken en ogen aan:

Larry Kudlow: Why I Told President Donald Trump Not To Do Tariffs
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12628
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

What's next for Mueller and the Russia investigation?

:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Asia Society's Rudd Says China Has Mechanisms to Retaliate on U.S. Tariffs
China Offers Strong Reaction to Trump's Tariffs
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie