Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:Is het trouwens niet typisch dat wanneer politici slecht in het nieuws komen ze, en hun aanhang, vrijwel altijd een probleem met de pers hebben. Men spreekt dan over slecht geïnformeerd en bevooroordeeld. Maar wanneer diezelfde pers ze prijst zijn ze altijd goed geïnformeerd en nooit bevoordeelt.
Heel die MeningsSturende Media hebben zich al gedurende de aanloop naar de Presidentsverkiezingen als spreekbuis van Hare Gillerie opgesteld. En de wijze waarop Donald Trump werd gedemoniseerd is inderdaad te vergelijken met een heksenjacht. Die mediahetze tegen Pim Fortuyn staat jou toch ook nog bij? En we weten hoe dat afliep. Het is volkomen gerechtvaardigd de linkse pers de oorlog te verklaren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Het is volkomen gerechtvaardigd de linkse pers de oorlog te verklaren.
Niet de pers de oorlog verklaren, maar exclusief de verrotte LINKSE pers!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Trump arriveert zaterdag 20 mei in Saudi-Arabië, waar de islam vandaan komt. Hij wordt er in Riyad ontvangen door koning Salman.

Maandag 22 mei komt Trump in Israël aan. Als zijn vliegtuig rechtstreeks vliegt is het de eerste rechtstreekse vlucht van Saudi-Arabië naar de Joodse staat. - BRON: De Telegraaf.
Ik herinner mij nog van vroeger dat wie ooit een bezoek aan Israël had gebracht, geen Arabisch land (meer) in mocht.

Dit is nu toch prachtig van Trump? Daar kan ik nog dagen van genieten. Hihi! Hopelijk ook Zwartmeer. Dat Trump vanuit - nota bene - het geboorteland van de historische pedofiel en jodenhater pur sang Mohammed, rechtstreeks naar Israël vliegt. Haha! Wat een miezerige vieze smerige onderkruipsels zijn dat toch die mohammedanen uit de woestijn van oliedrap en verder niks. Saoedi-Arabië is met zijn islamitische handen en islamitische voeten gebonden aan de niet-moslim wil van Trump Amerika. Die Trump is echt een geniale man, ook al zou hij niet deugen. Zowel Trump als de Arabische heersers zijn niet vies van geld. Hoogste tijd om vies te worden van de historische Mohammed. Maar dat zal ik niet meer mogen meemaken, dat de wereld de vieze smerige achterbakse praktijken benoemt van alle mohammedanen die menen Mohammed en zijn knecht Allah een plezier te doen met hun walgelijke heidense en vooral sadistische primitieve afgodenpraktijken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ach, die Trump!

Begin deze week regende het hier. Is het de schuld van Trump of toch van die Russen? Want zij zijn zo gewiekst . . . Of heeft Trump de Russen ertoe bewogen? Misschien moeten we een onderzoek starten. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Trump doet zaken namens de VS-regering. Dat doen alle goede heersers voor hun land. Wat dat betreft is Trump geen uitzondering. Dat hij Brussel terecht een soort vrijgegeven 'rattenhol' heeft genoemd en desondanks met alle egards wordt ontvangen, zegt niet iets over Trump, maar juist meer over het smerige hypocriete politieke schorriemorrie in Europa.
Toen ze er allemaal o zo zeker van waren dat het Clinton ging worden maakte heel het Brusselse politieke cirkusgezelschap zich vrolijk over die domme Trump, premier Charles Michel op kop. Ik ben eens benieuwd of Trump zich dat kereltje zal herinneren volgende woensdag. Wss niet en heeft hij nog nooit van hem gehoord.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Maar goed, Trump zit nu in het vliegtuig en komt morgen in het land waar ze dezelfde religie aanhangen als IS. Ik verwacht een mooie toespraak!
Ja, dat is niet leuk. Gelukkig voor Amerika maakte Obama dat soort gekke reizen niet.

Afbeelding

Trump is inmiddels in SA geland. Heeft Trump al gebogen voor een arabier?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Obama in de rol van kopvod onderdanigheid.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Maar goed, Trump zit nu in het vliegtuig en komt morgen in het land waar ze dezelfde religie aanhangen als IS. Ik verwacht een mooie toespraak!
Ik ook. Er is al wat bekend over de toespraak. . Zondag geeft hij er een toespraak over de toekomst van de islam.
Volgens persbureau AP, dat een concepttekst voor de speech in handen heeft, zal Trump oproepen tot een strijd tegen radicalisme in de moslimwereld, die hij 'een strijd tussen goed en kwaad noemt'. In de tekst worden Arabische leiders opgeroepen om 'terroristen te verdrijven uit jullie gebedshuizen'. Het Witte Huis liet weten dat de concepttekst authentiek is, maar zei dat het slechts één van vijf concepten is. "De president is nog bezig met een definitieve versie." Trump zou morgen dus ook iets anders kunnen gaan zeggen.
Lees het afzeik artikel in het gristelijke dagblaadje trouw. Het zal je verbazen. Of niet..

Trump geeft een toespraak over de islam, als dat maar goed gaat
Bondgenoten en handelspartners willen ook wel zakendoen met de VS als Trump geen islamspeech houdt. McCants: “Wil hij toch iets bereiken, dan moet hij een subtiliteit en nuance aan de dag leggen die ik bij hem nog niet heb gezien.”
Vertaling bovenstaande zin. Wil hij toch iets bereiken, dan moet hij zich gedragen als een dhimmie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Van Trump verwacht je iets meer dan van Obama nietwaar? In 2015 tweette hij nog dat mevrouw Obama de Saoediërs beledigde door geen hoofddoek te dragen:

Afbeelding

Afbeelding

Als Michelle Obama de Saudiërs beledigde door geen hoofddoek te dragen dan doet Melania Trump dat nu toch ook? Waarom grijp Trump niet in? Hebben ze niet vijanden genoeg?

Dit doet me een beetje denken Trump die 38 keer tweette dat Obama eens moest stoppen met golfspelen. Die luie donder moest eens aan het werk gaan. Wie had kunnen denken dat diezelfde Trump in z'n eerste 100 dagen maar liefst 19 keer op de golfbaan te vinden was en Obama maar 1 keer?

Ik vergat het bijna, vorig jaar nog verweet Trump Hillary Clinton dat ze geld aannam uit landen waar ze homo' vermoorden en vrouwen beestachtig behandelen. En nu krijgt diezelfde Trump een warme ontvangst van de mensen de die homo' vermoorden en vrouwen beestachtig behandelen. Ik verwacht in de loop van de dag dat Trump met vele complimenten in hun richting gaat strooien.

Het anderen de les lezen een uiterst nare karaktertrek van Trump!
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za mei 20, 2017 1:44 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Maar goed, Trump zit nu in het vliegtuig en komt morgen in het land waar ze dezelfde religie aanhangen als IS. Ik verwacht een mooie toespraak.
Trump is op zoek naar de oorsprong van islam. [icon_lol.gif]

Afbeelding

Religieuze poep heeft overal dezelfde kleur.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Maar goed, Trump zit nu in het vliegtuig en komt morgen in het land waar ze dezelfde religie aanhangen als IS. Ik verwacht een mooie toespraak!
Ik ook. Er is al wat bekend over de toespraak. . Zondag geeft hij er een toespraak over de toekomst van de islam.
Ik begrijp wel dat er belangrijke wapendeals gesloten moeten worden. Volgens dit artikel http://www.nu.nl/buitenland/4689813/vs- ... redirect=1 eentje van maar liefst 300 miljard dollar. Maar moet een president van Amerika daarvoor dat land bezoeken? Ze kopen het het wapentuig toch wel. Eigenlijk moet zo'n achterlijk land die wapens helemaal niet hebben.

Saudi Arabië is Afghanistan met olie, Afghanistan is Saudi Arabië zonder olie. Hierbij komt dat hun nationale geloof niet verschilt met dat van IS. Ik vraag me ook af waarom een Amerikaanse president die zulke landen bezoekt steeds toespraken over de islam moet geven. Alsof ze er iets niet over weten wat de Amerikanen wel weten. Als Arabische leiders in het Westen komen lezen ze ons toch ook niet de les over democratie?

Wat voor toespraak ze ook houden, wie het ook geschreven heeft, het zit altijd vol foute aannames en uitgangspunten. De suikerislam is favoriet. Deze stelt men dan tegenover een perverse islam. Deze onzin spuit men dan juist waar ze de zieke versie het meest aanhangen. Alsof hun niet bedoeld worden. Dit kan men toch gewoon achterwege laten?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Ik begrijp wel dat er belangrijke wapendeals gesloten moeten worden. Volgens dit artikel http://www.nu.nl/buitenland/4689813/vs- ... redirect=1 eentje van maar liefst 300 miljard dollar. Maar moet een president van Amerika daarvoor dat land bezoeken? Ze kopen het het wapentuig toch wel. Eigenlijk moet zo'n achterlijk land die wapens helemaal niet hebben.

Saudi Arabië is Afghanistan met olie, Afghanistan is Saudi Arabië zonder olie. Hierbij komt dat hun nationale geloof niet verschilt met dat van IS. Ik vraag me ook af waarom een Amerikaanse president die zulke landen bezoekt steeds toespraken over de islam moet geven. Alsof ze er iets niet over weten wat de Amerikanen wel weten. Als Arabische leiders in het Westen komen lezen ze ons toch ook niet de les over democratie?

Wat voor toespraak ze ook houden, wie het ook geschreven heeft, het zit altijd vol foute aannames en uitgangspunten. De suikerislam is favoriet. Deze stelt men dan tegenover een perverse islam. Deze onzin spuit men dan juist waar ze de zieke versie het meest aanhangen.
Inhoudelijk niks op aan te merken. Wel een aanvulling.

Het zit namelijk zo . . . (en dat weten wij allemaal, met de dames en heren politici voorop) de VS zijn het grootste en smerigste imperialistische land ter wereld. Altijd op zoek naar het vullen van de eigen zakken en links en rechts dom uit de hoek komen. Het enige waar Amerikanen goed in zijn is - in willekeurige volgorde - wetenschap, technologie en kapitalisme. Voor enig fatsoen in menselijke zin moet je wachten op wat de toekomst in petto heeft. Je kunt dus lang wachten. Amerika is een prachtig mooi tyfusland met doorgaans een president die niet deugt. (dat bijna alle Amerikaanse presidenten niet deugden is door een bekende journalist onderzocht en - naar ik meen - in een boek verwerkt. Dat laatste weet ik niet zeker. En o ja, die journalist is een Amerikaans staatsburger)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Van Trump verwacht je iets meer dan van Obama nietwaar? In 2015 tweette hij nog dat mevrouw Obama de Saoediërs beledigde door geen hoofddoek te dragen:

Als Michelle Obama de Saudiërs beledigde door geen hoofddoek te dragen dan doet Melania Trump dat nu toch ook? Waarom grijp Trump niet in? Hebben ze niet vijanden genoeg?
Het hypocrite aan deze post is, dat als Melania Trump WEL een hoofddoek gedragen had..Jij gezegd had..."Wat raar en hypocriet dat Melania een hoofddoek van Trump moest dragen. Hij is toch anti Islam?

Wat Trump ook doet, hij doet het NOOIT goed in jouw en met jou vele andere ogen.

En ik vind het top icon_thumbup.gif dat jij NOOIT van gedachten veranderd. Dat iets wat jij 2 jaar geleden geschreven hebt nog steeds jouw wet van Meden en Perzen is. Nogmaals...Geweldige eigenschap. Ik heb die goeie eigenschap niet. Ik kan namelijk zomaar ineens van gedachten veranderen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Van Trump verwacht je iets meer dan van Obama nietwaar? In 2015 tweette hij nog dat mevrouw Obama de Saoediërs beledigde door geen hoofddoek te dragen:

Als Michelle Obama de Saudiërs beledigde door geen hoofddoek te dragen dan doet Melania Trump dat nu toch ook? Waarom grijp Trump niet in? Hebben ze niet vijanden genoeg?
Het hypocrite aan deze post is, dat als Melania Trump WEL een hoofddoek gedragen had..Jij gezegd had..."Wat raar en hypocriet dat Melania een hoofddoek van Trump moest dragen. Hij is toch anti Islam?

Wat Trump ook doet, hij doet het NOOIT goed in jouw en met jou vele andere ogen.
Ik lees niet anderen les, dat doet Trump wel! Als hij er een punt van maakt dat de vrouw van Obama geen hoofddoek in een streng islamitisch land draagt, dat dat beledigend is, dan verwacht ik toch op z'n minst dat zijn vrouw in dezelfde situatie de mensen daar niet gaat beledigen. Zo verwacht ik ook dat hij niet gaat golfen omdat hij er een punt van maakte bij Obama. En al helemaal niet dat ie dat 19 keer zo vaak gaat doen in dezelfde tijd. Net zo verwacht ik niet dat ie zich als vrienden gedraagt met mensen waar ie zelf van zegt dat ze vrouwen als beesten behandelen en homo' vermoorden en dat Hilliry Clinton daarom geen geld hen van mocht aannemen. Trump heeft al deze zaken meermalen aangekaart!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Van Trump verwacht je iets meer dan van Obama nietwaar? In 2015 tweette hij nog dat mevrouw Obama de Saoediërs beledigde door geen hoofddoek te dragen:

Als Michelle Obama de Saudiërs beledigde door geen hoofddoek te dragen dan doet Melania Trump dat nu toch ook? Waarom grijp Trump niet in? Hebben ze niet vijanden genoeg?
Het hypocrite aan deze post is, dat als Melania Trump WEL een hoofddoek gedragen had..Jij gezegd had..."Wat raar en hypocriet dat Melania een hoofddoek van Trump moest dragen. Hij is toch anti Islam?
Obama komt maar niet van het imago af een moslim te zijn. Dat hij hier met z'n vrouw schijt toont te hebben aan de islamitische regels van het meest islamitische land ter wereld ten spijt.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Obama komt maar niet van het imago af een moslim te zijn. Dat hij hier met z'n vrouw schijt toont te hebben aan de islamitische regels van het meest islamitische land ter wereld ten spijt.
Er is hier niemand op dit forum die het Michelle Obama kwalijk neemt dat ze geen hoofddoek droeg in SA.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Ik lees niet anderen les, dat doet Trump wel! Als hij er een punt van maakt dat de vrouw van Obama geen hoofddoek in een streng islamitisch land draagt, dat dat beledigend is, dan verwacht ik toch op z'n minst dat zijn vrouw in dezelfde situatie de mensen daar niet gaat beledigen. Zo verwacht ik ook dat hij niet gaat golfen omdat hij er een punt van maakte bij Obama. En al helemaal niet dat ie dat 19 keer zo vaak gaat doen in dezelfde tijd. Net zo verwacht ik niet dat ie zich als vrienden gedraagt met mensen waar ie zelf van zegt dat ze vrouwen als beesten behandelen en homo' vermoorden en dat Hilliry Clinton daarom geen geld hen van mocht aannemen. Trump heeft al deze zaken meermalen aangekaart!
Jeetje! Je had beter niet kunnen reageren op Ariel.

Nu ontdek ik hoe jij bijna als een bezetene achter Trump aan jaagt. Je houdt hem angstvallig in de gaten. Je bespioneert hem als een ingehuurde privédetective. Je laat hem geen moment in de steek. Je achtervolgt hem als geen ander.

Jij bent warempel een stalker van Trump. Weet jij dat dit strafbaar is? Ik hoop dat Trump daar geen last van heeft, want je weet hoe onbedachtzaam hij doorgaans met de wijzers van de klok kan reageren. Hij kan zo maar een aanklacht tegen jou indienen. Maar wees gerust. Ik steun jou door dik en dun. Want ook ik weet dat Trump net zo weinig te keer zal gaan tegen islam en mohammedanen als Obama. Het verschil echter tussen Trump en Oma ligt gelegen in het feit dat Trump - ik zei het al eerder - ballen van staal heeft - en Obama eerder op een homootje lijkt met soft balls dan een vent van enig kaliber van formaat.

Je hebt steeds gelijk. En daar doen stalkers het juist voor. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef: Ik lees niet anderen les, dat doet Trump wel! Als hij er een punt van maakt dat de vrouw van Obama geen hoofddoek in een streng islamitisch land draagt, dat dat beledigend is, dan verwacht ik toch op z'n minst dat zijn vrouw in dezelfde situatie de mensen daar niet gaat beledigen. Zo verwacht ik ook dat hij niet gaat golfen omdat hij er een punt van maakte bij Obama. En al helemaal niet dat ie dat 19 keer zo vaak gaat doen in dezelfde tijd. Net zo verwacht ik niet dat ie zich als vrienden gedraagt met mensen waar ie zelf van zegt dat ze vrouwen als beesten behandelen en homo' vermoorden en dat Hilliry Clinton daarom geen geld hen van mocht aannemen. Trump heeft al deze zaken meermalen aangekaart!
Jeetje! Je had beter niet kunnen reageren op Ariel.

Nu ontdek ik hoe jij bijna als een bezetene achter Trump aan jaagt. Je houdt hem angstvallig in de gaten. Je bespioneert hem als een ingehuurde privédetective. Je laat hem geen moment in de steek. Je achtervolgt hem als geen ander.
Dat valt wel mee hoor! Zoals eerder opgemerkt Trump is niet saai! Ik kan nog wel wat aanvullen op mijn reactie op Ariel.

Ik begrijp de eenzijdigheid niet zowel mbt Obama als Trump. De eerste kan werkelijk niks goed doen. Hij is een vriend van de islam en een vijand van Israël. Dit ondanks dat hij de grootste wapendeal uit de geschiedenis met Israël heeft gesloten: 30 miljard dollar!:
En dit ondanks dat Trump de grootste wapendeal uit de geschiedenis met Saudi Arabië gaat sluiten: 300 miljard dollar!:
US finalizing $300bn weapons sale to Saudi Arabia, official says
http://www.presstv.ir/Detail/2017/05/13 ... -arms-deal
Er is zelf een terugval onder Trump, die er een groot programmapunt van maakte, in het deporteren van illegale immigranten vergeleken met Obama:
Obama Vs. Trump: Who Has Deported More Immigrants?
http://www.newsweek.com/illegal-immigra ... ump-585726
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za mei 20, 2017 5:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Het valt mij ook op dat er inderdaad een vrij groot verschil is in wat Trump zegt en wat hij doet... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Het valt mij ook op dat er inderdaad een vrij groot verschil is in wat Trump zegt en wat hij doet... :thinking:
Laat één ding duidelijk zijn: Zwartmeer is onmisbaar voor het debat. Ach, ik ken hem toch. Hij is een werkelijk groot debator. Ik luister bijna altijd de hele dag naar de radio (BRN). Ik overdrijf niet dat ik liever Zwartmeer commentaar hoor geven dan al die langs de lijn lullende commentatoren die denken het te weten. Hij weet ontzettend veel omdat hij ook veel kan onthouden. Tsja . . . daar heeft hij een enorme voorsprong op mij.

Ik denk dat ik weet waarom Zwartmeer zo vel is op Trump. En als dat zo is neem ik mij petje voor hem af.

Wij waren in het begin allemaal in de wolken en blindelings enthousiast voor Trump omdat daarmee het hoofdstuk Obama en zijn verschrikkelijke opvolger mevrouw Clinton vergeten konden worden. Zwartmeer zag het gevaar in van ons blindelings enthousiasme. Ik had hem al gauw door en gaf hem regelmatig gelijk wanneer zijn inhoudelijke tekstbijdrage daar aanleiding toe gaf.

Zwartmeer hanteerde een traditionele oude Griekse wijsheid die Plato aan Socrates zijn vriend toeschreef (of hij werkelijk bestaan heeft is nooit bewezen). En wat hield de wijsheid in? Volop kritisch er tegenaan gaan. Voordat ik dit ooit van Plato over Socrates vernomen had, had ik het al in mij. Ik ben een constante kritische toeschouwer. Vandaar dat Zwartmeer en ik het zo goed met elkaar kunnen vinden.

Wat Trump betreft, het zal mij allemaal worst wezen. Ik denk dat Zwartmeer er net zo over denkt.

Voor ons telt maar één ding: overleven met lekker eten, bier en of wijn. icon_thumbup.gif

Als ik God was had ik mijn invloed laten gelden. De waardeloze luchtledige niet bestaande fantasie god van al die domme tot in den treuren vervelende mensen, die best wel intelligent mogen zijn, maar aan een of andere ziekte van het verstand lijden, aanbidden liever dat wat zij niet willen zijn: de domme mens en zijn gelijke domme God. Het zij zo!
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo mei 21, 2017 1:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ik wordt er stil van Hans...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Ivanka Trump stapte zo Arabië binnen:
Afbeelding

En Melania:
Afbeelding

Women are also expected to wear long black abaya robes and cover their hair in public in Riyadh.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Melania ziet er mooi uit op deze foto!

Dit heb ik Obama of Hillary nog nooit zien doen :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Ivanka bint Trump:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:Ivanka bint Trump:
Ik wil ook niet alles wat van Trump komt afkraken. Die dochter van hem daar heb ik nog niet veel fouts aan kunnen ontdekken. Nou ja, die vent waar ze mee getrouwd is moet weg. Dat was een foute keuze! En dan is voor haar de weg vrij om mij te leren kennen! Ik beloof haar dan dat ik me uitsluitend nog positief, zelfs al is het er niet, over haar pappa zal uitlaten!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie