Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ik zie nochtans niet Bron staan maar Garrison. Over smaak valt niet te twisten maar ik vind het wel raak geobserveerd. Alleen de tekst is wat te "Obvious". Ik zou eerder zetten : Go away kid. We're to busy inventing fake news !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Mark Steyn - Trump and Hope for the West
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2487
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
xplosive schreef:Het onderwerp is steeds wat Donald Trump al of niet fout gedaan zou hebben, waarbij zelfs de ergste krentenweger wat dat aangaat door de goegemeente als verteller van wereldschokkend nieuws wordt vereerd.

Ondertussen wordt door diezelfde goegemeente de alsmaar voortschrijdende islamisering in de wereld en de rol die Hillary Clinton en Barack Obama daarbij speelden (spelen) als onbeduidend weggehoond.

Het is wel duidelijk waaraan de goegemeente de prioriteit geeft en waaraan ze de meeste energie aan denken te moeten geven : de islam ophemelen en Donald Trump de grond intrappen.
Denk je echt dat een schaamteloze opschepper die nooit ergens verantwoording voor neemt, non-stop liegt, en fantaseert, met 5000 rechtszaken op z'n naam, het antwoord tegen de islamisering is? Trouwens als jij erover ging, zou jij aan zo'n man een wapenvergunning verstrekken?
Heb je nou echt niet in de gaten dat niemand hioer Trump als 'de perfecte president' beschouwt,
maar dat de meesten gewoon dikke lol hebben dat moslim-lover Hillary op d'r bek ging, met de Obamakliek er achteraan? :thinking:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Leon de Winter heeft bij mij afgedaan als "kenner" van wat dan ook.
Toen ik zijn dommig schrijfseltje uit de Telegraaf met stijgende verbazing las, moest ik aan het eind een paar stevige GVD 's kwijt.
Wat is die Leon de Winter toch een ongelooflijke blinde lul.
Wat jammer nou.
Zijn het nou 2 of 3 domme telegraafschrijfsels over Rusland die ik heb gemist omdat de PoetinPositivostukjes van de hobbyjood Leon de Winter het predikaat Extra van deze krant heeft gekregen.
Jammer, want zo blijf ik nieuwsgierig wat die mafkees heeft geschreven. En vandaag weer, na 3 keer een lofzang op Poetin deze keer een lofzang op Trump.
Want een TrumpPositivo is hij ook. Dat hoort bij elkaar bij dit soort gasten, onredelijk ProPoetin en onredelijk ProTrump.
Vuil spel rondom verkiezing Trump

Het onderzoek naar de ’collusion’ van Trump en Poetin wordt in de media bijna altijd gekleurd en gefilterd weergegeven. Overal in het westen gebeurt dat want overal zijn de media-elites in meerderheid progressief en dus rabiaat anti-Trump.
Deze openingszinnetjes zeggen eigenlijk al genoeg.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

icon_thumbup.gif Duidelijk verhaal.
Vuil spel rondom verkiezing Trump

Door LEON DE WINTER

Het onderzoek naar de ’collusion’ van Trump en Poetin wordt in de media bijna altijd gekleurd en gefilterd weergegeven. Overal in het westen gebeurt dat want overal zijn de media-elites in meerderheid progressief en dus rabiaat anti-Trump.

In het middelpunt van de obsessie met Trump staat de overtuiging dat hij niet op legale wijze aan de macht is gekomen. Want het is ondenkbaar dat Hillary Clinton, de vrouw die als het ware recht had op het presidentschap, van zo’n bizarre en vulgaire projectontwikkelaar rechtmatig heeft verloren. Dat moet vuil spel zijn geweest.

In het middelpunt van de obsessie met Trump staat de overtuiging dat hij niet op legale wijze aan de macht is gekomen. Want het is ondenkbaar dat Hillary Clinton, de vrouw die als het ware recht had op het presidentschap, van zo’n bizarre en vulgaire projectontwikkelaar rechtmatig heeft verloren. Dat moet vuil spel zijn geweest.


Vuil spel? We zijn vergeten dat Hillary zichzelf al vóór de presidentsrace onmogelijk had gemaakt. Zij had als minister van Buitenlandse Zaken een onbeschermde ’private server’ gebruikt voor staatsgeheim e-mailverkeer. Daarmee had zij overheidsregels geschonden en zich kwetsbaar gemaakt voor hacking. In 2013 al hadden ambtenaren van het Amerikaanse BZ ontdekt dat Hillary als minister haar eigen server had ingezet, wat tot intern onderzoek leidde, echter toen nog zonder gevolgen.

Wat de noodzaak van die privéserver was, is nooit geheel duidelijk geworden, maar de verdenking bestaat dat zij geen hoge muur had opgetrokken tussen de belangen van haar familiestichting en die van haar functie; dus gingen er ambigue e-mails ’veilig’ heen en weer via haar eigen server.

The New York Times, toen nog niet verstrengeld met Hillary, verhief in maart 2015 Hillary’s server tot nationaal schandaal. Later bleek dat zij e-mails, smartphones en harddrives had laten vernietigen voordat de FBI ze had kunnen onderzoeken.

Gelukkig hadden de Clintons uitstekende contacten bij de FBI en Justitie. En daarbij: Obama had haar tot zijn opvolger uitverkoren, dus dit moest van tafel. Ook al had zij strafbare feiten begaan, zij werd niet vervolgd aangezien zij volgens progressief Amerika de eerste vrouwelijke president móést worden. Maar het schandaal bleef aan haar kleven.

Onderbuik
Bij de Republikeinen verscheen Donald Trump ten tonele, een grofgebekte zakenman zonder politieke ervaring of intellectuele bagage of culturele verfijning. Conservatieven die deel uitmaakten van hetzelfde intellectueel-culturele complex als de Democratische elites, werden onzeker; zij beseften dat Trump een manier van optreden had die direct de onderbuik aansprak van miljoenen Amerikanen die zich onder Obama, en de Republikeinse conservatieve elites, verwaarloosd voelden. Trump was een populistisch gevaar. Gelukkig, zo veronderstelde men, had zijn on-conservatieve leefwijze veel vuil achtergelaten bij dubieuze financiers, prostituees, gecorrumpeerde politici en ambtenaren in binnen- en buitenland. Dus moest dat vuil worden verzameld.

Zij huurden een bedrijf in Washington in dat dat kon: Fusion GPS, opgericht door voormalige onderzoeksjournalisten van de conservatief-liberale krant The Wall Street Journal. Maar er gebeurde iets geks: Fusion vond niets, ondanks Trumps slechte reputatie. Waarna deze conservatieven een onbevredigend einde maakten aan hun dure opdracht aan Fusion.

Spitwerk
Fusions werk was echter, door onderlinge connecties, niet onopgemerkt gebleven in Hillary’s ’inner circle’. Fusion ging opnieuw aan de slag, nu betaald door de Clintoncampagne en de Democratische Partij. Fusion huurde de Britse ex-spion Christopher Steele in voor het betere spitwerk, en hij kwam op de proppen met meer dan vuil: Steele had anonieme Russische ex-spionnen als bron, en die onthulden een stinkend Trump-riool.

Hebben die Russische bronnen zonder angst voor represailles Steele bijgestaan? Of opereerden zij in opdracht van de desinformatiechefs van de Russische inlichtingendiensten? We weten het niet.

De laatste tijd komen er berichten los dat Steele gevoed werd door enkele Hillary-adjudanten, en dat Steele niet zelf het beruchte ’Steele Dossier’ heeft opgesteld.

Volgt u het nog? Het is een spiegelpaleis.

Media
Zonder te vermelden dat Hillary ervoor had betaald, werd het Steele Dossier in de loop van 2016 aan de media gegeven, en dat gebeurde in dezelfde periode als de sensationele publicatie door Wikileaks van gehackte e-mails en documenten van de Democratische Partij.

Direct luidde de opvatting dat Russische hackers die documenten aan Wikileaks hadden doorgespeeld (wat Wikileaks ontkent). Die hack speelde Trump in de kaart, dus lag het voor de hand dat Trump samenwerkte met de Russen. Dit was de geboorte van het ’De Russen Hebben Het Gedaan’ en het ’collusion’-verhaal. Trump ontkwam er na zijn zege niet aan.

Servers
Tot op de dag van vandaag weigert de Democratische Partij de FBI toegang te verlenen tot haar servers. Wat uiterst curieus is. Er zijn stemmen die zeggen dat het geen Russische maar een interne hack was, en dat klinkt, gezien die weigering, akelig logisch.

Welnu, dat sensationele Steele Dossier, vol roddel en beschuldigingen aan het adres van Trump en enkele andere figuren (zoals Carter Page, een onbetaalde en kortstondige adviseur van de campagne), werd door de FBI ingezet om van een speciale rechtbank toestemming te krijgen voor het afluisteren van de Trump-campagne; hierbij verzweeg de FBI dat het wist dat Clinton voor het dossier had betaald en dat geen komma was bewezen.

Volgende week over de ’special prosecutor’ en de aanklacht tegen dertien Russen – inzet is de legitimiteit van de machtigste man in de wereld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Leuk! Nu kan ik het wel lezen. Misschien kan je na nummer 1 de 2 daaropvolgende PoetinPositivo peptalkjes van dit pseudojoodse dwaallicht ook zichtbaar maken op het forum.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Leuk! Nu kan ik het wel lezen. Misschien kan je na nummer 1 de 2 daaropvolgende PoetinPositivo peptalkjes van dit pseudojoodse dwaallicht ook zichtbaar maken op het forum.
At your service Teva Teff. icon_wave.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Metaforische humor.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Has Trump Kept His Promise to Christian Refugees? A Look at the Numbers
CBN News - Gepubliceerd op 9 jan. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:En een ieder persoon die constant weer begint over de leugens van Trump, heeft verder geen geestelijk munitie om Trump werkelijk af te schieten of hem af te rekenen op zijn daden. Die personen zijn net zo infantiel, zo niet infantieler dan de verongelijkte verslaggevers van The New York Times, CNN en andere media. Dat soort personen beperkt zich hier tot uitspraken zoals..."Trump staat elke dag op de golfbaan...Trump kijkt televisie in bed...Trump ging dagelijks vreemd..."Enz, enz...
De Trump-aanhang valt het meest over mensen die zich als Trump gedragen! Zolang hij het niet zelf is. Van alle politici is Trump degene die anderen het vaakst voor leugenaar uitmaakt. Bijna dagelijks! Mag je dat dan ook zien als gebrek aan geestelijke munitie?
Clapper said Trump's insults,calling people "leakers" and "liars,"because they are normal.




Afbeelding

Afbeelding
De rechter die Trump's mosliminreisverbod ongedaan maakte werd door Trump verantwoordelijk gesteld voor eventuele aanslagen begaan door mensen uit die landen. Helaas, je mag niet de Trump uithangen als Trump regels afschaft met dooien tot gevolg.

Wat een ophef over het Putin-leugentje van Zijlstra. Dat uitgerekend van de Trump-fans! Dat zou je op voorhand niet gedacht hebben maar bij nader inzien ook weer wel. De hypocrisie van hun leider zie je in hun terug. Zijlstra moet meteen weg vindt geloof ik bijna iedereen hier. Maar je bent aan het Trump bashen als je aan zijn vele (Putin)leugens herinnerd. Gebrek aan geestelijke munitie... Dit patroon zit er constant in.

Ook typisch is dat de volgelingen van de man die constant liegt bedriegt beledigt zwartmaakt en demoniseert, zulke tere wezentjes met hele lange tenen zijn. Je zou denken dat wie zou sterke man volgt zelf ook wel tegen een stootje kan. Niks is minder waar! Zoals bij sekten gewoon nemen de volgelingen de karakteristieken van hun sekteleider over.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Nov. 2016: "Ik ben ervan overtuigd dat Donald Trump in werkelijkheid een veel beter mens is dan zoals hij meestal wordt afgeschilderd."
Slip of the tongue maatje?

Wat dacht je van: "Ik heb de indruk dat Donald Trump . . . " in plaats van overtuigd te zijn? Als Zwartmeer je nog steeds niet heeft kunnen overtuigen, wat is er dan mis met Zwartmeer?

Zwartmeer heeft mij de kwestie Trump laten relativeren. Dat wel. Maar echt aan het denken, heeft de beginpost van Numan mij gezet. Jammer, van Schepsel en Numan die Zwartmeer terzijde stonden en al snel uit beeld verdwenen, heeft Zwartmeer tot en met bladzijde 182 ons duidelijk gemaakt dat hij slecht tegen stinkend rijke leugenaars kan - dat zette geen zoden aan de dijk. Geef mij dan maar Numan. Die schoot onmiddellijk in de roos. En nu stel ik mij toch aan de kant van Zwartmeer op. Niet omdat ik overtuigd ben - ik ken de persoon Trump niet - maar omdat ik een andere indruk heb gekregen die de positie in mijn geest heeft gewijzigd ten aanzien van Trump. Doordat ik Numan heb gelezen. Die kon pas echt overtuigen. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Ik heb niet gezegd dat Donald Trump geen fouten heeft of een goed mens is. Het enige dat ik beweerd heb is dat ik de indruk heb dat er ook nog wel eens overdreven wordt wanneer men een opsomming van "de kwaden van Donald Trump" maakt.
Hans v d Mortel sr schreef:Geef mij dan maar Numan. Die schoot onmiddellijk in de roos. En nu stel ik mij toch aan de kant van Zwartmeer op. Niet omdat ik overtuigd ben - ik ken de persoon Trump niet - maar omdat ik een andere indruk heb gekregen die de positie in mijn geest heeft gewijzigd ten aanzien van Trump. Doordat ik Numan heb gelezen. Die kon pas echt overtuigen. icon_thumbup.gif
Naar welk schrijven van Numan verwijs je nu? Kun je daar een link van plaatsen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef: Naar welk schrijven van Numan verwijs je nu? Kun je daar een link van plaatsen?
Blad nummer 1 - vierde post die van Numan is.

Je kent mij. Dus je weet dat ik graag chargeer. En . . . niet vergeten, ik zal nooit beweren dat ik iets met zekerheid weet.

Natuurlijk kan ook een rijk iemand een mecenas zijn. Omdat hij kunst nu eenmaal liefheeft en wil beschermen. Ook een stinkend rijk iemand zoals Trump kan het beste met Amerika voor hebben. Alleen dit laatste geloof ik niet.

Ik herinner aan het feit waar Zwartmeer voor het eerst mee kwam aandragen over de faillissementen van Trump. Liefst 4x failliet. Of schreef hij 5x? Vier keer is in ieder geval wel zeker. Dat heeft Trump nooit ontkend. Hij was daar trots over. Wie logisch nadenkt, weet dat dit stinkt. Je kunt best een keer failliet gaan. Dat kan de beste overkomen. Zoals bij mij. Dat was lang geleden. De schuld? fl. 650,- en zo'n fl. 20.000, - aan de belastingen. Het eerste was een principe kwestie waarop ik mij met opzet failliet liet verklaren. Waarom? Omdat ik het met de factuur niet eens was en de leverancier mij met failliet verklaren dreigde. Ik ben onmiddellijk aan de slag gegaan om ook een derde schuldeiser te vinden. Ik had met de belastingen een afspraak gemaakt om het geld in termijnen terug te betalen. Maar dat bedrag was maandelijks zo hoog dat ik er de brui aan gaf. Ik moest het maandbedrag overigens cash komen afdragen achter het gebouw aan de Wibautstraat. Ik voelde mij als een crimineel. Dus kapte ik ermee. Een keer failliet en niet slim genoeg.

Lees dit artikel uit Vrij Nederland en oordeel zelf. Het deed mij aan de opkomst van Hitler denken. Hitler maakte in den beginne een enorme fout door geweld te gebruiken. Het Duitse volk had NOOIT met zo'n man in zee mogen gaan. Hetzelfde slaat op Fidel Castro die al in een vroeg stadium een tiental doden op zijn geweten had bij de bestorming als jonge advocaat van de kazerne in Santiago de Cuba. Het zijn mensen die niet wachten kunnen en naam willen maken. Maar verder is over Hitler weinig negatiefs te vertellen tot aan zijn heerschappij. Naar het schijnt is Hitler mede door Henri Ford geïnspireerd om joden als onmensen te beschouwen die uitgeroeid moesten worden. Ach, bekijken we nogmaals de oorlog in Vietnam, dan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het Amerikaanse volk achter het uitroeien stond van de Noord-Vietnamese bevolking en nooit heeft geprotesteerd toen Amerika democratische verkiezingen in de weg stond.

De mens is slecht en goed
Hij kan linksaf of rechtsom. Rechtdoor of achteruit. Niet omdat hij een vrije wil heeft, maar andersom. Zonder een juiste keuze te maken loopt de mens de kans al in een vroeg stadium dood te gaan. Alleen religieuze mafketels gaan er van uit dat er een god was die de mens met een vrije wil heeft geschapen. Logisch toch? Anders kon de mens namelijk niet zondigen. Het verhaaltje van de zoon van God die de mens kwam redden van de zonde van zijn voorouders van duizenden jaren geleden is pas veel later toegevoegd. Waarom? Geen idee. Had waarschijnlijk met de Zeitgeist te maken. Maar wie godsdienstwaanzin goed wil praten vindt altijd wel wat van zijn gading in het bijbelboek en alleen religieuze domoren vinden dat allemaal heel normaal (van God).

Laat ik het kort houden. Dat is moeilijk voor mij. Ik weet het. Ik ken Zwartmeer persoonlijk en ik besluit bij deze mij bij hem aan te sluiten voor wat zijn beweringen over Trump betreffen. Niet dat Trump perse weg moet. Dat Trump zijn aanwezigheid op het wereldtoneel belangrijk is heeft niets te maken met het feit dat hij een ongelooflijke vieze schoft is. Dat heb ik al vele malen tot uitdrukking gebracht. Maar Trump is voorlopig nog niet zo'n smerige schoft als vele Amerikaanse presidenten voor hem.

De Zeitgeist, de natuur, regeert. En anders niks.


Pay-off: Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Twaalf bizarre feiten over Trump
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Hans v d Mortel sr schreef:
xplosive schreef: Naar welk schrijven van Numan verwijs je nu? Kun je daar een link van plaatsen?
Blad nummer 1 - vierde post die van Numan is.

Je kent mij. Dus je weet dat ik graag chargeer. En . . . niet vergeten, ik zal nooit beweren dat ik iets met zekerheid weet.

Natuurlijk kan ook een rijk iemand een mecenas zijn. Omdat hij kunst nu eenmaal liefheeft en wil beschermen. Ook een stinkend rijk iemand zoals Trump kan het beste met Amerika voor hebben. Alleen dit laatste geloof ik niet.

Ik herinner aan het feit waar Zwartmeer voor het eerst mee kwam aandragen over de faillissementen van Trump. Liefst 4x failliet. Of schreef hij 5x? Vier keer is in ieder geval wel zeker. Dat heeft Trump nooit ontkend. Hij was daar trots over. Wie logisch nadenkt, weet dat dit stinkt.
Er is iemand geweest die schreef en voorspelde dat de twee enorme casino's van Trump in Atlantic city failliet zouden gaan. Prompt sleepte Trump die persoon voor de rechter. Pas toen de faillissementen zich daadwerkelijk voltrokken trok Trump de zaak in. Het is zo klaar als een klontje je dat je niet in dezelfde stad twee zulke grote casino' neer zet daar deze elkaar kannibaliseren. Overduidelijk is dit ook Trump's opzet geweest.

Het is allemaal niet zo onschuldig als je denkt. Heel wat aannemers en onderaannemers zijn door de zwendel van Trump ook het faillissement ingetrokken, omdat hij niet meer betaalde. Ook heel veel mensen verloren door hem baan.





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Het is allemaal niet zo onschuldig als je denkt.
HoHo! Laat mij er buiten! Ik heb NOOIT beweerd dat Trump te vertrouwen was. Waar ik wel voor stond is dat hij best van mij president van Amerika mag zijn. En daar sta ik nog steeds vierkant achter.
Heel wat aannemers en onderaannemers zijn door de zwendel van Trump ook het faillissement ingetrokken, omdat hij niet meer betaalde. Ook heel veel mensen verloren door hem baan.

Je hebt enorm je best gedaan. En voor wat mij betreft met succes. Ik weet dat jij een waarheidsvinder bent. Vandaar dat ik jou beloon met jou gelijk te geven voor wat betreft de verschrikkelijke miserabele onbetrouwbare walgelijke persoonlijkheid van Trump. Hij kan gewoonweg geen goed mens zijn. Maar . . . wie eerlijk, oprecht, standvastig moreel hoogstaand is, kan eenvoudigweg niet functioneren in de

SMERIGE POLITIEK


die van allen tijde is.

In dit geval komt Trump mij - gelet op het moslimprobleem in de wereld - goed uit. De Arabische wereld is gewaarschuwd en weet niet wat ze met Trump aanmoeten. Verder geniet ik van Trump. Mijn hart is sneller gaan kloppen. Opwinding heeft in mij plaats gevonden. Omdat ik een gruwelijke hekel heb aan moslims. En dat hebben zij nu eenmaal en andermaal aan zichzelf te wijten. :muslima:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Ik weet dat jij een waarheidsvinder bent. Vandaar dat ik jou beloon met jou gelijk te geven voor wat betreft de verschrikkelijke miserabele onbetrouwbare walgelijke persoonlijkheid van Trump. Hij kan gewoonweg geen goed mens zijn.
Hou toch op Hans. Jij kent de man niet persoonlijk , net zo min dat ik Trump persoonlijk ken. Maar om nou te zeggen dat Trump een verschrikkelijke miserabele onbetrouwbare walgelijke persoonlijkheid is om Zwartmeer te kietelen en te pleasen, is net zo raar om Trump te verheerlijken als een heilige .

Sorry hoor Hans. Zwartmeer kent Trump ook niet en hij haalt alle negatieve berichten uit de Trump hatende pers.
Er zijn in Amerika miljoenen mensen die Trump op handen dragen , en die mensen hebben veel meer recht op een mening over Trump dan wij hier op het forum.

Laat die mensen in ook hun waarde, en nogmaals...TRUMP IS NIET ONZE PRESIDENT. DUS....LATEN WE EENS OPHOUDEN MET HET NEGATIEVE GEZEIK OVER TRUMP
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb een paar jaar geleden al regelmatig over de VS, zijn presidenten en zijn inwoners nare dingen gezegd.

De VS zijn in hun politiek de spreekbuis van Satan. Amerikaanse burgers behoren sowieso tot de domste categorie op aarde. Amerikanen zijn voornamelijk geïnteresseerd in Uncle Sam en zijn glorieuze uitstraling. O ja! Amerikanen zijn in de omgang heel erg joviale mensen die net zoals normale mensen van alcoholische versnaperingen, muziek, film en seks houden. Maar ik heb het over domme Amerikanen. Dat wil zeggen dat zij niet verder denken dan hun neus lang is.

Voor mij hebben Amerikaanse burgers geen enkele waarde. Behalve natuurlijk die burgers ik persoonlijk ken. En dat zijn op dit ogenblik een aantal die ook een Cubaans paspoort hebben.

Maar goed, ik laat het hierbij en sluit hierbij het hoofdstuk Trump af. Mits er echt belangrijke zaken opspelen - jullie houden mij op de hoogte - zal ik niet meer reageren. Ik wil verder niet stoken in een goed huwelijk.

Sans rancune,

enthousiaste FFI-er HvdM
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
Maar goed, ik laat het hierbij en sluit hierbij het hoofdstuk Trump af.
Laten we allemaal even afstand van het hoofdstuk Trump nemen. Dat lijkt me gezonder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Ik weet dat jij een waarheidsvinder bent. Vandaar dat ik jou beloon met jou gelijk te geven voor wat betreft de verschrikkelijke miserabele onbetrouwbare walgelijke persoonlijkheid van Trump. Hij kan gewoonweg geen goed mens zijn.
Hou toch op Hans. Jij kent de man niet persoonlijk , net zo min dat ik Trump persoonlijk ken. Maar om nou te zeggen dat Trump een verschrikkelijke miserabele onbetrouwbare walgelijke persoonlijkheid is om Zwartmeer te kietelen en te pleasen, is net zo raar om Trump te verheerlijken als een heilige
Ik beoordeel de man op wat ik zie en van hem hoor. De stabiele genie is een verschrikkelijke opschepper die het allemaal wel even zou doen. De wereld zei hij te zullen verbazen. Hij zou zo vaak winnen, beginnende op z'n eerste werkdag, dat de mensen er moe van zouden worden. Het enige tot nu toe waar ze moe van worden is zijn eeuwige gelieg en het gezeik over hoe vaak hij op de golfbaan staat en wat dat allemaal kost.

In de politiek is het niet raar om de zaken wat positiever voor te stellen dan ze werkelijk zijn. Misschien zou je ter verdediging van Trump kunnen zeggen dit bij hem een beetje doorgeschoten is. Maar... tegenover die vreselijke opschepperij staat het tot de bodem af kafferen van alles en iedereen die het met hem oneens is. Dat is het lot van iemand die zijn politiek of geweldige presidentskwaliteiten ter discussie stelt. Het aantal beledigende en kleineerde tweets is niet bij te houden! Bedenk goed, dit is niet een jongen van vijftien jaar maar van een man van 72 jaar, en die is nota bene president van Amerika! Het is grappig en zielig tegelijkertijd als je beseft dat Trump's vrouw Melania de strijd tegen cyberbullying heeft opgenomen. Terwijl haar man niet anders doet!

Hoe dan ook, zeg niet dat ik Trump niet ken! Hij is wat ik uit zijn mond hoor komen. Dat zijn leugens beledigingen contradicties enz enz. Dat alles is ook nog eens verpakt in een hele kleine woordenschat.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Ja en... Moeten we hem nu afzetten omdat hij ongemanierd is? :unsure:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ja en... Moeten we hem nu afzetten omdat hij ongemanierd is? :unsure:
Weet je wie altijd hyper gemanierd, gecultiveerd ,prima verzorgd is en zich altijd genuanceerd uitdrukt ? Assad van Syrië . Dat zou dan de ideale regeringsleider zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ja en... Moeten we hem nu afzetten omdat hij ongemanierd is? :unsure:
Weet je wie altijd hyper gemanierd, gecultiveerd ,prima verzorgd is en zich altijd genuanceerd uitdrukt ? Assad van Syrië . Dat zou dan de ideale regeringsleider zijn.
icon_thumbup.gif

Ik heb ook al een paar keer eerder gewaarschuwd: "De echte gek herkent men niet."

Trump is wat Zwartmeer omschrijft. Helemaal juist gezien. Maar . . . hij is niet gek. Hij is . . . HERKENBAAR.

Oh! Ik zou niet meer reageren. Sorry! :redface2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Schoonzoon Trump mag niet meer bij staatsgeheimen
https://nos.nl/artikel/2219794-schoonzo ... eimen.html
Jared Kushner, veiligheidsadviseur van president Trump en tevens diens schoonzoon, heeft geen toegang meer tot de dagelijkse, topgeheime veiligheidsbriefings van de Amerikaanse inlichtingendiensten.

Volgens bronnen rond het Witte Huis krijgt Kushner geen security clearance, een machtiging waarmee ambtenaren van het Witte Huis toegang krijgen tot staatsgeheime informatie. Waarom hij geen machtiging krijgt, is niet duidelijk.
Four countries discussed exploiting Kushner

Officials in four countries discussed manipulating Jared Kushner
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Clinton, Obama, Democraten frauderen en bedriegen er lustig op los.

Trump is aan het winnen alleen vertelt de MSM ú dat nóg niet.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1728538 ... en-zich-op
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie