Collectieve Anti Trump psychose

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Schepsel »

silkyboxershortXL schreef:Help save the snowflakes

Zoals de sneeuwvlokjes die zoooooooooo enorm geïntimideerd en getriggerd raken door mensen die zeggen dat bepaalde woorden onaardig zijn dat ze op iets als Trump stemmen. Geen Tumblr-driftbui kan dáár tegenop.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Amerikaanse sterren kunnen realiteit niet aan, roepen op tot ‘actie’ tegen Trump

Want een democratisch besluit is 'een fascistisch Amerika' of zo iets

Verschillende sterren hebben een paginagrote advertentie in The New York Times ondertekend, die oproept tot actie tegen de komende Amerikaanse president Donald Trump.

Onder meer Debra Messing, Public Enemy-voorman Chuck D, Michael Shannon en Margaret Cho zetten hun handtekening onder het pamflet van organisatie Refuse Fascism. Daarop staat volgens Variety de tekst ‘Nee! In naam van de menselijkheid weigeren wij een fascistisch Amerika te accepteren.” Ook flink wat wetenschappers en andere prominenten verbonden hun naam aan de actie. De ondertekenaars roepen Amerikanen op zich te verzetten tegen Trump, die volgens hen onrechtmatig aan zijn overwinning is gekomen.

Na het verschijnen van de advertentie sloot ook komiek Rosie O’Donnell zich aan bij de beweging. De felle tegenstander van Trump beschuldigde de komende president er eerder deze week van psychische aandoeningen te hebben en “het slechtste mens ter wereld” te zijn.

De organisatie Refuse Fascism roept op haar website op om de machtsovername door Trump te dwarsbomen.
Roepen op tot ‘actie’ tegen Trump....Zoals deze Dames. .

AfbeeldingAfbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Pilgrim »

Soms twijfel ik er nog steeds aan of Trump zijn inauguratie levend haalt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Gehandicapte jongen gemarteld met messen door 4 anti Trump aanhangers.

Afbeelding
Trump haters in Amerika martelen gehandicapte jongen, daders zetten beelden live op Facebook

In de VS is ophef ontstaan over een filmpje van een zwakbegaafde jongen die wordt mishandeld in Chicago. De mishandeling is door de daders gefilmd en de beelden zijn rechtstreeks via Facebook uitgezonden.

De mishandeling was in een woning. Hoe de jongen daar terechtkwam, is niet bekend. Wel kende hij een van de daders.

Het 18-jarige slachtoffer was vastgebonden, werd geslagen en met een mes bewerkt. Hij zou 48 uur in het huis zijn vastgehouden. De zwarte verdachten riepen tijdens de mishandeling "fuck Donald Trump'' en "fuck white people".

De politie heeft vier mensen opgepakt, twee mannen en twee vrouwen. Agenten vonden de jongen na de mishandeling op straat. "Het is ziekmakend'', zei de hoofdcommissaris van de politie op een persconferentie. "Je vraagt je af wat mensen ertoe brengt om iemand zoiets aan te doen."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Misschien heeft deze man de pee in dat hij nu Hillary verloren heeft, nooit op visite in het witte huis kan.
Florida man charged with threatening to kill President-elect Trump at his inauguration on Twitter was a close family friend of Bill and Hillary Clinton

The man arrested by Miami Beach police Tuesday for allegedly threatening President-elect Donald Trump online is a member of a prominent northeast family close to Bill and Hillary Clinton.

He once gave $20,000 to the Democratic National Committee, DailyMail.com has learned.

Suspect Dominic Puopolo Jr., 51, sat near Hillary Clinton when she delivered the eulogy at the funeral of Puopolo's mother, Sonia, who died in one of the jets that flew into the World Trade Center on 9-11.

During that eulogy on Oct. 6, 2001 in Boston, the former presidential candidate referred to 'Dom Jr.'s latest computer wizardry.'
The 'wizard' is now being held in a Miami-Dade County jail after using Twitter to threaten Trump's life.

Trump is scheduled to be sworn in Friday in Washington, D.C. as Puopolo remains incarcerated on a charge of threatening to harm a public servant.

Puopolo reportedly admitted to posting a video to Twitter, saying: 'This is the 16th of January 2017, I will be at the review/ inauguration and I will kill President Trump, President elect Trump today.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Reporters covering the inauguration of Donald Trump in Washington DC on Friday have been warned that they need to prepare for riots and possible physical attacks by anti-Trump protesters.

The National Press Photographers Association has issued guidelines to journalists that virtually mirror those sent out during the Ferguson riots in 2014.

Reporters are advised to “maintain situational awareness” and have “an exit plan in case the situation becomes hostile”.

The group also emphasizes that journalists should “move toward the nearest police officer under the assumption that they could protect you from hostile or violent protesters.”

The tone of the warning clearly indicates that anti-Trump rioters are being treated as a bigger physical threat to journalists than overbearing police officers.

Reporters are also told to “openly display press credentials and dress in a professional manner” in order to avoid attacks by anti-Trump protesters.

The Committee to Protect Journalists also released a safety advisory last week urging reporters to “work in pairs,” “plan out an emergency exit” and “document any aggression toward yourself or colleagues”.

Thousands of far-left demonstrators are expected to descend on DC to protest Trump’s inauguration, with some threatening violent civil unrest.

Agitators are openly calling for “chaos” in a bid to shut down the inauguration and create the impression that Trump’s presidency is illegitimate, but opposition groups like Bikers For Trump have vowed to form a “wall of meat” to prevent them from doing so.

Earlier this week, Project Veritas’ James O’Keefe exposed how organizers behind the #DisruptJ20 movement were also planning direct attacks on Trump supporters attending inauguration events.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52321
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Mahalingam »

“The backbone of the biker community is the veteran. So these are guys that aren’t really used to backing down. You certainly won’t see bikers out there screaming, calling for destruction of private property or the death of police officers.”
http://www.foxbusiness.com/politics/201 ... sters.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Je mag demonstreren maar niet de orde verstoren.

Dus . . . waarom waarschuwt de regering niet dat iedereen die de orde verstoort onmiddellijk wordt ingerekend, afgevoerd, en in de gevangenis wordt gezet, in afwachting van een beslissing door de officier van justitie die begint met minimaal $ 1000,- dollar boete op te leggen en de overtreder laat opnemen in het register van linkse oproerkraaiers.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee zodat iedere agitator in ieder geval het gevoel krijgt voor de helft gestraft te worden. Plaats zoveel mogelijk borden in de stad waarop de boete staat aangekondigd.

Maar . . . niets van dit alles dat de overheid vanuit hun verantwoordelijkheidsgevoel tot bezinning en daadkracht brengt. Wat is dat voor een achterlijk zooitje in de wereld? Geef het plebs de vrije ruimte en het zal vol begeerte en asociaal de mogelijkheid benutten die ruimte te bezetten zonder een plaats open te laten voor de ander.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

‘Anonymous’ Hackers Issue Ominous Threat to Trump: ‘You Are Going to Regret the Next 4 Years’

The hacking group Aonymous sent out a series of messages aimed at setting Donald Trump on alert, warning in the most ominous of manner that the president-elect will rue the day he decided to run for the White House.

The messages came from the Twitter account of @YourAnonCentral, a sort of clearing house for Anonymous group messages.

One message: “This isn’t he 80’s any longer, information doesn’t vanish, it is all out there. You are going to regret the next 4 years.”

Another accused that Trump has “financial and personal ties with Russian mobsters, child traffickers, and money launderers.”

That mantra has been furthered by the left, as a means of thwarting Trump’s presidency before it even starts. The charges of Trump’s ties to Russia’s unsavory side are completely unsubstantiated.

And in yet one more tweet, the group chided all of America by saying the country “committed ritual suicide by electing Trump.”

As CNBC reported:
  • “Trump, a usually trigger-happy tweeter, seems to be ignoring the threats for now.

    “Trump has long been in Anonymous’ crosshairs, with the group declaring war on him last year when he was a candidate for President of the United States.

    “In March, private information about Trump was ‘leaked’ by hackers claiming to be a part of Anonymous, including a cell phone and social security number. However, it was later proven that information wasn’t new and had been floating around online for some time.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

CNN: IF TRUMP IS KILLED DURING INAUGURATION, OBAMA APPOINTEE WOULD BE PRESIDENT

Network slammed for encouraging violence with bizarre report

CNN has been criticized for airing a report which revealed that an Obama appointee would become president if Donald Trump was killed during an attack on the inauguration tomorrow.

Entitled Disaster could put Obama cabinet member in Oval Office, the report admits that there is no specific threat targeting the inauguration, but goes on to speculate about “who would be in charge if an attack hit the incoming president….just as the transfer of power is underway”.

An individual named the “designated presidential successor” will not attend the inauguration as a security precaution, “but it won’t be a Trump cabinet secretary….it will be an Obama appointee,” reports CNN.

The report emphasizes that “a president from the prior administration” will take power if there is an attack due to the fact that none of Trump’s cabinet secretaries have been confirmed yet.

According to CNN, the designated presidential successor is likely to be Tom Shannon, the Under Secretary For Political Affairs, and an Obama appointee.

The report teases the potential for an attack on the inauguration by asserting it would create “chaos” and “high theater,” before airing clips from ABC’s Designated Survivor show in which Kiefer Sutherland plays an obscure cabinet secretary who is “unexpectedly thrust into the presidency after an attack at the capitol during a State of the Union address.”

Given the huge number of death threats leveled at Trump – including one family friend of Hillary Clinton who was arrested after he threatened to assassinate Trump at the inauguration – is CNN irresponsible in drawing attention to this issue?

Respondents to the video on YouTube, which was heavily thumbed down, slammed CNN for almost encouraging a violent attack against Trump.
  • “Totally not suggesting anything here, huh CNN?” commented one.

    “So leftist terrorists know who they need to take out, so that dems can stay in power? This is irresponsible journalism,” added another.

    “I flagged this video as dangerous to the president elect, and that it might foment violence,” wrote another.
The charges are not without precedent. After Thomas DiMassimo tried to rush the stage to violently confront Trump during an event in Ohio last year, CNN gave him a platform to denounce Trump as a “bully”.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Hier kunnen we niet bij zijn Pilgrim, dat is toch weer een beetje jammer. Maar sinds 'Hans van de Mortel' zich aangesloten heeft bij de anti Trumpers, hoop ik dat hij daar naar toe gaat, en ons op de hoogte houdt van deze ’Stop de haat! protestmars.
Nederlandse protesten na aantreden Trump

AMSTERDAM - Ook in ons land zijn komend weekend protesten naar aanleiding van de beëdiging van Donald Trump als de nieuwe president van de Verenigde Staten. In navolging van die in Washington vindt zaterdag de Nederlandse versie van de zogenoemde Women’s March plaats op het Amsterdamse Museumplein en op het Malieveld in Den Haag.

Volgens de organisatie gaan zo’n 1 miljoen mensen in ruim driehonderd marsen overal ter wereld zaterdag de straat op om zich te laten horen tegen ongelijkheid en intolerantie. De organisatie in Amsterdam noemt het een „positief tegensignaal” in de verhardende maatschappij. De betogers komen op voor gelijke rechten en gelijke behandeling van alle minderheden.

Donderdag hadden zo’n 1800 mensen zich via Facebook aangemeld voor het protest in Amsterdam, dat rond het middaguur begint en onder meer naar het Amerikaanse consulaat gaat. Op het Malieveld begint de mars om 13.00 uur en wordt de Amerikaanse ambassade aangedaan. Hiervoor hebben zich een paar honderd mensen aangemeld.

Vrijdagavond, op de dag van Trumps inauguratie, vindt eveneens een protest plaats in de hoofdstad. Onder het motto ’Stop de haat! Samen tegen Trump en Wilders’ lopen de betogers vanaf 19.00 uur van de Dam naar het Amerikaanse consulaat op het Museumplein.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Hier kunnen we niet bij zijn Pilgrim, dat is toch weer een beetje jammer. Maar sinds 'Hans van de Mortel' zich aangesloten heeft bij de anti Trumpers, hoop ik dat hij daar naar toe gaat, en ons op de hoogte houdt van deze ’Stop de haat! protestmars.
Hallo jongens! Nou niet lullig doen en de zaak verdraaien.

Ik ben geen anti Trumper in de zin dat ik TEGEN zijn presidentschap ben. Dat weten jullie verdomd goed. Of word ik maar half gelezen en verwoord ik mijn zaakjes op het droge te ingewikkeld?
Ik ben tegen de persoon Trump als mens. Hij deugt niet en is niet te vertrouwen. DAT ben ik met Zwartmeer hardgrondig eens. Maar what the hell kan hij nu slechter doen dan Obama die als miserabele onderdanige slaaf van het Arabisme zich onacceptabel heeft weten te profileren voor ieder weldenkend mens.

Ik ben voor Trump als president van de VS omdat de enige andere keuze mevrouw Clinton was.

Ik ga gerust met de billen bloot en kan te allen tijde tegen mijn verlies. Zwartmeer misschien niet, of hij snapt het nog steeds niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: Hallo jongens! Nou niet lullig doen en de zaak verdraaien.

Ik ben geen anti Trumper in de zin dat ik TEGEN zijn presidentschap ben. Dat weten jullie verdomd goed. Of word ik maar half gelezen en verwoord ik mijn zaakjes op het droge te ingewikkeld?
Oke.Begrepen... :redface2: Maar soms ben jij een klein beetje verwarrend. Het is dan net of je met iedereen vrienden wil blijven en dan voor de lieve orde maar met die of gene meepraat. Dat geeft niet hoor. Eigenlijk is dat een lieve diplomatieke eigenschap. :heart: maar voor mij dus verwarrend.

Wat betreft dat de persoon Trump als mens niet deugd ben ik het niet met je eens. De man is zo eerlijk als goud, en hij zegt wat hij op zijn hart heeft. Je kan hem tot nu toe niet verwijten dat hij overloopt van diplomatie. Soms probeert hij dat wel, en dan wordt hij hier en in de rest van de wereld uitgescholden voor leugenaar. Trump moet wat diplomatie betreft nog veel leren, maar ik denk dat het wel goed komt.

Trump kan zijn emoties niet verbergen door een uitgestreken gezicht te trekken. Je ziet gelijk aan zijn gezicht of hij het wel of niet met iemand eens is. Hij heeft misschien zijn gelaatsuitdrukking tegen. Hij moet meer lachen, en dan gaan zijn tegenstanders vast en zeker aan hem wennen.

Trump is volgens mij een man met een sterke persoonlijkheid en een warm hart. Ik mag hem wel, of zoals een pompbediende tegen Rutger van den Noord zei toen hij hem bedankte voor het schoonmaken van zijn ramen... Gasstation guy: "have fun tomorrow, we don't vote someone for his personality, but for his policy"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door King George »

Donald Trump is een goede man. Donald Trump is een man van liefde in het hart.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door King George »

Wat zijn linkse radicalen van plan tijdens de inauguratie van Trump?

Project Veritas heeft weer een video naar buiten gebracht met undercover opnames:

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

AFA vuilnis.. :ohmy2: Je kan het zelf niet verzinnen. Dat die lui durven te spreken over "love" . Dit soort door Soros betaald links tuig moeten ze opsluiten in Guantanamo bay. Tussen de moslims in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Wat betreft dat de persoon Trump als mens niet deugd ben ik het niet met je eens. De man is zo eerlijk als goud, en hij zegt wat hij op zijn hart heeft.
Daarin moet ik jou gelijk geven. Hij houdt geen blad voor de mond en gedraagt zich beslist niet stiekem, iets wat qua gedrag normaliter bij elke politicus past. Dat viel mij ook al eerder van hem op. Misschien ben ik wel teveel beïnvloed geworden door mijn vriend Zwartmeer. Trouwens, niemand van ons kent Trump persoonlijk dan uitsluitend van horen zeggen en lezen.
Je kan hem tot nu toe niet verwijten dat hij overloopt van diplomatie. Soms probeert hij dat wel, en dan wordt hij hier en in de rest van de wereld uitgescholden voor leugenaar. Trump moet wat diplomatie betreft nog veel leren, maar ik denk dat het wel goed komt.
Dat denk ik ook. Het kan moeilijk slechter gaan dan ervoor van wat we in de wereld aan chaos hebben gezien. En daar hoor je Zwartmeer nooit over. Ik doe dat constantemente!
Hij heeft misschien zijn gelaatsuitdrukking tegen. Hij moet meer lachen, en dan gaan zijn tegenstanders vast en zeker aan hem wennen.
Hij heeft zijn gezicht niet mee. Dat lachen lijkt op het eerste gezicht gunstig uit te kunnen pakken. Daar ben ik ook ingetrapt bij lachebek en beroepsleugenaar Rutte. Laten we het maar houden op de te verwachten daden en verbeteringen die Trump de wereld gaat bieden. Ik ben positief. Maar dat wisten jullie al. Er valt een zware last van mij af nu de Obama kliek de herinnering in gaat als een van de ergste morele verloochenaars die voor geen cent te vertrouwen waren.
Trump is volgens mij een man met een sterke persoonlijkheid en een warm hart. Ik mag hem wel,
Daarover wil ik mij niet uitlaten. Ik heb immers het tegendeel beweerd. Maar ik moet toegeven dat ik niks onderzocht heb op internet om erachter te komen hoe ziek en verrot de man in elkaar steekt. Want dat deel van kennis hebben we aan Zwartmeer moeten overlaten. Toch kan ik het nog altijd niet uitstaan dat hij mensen van Goldman Sachs erbij heeft gehaald. Ach, waar maak ik mij druk om, gelet op al die nazi kopstukken die een warm bed, bad, brood en onderdak kregen met behulp van het Vaticaan in Rome in diverse Zuid-Amerikaanse landen en ook in Duitsland veilig aan een nieuwe baan konden beginnen zonder dat er sprake was van een mogelijkheid tot uitlevering aan een ander land. Want daar deed het 'beschaafde' Duitsland na de verschrikkelijke oorlog niet aan.

Wat er ook gebeurt, ik blijf dus bij mijn mening dat Goldman Sachs een van de grootste rotte appels in de financiële wereld was en ook nog is. Want een vos verliest wel zijn haren, maar niet z'n streken. Onbegrijpelijk dat Trump daar zijn mensen, regelrechte pure oplichters, vandaan durft te halen. Ik blijf dus wantrouwend op dit punt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:Hier kunnen we niet bij zijn Pilgrim, dat is toch weer een beetje jammer. Maar sinds 'Hans van de Mortel' zich aangesloten heeft bij de anti Trumpers, hoop ik dat hij daar naar toe gaat, en ons op de hoogte houdt van deze ’Stop de haat! protestmars.
Hallo jongens! Nou niet lullig doen en de zaak verdraaien.

Ik ben geen anti Trumper in de zin dat ik TEGEN zijn presidentschap ben. Dat weten jullie verdomd goed. Of word ik maar half gelezen en verwoord ik mijn zaakjes op het droge te ingewikkeld?
Ik ben tegen de persoon Trump als mens. Hij deugt niet en is niet te vertrouwen. DAT ben ik met Zwartmeer hardgrondig eens. Maar what the hell kan hij nu slechter doen dan Obama die als miserabele onderdanige slaaf van het Arabisme zich onacceptabel heeft weten te profileren voor ieder weldenkend mens.

Ik ben voor Trump als president van de VS omdat de enige andere keuze mevrouw Clinton was.

Ik ga gerust met de billen bloot en kan te allen tijde tegen mijn verlies. Zwartmeer misschien niet, of hij snapt het nog steeds niet.
Ik kan nog steeds genieten van de melt down die de politiek correcte goegemeente te verduren heeft gekregen op 8 november, Internationale Bevrijdingsdag.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door King George »

Ariel schreef:AFA vuilnis.. :ohmy2: Je kan het zelf niet verzinnen. Dat die lui durven te spreken over "love" . Dit soort door Soros betaald links tuig moeten ze opsluiten in Guantanamo bay. Tussen de moslims in.
Ik zeg: Doen!

En het sleuteltje weg!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

King George schreef:
Ariel schreef:AFA vuilnis.. :ohmy2: Je kan het zelf niet verzinnen. Dat die lui durven te spreken over "love" . Dit soort door Soros betaald links tuig moeten ze opsluiten in Guantanamo bay. Tussen de moslims in.
Ik zeg: Doen!

En het sleuteltje weg!
Zo is het afgelopen met het AFA vuil die het bal wilde verzieken. Lees het hier
Anti-Trump protesters are pepper-sprayed by cops during violent clashes at 'Deploraball' party for Donald's supporters in Washington DC

Demonstrators were seen trying to shield their faces from the gas about 9pm
Hundreds had gathered in the massive crowd outside the National Press Club
Police wearing riot gear were on the streets before the chemical spray was used
It is expected there will be a number of protests in Washington DC this weekend

Anti-Trump protesters clashed with police and were pepper-sprayed during a wild night in Washington DC.

A massive crowd of people who are against the president-elect gathered outside the National Press Club, which was holding the 'DeploraBall' - a celebratory event organized by Trump supporters from the 'alt-right' on Thursday night.

Hundreds of demonstrators were on the street outside the press club, many chanting and holding signs.

One pro-Trump person who was in the area, but did not attend the event, claimed the protesters were violent - accusing one of them of attacking him with a flagpole.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:AFA vuilnis.. :ohmy2: Je kan het zelf niet verzinnen. Dat die lui durven te spreken over "love" . Dit soort door Soros betaald links tuig moeten ze opsluiten in Guantanamo bay. Tussen de moslims in.
We weten het. Links meent het alleenrecht te hebben op gevaarlijk rotzooi trappen met explosief geweld. Het is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Wat dacht je waarom ik al mijn hele leven anti links ben? Ik ben beslist sociaal denkend, maar als socialisme uitsluitend tot zijn recht kan komen met geweld van ongekende omvang, laat dan al die mensen die op deze ondergangsmodule van de beschaving uit zijn, de kolere krijgen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Volkskrantmevrouw @scheulderman75 doet ook even een geinige bijdrage leveren aan het feestje rond de inauguratie van Trump. Tsja...

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Ariel »

Een vrouw is van plan haar kind te aborteren because of Trump/ :scratch: Knetter, knettergek.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Bericht door Schepsel »

King George schreef:Donald Trump is een goede man. Donald Trump is een man van liefde in het hart.
...liefde voor zichzelf.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie