Collectieve Anti Trump psychose

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Hans v d Mortel sr

Re: Collectieve Anti Trump psychose

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Feb 20, 2017 5:10 pm

Ariel schreef:

Geen woord van afkeuring in kranten en/of op twitter van de deugende amerikaanse sneeuwvolkjes. Niks. nada. Niemand die roept...NOT EVERY AMERICAN IS MUSLIM!!!!. Nee, alleen stilte en respect voor het islamitische gebed.

Om een vergelijk te trekken dienen we Jezus met Mohammed te vergelijken. Meer niet. Zo simpel is dat.

Ik wil graag het volgende opmerken. Obama kon alleen maar president van de Verenigde Staten worden toen hij de eed aflegde op de Koran Bijbel. Geen haan die er naar kraaide. Ook was er geen mohammedaan die hier moeite mee had. Nou ja, ik heb niet voor niks een hekel aan dat zooitje uitgekookte mohammedaanse parasieten en huichelaars die in het linkse rapaille geblinddoekte volgzame idioten hebben gevonden.

Al is mijn logica als atheïst ten aanzien van de Bijbel versus de Koran nog zo overtreffend in het voordeel van de Bijbel waarbij geen spaan heel blijft van het walgelijke primitieve achterlijke mensonwaardige haatboek Koran, de meute linkse raddraaiers zal mij overschreeuwen met hun hysterische gejoel en mij het spreken onmogelijk maken. Bij deze kennis van zaken wil ik het verder laten en doorgaan op de weg waar ik het laatst waargenomen was door de lezers van FFI.

En sorry hoor Zwartmeer. Ook al heb je nog zoveel gelijk dat ik niet ontkennen zal, en ook al zou Trump de grootste schoft als president zijn, als ik Zwartmeer zou genoemd worden, wilde ik niks met het walgelijke tuig van de richel te maken hebben dat zich op een dusdanige huichelachtige en smerige achterbakse gore laag bij de grondse manier van straatterreur bedient om hun haat en afschuw over de vrouw van Trump heen te kotsen. Christenen kun je vrijelijk beledigen. Moslims niet, want dan breekt de pleuris en straatterreur uit IN DE HELE WERELD!

Met dat soort mensen wil ik niks te maken hebben. En daardoor kom ik vanzelf terecht bij mijn wilsbeschikking om JUIST TRUMP zijn vrouw te steunen vanuit de logica dat de vijand van mijn vijanden mijn vriend is!

Hoeveel bewijs heb jij nu nog nodig Zwartmeer? Het gaat al lang niet meer om jouw gelijk, maar waar jij in godsnaam mee bezig bent. Jij staat echt aan de verkeerde kant vriend. Het smerige gepeupel is op jouw hand. Of ben je van mening dat ik er naast zit met mijn logica?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 21, 2017 2:35 am

Foto van wat useful idiots en I"am Muslim too” Dhimmis die zondag een dagje uit mochten.

Afbeelding

Yeah girl. De hypocrite "liefde" straalt van je gezicht. :heart:

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Feb 21, 2017 9:26 am

Mensen die tot nu toe vasthielden aan de gedachte dat de mens een vrije wil heeft, zullen nu toch ernstige bedenkingen hebben gekregen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Wo Feb 22, 2017 9:05 am

Laatste opmerking van Tucker Carlson: I've tried [icon_lol.gif]
Zo herkenbaar:
Crazed SJW 'Refuse Fascism' Organizer Seeks to Overthrow 'Nazi' Trump!

Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Feb 22, 2017 9:12 pm

Het wordt tot op de bodem toe uitgemolken: iets dat Trump over Zweden zei.
A thousand to mock Trump with Copenhagen 'Pray for Sweden' vigil
“After the terrible attack on Sweden, to which attention was correctly drawn by President Trump, the Nordic countries now stand together,” the organiser of the 'Pray for Sweden' event wrote on Facebook.
“We invite all citizens to walk past the Swedish Embassy on Friday 17.00, in honour of our Swedish brothers and sisters.”

The event, which nearly 3,000 people have expressed interest in and which which has been viewed by more than 250,000 people, has been cleared with the Copenhagen Police.
[...]
“Please remember to bring fake flowers,” Artpusher, the Danish prankster behind the event, told The Local. “The idea is that we quietly go there and quietly put down our fake flowers, but the most important thing is the posts we make afterwards about it on social media, so it’s a fake event.”
http://www.thelocal.dk/20170221/a-thousand-sign-up-for-copenhagen-pray-for-sweden-march

Laat je van je goede kant zien, doe dus mee en laat de wereld weten dat je mee deed.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Feb 23, 2017 10:23 am

Mahalingam schreef:
“Please remember to bring fake flowers,” Artpusher, the Danish prankster behind the event, told The Local. “The idea is that we quietly go there and quietly put down our fake flowers, but the most important thing is the posts we make afterwards about it on social media, so it’s a fake event.” http://www.thelocal.dk/20170221/a-thousand-sign-up-for-copenhagen-pray-for-sweden-march

Laat je van je goede kant zien, doe dus mee en laat de wereld weten dat je mee deed.

Ach, als je eenmaal bewust bent dat 95% van de mensen dom is en 100% geen vrije wil heeft, ach, dan verbaast een mens zich nergens meer over. Begrijpen hoeft ook geen zin meer. Er zijn teveel mensen op de wereld. Hoogste tijd om met een generaal euthanasie-programma van start te gaan. Misschien zal het er nog ooit van komen dat het gezellig wordt en ons verstand ons in goede banen kan leiden. Anders blijft het lijden en machteloos toezien hoe inhalige geldwolven alle politici met hen laten meehuilen in bossen die in hoog tempo ernstig milieu vervuilend belast zijn.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Feb 23, 2017 12:01 pm

Oorlog tussen pers en populisten. En de media gaan niet vrijuit schrijft de verslaggever Roderick Veelo

Hoog tijd dat de pers in de spiegel kijkt

Roderick Veelo

Met de term 'laaghartig tuig' schreef Geert Wilders het RTL Nieuws bij op zijn lijstje PVV-vijandige media. Wilders woede betrof een interview met zijn broer Paul Wilders op de website van RTL Nieuws en hij bedankte voor het Carrédebat.

Vijandige media, vooringenomen journalisten, beschuldigingen van nepnieuws. Wilders in Nederland en Trump in Amerika gaan gelijk op in hun verwijten. Het is oorlog tussen pers en populisten en de media gaan niet vrijuit.

Woorden schoten tekort voor de verbazing bij journalisten over de persconferentie van president Trump vorige week donderdag. Trump vond de verslaggeving en het commentaar van de pers in zijn eerste vier weken oneerlijk en koos voor de aanval. Bijna iedereen kreeg ervan langs, omdat hij nooit iets las of terugzag van wat er wél goed gaat onder zijn leiding en omdat hij vermoedt dat alle negatieve publiciteit wordt ingegeven door een onversneden haat tegen hem.

De oorlogsverklaring van Trump komt anderhalf jaar nadat de pers hém de oorlog had verklaard, lang voor zijn verkiezing tot president. Ik heb daar eerder over geschreven.

De persconferentie werd donderdagavond uitgebreid besproken op CNN door presentatoren Jake Tapper en Wolf Blitzer. De mannen waren het roerend eens dat dit nog nooit vertoond was. Dit was geen president gefocust op het creëren of behouden van banen, maar een man in gevecht met de pers.

Dat laatste was zeker waar. Maar terwijl op CNN de minachting voor de president de vrije loop kreeg, deed Trump in het Witte Huis wat Tapper en Blitzer niet kon boeien en bovendien niet uitkwam in hun framing van de president. Daar was Trump juist bezig met het behoud van banen en tekende een wet die van duizenden mijnwerkers hun baan redde. Geen plek in de headlines voor deze resolutie.

Zonder onafhankelijke pers geen democratie. Maar politici mogen best klagen over de pers. Dat deed de voorganger van Trump Barack Obama regelmatig als hij vond dat de balans zoek was. Toch was bedreiging van de vrije pers onder Obama nooit een issue. Maar bij Trump gaan de alarmbellen af, omdat we hebben afgesproken dat Trump een groot gevaar is.

In eigen land heet dat gevaar Geert Wilders. Waar andere lijsttrekkers in- en uitlopen bij de dagelijkse talkshows, zijn de mediaoptredens van de meest bedreigde politicus ter wereld beperkt, zelfs in verkiezingstijd. Alleen al in dat opzicht was het WNL-interview met Wilders een bijzondere.

Interviewer Rick Nieman wordt al twee weken achtervolgd door een inquisitie van collega's, die een andere aanpak van Wilders eisen. Over vragen die niet gesteld werden of anders gesteld hadden moeten worden. Waarom? Omdat Wilders geen gewone politicus is, maar een gevaar. De beste stuurlui wanen zich de bestrijders van het kwaad.

De oproep van Rob Wijnberg van de Correspondent om alle streven naar objectiviteit en evenwicht maar over boord te gooien is bij een deel van het Nederlandse en Amerikaanse journaille al lang de dagelijkse praktijk. De journalistieke opdracht is daar niet langer het ontmaskeren van politici, maar het beschadigen van hen. De heilige opdracht bij Trump en Wilders is hen ten val te brengen.

Ik heb het voorrecht op een redactie te werken met een minder activistische en meer klassieke journalistieke opdracht. Daar hoort geen andere behandeling van Wilders bij, laat staan het doelbewust beschadigen van hem. Toch bereiken dergelijke verwijten de redactie, ook naar aanleiding van het interview met Paul Wilders. Het toont de frustratie van mensen over gekleurde berichtgeving of een vermoeden daarvan.

De grootste bedreiging voor een geloofwaardige pers zijn niet de verwijten van Wilders en Trump dat serieuze nieuwsorganisaties nepnieuws verspreiden. Maar het is de vooringenomenheid van de journalisten zelf en de eenzijdige berichtgeving die daar uit voortkomt. Denkt u dat lezers of kijkers na honderd keer achter elkaar negatief nieuws over Trump nog geen benul van een patroon hebben? Het wantrouwen groeit en mensen haken af.

Het is de eigen verantwoordelijkheid van iedereen om kritisch te kijken naar alles wat hen door media en politici als waar wordt voorgeschoteld. En het is de opdracht van de pers om mensen zo eerlijk en compleet mogelijk te informeren over wat er in hun wereld aan de hand is. Alleen door dat consequent te doen is er verloren vertrouwen terug te verdienen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

sjun

Berichtdoor sjun » Do Feb 23, 2017 4:17 pm

Daar gaan weer wat baantjes van verpolitiekt jounaille. Zulke kranten opzeggen en doen opzeggen scheelt enorm in de verspreiding van propaganda.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Feb 25, 2017 8:08 pm

Afbeelding

“Nu weet je hoe ik me de afgelopen acht jaar voelde.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Za Feb 25, 2017 9:45 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Er zijn teveel mensen op de wereld. Hoogste tijd om met een generaal euthanasie-programma van start te gaan.

Massale sterfte is op enig moment onvermijdelijk, als we niet tijdig een radikale rem op het geboorteoverschot zetten. Op dat overschot in Afrika bedoel ik dan natuurlijk. Dat gaat niet gebeuren en dus barst de bom daar binnen een paar jaar. Als er dan nog geen muren om Europa staan wordt het hier heel erg ongezellig.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Feb 26, 2017 10:49 am

Grote Amerikaanse tech-bedrijven die allen een heel grote 'mission statement' hebben waarin ze verklaren te werken voor het heil van de mensheid, zijn in de culturele oorlog anti-trump.
Apple, Google and more speak out against Trump revoking trans student protections
    “Apple believes everyone deserves a chance to thrive in an environment free from stigma and discrimination. We support efforts toward greater acceptance, not less, and we strongly believe that transgender students should be treated as equals. We disagree with any effort to limit or rescind their rights and protections.”[...]
Google provided a similar statement:
    “We’ve long advocated for policies that provide equal rights and treatment for all. We’re deeply concerned to see a roll-back in transgender students’ rights.”
Other executives, including Salesforce’s Marc Benioff are speaking out on Twitter:
    Let's agree now to always love all our children, and that our schools will be safe places for all. #EqualityForAll pic.twitter.com/DfhCjTbaoc
    — Marc Benioff (@Benioff) February 23, 2017
IBM has provided TechCrunch with the following statement on the matter:
    IBM has had an explicit policy of non-discrimination based on gender identity or expression since 2002, and we are opposed to discrimination in all its forms, including any policies that discriminate based on gender identity in education.
Microsoft directed us to a tweet from President Brad Smith:
    Since Jan. 1, 1863, the federal government has played a vital role in protecting the rights of all Americans. Let’s not stop now. #LGBTQ
    — Brad Smith (@BradSmi) February 22, 2017

Discrimination has no place in America. We stand with the #LGBTQ community in the fight for justice and equality for all. #ProtectTransKids
    — Danielle Brown (@dmbrown1) February 22, 2017
Intel directed us to a pair of tweets, one from CEO Brian Krzanich and another from Chief Diversity Officer Danielle Brown:
    Inclusion and diversity are fundamental to creating a successful biz & world. We stand with @HRC in the fight to #ProtectTransKids
    — Brian Krzanich (@bkrunner) February 23, 2017
https://techcrunch.com/2017/02/23/tech-companies-trump-transgender-school-guidelines/
De lijst van pro-gender firma's in het artikel wordt nog geregeld aangevuld. Niemand wil achter blijven als vreemde eend in de bijt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Feb 26, 2017 12:07 pm

Het draait allemaal om geld. Money and nothing else.

Ik vermoed dat de grote boys bang zijn dat er een onvermijdelijke confrontatie komt met de Arabische wereld. Prima toch. Die had er al veel eerder moeten komen. Helaas zien we nooit eenheid van gelid. Zelfs Europa met zijn baantjesvoorraad in Brussel is een verdeelde kermis met duizend en een regeltjes die nog altijd per land in Europa verschillen.

Wanneer de internationale beschaafde wereld van de kenniseconomie (alle niet-moslim landen) de handen ineen zouden slaan en unaniem de islam als een kankergezwel zouden erkennen en veroordelen, ja dan, ja pas dan zie ik al die walgelijke in onze beschaving niet inpasbare Arabieren, met in optocht achter hen aan alle geestelijk onreine mohammedanen, ineen krimpen van ellende. Zij zullen zich dan pas bewust worden van hun incompetentie doordat de wil van Allah, die dan nergens meer voor het oprapen ligt, hen uitsluitend armoede, ellende en achterlijkheid heeft opgeleverd. En wat doen die irritante domme moslims? Ja hoor, zij geven de schuld van het in gebreke blijven van Allah aan de ongelovigen. Een redelijk gesprek voeren met een moslim op basis van gezond verstand is daarmee zo goed als uitgesloten. Wij kunnen dat het beste accepteren als zijnde de wil van Allah.

Confronteer moslims met hun keuzevrijheid waar ze allemaal zo prat op gaan!

Er bestaat geen moslim die durft te beweren dat hij geen vrije wil heeft. Dat komt omdat hij nauwelijks nog hersenen over heeft om logisch te kunnen denken. Immers, juist de islam is een parasietenreligie die voor honderd procent afhankelijk is van de wil van Allah. Hoe is het dan in Allah's naam mogelijk dat moslims glashard precies het tegenovergestelde durven beweren? Vandaar ook het gemiddeld lage IQ van mohammedanen en het daarbij behorende begrip dat zij nooit wat noemenswaardig gepresteerd hebben in wetenschap, kunst, muziek, verbetering van de menselijke standaard, vrijmaking van de door hen op slot gedane geest.

Islam is een tweedehands perverse achterlijke heidense onwetenschappelijke plagiaat- en parasietenreligie van groot formaat. In een woord: KANKERGEZWEL.

King George

Berichtdoor King George » Zo Feb 26, 2017 1:58 pm

Freudiaanse slip off the tongue?

MSNBC: 'het is onze taak om te bepalen wat mensen denken'

Hey bimbo, you're FAKE news! Afbeelding

Update

Mika ontkent nu dat ze dit gezegd heeft op twitter en krijgt er flink van langs.

https://twitter.com/morningmika/status/834463604531404800

Dit waren haar letterlijke woorden:

Afbeelding

Mika Bzrezinski is uiteraard de dochter van Zbigniew, de belangrijkste architect achter het buitenland beleid van Obama. Ook de man achter het Oekraïne fiasco van diezelfde regering Obama.

Afbeelding

Tja, zo vader zo dochter...
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Mika said this

Berichtdoor King George » Zo Feb 26, 2017 2:04 pm

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Feb 26, 2017 3:56 pm

De media zijn de schaamte voorbij zo te zien. Dan zit er nog maar één ding op: het nieuws analyseren, doorzagen en fileren.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Feb 26, 2017 6:01 pm

Ali Yas schreef:De media zijn de schaamte voorbij zo te zien. Dan zit er nog maar één ding op: het nieuws analyseren, doorzagen en fileren.

En terzijde leggen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 28, 2017 12:07 pm

Kan je nagaan met wat voor personen George Soros en zijn democraten in zee gingen/gaan om Trump dwars te zitten. Rasmea Yousef Odeh is daar één van. Je hebt als vrouw geen fatsoen als je achter dit wijf gaat staan.

Terrorist Behind March - Organizer Convicted In Deadly Israel Bombing.

Odeh, a Palestinian, was a member of the Marxist-Leninist group the Popular Front for the Liberation of Palestine (PFLP) - itself the biggest part of the Palestinian Liberation Organization (PLO).

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Feb 28, 2017 12:31 pm

Laten we vooral steeds in gedachten houden en nooit vergeten de volgende aan de oorlogsmisdadige psychopaat kleine Napoleon toegekende uitspraak:

"Familie word je toegewezen. Vrienden kies je uit."

Ik heb FFI uitgekozen. Omdat ik graag leer en nooit uitgeleerd wil raken. Het betrof geen verplichte toewijzing. icon_thumbup.gif

mercator

Berichtdoor mercator » Di Feb 28, 2017 12:38 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Laten we vooral steeds in gedachten houden en nooit vergeten de volgende aan de oorlogsmisdadige psychopaat kleine Napoleon toegekende uitspraak:

"Familie word je toegewezen. Vrienden kies je uit."

In het oorspronkelijke Frans is het on choisit ses amis, on subit sa famille.
en dus wat venijniger dan de vertaling die Hans geeft. Ik heb altijd geleerd dat die uitspraak van Voltaire kwam.
Napoleon kon er ook wel wat van. Toen een van zijn generaals hem vroeg of hij niet geschokt was door al die verhakkelde Franse lijken te zien liggen na een veldslag antwoordde Napoleon : pff, une nuit de Paris réparera tout çela .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Mar 04, 2017 3:37 pm

Liberals in all their splendor! During the protests against US President Donald Trump. Inshallah...

Mooi man. :smile7: 30 seconde genieten van dwaze Amerikaanse liberale vrouwen .

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Mar 05, 2017 1:48 am

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:"Familie word je toegewezen. Vrienden kies je uit."

In het oorspronkelijke Frans is het on choisit ses amis, on subit sa famille.

Het moet inderdaad andersom.
en dus wat venijniger dan de vertaling die Hans geeft. Ik heb altijd geleerd dat die uitspraak van Voltaire kwam.

Voltaire zal het wel zijn. Ik kan er niks aan doen dat ik Napoleon in mijn hoofd heb zitten. Daarom zal ik in tegenstelling tot veel mensen nooit zeggen dat ik iets honderd procent zeker weet. Dus dat geldt ook voor jou. Echter, als ik zou gaan googelen, zal het citaat ongetwijfeld aan Voltaire worden toegekend. En toch is het niet honderd procent zeker. Wij doen er niet moeilijk over. Maar zeker drie miljard mensen weten het zeker, honderd procent zeker, dat God bestaat. Zij behoren tot de zwakkeren van geest die niet durven twijfelen aan het woord met de drie letters dat door mensen bedacht is: GOD.

King George

Berichtdoor King George » Ma Mar 13, 2017 1:40 pm

Dit is een eye opener. Want de Democraten zijn toch anti Global Warming en willen dat hun onderdanen zuinig gaan leven..? Ze zijn tegen rijke mensen die hun eigen geld hebben verdiend, maar ondertussen graaien ze zichzelf rijk. Wonen in 9 slaapkamervilla's en vliegen in privéjets rond de wereld.
Kijk eens waar de Clintons, Sanders en Obama wonen met tig huizen!

http://www.allenbwest.com/derrick-wilburn/yikes-something-strange-happens-democrats-leave-office

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Mar 14, 2017 6:36 pm

King George schreef:Dit is een eye opener. Want de Democraten zijn toch anti Global Warming en willen dat hun onderdanen zuinig gaan leven..? Ze zijn tegen rijke mensen die hun eigen geld hebben verdiend, maar ondertussen graaien ze zichzelf rijk. Wonen in 9 slaapkamervilla's en vliegen in privéjets rond de wereld.
Kijk eens waar de Clintons, Sanders en Obama wonen met tig huizen!

Op zich heb ik daar geen moeite mee. Ik gun het Trump maar niet Obama. Zo simpel is dat bij mij. Geluk is niet te koop. Vier jaar Trump! Daar verandert zelfs een riant kasteel met 200 kamers niks aan voor Obama, c.q. mevrouw steeds lelijker lijkende Clinton.

King George

Berichtdoor King George » Za Mar 25, 2017 9:52 am

Dit was volgens mij hét grote nieuws van afgelopen woensdag dat (uiteraard) volledig overschaduwd werd door de aanslag in London.

Members of the Donald Trump transition team, possibly including Trump himself, were under surveillance during the Obama administration following November's election, House Intelligence Chairman Devin Nunes told reporters Wednesday

http://www.politico.com/story/2017/03/devin-nunes-donald-trump-surveillance-obama-236366

Als dit waar is, dan had Trump dus gelijk toen hij zei dat Obama hem heeft afgeluisterd!

Willen we dit even tot ons laten doordringen? De media roepen nu al weken dat de beschuldigingen van Trump dat hij werd afgeluisterd uit de duim gezogen zijn. :emm2:

Daarnaast betekent het dat FBI directeur Comey heeft zitten liegen voor het Congres tijdens de hoorzitting eerder deze week.

Enfin: Hiier de bevestiging van bovenstaande.

Trump had dus gelijk. Zijn entourage werd inderdaad onder surveillance geplaatst en mogelijk hij zelf ook.

Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.

King George

Berichtdoor King George » Di Apr 04, 2017 10:43 am

Hillary Voters Attack Homeless Black Woman For Supporting Trump