Amerikaanse aanval op Syrië

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:
Ik heb de link aangeklikt en wat schrijfseltjes bekeken.
Om de inhoud van deze verzameling informatie samen te vatten.
.
Afbeelding
Even wat nadere uitleg bij de afbeelding van de levensechte bollenveld.
De informatie die ik na het aanklikken van de link tegenkwam wordt gesymboliseerd door de bloemen.
Dit maar even voor de duidelijkheid.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za apr 15, 2017 12:14 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Om de inhoud van deze vieze verzameling desinformatie samen te vatten.
Ben je ook in staat met woorden aan te geven waar de schoen volgens jou wringt? Als je het allemaal maar niks vindt moet een enkel voorbeeld toch makkelijk te vinden zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Er wordt je hier geen strobreed in de weg gelegd, huilebalk!
Herinner je deze nog? Een opmerking van jou.
Een dikke leugen, geef maar toe.
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Om de inhoud van deze vieze verzameling desinformatie samen te vatten.
Ben je ook in staat met woorden aan te geven waar de schoen volgens jou wringt? Als je het allemaal maar niks vindt moet een enkel voorbeeld toch makkelijk te vinden zijn.
Wellicht, maar het plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Wellicht, maar het plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Zeker weten. Het is weer de tijd van het jaar om deze mooie bollenvelden te aanschouwen. Ik kan hier zo van genieten

Dank hier voor Teva. :heart:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Pilgrim »

Inderdaad, die plaatjes van die gekleurde bloemenvelden zijn heel karakteristiek voor die bonte verzameling van goede artikelen. icon_thumbup.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Elders op het internet is het oorspronkelijke plaatje nog wel te bekijken.
Hier bijvoorbeeld.
https://www.facebook.com/clunius.borluut
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Wellicht, maar het plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Zeker weten. Het is weer de tijd van het jaar om deze mooie bollenvelden te aanschouwen. Ik kan hier zo van genieten

Dank hier voor Teva. :heart:

Afbeelding
De oorspronkelijke afbeelding die je nu 2 keer hebt verwijderd. Heb je die wel goed bekeken, Ariel? Geeft toe, beter dan 1000 woorden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Elders op het internet is het oorspronkelijke plaatje nog wel te bekijken.
Hier bijvoorbeeld.
https://www.facebook.com/clunius.borluut

Als jij je eigen facebook pagina wil bevuilen met je eigen stront , dan moet je dat doen schat. Maar hier op het forum hebben we er GEEN behoefte aan om jouw drol te bewonderen. Het is inderdaad een flinke plak, en ik kan me voorstellen dat daar vliegen op afkomen.

Ik maak me alleen zorgen over de plek waar jij je grote boodschap doet. Heb jij geen toilet in huis? :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Elders op het internet is het oorspronkelijke plaatje nog wel te bekijken.
Hier bijvoorbeeld.
https://www.facebook.com/clunius.borluut

Als jij je eigen facebook pagina wil bevuilen met je eigen stront , dan moet je dat doen schat. Maar hier op het forum hebben we er GEEN behoefte aan om jouw drol te bewonderen. Het is inderdaad een flinke plak, en ik kan me voorstellen dat daar vliegen op afkomen.

Ik maak me alleen zorgen over de plek waar jij je grote boodschap doet. Heb jij geen toilet in huis? :shock:
Je vergist je, alweer!
Je vriendje Hans heeft een poepfascinatie niet ik.
Ik heb dit inderdaad zelf bedacht. Wanneer ook alweer? Toen ik hoog nodig moest poepen en al zittende op de bril aan jou dacht. Ik hoopte op diarree, dat spettert zo venijn. Ik ben tevreden. Het was reuze fijn.
Ik heb een bullshitfascinatie. Ik zie die van mijlenver al liggen. En dan waarschuw ik je en dan trap jij er elke keer toch weer vol overgave in.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Je vergist je, alweer!
Oke schat. Het zal wel. Maar gaan we dan nu weer ontopic ? Dit onderwerp gaat namelijk over Syrie en de boze meneer Trump die een bom op Syrie gegooid heeft.

Dank je wel voor je begrip.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Je vergist je, alweer!
Oke schat. Het zal wel. Maar gaan we dan nu weer ontopic ?
Nee dat kan niet, want dan wordt meneer een strobreed in de weg gelegd en dan ben ik een leugenaar. :cry:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Verschrikkelijke foto’s onder de spoiler nadat een AlQaida zelfmoord jihadist meer dan een uur geleden een autobom deed ontploffen bij bussen die geëvacueerde Syriers uit bezette gebieden transporteerde naar veilige gebieden. Ze waren bijna veilig.

Deze rebellen worden gesteund door VS en Turkije! Misschien dat Trump vanavond tijdens het eten van de "most beautiful chocolate desert you have ever seen" iets kan zeggen over de arme kinderen die door de rebellen zijn vermoord.
Spoiler! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Verschrikkelijke foto’s onder de spoiler nadat een AlQaida zelfmoord jihadist meer dan een uur geleden een autobom deed ontploffen bij bussen die geëvacueerde Syriers uit bezette gebieden transporteerde naar veilige gebieden. Ze waren bijna veilig.

Deze rebellen worden gesteund door VS en Turkije! Misschien dat Trump vanavond tijdens het eten van de "most beautiful chocolate desert you have ever seen" iets kan zeggen over de arme kinderen die door de rebellen zijn vermoord.
Lijkt mij niet. Alqaidamoslims haten het westen en dan vooral de VS.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Pilgrim »

Ze haten wel het Westen, maar werden onder Obama niettemin toch gesteund of op zijn minst ontzien.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Mensen in Syrie zijn boos. Heel boos. Er zijn op dit moment 92 doden geteld, en meer dan honderd gewonden.

They were looking forwards to be evacuated from their besieged towns to have a new life, all they got a terrorist attack that killed them!

Afbeelding

Wanneer horen we dat Ivanka deze moordpartij veroordeeld zeggen sommigen nu.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Pilgrim »

Ex CIA officier: Inlichtingen bevestigen Russische verklaring over chemische aanval Syrië

Xander, 09-04-2017

Afbeelding
Het zal de Ruslandhaters in onze media en regering vermoedelijk erg frustreren, maar president Putin blijkt weer de waarheid te hebben gesproken. (links: foto genomen tijdens de Amerikaanse aanval op Syrië).

‘CIA en leger woedend over verdraaiing feiten om Amerikaanse aanval op Syrië te rechtvaardigen’

Philip Giraldi, voormalig CIA officier, heeft tijdens een webcast gezegd dat zijn inlichtingencontacten in het Midden Oosten bevestigen dat de Russische verklaring over de chemische aanval in Syrië afgelopen dinsdag de juiste is, en de versie van de Amerikaanse regering dat president Assad zijn eigen burgers met chemische wapens heeft aangevallen, een verzinsel is. De Russen zeiden van meet af aan dat een opslagplaats van de aan Al-Qaeda verbonden rebellen door een bom werd geraakt. Daar lagen in het geheim chemische wapens opgeslagen, die door de explosie door het stadje werden verspreid. ‘De inlichtingen die we hier over hebben zijn daar heel duidelijk over,’ aldus Giraldi, al wordt er ook rekening mee gehouden dat de rebellen net als in 2013 de chemische wapens bewust hebben gebruikt om Amerikaans ingrijpen uit te lokken.

Volgens Giraldi zijn velen in de CIA en het leger woedend over de verdraaiing van de feiten waarmee de Amerikaanse aanval met kruisraketten op een Syrische luchtmachtbasis werd gerechtvaardigd. Sommige officieren zouden zelfs hebben overwogen om naar de pers te stappen.

‘Trump heeft volledig verkeerd uitgelegd wat hij al had moeten weten – maar misschien deed hij dat niet-, en nu zijn ze bang dat hij op deze manier verder gaat, wat makkelijk op een gewapend conflict (met de Russen) kan uitlopen. Ze zijn verbijsterd hoe de regering en de Amerikaanse media dit misbruiken.’

Donald Trump doet wat Bill Clinton in 1999 deed: aandacht afleiden
De door links gecontroleerde media zonken naar een nieuw dieptepunt door de aanval met 59 kruisraketten, waar 13 mensen bij omkwamen, te omschrijven als ‘mooi’ en ‘gaaf’, en Trumps optreden te prijzen als ‘eindelijk president waardig’. Ook in Europa en Nederland liepen de reguliere media weer slaafs en blind achter hun Amerikaanse meesters aan, en dat terwijl de Amerikanen inmiddels een zeer bedenkelijke reputatie hebben opgebouwd met het vervalsen van bewijs om militaire aanvallen en oorlogen te rechtvaardigen.

Robert Parry, één van Amerika’s top onderzoeksjournalisten, ziet een vergelijking tussen Trumps politieke worstelingen en die van toenmalig president Bill Clinton, die om de aandacht van zijn dreigende impeachment af te leiden in 1999 een illegale oorlog begon tegen Servië.

2013: False-flag aanval met chemische wapens bewezen
In 2013 schoven de Amerikanen de door de rebellen gepleegde aanval met chemische wapens (die Saudi Arabië aan hen had geleverd) in Ghouta, Damascus, eveneens in de schoenen van Assad. Obama’s ‘rode lijn’ was overschreden, en hij stuurde een aanvalsvloot naar de kust van Syrië, waar een complete Russische vloot lag geparkeerd om het land te beschermen. Door briljant diplomatiek optreden van president Vladimir Putin kon het uitbreken van de Derde Wereldoorlog net worden voorkomen.

Onderzoeksjournalisten zoals Seymour Hersh, en later ook de VN, erkenden dat niet Assad, maar de door het Westen gesteunde, aan Al-Qaeda verbonden rebellen verantwoordelijk waren voor de gruwelijke false-flag aanval, waarbij zo’n 1000 mensen, onder wie veel kinderen, omkwamen. Mede omdat de Westerse media net als nu ook toen bijna uitsluitend de eerste leugenversie hebben verspreid, en later te trots waren om hun misleidende berichtgeving te erkennen, nemen veel Amerikanen en Europeanen ook nu weer klakkeloos aan dat Assad inderdaad de boosdoener is van het drama van afgelopen week.

‘In overheid en media heerst niet langer respect voor logica en de feiten’
‘In officieel Washington heerst niet langer logica en respect voor de feiten, noch in de Amerikaanse mainstream media,’ aldus Parry. Waar wij aan willen toevoegen: noch in de Nederlandse media, die zich steeds vaker zelf schuldig maken aan wat ze de alternatieve media verwijten, namelijk het verspreiden van ‘nepnieuws’ en pure oorlogspropaganda.

Xander

(1) Robert Parry via ConsortiumNews via Zero Hedge

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... anval-Syri
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Aan de ene kant de leugen van Xander. Hier door dik en dun gesteund door de gehele FFI kudde.
2013: False-flag aanval met chemische wapens bewezen
In 2013 schoven de Amerikanen de door de rebellen gepleegde aanval met chemische wapens (die Saudi Arabië aan hen had geleverd) in Ghouta, Damascus, eveneens in de schoenen van Assad. Obama’s ‘rode lijn’ was overschreden, en hij stuurde een aanvalsvloot naar de kust van Syrië, waar een complete Russische vloot lag geparkeerd om het land te beschermen. Door briljant diplomatiek optreden van president Vladimir Putin kon het uitbreken van de Derde Wereldoorlog net worden voorkomen.
(1) Robert Parry via ConsortiumNews via Zero Hedge
http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... anval-Syri
Aan de andere kant de waarheid van Wikipedia. Gesteund door de enige Autonoom Realist van dit forum.
Wikipedia: Ghouta chemical attack
The UN investigation team confirmed "clear and convincing evidence" of the use of sarin delivered by surface-to-surface rockets,[18][30] and a 2014 report by the UN Human Rights Council found that "significant quantities of sarin were used in a well-planned indiscriminate attack targeting civilian-inhabited areas, causing mass casualties. The evidence available concerning the nature, quality and quantity of the agents used on 21 August indicated that the perpetrators likely had access to the chemical weapons stockpile of the Syrian military, as well as the expertise and equipment necessary to manipulate safely large amount of chemical agents."[31] It also stated that the chemical agents used in the Khan al-Assal chemical attack earlier in 2013 "bore the same unique hallmarks as those used in Al-Ghouta."[32][31][33]
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ali Yas »

Teva heeft wel lef als hij de UN Human Rights Council als (objectieve) bron opvoert. Zelfs het door hem zo serieus genomen medium Wikipedia kan niet uit onder de bittere realiteit met betrekking tot hun vooringenomenheid:

As of 2015, Israel has been condemned in 62 resolutions by the Council since its creation in 2006—the Council has resolved more resolutions condemning Israel than the rest of the world combined.


De agenda van deze club heeft niets te maken met waarheidsvinding.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Eigenlijk is alles beter dan de leugenpropagandaleveranciers Xandernieuws, ZeroHedge en ConsortiumNews.
Wiki is niet 100% betrouwbaar maar zit er wel tientallen procenten dichterbij dan die desinfobronnen waar de minder begaafden keer op keer mee weglopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Wiki is niet 100% betrouwbaar maar zit er wel tientallen procenten dichterbij dan die desinfobronnen waar de minder begaafden keer op keer mee weglopen.
Afbeelding

Minder begaafd? Wie ? Iemand hier op dit forum?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Boudewijn Abma »

Teva Teff schreef:Eigenlijk is alles beter dan de leugenpropagandaleveranciers Xandernieuws, ZeroHedge en ConsortiumNews.
Wiki is niet 100% betrouwbaar maar zit er wel tientallen procenten dichterbij dan die desinfobronnen waar de minder begaafden keer op keer mee weglopen.
100% betrouwbaarheid bestaat niet maar over het algemeen behoort Wikepedia tot de meest betrouwbare nieuwsbron die het internet kent. Ik ken geen bronnen die daaraan kunnen tippen.
De door u genoemde bronnen betreffen leugenachtig fakenieuws. Het is een gotspe dat mensen die deze bronnen als betrouwbaar opvoeren de betrouwbaarheid van Wikepedia durven te betwisten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef: De door u genoemde bronnen betreffen leugenachtig fakenieuws. Het is een gotspe dat mensen die deze bronnen als betrouwbaar opvoeren de betrouwbaarheid van Wikepedia durven te betwisten.
Kom op Wim. Dat meen je niet. Je weet best wel dat de artikelen van deze sites misschien iets wat gekleurd zijn, maar het zijn geen leugens.

Het is erg lief van je Wim, dat je onze Teva even helpt, maar je moet niet overdrijven. Het is erg neerbuigend wat je nu doet. Onze teva is geen dementerende oude man die je beter wel gelijk kan geven, in het geval dat hij overstuur raakt. : nono3:

Wees eerlijk tegen de man Teva. Daar heeft hij meer aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Een ontspoord topic.

Bericht door Teva Teff »

En dat is moderator!
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Eigenlijk is alles beter dan de leugenpropagandaleveranciers Xandernieuws, ZeroHedge en ConsortiumNews.
Met zo'n opstelling ontsla je jezelf van de plicht inhoudelijk in te gaan op zaken die door die sites aan de orde worden gesteld. Hopelijk snap je dat die medaille ook een keerzijde heeft: anderen kunnen hetzelfde doen met jouw bronnen. Je zag al dat ik dat deed met de UN Human Rights Council.

Laten we afspreken, bij wijze van nieuwe spelregel, dat jij alle berichten uit door jou afgekeurde bronnen kunt negeren. Dan doe ik dat ook met alle berichten die jij haalt uit door mij afgekeurden bronnen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Amerikaanse aanval op Syrië

Bericht door Teva Teff »

Boudewijn Abma schreef:
Teva Teff schreef:Eigenlijk is alles beter dan de leugenpropagandaleveranciers Xandernieuws, ZeroHedge en ConsortiumNews.
Wiki is niet 100% betrouwbaar maar zit er wel tientallen procenten dichterbij dan die desinfobronnen waar de minder begaafden keer op keer mee weglopen.
100% betrouwbaarheid bestaat niet maar over het algemeen behoort Wikepedia tot de meest betrouwbare nieuwsbron die het internet kent. Ik ken geen bronnen die daaraan kunnen tippen.
De door u genoemde bronnen betreffen leugenachtig fakenieuws. Het is een gotspe dat mensen die deze bronnen als betrouwbaar opvoeren de betrouwbaarheid van Wikepedia durven te betwisten.
Leugenachtig FakeNieuws.
Je kan het ze 1000 keer vertellen, even zoveel keer leren ze er niets van.
Ik ben bang dat als je ze dat 10.000 keer vertelt, dat ze daar ook 10.000 keer niets van leren.
Plaats reactie