Satanisme bij de elite

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Misschien een sterk verhaal, maar ik geef het toch het voordeel van de twijfel. Vooral ook omdat er veel van dit soort geruchten de ronde doen en ook het omgekeerde kruisje van de dochter van Hillary Clinton en de affaire met de pedofielen-netwerken rond haar campagneleider Podesta me aan het denken heeft gezet.
Nederlandse ex-bankier: Elite nodigde mij uit voor satanische kinderoffers

Xander, 03-05-2017

Afbeelding
Waar of niet, de meeste mensen kiezen er doorgaans voor om het sowieso niet te geloven, omdat het te schokkend is.

‘Deze mensen zijn Luciferianen en haten de mensheid – Over de hele wereld worden politici met deze zaken gechanteerd – Ik ontdekte dat een mens veel meer is dan alleen maar zijn lichaam’

Waar of niet, de meeste mensen kiezen er doorgaans voor om het sowieso niet te geloven, omdat het te schokkend is.

In een spraakmakend interview vertelt de succesvolle Nederlandse ex-bankier Ronald Bernard dat hij het aanvankelijk vermakelijk vond om met zijn cliënten mee te gaan naar de Satanskerk, maar dat dit veranderde toen hij door ‘de elite’ werd uitgenodigd om mee te doen met kinderoffer rituelen. ‘Ik trainde mezelf om psychopaat te worden, en ik faalde,’ aldus Bernard, die het zegt te betreuren dat zo ontzettend weinig mensen beseffen hoe gevaarlijk en misdadig ‘de top’ is, en hoezeer zij de mensheid en het menselijk leven haten.

Bernard was een succesvolle ondernemer die een aantal bedrijven bezat –zoals een autodealer en een eigen kledingmerk voor vrouwen-, voordat hij in de financiële wereld terechtkwam, en wiens achtergrond geverifieerd is (in januari 2017 werd hij in de Volkskrant genoemd). Een nieuwe collega waarschuwde hem onmiddellijk dat hij, om te kunnen functioneren in de financiële sector, zijn geweten in de vriezer moest leggen, ‘en dan niet bij -18, maar bij -100 graden... Nou, ik was jong en naïef, dus daar lachte ik om... want dat deed ik gedeeltelijk toch al om te kunnen overleven.’

‘Geheime diensten zijn criminele organisaties’
In de eerste paar jaar dat hij furore maakte in de financiële sector, ontdekte hij niet alleen hoe door-en-door corrupt die is, maar ook dat de geheime diensten van de landen, die er zouden moeten zijn om het volk te beschermen, ‘in werkelijkheid criminele organisaties zijn. Om precies te zijn: het hele systeem is zo... We hebben het over het creëren van oorlogen, van een hele hoop ellende en conflicten in de wereld... Wij keken op de gewone mensen neer, bespotten hen, lachten om hen. Voor ons waren ze enkel een product, afval, nutteloze rotzooi.’

‘Als mensen eens wisten hoe de wereld echt in elkaar zit... De geheime diensten laten zich nergens door stoppen, handelen in drugs, geld en mensen. Alle landen zijn hierbij betrokken. De hele wereld zoals we die denken te kennen, is een illusie. Op dat moment begon mijn ‘vriezer’ niet meer goed te functioneren. Veel van mijn collega’s begonnen te drinken en drugs te gebruiken, maar ik niet. Maar al die vreselijke zaken begonnen wel aan mij te vreten. Ik trainde mezelf om een psychopaat te worden, maar faalde.’

‘Dat was het breekpunt: kinderen’
In die periode, toen zijn succes en status groeide en hij steeds dieper in de elitaire kringen terecht kwam, werd hij uitgenodigd om deel te nemen aan occulte Satanische rituelen. ‘De meeste mensen daar volgden niet bepaald een mainstream religie, om het voorzichtig te zeggen,’ verhaalt Bernard. ‘De meesten van hen waren Luciferianen. Je kunt dan wel zeggen dat religie een sprookje is, God niet bestaat, en niets van dat alles waar is, maar voor deze mensen is het waarheid en realiteit. Zij dienden iets immaterieels wat zij Lucifer noemden.’

‘Ook ik had contact met die kringen, alleen lachte ik erom, want voor mij waren het niet meer dan klanten. Dus ging ik naar plaatsen die de kerken van Satan werden genoemd, waar ze hun heilige mis uitvoerden met naakte vrouwen en drank, en zo. Dat amuseerde me. Ik geloofde er verder niets van en was er verre van overtuigd dat het echt was. Naar mijn mening zit de duisternis en het kwaad in de mensen zelf. Ik legde het verband toen nog niet.’

‘Dus ik was gast in die kringen en ik amuseerde me kostelijk om al die naakte vrouwen en andere zaken te zien. Het was het goede leven. Totdat ik op zeker moment, en daarom vertel ik dit, uitgenodigd werd om in het buitenland aan offerrituelen deel te nemen.’ Dan krijgt hij tranen in zijn ogen, en legt uit: ‘Dat was het breekpunt. Kinderen. Dat kon ik niet doen. Ik heb zelf als kind heel veel meegemaakt, dus dit raakte mij diep. Alles veranderde. Dat was dus de wereld waar ik in terecht was gekomen.’

‘Dit is een vernietigende kracht die ons haat’
De voormalige bankier vervolgt dat zijn geweten begon terug te komen, en hij daarna opdrachten van zijn werkgevers begon te weigeren. Hij werd een bedreiging voor de elite, omdat hij niet met hen mee wilde doen. Dit soort methodes worden volgens hem steevast gebruikt om politici en andere topfiguren over de hele wereld te chanteren.

‘Dit is geen Walt Disney sprookje, dit doen ze al duizenden jaren, over de hele wereld. In de Bijbel werden deze praktijken al beschreven; de reden waarom de eerste 10 stammen van Israël werden verbannen naar Babylonië was vanwege deze rituelen met kinderen, inclusief kinderoffers. Hoe dan ook, ik realiseerde me dat het leven meer is dan je met je ogen kunt zien, dat er een complete onzichtbare wereld is, die echt bestaat. Er is echt een duistere macht en een manifestatie van licht.’

‘Helaas zijn er maar een handjevol mensen die de ernst hiervan niet onderschatten. Mensen begrijpen nog steeds niet hoe de wereld werkelijk werkt, en zitten nog steeds op het niveau van ‘als ik mijn biertje maar kan drinken’, en zo. Ze zijn compleet met zichzelf bezig, en zo worden ze ook geprogrammeerd. Als je aan te touwtjes trekt is het zó idioot eenvoudig om mensen in een bepaalde richting te sturen.’

‘Er is een vernietigende kracht die ons intens haat. Het haat de schepping, het haat het leven, en het zal alles doen om ons compleet te vernietigen. De manier waarop dat gebeurt is door de mensheid te verdelen. “Verdeel en heers”, is hun waarheid. Zo kunnen de mensen niet voor zichzelf opstaan, want als dat zou gebeuren, zouden de Luciferianen verliezen. Dan zou dit gulzige monster verdwijnen.’

Bijna-dood ervaring
De reden waarom ze hem nog in leven hebben gelaten? ‘Omdat ik geen namen noem, en dat niet zal doen ook. En dat komt mede omdat ze me ‘behandeld’ hebben, op bepaalde manieren gemarteld, om me mijn mond te laten houden. De stress die dit veroorzaakte deed me ook lichamelijk uiteindelijk compleet instorten, waardoor ik op het randje van de dood zweefde en op de Intensive Care belandde.’ Daar kreeg hij een bijna-dood ervaring, waardoor hij ontdekte dat een mens veel meer is dan alleen zijn lichaam.

Veel van zijn oud-collega’s, die wel in die wereld bleven zitten en met drank en drugs begonnen, leven volgens Bernard niet meer. ‘Ik was in feite ook dood, maar ben er nog.’

Banden elite met kinderseksringen bewezen
Of Bernard de waarheid vertelt zal door velen worden betwijfeld, net als aan een flinke lijst eerdere getuigen met vergelijkbare verhalen, die eveneens niet werden geloofd omdat het als te schokkend werd ervaren. Desondanks zijn de nauwe banden tussen leden van de elite met pedofiele (seks-)ringen zwart op wit bewezen (denk aan de op deze site uitgebreid besproken, door WikiLeaks aangetoonde centrale rol van de Clintons in deze duistere wereld, het ‘pizzagate’ schandaal; zie links onderaan).

Het bestaan van deze satanische kinderseksslaven ringen in onder andere Frankrijk, Portugal, Groot Brittannië, België, Nederland en de VS, waar politici, rechters en ook beroemdheden bij betrokken waren / zijn, is bewezen (denk aan bijv. Marc Dutroux in België, Jolanda uit het Nederlandse Epe, Top of the Pops-presentator Jimmy Saville in Engeland, lage en hooggeplaatste geestelijken van en in het Vaticaan, etc.).

Reguliere media beschermt elite
Ook in eigen land spelen de vrijwel geheel door dezelfde globalistische elite gecontroleerde reguliere media verder een zeer kwalijke rol bij het toedekken en in twijfel trekken van het bestaan van deze schokkende occulte toestanden. Zo kan het bijvoorbeeld dat een zogenaamd ‘kwaliteits’ programma zoals Zembla op dit moment wel onderzoek doet naar vermeende kennis van president Trump van belastingontduiking, maar het ‘pedo-pizzagate’ schandaal –gedocumenteerd door WikiLeaks, dat in ruim 10 jaar tijd niet één keer werd ontkracht- van en rond de Clintons en de Democraten compleet negeert.

Xander

(1) Vigilant Citizen (volledig interview op YouTube) via Infowars

05-11: WikiLeaks onthult bizar satanisch en pedofiel netwerk rond Hillary Clinton

[Voor meer links zie op de site.]

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... nderoffers
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme in de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier nog een artikel over deze vreemde zaak. De emotie van Ronald Bernard in het filmpje lijkt echt te zijn. Onwillekeurig moet ik nu ook denken aan de zaak van Joris Demmink, waarvan ik het verdacht vond dat het er sterk op leek dat justitie alles deed om hem de hand boven het hoofd te houden.
Schokkende onthullingen door insider bankenwereld. Wat weet Ronald Bernard, wat jij moet weten?

In Het Complot, 25 april 2017

Afbeelding

Ronald Bernard, een ingewijde uit de financiële wereld, durfde het aan om voor de camera zijn verhaal te vertellen.

Bernard werkte ruim 25 jaar in diverse branches. In de financiële sector was dit vermogensbeheer, valuta- en depositohandel. Hij is medeoprichter van De Blije B, een burgerinitiatief van professionals.

Hij vertelt in dit interview openhartig over de manier waarop een kleine groep elites bestaande uit zo’n 8000 tot 8500 mensen de hele wereld in zijn greep houdt en wat hun religieuze drijfveren precies zijn.

Macht achter de schermen
“Men moest eens weten hoe de wereld werkelijk in elkaar zit,” aldus Bernard in gesprek met Irma Schiffers.

Vanwege zijn positie kwam Bernard in contact met de macht achter de schermen. Uit ervaring weet hij dat mensenlevens er voor deze macht niet toe doen.

“Als je je geweten niet in de diepvries kunt zetten, en dan niet op -18, maar op -100, dan moet je er niet aan beginnen,” zegt Bernard.

Creëren van oorlogen
“Het gaat over het financieren van oorlogen, het creëren van oorlogen, het creëren van heel veel ellende in de wereld,” voegt hij toe.

Hij doet in het interview een boekje open over wat er werkelijk speelt op wereldniveau in het financiële systeem.

Dat de massa niet gelooft dat dit waar is, heeft te maken met het feit dat het te erg is en ook dat hierop met veel succes het stempel ‘complot’ is geplakt, waardoor je niet meer serieus wordt genomen als je erover spreekt.

Satanisme
Bernard belandde in de valutahandel en werd steeds beter in het organiseren van geldstromen. Toen kwam hij in aanraking met het satanisme en werd hem gevraagd om iets gruwelijks, iets onmenselijks te doen.

“Ik kon het niet,” vertelt hij emotioneel.

Dat was het moment waarop hij brak en besloot eruit te stappen. Hij heeft zich los weten te maken van een duistere wereld die hem bijna fataal werd en koos voor menswaardigheid.

Bekijk deze video aandachtig en deel hem ook met vrienden en familie. Het is van het grootste belang dat mensen beseffen hoe de wereld echt in elkaar zit.



http://www.ninefornews.nl/schokkende-on ... kenwereld/
Het valt me tegen dat hij het document 'Protocollen van de wijzen van Zion' serieus neemt, vermoedelijk omdat het lijkt op wat hij zelf mee gemaakt heeft. Maar het is bewezen dat het document vals is (hoewel het misschien wel gebaseerd kan zijn op werkelijke gebeurtenissen).

UPDATE: Zie ook hier voor het vervolg.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Verdacht vind ik ook al die moorden op bankiers.

viewtopic.php?f=22&t=24121&p=344593

Wisten ze iets wat de wereld niet mocht weten?

Scepsis blijkt soms als een bescherming of afscherming te functioneren. Ik herinner me een verhaal van inmiddels vele jaren geleden over een gruwelijke satanische sekte in Engeland die de meest stuitende dingen deed. Niemand geloofde het verhaal en dus werd er ook geen onderzoek naar gedaan. Later bleek het verhaal echter helemaal te kloppen. Ze konden dus al die tijd ongestoord hun gang gaan omdat niemand het geloofde. De scepsis van het publiek en de justitie had hun dus beschermd!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Maarten »

Interessant...Zou mij weinig verbazen. Denk dat zoiets ook wel bestaat binnen de politieke elitaire kringen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door King George »

Is dit een kunstenares of bevond Hillary Clinton zich in kringen waar men geilde op dit soort Satanistische speeltjes?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

King George schreef:Is dit een kunstenares of bevond Hillary Clinton zich in kringen waar men geilde op dit soort Satanistische speeltjes?
Heb je hier ook een link van?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier ook een vreemde bekentenis.
Zwitserse oud-bankier ‘doet boekje open over onzichtbare macht Bilderberggroep’

In Financieel, 18 april 2016

De Russische journalist Peter Odintsov zou op 30 mei 2011 in Moskou een interview hebben afgenomen met een Zwitserse oud-bankier over de geheimzinnige Bilderberggroep. Dat jaar was de groep bijeen in het Zwitserse Sankt Moritz.

Odintsov stelde tijdens het gesprek vragen over onder meer de Zwitserse bankier Josef Ackermann en Christine Lagarde, satanisme en pedofilie. Het interview is opgenomen in het boek Geld komt uit het niets van econoom Ad Broere.

De bankier verklaart betrokken te zijn geweest bij de uitbetaling van een huurmoordenaar, die in opdracht van een buitenlandse inlichtingendienst een leider van een derdewereldland moest uitschakelen.

Economische huurmoordenaar
Zwitserse oud-bankier 'doet boekje open over onzichtbare macht Bilderberggroep'. “Ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat het klopt wat John Perkins beschrijft in zijn boek Bekentenissen van een economische huurmoordenaar”, aldus de bankier. “Het systeem waar hij het over heeft bestaat echt en Zwitserse banken zijn hierbij betrokken.”

Perkins opereerde 40 jaar lang undercover als economische huurmoordenaar. Na 11 september 2001 besloot hij zijn zwijgplicht te verbreken, de steekpenningen en dreigementen te negeren en naar buiten te treden met het ontstellende verhaal over zijn carrière.

Hij haalde derdewereldlanden door bedrieglijke prognoses ertoe over enorme leningen te accepteren voor de ontwikkeling van hun infrastructuur. Deze ontwikkelingsprojecten, die gefinancierd werden met geld van de Wereldbank, werden uitbesteed aan Amerikaanse bedrijven.

Zodra een land diep in de schulden zat, konden de Amerikaanse regering en de daarmee verbonden internationale ontwikkelingshulpinstellingen de economie van het land naar hun hand zetten, met catastrofale gevolgen.

Als Perkins niet in zijn opzet slaagde, maakten huurmoordenaars van een ander type, de jakhalzen van de CIA, hun opwachting.

Hebzucht
Volgens de Zwitserse bankier zijn mensen van de Bilderberggroep betrokken geweest bij dit soort opdrachten. “Zij gaven de opdracht om bepaalde personen uit de weg te ruimen. We moesten op instructie van buitenlandse mogendheden betalingen verrichten voor de moord op mensen die niet deden wat de Bilderberggroep, het IMF of de Wereldbank van hen eiste.”

“Iemand zoals Josef Ackermann, een Zwitsers staatsburger en oud-topman van de Deutsche Bank, gebruikt zijn macht louter om zijn hebzucht te bevredigen,” aldus de bankier. “Er lopen verschillende rechtszaken tegen hem in Duitsland en de VS. Ackermann is een Bilderberger. Hij heeft minachting voor welke nationale overheid dan ook.”

Hij voegde toe dat de Bilderbergers een gigantische hoeveelheid geld tot hun beschikking hebben en dat geld aanwenden om de economie van bepaalde landen te vernietigen en elders weer op te bouwen. Het uiteindelijke doel is volgens de bankier een elite te vormen in een wereld waarin zij de absolute macht hebben en de mensheid door armoede tot totale slavernij brengen.

IJzeren greep
De Europese Unie zit al in de ijzeren greep van de Bilderberggroep, stelde hij. Tot deze club behoren volgens hem lieden die vrouwen verkrachten en satanist of pedofiel zijn. “Het is moeilijk om deze figuren te ontmaskeren, omdat ze er letterlijk alles voor over hebben om hun macht te behouden.”

Op de vraag waarom de westerse media zwijgen over de Bilderberggroep antwoordde de bankier dat er een afspraak is gemaakt met de grote mediabazen. “Een aantal van hen wordt uitgenodigd voor de conferenties op voorwaarde dat er niet over wordt gesproken of geschreven.”

Volgens de bankier bestaat de binnenste kring van de groep uit gewetenloze satanisten en wordt de buitencirkel gevormd door naïeve, soms idealistische en minder goed geïnformeerde mensen die in de waan verkeren goed te doen.

“De enige en beste manier om de waarheid naar buiten te brengen is hun duistere praktijken aan het licht te brengen,” besloot hij. “Als we ze niet stoppen zijn we binnenkort hun slaven.”

Boekentip: Bekentenissen van een economische huurmoordenaar, Geld komt uit het niets

[Ad Broere]

http://www.ninefornews.nl/zwitserse-oud ... berggroep/
UPDATE: zie ook hier.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Ontdekking filmpje satanische babymoorden Engeland schokt internetgemeenschap

Geschreven door xuz, 9 februari 2015

Op YouTube is een filmpje opgedoken, waarin de 8-jarige Gabriël en zijn één jaar oudere zus Lisa uit Hampstead, Noord-Londen vertellen bij talloze satanische babymoorden aanwezig te zijn geweest en daar zelfs aan mee te hebben moeten doen.

Beide kinderen werden naar eigen zeggen in een plaatselijke kerk gedwongen te assisteren bij het ombrengen van baby’s, hun gekookte vlees te eten en het bloed van de zuigelingen te drinken. Ook moesten ze door de kerk dansen met de schedels van de vermoorde slachtoffertjes. Op internet reageert men met walging, afschuw en ongeloof.

Gabriël en Lisa zeggen verder structureel seksueel te zijn misbruikt door hun vader, medewerkers van jeugdzorg, schooljuffen en politiemensen; allen bekenden van hun vader. Volgens Gabriël kregen ze snoep en geld als beloning, maar werden ze ook bedreigd met de dood als ze hun mond over de gruweldaden zouden opendoen. Toch waren beide kinderen moedig genoeg om alles aan hun moeder en haar nieuwe partner te vertellen.

Het filmpje is één van de vele privé-opnames die de moeder in september 2014 maakte en recentelijk naar buiten bracht in een ‘wanhopige poging aandacht te vragen voor de gruweldaden die haar kinderen hebben moeten doorstaan’. Diverse rechters en advocaten zouden zich over de kwestie hebben gebogen, maar bij niemand vindt ze gehoor. In tegendeel; de wanhopige moeder werd zelfs geadviseerd de filmpjes te vernietigen.

Groot-Brittannië komt geregeld in het nieuws als het gaat om (ritueel) kindermisbruik. Hampstead wordt hierbij genoemd als plaats van waaruit een satanische pedo-sekte zou opereren. Volgens bronnen regelde voormalig BBC-presentator Jimmy Savile in Hampstead jonge jongetjes voor de voormalig Britse premier Edward Heath. In de jaren zeventig zou ‘Mr. Eddy’ een bekende naam zijn geweest in het park Hampstead Heath.

Er wordt gezegd dat mannen als Jimmy Savile, miljardair Jeffrey Epstein en Marc Dutroux ingezet worden door geheime diensten om hooggeplaatste politici in chantabele posities te brengen. Om bepaalde functies te verkrijgen, zal men moeten deelnemen aan illegale seksfeestjes of aan bijvoorbeeld een inwijdingsritueel. Eenmaal aanwezig bij een satanisch babyoffer is er geen weg meer terug en ‘zul je moeten doen wat de elite je opdraagt’.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier een al wat ouder overzicht van dit soort berichten waarvan sommigen wel heel erg twijfelachtig zijn vind ik, maar andere weer niet.
BREAKING: sadistische “satanische” pedofilie, ook in Nederland bij de “elite”!!!

moderator / 23 januari 2016

zou ik op deze website in gaan op het jaaroverzicht van het afgelopen jaar en jaren, maar er spelen op dit moment allerlei zaken, waarbij er BREAKING en zeer belangrijk nieuws is voor iedereen in Nederland en ook op de wereld. Reeds enkele jaren ben ik bezig, in ieder geval sinds 2011 met de schandalige zaken rondom Joris Demmink, de ex-Secretaris Generaal van Justitie, waardoor onder meer politie en justitie disfunctioneren. Sinds enkele weken en vooral dit nieuwe jaar ben ik er van overtuigd, dat er sprake is van een zeer groot sadistisch en zelfs “satanisch” pedofiel moordenaarsnetwerk, dat politieke verkiezingen manipuleert en min of meer de controle heeft over de belangrijkste politieke partijen in Nederland: CDA, D66, PVDA en vooral de VVD! Dit betekent, dat Nederlandse overheidsinstituties en zelfs de rechterlijke macht niet meer te vertrouwen zijn! Hieronder is een overzicht met bewijsmateriaal te zien, dat iedereen zal overtuigen, die dit leest en te zien krijgt!

[...]

Pedofilie en Satanisme zijn het cement van de machtsstructuren

Onlangs stuurde David Icke een nieuwsbrief rond met de titel “Pedofilie en Satanisme”. Hierin zegt hij geschrokken te zijn van de schaal waarop dit plaatsvindt.

“Ik ben talloze verrassingen tegengekomen en ben erg geschrokken toen ik de steen optilde en zag welke verschrikkingen daaronder verborgen lagen”.

En dat is het; de schaal waarop. Het feit dát het gebeurt is één ding, maar om je te realiseren hoe wijdverspreid en hoe fundamenteel het is vervlochten met de machtsstructuren op deze wereld, is iets om echt van te schrikken.

Ik heb gesproken met mensen in ongeveer 50 landen gedurende mijn onderzoek naar dit onderwerp. Ik sprak met de misbruikten, de insiders die de misbruikers kennen en zij die hun leven hebben gewijd aan het blootleggen van dit kwaad. Als je alles samenvoegt is de situatie zo duidelijk als maar zijn kan: pedofilie en satanisme zijn het cement wat de machtsstructuren in ieder land samenhoudt. Deze “nationale” netwerken zijn op hun beurt weer verbonden in een wereldwijd netwerk van pedofielen en Satanisten die elkaar in de rug dekken, terwijl ze ondertussen verder gaan met het dienen van het controle systeem.

Wanneer iemand eruit wil stappen of weigert om gegeven orders te gehoorzamen dan kent een ieder de consequenties, “zelfmoord” of ontmaskering. De nationale regeringen staan onder controle van de bloedlijnsamenzwering via de pedofiele en satanische politici en “leiders”. Zij durven de eisen van de mensen in de schaduw niet te weerstaan omdat deze anders bewijs naar buiten zouden brengen wat hen vernietigt.

Enkele weken geleden werd er een document openbaar in Australië, wat de sterfbedbekentenis was van een leidende Satanist van de hoogste loge uit Sydney:

“Politici worden geïntroduceerd door een zorgvuldig samengestelde set van criteria en situaties waardoor ze in staat zijn te accepteren dat hun slachtoffers “Ons kleine geheim” zijn. Jonge kinderen die door politici wereldwijd zijn verkracht en lichamelijk mishandeld, worden meestal snel geofferd. In Australië worden de lichamen zelden ontdekt, want Australië is een groot land”.

In de meer dichtbevolkte gebieden beschikken de pedofielen en satanisten over crematoria om het bewijs van hun misdaden “kwijt” te raken. Mensen hebben geen flauw benul hoe georganiseerd dit allemaal is. Satanisten en pedofielen worden in sleutelposities geplaatst om hun activiteiten verborgen te houden. En dan heb ik het ook over Presidenten en Minister Presidenten.

Bron: http://boinnk.nl/tag/pedofilie-en-satanisme/

[...]

1991
De huisarts Joyce Labruyere kwam op het spoor van kinderen die waren misbruikt door hoge ambtenaren. Ze trok aan de bel. Diende klachten in bij het OM. Ze leeft niet meer, ze werd vermoord. Onder nooit opgehelderde omstandigheden is ze gestorven. In februari 1991 verdween ze onderweg naar haar ouders in Hoofddorp. Haar ontklede lichaam, verzwaard met een blok basalt, werd een maand later teruggevonden in de Maas bij Appeltern, in het groene land van Maas en Waal, waar ook André Brilleman vermoord werd.

Mr. Wilfred Brinkhuis organiseerde seksfeestjes voor volwassenen in Utrecht. Hij kwam zo in contact met hoge ambtenaren die zijn ruimtes wilde gebruiken voor pedofeestjes. Daar wilde hij niet aan meewerken en klaagde bij het OM. Hij leeft niet meer. Onder verdachte omstandigheden is hij gestorven.

Chauffeur Mosterd reed zowel Aad Kosto als Joris Demmink. Hij beklaagde zich bij zijn chef over het gedrag van Demmink die op de achterbank van zijn auto jongetjes misbruikte. Hij leeft niet meer. Hij stierf onder verdachte omstandigheden.

[...]

http://erwinlensinkvrij.nl/breaking-sad ... elite.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Hier een al wat ouder overzicht van dit soort berichten waarvan sommigen wel heel erg twijfelachtig zijn vind ik, maar andere weer niet.
Het is inderdaad moeilijk te geloven, maar ik denk ook...Er is geen rook zonder vuur.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Satanisme en kinderoffers
Gepubliceerd op 20 okt. 2011



Kinderoffers en handel in Nederland: Een ooggetuige spreekt (NL ONDERTITELD)
Gepubliceerd op 13 mei 2013


Nederlands Ondertiteld - Kinderoffers en handel in Nederland: Een ooggetuige spreekt (NL ONDERTITELD)

Tijdens het bezoek van Kevin Annett bij Freedom Central, zijn ze benaderd door een aantal mensen met een aantal zeer interessante verhalen.
Maak kennis met Toos; van de Familie Nijenhuis, een zeer moedige vrouw die kwam om Kevin Annett te ontmoeten op het Freedom Central evenement speciaal gehost voor hem. Naar aanleiding van de bekendmaking van enkele zeer trieste maar belangrijke feiten, hebben ze onmiddellijk een interview geregeld met Toos.

Dit is een inleidende clip van het verhaal. Er is bijna 3 uur aan opgenomen getuigenis dat binnenkort als onderdeel van het initiatief op zijn plaats wordt gezet door ITCCS Holland zal worden vrijgegeven.

Dit is naar verluid het moeilijkste interview dat ze ooit hebben gedaan en Freedom Central was erg dankbaar voor Kevin Annett's hulp bij het interviewen van deze zeer belangrijke getuige.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Geeft Premier Rutte een geheim bloot?
Geüpload op 29 jan. 2012



Het geheim van de geit – baphomet
Gepubliceerd op 30 jun. 2013



Er zijn vragen gesteld over de ramskop in het torentje:

https://vraagde2ekamer.nl/ramskop-in-het-torentje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

In bovenstaande filmpjes gaat het over Baphomet, de duivel afgebeeld met een ramskop. Het vindt zijn oorsprong bij de Griekse god Pan. Maar waar komt de naam Baphomet vandaan?
The name Baphomet

The name dates back to the Inquisition and torture of the Knights Templar about 1100 who, according to French chroniclers of the Crusades, confessed to worshipping a heathen idol called Baphometh.

Some scholars believe "Baphometh" was simply a corruption of "Mahomet" - the Prophet Muhammad.

But over the years as the mystery and speculation around the Templars has grown, so too have the interpretations of the word and its meaning.

One elaborate interpretation even drove the plot in Dan Brown's historical thriller Da Vinci Code, where the word Baphomet is decoded and translated to mean "Sophia" or wisdom.

http://www.bbc.com/news/magazine-33682878
Modern scholars such as Peter Partner and Malcolm Barber agree that the name of Baphomet was an Old French corruption of the name Muhammad, with the interpretation being that some of the Templars, through their long military occupation of the Outremer, had begun incorporating Islamic ideas into their belief system, and that this was seen and documented by the Inquisitors as heresy.

Afbeelding
The 19th century image of a Sabbatic Goat, created by Eliphas Levi. The arms bear the Latin words SOLVE (separate) and COAGULA (join together), i.e., the power of "binding and loosing" usurped from God and, according to Catholic tradition, from the ecclesiastical hierarchy acting as God's representative on Earth.

https://en.wikipedia.org/wiki/Baphomet
Baphomet komt dus van Mahomet!

Baphomet = Mahomet = Mohammed

Het duivelse karakter van de islam komt hier dus opeens boven water. Niet zonder reden heb ik moslims wel eens vergeleken met vampiers. Is dit misschien de reden waarom de linkse elite en de socialisten het zo goed kunnen vinden met de islam? Ook het socialisme heeft immers satanistische wortels.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ook het socialisme heeft immers satanistische wortels.
Die teksten van je over Marx dateren al van een tijd terug, ik heb het nu pas gelezen. Heel interessant. Het bevestigt me ook in het gevoelen dat het socialisme en alle afgeleiden daarvan niets meer zijn dan een soort permanente puberale crisis, het zich irrationeel afzetten tegen gezag, traditie en authoriteit . Of deze nu van God , de ouders of de instituties komen. Dat zie je bijv. bij betogingen en rellen, voor 99% door het linkse volkje gepleegd. Ze weten eigenlijk niet waarvoor ze op straat komen, het gaat hem om de ontlading en de pret van het vernielen en brullen.
Daarom ook dat de linksmensen zo'n liefde voor moslims koesteren. Die hebben niks anders gepresteerd dan 1400 jaar lang in achterlijkheid en chaos te leven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Ik vond deze opmerking:
Het is opmerkelijk dat de internet letters “www” in het Hebreeuws gelijk staan aan “666”. Internet kan m.i. een belangrijk instrument van de antichrist worden, om zo over ieder mens op aarde de totale controle te krijgen.

http://www.dekoningkomt.nl/degroteverdrukking.html
Toeval? Of is het niets? :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door sjun »

inlegkunde. Hetzelfde internet kan ook voor weerwoord en voorlichting gebruikt worden. Vergelijk het met een mes dat gebruikt kan worden om te doden maar ook voor de bereiding van voedsel. Messen maar bannen of ze de hemel inschrijven?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ik vond deze opmerking:
Het is opmerkelijk dat de internet letters “www” in het Hebreeuws gelijk staan aan “666”. Internet kan m.i. een belangrijk instrument van de antichrist worden, om zo over ieder mens op aarde de totale controle te krijgen.

http://www.dekoningkomt.nl/degroteverdrukking.html
Toeval? Of is het niets? :emm2:
Ik denk dat het niets is. Ik geloof niet in een joods complot om de wereld te vernietigen. Het betekent gewoon........World Wide Web.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Ik weet ook wel dat www 'world wide web' betekent, maar het gaat om de toevallige(?) associatie met de numerieke waarde van deze letters in het Hebreeuws.

Die getallensymboliek, die ook wel bekend staat als gematria, is trouwens wel interessant. Het getal 666 komt oorspronkelijk van koning Salomo, die 666 talenten goud per jaar verdiende (2 Kronieken 9:13). Het was eigenlijk het symbool van de rijkste, machtigste en wijste koning die ooit in Israël leefde. In de getallensymboliek (en daarmee ook in de astrologie) staat 7 voor een voltooide cyclus of tijdspanne, terwijl 8 het nieuwe begin vertegenwoordigt. De Hebreeuwse getalswaarde van de letters in de naam Jezus geven het getal 888. Het nieuwe begin dus. Het getal 6 betekent dus eigenlijk dat het einde (dus de 7) nog niet bereikt is. Ook Salomo was nog dus nog niet ‘voltooid’ ondanks zijn wijsheid en zijn macht. Het getal 666 krijgt bij de antichrist een lugubere betekenis omdat het hier betekent dat hij, in het einde der tijden (dus een voltooide cyclus), ook nooit meer voltooid zal worden. De zessen worden nooit zevens (777).

Grappig is dat je dit fenomeen van 6, 7 en 8 terug ziet in de rustdag van de monotheïstische godsdiensten. Bij de Joden is de traditionele rustdag op zaterdag, de zevende dag van de week, bij christenen is het op zondag, de eerste dag van de nieuwe week (dus eigenlijk 8), maar bij moslims is het vrijdag, de zesde dag! Ze zijn dankzij Mohammed (= Baphomet!) blijven steken en halen de eindstreep (7) niet!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

De Rothschilds zijn de rijkste familie op deze planeet met een vermogen van bijna 500 biljoen dollar en er gaan voortdurend geruchten de ronde dat velen in deze familie duivelaanbidders zijn.
#6 – Many Are Believed To Be Satanists

6.1

Here is another secret that will be debated until the end of time: many of the witnesses that entered their home claim that the Rothschild family were filled with Satan worshippers. According to these same witnesses, the Rothschild family would set a spot at the table for the Dark Lord himself, and that nobody was allowed to sit in it. This one has been hard to confirm, but the reports have been numerous.

To add a little more intrigue to the situation, some of the family members would sign their name on documents with the Seal of Solomon. Although the seal is mainly regarded as a symbol of the Jewish people, it was not the official symbol at the time. Instead it was seen as a largely unused symbol that was used only by magicians, and Satanists in previous years. That is another debate that will still rage on.

http://www.anonews.co/dark-secrets-from ... st-family/
Afbeelding
Het wapen van de Rothschild familie.

Het valt op dat een bekend lid van deze familie, barones Philippine Mathilde Camille de Rothschild altijd een satanistisch symbool aan een halsketting droeg.
Afbeelding

Below are photos of the Baroness. Note that in every picture she wears a heavy chainlinked gold necklace with a pendant. The pendant in the first pic below is a huge image of Baphomet, a pagan deity that, since the 19th century, has become a figure or synonym of Satan.

https://fellowshipoftheminds.com/2011/0 ... othschild/
Afbeelding

Afbeelding



Ook Ben Kok wijdt er op zijn website aandacht aan:

http://tora-yeshua.nl/2014/12/de-financ ... als-wapen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Leaked Photos Show Satanic Rothschild Ceremony

September 23, 2016 - Baxter Dmitry

Afbeelding

In December 1972 Marie-Hélène de Rothschild, a member of the most powerful Illuminati family in the world, hosted a Surrealist Ball at Château de Ferrières, one of the Rothschild’s enormous, secretive mansions.

While Rothschild events are usually extremely secretive, photographs of this particular party were leaked on the internet.

[...]

Afbeelding

The invitation was written in reverse. It required a mirror to be read. Inversion is a big deal in the Satanic mind state.

Afbeelding

The Château de Ferrières was lit up in red to make it appear as if it was on fire. Scenes from Roman Polanski’s movie about Satan “9th Gate” were filmed there.

Afbeelding

Meet the hosts of the ball: Guy de Rothschild & Marie-Hélène de Rothschild wearing a horned “giant’s head” with tears made from real diamonds.

Afbeelding

The following costume made reference to the famous painting The Son of Man, making a direct biblical reference to Eve eating the forbidden fruit from the Garden of Eden.

Afbeelding

On the diner table are dismembered dolls and cracked skulls. This imagery is also prevalent in countless music videos. Its all about the occult elite’s MK culture.
[Dit plaatje lijkt volgens mij sterk te refereren aan de beruchte kinderoffers. :thinking: ]

Afbeelding

Naked mannequins laying out on beds of roses were apparently standard fare at these events.

[Lees verder op de site:]

http://yournewswire.com/leaked-photos-s ... -ceremony/
Of hier:

http://www.blumhouse.com/2016/04/14/a-s ... arty-ever/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Karl Marx was een neef van de Rotschilds. Ook hij was satanist. Toeval? :thinking:

Afbeelding

Afbeelding

https://pilgrimjustpilgrim.wordpress.co ... fectables/

Hier staat ook Heinrich Heine bij, ook hij was een duivelaanbidder.

(Deze site is kennelijk van ‘mij’. :smile4: )

Meer informatie is hier: https://www.henrymakow.com/2015/04/Karl ... in%20.html

Ik heb altijd geloofd dat die ideologische shit van Marx en anderen niet veel meer is dan apekool om macht te verwerven. Als Marx echt satanist was gaf hij natuurlijk niet echt om die arbeiders. In besloten kring sprak hij ook denigrerend over de arbeiders als een troep ezels. Hij gebruikte ze alleen maar als een soort stoottroepen om een socialistische dictatuur in te kunnen stellen. Die ideologie is dus niet veel meer dan een soort smoes.

De Rotschilds hebben ook het zionisme van Theodor Herzl gefinancierd en daarmee dus de stichting van de staat Israël. Een voorloper van Herzl was echter Moses Hess, die vooral een socialistisch zionisme wilde. Ook Hess was een satanist die Marx en Engels inwijdde in het satanisme. De eerste zionistische pioniers die naar Palestina waren overigens veelal socialisten.

The Evil History of the House of Rothschild (1743-2006) Satanic Devils Worship!
Gepubliceerd op 14 dec. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Satanism and Child Sex and Murder among the Elite - BBC Documentary
Gepubliceerd op 27 apr. 2017



Griezelig! Ook veel presidenten van de USA schijnen dus hier in betrokken te zijn. Met name George Bush wordt hier genoemd. De geheime diensten werken hier aan mee, wat ook overeen lijkt te komen met het interview met Ronald Bernard.

Former FBI Chief Ted Gunderson Exposes Satanic Ritual Child Sex Trafficking #SRA #Reveal
Gepubliceerd op 2 mei 2017



Weird Ways of the Elite Documentary (2017)
Gepubliceerd op 12 mei 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

En ook dit artikel lijkt het verhaal van Ronald Bernard te bevestigen.
Pascal Roussel, a fellow insider of the financial world, wrote in 'The Divine Trap', about experiences similar to the ones disclosed by Ronald Bernard in this interview. When Roussel gave a lecture on his book in France, one of the former French presidents was present. Afterwards, this man wrote a letter to Roussel, in which he stated: 'Everything you write in your book, is based on truth'. The fact that barely anyone believes this truth, has more to do with the severity of this reality and the successful 'conspiracy' labelling introduced by the CIA*, which makes it very difficult to be taken seriously by mainstream 'sensible' people.

https://www.sott.net/article/348681-Rev ... d-I-failed
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Exclusief: “Satanisch ritueel misbruik bij kinderen is wijdverbreid”

In Het Complot 10 november 2014

Kinderen zijn het slachtoffer geworden van satanisch ritueel misbruik. Ze worden onder meer verkracht en gedood en daarnaast worden er illegale snuff-films gemaakt, waarin de vergrijpen worden getoond. Dat hebben twee vooraanstaande liefdadigheidsorganisaties gezegd, zo meldt de Britse Daily Express.

Volgens een campagnevoerder worden sommige baby’s niet aangegeven bij de gemeente zodat niemand ze mist als ze worden gedood door geheime pedofielennetwerken. Zulke culten mogen in Schotland al decennialang onbelemmerd hun gang gaan. Slachtoffers worden niet geloofd.

Veel van de incidenten vonden jaren geleden plaats, maar experts zijn er zeker van dat de netwerken nog steeds actief zijn. De Schotse politie zei dat de beschuldigingen ‘buitengewoon serieus’ worden genomen en dat de aanklachten worden onderzocht.

De Schotse overheid staat onder enorme druk om een openbaar onderzoek in te stellen naar de geschiedenis van seksueel kindermisbruik. De verontrustende uitspraken over snuff-films en wijdverspreid ritueel misbruik kwamen aan het licht tijdens een langdurig onderzoek dat werd uitgevoerd door de Sunday Express.

De krant onthulde afgelopen jaar dat BBC-presentator Jimmy Savile tijdens een satanisch ritueel in 1975 een 15-jarig meisje verkrachtte terwijl andere pedofielen toekeken. Kate Short van de liefdadigheidsorganisatie Break The Silence zei: “We hebben veel mensen gehad die zijn misbruikt door een cultus of een pedofielennetwerk.”

“In het ergste geval moesten ze gedwongen toekijken hoe snuff-films werden gemaakt,” zei ze. “Slachtoffers worden zo erg gehersenspoeld dat ze zich nooit durven uit te spreken.”

Joseph Lumbasi van de organisatie Izzy’s Promise zei: “Baby’s worden geaborteerd om te offeren. Er gebeuren verschrikkelijke dingen en niemand wordt gepakt.”

[Daily Express]

http://www.ninefornews.nl/exclusief-sat ... dverbreid/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Satanisch ritueel misbruik is echt, maar kan worden geheeld

2016 © Makia Freeman / deze vertaling WantToKnow.nl/be

Vrij vertaald door Arend Zeevat


Afbeelding
Wanneer gaan we nou eens in de werkelijkheid geloven die onder de dagelijkse glamour onze levens en dat van onze kinderen bedreigd..?

Satanisch ritueel misbruik (SRA) is een grimmige realiteit voor sommige kinderen die werden geboren in de Illuminati bloedlijngezinnen, in militaire families, of gezinnen met verbindingen met mindcontrol. Maar ook kinderen uit gezinnen met verbindingen naar de Nieuwe Wereld Orde-manipulatoren, die de wereld nu voor een groot deel beheersen. Satanisch ritueel misbruik lijkt in families voor te komen, waarbij iedere generatie het overdraagt aan de volgende generatie. Psychologen weten al langere tijd dat elke dader ook een slachtoffer is; wat iemand tot agressie of geweld doet aanzetten, is meestal een diepe verwonding of trauma’s die men in het verleden heeft opgelopen.

Satanisch ritueel misbruik wordt ook uitgevoerd met kinderen die zijn ontvoerd en dan tot slaven zijn gevormd door het trauma van het misbruik. Zo triest en gruwelijk als dit onderwerp is, het staat centraal in het inzicht verkrijgen in de wereldwijde samenzwering en de Nieuwe Wereld Orde. Wat deze criminele NWO-manipulatoren het meest verbindt is niet ras, religie- of familiegebonden, maar het uitleven van satanisme, een bereidheid tot het aanroepen van duistere krachten in rituelen en door deze hun gedachten en acties te laten bepalen – wat resulteert in de pedofilie, oorlog, manipulatie en misleiding die we om ons heen kunnen waarnemen.

Afbeelding
Een van de beste beschrijvingen van satanisch misbruik en de grote wereld erachter, is te lezen in het boek ‘Thanks for the memories’ van de Amerikaanse Brice Taylor. Dit boek is in het Nederlands vertaald en wij plaatsen het in delen hier op de site.

Klokkenluider FBI-chef Ted Gunderson
De overleden voormalige FBI-chef Ted Gunderson heeft veel satanisch ritueel misbruik onthuld. Ted Gunderson, die stierf in 2011, had een carrière van 27 jaar bij de FBI en beweerde op een gegeven moment dat hij belast was met het leiden van 14 miljoen mensen. Na tientallen jaren van grondig onderzoek, concludeerde Gunderson dat de wereld wordt geregeerd door een satanische sekte, die een machtige organisatie en een internationaal opererend kinder-, mensenhandel en pedofilienetwerk heeft opgebouwd.

Het gaat hierbij om kinderen als slaven te verkopen en ze naar Washington DC te vliegen, waar ze in seksorgieën door politici worden gebruikt. Met meer dan 100.000 vermiste kinderen per jaar in de VS, verklaarde Gunderson dat de FBI volledig medeplichtig was aan het in de doofpot houden daarvan. Bij vele gelegenheden benadrukte Gunderson dat deze cultus was samengesteld uit mensen uit vele beroepsgroepen, zoals rechters, atleten, wetshandhaving, beroemdheden, politici, advocaten en andere. In veel presentaties zoals deze hieronder, presenteert Gunderson het bewijs van satanisch ritueel misbruik, met inbegrip van het gebruik van dierlijke beenderen en satanische symbolen in het vuil en mensenoffers.



De waarheid is dat satanisten een duister ‘high’ krijgen van het drinken van het bloed van hun gemartelde kinderslachtoffers, waarin emotionele neuro-transmitters vrijgegeven worden, op het moment van hun overlijden. Voormalige satanische insiders zoals Zachary King hebben ook verklaard dat deze zwarte magiërs er van houden om jonge kinderen te verkrachten, omdat ze ‘hun energie’ tijdens de rituele seks kunnen stelen. Sommige voormalige mindcontrol-slachtoffers, zoals Cathy O’Brien, hebben zelfs de moed gehad om naar voren te stappen.

Ze verklaren publiekelijk de onvoorstelbare gruwel van wat ze meegemaakt hebben weer te geven (vaginale verminking door toedoen van de Satanist, specialist in psychologische oorlogsvoering en NSA-agent Michael Aquino). Dit is een afschuwelijk onderwerp, maar als we willen dat het stopt, moeten we de realiteit ervan en dat het als een georganiseerde samenzwering werkzaam is in de VS en de wereld accepteren.

Het verhaal van satanisch ritueel misbruik overlevende Kathy Collins
Er zijn vele overlevenden van satanisch ritueel misbruik en mind control, die naar voren zijn gekomen om hun verhaal te vertellen, zoals Brice Taylor, Cisco Wheeler, Arizona Wilder, Svali en Cathy O’Brien, om er maar een paar te noemen. Het doel van dit artikel is echter om te laten zien dat, hoewel satanisch ritueel misbruik een reëel fenomeen is, het kan worden genezen. Voor het bewijs hiervan kunnen we Kathy Collins als voorbeeld nemen, die een paar maanden geleden werd geïnterviewd door Bill Ryan (Project Avalon).

Afbeelding

Wat Kathy’s verhaal zo opmerkelijk maakt is, dat ze verschrikkelijke ervaringen onderging die in bijna iedereen tot enorme trauma’s zouden leiden. Hierbij werd zij als kind binnen Project Monarch opgenomen, een deelproject van het door de CIA opgezette mindcontrolprogramma MK Ultra. Ze werd ook naar plaatsen zoals de Bohemian Grove gebracht. Op jonge leeftijd is Kathy door haar vader in aardappelzakken weggebracht, ze onderging op 3-jarige leeftijd een satanisch initiatieritueel (werd gedwongen bloed te drinken), ze werd seksueel misbruikt (door zowel mannen als vrouwen), ze werd tot kindprostituee gemaakt en er werd op haar geëxperimenteerd met drugs, elektroshocks en stroboscopen.

Ze herinnert zich dat ze op 5-jarige leeftijd in de Bohemian Grove naakt op een stenen altaar gebonden werd, omringd door drie mensen met kappen op hun hoofd die probeerden om te haar ziel te stelen, maar die zeiden: “We kunnen haar niet breken”. Kathy werd gedwongen om in de Bohemian Grove naar het offeren van een kind te kijken en uiteindelijk wist ze alleen door het sterven van haar vader, uit het mindcontrol-programma te stappen en het misbruik te beëindigen.

Overigens wist Kathy zich ook te herinneren dat ze als een dier in de Bohemian Grove werd opgejaagd. Cathy O’Brien heeft hier ook op gezinspeeld. Beiden kregen een korte tijd om te rennen en zich trachten te verbergen, voordat ze gevolgd werden door jagers met geweren. Het lijkt erop dat het verhaal uit 1924, getiteld ‘The Most Dangerous Game’, geen fictie was.

Genezing van het diepe trauma en de pijn van satanisch ritueel misbruik
Dus hoe heeft Kathy het in vredesnaam voor elkaar gekregen om zichzelf te kunnen genezen, na het doormaken van deze schrijnende beproevingen? Ze besefte dat ze dacht, zich identificeerde met en gedroeg als een slachtoffer. Hoewel dit natuurlijk is, is het een energetische waarheid van het leven dat wij het soort realiteit creëren die we uitzenden naar het heelal. Vaak scheppen we opnieuw het al bekende. Identificatie met de slachtofferrol betekent het onbewust herscheppen van trauma’s, ook als we dat bewust niet willen.

Dit is omdat de traumaslachtoffers hebben geleerd om serotonine te maken door trauma’s en drama, en hebben de serotonine nodig om te leven. Voor Kathy hield het pad naar genezing in, dat ze leerde om haar lichaam op niet traumatische manieren de serotonine te laten produceren (in haar geval zonsondergangen en vlinders). Kathy benadrukt dat het helen van trauma’s niet inhoudt om naar een bepaalde plaats te gaan. Het is niet doelgericht of lineair. Evolutie is cyclisch. In plaats van ongeduldig te zijn ten aanzien van een “volledige genezing”, hoe dit ook maar te definiëren valt, raadt zij aan om technieken aan te leren, waardoor men met onderdrukte herinneringen leert om te gaan als deze zich voordoen.

Afbeelding

Voor Kathy gaat het om het beheersen van het moment, het beheersen van je reacties als oude herinneringen opkomen, waardoor pijn tot vriend wordt gemaakt, gezien wordt als een boodschapper en je probeert te begrijpen wat deze je wilt vertellen. Het blijven ontkennen maakt het alleen maar erger. Voor genezing is een gevoel voor humor ook essentieel. Er zijn veel mensen die ernstige ziekten, zoals kanker, hebben genezen door te lachen. Daarnaast is het luisteren naar je lichaam van belang, dat deze iets (bijvoorbeeld angst of pijn) kan voelen voordat je geest het weet; op deze manier kan je lichaam je geest onderwijzen (zie voor meer hierover het onderzoek van Peter Levine op trauma-healing.org).

Uiteindelijk, legt Kathy uit, zal er wanneer je de verantwoordelijkheid voor je eigen acties neemt een verschuiving plaatsvinden. Transformatie vindt plaats wanneer je in de richting van vergeving gaat, d.w.z. terugkijken naar het verleden zonder daar een oordeel aan te koppelen. Je zult altijd onthouden wat er is gebeurd – maar je zult dit doen op een meer onthechte manier, zonder een met de herinnering verbonden emotionele lading.

Misbruik als ‘blessing in disguise’??
Na vele jaren van zich uiteen te hebben gezet met de kwesties, is Kathy eigenlijk tot het punt gekomen waarop ze het misbruik als een geschenk ziet. Waarom? Omdat het haar de mogelijkheid bood om te groeien en te weten hoe echt krachtig en goddelijk ze is – en hoe echt krachtig en goddelijk iedereen is. Op deze manier, is het scenario als een komisch verhaal van een superheld die een uitdaging nodig heeft of een slechterik die wilde weten hoe sterk en moedig hij of zij was. Er is geen krachtiger manier om naar de gehele samenzwering van de Nieuwe Wereld Orde te kijken, dan deze te zien als een uitdaging die ons vraagt om betere mensen te worden.

Kathy’s verhaal: een boodschap van hoop voor alle misbruikslachtoffers
Kathy’s verhaal is niet alleen een inspiratie voor degenen die herstellende zijn van mindcontrol, of voor hen met een achtergrond van satanisch ritueel misbruik, maar voor alle slachtoffers van misbruik en voor iedereen die een zekere mate van trauma heeft ervaren. Als je erover nadenkt, is er waarschijnlijk geen enkel levend persoon op aarde die niet het gevoel heeft, dat ze een deel van hun ziel, enthousiasme en creativiteit hebben verloren wegens de emotionele pijn, wond of trauma die ze hebben opgedaan in het verleden.

Afbeelding
De Nederlandse Toos Nijenhuis heeft 2 jaar geleden een volledige verklaring afgelegd over ritueel misbruik in Nederlandse overheidskringen...!

We hebben allemaal situaties ervaren, die onze geestelijke helderheid hebben gedimd. Inderdaad, hebben de meesten van ons dit decennialang met zich meegedragen, zonder het ooit te hebben kunnen helen. De waarheid is, dat het mogelijk is om je volledige menselijkheid terug te vorderen, zelfs als je duistere trauma’s hebt meegemaakt. We kunnen ons verleden tot pijn of kracht maken, afhankelijk van wat we in het heden kiezen. Als je een satanisch ritueel misbruikslachtoffer bent, bent je niet alleen. Er zijn veel mensen die het hebben meegemaakt en die je kunnen helpen met het verwerken ervan, als je hen weet te bereiken.

Overzicht Youtube: HIER

http://www.wanttoknow.nl/geschiedenis/g ... ld-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie