Rita Verdonk uitgerangeerd

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Rita Verdonk uitgerangeerd

Bericht door Maarten »

Rita Verdonk uitgerangeerd


Het is definitief over en uit met de rol van voormalig politica Rita Verdonk als sollicitanten-speurder. Vrijdag werden stoelen, tafels en de administratie van haar gestrande bedrijf weggehaald bij haar kantoor aan huis in Nootdorp, in opdracht van boze aandeelhouders.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2884 ... erd__.html

Ruim een maand geleden besloot de ex-minister van Vreemdelingenzaken en Integratie Verdonk (61) op te stappen als bestuurder van haar onderneming CVMonitor, omdat de kas leeg was en ze geen enkele opdrachtgever had. „De financiële middelen ontbreken om door te gaan. Ook geestelijk en lichamelijk kan ik het thans niet meer opbrengen”, schreef ze aan haar aandeelhouders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rita Verdonk uitgerangeerd

Bericht door Ariel »

Jammer. Ik had ooit hoge verwachtingen van haar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rita Verdonk uitgerangeerd

Bericht door King George »

Met de partijkaart van de PvdA kom je makkelijker aan (overheids)opdrachten of een arbeidsplaats in de baantjescaroussel. Buiten de politiek correcte comfort zone gelden beroepsverboden en andere broodchantage.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Rita Verdonk uitgerangeerd

Bericht door Manon »

King George schreef:Met de partijkaart van de PvdA kom je makkelijker aan (overheids)opdrachten of een arbeidsplaats in de baantjescaroussel. Buiten de politiek correcte comfort zone gelden beroepsverboden en andere broodchantage.
Je neemt me de woorden uit de mond. Hetzelfde hier met de PS of Sp.A
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie