Ingezonden: Open soldatenbrief aan Links Nederland

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Ingezonden: Open soldatenbrief aan Links Nederland

Bericht door Ariel »

Ingezonden: Open soldatenbrief aan Links Nederland

Oud artikel, maar nog steeds actueel.

Ik weet dat je mij niet kent. Ik weet dat je ook geen interesse in mij hebt, en mocht je dat wel hebben dan is het vaak niet positief.

Voor de feministen ben ik een boze hegemoniale mannelijke patriarchale onderdrukker. Ik ben een patriottische misdadiger voor jullie wiet-rokende ‘langharige hippies’. Ik ben de boze witte man voor jullie radicale activisten. Ik ben die idioot die het leger inging omdat ik “niet slim genoeg was” om net als jullie “ik-weet-alles-beter-20-jarige-kansloze studenten” een of andere masteropleiding in de moderne kunst te halen. En om deze redenen haat je mij. Ik ben een van die vele enge mannen die voor een scharrig salaris een wapen draagt om ervoor zorgt dat jij met je linkse mede-parasieten in alle vrijheid kunt klagen en kankeren over degenen die waken over jouw vrijheid. Daarom dit briefje aan je.

Als ik naar het nieuws kijk zie ik jullie overal demonstreren en actie voeren op tijden dat normale mensen moeten werken. Ik zie langharige mannen en vrouwen met zielige bordjes met regenbogen en tomaten erop huilen op veldjes, flinke jongens met zwarte capuchons die ruiten ingooien van hardwerkende middenstanders, diezelfde jongens die onschuldige gezinnen bedreigen omdat zij andersdenkend zijn. Ik zie hoe jullie andermans eigendom vernielen als iets niet naar je zin is. Maar waarom doen jullie dit? Hebben jullie deze driftbuien omdat mamma jullie 20 jaar geleden bij het kinderdagverblijf afzette, zodat jullie geen fatsoenlijke opvoeding hebben gehad? Nu zijn jullie woest vanwege de uitslag van de Amerikaanse verkiezingen waar die andere boze man won. Een man gekozen door het volk, een man die zijn beloften waarmaakt. Daarom zijn jullie nu bang; bang voor die meerderheid die jullie soort zat is.

Jarenlang hebben jullie je kunnen verschuilen achter het schild van volgevreten progressieve ‘politieke’ ambtenaren die jullie in bescherming namen, terwijl hardwerkend Nederland voor het minste of geringste werd beboet. Jarenlang hebben jullie geweld kunnen gebruiken tegen de politie tijdens jullie vele protesten omdat je wist dat de politie je niks kon maken doordat de politietop, burgemeesters en gemeentebestuur uit datzelfde nest als jullie afkomstig zijn. Maar tijden veranderen. Er gaat een tijd komen dat je geen bescherming meer kan zoeken achter je beschermambtenaar. Jullie ware lafheid komt boven als de politie gaat doen wat de grote boze meerderheid van hen verlangt. Want onthoud een ding, als het recht van de sterkste heerst, zijn jullie weg.

Er komt verandering en laat ik je dit zeggen: de politie is jullie zat, militairen zijn jullie zat, het volk is jullie zat om het simpele feit dat je geen reet toevoegt aan onze maatschappij. Sterker nog, jullie zijn een gevaar voor de maatschappij! Jullie zien jezelf als intellectuele betweters die zich superieur voelen aan het gewone volk en hun progressieve wereldbeeld bij de meerderheid door de strot proberen te duwen. Maar bij deze meerderheid vinden jullie geen steun en dit is wellicht de reden waarom jullie steun zoeken binnen de islam en maar al te graag vluchtelingen binnenhalen. Maar geloof mij, de harde islamitische wereld walgt van jullie type mens omdat jullie laf zijn, maar misbruikt jullie naïeve achteloze houding om hun religie te verspreiden. Denk ook niet dat je ”master in de moderne kunst” een waardige aanvulling zal zijn voor de islamitische wereld, ook zij willen je niet.

Jullie hebben je hele leven kunnen profiteren van de welvaart die jullie te danken hebben aan hardwerkende mensen. Jullie hebben op hun kosten de meest onnozele studies mogen doen waar de maatschappij werkelijk niks aan heeft. Waarschijnlijk heb je nog nooit een fatsoenlijke baan gehad, omdat het domme volk jouw uitkering en toelages betaalt. Maar nog is het niet goed. Weet je, om wat voor reden jullie ons ook haten en of het nou relevant is of niet, je hebt het recht niet. Ik heb ooit een eed afgelegd samen met mijn broeders en zusters in uniform om mijn land te beschermen tegen alle vijanden, uit binnen- of buitenland, die onze samenleving bedreigen. Ik zal altijd jullie vrijheid van meningsuiting en rechten beschermen, jullie recht op demonstreren wil ik jullie niet ontnemen, ook al ben ik het er niet mee eens. Maar, als jullie denken dat je het recht heb om andersdenkende medelanders met geweld en dreigementen te kunnen onderdrukken dan maakt dit jullie een vijand van onze samenleving die ik en mijn broeders bescherm en dien. Ga zo door en je zult ervaren hoe het is om mensen tegen je te krijgen die hun brood verdienen met het beschermen van de staat.

Een vredelievende en rechtvaardige patriot.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie