Vrouwen kiezen vaker seksvakantie

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Vrouwen kiezen vaker seksvakantie

Bericht door Ariel »

Smerig..... :yuk: En later willen ze contact houden met de jongens, en ze hier naar toe halen. Op het buitenlandsepartner forum kan je vaak lezen dat vrouwen van 45 jaar en ouder janken omdat ze hun "geliefde"niet binnen een maand of week het land in kunnen loodsen.
Vrouwen kiezen vaker seksvakantie

Steeds meer Nederlandse oudere vrouwen kiezen Afrika als reisbestemming met één bepaald doel: het vinden van een zwarte 'toyboy' die hen seksueel bevredigt. Dat bevestigen tal van hulporganisaties in Zuid-Afrika, Kenia, Ghana en Gambia.

In de film 'Vers Le Sud' gaat de hoofdrolspeelster in Haïti op zoek naar 'liefde'.
Het sekstoerisme bestaat niet langer uit oude mannen die naar Azië trekken. Reizen naar Kenia en Gambi zijn populair bij vrouwen van middelbare leeftijd. Theo Noten van een non-profitorganisatie die strijdt tegen commerciële uitbuiting van kinderen (EPCAT) aan De Telegraaf: "Het is een onrustwekkende nieuwe trend, het groeiende sekstoerisme in Afrika. Omdat vrouwen de leeftijd van de zwarte mannen niet altijd goed kunnen inschatten, hebben ze vaak seks met minderjarigen, wat dus strafbaar is. Vaak gaat het om sterke, gespierde jongens, niet ouder dan zestien, ze komen uit de armere dorpen van het platteland. In het hoogseizoen trekken ze naar vakantieoorden als Malindi, Mombassa, Kilifi, Diani en Kwale om er oudere toeristes te verleiden. "

"Sommige vrouwen vertrekken echt met het doel een toyboy te vinden, je ziet ze er op de stranden en in de uitgaansbuurten flaneren en de jongens doen hun best om hen te veroveren. Anderen zijn niet bewust op zoek naar seks. Maar ze gaan voor de bijl door de plotse aandacht van de mannen daar. Daarom lijkt het ook niet op prostitutie, want die jongens nemen vaak initiatief en lijkt het aanvankelijk op onschuldig geflirt. De betaling gebeurt op verschillende manieren: het kan een duur etentje zijn, soms gaat het echt om cash geld.", aldus Noten.

Uit onderzoek EPCAT blijkt dat het vooral om Europese en Amerikaanse vrouwen gaat. Momenteel zijn er nog geen exacte cijfers bekend, maar volgens Unicef werkt bijna een derde van de twaalf tot achttienjarigen in Kenia in de seksindustrie. De lokale politie grijpt niet in, omdat het toerisme voor velen de enige bron van inkomsten is, zeker nu in crisistijd.

Momenteel werken verschillende organisaties aan initiatieven om het sekstoerisme tegen te gaan. Maar volgens onderzoekers haalt dit weinig uit. Zolang de lokale overheden, die blij zijn met de inkomsten, en de toeristen niet meewerken heeft het geen zin. "Het belangrijkste is dat we deze vrouwen tot inkeer kunnen brengen, ze te laten beseffen waar ze mee bezig zijn. In hun eigen land zouden ze toch ook geen seks hebben met een jongen van 16?", besluit Noten. (hln.be)

http://www.ad.nl/binnenland/3428039/Vro ... antie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen kiezen vaker seksvakantie

Bericht door Manon »

Daarom lijkt het ook niet op prostitutie, want die jongens nemen vaak initiatief en lijkt het aanvankelijk op onschuldig geflirt
Dit laat me denken aan dat klein tunesierke toen ik 25 was en jonggehuwd op bezoek in dat land.
"hij kon hét heel goed" vertelde hij me (ik geloof dat hij een jaar of 13 was). En of ik geen interesse had. Zijn vader kon het ook héél goed vervolgde hij. Toen ik hem vroeg hoe hij dat wist kreeg ik als antwoord: "mijn vader heeft VEERTIEN kinderen".... :redface2: ik heb hem maar vriendelijk bedankt voor zijn aanbod. :
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Vrouwen vallen voor Afrikanen en worden financieel uitgekleed

Bericht door Ariel »

Zou dit verhaal werkelijk waar zijn? Ik kan het bijna niet geloven. Ik begrijpt bijna niet meer dat vrouwen zo naief kunnen zijn.

Ik weet niet of dit werkelijk een foto van Carla is... :nietverstaan:
Spoiler! :
[Afbeelding
OPENHARTIG: CARLA (60) VIEL VOOR EEN ‘BUMSTER’ UIT GAMBIA EN WERD FINANCIEEL UITGEKLEED

Je kent het vast wel: je bent op vakantie en wordt hopeloos verliefd op een knappe local. Jullie maken lange strandwandelingen, hij laat jou zijn wereld zien en als jullie afscheid moeten nemen ben je helemaal gebroken. Eenmaal in Nederland verwatert het contact en raak je weer langzaam verstrikt in de dagelijkse sleur. Je kijkt terug op een mooi avontuur. Wie ook hopeloos verliefd werd, is de 60 jarige Carla. Ze viel voor een Gambiaanse man van 23 die haar het gevoel gaf alsof ze zelf ook weer zo jong was.

Man overleden

“Toen ik 55 jaar was, kwam mijn man onverwachts te overlijden. Een hartstilstand. Heel verdrietig. Op het moment dat alle praktische zaken rondom zijn sterven waren geregeld kreeg ik van een vriendin de vraag of ik het niet lekker vond om samen een weekje op vakantie te gaan.” Aanvankelijk zag Carla het niet zitten en bleef ze liever thuis om het verlies van haar man te verwerken. “Op vakantie als je je zo rot voelt? Daar zit niemand op te wachten.”

Maar, de vriendin van Carla bleef aandringen. “Ga nou gewoon mee Carla, zei ze. Ze was ervan overtuigd dat ik me beter zou voelen door even weg te gaan uit Nederland. Ik geloofde haar en we hebben toen meteen een ticket naar Gambia geboekt.” Carla was nog nooit eerder in Gambia geweest, haar vriendin Ria wel. “Ria ging elk jaar. Ze vond het weer lekker, de sfeer goed en ze vertelde regelmatig over spannende avontuurtjes met de locale mannen. Op dat laatste zat ik niet te wachten, maar als zij met een man was, dan zou ik mezelf wel vermaken.”

Op naar Gambia

“Een paar weken later stapten we op het vliegtuig. We dronken een wijntje en hadden meteen de grootste lol. Ria had gelijk, ik voelde me echt beter door even uit mijn eigen huis te zijn.” De eerste avond gaan Carla en Ria samen uiteten en daarna vroeg naar bed.

De volgende dag neemt Ria Carla mee naar haar favoriete strand. “Hier worden we al snel benaderd door twee knappe, Gambiaanse jongens. Ria gaat een gesprek met ze aan, maar ik pak mijn boek en lees lekker verder. Tijdens het gesprek hoor ik dat ze een afspraak maakt om die avond wat met ze te gaan drinken in een bar.” Die avond gaan Carla en Ria samen naar de bar. Ria heeft zich zichtbaar mooi gemaakt met oogschaduw en rode lippenstift. “Ik deed dit niet, ik was daar niet om een man te verleiden.”

Dino

Als ze aankomen in de bar zitten ‘Cookie’ en ‘Dino’ al te wachten. “Niet hun echte namen overigens, ze zeiden dat hun Gambiaanse namen veel te ingewikkeld waren en daarom een nickname gebruikten.” De dames nemen plaats en al snel heeft Ria een leuke klik met Cookie. Ze dansen samen, zoenen en Ria lijkt Carla helemaal vergeten te zijn. “Toen raakte ik met Dino aan de praat. Hij was rustig, dronk niet en praatte met mij over mijn man en het leven in Nederland. Ik voelde me snel op mijn gemak en we hadden een hele fijne avond.”

In de dagen daarna trekt Ria veel met Cookie op. Hij blijft zelfs een paar nachten bij Ria op de hotelkamer slapen. “Dino bood aan mij op sleeptouw te nemen. In deze dagen werd ik ook heel close met hem. Ik merkte zelfs dat ik gevoelens voor hem kreeg…” De gevoelens waren wederzijds, ook Dino voelde veel voor Carla.

Hoteldebotel

“Aan het einde van de week was ik hoteldebotel. Ik had dit niet zien aankomen! Dino was zo lief en we hadden zulke gesprekken. Ook de seks was geweldig, we deden dingen die ik met mijn man nog nooit had gedaan.” Maar, aan alle mooie dingen komt een eind en de dames moeten afscheid nemen van hun vakantieliefdes. “We beloofden snel weer terug te komen.”

Wanneer Carla thuiskomt, kan ze alleen maar aan Dino denken. “Ik miste hem zo erg dat ik meteen een ticket voor de volgende maand heb geboekt.” Ook die vakantie is heerlijk en Carla krijgt steeds meer gevoel voor Dino. “Ik ging dat jaar meerdere keren naar Gambia. Dit kon ik doen van het geld van de levensverzekering van mijn man. Ons huis was helemaal afbetaald, dus ik kon het overgebleven geld gebruiken voor leuke dingen.”

Geld voor zijn studie

De liefde tussen de twee wordt zo sterk, dat wanneer Dino aangeeft te willen gaan studeren, Carla aanbiedt dit voor hem te betalen. “Elke maand maakte ik ruim € 2000 naar hem over. Hij had dit nodig voor zijn collegegeld, appartement en natuurlijk eten en drinken. Hij zou het terug betalen als hij klaar was.” Het eerste jaar maakte Carla ruim € 24.000 naar Dino over.

“Toen ik op een dag via de mail aan Dino vroeg of we samen naar zijn universiteit konden gaan kijken, reageerde hij gek. Ik wilde graag zien waar hij studeerde, maar hij wilde mij er niet mee naartoe nemen. We hebben hier toen een grote ruzie over gehad. Ik betaalde hem elke maand € 2000 en maakte soms zelfs meer over als hij nieuwe boeken of ander lesmateriaal nodig had. Ik vond dat ik recht had om te zien waar al mijn geld heenging.”

Na de ruzie hoorde Carla ineens niks meer van Dino. “Hij reageerde niet meer op mijn berichten en nam niet op als ik belde.” Carla is ongerust en besluit met de universiteit de bellen waarvan Dino zei dat hij daar studeerde. “Hier vertelden ze dat ze helemaal geen Dino kenden…”

Oplichter

Toen begon het bij Carla te dagen: Dino was een oplichter en al die tijd alleen op haar geld uitgeweest. Ze gaat naar de politie om aangifte te doen, maar zij kunnen weinig voor haar betekenen. “De agent vertelde dat hij deze verhalen vaker hoort. Er schijnt zelfs een naam te zijn voor jonge jongens die oudere dames oplichten: Bumsters. Ik was gevallen voor een Bumster en had ruim € 60.000 naar hem overgemaakt. Ik voelde me zo stom.”

Carla besluit een lange email naar Dino te sturen waarin ze vertelt wat hij haar heeft aangedaan. De mail komt terug omdat het emailadres niet meer bestaat. “Ik weet dat ik mijn geld nooit meer terugkrijg. Ik wil graag alle vrouwen die naar Gambia gaan waarschuwen voor deze jongens. Ik had nooit gedacht dat het mij zou overkomen, maar ik ben erin getrapt.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Carla,60,viel voor een gambiaan en werd financieel uitgekleed

Bericht door Ariel »

Er zijn een paar dames die gereageerd hebben op het artikel van Carla.
ANTONIA - 10 nov

ik heb het nog maar kort mee gemaakt en wil graag contact met alle vrouwen die dit ook hebben mee gemaakt want ik wil een lotgenoten groep maken of er bekendheid aan geven meer vrouwen waar schuwen want echt ik dacht altijd mij over komt dat niet want ik kom er al jaren.

dus als de redactie dit leest neem aub contact met mij op.
BETTINA - 08 apr

Met alle respect. Altyd je hoofd erbij houden.
Ze gaan echt niet voor je uiterlijk. Draait altyd om geld bij deze boys
ROMY - 27 feb

ook ik ben zwaar bedrogen, hou het kort, maar is een lang verhaal,ik heb ook een relatie gehad met een rasta boy een taxi chauffeur uit kololi, na meerdere malen in Gambia te zijn geweest, en door meerdere personen te zijn gewaarschuwd, is het mij toch nog overkomen, ze kunnen het zo mooi brengen , dat je er werkelijk in geloofd,de laatste keer dat ik met die persoon in een Hotel zat is het helemaal mis gegaan, ik werd smorgens wakker alles was weg en hij was gevlogen, mijn vakantie was in duigen, ben een ticket bij travelpoort gaan boeken , om meteen met de eerst volgende vlucht terug te gaan na Holland, achteraf kom ik er achter, dat ik op het verkeerde moment in Gambia was, want meneer had nog meer Dames onder zijn hoeden uit europa, die tegelijk en de zelfde tijd ook in Gambia waren, dus het kwam hem niet goed uit, nu is hij getrouwd en in UK, kwam ik achter via FB foto’s alles gezien, heb zijn toekomstige Vrouw een e-mail gestuurd, helemaal niet om jaloezie, maar om haar voor hem te waarschuwen, maar heb tot op de dag van vandaag niks terug gehoord, wat ik wel begrijp, ook naief net als ik was in het begin, ik geloofden ook de 3 personen niet die mij wilden inlichten over hem, ik wil hier verder niet meer over zeggen, dit verhaal is te lang, alleen kan ik nu achteraf zeggen, Dames kijk uit !! deze Bumsters zijn net vissers op een Bootje, hebben engelen geduld, net zo lang vissen tot ze beet hebben, en herdershonden vroeg of laat pakken ze hun eigen baas, er zijn maar 2 dingen belangrijk… money and a ticket to Europe !! be careful.
CARRIE - 25 feb

Jammer voor deze vrouw.IK ben opgelicht geweest in Belgie door een Gambiaan.Gerechtszaak geweest in Belgie en Gambia.Ben alles kwijt geld familie en vrienden met andere woorden alles.Het is nu jaren geleden en het blijft moeilijk om het te kunnen plaatsen.veel sterkte
ROMY - 27 feb

Carrie, ik weet wat je voelt, en leef met je mee, van mij is ook al een tijd geleden van 2012 tot 2015, en ben ook heel veel geld lichter gemaakt, maar iedereen krijgt vroeg of laat zijn straf, ook deze Bumsters, ik weet dat het moeilijk is, zelfs ik ben hier door zwaar Deprie geworden en is het erg moeilijk om dit te vergeten, maar we moeten door Carrie hoe moeilijk het ook is, ik wens jou heel veel kracht en sterkte. may god bless you !

I hope god punishes them
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Carla,60,viel voor een gambiaan en werd financieel uitgekleed

Bericht door Pilgrim »

Ze zijn op deze manier wel gelijk genezen van hun naïviteit. Kennelijk moeten mensen eerst eens een keer goed op hun bek gaan voor ze tot een beter inzicht komen. Best mogelijk dat dit ook gaat gebeuren met de Gutmenschen die denken dat de islam een vredelievende godsdienst is en een verrijking is voor onze cultuur. icon_shh.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Carla,60,viel voor een gambiaan en werd financieel uitgekleed

Bericht door King George »

Dus nu ook al "Bezint eer ge met een Gambiaan begint!"?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen vallen voor Afrikanen en worden financieel uitgekleed

Bericht door Ariel »

Weer een verhaal van een naieve vrouw die geld geeft aan een Afrikaan. :scratch: Ik begrijp het niet dat je zo dom kan zijn.
Vrouw die 1,1 miljoen euro verduisterde bij Dordts bedrijf: Ik stuurde alles naar internetliefde

De medewerkster van bouwmarkt Karwei die wordt verdacht van verduistering van 1,1 miljoen euro van haar werkgever, maakte dat over naar een man in Afrika. Die had zij leren kennen via Facebook, waarna zij verliefd op hem werd. Ook werd zij gechanteerd met een naaktfoto die zij hem gestuurd had.

Dat bleek vandaag in de rechtbank van Dordrecht, waar zij terechtstond. De 51-jarige vrouw uit Hoogvliet werkte al 32 jaar bij het bedrijf dat drie bouwmarkten in Papendrecht, Dordrecht en haar woonplaats bestiert. Begonnen als caissière was zij opgeklommen tot administratief medewerkster, die het volledige vertrouwen van het bedrijf had.

Het bedrog begon in 2015 toen zij op Facebook een vriendschapsverzoek kreeg van een man. Die wilde aanvankelijk alleen wat kletsen, maar na een week of drie zou hij om geld zijn gaan vragen. Aanvankelijk hield H.S. dat af en stopte het contact, maar enkele weken later begon de Afrikaan toch weer berichten te sturen. ,,Hij was heel aardig en lief’’, zei ze. ,,Mijn huwelijk liep toen niet zo goed, dus ik had behoefte aan liefde en genegenheid.’’

Operatie
Toen de man na enige tijd om 5000 euro vroeg voor een operatie besloot ze dat over te maken. ,,Ik wilde hem helpen.’’ Nadien bleven er nieuwe verzoeken om geld te komen. Voor operaties van hem of familieleden, maar ook om in zijn levensonderhoud te voorzien. Op die manier ging dertig mille spaargeld eraan. Toen dat op was, nam ze een lening van zesduizend euro.

Omdat hij blééf vragen om geld begon S. met het wegsluizen van geld van haar werkgever. Op facturen verving zij het banknummer van leveranciers door haar eigen gegevens. Een meerdere moest die opdrachten accorderen, maar omdat dat om een heleboel facturen tegelijk ging viel dat nooit op. Afschriften draaide zij uit, om haar gegevens weg te lakken en de originele eroverheen te plakken. Die kopieerde en printte ze opnieuw, waardoor het nooit opviel.

Pas toen de bank in augustus 2017 aan de bel trok, liep de vrouw tegen de lamp. Rond die tijd zou ze ook gechanteerd zijn met een naaktfoto die ze in haar verliefdheid eerder had opgestuurd. ,,Ik zag daar toen geen kwaad in.’’ Bij de laatste boeking ging het om bijna 70 mille in één keer.

Goedgelovig
De vrouw zegt niet te weten hoe hij eruit ziet. Zij stelde in tweeënhalf jaar tijd één keer met hem te hebben geskypet. ,,De verbinding was steeds te slecht om te skypen.’’ Wel was er bijna dagelijks telefonisch contact. Verder zegt ze alleen een foto van hem te hebben op een moment dat hij in het ziekenhuis ligt met zijn hoofd in het verband.

Snikkend deed ze haar verhaal. ,,Telkens was er weer wat waarvoor hij geld nodig had. Ik was veel te goedgelovig. Al die tijd heb ik gedacht dat hij zou terugbetalen. Hoe kon ik zo stom zijn?’’

Evenmin heeft ze een adres waar hij zich zou ophouden. ,,Ik heb daar verschillende keren om gevraagd, maar steeds kon hij dat niet geven. Op een gegeven moment ben ik maar opgehouden met vragen. Dit is allemaal heel moeilijk te begrijpen, ook voor mijzelf. Op het laatst had ik wel zoiets van: wanneer gaat hij nu eens voor mij zorgen?’’

Al die tijd heb ik gedacht dat hij zou terugbeta­len. Hoe kon ik zo stom zijn

De rechtbank wilde weten of de internetliefde wel echt bestaat. Wellicht was er een plan om er met meer dan een miljoen euro vandoor te gaan en elders een nieuw bestaan op te bouwen, zo werd gesuggereerd. Dat ontkende S. zeer stellig. ,,Die man bestaat. Ik heb hem immers vaak genoeg aan de telefoon gehad.’’ Zij beweerde geen euro zelf te hebben gehouden.

De zaak werd onderbroken tot nader order, omdat raadsman Ed Manders één van de drie rechters wraakte. Hij deed dat, omdat de officier van justitie tijdens de zitting de tenlastelegging wilde wijzigen en één van de rechters voorstelde om op het moment dat de officier dat deed de persoonlijke omstandigheden te bespreken.

Daarmee wekte die rechter volgens Manders de schijn van partijdigheid. ,,Ook de persoonlijke omstandigheden zijn van belang voor het vaststellen van de strafmaat, maar die kan hij dan niet horen.’’ De zaak werd daarop stilgelegd. Het is nog niet bekend wanneer die wordt voortgezet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vrouwen vallen voor Afrikanen en worden financieel uitgekleed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Weer een verhaal van een naieve vrouw die geld geeft aan een Afrikaan. :scratch: Ik begrijp het niet dat je zo dom kan zijn.
Ik begrijp het wel. Ik heb namelijk het verhaal goed gelezen. Niet dat het er letterlijk erin stond, maar toch . . . Die baviaan Gambiaan zal vast wel een 'professionele' clitoris-kietelaar en likkebaarder geweest zijn met parelwitte blinkende tanden van fors formaat. Net zoals zijn zaadloosknuppel. Iets wat wijlen haar man blijkbaar niet had, noch kon opbrengen. Trouwens, ik begrijp zoveel niet. Maar dit nu juist weer wel. Geloof me of niet. Het heeft met wellust te maken. En als het dan ook nog een inhaalprogramma betreft . . . ja, dan snap ik het al helemaal.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vrouwen vallen voor Afrikanen en worden financieel uitgekleed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het kan nog veel 'fraaier'.

Op de radio werd vanmorgen gewag gemaakt van een vrouw die in totaal een miljoen euro wist over te maken naar . . . een zielige neger in Afrika die ziek was. Jawel, de man leed aan ziektes. De vrouw ook. Het was internetliefde op het eerste gezicht en de rest volgt dan vanzelf. Ziek dus. Voornamelijk in de geest.

De Nederlandse vrouw bleek bereid steeds hogere bedragen over te maken, die alras uitliepen tot bedragen van 70.000 en zo voorts. Was zij dan een rijke vrouw? In het geheel niet. De eerste bedragen waren klein van omvang, maar werden hoger naarmate zij de mogelijkheid had van haar baas te jatten. Zij werkte bij bouwmarkt Karwei en wist haar karwei tot volle tevredenheid van haar Internet minnaar af te maken. En hoe heette die neger? Geen idee. De hut van oom Tom is doorgaans gelegen aan een doorgaande weg. Enfin, het volledige verhaal is in de krant te lezen. Hoe makkelijk het is om bijvoorbeeld van je baas te stelen.

BRON
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen vallen voor Afrikanen en worden financieel uitgekleed

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Het kan nog veel 'fraaier'.

Op de radio werd vanmorgen gewag gemaakt van een vrouw die in totaal een miljoen euro wist over te maken naar . . . een zielige neger in Afrika die ziek was. Jawel, de man leed aan ziektes. De vrouw ook. Het was internetliefde op het eerste gezicht en de rest volgt dan vanzelf. Ziek dus. Voornamelijk in de geest.
Dat gaat dus over dit artikel Hans.

viewtopic.php?p=464338#p464338
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vrouwen vallen voor Afrikanen en worden financieel uitgekleed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Potverdorie nog aan toe!

Tsja, dat Gambia verhaal zat nog in mijn hoofd, Afrika, blanke vrouwen die verliefd worden op de schaduwkant van Afrika. Het komt door dat bericht op de radio van gisterenmorgen. Toen dacht ik vers van de pers: dat verhaal hoort op deze topic thuis. Maar (snik) het stond er al op. icon_silent.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen kiezen vaker seksvakantie

Bericht door Ariel »

Gambia roept Britse vrouwen op: kom niet naar ons land om seks te hebben met jongere mannen

Het ministerie van Toerisme van Gambia heeft vrouwelijke Britse toeristen opgeroepen om niet meer naar Gambia te komen om seks te hebben met jongere mannen.

Dit meldt het ministerie tegenover Britse media. Gambia worstelt al een lange tijd met het vermeende ’sekstoerisme’. Het land is een geliefde bestemming voor Britse vrouwen, omdat veel jongere mannen daar tegen betaling seks met hen willen.

Abubacarr Camara, toerisme-directeur van Gambia, omschrijft het land zelfs als een ’levensechte Tinder’. Hij maakt zich zorgen over de reputatie en benadrukt dat ze „kwaliteitstoeristen willen ontvangen”.

Het sekstoerisme in Gambia kwam op in de jaren negentig, toen goedkope pakketreizen naar de voormalige Britse kolonie populair werden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie