Wat weten we nu van de coronacrisis?

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Maarten »

vaccinatie tegen de griep, 10 jaar later onstaat er een bijeffect...Staat dat met Corona ons ook te wachten?

https://www.youtube.com/watch?v=h8riAeGh48U
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Wat niet weet dat niet deert. :hypocrite:
De overheid heeft een zware taak tegenwoordig: ze moet de niet-gevaccineerden overtuigen dat de vaccins werken, en tegelijk ook de gevaccineerden overtuigen dat ze niét werken - waarom zou er anders een derde shot nodig zijn? Jaja, ik stel het simplistisch voor, en het is allemaal veel complexer, en dit en dat.

Neen. Het is niet complexer. Het is verrassend eenvoudig: de vaccinatie-theorie is compleet fout (van begin tot einde), het concept "virus" verwijst naar niets in de realiteit, en de infectietheorie werd nog nooit bewezen. Voilà. Wou u zich al enige tijd uitschrijven op deze nieuwsbrief, dan heb ik u meteen drie excellente redenen gegeven. Laat de boze mailtjes maar komen.

Ik ga in ieder geval niet zwijgen. Ons medisch paradigma stamt uit de meest destructieve eeuw die de wetenschappen ooit hebben gezien: de 19de. Het positivisme vierde toen hoogtij: je beweerde iets, en je zocht er dan bewijzen voor. Klinkt leuk, maar het is eigenlijk een 'recipe for disaster', omdat je dan enkel data selecteert die jou goed uitkomt - de zogenaamde "confirmation bias".

We hadden een hele Wereldoorlog nodig om ons van die illusie te bevrijden. Het onbegrensde geloof in de Rede, ontstaan in de Verlichting (ik noem dat steevast de Verblinding), leidde tot Duitsers die messen staken in de buiken van Fransen, en vice versa - "Dieu le veut" en "Gott mit uns". Totaal verblind door een op hol geslagen rationeel apparaat, maakten de Europeanen elkaar af.

Het gevolg was een totale destructie. Niet enkel van de fysieke infrastructuur van Europa, maar ook van de intellectuele infrastructuur. Filosofen gingen op zoek naar welke van de moderne vooronderstellingen hadden kunnen leiden tot de gruwel. Ze haalden de onderste steen boven en gingen diep twijfelen over de zogenaamde "verworvenheden" van de moderniteit.

Het resultaat was een periode van deconstructie, waarin men vooral gericht was op het afbreken van heilige theoretische huisjes (zoals het positivisme), en omdat ze dat deden zonder een alternatief te presenteren, werd deze periode het post-modernisme genoemd. Vrij inspiratieloos, inderdaad, maar wie aan het bekomen is van een zware intellectuele kater (de Verlichting) is niet heel erg veeleisend.

Aan die periode komt nu een eind. Mensen beginnen inzien dat de moderniteit niet werkt, omdat ze gebaseerd is op de idee dat de mens het rationele dier is. Dat is de mens niet. De mens is het symbolische dier: wij kunnen simpelweg niet leven zonder betekenis. En dus bijt de slang in haar eigen staart: je mag nog tien keer het discours over vaccins veranderen, maar wie gelooft het nog?

Ik zeg u: steeds minder mensen. En zeker nu bekend werd dat de FDA in de VS gevraagd heeft om de "safety data" van het Pfizer-trial geheim te houden tot het jaar 2076. Wie niets te verbergen heeft, die vraagt zoiets niet. En ondertussen? Ondertussen zijn in Europa bijna 30.000 doden toewijsbaar aan het vaccin, en vallen er bij meer dan 2 miljoen mensen ernstige bijwerkingen te constateren.

"Maar het virus laten razen ware nog veel erger geweest". Ik schud het hoofd . . .

Hans van de Mortel Brecht Arnaert
Altijd en altijd weer die geheimhouding naar mensen toe die niet aan de macht zijn, maar wel voor die machthebbers hebben gekozen. Dit is een dolle dwaze wereld waar vanaf het pluche van politieke machthebbers niets goeds is te verwachten.

Dat politiek smerig is, ligt niet aan mij. Ik stem al jaren op de PVV.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door xplosive »

Maarten schreef:
ma nov 22, 2021 12:56 pm
vaccinatie tegen de griep, 10 jaar later onstaat er een bijeffect...Staat dat met Corona ons ook te wachten?

https://www.youtube.com/watch?v=h8riAeGh48U
Volgens mij hebben ze het over 10 dagen en niet over 10 jaar.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat weten we inmiddels van de coronachaos?

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
ma nov 22, 2021 2:47 pm
Maarten schreef:
ma nov 22, 2021 12:56 pm
vaccinatie tegen de griep, 10 jaar later onstaat er een bijeffect...Staat dat met Corona ons ook te wachten?

https://www.youtube.com/watch?v=h8riAeGh48U
Volgens mij hebben ze het over 10 dagen en niet over 10 jaar.
:roll:

Afbeelding

Het is toch langzamerhand aan een ieder bekend dat het vaccin dat zich beroept op het geven van 90% garantie al snel is uitgewerkt en dus waardeloos is. Kostte een paar centen, maar dan heb je uiteindelijk ook niks. Hooguit een goedkoop aftreksel van een Placebo injectie. icon_thumbup.gif

Vanwaar anders al die prikken in serieverband? En wat doe je ertegen? Je geld terug vragen? Kan niet. Want het was gratis. En waarom gebeurt dit niet bij meneer Janssen? Hahaha! De regeringsautoriteiten van het wintersportland bij uitstek Oostenrijk - gezegend door de Heer van heel hoog hierboven - met een hoog Chinees vleermuizenvirusgehalte, had alras in de gaten dat er iets mis was met meneer Janssen en weigert verder deze meneer Janssen nog langer voor vol aan te zien vanaf januari.

Ik heb zelf voor meneer Janssen gekozen. Op basis van het ontbreken van een vrije wil maakte ik een foute keuze. Lekker makkelijk. Geen gedoe meer met steeds weer opgeroepen te worden om weer een prik in ontvangst te nemen met de verzekerde blijde verwachting dat het daar niet bij zal blijven. Want chaos in het vaccinatiewezen is troef. Logisch. Je gaat niet zo maar eventjes binnen een jaar een 90% procent gegarandeerd vaccin uit de hoge hoed toveren. De enige die daar als eerste voor in de rij in trapte, was naar ik meen, Ariel.

Al gauw na 20 oktober 2021 kreeg ik problemen boven op mijn borst en bovenin mijn keel. Niet echt heel pijnlijk, maar wel verdomde vervelend. Ik was niet moe, het tastte mijn energie niet aan. Dit 'gezeik' manifesteerde zich meestal direct aan bij het opstaan en daarna na het ontbijt. 's Nachts geen last. Wel later op de dag. Ik ging dan steeds stil zitten en mediteren als een bijziende monnik. Ik dwong als het ware met mijn geest de 'pijn' op mijn borst en in mijn keel weg te gaan. Dat lukte na zes tot tien minuten. Meestal had ik voor de rest van de dag geen last meer tot weer in de avond.

Ik ben naar de huisarts gegaan. Die wilde eerst de cardioloog inschakelen. Dat wuifde ik weg. Ik ken mezelf en dat had ik al eerder gemeld: ik heb een sterk hart. Niet van goud, maar zeker wel van zilver. Of is het gehard staal? Uiteindelijk werd het een slokdarm en maagonderzoek. Laat nou twee dagen voor het onderzoek in de polikliniek van de ene op de andere dag het probleem niet meer bestaan . . . en toch heb ik het onderzoek laten doorgaan. Alles was pico bello in orde. Nou lekker toch! Jazeker! En daarmee was ook mijn eigen bijdrage in de Zorg verdampt. Foetsie! Naar de klote! En iedereen - met Ariel voorop - maar geloven dat het vaccin gratis is. [icon_lol.gif]

Ik heb begrepen dat Mercator en Ariel zijn ingeënt met het vaccin dat komt uit de beroemde erectie-pillenfabriek Pfizer. En beiden hebben tot nu toe nog geen erectie gehad; ik bedoel natuurlijk geen rugklachten, pijn ik het hoofd of hoge koorts.
Dus . . . hebben zij een waarschijnlijk goede keuze gemaakt. Ik bedoel: zij hebben - naar ik voor hen hoop - goed gegokt. Want we weten allemaal niet wat er in de vaccins verstopt zit. Maakt ook niet uit. De kans dat we eraan dood gaan is te verwaarlozen. Maar misschien ook niet. Geen mens is hetzelfde. Jammer! blijvende schade sluit ik uit. Nouwwww . . . bij velen heeft meneer Janssen met zijn collega grootverdieners al ernstige psychische schade aan mensen toegebracht. Niet als direct gevolg van zijn vaccins, maar door de krankzinnige - net zoals bij de opkomst van Hitler en zijn nazi trawanten - explosieve fascistische dictatoriale machtsovername door een zwalkend ontspoord tweedehandse regeringscoalitie die de bevolking weet te onderdrukken onder het gezag van de niet gediplomeerde kapitein op het stuurloze schip Nederland: Mark Rutte, met in zijn kielzog idem dito stuurman zonder geldige papieren, trouwe kerkganger en Janssen-liefhebber: Hugo de Jonge.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat weten we nu van het lachwekkende coronacrisisbeleid?

Bericht door hans van de mortel »

„Het is van alles een beetje, maar eigenlijk helemaal niks”, zo reageerde viroloog Bert Niesters vorige week op de nieuwe maatregelen. „Neem de niet-essentiële winkels die om 18.00 uur moeten sluiten. Hoeveel zijn er überhaupt nog open na dat tijdstip?”

Afbeelding

En zo kunnen we nog een tiental maatregelen bedenken waarmee de overheid onder leiding van het vaccinatieduo Spic & Span zich wetenschappelijk onsterfelijk heeft gemaakt.

Wilt u voortaan ook meelachen? Stem dan gerust weer op Mark Rutte (VVD). Succes verzekerd door een glimlach.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Nederland kan zich klaarmaken voor een lockdown-winter: ‘Kabinet koerst op nieuwe maatregelen, vrijdag persconferentie’

Afbeelding
Hugo de Jonge wappert heel blij met zijn mondkapje. Bron: De Dagelijkse Standaard (eigen foto)

Door Bart Reijmerink 24 november 2021

Het belooft opnieuw een donkere winter met een mogelijke lockdown te gaan worden. Het demissionaire kabinet gaat namelijk deze vrijdag al een persconferentie houden omdat de coronacijfers alleen maar negatiever worden. Het OMT komt de komende dagen bijeen om met een passend advies op de proppen te komen, het kabinet denkt al aan nieuwe maatregelen.

“Het beeld is somber en zorgelijk. De kentering die we willen zien is nog niet aanstaande”, aldus een bezorgde minister Hugo de Jonge tegen RTL Nieuws. Het demissionaire kabinet had gehoopt dat de coronacijfers inmiddels wel aan de beterende hand zouden zijn, maar er is nog geen kentering zichtbaar. En dus dreigen we opnieuw de winter in te gaan met een harde lockdown.


Het kabinet vervroegt de persconferentie naar aanstaande vrijdag (26 november) en het “kabinet koerst op een verscherping van de milde lockdown waarin we nu zitten”. Dus de familieplannen voor Sinterklaas en Kerst kunnen, net als vorig jaar, weer op de schop.
Het jarenlange afbraakbeleid van het kabinet in de zorg heeft er opnieuw voor gezorgd dat we een zware lockdown tegemoet gaan. Welke maatregelen er precies zullen komen blijft voorlopig nog onduidelijk, bronnen rond het kabinet zeggen dat een herinvoering van de avondklok voorlopig nog niet op tafel ligt.


https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/11/nederland-kan-zich-klaar-maken-voor-een-lockdown-winter-kabinet-koerst-op-nieuwe-maatregelen-vrijdag-persconferentie/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Helaas. Iedereen moet maar geloven wat hij wil, maar deze site van de Alternative Media heeft geen gelijk.
Het is niet het "wondermiddel" ivermectine die voor nu de lage covid gevallen in Japan zorgen.
Japan is heel druk bezig om het volk te vaccineren, en dat vaccin doet nu zijn werk. Vandaar de op dit moment weinig covid gevallen in Japan.

Japan did not stop its COVID-19 vaccine rollout and switch to ivermectin to treat virus
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door xplosive »

 
En dus dreigen we opnieuw de winter in te gaan met een harde lockdown.
Weer een maandenlange maatschappelijke verstikkingsdood.
 
Het lijkt erop dat er de komende jaren alleen nog maar duisternis aan het einde van de tunnel is, in tegenstelling tot wat beloofd was. Aanvankelijk werd 70% gevaccineerden ingeschat als voldoende voor groepsimmuniteit. Inmiddels zitten we daar al ruim boven. Dus zelfs met 100% gevaccineerden zouden de ziekenhuizen overspoeld kunnen worden. Volgens mij zijn er dus naast vaccins nog andere middelen nodig zoals vitaminen, mineralen en verandering van leefgewoonten. Voor moslims zou het kunnen helpen om de islam de rug toe te keren, want de Ramadan is een erg ongezonde leefgewoonte.
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat weten we nu van al dat vaccineren? Zonde van het geld.

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
wo nov 24, 2021 6:18 pm
Japan is heel druk bezig om het volk te vaccineren, en dat vaccin doet nu zijn werk. Vandaar de op dit moment weinig covid gevallen in Japan.
Zeker 100% effectieve werkzame garantie in plaats van de 90% zoals in Nederland. Wat 10% evengoed een enorm verschil kan uitmaken.

Sommige mensen snappen nog altijd niet waarom een tweede, een derde en tussendoor nog een booster nodig is. Zal ik het uitleggen?


Hoe staan de mutaties er eigenlijk voor? Daar hoor je ook niks meer over.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wat weten we nu van al dat vaccineren? Zonde van het geld.

Bericht door Ali Yas »

hans van de mortel schreef:
do nov 25, 2021 4:54 pm
Hoe staan de mutaties er eigenlijk voor? Daar hoor je ook niks meer over.
Ik maak me meer zorgen over de mutaties bij mensen eerlijk gezegd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Ze zeggen dat er een nieuwe mutant uit zuidelijk Afrika afkomstig naar ons toe komt en dat deze ook al in België is gesignaleerd. Dat gaat dus gezellig worden. Als het ook maar even tegen zit dus weer een lange, donkere winter lock down. Ik vind dit echt niet leuk meer.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

King George schreef:
vr nov 26, 2021 4:15 pm
Ze zeggen dat er een nieuwe mutant uit zuidelijk Afrika afkomstig naar ons toe komt en dat deze ook al in België is gesignaleerd. Dat gaat dus gezellig worden. Als het ook maar even tegen zit dus weer een lange, donkere winter lock down. Ik vind dit echt niet leuk meer.
Ik vind het ook niet leuk, maar misschien valt het mee, want ik las ergens dat ze niet weten of je erg ziek van deze mutant kan worden.

En ik kan mij voorstellen dat jij dubbel baalt, want alleen is maar alleen in deze rotdagen. Chris en ik zijn samen, en dan heb je aanspraak.

Als je het zat bent, en gezelschap nodig hebt, dan kom je hier een keer ( of vaker) eten. Je bent van harte welkom.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Hoe komen we af van de post fascistische politiek?

Bericht door hans van de mortel »

Ali Yas schreef:
vr nov 26, 2021 1:41 pm
hans van de mortel schreef:
do nov 25, 2021 4:54 pm
Hoe staan de mutaties er eigenlijk voor? Daar hoor je ook niks meer over.
Ik maak me meer zorgen over de mutaties bij mensen eerlijk gezegd.
Mutatis mutandis.

Door langere openingstijden van de winkels genereer je spreiding. Verkorten beoogt het tegendeel. Leg dat de smerige op de streken van het fascisme afstormende politiek maar eens uit!

Morgen is het weer verboden voor mensen zich bij de voetbalvelden te bevinden. Je mag dus niet eens meer naar je eigen kind kijken. En dan met al die wind. Ik heb onthouden dat de virus wetenschappers ons vertelden dat het Chinese vleermuizenvirus daar niet blij mee is. Maar de politiek weet beter.

Onder leiding van de lachende minister-president zijn onder zijn leiding ziekenhuizen gesloten, de Zorg zo goed als de das omgedaan, Belasting en rechterlijke macht steeds vaker op een tirannieke manier de kant van het post fascisme opgegaan en nu moeten de goeden (de mensen op wie het virus geen of nauwelijks vat heeft) voor straf onder het kwaad van de desastreuze Rutte politiek lijden en het politieke vuil slikken dat hen door de strot wordt gedrukt.

De vaccins zijn allen tot stand gekomen door middel van een slag in de lucht. Wie dit nog steeds niet doorheeft is waarschijnlijk gemuteerd in zijn brein. Logisch! De overheden weten dit, maar kunnen niet meer terug.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hoe komen we af van de post fascistische politiek?

Bericht door Ali Yas »

hans van de mortel schreef:
vr nov 26, 2021 7:22 pm
Onder leiding van de lachende minister-president zijn onder zijn leiding ziekenhuizen gesloten, de Zorg zo goed als de das omgedaan, Belasting en rechterlijke macht steeds vaker op een tirannieke manier de kant van het post fascisme opgegaan en nu moeten de goeden (de mensen op wie het virus geen of nauwelijks vat heeft) voor straf onder het kwaad van de desastreuze Rutte politiek lijden en het politieke vuil slikken dat hen door de strot wordt gedrukt.
Ik vind dit wel een goede samenvatting.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Omicron heeft 26 mutaties extra heeft ten opzichte van delta en die had er al 8 ten opzichte van alfa, waarvoor ooit het orginele vaccin is ontwikkeld. Dat gaat dus al aardig naar uitgewerkt toe. En we zouden ooit bij 70 % gevaccineerd al groepsimmuun zijn.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Mahalingam »

Ik dacht dat de opvolger van de delta-variant waarvoor we bang moeten zijn de Iota variant zou heten ( de negende letter) , maar nee, de media zijn vol met bangmaakverhalen over Omicron (de 15-de letter) .

Verder een totaal voor mij niet verrassend bericht uit een heel onverwachte hoek:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat weten de waarzeggers van de coronacrisis?

Bericht door hans van de mortel »

King George schreef:
zo nov 28, 2021 4:43 pm
Omicron heeft 26 mutaties extra heeft ten opzichte van delta en die had er al 8 ten opzichte van alfa, waarvoor ooit het orginele vaccin is ontwikkeld. Dat gaat dus al aardig naar uitgewerkt toe. En we zouden ooit bij 70 % gevaccineerd al groepsimmuun zijn.
Wie het weet die mag het zeggen:

De smerige politiek onder leiding van de meest beruchte notoire ministeriële beroepsleugenaar aller tijden, minister-president van het niet al te fraaie diep gevallen nepkabinet MarkRutte.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat weten we nu van het Chinese vleermuizenvirus?

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Door moslimgeleerden goedgekeurd halal certificaat behorend bij het positieve DNA testresultaat van het islamvirus Allah akbar onder ruim 1,7 miljard mohammedanen (moslims in de volksmond), waaronder 50 miljoen islamitische primitieve godsdienstwaanzinnigen in Europa, inclusief Turkije, die Mohammed de analfabeet, de historische Arabische bedenker van de achterlijke tweedehands plagiaat- en achterstandsreligie en oorlogsideologie islam, een warm hart toedragen, getuige de dagelijkse propaganda-parade van honderdduizenden kopvodden in de straten van onze beschaving.

Mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn allemaal aanhangers, waaronder de door de overheid goedgekeurde salafistische burgemeester en hoofd van de Rotterdamse politie Ahmed Aboutaleb, van de historische verschrikkelijke mensonwaardige Arabische verkrachter van extreem jonge maagdelijke meisjes, genoemd Mohammed, die ook nog eens sadist, psychopaat en oorlogsmisdadiger was. Het islamvirus is duizendmaal schadelijker voor de geestelijke gezondheid van de mens dan het Chinese vleermuizenvirus.

Voor de mensen die menen nog een goed woordje over te hebben voor hun alleraardigste Marokkaanse moslimbuurman wiens vrouw het nodig vindt middels haar kopvod, propaganda te maken voor de historische sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed:

Niet iedere mohammedaan (moslim) is een terrorist, maar bijna iedere terrorist is wel degelijk een mohammedaan (net zoals salafist en chef van de politie Ahmed Aboutaleb - fanatiek volger van de weerzinwekkende oversekste psychopaat sadist Mohammed)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hoe komen we af van de post fascistische politiek?

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
vr nov 26, 2021 7:22 pm
De overheden weten dit, maar kunnen niet meer terug.[/b]
Dat de vaccins grotendeels fake zijn had ik van in het begin al door. Maar zoals Hans zegt, de overheden en de zgz. experten kunnen dit nu niet meer toegeven zonder een gigantisch gezichtsverlies te lijden. Daarom dat ze de algemene vaccinatie niet zullen verplichten . Als corona dan ook nog vrolijk rondwaart kunnen ze de schuld niet meer steken op die stoute ongevaccineerden. En dat is absoluut nodig om hun gezag te behouden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

What Happened: Dr. Jay Bhattacharya on 19 Months of COVID
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door xplosive »

 
Het gaat niet over de persconferentie – Willem Engel en Jeroen Pols
 
Commentaar onder de video in het gelinkte :
 
Jeroen en Willem nemen de laatste juridische ontwikkelingen door en de stortvloed van wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het medisch experiment is mislukt.
 
Met "medisch experiment" wordt het geheel aan (nog steeds experimentele) coronavaccinaties bedoeld.
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Waarschijnlijk valt de schade van het omikron virus enorm mee. Mensen worden er minder ziek van. De eerste tekenen wijzen op een milder ziekteverloop.
In de onderzochte periode lagen 166 patiënten met Covid in het Tshwane District-ziekenhuis van Pretoria. Zo’n 70 procent van hen had geen extra zuurstof nodig. Sterker nog: dit waren allen patiënten die niet vanwege hun Covid in het ziekenhuis waren beland, maar om een andere reden, en bij wie de besmetting toen pas aan het licht kwam – dus asymptomatische besmettingen. Bij andere ziekenhuizen in de provincie Gauteng zijn die cijfers nog opvallender: gemiddeld heeft 80 procent van de coronapatiënten met corona daar nu geen extra zuurstof nodig.

Van de 166 patiënten in het Pretoriaanse ziekenhuis lagen er slechts twee op de IC; 63 ontvingen ‘high care’, maar bij ‘de meerderheid’ van hen was dat vanwege niet-coronagerelateerde aandoeningen. De sterfte onder Covid-ziekenhuispatiënten was zo’n 6 procent – veel minder dan de 23 procent in heel Zuid-Afrika tot nu toe.
Uit de NRC. Die jokken niet... :smile7:
Verder valt op dat 80 procent van de Covidpatiënten in dit ziekenhuis jonger is dan 50 jaar. De meerderheid is dertiger, en één op de vijf is jonger dan 10 jaar. Ter vergelijking: toen de Deltavariant dominant was, waren de meeste ziekenhuispatiënten in die regio tussen de 50 en 70 jaar oud. Mogelijk is dit verschil een gevolg van vaccinatie, aldus de auteurs van het rapport. Van de 50-plussers in deze regio is inmiddels 57 procent gevaccineerd: in de groep jonger dan 50 is dat slechts 34 procent. Van de nu opgenomen Covidpatiënten is gemiddeld één op de vijf gevaccineerd.

Ten slotte merken de onderzoekers op dat de Covidpatiënten na gemiddeld drie dagen het ziekenhuis verlaten, tegen een gemiddelde opnameduur van 8,5 dag in de afgelopen anderhalf jaar.

„Het relatief kleine aantal ziekenhuis- en IC-opnames schetst een heel ander beeld dan dat in de beginfases van eerdere golven”, concluderen de auteurs. Maar het is te vroeg voor stellige conclusies: „We werken nog aan een gedetailleerdere vergelijking. Wellicht komen er in de komende weken andere patronen aan het licht.”
Dus dat. Fingers crossed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie