Corona ontsporing

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:Ik weet niet waar jullie je informatie vandaan halen, maar misschien moeten jullie je toch eens beter laten informeren.
Beter laten informeren door wie? Door de leugen-MSM die zegt dat islam vrede betekent? Moeten we dáár al ons vertrouwen in stellen? Mogen we niet verder kijken dan wat die leugen-MSM ons te melden heeft?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
za apr 24, 2021 11:15 am
Dat is mogelijk. Wat ik niet begrijp is dat er nu nog altijd zoveel besmettingen gebeuren. Dat kan m.i. maar 2 verklaringen hebben: 1. de maatregelen worden niet opgevolgd of 2. de besmettingen gebeuren op een heel andere manier dan de deskundigen denken te weten.
Of 3. de besmettingen worden verkeerd geteld, of 4. ze worden foutief gerapporteerd (het RIVM kan er wat van).
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
za apr 24, 2021 12:56 pm

Beter laten informeren door wie? Door de leugen-MSM die zegt dat islam vrede betekent? Moeten we dáár al ons vertrouwen in stellen? Mogen we niet verder kijken dan wat die leugen-MSM ons te melden heeft?
Ja hoor . Echt wel. Je hebt gelijk.

Kom op xplosive. Je moet niet je realiteits gevoel kwijt raken.

Het is waar dat kranten gekleurd zijn, maar dat betekent niet dat er in geen krant eerlijke berichtgeving staat. Ik ervaar niet hetzelfde als jij wat betreft dat kranten verkondigen dat islam vrede betekent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
za apr 24, 2021 1:22 pm
Kom op xplosive. Je moet niet je realiteits gevoel kwijt raken.
Ik, mercator, Pilgrim, sjun, Ali Yas, enz., wij zijn allen ons gevoel voor realiteit kwijt?! Door verder proberen te kijken dan de oppervlakkige MSM?

OK. Hier en daar een voetnoot over de kwalijke invloed van de islam in de MSM als je goed oplet. Maar veel meer is het niet. Het is niet overheersend in de MSM berichtgeving.

Ik ben eerlijk gezegd heel blij dat we wat berichtgeving betreft niet alléén aan de MSM zijn overgeleverd. Voorlopig nog niet tenminste .....
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Corona ontsporing

Bericht door mercator »

5 mei word ik gevaccineerd, mijn vriendin 8 mei. En dan 5 weken daarna nog een 2de injectie. Ik zal weten te zeggen wat het resultaat is. En statistieken zijn wat individuele gevallen betreft niet erg relevant. Dus ja, ik ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn.
Grappig is dat ik de link die je gestuurd hebt niet kan openen, wss omdat mijn computer te oud is. Dus het is niet zo dat iedereen zich kan informeren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
zo apr 25, 2021 2:21 pm

Grappig is dat ik de link die je gestuurd hebt niet kan openen, wss omdat mijn computer te oud is. Dus het is niet zo dat iedereen zich kan informeren.
Raar. Je zou verwachten dat elke computer die link kan openen. Of je moet nog met een commodore uit 1982 werken. :smile4:

Het is een link naar de RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Corona ontsporing

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
zo apr 25, 2021 2:35 pm
Of je moet nog met een commodore uit 1982 werken. :smile4:
Neen, dat niet, het is een Apple uit 2007. Maar FFI is zowat de enige site die ik er nog mee kan bereiken. Al de rest is niet meer bruikbaar. Dus voor mij geen internet bankieren, e-mailen, google maps etc.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:
zo apr 25, 2021 2:21 pm
En dan 5 weken daarna nog een 2de injectie. Ik zal weten te zeggen wat het resultaat is.
Je kan er wat van krijgen of niet. Maar de vraag die je niet kunt beantwoorden is: zal het helpen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Corona ontsporing

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:
zo apr 25, 2021 8:05 pm
Je kan er wat van krijgen of niet. Maar de vraag die je niet kunt beantwoorden is: zal het helpen?
Uiteraard kan ik dat niet weten. Maar dat is dan ook niet de reden waarom ik mij laat vaccineren. Ik zie het zo aankomen dat onze autoriteiten, aangevuurd door de pseudo-wetenschappers vaccinatie een voorwaarde gaan maken om nog aan het sociale en economische leven deel te nemen. Ik ga echt niet de rest van mijn dagen als een soort tweedehandsburger in lockdown zitten omwille van mijn "overtuiging". En overigens denk ik dat dit vaccin al even fake is als de griepspuit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Huis coronapatiënt beklad in Friesland: ’Covid=fake’

Afbeelding

Vandalen hebben afgelopen weekend het huis van een vrouw uit de gemeente Waadhoeke beklad. Met grote letters werd er ’COVID=FAKE’ op het raam geverfd. De bewoonster ligt momenteel in het ziekenhuis in verband met corona, zo stelt de politie.

„Je kan het met dingen niet eens zijn, maar verf het dan op je eigen raam in plaats van op het raam waarvan de bewoonster met hoge koorts in het ziekenhuis ligt in verband met Covid”, zeggen wijkagenten uit de gemeente op Instagram.

Ze zetten er ook bij dat het de daders zou sieren om hun excuses bij de bewoners aan te bieden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door hans van de mortel »

Een jaar lang opsluiten in een no-nonsense-werkkamp voor asocialen.

In geval van recidive dood maken. Het aantal doden door nodeloos geweld bereikt zo langzamerhand de 70 miljoen (inclusief een paar min of meer noodzakelijke oorlogen en genociden waarin vooral christelijke Duitsers en soennitische moslims een gedeelde hoofdrol vervulden.) Een paar ongure asociale figuren zal men niet zo gauw missen in onze beschaving. Hierbij denk ik tevens aan al die mensen die zich zonder schroom moslim durven te noemen terwijl zij de facto mohammedaan zijn. Het schijnt dat het geestesgestoorde pedofiele sadistische gedrag van de historische Mohammed alle mohammedanen die zijn gaan parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving een zetje in de rug geeft. Neem maar eens een kijkje in de Tweede Kamer en aan tafel bij misplaatste onnodige geld verspillende praatprogramma's van de televisie waarin schaamhaarlappen - in de volksmond kopvodden genoemd - om het mohammedaanse vrouwenhoofd het televisiebeeld ontsieren.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

’Nederlands trollenleger bedreigt Diederik Gommers’

- Een Nederlandse groep van coronasceptische actievoerders heeft sinds februari gecoördineerd onjuiste en misleidende informatie over Covid-19 verspreid. Ook werd het huisadres van Diederik Gommers door de leden verspreid om bij hem ’koffie te gaan drinken’. Dat meldt journalistiek platform Pointer van KRO-NCRV, dat de afgelopen 3 maanden undercover ging in deze groep.

De groep actievoerders spoorde via de berichtendienst Telegram medestanders aan om nepaccounts op sociale media aan te maken en heeft deze trollen dagelijks voorzien van desinformatie over het coronavaccin. GGD’en, politici en prominente artsen worden door de leden van dit trollenleger online, maar ook fysiek lastiggevallen, aldus Pointer.

Het trollenleger, dat Het Digitale Leger wordt genoemd, is inmiddels offline omdat er onenigheid in de groep is ontstaan over hoe ze na de verkiezingen verder moeten gaan met hun campagne. Tijdens de hoogtijdagen bestond de groep uit bijna 800 leden.

Pointer spoorde de nepaccounts op en achterhaalde met digitaal-forensisch onderzoek welke personen achter het digitale leger schuilgaan. In 3 maanden tijd krijgen de trollen 708 URL’s, 1112 afbeeldingen en 528 video’s aangeboden met desinformatie over het coronavaccin.

Begin april worden de mailadressen van GGD-testlocaties in de groep verspreid. Leden worden aangespoord om een vooraf opgestelde e-mail te versturen. Daarin doen zij zich onder valse voorwendselen voor als journalist. Het doel van deze actie is om de testlocaties te overladen met tijdrovende vragen.

Huisadres Gommers verspreid
Maar het blijft niet alleen bij het verspreiden van nepinformatie. Ook Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care en OMT-lid, wordt door leden van de groep geïntimideerd. Zijn huisadres is online verspreid. Mensen werden opgeroepen om op 17 april bij de ic-arts ’koffie te gaan drinken’ (een term die demonstranten gebruiken om actie te voeren). Uiteindelijk komt het niet zover.

Ook zouden enkele leden in het trollenleger zich hebben aangesloten bij extreem-rechtse organisaties, zoals Stormfront Nederland. Volgens Pointer is een andere trol het afgelopen jaar in het nieuws geweest, omdat zij Hugo de Jonge meerdere keren lastig heeft belaagd op het Binnenhof.

De politie houdt de groep in de gaten, zegt een woordvoerder tegen Pointer. Het is niet strafbaar om desinformatie te verspreiden, maar er wordt wel telkens bekeken of er strafbare en concrete dreigingen zijn in deze groepen, aldus de politie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

En ook in Belgie.
Trollen starten nieuwe actie tegen Marc Van Ranst op Twitter: "Enkel voor sukkels zonder enige creativiteit”

De rel tussen Marc Van Ranst en Nederlands coronascepticus Willem Engel deint verder uit. Op berichtendienst Telegram is een oproep geplaatst om de bekende viroloog op Twitter te bestoken met een standaard mededeling. Van Ranst is niet onder de indruk van het “trollenlegertje”: “Enkel voor sukkels zonder enige creativiteit”, reageert hij.

De discussie tussen Van Ranst en Engel - de voorman van de Nederlandse actiegroep Viruswaarheid - begon dinsdagavond laat. Engel postte toen op Twitter een reactie waarin hij zei dat de viroloog mee verantwoordelijk was voor het feit dat hij moest onderduiken voor een zwaarbewapende beroepsmilitair die hem eerder al bedreigde en op wie de politie nu al enkele dagen intensief jacht maakt. “Ik ben niet voor het bedreigen van wie dan ook, maar Van Ranst heeft het zo bont gemaakt dat hij nu extreem gehaat is. Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk, maar hij heeft zeker een aandeel in de angstpandemie”, klonk het.

Van Ranst liet liet dat niet passeren: “Laten we een kat een kat noemen, Willem: je bent een mafkees. Je kan al je kennis van virologie, immunologie en epidemiologie op de achterkant van een postzegeltje schrijven en zelfs nog plaats over hebben. Maar op de wappiekermis sta je wel met een heel groot en opzichtig kraam”, antwoordde hij enkele uren later, in het midden van de nacht.

Salsapandemie
Toen Engels terugkaatste dat Van Ranst hem wellicht kon “onderwijzen in de bedrogologie of de oplichtkunde”, antwoordde de viroloog: “Wanneer we ooit geconfronteerd worden met een salsapandemie (Engels is een dansleraar, red.), ga ik met veel plezier luisteren naar wat jij als dansleraar te zeggen hebt. Echter, op dit moment geef ik geen flying fuck om wat jij uitkraamt, en Nederland zou dat best ook niet doen.”

Afbeelding

De tweets van Van Ranst kregen flink wat weerklank. Internetondernemer Alexander Klöpping was zo onder de indruk van de repliek van de viroloog, dat hij besloot geld in te zamelen om bovenstaande Twitterconversatie groot af te drukken en op te hangen in bushokjes in heel Nederland. De actie haalde in minder dan een dag tijd al meer dan 21.000 euro op, terwijl het streefdoel om haar te lanceren 2.000 euro was.

En daar stopte het niet. Toen Engel gisterenmiddag Van Ranst op Twitter uitnodigde om met hem in debat te gaan, serveerde Van Ranst hem opnieuw af. “Niemand wil Ajax zien spelen tegen VV Sliedrecht (een amateurvoetbalvereniging, red.). En jij bent zeker geen Willem II, Willem”, klonk het.

Intussen schaarde de actiegroep Klokkenluiders voor vrijheid zich achter Engels. Die groep heeft een profiel op Facebook, maar organiseert zich op de berichtendienst Telegram, waar veel minder controle is. Daar telt de groep meer dan 20.000 leden. “Nodig je vrienden uit, maar plaats verder niets”, staat op de Facebookpagina van de actiegroep te lezen. “Dit is het stille protest! Daarom komen er in deze groep geen berichten waarop Facebook kan handhaven of de groep kan laten verwijderen... Het Doel: Stap nu over op telegram!”

Oproep
Op het Telegramaccount van de groep verscheen gisteravond laat een oproep om Van Ranst op Twitter te bestoken. “Wat is Marc toch trots op de aandacht die hij nu krijgt op zijn “doodsbedreiging”. Hij was veel te jaloers op Jaap Van Dissel (een Nederlandse infectioloog, red.) vanwege zijn bedreiging. Laten we daarom het maar even aanwakkeren op zijn twitter door onder deze post de volgende reactie te geven: ‘Van harte Marc! Omdat Jaap van Dissel een doodsbedreiging heeft gehad, ben jij er nu ook trots op dat jij er eentje hebt gehad? Misschien steek je meer op van dansles?’”

Van Ranst is andermaal niet onder de indruk. “Een voorbeeld van een trollenlegertje”, schrijft hij op Twitter. “Enkel voor sukkels zonder enige creativiteit.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Corona ontsporing

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
do mei 20, 2021 11:59 am
En ook in Belgie.
Ach ja, Marc Van Ranst de kermisviroloog. Elke dag zien we die zijn lelijke kop op teevee . Niets van al zijn voorspellingen en beweringen is uitgekomen maar toch wordt die nog altijd gepresenteerd als DE virus autoriteit. Die gaat in een zwart gat vallen als corona voorbij is. Nu moet hij extra genieten van de aandacht want hij en zijn gezin zitten in een safe house omdat er zgz. voor zijn leven gevreesd wordt [icon_lol.gif] .
Enkele uitspraken van Van Ranst:
-ga gerust naar Italië, het is maar een griepje
-mondmaskers zijn voor niks nodig
-we hebben geen lockdowns nodig, contacttracing gaat het oplossen
-er zal nooit een vaccin gevonden worden
Dat was in 2020, nadien kon het ineens niet streng genoeg zijn en mocht je niemand in huis binnen laten en zeker niet naar het toilet laten gaan.
En op deze wijsheid is het beleid dan maar gebaseerd geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
do mei 20, 2021 12:19 pm

Ach ja, Marc Van Ranst de kermisviroloog.
Nou ja, dat zou kunnen. Dat weet ik niet, maar het is niet nodig om de man te bedreigen.
Van Ranst dient klacht in wegens doodsbedreigingen op website Viruswaanzin

Viroloog Marc Van Ranst heeft een klacht ingediend tegen onbekenden nadat op de website van de vzw Viruswaanzin doodsbedreigingen tegen hem werden geuit. Onder een artikel van oprichter Michael Verstraeten schreef een onbekend profiel met de naam ic3 het volgende. “MVR gaat eraan. De opdracht is gegeven.” Marc Van Ranst had op 10 mei op Twitter ook al melding gemaakt van de doodsbedreigingen. Die zijn intussen van de website gewist.

De viroloog maakte de klacht al schriftelijk over, maar de lokale politie van Mechelen-Willebroek moet nog bij hem langskomen om hem het pv te laten ondertekenen. Van Ranst bevindt zich momenteel in een safehouse onder politiebewaking, nu er een klopjacht wordt gehouden op Jürgen Conings. De gewapende militair had eerder ook al doodsbedreigingen tegen hem geuit.

Tegenover ‘De Morgen’ wilde de viroloog niet meteen de link leggen met Conings, al fronst hij wel de wenkbrauwen. “Het zinnetje ‘De opdracht is gegeven’ krijgt nu weer meer betekenis”, klinkt het. “Dit bericht werd een dikke week geleden gepost. Ondertussen kon onze voortvluchtige militair wel wapens stelen en rondhangen in Willebroek, dicht bij mijn woning. De politie neemt dit ernstig.”

Nadat Van Ranst melding had gemaakt van de doodsbedreigingen kondigde de vzw Viruswaanzin aan dat zij bij het Mechelse gerecht een klacht met burgerlijke partijstelling zou indienen tegen de viroloog wegens laster en eerroof. Viruswaanzin pikte het naar eigen zeggen niet dat Van Ranst hen betichtte van “bendevorming” nadat enkele lezers berichten met doodsbedreigingen hadden gepost.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Corona ontsporing

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
do mei 20, 2021 12:27 pm
Tegenover ‘De Morgen’ wilde de viroloog niet meteen de link leggen met Conings, al fronst hij wel de wenkbrauwen. “Het zinnetje ‘De opdracht is gegeven’ krijgt nu weer meer betekenis”, klinkt het. “Dit bericht werd een dikke week geleden gepost. Ondertussen kon onze voortvluchtige militair wel wapens stelen en rondhangen in Willebroek, dicht bij mijn woning. De politie neemt dit ernstig.”
Heel slim van Marc, nu weet iedereen waar hij woont. 2 zaken: niemand dus ook Van Ranst niet weet of er wapens gestolen zijn . Dat moet toch eenvoudig na te gaan zijn in die kazerne of weten ze niet hoeveel en welke wapens ze daar hebben? Het is weeral een kans om de drama queen uit te hangen, hij kan het niet laten om constant ruzie te maken en zijn extreemlinkse waanbeelden de wereld in te sturen, ook als ze niks met virus en corona te maken hebben. Hij kan op een heel simpele manier verlost raken van zijn bedreigingen: facebook en twitter laten voor wat het is.
Nu zijn ze met honderden militairen en voertuigen een natuurgebied aan het uitkammen om daar compleet onnodig de broedende vogels op te schrikken in een klopjacht op die ene zgz. gevaarlijke extreemrechtse militair. Zoiets deden ze zelfs niet na de aanslagen in Brussel terwijl er daar in de moskeeën wel eea te vinden zou zijn geweest.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
do mei 20, 2021 12:27 pm
Nou ja, dat zou kunnen. Dat weet ik niet, maar het is niet nodig om de man te bedreigen.
Eerlijk gezegd verbaast het mij niets, tegenwoordig krijgt iedereen die iets voorstelt doodsbedreigingen.
Geert Wilders, Lale Gül, een heleboel virus-figuren van beide zijden, en jawel ook Mark van Ranst.
Echter de vraag is in hoeverre is dat "eigen productie" want daar acht ik 'm ook niet te min voor.
En vraag 2 is welke zielepotige mafkees zit daar dan achter, want ik krijg ook wel eens doodsbedreigingen.
Die bedreigingen verdwijnen echter als sneeuw voor de zon wanneer ze maat 45 op zich af zien komen en 7 kleuren stront schijten.

En; Laten we nou eens nuchter bekijken, is het zo dat wie het meest bedreigd wordt, ook het meest gelijk heeft? :thinking:

Je moet gewoon blijven nadenken en je aan de feiten houden. Hierbij een filmpje. Met de feiten.
Klopt bijna 100%, alleen heeft meneer de journalist het weer eens niet 100% door. Hij denkt dat ie immuun is.
Maar immuun ben je pas: als je voldoende antistoffen hebt tegen het virus, op welke manier dan ook;
Meneer het journaille is dus niet immuun, het kan zijn dat hij niet vatbaar is of hij heeft gewoon geluk gehad.
Wat op zich ook niet gek is, als je kijkt wat dan de verspreidingsgraad/besmettingsgraad is van dat "vreselijk dodelijke virus".
Groot kans dat je, zelfs als je Jan Onbenul bent, nooit genoeg besmet wordt om een afweer reactie te ontwikkelen.

Het stukje:


EDIT: na 3x proberen doet dat kr.... het nog steeds niet.
Ik zal het wel weer fout doen, voordat er allerlei complottheoriën en doodsbedreigingen van komen.
Misschien kan de moderator het oplossen. En anders zelf effe klikken.
https://www.youtube.com/watch?v=rMhiPkWidqA
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
do mei 20, 2021 1:56 pm

Heel slim van Marc, nu weet iedereen waar hij woont. 2 zaken: niemand dus ook Van Ranst niet weet of er wapens gestolen zijn . Dat moet toch eenvoudig na te gaan zijn in die kazerne of weten ze niet hoeveel en welke wapens ze daar hebben?
De wapens zijn niet gestolen. Hij kon ze zo meenemen uit het wapendepot stond er in de krant.
Voortvluchtige Jurgen Conings kreeg sleutel wapendepots ondanks tuchtsanctie voor extreemrechts gedachtegoed
Ondanks een tuchtsanctie voor extreemrechts gedachtegoed werd Conings, na een vrijwillige overplaatsing vorig jaar, onder meer verantwoordelijk voor het beheer van munitie- en wapendepots in de kazerne van Leopoldsburg. Conings kon dus ongestoord en zonder veel controle aan allerlei zware wapens raken, terwijl hij op dat moment al op de radar stond van de militaire veiligheidsdienst. Zijn veiligheidsmachtiging verliep begin dit jaar en werd nooit vernieuwd. Het camerasysteem in de kazerne zou ook niet goed gefunctioneerd hebben.

De meeste wapens zijn teruggevonden in een auto van Conings, die door een boswachter werd gevonden. Wat hij nog steeds bij zich heeft, is niet bekend.

Dat kan je overal in kranten lezen.

LIVE. Volg hier alles over de klopjacht op militair Jürgen Conings
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
do mei 20, 2021 4:38 pm
Ik zal het wel weer fout doen, voordat er allerlei complottheoriën en doodsbedreigingen van komen.
Misschien kan de moderator het oplossen. En anders zelf effe klikken.
https://www.youtube.com/watch?v=rMhiPkWidqA
Je hoeft alleen maar deze letters tussen youtube te zetten Pizzaman . rMhiPkWidqA

En deze kan je weglaten. https://www.youtube.com/watch?v=
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Wapens en munitie gevonden bij Oostenrijkse corona-ontkenners

De Oostenrijkse politie heeft vuurwapens, munitie en zwaarden in beslag genomen bij invallen in woningen van mannen die zich verzetten tegen de maatregelen om het coronavirus te bestrijden. De vermeende ’virusontkenners’ waren van plan agenten aan te vallen bij een demonstratie van afgelopen zaterdag, stelt het ministerie van Binnenlandse Zaken in Wenen.

In een chatgroep hadden de mannen gesproken over het maken van onder meer cluster- en benzinebommen om die tegen de politie te gebruiken, aldus het ministerie, dat niets bekendmaakte over het aantal verdachten.

Een dag voor de demonstratie viel de politie huizen binnen en ondervroeg verdachten in vijf Oostenrijkse deelstaten. Behalve de wapens werden ook beschermende vesten, helmen en radio’s gevonden.

„Het is moeilijk te geloven wat coronavirusontkenners hier hebben willen proberen”, zei minster Karl Nehammer van Binnenlandse Zaken. Het paramilitaire materieel doet volgens hem denken aan terroristische organisaties. De verdachten hebben mogelijk ook het verbod op neonazi-activiteiten overtreden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Corona ontsporing

Bericht door mercator »

Dus niemand in die kazerne wist hoeveel en welke wapens ze daar hadden? Geeft niet veel vertrouwen in het Belgische militaire apparaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Het kan dus toch?

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

????????
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
do mei 20, 2021 5:52 pm
Pizzaman schreef:
do mei 20, 2021 4:38 pm
Ik zal het wel weer fout doen, voordat er allerlei complottheoriën en doodsbedreigingen van komen.
Misschien kan de moderator het oplossen. En anders zelf effe klikken.
https://www.youtube.com/watch?v=rMhiPkWidqA
Je hoeft alleen maar deze letters tussen youtube te zetten Pizzaman . rMhiPkWidqA

En deze kan je weglaten. https://www.youtube.com/watch?v=
Dankie, die variant had ik nog niet geprobeerd... :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door King George »

Afbeelding
mercator schreef:
do mei 20, 2021 7:20 pm
Dus niemand in die kazerne wist hoeveel en welke wapens ze daar hadden? Geeft niet veel vertrouwen in het Belgische militaire apparaat.
Het is speculeren, maar heeft hij misschien met meer dan alleen wapens het kazerneterrein uit kunnen lopen wat ze bij defensie/overheid heel graag terug willen hebben?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie