Rusland valt Oekraïne binnen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 10:00 am
Oost Oekraïne en de Krim zijn voor altijd in Russische handen, daar gaat nog de VS, de Nato of die EU fascisten ook maar iets aan veranderen ondanks hun grote woorden die in de praktijk niets maar dan ook niets voorstellen, en trachten zij het toch te veranderen dan krijgt het westen een shitstorm over zich heen die zijn weerga niet kent, Putin is gelukkig nog lang niet aan het einde van zijn Latijn.

:victory:
Ik neem aan dat je hoopt dat Putin na Oekraïne ook de Baltische Staten, Polen en Moldavië zal inlijven?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

Ik heb je wel eens meer verteld koekenbakker dat wat mij betreft Putin mag doorgaan totdat hij de krijtrotsen van Dover in het zicht krijgt, dat heb ik veel liever dan leven onder die klimaat psychopaten, EU fascisten met hun voorkeur voor donker gekleurd import ongedierte en het krankzinnige woke gedoe.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 10:08 am
Ik heb je wel eens meer verteld koekenbakker dat wat mij betreft Putin mag doorgaan totdat hij de krijtrotsen van Dover in het zicht krijgt, dat heb ik veel liever dan leven onder die klimaat psychopaten, EU fascisten met hun voorkeur voor donker gekleurd import ongedierte en het krankzinnige woke gedoe.
Ik vreesde dit al, Tokyo. Misschien kun je binnenkort in Hongarije je eigen Russische paspoort gaan ophalen, dan ben eindelijk een heuse Rus geworden. Je zult er al rekening mee gehouden hebben dat vrijuit babbelen op een blog als FFI en dan niet meer inzit. Putin houdt graag controle over de media.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

By the way, Tokyo. Ik zag je niet meer opduiken op DDS. Werd de FvD-propaganda daar jou ook teveel?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 19, 2022 10:14 am
By the way, Tokyo. Ik zag je niet meer opduiken op DDS. Werd de FvD-propaganda daar jou ook teveel?

Een dezer dagen zal ik daar jouw nieuwe NAW gegevens weer eens neerplempen, so stay tuned!

icon_wave.gif
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 10:35 am

Een dezer dagen zal ik daar jouw nieuwe NAW gegevens weer eens neerplempen, so stay tuned!

icon_wave.gif
Dat mag niet Hallo Tokyo. : nono3: Dat weet je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 10:35 am
Boudewijn Atsma schreef:
di jul 19, 2022 10:14 am
By the way, Tokyo. Ik zag je niet meer opduiken op DDS. Werd de FvD-propaganda daar jou ook teveel?

Een dezer dagen zal ik daar jouw nieuwe NAW gegevens weer eens neerplempen, so stay tuned!

icon_wave.gif
Begrijp ik goed, beste kerel, dat onze ziekenhuisdirecteur is verhuisd?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

Ariel schreef:
di jul 19, 2022 10:56 am
Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 10:35 am

Een dezer dagen zal ik daar jouw nieuwe NAW gegevens weer eens neerplempen, so stay tuned!

icon_wave.gif
Dat mag niet Hallo Tokyo. : nono3: Dat weet je.
Wees gerust Ariel, ik heb het over de DDS, en je mag zoveel niet.

:*)
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 19, 2022 11:03 am
Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 10:35 am
Boudewijn Atsma schreef:
di jul 19, 2022 10:14 am
By the way, Tokyo. Ik zag je niet meer opduiken op DDS. Werd de FvD-propaganda daar jou ook teveel?

Een dezer dagen zal ik daar jouw nieuwe NAW gegevens weer eens neerplempen, so stay tuned!

icon_wave.gif
Begrijp ik goed, beste kerel, dat onze ziekenhuisdirecteur is verhuisd?
Niet 'onze ziekenhuisdirecteur', jij bent van adres verandert omdat de grond te heet werd onder je voeten gezien het feit dat iedereen wist waar je huis stond, laf kereltje, wel een grote muil vanachter je toetsenbord waar je iedereen schoffeert en kleineert en tracht in de grond te stampen maar doodsbang voor de gevolgen. Vieze rat!
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 11:22 am


Niet 'onze ziekenhuisdirecteur', jij bent van adres verandert omdat de grond te heet werd onder je voeten gezien het feit dat iedereen wist waar je huist stond, laf kereltje, wel een grote muil vanachter je toetsenbord waar je iedereen schoffeert en kleineert en tracht in de grond te stampen maar doodsbang voor de gevolgen. Vieze rat!
Ik ben niet verhuisd, lieverd, ik woon al 26 jaar prachtig en naar volle tevredenheid in mijn huidige huis.

Misschien verhuisde onze ziekenhuisdirecteur naar Hongarije. Daar kun je voor de prijs van een Nederlandse bovenwoning een enorme villa kopen met een lap grond erbij. Het land loopt leeg dus ze geven je bijna geld toe om te komen. Met goede horren tegen de muggen en binnen kun je daar best overleven. Ik persoonlijk zou er niet dood gevonden willen worden, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Als je bijvoorbeeld een fan bent van de corrupte kleptocraat Orban en hoopt dat Putin het landje binnenkort gaat inlijven kan ik me voorstellen dat je emigratie overweegt.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

Blijven ontkennen Wim, iets anders rest je niet.....

:*)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
di jul 19, 2022 11:05 am

Landverraad mag ook niet en daar trekt Tokyo zich ook niets van aan.
Hoezo landverraad. :nietverstaan: Tokyo uit zijn frustratie, maar in zijn hart wil Tokyo ook het beste voor Nederland. Ook Tokyo wil niet onder communistisch beheer leven. Ik zeg in mijn boosheid ook wel eens dingen die ik niet meen.

Het is duidelijk dat Tokyo jou niet ziet zitten, en zich erg aan jou irriteert. En als jij steeds maar weer zijn irritatie voedt , dan blijft hij op je schelden. Eén van jullie tweeën moet de verstandigste zijn, en stoppen met reageren . Wie????
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di jul 19, 2022 11:18 am

Wees gerust Ariel, ik heb het over de DDS, en je mag zoveel niet.

:*)
:heart:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 19, 2022 12:01 pm
in zijn hart wil Tokyo ook het beste voor Nederland.
Dat denk ik ook en hij denkt dat Nederland het beste is gediend met een inlijving door Rusland.

Maar oké, ik zal stoppen op hem te reageren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Ariel »

On topic. Het gaat Zelensky niet voor de wind.
Na chef stuurt Zelensky nog tientallen medewerkers veiligheidsdienst weg

De Oekraïense president Zelensky heeft tientallen medewerkers van veiligheidsdienst SBU uit hun functie ontheven. De beslissing komt een dag nadat hij het hoofd van de SBU, Ivan Bakanov, had geschorst. In eerdere berichten werd gesproken van ontslag. Ook de Oekraïense hoofdaanklager Iryna Venediktova werd geschorst.

Wie de 28 weggestuurde SBU-medewerkers zijn, is niet duidelijk. Volgens Zelensky gaat het om functionarissen van "verschillende niveaus en verschillende aandachtsgebieden". De reden is bij iedereen hetzelfde, zei hij in een videotoespraak: "Onbevredigende werkresultaten".

Collaboratie met de Russische bezetter werd niet specifiek als reden genoemd bij de 28 functionarissen. Dat is wel een groot probleem onder ander SBU-personeel, zei Zelensky gisteren. Zeker zestig SBU-medewerkers en medewerkers van het openbaar ministerie werken in bezet gebied samen met de Russen, aldus de president. Dat was één van de redenen om Bakanov en Venediktova te schorsen.

Tijdelijke vervangers
Ook verschillende gefaalde pogingen om Oekraïens grondgebied in handen te houden worden Bakanov aangewreven. Cherson viel zonder al te veel Oekraïense weerstand, onder meer omdat SBU-personeel er niet in slaagde een brug op te blazen. Daardoor konden Russen zo de stad in rijden.

Inmiddels zijn er tijdelijke vervangers aangesteld voor het tweetal. De leiding van de SBU is overgenomen door Vasil Maljoek, die eerder het bestrijden van corruptie binnen de veiligheidsdiensten als taak had. Venediktova is vervangen door haar assistent Oleksiy Symonenko.

Samenwerking met VS
Zowel Bakanov als Venediktova gelden als naaste getrouwen van Zelensky. Bakanov is een jeugdvriend en leidde zijn presidentiële verkiezingscampagne. Venediktova speelde ook een belangrijke rol in die campagne.

De Verenigde Staten zeggen vooralsnog gewoon informatie te blijven delen met de SBU: "We investeren niet in personen, we investeren in instituties en president Zelensky heeft zijn redenen om deze personen te vervangen", aldus een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
di jul 19, 2022 12:07 pm
On topic. Het gaat Zelensky niet voor de wind.
Nee, zijn land wordt meedogenloos en onrechtmatig aangevallen door Rusland en er sterven dagelijks honderden burgers.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

Die stierven vanaf 2014 ook dagelijks in de Donbas door toedoen van die nazistaat, maar daar hoorde ik je nooit over gore stink hypocriet! Wat mij betreft mag Putin nog wel even grondig huishouden in dat nazi-bolwerk.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Hallo Tokyo »

https://twitter.com/JoostNiemoller/stat ... 3748567040


Nu gun ik het de Koerden van harte wanneer zij er IS varkens ermee slachten maar het toont wel de grenzeloze corruptie en onbetrouwbaarheid van Zwendelensky en die Oekraïense nazi's aan, en Wim loopt daar gedwee achteraan!


:*)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door sjun »

Zelensky Orders Troops to Hold Siversk Despite Heavy Losses, Purges More Officials; Putin in Tehran


Sneu en tragisch is het natuurlijk dat duizenden Oekraïners uit alle delen van de Oekraïne sterven in de Donetsk regio dat absoluut geen deel wil zijn van de huidige Oekraine. Feitelijk waren Donetsk en Luhansk de enge regio's die in verzet kwamen nadat via een geregisseerde regime change er een nieuwe regering met CIA goedkeuring kwam die bepaald niet aan belangenbehartiging voor mensen uit beide regio's deed. Intussen is zelfs Kherson dat op zich weinig tegen de revolutionaire regering had op weg Russisch te worden...

"Due to the intrinsic tactical complexites, the Russians are retreating forward, while our boys are advancing backwards" :rolleyes:
Laatst gewijzigd door sjun op wo jul 20, 2022 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Ariel »

EN JA HOOR!!!!

Zo voorspelbaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ik begrijp dat sjun met verhevigde inzet zijn bijdrage levert aan de oorlogspropaganda van Putin nu de kansen op het slagveld serieus lijken te keren. Mogelijk hoopt hij door heel hard te roepen dat de Russen aan het winnen zijn dit ook helpt.

De feiten zijn echter dat de Russische opmars is gestagneerd en Oekraïne serieus kan gaan nadenken over het terugwinnen van bezet gebied.


https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bd0043f5/
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door sjun »

Wim is uitermate voorspelbaar :rolleyes:

De Volkskrant loopt met haar propaganda enorm achter. Ik ben benieuwd of en zo ja wanneer de bovenstaande zeperd wordt gerectificeerd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
wo jul 20, 2022 4:03 pm
Wim is uitermate voorspelbaar :rolleyes:

De Volkskrant loopt met haar propaganda enorm achter. Ik ben benieuwd of en zo ja wanneer de bovenstaande zeperd wordt gerectificeerd.
De Volkskrant is niet bezig met propaganda, sjun. Ik snap dat dit vanuit jouw wereldbeeld moeilijk voorstelbaar is.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door sjun »

Dit was gewoon het NATO nieuws van vorige week al eerder gebracht door Euronews dat de Volkskrant als een trouwe spreekbuis reproduceerde. De krant moet natuurlijk wat met die kelderende oplagen sinds de gelijkschakeling van de Nederlandse kranten in handen van Belgische Mediahuizen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Rusland valt Oekraïne binnen

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
wo jul 20, 2022 6:26 pm
Dit was gewoon het NATO nieuws van vorige week al eerder gebracht door Euronews dat de Volkskrant als een trouwe spreekbuis reproduceerde. De krant moet natuurlijk wat met die kelderende oplagen sinds de gelijkschakeling van de Nederlandse kranten in handen van Belgische Mediahuizen.
De Volkskrant heeft tot nu toe objectief bericht over de oorlog. Tot nu ging men er algemeen vanuit dat de Russen de Donbas zouden innemen. De opmars verliep traag maar weinigen twijfelden over het feit dat de Russen vroeger of later via hun politiek van de verschroeide aarde de Donbas en ook grote delen van het zuiden zouden bezetten. Ook is de algemene opinie tot nu toe dat Oekraïne weinig kans heeft weer gebied terug te veroveren.
De ontwikkelingen van de laatste dagen zijn dat de opmars in de Donbas is bevroren en dat de artillerie-beschietingen afnemen. Daarnaast lijkt Oekraïne serieus van plan te zijn Cherson terug te zullen innemen. Feit is ook dat de Westerse wapensteun omvangrijk is en ook daadwerkelijk leidt tot militaire inzet.

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Het kan nog alle kanten op maar de oorlogspropaganda van Sputnik waar jij je op baseert is in elk geval zeer onbetrouwbaar.
Plaats reactie