Kunnen we niet hier iets tegen doen?

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Lodewijk Nasser

Kunnen we niet hier iets tegen doen?

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Za Sep 09, 2006 8:47 pm

Afbeelding
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Za Sep 09, 2006 8:56 pm

Afbeelding

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Za Sep 09, 2006 9:13 pm

Ik begrijp het niet helemaal Lodewijk Nasser, misschien kun je het uitleggen? Ik ga in ieder geval geen SP stemmen. Dat is volgens mij tegenwoordig een islamitische partij.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Za Sep 09, 2006 9:17 pm

Sjoerd,
Wat ben jij toch dom!

Ik bedoel, kunnen we hier niet een anti-demonstratie of iets dergelijks organiseren?

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Za Sep 09, 2006 9:20 pm

Afbeelding

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Za Sep 09, 2006 9:27 pm

Sjoerd,
Wat ben jij toch dom!

Ik bedoel, kunnen we hier niet een anti-demonstratie of iets dergelijks organiseren?

Sorry mijn glazen bol is kapot :oops:

Ik denk niet dat je dit kunt stoppen door heel duidelijk voor één kant te kiezen. Bush and friends zijn naar mijn mening niet echt 'slim' bezig en islam is een kwade ideologie... Volgens mij is het niet verstandig voor Nederland om afstand te nemen van Amerika als bondgenoot, wat niet wil zeggen dat we alles hoeven pikken.. Maar ik denk wel dat we democratische landen als Amerika nog hard nodig gaan hebben, zelfs als we het niet altijd met ze eens zijn.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Za Sep 09, 2006 9:35 pm

Ik ben het ook niet eens met Bush en friends. Maar ik verwerp die Westerse pathologische zelfhaat. Lees het boek Occidentialisme maar.

Het is tijd dat wij weer voor onze waarden staan en die we ook durven uit te dragen..

Bernie

Berichtdoor Bernie » Zo Sep 10, 2006 12:05 am

ik demonstreer dan niet mee.
De politiek van Bush is niet goed voor het westen zelf en wakkert de haat alleen maar verder aan. De invasie van Irak heeft tot veel ellende en nieuw terrorisme geleid. Komt nog zijn milieubeleid bij en de steeds grotere afhankelijkheid van olie waardoor de dollars richting midden oosten stromen.

Hayat

Berichtdoor Hayat » Zo Sep 10, 2006 2:31 am

Sorry maar de VS moet zijn neus maar lekker in hun broekzak stoppen. Het middenoosten meot minder druk oefenen op Idsraël en de VS moet opdonderen uit het middenoosten. Ze zijn niet voor neits een ver eind gevestigd.

Waarom mag Nederland de zaken neit overnemen, als Nederland iets zou doen, voel ik me daar veel emer vertrouwd bij, want NEderland is toch veel rechtvaardiger. De VS vertrouw ik gewoon niet, en Israël en al die andere middenoostenlanden ook niet.
Life is a bitch. Ze is weer terug.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Zo Sep 10, 2006 7:27 pm

Hayat schreef:Sorry maar de VS moet zijn neus maar lekker in hun broekzak stoppen. Het middenoosten meot minder druk oefenen op Idsraël en de VS moet opdonderen uit het middenoosten. Ze zijn niet voor neits een ver eind gevestigd.

Waarom mag Nederland de zaken neit overnemen, als Nederland iets zou doen, voel ik me daar veel emer vertrouwd bij, want NEderland is toch veel rechtvaardiger. De VS vertrouw ik gewoon niet, en Israël en al die andere middenoostenlanden ook niet.

Je kunt je vraagtekens zetten bij de VS en Israel maar die andere middenoostenlanden (zoals jij zelf zegt.....) zijn zeker nog minder te vertrouwen. EN DAT ZIJN ALLEMAAL- zonder uitzondering - MOSLIMLANDEN. Misschien zet je dat aan het denken....

Terug naar “Topics allerhande”