De soldaten van allah

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

De soldaten van allah

Bericht door Sjoerd »

Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Indien niet alle plaatjes direct goed werken even F5 intoetsen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

:x GRRRRWWWWWW
Puur kindermishandeling, geestelijk als fysiek. En de VN daar hebt ge ook geen kl... aan.
Die typen alleen resoluties en slapen verder. En o.wee als ge uw kind een pedagogische corrigerende tik geeft, dan staat de hele kinderbescherming voor de deur.
Stelletje hypooooooocrieten. :!: :!: :!:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

stropke schreef::x GRRRRWWWWWW
Puur kindermishandeling, geestelijk als fysiek. En de VN daar hebt ge ook geen kl... aan.
Die typen alleen resoluties en slapen verder. En o.wee als ge uw kind een pedagogische corrigerende tik geeft, dan staat de hele kinderbescherming voor de deur.
Stelletje hypooooooocrieten. :!: :!: :!:
Dit zijn stuk voor stuk als wij niets doen aankomende slachtoffertjes.

De VN ligt nog te slapen, zullen wij ze maar wakker gaan maken.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

nadia schreef:
stropke schreef::x GRRRRWWWWWW
Puur kindermishandeling, geestelijk als fysiek. En de VN daar hebt ge ook geen kl... aan.
Die typen alleen resoluties en slapen verder. En o.wee als ge uw kind een pedagogische corrigerende tik geeft, dan staat de hele kinderbescherming voor de deur.
Stelletje hypooooooocrieten. :!: :!: :!:
Dit zijn stuk voor stuk als wij niets doen aankomende slachtoffertjes.

De VN ligt nog te slapen, zullen wij ze maar wakker gaan maken.
Mij best, hoe dan, een voorstelleke ?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
RH
Berichten: 85
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 11:30 pm

Bericht door RH »

vooral dat meisje in het wit met haar mooie gordel beeld goed uit dat
islam vrede is
Ki mi-Tsion tétsé Torah oeDevar-haShem Miroeshalajiem
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

stropke schreef:
nadia schreef:
stropke schreef::x GRRRRWWWWWW
Puur kindermishandeling, geestelijk als fysiek. En de VN daar hebt ge ook geen kl... aan.
Die typen alleen resoluties en slapen verder. En o.wee als ge uw kind een pedagogische corrigerende tik geeft, dan staat de hele kinderbescherming voor de deur.
Stelletje hypooooooocrieten. :!: :!: :!:
Dit zijn stuk voor stuk als wij niets doen aankomende slachtoffertjes.

De VN ligt nog te slapen, zullen wij ze maar wakker gaan maken.
Mij best, hoe dan, een voorstelleke ?
documentaire: WHAT IF IT'S TRUE
wat als blijkt dat de islam onderdeel is van een enorme satanplan.

documentaire maken "speciaal opgericht voor de vn om hier iets aan te doen".

het moet een documentaire zijn wat diep tot de VN kan doordringen.
bij de vn weten ze ook niet precies wat de islam zal brenegn.
beginnen vanaf het begin, onstaan van islam tot nu (vrome pedoprofeet in beeld) daarnaast alle satanfeiten (haat/onrust/overwinning) die overeenkomen met mohammed aantonen, alle feiten onder elkaar en de puzzel goed laten overkomen in beeld.
een soort film waar ze wel even voor op e stoel blijven zitten van de schrik, dan pas zullen ze misshien wakker kunnen worden en balkenende mag dan mooi meekijken, kan hij ook wat leren INZIEN.
zij zijn nog niet helemaal wakker, misschien dat zoiets kan helpen, who know's.
Jm
Berichten: 421
Lid geworden op: ma okt 17, 2005 4:17 pm

Bericht door Jm »

Er is géén enorm satansplan, er is slechts sprake van een grote groep mensen welke qua gedachtengoed, nog ergens in de middeleeuwen vertoeven.

Net als veel christenen overigens. :roll: :!:

:!:
Waarlijke liefde ìs onvoorwaardelijke liefde -> én Wij :?: :?
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Het gebruik van kinderen door de Palestijnen heeft een aantal functies.

1) Het in stand houden van een permanente cultuur van haat en doodsverering zodat je nooit strijders te kort hebt.

2) De bevolking van jongsafaan door middel van haatpropaganda afleiden van de corruptie en incompetentie van de eigen leiders.

3) Cynische PR. Als kinderen sterven staat dat lekker dramatisch in de Westerse en Arabische pers. Dat zou bewijzen hoe wanhopig de sitatie is, want ze doen dan net of het helemaal het idee van die kinderen zelf was.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Jm schreef:Er is géén enorm satansplan, er is slechts sprake van een grote groep mensen welke qua gedachtengoed, nog ergens in de middeleeuwen vertoeven.

Net als veel christenen overigens. :roll: :!:

:!:
jij vind dat er geen satanplan is en ik vind van wel.
Jm
Berichten: 421
Lid geworden op: ma okt 17, 2005 4:17 pm

Bericht door Jm »

1. Jij fantaseert te veel.

2. Het FFI-forum is niet speciaal in het leven geroepen zodat jij -als christen zijnde- hier je angstgeloof (er is een satanplan) kunt verspreiden, en bijkans een paar zieltjes voor de eigen kerk wint.

3. Achter al het leed in de wereld gaan enkel 2 oorzaken schuil:

1. een natuurlijke

en/of

2. een menselijke


:idea:

:!:
Waarlijke liefde ìs onvoorwaardelijke liefde -> én Wij :?: :?
Gebruikersavatar
Hume
Berichten: 110
Lid geworden op: zo sep 17, 2006 1:39 pm

Bericht door Hume »

Jm schreef:2. Het FFI-forum is niet speciaal in het leven geroepen zodat jij -als christen zijnde- hier je angstgeloof (er is een satanplan) kunt verspreiden, en bijkans een paar zieltjes voor de eigen kerk wint.
Arghhh, ook hier al op het nederlandse forum :(


Wat ik hier schreef, werkt kennelijk twee kanten op.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

wat als blijkt dat de islam onderdeel is van een enorme satanplan.
Satan bestaat niet.
Amorele atheistische nitwit
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

Als deze kinderen allemaal ouder zijn en volwassen zijn, dan haten jullie ze allemaal. Dan verachten jullie ze.




--------------------------------------------------------
Ik heb medelijden emt deze mensen. Ik hoop dat het nog tijdig goedkomt.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Simonida
Berichten: 87
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:23 pm

Bericht door Simonida »

Monique schreef: De Satan bestaan niet.
De grootste list van Satan is: de mensen laten geloven dat hij niet bestaat. :roll:
Kan hij lekker zijn gang gaan.
Laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede. (bijbel)
Gebruikersavatar
Hume
Berichten: 110
Lid geworden op: zo sep 17, 2006 1:39 pm

Bericht door Hume »

Simonida schreef:
Monique schreef: De Satan bestaan niet.
De grootste list van Satan is: de mensen laten geloven dat hij niet bestaat. :roll:
Kan hij lekker zijn gang gaan.
Gelovingen en hun onfalsificeerbare uitspraken toch :roll2:

He die god van jou is toch almachtig en alwetend, dan heeft' ie toch ook satan gemaakt wetende dat'ie kwaadaardig zou worden en toch heeft god het gedaan, waarom eigenlijk?
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hume schreef:
Simonida schreef:
Monique schreef: De Satan bestaan niet.
De grootste list van Satan is: de mensen laten geloven dat hij niet bestaat. :roll:
Kan hij lekker zijn gang gaan.
Gelovingen en hun onfalsificeerbare uitspraken toch :roll2:

He die god van jou is toch almachtig en alwetend, dan heeft' ie toch ook satan gemaakt wetende dat'ie kwaadaardig zou worden en toch heeft god het gedaan, waarom eigenlijk?
Hetzelfde kunnen we van jou zeggen. Je kan niet bewijzen dat God bestaat, maar je kunt ook niet bewijzen dat hij niet bestaat. roll2:
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op zo sep 17, 2006 9:58 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Ik ben ervoor satan, aliens en kabouters buiten deze discussie te houden. Ik wil er best naar luisteren, en er is volgens mij ook best beperkt plek voor op ffi, maar dan wel in een speciaal daarvoor bestemd onderwerp.
Op deze manier leidt het duidelijk van het onderwerp af, en dat kan niet de bedoeling zijn... We hebben een duidelijk gezamelijk doel!

De plaatjes zijn verschrikkelijk, kijk eens goed naar de gezichten van deze kinderen, en laat het op je inwerken.
Laatst gewijzigd door Sjoerd op zo sep 17, 2006 9:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sjoerd schreef:Ik ben ervoor satan, aliens en kabouters buiten deze discussie te houden. Ik wil er best naar luisteren, en er is volgens mij ook best beperkt plek voor op ffi, maar dan wel in een speciaal daarvoor bestemd onderwerp.
Op deze manier leidt het duidelijk van het onderwerp af, en dat kan niet de bedoeling zijn... We hebben een duidelijk gezamelijk doel!
Amen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hume
Berichten: 110
Lid geworden op: zo sep 17, 2006 1:39 pm

Bericht door Hume »

Lodewijk Nasser schreef: Hetzelfde kunnen we van jou zeggen. Je kan niet bewijzen dat God bestaat, maar je kunt ook niet bewijzen dat hij niet bestaat.
Dat hangt ervan af, de god van de bijbel en de koran hebben eigenschappen en deze eigenschappen kunnen we toetsen. Zo zouden de god van de bijbel en koran beiden almachtig en alwetend zijn maar het is eenvoudig aan te tonen dat alwetendheid en almacht elkaar wederzijds uitsluitend (god kan niet van gedachte veranderen ergo god is niet almachtig; of god kan iets doen wat hij niet wist ergo god is niet alwetend) dus de god van de bijbel of koran bestaat niet. Zo simpel is het. :)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hume schreef:
Lodewijk Nasser schreef: Hetzelfde kunnen we van jou zeggen. Je kan niet bewijzen dat God bestaat, maar je kunt ook niet bewijzen dat hij niet bestaat.
Dat hangt ervan af, de god van de bijbel en de koran hebben eigenschappen en deze eigenschappen kunnen we toetsen. Zo zouden de god van de bijbel en koran beiden almachtig en alwetend zijn maar het is eenvoudig aan te tonen dat alwetendheid en almacht elkaar wederzijds uitsluitend (god kan niet van gedachte veranderen ergo god is niet almachtig; of god kan iets doen wat hij niet wist ergo god is niet alwetend) dus de god van de bijbel of koran bestaat niet. Zo simpel is het. :)
Grote vriend, je kan niet redeneren. Je redenering is als volgt:

Ik pas in mijn jas.
Mijn jas past in mijn tas.
Dus ik pas in mijn tas.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Nieuw topic: God bestaat niet/wel
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5177
Succes, ik ga jullie discussie met bijzondere aandacht volgen!
Gebruikersavatar
Hume
Berichten: 110
Lid geworden op: zo sep 17, 2006 1:39 pm

Bericht door Hume »

Lodewijk Nasser schreef:
Hume schreef:
Lodewijk Nasser schreef: Hetzelfde kunnen we van jou zeggen. Je kan niet bewijzen dat God bestaat, maar je kunt ook niet bewijzen dat hij niet bestaat.
Dat hangt ervan af, de god van de bijbel en de koran hebben eigenschappen en deze eigenschappen kunnen we toetsen. Zo zouden de god van de bijbel en koran beiden almachtig en alwetend zijn maar het is eenvoudig aan te tonen dat alwetendheid en almacht elkaar wederzijds uitsluitend (god kan niet van gedachte veranderen ergo god is niet almachtig; of god kan iets doen wat hij niet wist ergo god is niet alwetend) dus de god van de bijbel of koran bestaat niet. Zo simpel is het. :)
Grote vriend, je kan niet redeneren. Je redenering is als volgt:

Ik pas in mijn jas.
Mijn jas past in mijn tas.
Dus ik pas in mijn tas.
Ik denk dat jij degene bent die niet kan redeneren door met een compleet onjuiste analogie mijn bewering te proberen te weerleggen.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hume schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
Hume schreef: Dat hangt ervan af, de god van de bijbel en de koran hebben eigenschappen en deze eigenschappen kunnen we toetsen. Zo zouden de god van de bijbel en koran beiden almachtig en alwetend zijn maar het is eenvoudig aan te tonen dat alwetendheid en almacht elkaar wederzijds uitsluitend (god kan niet van gedachte veranderen ergo god is niet almachtig; of god kan iets doen wat hij niet wist ergo god is niet alwetend) dus de god van de bijbel of koran bestaat niet. Zo simpel is het. :)
Grote vriend, je kan niet redeneren. Je redenering is als volgt:

Ik pas in mijn jas.
Mijn jas past in mijn tas.
Dus ik pas in mijn tas.
Ik denk dat jij degene bent die niet kan redeneren door met een compleet onjuiste analogie mijn bewering te proberen te weerleggen.
De discussie is ergens verder gegaan, grote vriend.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Monique schreef:
wat als blijkt dat de islam onderdeel is van een enorme satanplan.
Satan bestaat niet.
Precies. Het zijn mensen zelf die tot duivelse dingen in staat zijn, doordat ze er van jongs afaan mee worden gehersenspoeld.

Geen woorden kunnen zo goed duidelijk maken als deze foto's hoe de islam op alle terreinen doordringt om de geest van mensen te verwringen. Zelfs de Hitlerjugend is hier helemaal niets bij. Dit is complete vernietiging van de menselijkheid.
Plaats reactie