Boudewijn Abbas verliet het pand.

King George

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Berichtdoor King George » Wo Mei 03, 2017 1:44 am

Boudewijn Abbas schreef:
Ariel schreef:
Boudewijn Abbas schreef:
Dat vraag ik me ook af van jou. Jij maakt je niet druk om verkoolde politie agenten. Ik wel. Van een beetje heet water ga je niet dood, van een vuurbom wel.

Het gaat me om het denkpatroon: hoe komt u in hemelsnaam op het idee om demonstranten met kokend heet water te bestoken? Dan zit er in uw hoofd toch een contact los?

Het komt bij jou natuurlijk niet op je af te vragen of er een contact los zit bij straatterroristen die een dodelijke vuurbom afwerpen. En met dat jij hen demonstranten noemt val je als sympathisant met hen door de mand. Moet er soms eerst zo'n dergelijk projectiel door de ramen van jouw hoekhuisje naar binnen worden gegooid om zo'n gezellig brandend gevoel eens zelf te mogen ervaren?
Laatst gewijzigd door King George op Wo Mei 03, 2017 12:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

'Hans van de Mortel'

Berichtdoor 'Hans van de Mortel' » Wo Mei 03, 2017 7:15 am

Van het logische denkpad geraakte koning der linkse trollen Boudewijn Abma & Aliassen heeft geen psycholoog nodig maar een psychiater. Liefst een die hoogleraar is met ervaring in exceptioneel links trollengedrag.
Ik weet niks. Ik ben atheïst en verkondig uitsluitend mijn eigen dogma.

'Hans van de Mortel'

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Berichtdoor 'Hans van de Mortel' » Wo Mei 03, 2017 7:40 am

King George schreef:Het blijft jammer dat hij niet in zijn eerste leugen gestikt is.

Dat had ik jammer gevonden. We hebben nu volop van hem kunnen genieten. Hoezo dat? Doordat we door zijn linkse Gutmenschtrolkengedrag een betere kijkoperatie konden verrichten in zijn goedkope slecht onderhouden tweedehands hersenen. We begrijpen nu beter dan ooit tevoren hoe dit soort, in mijn beleving, arrogante domme tweederangs uitgedroogde slijmburgers werkelijk in elkaar steekt.
Ik weet niks. Ik ben atheïst en verkondig uitsluitend mijn eigen dogma.

sjun

Berichtdoor sjun » Wo Mei 03, 2017 12:59 pm

Die jongen heeft zijn lol en mogelijk zijn inkomsten, tegelijk wordt het voor ambtenaartjes als Frans Timmermans steeds moeilijker om onverkoopbaar Europees beleid op gebied van immigratie, islam, integratie, afnemende soevereiniteit in de lidstaten en opkopen van waardeloze Zuid-Europese waardepapieren door de ECB ten koste van de waarde van de Euro (en daarmee de uitholling van de waarde van je spaargeld indien in Euro's) gesleten te krijgen.
:sly7:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

King George

Boudewijn Hamas met de staart tussen de benen opgerot. Tuinfeest!

Berichtdoor King George » Do Mei 04, 2017 3:52 am

'Hans van de Mortel' schreef:
King George schreef:Het blijft jammer dat hij niet in zijn eerste leugen gestikt is.

Dat had ik jammer gevonden. We hebben nu volop van hem kunnen genieten. Hoezo dat? Doordat we door zijn linkse Gutmenschtrolkengedrag een betere kijkoperatie konden verrichten in zijn goedkope slecht onderhouden tweedehands hersenen. We begrijpen nu beter dan ooit tevoren hoe dit soort, in mijn beleving, arrogante domme tweederangs uitgedroogde slijmburgers werkelijk in elkaar steekt.

Vandaar ook dat zijn eigen verzoek tot ontslagname per direct werd gehonoreerd Afbeelding Wie houdt nou nog langer een niet maatschappelijke geschikte in dienst, terwijl zo'n iemand alleen maar geld kost en alleen maar ellende voortbrengt zonder ooit enige blijk van maatschappelijke geschiktheid en in ieder geval maatschappelijke merite heeft afgegeven? Hij heeft immers enkel immer blijk van maatschappelijke geschiftheid afgegeven. Het grappige is wel dat hij hier uitingsvrij zijn ware gezicht heeft laten etaleren waar wij akte van hebben kunnen vernemen. Op de wat linksiger gemodereerde forums (en dat zijn nagenoeg alle, want coute que coute in de veilige politiek correcte comfort zone kunnen blijven moet boven alles blijven staan, nietwaar?) waar het niet hem zoveel moeite kostte de forumleiding te manipuleren naar zijn heersende moraal vielen vele brandoffers in de vorm van medeforummers die door toedoen van zijn manipulaties door hem een ban zijn aangenaaid. En hoe meer hij de smaak te pakken kreeg, hoe meer hij na aanvankelijk rustig het een en ander te hebben opgewarmd daarna zijn ware gezicht liet zien door vol op het orgel van vuilbekken te zijn gegaan. Op de wat meer uitingsvrij(e(re)) (het tegenovergestelde van uitingsbeperkt(e(re)) forums maakte hij veel eerder daadwerkelijk gebruik van zijn recht op vrije meningsuiting en liet hij ook eerder zijn werkelijke gezicht zien, een zurig gereformeerde garaffineerde rotkop waar door zijn mond alleen maar verbale stront doorheen kon komen. Het enige wat hem tot zeer frustrerends was dat anderen die over de dingen en de zaken anders (kunnen) denken ook daadwerkelijk van datzelfde recht op vrije meningsuiting gebruik mochten maken. En toen kwamen zichtbaar voor alles en iedereen zijn frustraties meer dan eens naar boven, want hij is niet gewend aan een gelijk speelveld. Hij durft de eerlijke discussie niet aan te gaan met discussiepartners die daadwerkelijk dezelfde rechten en plichten hebben als hemzelf. De confrontatie met geen regels voor anderen en uitzonderingen voor zichzelf was hem te hard, zo hard als de waarheid. Gevolg: Met theatrale retoriek nam hij met de staart tussen de benen afscheid. Is dit vermakelijk of niet? :roll: :roll: En met hulde aan de forumleiding die zijn valse spelletjes door had en zich niet liet leiden door zijn manipulaties. Hiervoor mogen wij best wel eventjes onze hoed voor afnemen. :greeting2: :greeting2:

King George

Berichtdoor King George » Do Mei 04, 2017 11:56 am

El Trollo Pinokkio schept weer eens zijn eigen wereld. Hilarisch toch?

Ceteris Paribus = Cypres/Graatsma/Danube/Boudewijn Abbas/WH schreef:Tjonge, ik kom even kijken en zie al weer veel opwinding rond mijn persoon. Even onderzoek gedaan en zie dat de aanleiding ene Boudewijn Abma op FFI is die het kippenhok daar ernstig op stelten heeft gezet.
Ik heb genoten van de discussie en, inderdaad, deze man weet van wanten. Ik zag dat alle usual suspects zich in de arena waagden en volgens bekend patroon effectief werden afgedroogd. Het trieste kereltje Kinky George begon weer te fantaseren over zijn verlangen Abma helegaar beurs te trappen en Droef (die daar Tokyo heet) braakte zijn bekende genocidale ideeën uit. Uiteraard waagde Sjun zich ook even in het strijdperk met zijn videootjes en de obligate links naar islamofobe baggersites maar die droop ook al snel af toen meneer Abma weinig woorden nodig had om die onnozelheid af te serveren.

Nieuw in het verhaal is ene Hans van de Mortel die zich hier vandaag ook vertoonde in de kennelijke hoop Abma te treffen. Deze verwarde dwaas maakte het Abma ook niet erg moeilijk; de man heeft de Koran kennelijk nooit anders ingekeken dan via moslimhaat-sites en Abma lijkt dat boek van buiten te kennen. Een trieste afgang waar hij op FFI nog steeds over praat. De man schrijft overigens niet ongeestig barok. Jammer dat hij bij de Jehova's Getuigen een klap van de molen opliep kreeg waardoor het lachen je na al snel vergaat.

Ik begrijp dat jullie allemaal zeker weten dat ik Abma ben. Dat is prima, ik beschouw dat als een mooi compliment. Uiteraard begon op FFI iedereen, na door Abma met weinig pennenstreek inhoudelijk terzijde te zijn geschoven, weer over N.N, de Laan van Poot en de trollensubsidies van de EU. Ook de moderator (een hysterisch vrouwmens met islamofobe obsessie en weinig waarden en normen) was al weer druk met IP-adressen in de weer teneinde Het Kwaad te kunnen uitbannen en dat lukte: Abma hield het na enige tijd voor gezien. Hij zei een vieze smaak in de mond te hebben gekregen en dat herken ik wel. Het is geen prettig volk dat daar rondwaart en de stank is na een tijdje inderdaad niet meer om te harden.

Interessant waren overigens zijn discussies met Pizzaman, de enige met enig intellect en gezond verstand daar en iemand die beseft dat discussies zonder verschil van mening geen discussies zijn maar slechts incestueus baltsgedrag. Die is daar nu ook uitgepraat, denk ik.

Nou, ik ben blij dat ik nog steeds nadrukkelijk in beeld ben en jullie pagina's lang over mij blijven doorpraten. Mis Floris/Cat/Catweazle wel maar die meldt zich hier vast wel weer eens een keertje om stem tegen geven aan zijn permanente woede.

Een hartelijke groet van jullie Ceteris!

King George

Berichtdoor King George » Ma Mei 08, 2017 12:57 pm

King George