Boudewijn Abbas verliet het pand.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Boudewijn Abbas schreef:
Ariel schreef:
Boudewijn Abbas schreef:
Dat vraag ik me ook af van jou. Jij maakt je niet druk om verkoolde politie agenten. Ik wel. Van een beetje heet water ga je niet dood, van een vuurbom wel.
Het gaat me om het denkpatroon: hoe komt u in hemelsnaam op het idee om demonstranten met kokend heet water te bestoken? Dan zit er in uw hoofd toch een contact los?
Het komt bij jou natuurlijk niet op je af te vragen of er een contact los zit bij straatterroristen die een dodelijke vuurbom afwerpen. En met dat jij hen demonstranten noemt val je als sympathisant met hen door de mand. Moet er soms eerst zo'n dergelijk projectiel door de ramen van jouw hoekhuisje naar binnen worden gegooid om zo'n gezellig brandend gevoel eens zelf te mogen ervaren?
Laatst gewijzigd door King George op wo mei 03, 2017 12:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Van het logische denkpad geraakte koning der linkse trollen Boudewijn Abma & Aliassen heeft geen psycholoog nodig maar een psychiater. Liefst een die hoogleraar is met ervaring in exceptioneel links trollengedrag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Het blijft jammer dat hij niet in zijn eerste leugen gestikt is.
Dat had ik jammer gevonden. We hebben nu volop van hem kunnen genieten. Hoezo dat? Doordat we door zijn linkse Gutmenschtrolkengedrag een betere kijkoperatie konden verrichten in zijn goedkope slecht onderhouden tweedehands hersenen. We begrijpen nu beter dan ooit tevoren hoe dit soort, in mijn beleving, arrogante domme tweederangs uitgedroogde slijmburgers werkelijk in elkaar steekt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Die jongen heeft zijn lol en mogelijk zijn inkomsten, tegelijk wordt het voor ambtenaartjes als Frans Timmermans steeds moeilijker om onverkoopbaar Europees beleid op gebied van immigratie, islam, integratie, afnemende soevereiniteit in de lidstaten en opkopen van waardeloze Zuid-Europese waardepapieren door de ECB ten koste van de waarde van de Euro (en daarmee de uitholling van de waarde van je spaargeld indien in Euro's) gesleten te krijgen.
:sly7:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Boudewijn Hamas met de staart tussen de benen opgerot. Tuinfeest!

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:
King George schreef:Het blijft jammer dat hij niet in zijn eerste leugen gestikt is.
Dat had ik jammer gevonden. We hebben nu volop van hem kunnen genieten. Hoezo dat? Doordat we door zijn linkse Gutmenschtrolkengedrag een betere kijkoperatie konden verrichten in zijn goedkope slecht onderhouden tweedehands hersenen. We begrijpen nu beter dan ooit tevoren hoe dit soort, in mijn beleving, arrogante domme tweederangs uitgedroogde slijmburgers werkelijk in elkaar steekt.
Vandaar ook dat zijn eigen verzoek tot ontslagname per direct werd gehonoreerd Afbeelding Wie houdt nou nog langer een niet maatschappelijke geschikte in dienst, terwijl zo'n iemand alleen maar geld kost en alleen maar ellende voortbrengt zonder ooit enige blijk van maatschappelijke geschiktheid en in ieder geval maatschappelijke merite heeft afgegeven? Hij heeft immers enkel immer blijk van maatschappelijke geschiftheid afgegeven. Het grappige is wel dat hij hier uitingsvrij zijn ware gezicht heeft laten etaleren waar wij akte van hebben kunnen vernemen. Op de wat linksiger gemodereerde forums (en dat zijn nagenoeg alle, want coute que coute in de veilige politiek correcte comfort zone kunnen blijven moet boven alles blijven staan, nietwaar?) waar het niet hem zoveel moeite kostte de forumleiding te manipuleren naar zijn heersende moraal vielen vele brandoffers in de vorm van medeforummers die door toedoen van zijn manipulaties door hem een ban zijn aangenaaid. En hoe meer hij de smaak te pakken kreeg, hoe meer hij na aanvankelijk rustig het een en ander te hebben opgewarmd daarna zijn ware gezicht liet zien door vol op het orgel van vuilbekken te zijn gegaan. Op de wat meer uitingsvrij(e(re)) (het tegenovergestelde van uitingsbeperkt(e(re)) forums maakte hij veel eerder daadwerkelijk gebruik van zijn recht op vrije meningsuiting en liet hij ook eerder zijn werkelijke gezicht zien, een zurig gereformeerde garaffineerde rotkop waar door zijn mond alleen maar verbale stront doorheen kon komen. Het enige wat hem tot zeer frustrerends was dat anderen die over de dingen en de zaken anders (kunnen) denken ook daadwerkelijk van datzelfde recht op vrije meningsuiting gebruik mochten maken. En toen kwamen zichtbaar voor alles en iedereen zijn frustraties meer dan eens naar boven, want hij is niet gewend aan een gelijk speelveld. Hij durft de eerlijke discussie niet aan te gaan met discussiepartners die daadwerkelijk dezelfde rechten en plichten hebben als hemzelf. De confrontatie met geen regels voor anderen en uitzonderingen voor zichzelf was hem te hard, zo hard als de waarheid. Gevolg: Met theatrale retoriek nam hij met de staart tussen de benen afscheid. Is dit vermakelijk of niet? :roll: :roll: En met hulde aan de forumleiding die zijn valse spelletjes door had en zich niet liet leiden door zijn manipulaties. Hiervoor mogen wij best wel eventjes onze hoed voor afnemen. :greeting2: :greeting2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

El Trollo Pinokkio schept weer eens zijn eigen wereld. Hilarisch toch?
Ceteris Paribus = Cypres/Graatsma/Danube/Boudewijn Abbas/WH schreef:Tjonge, ik kom even kijken en zie al weer veel opwinding rond mijn persoon. Even onderzoek gedaan en zie dat de aanleiding ene Boudewijn Abma op FFI is die het kippenhok daar ernstig op stelten heeft gezet.
Ik heb genoten van de discussie en, inderdaad, deze man weet van wanten. Ik zag dat alle usual suspects zich in de arena waagden en volgens bekend patroon effectief werden afgedroogd. Het trieste kereltje Kinky George begon weer te fantaseren over zijn verlangen Abma helegaar beurs te trappen en Droef (die daar Tokyo heet) braakte zijn bekende genocidale ideeën uit. Uiteraard waagde Sjun zich ook even in het strijdperk met zijn videootjes en de obligate links naar islamofobe baggersites maar die droop ook al snel af toen meneer Abma weinig woorden nodig had om die onnozelheid af te serveren.

Nieuw in het verhaal is ene Hans van de Mortel die zich hier vandaag ook vertoonde in de kennelijke hoop Abma te treffen. Deze verwarde dwaas maakte het Abma ook niet erg moeilijk; de man heeft de Koran kennelijk nooit anders ingekeken dan via moslimhaat-sites en Abma lijkt dat boek van buiten te kennen. Een trieste afgang waar hij op FFI nog steeds over praat. De man schrijft overigens niet ongeestig barok. Jammer dat hij bij de Jehova's Getuigen een klap van de molen opliep kreeg waardoor het lachen je na al snel vergaat.

Ik begrijp dat jullie allemaal zeker weten dat ik Abma ben. Dat is prima, ik beschouw dat als een mooi compliment. Uiteraard begon op FFI iedereen, na door Abma met weinig pennenstreek inhoudelijk terzijde te zijn geschoven, weer over Hutten, de Laan van Poot en de trollensubsidies van de EU. Ook de moderator (een hysterisch vrouwmens met islamofobe obsessie en weinig waarden en normen) was al weer druk met IP-adressen in de weer teneinde Het Kwaad te kunnen uitbannen en dat lukte: Abma hield het na enige tijd voor gezien. Hij zei een vieze smaak in de mond te hebben gekregen en dat herken ik wel. Het is geen prettig volk dat daar rondwaart en de stank is na een tijdje inderdaad niet meer om te harden.

Interessant waren overigens zijn discussies met Pizzaman, de enige met enig intellect en gezond verstand daar en iemand die beseft dat discussies zonder verschil van mening geen discussies zijn maar slechts incestueus baltsgedrag. Die is daar nu ook uitgepraat, denk ik.

Nou, ik ben blij dat ik nog steeds nadrukkelijk in beeld ben en jullie pagina's lang over mij blijven doorpraten. Mis Floris/Cat/Catweazle wel maar die meldt zich hier vast wel weer eens een keertje om stem tegen geven aan zijn permanente woede.

Een hartelijke groet van jullie Ceteris!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Valt dat nou even tegen? :roll:

En zelfs de twijfels aan wel of niet Tante Graats zijn reeds weggenomen. [icon_lol.gif]
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

En hier nog wat van zijn riedeltjes nader belicht :greeting2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Nonie Darwish compares Islam with Christian values.

Los Angeles 21.08.16

De uiteeenzetting van ervaringsdeskunige Nonie Darwish toont de quatsch van Boudewijns stellig verkondigde aannames met betrekking tot het over een kam scheren van "Abrahamitische godsdiensten" aan. Je kunt dat ook zelf controleren door je eens aan de bijbel, koran, hadith en soenna te wagen.

Luister maar eens goed naar wat Nonie over de verschillende waarden uiteenzet.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Ondertussen is Willem H met het digitale alter ego Hendriekus gespot op DDS. Ook zo benieuwd of hij nieuwe vrienden maakt?
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Pizzaman schreef:
Pilgrim schreef:Wel, misschien was hij dan in zijn hoedanigheid als Graatsma nog een stuk slechter dan Danube. Maar voor mij staat vast dat het hier gaat om Danube!
Hoe zeker weet je dat Danube=WH=Graatsma? Zelfde IP-adres?

NB we komen hier allemaal om een beetje te zeiken toch.
WIl je er echt wat aan doen met je met de kont van de bank af.

Ik betrapte Abma maar op 1 jij-bak, die hij terstond toegaf (that's a first).
En dit forum ga je niet beïnvloeden, iedereen heeft zijn/haar mening beredeneerd en is niet dom en beïnvloedbaar.
Het enige wat je kan proberen is dat je iemand te drogen wilt hangen., Nou, dat zal ook niet lukken.
En dan staat dat dus voor de eeuwigheid (haha) op het internet.
Pilgrim schreef:Hij heeft een wisselend IP-adres d.m.v. proxyserver. Maar geloof me maar op grond van onze ervaringen met Danube dat we hem allang herkend hebben. En niet alleen hier, maar ook op andere fora en sites. Vooral ik heb met Danube in de clinch gelegen, maar ik heb hem zelf niet in zijn hoedanigheid als Graatsma gekend. Aangezien hij hier nog steeds kan meelezen ga ik dit verder niet allemaal uit de doeken doen.
Degenen die ook actief zijn (geweest) op Politiek Debat en op Uitingsvrij (En daar zijn er ook nog een redelijk aantal onder ons bij!) hebben hem al lang en breed herkend. En toch ook ietsje te toevallig dat een trol inhaakt in een draadje over Danube en zijn eerste bijdragen daar plaatst?

Geen enkele reden tot twijfel lijkt me.

En daarom is het volgende juist:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef:
King George schreef: En Boudewijn Abbas = Danube = Graatsma = Cypres = WH. Hier is geen twijfel over mogelijk.
Dat koning der trollen Boudewijn Abbas (VZMH) dit allemaal glashard ontkent is logisch en spreekt voor zich. Niet één ideologisch linkse Gutmensch dwaas zal pleiten voor zijn eigen terminale stadium.
Over of onder de vrijheid van meningsuiting valt ook de vrijheid van trollen valt, valt natuurlijk te discussiëren. Vrijheid van discussiëren, nietwaar? Trollen eigen is echter dat ze ook de vrijheid van liegen, lasteren en ander vals spel nemen. En is er dan nog wel discussie? Of worden er dan rode lijnen overschreden? Voor inhoudelijk debat is dan in ieder geval een verklaring van niet geschikt zijn afgegeven. In zoverre kunnen we hem dan toch nog als iets wijzer dan gedacht beoordelen, omdat hij zelf ontslag nam. Echt veel wijzer dan ook weer niet, want hij is en blijft natuurlijk niet goed wijs.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

sjun schreef:Ondertussen is Willem H met het digitale alter ego Hendriekus gespot op DDS. Ook zo benieuwd of hij nieuwe vrienden maakt?
:rolleyes:
Over Wim met zijn vele digitale alter ego's op DDS gesproken: Voor vermakelijk tijdverdrijf beveel ik een ieder warm aan eventjes vanaf hier mee te lezen. :greeting2:

Eventjes in dat draadje doorscrollen en we lezen het volgende:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Gewoon even een greep uit de reacties in dit draadje Afbeelding

Wim bezwijkt hier gewoon onder het gewicht van zijn eigen pathologische leugens Afbeelding En de schizofreen heeft zich hier opgesplitst in o.a. Ernst Quispel en Weethetbeter om tegen zichzelf te lullen. Alzo is de schizofreen nooit alleen Afbeelding

  • Floris 3 dagen ago
    Sektarisch leven…dat is een goede omschrijving. Extreemlinks is een soort sekte en duldt inderdaad geen afvalligen. Een héél eng clubje.

    Ik feliciteer Anne-Fleur met haar voortschrijdend inzicht.


    Weethetbeter 3 dagen ago Beantwoorden
    Een heel eng clubje… ik ken er nog een, niet zozeer de DDS maar het merendeel van de reaguurders. Of jullie moeten Seneca een afspiegeling van de normale Nederlander vinden?


    Ernst Quispel 3 dagen ago Beantwoorden
    Nee, de meeste reaguurders hier behoren tot een extreem-rechtse extremistische minderheid.

    Het is wel ironisch dat ze hun extreemlinkse tegenvoeters een eng clubje vinden.


    eRik2017 3 dagen ago Beantwoorden
    De Raad van Wim meent in bezit te zijn van de (natte scheten) resultaten van een onderzoek, en meent hier hier ook conclusies aan te moeten verbinden.

    [_] Geschikt
    [X] Ongeschikt


    buitenbeentje 3 dagen ago Beantwoorden
    DFTT


    HW 3 dagen ago Beantwoorden
    Ik vind je uitspraken absoluut niet door de beugel kunnen.
    Jij bent de linkse reaguurders die constant anderen op de korrel neemt, terwijl jij pakken boter op het hoofd hebt.
    Als Anne Fleur op haar schreden terugkomt, is dat haar en zeker niet jouw zaak.
    Iedereen, die jouw links fascistische uitspraken niet aanstaat, is in jouw ogen
    een extreem-rechtse extremist.
    Helaas voor jou zit het anders in elkaar, want sommige mensen willen gewoon niks met jouw criminele linkse aanhang te maken hebben.


    eRik2017 3 dagen ago Beantwoorden
    Pffffrrrtttt….. Weer een Wet Fart van een van de leden van de Raad van Wim.
    Over enge clubjes gesproken! Ernst, Frits, Henk, WHB, Cöde, Beukman. dan kom je toch al op een groot aantal. Wie zou dan de meerderheid moeten zijn?


    Floris 3 dagen ago Beantwoorden
    Wim Kütten, ook zo’n engerd, heeft het weer tegen zichzelf.

    Deze zogenaamde moraalridder heeft geen probleem met valsspelen. De oelewapper beseft niet dat hij daarmee z’n immoraliteit laat zien.


    eRik2017 3 dagen ago Beantwoorden
    Hij is even weg op moment Floris. Hij wordt verschoond na een aantal behoorlijk heftige natte scheten. Gister heeft ie Döner gegeten.


    buitenbeentje 3 dagen ago
    @allen, behalve

    Jullie houden hem allemaal in leven en maken het alleen maar aantrekkelijk telkens terug te komen. De laatste posts zijn weer koren op zijn molen.
    DFTT


    Ernst Quispel 3 dagen ago Beantwoorden
    Maak er geen obsessie van, Floris. Dit maakt een aandoenlijke indruk.


    eRik2017 3 dagen ago
    Je hebt helemaal gelijk Wim!


    Floris 3 dagen ago
    Wim tracht de aandacht af te leiden van het feit dat hij met meerdere nicks zichzelf zit te bevestigen. Wim is een notoire valsspeler en Guus vindt het best.

    Het zijn 2 minderwaardige kereltjes vermomd als moraalridder.


    Floris 3 dagen ago
    Ik heb Wim nu al meer dan 10 jaar meegemaakt op fora en het is altijd hetzelfde: zuigen, trollen, pedanterie enz. Hij werd dan ook overal uitgekotst door vrijwel iedereen.

    Een heel enkele keer was er wel iemand die het voor hem opnam, maar nooit zo gedreven als door Beukman en Guus.

    Dat Guus niet ziet dat Wim zeer onprettig gestoord is, dat zijn zieke ego het nodig heeft om anderen te kleineren en zichzelf veel groter voor te doen dan hij is, zegt veel over Guus.

    Guus heeft kennelijk geen moeite met dergelijk schofterig gedrag. Guus is een zedenprediker met een dubbele moraal.

    Hij noemt ook zonder enige aanleiding Pit een leugenaar. Ik vertrouw Guus voor geen cent.

    http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... treedt-af/


    Ernst Quispel 3 dagen ago
    Floris is in die 10 jaar talloze malen door mij in de discussie afgedroogd en dat zette bij hem obsessief kwaad bloed.
    De inhoudelijke discussie mijdt hij met mij, hij speelt alleen nog op de man. Een ziekelijk gedrag van een gefrustreerde man.


    Ernst Quispel 3 dagen ago
    De bewering van Floris dat ik hier met meerdere nicks opereer is een leugen.
    Hij weet dat overigens donders goed, en dat maakt het ook zo zielig.


    Floris 3 dagen ago
    “De bewering van Floris dat ik hier met meerdere nicks opereer is een leugen.”
    ——————————————————————
    Wim is al zo vaak door de mand gevallen, maar deinst er niet voor terug mij een leugenaar te noemen. Hoe ziek kan een mens zijn?


    Floris 3 dagen ago
    “Floris is in die 10 jaar talloze malen door mij in de discussie afgedroogd en dat zette bij hem obsessief kwaad bloed.”
    —————————————————————
    Wim bevestigt weer eens wat ik al eerder zei: kleineren van van anderen en oppompen van z’n eigen ego. Dat is z’n lust en z’n leven.

    En liegen, dat doet hij ook heel graag.


    eRik2017 3 dagen ago
    @Floris
    Ik wist niet eens dat Ernst-Wim al 10 jaar lang zo is. Ik hoopte voor hem dat het nog maar sinds kort was, en dat er mogelijk een genezing voor hem mogelijk zou zijn. maar nee dus. Wim is zo omdat hij heel erg gepest werd altijd. En vandaag alleen nog maar erger. Dan kan je niet anders dan ontkennen.


    eRik2017 3 dagen ago
    @Floris,
    ja idd. Liefst vertoont hij ook sadistische trekjes. Dat geeft hem een fijn gevoel.


    Floris 3 dagen ago
    @ Erik: Het gaat met hem van kwaad tot erger. Er is duidelijk een opgaande lijn te zien in z’n gekte. Op genezing is geen kans meer.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Mentally Ill Middle Class Do-Gooders Killing Europe


Eens zien hoe (de volgelingen van) Wim en consorten hiermee dealen. :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Mentally Ill Middle Class Do-Gooders Killing Europe


Eens zien hoe (de volgelingen van) Wim en consorten hiermee dealen. :smartass:
Je hebt dit filmpje gepost. Gelet op de inhoud zullen met Wim voorop de volgelingen van Wim hier jubelend over huishouden. Maar dat kan toch niet jouw bedoeling zijn geweest?

Laat mij jou helpen. Pas toen de bommen vielen op Londen, begrepen al die domme Britten dat niet de zwakzinnige met Hitler thee drinkende onverlaat Chemberlain hun man was, maar de no-nonsense figuur Churchill die direct begon met maatregelen om Duitsland van de kaart te vegen toen hij werd gekozen tot de redder es vaderlands. Zover had het nooit hoeven komen als die domme zwakzinnige Britse meute, waar deze video een afspiegeling van is, eerder zijn vertrouwen aan Churchill had geschonken. Niet de enkeling Chemberlain was de verantwoordelijke sukkel van het Europese echec, maar het ganse domme Britse volk.
Churchill was de slechtste minister van Financiën van het UK ooit. Maar wel de juiste man om een land te beschermen van de ondergang. Net zoals Stalin. Maar dat is een ander verhaal.

In de video pleiten de dwazen indirect voor een ongecontroleerde bevolkingsaanwas, terwijl de wereldbevolking op zijn minst gehalveerd zou moeten worden in de komende decennia. Dat de toeloop van parasieten betrekking heeft op voornamelijk moslims die niet voor de Arabische route kiezen, maar voor de warme ontvangst van het mislukte ex fascistische Oost-Duitsland-stuk-ongeluk Mutti Merkel, brengt een een op ons afkomende burgeroorlog steeds dichterbij. Maar net zoals in mijn verhaal over Churchill zal eerst het water tot aan de lippen moeten staan, voordat het domme volk gaat inzien dat het al die jaren een verkeerde keuze heeft gemaakt. Dat ene Boudewijn Abbas, of hoe die zwakke incognito overheidslul ook moge heten, over een beperkte geestelijke actieradius beschikt, wisten wij allang en zal ons niet meer bevreemden, noch bekoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Ik vermaak me er anders op diverse digitale hangplekken kostelijk mee. Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Ik vermaak me er anders op diverse digitale hangplekken kostelijk mee. Afbeelding
Ik begrijp je Sjun. Er gaat niets boven leedvermaak. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Ariel »

In Duitsland zijn 25 leden en aanhangers van een extreemrechtse beweging opgepakt. Volgens de Duitse justitie waren zij van plan om gewapend het Duitse parlement te bestormen.

Op meer dan honderd locaties in het hele land werden invallen gedaan. Het is een van de grootste anti-terrorismeacties in jaren.

In totaal zijn er 52 verdachten. De operatie is gericht tegen de zogeheten Reichsbürger. Die erkennen de Bondsrepubliek Duitsland niet en vinden dat Duitse wetten niet op hen van toepassing zijn. Ook weigeren veel Reichsbürger belastingen en boetes te betalen.
Wie zijn de Reichsbürger? Dit weten we al over de Duitse extreemrechtse groepering met ’prins’ als brein

De Bundestag bestormen en de controle over de staat overnemen. Terug naar 1871, de tijd van het Duitse Keizerrijk. Zie daar het vergevorderde plan van een groep goed georganiseerde extreemrechtse Duitsers. De staatsgreep die mogelijk aanstaande was, werd woensdagochtend tijdens Operatie Soko verijdeld door drieduizend agenten.

„Reichsbürger Razzia.” Zo doopt boulevardblad Bild de inval in elf van de zestien deelstaten. Daarom werd zelfs de GSG-9 ingezet, de anti-terreur-commando’s, die normaal worden gebruikt bij vliegtuigkapingen. Een serie invallen waar liefst drieduizend agenten voor dag en dauw aan deelnamen. Goed voor 137 huiszoekingen, uitlopers van een gerechtelijk onderzoek dat momenteel 52 verdachten telt. Vijfentwintig onder hen werden vanochtend tijdens de geheime ’Operatie Soko’ van hun bed gelicht. Ook in het Oostenrijkse Kitzbühel en het Italiaanse Perugia vonden huiszoekingen plaats. Alle verdachten zijn - op één Rus na - Duitsers met extreemrechtse connecties.

Terugkeer naar het Duitse Rijk
De groepering staat bekend als de ’Reichsbürger-beweging’. Ze erkennen de legitimiteit van de Bondsrepubliek Duitsland (1949-heden) niet, weigeren belastingen te betalen, verzamelen massaal illegale wapens, zijn pro-gewelddadige aanslagen en staan bekend om hun racistische complottheorieën. Het doel: de Duitse bondsrepubliek vervangen en een staat opzetten naar het voorbeeld van het Duitse Rijk zoals dat in 1871 werd gesticht (en tot 1945 bestond). Ze hebben heimwee naar de tijd van der Kaiser en rijkskanselier Otto von Bismarck, de architecten van het Duitse Rijk.

Een 71-jarige man die bekendstaat als ’prins Heinrich XIII’ zou centraal staan in hun plannen. Ook Birgit Malsack-Winkemann, een 58-jarige Berlijnse rechter en voormalig parlementslid voor het extreemrechtse AfD, de Russische Vitalia B., een man die werkt bij de KSK, een speciale eenheid in het Duitse leger, en verschillende andere voormalige leden van het Duitse leger zouden deel uitmaken van de groep. De familie van de prins heeft afstand genomen, in een verklaring noemen ze hem een ’verwarde oude man’.

Er zouden al jaren soortgelijke netwerken bestaan. Zoals de ’Gruppe Freital’ uit de buurt van Dresden, die aanslagen plande op asielzoekerscentra. Deze extreem-rechtse groep radicaliseerde rond de anti-migratie-beweging Pegida, die ook in Nederland actief is. In Dresden ontplofte indertijd een bom bij een moskee en bij de Landdag. Bij een eerdere actie tegen Rijksburgers werd een agent doodgeschoten.

De Bundestag bestormen
Volgens Duitse media waren er vergevorderde plannen om het Duitse parlement, de Bundesstag, met wapens en al te bestormen en de staat de facto over te nemen. De Duitse inlichtingendiensten schat de totale beweging op zo’n 21.000 mensen. Binnen Reichsbürger zijn er kleinere afsplitsingen, zoals „Koninkrijk Duitsland” en „Confederatie van het Duitse Rijk.”

Veel insiders verbazen zich erover dat de autoriteiten de extreem-rechtse netwerken lang hebben toegelaten. Ook bij de invallen van woensdag, met huisdoorzoekingen in villa’s in Berlijn, invallen in Frankfurt en vooral het Oost-Duitse Thüringen, blijkt dat er een kongsi is van hoge adel, militairen, rechters en nationalisten, die terugverlangt naar het ’goede oude’ Duitse Rijk.

„Er zouden doden vallen”
„De verdachten behoren tot een terroristische organisatie die rond eind november 2021 is opgericht en die zich tot doel heeft gesteld de bestaande staatsorde in Duitsland te omzeilen en te vervangen door een eigen regeringsvorm. De basis daarvan was al uitgewerkt”, zegt de Duitse procureur-generaal die het onderzoek aanstuurt. „Ze zijn er zich van bewust dat er bij die staatsgreep ook doden zullen vallen. De vereniging ziet het als een noodzakelijk tussenstap om zo’n systeemverandering te realiseren.”

Dit Duitse drama beschrijft opnieuw hoe deze groep moeite heeft met een democratisch Duitsland, dat in het westen van de republiek sinds 1949 bestond, en vanaf 1990 ook in de voormalige DDR. „We zien de afgrond van een terroristische bedreiging„, reageerde minister van Binnenlandse Zaken Nancy Faeser (SPD) geschokt.

Het plan is dus verijdeld, de grootschalige politieactie is nog aan de gang. Later op de dag volgt meer nieuws over het concreet aantal arrestaties.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Is er alweer een EXTREEMRECHTS complot ontdekt, dan is er zeker onvrede met de huidige extreemlinkse democratieondergravende en censurerende eurosocialisten die aan de macht zijn en die zich nooit op het vestje laten spugen bij wanbeleid. Een onvrede die gewone burgers wel eens zou kunnen doen besluiten om bij de eerstvolgende democratische correctiemogelijkheden met de voeten te gaan verhelderen dat het anders moet. Het zal waarschijnlijk gaan om mensen die elke prijsverhoging van wanbeleid krijgen doorberekend in plaats van gecompenseerd, mensen die steevast worden achtergesteld bij huisvesting, en die hun leefgebied steeds verder van zich zagen vervreemden door opgedrongen solidariteit. Dat zulke mensen terugverlangen naar tijden die voor Duitsers in eigen land beter waren lijkt mij volkomen begrijpelijk. Dat zulke mensen zo dom zouden zijn om zoiets met een putsch te gaan bereiken echter niet. Daarom vermoed ik ook dat er een stevige duim gebruikt is om dit verhaaltje in de media op te smukken tot 'een groot gevaar'. Zo kan er weer aardig worden afgeleid van voortgaand politiek wanbeleid ten koste van de Duitse economie en koopkracht en niet te vergeten ten koste van persoonlijke vrijheden van Duitsers in Duitsland, te beginnen met de schending van de lichamelijke integriteit. Wanbeleid die het land zelfs ook al een proxy-oorlog van Amerikanen en Engelsen aan de Russische grenzen doet bekostigen waarvan het beschikbaar gestelde budget uiteraard nog wat extra ten koste gaat van Duitse koopkracht en industrie.

Zo onderhand begint de toonzetting in de verpolitiekte media en wat het moet gaan maskeren op te vallen...

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Speciaal voor Wim en zijn collega's:

Professional SJWs are out of a job in 2023. LOL


Wat in Amerika begint vind hier meestal ook ingang... Dit geldt niet enkel politieke indictrinators maar ook een contingent aan bedrijvendokters nu de franje wordt weggesneden omdat bedrijven in overlevingsmodus gaan.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat Goebbels plaatje vind ik wel gepast van toepassing op deze tijd. :*)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door sjun »

Hans v d Mortel sr schreef:
wo feb 22, 2023 5:19 pm
Dat Goebbels plaatje vind ik wel gepast van toepassing op deze tijd. :*)
Afbeelding

Het typeert de mondsnoerende ridiculiseerders en/of uitvergroters die zichzelf als factcheckers voorstellen.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie