Teva's hoekje.

Teva Teff

Kritiek op FFI

Bericht door Teva Teff »

Best een goed idee.
Vakantie!
Het is weliswaar liefdewerk, de PoetinPositivo's en andere naziventjes in alle tinten bruin wat rede aan te praten, maar eerlijk gezegd het kost mij eigenlijk te veel tijd en energie.
En daar komt bij dat die valse oude muts die hier de scepter zwaait steeds meer van mijn bijdragen vervalst.
Om dat te compenseren ben ik dan 10 keer zoveel tijd kwijt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: En daar komt bij dat die valse oude muts die hier de scepter zwaait steeds meer van mijn bijdragen vervalst.
Om dat te compenseren ben ik dan 10 keer zoveel tijd kwijt.
Ik vervals je posten niet. Als een hoofdredacteur bepaal ik de koers van een topic, en ik grijp in als een zekere meneer Teva Teff nare dingen over leden gaat zeggen. Van een smerige post vol met scheldwoorden maak ik een lieve post zodat ook jij op een engel inplaats van een bengel lijkt.

Als je mij uitscheld voor rotte vis, dat maakt mij niet uit, want ik kan er tegen. ( Brede rug), maar je moet de rest van onze leden niet lastig vallen door te poken in hun verleden en er familie leden bij halen . De persoon die jij steeds aanvalt was verdorie nog niet geboren voor de oorlog.

Als ik het mag zeggen, Jij bent een laaghartig mens Teva, en ik zal je in de gaten blijven houden en verachtelijke posten van je weg doen, of veranderen.

Dit is geen waarschuwing, maar een belofte. Ik zal onze vaste leden blijven beschermen tegen jouw vileine geniepige, gemene, lage en venijnig posten.

Ik wens je verder een fijne vakantie toe, en gezegende paasdagen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: En daar komt bij dat die valse oude muts die hier de scepter zwaait steeds meer van mijn bijdragen vervalst.
Om dat te compenseren ben ik dan 10 keer zoveel tijd kwijt.
Ik vervals je posten niet. Als een hoofdredacteur bepaal ik de koers van een topic, en ik grijp in als een zekere meneer Teva Teff nare dingen over leden gaat zeggen. Van een smerige post vol met scheldwoorden maak ik een lieve post zodat ook jij op een engel inplaats van een bengel lijkt.

Als je mij uitscheld voor rotte vis, dat maakt mij niet uit, want ik kan er tegen. ( Brede rug), maar je moet de rest van onze leden niet lastig vallen door te poken in hun verleden en er familie leden bij halen . De persoon die jij steeds aanvalt was verdorie nog niet geboren voor de oorlog.

Als ik het mag zeggen, Jij bent een laaghartig mens Teva, en ik zal je in de gaten blijven houden en verachtelijke posten van je weg doen, of veranderen.

Dit is geen waarschuwing, maar een belofte. Ik zal onze vaste leden blijven beschermen tegen jouw vileine geniepige, gemene, lage en venijnig posten.

Ik wens je verder een fijne vakantie toe, en gezegende paasdagen.

Afbeelding
Ariel vervalst mijn bijdragen.
In forumland geldt dat als valsspelen.
Dat zijn feiten.
Overigens, die persoon is van 1943.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Overigens, die persoon is van 1943.
Mijn man ook schat..Maar als ik aan hem vraag wat hij zich van de oorlog herinnert , dan zegt hij dat hij zich niets herinnert...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Om dat te compenseren ben ik dan 10 keer zoveel tijd kwijt.
Dat 90% van jouw tekst zelfs niet door het (uitermate grof afgestelde) filter van de beheerder komt, zegt veel over de kwaliteit van jouw tekst. Op andere fora was je al lang uitgekotst. Dus hou de eer aan jezelf en zing een toontje lager of verdwijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kritiek op FFI

Bericht door mercator »

Ariel schreef: De persoon die jij steeds aanvalt was verdorie nog niet geboren voor de oorlog.
De persoon die door TT wordt aangevallen kan daar allemaal veel beter tegen dan TT zich met zijn beperkte inzicht voorstelt [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Ariel schreef: De persoon die jij steeds aanvalt was verdorie nog niet geboren voor de oorlog.
De persoon die door TT wordt aangevallen kan daar allemaal veel beter tegen dan TT zich met zijn beperkte inzicht voorstelt [icon_lol.gif]
Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Of Teva Teff wordt verder de toegang tot dit forum ontzegd of IK stop ermee!
Kom op Hans. Laat je niet opnaaien door een trol. Weet je dat je hem kan negeren?
Ik noem dit lekker janken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door King George »

Ariel schreef: Weet je dat je hem kan negeren?


In welke vorm? Nuggirren (negeren-negeerde-genegeerd) of négurren (negeren, negerde, genegerd)? Afbeelding Tegen het laatste is Teefje Keft helemaal niet bestand. Dan gaat hij je naam in boerenlul en zo veranderen. Hoe zichtbaar wil je het zwaktebod dan nog hebben?


20 puzzelwoorden gevonden voor `NEGEREN`
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... /NEGEREN/1

6 letters
PESTEN SARREN

7 letters
KWELLEN NALATEN

8 letters
ONTWIJKEN PASSEREN

9 letters
IGNOREREN LOOCHENEN ONTKENNEN ONTWIJKEN TREITEREN

10 letters
KOEIENEREN KOEIONEREN VOORBIJZIEN WEGCIJFEREN

11 letters
MISHANDELEN VOORBIJZIEN WEGCIJFEREN

13 letters
ONTAFSCHUIVEN

14 letters
VERONACHTZAMEN
Laatst gewijzigd door King George op zo apr 01, 2018 10:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door King George »

Teefje Keft schreef: Zoals ik als eerder schreef, binnenkort op YouTube.
En ga je in dat filmpje dan je beklag doen? Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op ma apr 02, 2018 1:39 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Ariel de schijnheilige leugenmuts.

Bericht door Teva Teff »

Boy George schreef:
Teva Teff schreef: Zoals ik als eerder schreef, binnenkort op YouTube.
En ga je in dat filmpje dan je beklag doen? Afbeelding
Nee, Boy. Ik ben van plan mijn oorspronkelijk bijdragen te publiceren. Zoveel mogelijk in chronologische volgorde en voorzien met mijn eigen commentaar.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ariel de schijnheilige leugenmuts.

Bericht door mercator »

King George schreef:En ga je in dat filmpje dan je beklag doen? Afbeelding
Hoe zielig [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
King George schreef:
Teva Teff schreef: Zoals ik als eerder schreef, binnenkort op YouTube.
En ga je in dat filmpje dan je beklag doen? Afbeelding
Nee, King. Ik ben van plan mijn oorspronkelijk bijdragen te publiceren. Zoveel mogelijk in chronologische volgorde en voorzien met mijn eigen commentaar.
En mogen daar dan ook reaguursels op geplaatst worden? Of wordt de mogelijkheid tot reaguren daar gemeulenbelt? En geef je ook nog even aan wanneer het in de lucht is?
Laatst gewijzigd door King George op ma apr 02, 2018 1:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kritiek op FFI

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ik zal onze vaste leden blijven beschermen tegen jouw vileine geniepige, gemene, lage en venijnig posten.
Grappig dat TT klaagt over het tijdverlies dat hij lijdt hier op FFI . Is zijn tijd dan zo kostbaar ? Zou die overdag iets nuttigs doen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef: Ik zal onze vaste leden blijven beschermen tegen jouw vileine geniepige, gemene, lage en venijnig posten.
Grappig dat TT klaagt over het tijdverlies dat hij lijdt hier op FFI . Is zijn tijd dan zo kostbaar ? Zou die overdag iets nuttigs doen ?
Je kunt je beter afvragen wat hij vroeger zoal uitgespookt heeft. Wat voor baantje hij gehad heeft. Wat voor opleiding hij heeft genoten. Allemaal overbodige vragen omdat wij het antwoord al bij voorbaat kunnen raden. Hoe dat nu mogelijk is? Nou, nogal logisch. Lees zijn posten er maar eens op na! :thinking: :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kritiek op FFI

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Lees zijn posten er maar eens op na! :thinking: :roll:
Neen, dank u . Maar ik kan met quasi 100 % zekerheid raden dat we hier te maken hebben met een figuur uit de "zachte" sector . Gesubsidieerd baantje bij de overheid, een bijzonder dure werkloze zeg maar .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:een figuur uit de "zachte" sector
Het kost me steeds meer moeite overheidsfilantropie als "zacht" te zien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kritiek op FFI

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Het kost me steeds meer moeite overheidsfilantropie als "zacht" te zien.
Dat klopt, eigenlijk is wat onze overheid doet eerder een vorm van terrorisme, leugenachtig verpakt als (gedwongen) solidariteit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Kritiek op FFI

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
mercator schreef:een figuur uit de "zachte" sector
Het kost me steeds meer moeite overheidsfilantropie als "zacht" te zien.
Mij ook. Ik zie het meer als een brugleuning waardoor mensen die niet goed nadenken en aan concentratiegemis lijden niet in het water zullen vallen. Met dit soort lieden is het meestal ook nog zo dat zij niet zwemmen kunnen. Zij hebben misschien ooit wel een poging gedaan de zwemkunst machtig te worden, maar een of ander hersendefect hield een zwemdiploma tegen. Het werd hen te machtig. Beter leunen tegen de brugleuning van de overheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie