zucht...

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

TOPGOZERT schreef: Mortel schijnt niet door te hebben dat we hier de islam bestrijden.
Mortel is gewoon zwaar gefrustreerd door voortdurend de JGs te betrekken bij zijn tirades. Mortel heeft gewoon een veel te hoge dunk van zichzelf en vind zijn mening het belangrijkste wat er is.
Voordat mortel hier zijn porem liet zien was het toch heel wat gezelliger, of niet soms?
Die man opent de meest idiote topics en leid de aandacht af van waar het om gaat.
Ik snap niet waarom die frust geen levenslange ban krijgt?
Laat ie beter hulp voor zichzelf gaan zoeken. Het is gewoon vreselijk irritant hoe die gast zichzelf voortdurend op de voorgrond probeert te plaatsen.
Hans is hier een zeer gewaardeerd lid, en we zijn heel blij met hem.
Net zoals we blij met jou waren voordat je Hans begon aan te vallen.
Ik hoop dat je vanaf nu je weer zal werpen op Islam, en je verder niet meer bemoeit met Hans.
Ik zou het heel jammer vinden als Hans weg bleef, omdat jij hem aan het stalken ben.
Het forum is groot genoeg voor jullie beide, en ik zou het zeer op prijs stellen als jij nu voortaan niet meer reageert op Hans.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
hans van de mortel schreef:
TOPGOZERT schreef: Nu begrijp ik waar de schoen wringt. Jij werd gewoon niet voor vol aangezien en dat doet pijn.
Klopt! Dat is waarschijnlijk mijn redding geweest.
En dat heb je 12 jaar lang gepikt?
Hans is een voorbeeld voor eenieder die een dogma achter zich wil laten. Hij heeft dit kunnen doen, en alleen dat is al genoeg om hem respect te betonen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

Ariel schreef:
TOPGOZERT schreef: Mortel schijnt niet door te hebben dat we hier de islam bestrijden.
Mortel is gewoon zwaar gefrustreerd door voortdurend de JGs te betrekken bij zijn tirades. Mortel heeft gewoon een veel te hoge dunk van zichzelf en vind zijn mening het belangrijkste wat er is.
Voordat mortel hier zijn porem liet zien was het toch heel wat gezelliger, of niet soms?
Die man opent de meest idiote topics en leid de aandacht af van waar het om gaat.
Ik snap niet waarom die frust geen levenslange ban krijgt?
Laat ie beter hulp voor zichzelf gaan zoeken. Het is gewoon vreselijk irritant hoe die gast zichzelf voortdurend op de voorgrond probeert te plaatsen.
Hans is hier een zeer gewaardeerd lid, en we zijn heel blij met hem.
Net zoals we blij met jou waren voordat je Hans begon aan te vallen.
Ik hoop dat je vanaf nu je weer zal werpen op Islam, en je verder niet meer bemoeit met Hans.
Ik zou het heel jammer vinden als Hans weg bleef, omdat jij hem aan het stalken ben.
Het forum is groot genoeg voor jullie beide, en ik zou het zeer op prijs stellen als jij nu voortaan niet meer reageert op Hans.

Vriendelijke groet.
Hans valt mij aan en dan heb ik recht hem daar op aan te spreken of te weerleggen. Hans is een zeer onbetrouwbaar, haatdragende persoon die zijn frustraties niet onder controle heeft. Hans is juist het type stalker waar jij liever niet mee te maken zou willen hebben.
Actie lokt reactie uit en dat zijn hansjes eigen woorden. Dus hansje kan op al zijn aantijgingen op een weerwoord van mij rekenen.
En niemand kan mij het recht op een weerwoord ontzeggen. Of wou je me voor elk wissewasje een ban geven?
Jij bent gewoon niet objectief en bevooroordeeld.
Jij kent hansje niet. Ik ken hansje heel goed. Als ik geen sympathiserend JG was had ik m allang opgewacht en m een pak op zijn sodemieter gegeven. Ik weet allang wie hansje is en zo iemand zou jij niet als vriend willen hebben, geloof mij maar.
Waarom waarschuw je mij wel en hem niet?
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
hans van de mortel schreef: Klopt! Dat is waarschijnlijk mijn redding geweest.
En dat heb je 12 jaar lang gepikt?
Hans is een voorbeeld voor eenieder die een dogma achter zich wil laten. Hij heeft dit kunnen doen, en alleen dat is al genoeg om hem respect te betonen.
Je weet niet eens wat een dogma is man. 12 jaar geleden had hij alle dogma's al achter zich gelaten. En voor gefrustreerde zwakkelingen zoals hans heb ik geen enkel respect.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
migrantenjong schreef:Geef eens de kans dat dit boek later in de eeuwen herschreven is om het te doen kloppen?
Ben jij moslim?
Ja.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
migrantenjong schreef:Geef eens de kans dat dit boek later in de eeuwen herschreven is om het te doen kloppen?
En trouwens, de joden beschikten reeds over de hebreeuwse geschriften lang voor Jezus ook maar ten tonele verscheen.
Alleen herkenden zij de messias niet. En die was toch echt gekomen.
Ahum.

Wie zegt dat het NT niet is herschreven door het Vaticaan? De originele geschriften zijn verloren.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
migrantenjong schreef:Geef eens de kans dat dit boek later in de eeuwen herschreven is om het te doen kloppen?
Ben jij moslim?
Ja.
Zielig, als je over dogma's begint.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

TOPGOZERT schreef:
Hans valt mij aan en dan heb ik recht hem daar op aan te spreken of te weerleggen. Hans is een zeer onbetrouwbaar, haatdragende persoon die zijn frustraties niet onder controle heeft. Hans is juist het type stalker waar jij liever niet mee te maken zou willen hebben.
Actie lokt reactie uit en dat zijn hansjes eigen woorden. Dus hansje kan op al zijn aantijgingen op een weerwoord van mij rekenen.
En niemand kan mij het recht op een weerwoord ontzeggen. Of wou je me voor elk wissewasje een ban geven?
Jij bent gewoon niet objectief en bevooroordeeld.
Jij kent hansje niet. Ik ken hansje heel goed. Als ik geen sympathiserend JG was had ik m allang opgewacht en m een pak op zijn sodemieter gegeven. Ik weet allang wie hansje is en zo iemand zou jij niet als vriend willen hebben, geloof mij maar.
Waarom waarschuw je mij wel en hem niet?
Ik wil Hans graag als vriend hebben. En ik heb je al eens uitgelegd dat we op dit forum met Islam bezig zijn.
Ik raad je dringend aan om te stoppen met deze onzin, want anders moet er een van jullie twee van dit forum verdwijnen, en als ik in mijn glaze bol kijk, dan zie ik niet de naam van Hans.
Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
migrantenjong schreef:Geef eens de kans dat dit boek later in de eeuwen herschreven is om het te doen kloppen?
En trouwens, de joden beschikten reeds over de hebreeuwse geschriften lang voor Jezus ook maar ten tonele verscheen.
Alleen herkenden zij de messias niet. En die was toch echt gekomen.
Ahum.

Wie zegt dat het NT niet is herschreven door het Vaticaan? De originele geschriften zijn verloren.
Waarom, om een leugen in stand te houden?

Je hebt hier niet met de islam te maken.

De oudste manuscripten gaan terug tot ver voor het vaticaan, dus wat viel er te vervalsen?
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef: Je weet niet eens wat een dogma is man. 12 jaar geleden had hij alle dogma's al achter zich gelaten. En voor gefrustreerde zwakkelingen zoals hans heb ik geen enkel respect.
Mijn intellect en kennis is sterk superieur aan dat van jou, l u l. Ik heb een beter inzicht in de fijne aspecten van het woord dogma dan jij inzicht hebt in het relief van je met aanbeien bedekt rectum bij het wegen. Ik heb voorlopig nog geen zinnig argument gehoord, behalve ad hominems.

Hans zei dat ik geduld moest hebben zodat jij jezelf ging tegenspreken. Maar voorlopig is het enige wat jij doet, schelden.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
Waarom, om een leugen in stand te houden?

Je hebt hier niet met de islam te maken.

De oudste manuscripten gaan terug tot ver voor het vaticaan, dus wat viel er te vervalsen?
Er is geen enkel bewijs dat iemand van de apostelen direct aanwezig was bij Jezus. Twee daarvan zijn zelfs veel generaties later tewerk gegaan.

En er is geen bewijs dat er niet geknoeid is met hun teksten.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

Ariel schreef:
TOPGOZERT schreef:
Hans valt mij aan en dan heb ik recht hem daar op aan te spreken of te weerleggen. Hans is een zeer onbetrouwbaar, haatdragende persoon die zijn frustraties niet onder controle heeft. Hans is juist het type stalker waar jij liever niet mee te maken zou willen hebben.
Actie lokt reactie uit en dat zijn hansjes eigen woorden. Dus hansje kan op al zijn aantijgingen op een weerwoord van mij rekenen.
En niemand kan mij het recht op een weerwoord ontzeggen. Of wou je me voor elk wissewasje een ban geven?
Jij bent gewoon niet objectief en bevooroordeeld.
Jij kent hansje niet. Ik ken hansje heel goed. Als ik geen sympathiserend JG was had ik m allang opgewacht en m een pak op zijn sodemieter gegeven. Ik weet allang wie hansje is en zo iemand zou jij niet als vriend willen hebben, geloof mij maar.
Waarom waarschuw je mij wel en hem niet?
Ik wil Hans graag als vriend hebben. En ik heb je al eens uitgelegd dat we op dit forum met Islam bezig zijn.
Ik raad je dringend aan om te stoppen met deze onzin, want anders moet er een van jullie twee van dit forum verdwijnen, en als ik in mijn glaze bol kijk, dan zie ik niet de naam van Hans.
Vriendelijke groet.
Wordt ik nu ineens monddood gemaakt? Betekent dit dat hij van alles mag roepen zonder dat ik een weerwoord mag geven?
Als hij een topic opent met de titel JGs, shit of religion, dan moet ik maar lijdzaam toezien hoe hij zijn onzin mag verkondigen.
Durf jij nu nog te beweren dat je objectief bent?
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef: Wordt ik nu ineens monddood gemaakt? Betekent dit dat hij van alles mag roepen zonder dat ik een weerwoord mag geven?
Als hij een topic opent met de titel JGs, shit of religion, dan moet ik maar lijdzaam toezien hoe hij zijn onzin mag verkondigen.
Durf jij nu nog te beweren dat je objectief bent?
Als jij nu eens argumenten had, zouden wij met je willen praten.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
Waarom, om een leugen in stand te houden?

Je hebt hier niet met de islam te maken.

De oudste manuscripten gaan terug tot ver voor het vaticaan, dus wat viel er te vervalsen?
Er is geen enkel bewijs dat iemand van de apostelen direct aanwezig was bij Jezus. Twee daarvan zijn zelfs veel generaties later tewerk gegaan.

En er is geen bewijs dat er niet geknoeid is met hun teksten.
Jochie, zal ik je eens wat zeggen? Er is helemaal geen bewijs dat zij er niet bij waren.

Of wou je beweren dat al die volgelingen de marteldood zijn gestorven voor een leugen, terwijl zij wisten dat het een leugen was?
En hoeveel jaar nadat mohammed de koran verzon, werd de koran en de hadiths samengesteld?
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef: Wordt ik nu ineens monddood gemaakt? Betekent dit dat hij van alles mag roepen zonder dat ik een weerwoord mag geven?
Als hij een topic opent met de titel JGs, shit of religion, dan moet ik maar lijdzaam toezien hoe hij zijn onzin mag verkondigen.
Durf jij nu nog te beweren dat je objectief bent?
Als jij nu eens argumenten had, zouden wij met je willen praten.
Mijn argument zijn de topics die hij opent waarin hij om een reactie en aandacht smeekt, die hij van mij kan krijgen.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
Jochie, zal ik je eens wat zeggen? Er is helemaal geen bewijs dat zij er niet bij waren.

Of wou je beweren dat al die volgelingen de marteldood zijn gestorven voor een leugen, terwijl zij wisten dat het een leugen was?
en nadat hij de koran verzon, werd de koran en de hadiths samengesteld?
Kan jij mij bewijzen dat Jezus heeft bestaan? Geef een niet-Bijbelse bron.
(Ik kan dat, maar eens zien wat jij kan)

En kijk eens naar de opbouw van de evangelieen. En herlees je bronnen nog eens.

En dat kan mij niet schelen voor wat de apostelen stieven, en hoe zij stierven. Hun dood is geen bewijs, het is een reductio ad sentimentum, wat niet als bewijs kan dienen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
Mijn argument zijn de topics die hij opent waarin hij om een reactie en aandacht smeekt, die hij van mij kan krijgen.
Hij smeekt niet om aandacht, hij post dingen die hij (en anderen) waardig vindt om gepost te worden. Waaronder sommige dingen zeer leeswaard zijn.

Jij weet niet goed wat een argument is, vriend. Jij weet ook niet wat een bewijs is. Jij lult uit je nek.
Ik wil argumenten zien die de argumenten van Hans weerleggen. Liefst logisch consistent en goed onderbouwd. En zonder teveel uitroeptekens.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
Jochie, zal ik je eens wat zeggen? Er is helemaal geen bewijs dat zij er niet bij waren.

Of wou je beweren dat al die volgelingen de marteldood zijn gestorven voor een leugen, terwijl zij wisten dat het een leugen was?
en nadat hij de koran verzon, werd de koran en de hadiths samengesteld?
Kan jij mij bewijzen dat Jezus heeft bestaan? Geef een niet-Bijbelse bron.
(Ik kan dat, maar eens zien wat jij kan)

En kijk eens naar de opbouw van de evangelieen. En herlees je bronnen nog eens.

En dat kan mij niet schelen voor wat de apostelen stieven, en hoe zij stierven. Hun dood is geen bewijs, het is een reductio ad sentimentum, wat niet als bewijs kan dienen.
Wat probeer je hiermee te bereiken? Wees niet zo lui en ga zelf op onderzoek uit. Ik hoef helemaal niks te bewijzen.
Ik hoef alleen maar te bewijzen dat jouw profeet mohammed een valse profeet was en dat is helemaal niet zo moeilijk.

Over Jezus zijn er genoeg buitenbijbelse bronnen die bewijzen dat hij bestaan heeft. Dus waar hebben we het eigenlijk over.

En nu stel ik jou een vraag.

Kan jij iemand opnoemen in de hele wereldse geschiedenis die zijn leven heeft gegeven voor een leugen terwijl hij wist dat het een leugen was? Geef me er 1.
En kom niet met mohammed aanzetten. Mohammed werd vergiftigd door een jodin dus die vlieger gaat niet op. Die moest sterven vanwege een leugen waarvan hij wist dat het een leugen was.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
Mijn argument zijn de topics die hij opent waarin hij om een reactie en aandacht smeekt, die hij van mij kan krijgen.
Hij smeekt niet om aandacht, hij post dingen die hij (en anderen) waardig vindt om gepost te worden. Waaronder sommige dingen zeer leeswaard zijn.

Jij weet niet goed wat een argument is, vriend. Jij weet ook niet wat een bewijs is. Jij lult uit je nek.
Ik wil argumenten zien die de argumenten van Hans weerleggen. Liefst logisch consistent en goed onderbouwd. En zonder teveel uitroeptekens.
Gap jij weet helemaal niet wat een argument is. Mijn argumenten weerleggen al zijn argumenten en als jij wist wat een argument inhield had je dat onmiddelijk gezien.

Maar jij mag wel een voorbeeld geven van een logisch onderbouwde argument van morteltje. Ga je gang.

En waar gebruik ik uitroeptekens? Daarvoor moet je toch bij mortel zijn met zijn hahahahah.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
Wat probeer je hiermee te bereiken? Wees niet zo lui en ga zelf op onderzoek uit. Ik hoef helemaal niks te bewijzen.
Ik hoef alleen maar te bewijzen dat jouw profeet mohammed een valse profeet was en dat is helemaal niet zo moeilijk.

Over Jezus zijn er genoeg buitenbijbelse bronnen die bewijzen dat hij bestaan heeft. Dus waar hebben we het eigenlijk over.

En nu stel ik jou een vraag.

Kan jij iemand opnoemen in de hele wereldse geschiedenis die zijn leven heeft gegeven voor een leugen terwijl hij wist dat het een leugen was? Geef me er 1.
En kom niet met mohammed aanzetten. Mohammed werd vergiftigd door een jodin dus die vlieger gaat niet op. Die moest sterven vanwege een leugen waarvan hij wist dat het een leugen was.
Ik ben geen moslim. Dat was om je reactie te testen.

Ik kan je honderden voorbeelden geven van mensen die stierven voor leugens, niet wetend dat het leugens waren.

En nu is het aan mij. Nu moet jij bewijzen dat je El genaamd JHVH werkelijk is en almachtig is.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
TOPGOZERT
Berichten: 41
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 9:00 pm

Bericht door TOPGOZERT »

migrantenjong schreef:
TOPGOZERT schreef:
Wat probeer je hiermee te bereiken? Wees niet zo lui en ga zelf op onderzoek uit. Ik hoef helemaal niks te bewijzen.
Ik hoef alleen maar te bewijzen dat jouw profeet mohammed een valse profeet was en dat is helemaal niet zo moeilijk.

Over Jezus zijn er genoeg buitenbijbelse bronnen die bewijzen dat hij bestaan heeft. Dus waar hebben we het eigenlijk over.

En nu stel ik jou een vraag.

Kan jij iemand opnoemen in de hele wereldse geschiedenis die zijn leven heeft gegeven voor een leugen terwijl hij wist dat het een leugen was? Geef me er 1.
En kom niet met mohammed aanzetten. Mohammed werd vergiftigd door een jodin dus die vlieger gaat niet op. Die moest sterven vanwege een leugen waarvan hij wist dat het een leugen was.
Ik ben geen moslim. Dat was om je reactie te testen.

Ik kan je honderden voorbeelden geven van mensen die stierven voor leugens, niet wetend dat het leugens waren.

En nu is het aan mij. Nu moet jij bewijzen dat je El genaamd JHVH werkelijk is en almachtig is.
Gap, je moet lezen wat ik schrijf. Ik heb het over iemand die zijn leven gaf voor een leugen terwijl HIJ WIST dat het een leugen was.
Geef me er 1.

En wat is dat nou weer voor een domme vraag dat laatste?
Wat versta jij onder almachtig? Geef mij maar eerst een definitie van almachtig en dan praten we wel verder.

En kom niet met een steen aanzetten die God niet kan tillen en dat soort bla.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

TOPGOZERT schreef:
Gap, je moet lezen wat ik schrijf. Ik heb het over iemand die zijn leven gaf voor een leugen terwijl HIJ WIST dat het een leugen was.
Geef me er 1.

En wat is dat nou weer voor een domme vraag dat laatste?
Wat versta jij onder almachtig? Geef mij maar eerst een definitie van almachtig en dan praten we wel verder.

En kom niet met een steen aanzetten die God niet kan tillen en dat soort bla.
Wie zegt dat de apostelen wisten dat het een leugen was?

Oke, wij doen het zo.

-Is god liefdevol?

-Weet god alles?

-Is er een hemel en een hel?

-Heeft god de mens gemaakt?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

TOPGOZERT schreef:
hans van de mortel schreef:
TOPGOZERT schreef: Nu begrijp ik waar de schoen wringt. Jij werd gewoon niet voor vol aangezien en dat doet pijn.
Klopt! Dat is waarschijnlijk mijn redding geweest.
En dat heb je 12 jaar lang gepikt?
Beter laat dan nooit! Twaalf jaar lang had ik nergens problemen mee, ik kan tenslotte met iedereen opschieten, dus ook met een stelletje gekken waaronder ik zelf, tot ik begon te twijfelen. (Twijfelen betekent in de psychologie nadenken). Toen ontdekte ik dat in de eerste vijf boeken van de bijbel nergens het begrip satan voorkwam. Adam, Eva, Abraham, Mozes hadden nog nooit van satan gehoord. Dat is een verzinsel van latere jaren toen de joden uit ballingschap terugkwamen uit Babylonië. Bovendien begon die zelfbedachte god van de bijbel mij steeds meer te irriteren. In mijn ogen heeft hij er een ontzettende puinhoop van gemaakt door zijn eigen geboden met voeten te treden. Sorry, maar zo’n god komt er bij niet meer in. En het meest lachwekkende is wel de contradictie tussen Genesis 22:1 en Jacobus 1:13. De bijbel is best een interessant boek, maar we dienen god daarin te beschouwen als een afgod vol met fouten en tekortkomingen. Daarvan kan de mens leren. Dan is het goed!

Maar het allerergste was wel de Wachttoren zelf. Als er één club bestaat die zo tegen zichzelf heeft gelogen en zichzelf van alles heeft wijsgemaakt, zo’n gigantische berg met onzin heeft verteld, dan is het wel de Wachttorenleiding. Bovendien dragen zij bloedschuld op hun eigen mensen. Het is nog erger als bij de maffia - je eigen mensen dood laten bloeden, zoiets komt bij de maffia niet voor. Zoiets verzin je toch niet?

Over profetieën gesproken. Jehovah’s Getuigen zijn over de hele wereld beroemd vanwege hun voorspellingen aangaande armageddon. Interessant zult u zeggen. Wanneer komt die dan? Stel u gerust. De armageddon van de Wachttoren is er niet één, dat waren er velen. En niet één voorspelling is uitgekomen.:lol: Al vanaf het begin van de oprichting van de club in 1870 hield men zich intensief bezig met het voorspellen van het einde van de wereld.

Het wachten is nu op de allernieuwste armageddon van de Wachttoren die nog moet komen. Maar Fucmoh kan u ongetwijfeld uitleggen wat er allemaal is misgegaan met deze profetieën. Hij hoeft slechts na te praten wat de Wachttoren hierover heeft gezegd.

De Wachttoren noemt zich gods organisatie, geleid door de heilige geest van god!

Als u weleens een bezoek heeft gebracht aan een krankzinnigengesticht zult u ongetwijfeld wel meer van dit soort uitspraken hebben gehoord. Het verschil tussen de bewoners van het gekkenhuis en de Wachttoren is echter dat de ene groep nergens last van heeft en de andere groep juist wel - die zijn bevangen van de heilige geest van Jehovah, de zelfbedachte god van de Wachttoren.

Een troost, de Getuigen zijn onschadelijk. Dat kunnen we van de moslims niet zeggen. :cry:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Topgozert,
Stay on target: Islam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hans, ik begrijp jou zo goed.
Trouwens, de vergelijking getuigen van Jehovah en islam gaat perfect op volgens mij, beide religies baseren zich op een "letterlijk woord van god" uit lang vervlogen tijden, beiden neergepend in een "heilig" boek en zonder nadenken op te volgen.
Ik waardeer jouw bijdragen ten zeerste.
TG, waarom zo agressief doen ? Dat is toch nergens voor nodig ?
Plaats reactie