280308: DE NAFIT

eva surga

Berichtdoor eva surga » Za Mar 29, 2008 12:24 am

geautoriseerde reaktie van eva surga op de film 'fitna' van geert wilders.
overname en plaatsing met vermelding van bron toegestaan.
dit artikel verscheen op 28 maart 2008 in http://www.catsociety.nl.
oorspronkelijke link: http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=43

title > 280308: de nafit
released > march 28, 2008
author > eva surga

het was gisteren koopavond: donderdag 27 maart 2008. ik bevond me in de stad en liep in een drukke winkelstraat op weg naar een bekende mediazaak. het is namelijk mijn gewoonte om in ieder geval eens per week wat dvd'tjes te kopen. laatst had ik nog 'the sweetest thing' gekocht, een mooie 'chick flick' film met cameron diaz (codische duiding: kamer ont het glas. diaz: the ass, codisch voor: het glas, heel veel mensen weten dat niet eens). lopend langs een etalage met tv schermen erin zag ik iets in beeld wat op vergulde koranverzen leek, gevolgd door zwart scherm met de tekst dat 'dit het geluid was van een telefoonboek' dat verscheurd werd. van buiten kon ik geen geluid horen, dus nam ik het alleen tekstueel waar.

mijn eerste gedachte was: 'wat een leuk, verrassend reclamespotje,' met een verwijzing naar de berichten over de 'wildersfilm'. dit was omstreeks 20.45 uur. om 21.00 uur hoorde ik op het nieuws in die mediawinkel dat 'twee uur geleden' fitna online uitkwam (ik was sinds 13.00 niet thuis), en dat de uitbrengwebsite door hackersaanvallen weer eruit lag, of zoiets. mijn eerste gevoel was opwinding: dat was dus niet een reclamespotje, maar dat was een fragment van de wildersfilm zelf! hij is uit! dus toch geen 1 april grap!

ik ben technies zelf erg dom, en ik heb dus ook geen poging gedaan om fitna van levenslek te downloaden. in mijn mailbox kreeg ik hem van een fan in zijn geheel aangeboden als werkend link, en inmiddels heb ik van iemand een dvd-schijf gekregen met daarop dus die fitna.

ja, wat zal ik zeggen over de film? ik heb natuurlijk mijn mening daarover en men weet dat ik geert wilders steun en achter zijn standpunten sta. het probleem is alleen: hoe leg ik het uit? als grootmeester van een geheime orde en codelerares weet ik alles en ook hoe het allemaal in elkaar zit. en dat maakt het er dus juist niet makkelijker op om het allemaal uit te leggen, omdat het om ontbrekende informatie gaat. info die wij - de vijf wereldwijd machtige clubs - niet vrijgeven omdat dat 'niet goed ligt' bij de gewone mensen, 'slecht aankomt' bij domme mensen: dat is in het verleden altijd zo gebleken. en zo blijft die ontbrekende kennis verborgen. kennis die bijvoorbeeld uitlegt hoe je de info dat de proud feet moer shame mad een nein jarige valrouw genaamd ahijsjas naar een meer sok om brengt om haard te countmaagdenk moet duiden. want het is codische info! en het klopt ook nog! en alleen codesprekers en kennisbezitters en mystici weten hoe het allemaal precies zit. en de gewone mensen maar denken dat geert wilders knettergek is, en moslims in ik sla mijn bald, pak is staan, gaan dan uit gebrek aan betere uitingen van geldingsdrang en genoegdoening dan maar weer nederlandse vlaggen verbranden... ja, wat moet je anders als je zelf stom bent?

laat ik daarom maar wat maatschappelijke beschrijvingen maken, binnen de ruimte die de ror mij geeft. de reden dat ik achter de gedachtenredenering van geert wilders sta is omdat ik vind dat geert wilders gelijk heeft. maar om in te zien dat hij gelijk heeft, moet je eerst weten hoe dingen in elkaar zitten. en dat is nou juist net die info die in de maatschappelijke waarneming van onze samenleving niet bekend is. omdat die info bij de gewone mensen eerder weerstand dan begrip opwekt. het is triest, maar het is nu eenmaal zo. en daarom is er nu zoveel ellende op de wereld: joden en moslims zullen elkaar nog altijd wel de kop inslaan en mekaar haten - ze weten niet beter... dat staat nu eenmaal zo in de rolverdeling van het grote toneelstuk waarin ze leven.

je zou eigenlijk de studie most moeten doen om dit alles te snappen.

de film fitna heeft een maatschappelijke strekking, gebaseerd op een codische duiding. in zijn maatschappelijke strekking ben ik het geheel met geert eens: de islam is een totalitaire ideologie die zich absoluut en dominant opstelt en daarom een bedreiging is voor de westerse wereld en haar verworven waarden. dit is zondermeer waar. alleen gewone, middelmatige mensen kunnen dit niet inzien. dit houdt in dat de meesten die zich in het openbare debat mengen - zoals arie slob, doekle terpstra, tofik dibi, jan peter balkenende - allemaal dom en debiel zijn, omdat hen de info die de inzicht kompleet maakt ontbreekt. ik geniet van de arabist hans jansen. hij heeft de inzicht en is knap. maar zijn blikveld beperkt zich helaas ook tot het maatschappelijke.

wie mystiek studeert bij de elite van één der vijf - en dan bedoel ik niet de info die te vinden is op een paranormale beurs, bij een jomanda lezing of in een new age winkel - krijgt een duidelijk beeld van de dingen die kunnen uitleggen waardoor de oorzaken ontstaan, en waarom er een onoverbrugbare kloof zit tussen de redenering van geert wilders enerzijds, en die van types als doekle terpstra anderzijds - hoe goedgemeend zij het ook willen bedoelen. de beelden uit de fitna film zijn immers feiten uit journaals en tv-verslagen. het zijn nieuwsbeelden die echt gebeurd zijn: bloed, onthoofdingen, geweld, terreur, aanslagen, doodmaken, kapotschieten: allemaal maatschappelijk echt gebeurd. waardoor kon dit gebeuren?

nu komt het grote antwoord: het antwoord waar mohammed b, salah edin (codische duiding: eten op de verkeerde manier), balkenende en ahmed aboutaleb (ook al is deze laatstgenoemde op zich oprecht en integer) en zelfs arabisten geen weet van hebben:

alles in de maatschappij is een uitbeelding uit het codische, in dienst van dat ene.

wat is de mens? wat, wie is de mens werkelijk? wat heeft hem gemaakt? god? wie, wat, hoe is god? duivel? wie is dat? alleen in de mystiek vind je hier het antwoord op. dit antwoord verzwijgen wij, omdat de gewone mensen zoals gezegd gewoon te dom zijn om dit te snappen. anders gezegd: ze kunnen niet goed met de info omgaan, reageren er slecht op. dus hebben we voor hen verhaaltjes, sprookjes, fabeltjes, legenden en nog vele andere parkeerdecors verzonnen waar ze ook nog es intrappen. zo laten wij hen in telepathie, lichaamsuittreding en buitenaardse ontvoeringen geloven die op zich eigenlijk niet kunnen. met als finale: het kindje jezus dat geboren werd in een dierenstal, op een bedje van wat stro. later kon de volwassen jezus over water lopen, en in het islamitische hiernamaals staan 70 maagden klaar om de moslim die de martelaarsdood ondergaat hartelijk te ontvangen en bijgevolg te gerieven. dit alles is natuurlijk onzin. ofwel: het is geen onzin, maar een uitbeelding, beschrijving van iets heel anders: het zit heel, heel anders in elkaar.

dan komt vraag twee: wat doe je ermee? met wat wij werkelijk zijn - wat kun je daarmee? anders gezegd: waarvoor is de mens gemaakt? wat kan hij? politieagent worden, verpleegster spelen - dat alles is immers decoy daarna. maar de vraag is: wat kun je ermee met jezelf? jij als mens? wat heb je zelf aan jezelf? waar ben je voor gemaakt? waar is je lichaam voor gemaakt? ja, god dienen, maar hoe, wat? hoe duid, hoe interpreteer je dat? kortom: waar leef je voor? to know one day what you were built for...

bij een apple mac G5 kun je ook deze vraag stellen: wat kun je ermee? antwoord: grafische applicaties maken. zo is er ook zo'n antwoord op de vraag: wat kun je doen met de mens? wat kun je ervan maken van jezelf? met dat lichaam die jij als omhulsel hebt? wat kun je - codisch - worden?

in de strips van de familie doorzon heet de firma 'bierecock' en ze doen in 'verherbouwingen'. in de nazi ideologie gaat het om 'de nieuwe mens' in het 'drieduizendjarige' arische rijk. in de beeldverhalencultuur van strips en films heet het: 'mutanten', 'cat people', 'transformers' en 'shapeshifters'...

welnu, al deze kennis ligt in parkeerdecors overal om ons heen opgeslagen. en zoals er ruwweg - accenten niet meegerekend - vijf verschillende wegen zijn om dat te verwezenlijken, zo is er ooit heel lang geleden door knappe kb'ers het idee, het concept verzonnen om die codische info te parkeren in zogenaamde wereldgodsdiensten. ze zijn dus in feite - maar dat kun je alleen zien en begrijpen als je code hebt gestudeerd en ingewijd bent in de hoogste graden bij één der vijf wereldwijde clubs - uitlegverhalen, 'gebruiksaanwijzingen' zo je wilt van en over 'dat ene', en wel van die vijf totaal van elkaar verschillende wijzen, modi, manieren, wegen 'om er te komen' - om 'dat andere te worden wat in je zit' als mens: de ultieme bestemming van de mens.

de islam die de fitna filmbeelden tonen is een maatschappelijke uitbeelding van in feite codische procedures die niets anders zijn dan de gebruiksaanwijzingen van de codische konglomeraat genaamd 'islam' (C2: het borgmoer eiland) inzake het bereiken van 'wat de mens kan worden'. in die specifieke gebruikershandleiding wordt dat bereikt met oorlog, bloed, geweld en nog es veel meer bloed eruit en geweldpleging. dan pas, en niet eerder, is er helemaal aan het eind van de rit - als alle niet-islamieten en dus ongelovigen over de hele wereld vermoord zijn en echt geen enkele meer van over is - dan pas is er eindelijk de wereldvrede. na de dood is er leven: de after death experience. geparkeerd in het decoy van de ADE - de amsterdam dance event.

de islam wereldgedachte is die van een 'warrior society'. arabieren zijn zeer emotionele klingons: 'ik sla jou de kop in als je me kwaad maakt' - 'elke keer als ik je dood, voel ik me sterker'.

een andere gebruikershandleiding, eveneens bedoeld om tot 'datgene te geraken wat in de mens aan potentieel zit, aan kracht', is het boeddhisme: 'sla mij maar de kop in, ik pik het wel' - 'want elke keer dat je me doodt, word ik sterker'.

en zo zijn de andere drie wereldgodsdiensten niets anders dan handleidingen. kijk maar: je kunt een auto kopen, stelen, ervoor sparen, leasen, van de zaak krijgen: 5 totaal verschillende manieren. eindresultaat: je rijdt auto!

stel nu dat we in een samenleving leven waar toevallig autorijden niet echt gewaardeerd wordt omdat milieuzorgen de overhand hebben (overigens: global warming - de omlaag/omhoog procedure - versus climate change - de omhoog/omlaag procedure - zijn codische duidingen van codische projecten! je wordt dus eigenlijk genept!), en je hebt ontdekt - iedere autorijder ontdekt het, weet het, ervaart het - dat autorijden fijner, leuker, geriefelijker is dan lopen, sneller gaat, etc. - maar iedereen vindt (althans de nette, politiek correcte, algemeen gangbare opinie) auto's ontzettend slecht voor het milieu en uitlaatgassen hartstikke vies! ja, wat doe je dan? dan hou je dat voor jezelf. je verzwijgt dan voor anderen en de openbaarheid dat je wel van autorijden houdt, dat je zielsveel van auto's houdt, inclusief al hun vervuilende, vieze uitlaatgassen.

dan verstop je de info over hoe je voor jezelf een auto kan bouwen in bijvoorbeeld de soera's (codisch: het achtervolgen van het wiel) en de aya's (codisch: de optrekkende ogen) van een gek raar boek: de koran. der is trouwens ook nog zo'n ander gek boek: de magicalbum. daar heten de soera's opeens 'Werken'. en de 40 'Werken' van 'The Magicalbum' (THE MA) zijn weer terug te vinden in de 66 'broeken' van de 'bijbel' (de bijl beeld). maar het is allemaal hetzelfde. het gaat allemaal over de zeem. en het vervelende is: het is alleen te zien, te begrijpen voor mensen die daar 'er van zijn'. omdat je er 'affiniteit' mee moet hebben... deze mensen zijn nu de 'behalters' van de KvZ - de 'kennis van zaken'. deze hele wereld is van hun. zij zijn de bespelers van 'de gewone mensen', die slechts figuranten zijn in een groot alomvattend toneelstuk. verzonnen door ons kb'ers - kennisbezitters, alisbezitters. de wereld die in feite de uitbeelding is van de GD - 'the grand design' - is ons eigendom. altijd al geweest. daarvoor was er niets. wij hebben het vormgegeven, naar het beeld van god - de GD.

informatie over de bouw van een tijdmachine, over de transformatie van een fiets tot een auto, van auto naar vliegtuig, ruimteschip, ruimtestation is te vinden in de bijbel, koran, torah, kabbala, i ching, bhagavad gita, fama fraternitatis, secret doctrine, dei gloria intacta, principia discordia, magicalbum, etc. etc. - voor wie daar intelligent genoeg is om dat te doorgronden.

en voor de overige dommen: zij komen in het leven niet verder. denken dat geert wilders zelf een mafkees is, menen dat een andersgelovige in elkaar geslagen moet worden, en geloven dat boven groningen een ufo hangt (als ie niet onder de grond in rosezwell ligt)...

het zij zo. want de inzicht moet bij de receptor zelf ontstaan. wij kunnen daar verder niets aan doen.

de arabist hans jansen is knapper dan de debiel tofik dibi. doekle terpstra en harry de winter zijn - sorry harry - dommer dan hans jansen.

tofik dibi, mohammed b., samir a., murat d. - dat zijn allemaal stomme jongeren. ze weten immers niet wie god nou eigenlijk werkelijk echt is! zij kennen geen taalbegrip, hebben geen besef van wordduikding. want daar gaat het om: hoe duid je een woord? waarop is het gebaseerd? hoe, waarmee toets je of je interpretatie ervan klopt, strookt, korreleert met hetgeen de oorspronkelijke bedenker, constructor van dat woord ermee bedoelde?

geert wilders heeft gelijk: de islam ideologie is een maatschappelijke bedreiging voor de verworvenheden van de westerse vrijheden.

neem nu de zwemboerka: is het nu echt zo leuk om in plakkerige, kletsnatte kleding te zwemmen en rond het zwembad zo er bij te lopen? daar heb je als jonge vrouw in de bloei van je leven toch niks aan? kun je je daarin als vrouw je begerenswaardig voelen? of willen debiele moslimvrouwen zich niet begeerlijk voelen? hoe staat het met hun vrouwelijke gevoelens? hebben ze wel een ontwikkelde seksualiteit? is het je lekker in je lichaam voelen zitten soms niet belangrijker dan 'moslima zitten wezen'? das toch nep? je houdt dan toch jezelf voor de gek? en: bestaat er innoverende, creatief gedurfde islamitische mode? zijn cg, ms dos, os en mac besturingssystemen ontwikkeld door islamitische landen? vreemd, dat de hele ict kennis vanuit de westerse wereld komt. besef toch: de islamitische wereld staat stil! het is frozen, retardisch en vooral belachelijk obsoleet! alles in hun maatschappij draait om de here god. er is geen ruimte voor overige ontwikkeling.

waarom gaat een hbo studente in bijvoorbeeld rotterdam in nikaab gekleed naar de colleges? wat is het nut daarvan? wat heb je als persoon zelf eraan? je onderscheiden? je identiteit, je waardigheid, je respect ontlenen aan het dragen van die nikaab? en kennen ze wel de codische duiding daarvan? knee cape? kniekap? knik? nik nak - knie kaapt het kind - als versieve conti van ban de ben? weet die studente - notabene hbo niveau! - wel wat tai chi werkelijk betekent?

nee.

het is de domheid. het ontbreken van kennis. het niet weten waar het allemaal vandaan komt. het niet beseffen hoe het allemaal werkelijk in elkaar zit! en vooral: het niet weten wie, wat de mens werkelijk is. wie we zijn, wat wij zijn, wat we kunnen worden, welke potentiele krachten in ons zit: dat begrijp je alleen als je mystiek studeert!

god heeft bounce geschapen. ja, maar hoe lees je het? wat staat er werkelijk? wat bedoelde de constructor van deze zin ermee? wat wil het zeggen? waartoe dient het? wat kun je ermee? wat heb je er zelf aan?

zolang dat besef ontbreekt zullen debielen mekaar in mekaar slaan. zullen mensen hun identiteit niet in zichzelf zoeken, vinden, herkennen, beseffen, maar het aan externe en overige omgevingsfactoren ontlenen: 'mijn vader was jood, dus ik ben ook jood'. en: 'de arabier is onze vijand, zeker weten!'. zie palestijnen en joden. zie hutu's en tutu's. zie salahfieten en soennieten en sjie'ieten... domme mensen. ze weten niet dat een vijand een vrije hand is! das leuk hoor, als je je handen vrij hebt.

in nederland wordt er helaas geen discussie gevoerd of dat nou niet gek staat, zo'n nikaab. er is geen discussie over of dat nou niet stom is, dat achterlijke slachtfeest, die stomme hoofddoek, dat stenigen van die overspelige zus, die belachelijke bloedwraak. het geloof op zich wordt niet aangepakt. men staat niet bij stil, beseft niet dat het geloven op zich al fout is, ouderwets is en voor de vele problemen zorgt. balkenende en de debiele limburger met de sexy zware stem - onze minister van buitenlandse zaken maxime verhagen - zijn zelf dom. geloven in de here god, zijn zelf 'christen'. daar zit de fout. er wordt voorbij gegaan aan de vraag of dat nou niet raar is: geloven in de here god. een joodse, mohammedaanse, katholieke god die helemaal niet bestaat - want immers een metafoor betreffende mystieke zaken die over iets heel anders gaan! we gaan het - helaas - normaal vinden. uit angst voor een confrontatie met een 'warrior society' van boze, kwade arabieren pikken 'redelijke' nederlanders die debiele islamitische waarden dan maar...

geert heeft in het midden-oosten gewoond. ik kom uit indonesië. dan pas weet je hoe stom, achterlijk en gevaarlijk de islam is. je moet daarvoor eerst in een islam-land gewoond hebben, anders besef je dat niet.

de islam is vrijheidsbeperkend. in islamitische landen heb je bijvoorbeeld helemaal geen vrijheid van meningsuiting. persoonlijke waarden, eigen ontplooiing, seksuele bevrijding, geestelijke ontwikkeling - dat alles wordt gecensureerd, ontmoedigd, onderdrukt, tegengehouden. er is alleen ruimte voor allah. de here god allah is daar alles. zo erg is het. dommer, preutser, debieler kan het niet. in zulke landen is er voor zelfbewuste individuen geen enkele ruimte om zich persoonlijk te ontplooien. scp's website http://www.magicsessions.nl is in die landen ontoegankelijk gemaakt, dan wel verketterd. in plaats dat de nederlandse overheid stelling neemt tegenover zo'n totalitair land zoals het islamitische iran, probeert zij uit alle macht iran 'niet kwaad te maken'.

hier in nederland hebben weldenkende burgers het rooms-katholicisme en het christendom al 'overwonnen': zo'n ex-kardinaal simonis waagt het niet meer in zijn hoofd om te denken dat hij de baas is. maar een imam, die denkt nog wel dat zijn god en het godsgezag dat daarbij hoort, dat dat nog wel de werkelijk geldende autoriteit is. belachelijk gewoon!

debiele imams beseffen dus niet eens dat de here god - hun 'lage hal' allah - niet bestaat! ja, het bestaat wel - ik heb ook een 'lage hal'. jennifer low pass en cameron the ass hebben ook een 'lage hal' - niks fijners dan een 'lage hal' - maar dat is codisch! trek dat nou niet door naar het maatschappelijke!

inplaats te zeggen: "ik geef geert wilders een week, dan is hij al vermoord", zoals in een krant een slotervaart debieljongere zei, moeten ze dit eens zeer goed beseffen:

allah = lage hal

profeet = proud feet

mohammed = moer shame mad

het is jammer dat de nederlandse overheid - ingegeven door economische belangen en typische schijterigheid - de confrontatie niet durft aan te gaan met het - maatschappelijk achterlijke want obsolete - decor van de islam.

balkenende is een laf joch. hij is ronduit ongeschikt om een land te leiden dat de eerste taal - de werkelijke wereldtaal - in zich draagt. deze debiel woont in capelle aan den ijssel. pas als je zelf uit een islamitische land komt - zoals ik - besef je hoe achterlijk, schadelijk, gevaarlijk die islam ideologie is. zo is de 'pancasila' die inhoudt dat alle geloven gelijk gerespecteerd moeten worden, in indonesië geheel verdwenen. het land is niet onpartijdig seculier - het land is islamitisch! zo moeten bijvoorbeeld niet-islamitische indonesische burgers zich een islamitisch klinkende achternaam aanmeten, wil je qua aanzien niet gediscrimineerd worden in het openbare leven. nogmaals, de islam-godsdienst en daarmee islam-overheid (er is geen scheiding van kerk en staatsdenken!) is totalitair. het stelt zich absoluut en dwingend op aan haar burgers. en die pikken het, omdat ze te stom zijn om door te hebben hoe stom ze als moslim zelf zijn! in indonesië kun je absoluut niet vrijuit spreken als zelfbewuste individu. de islamitische mores onderdrukt volledig het vrije denken.

de islamitische samenleving staat stil. kent, wilt geen progressie. men blijft dom.

mark rutte zegt dat wilders niet met oplossingen komt. das niet waar. geert geeft de oplossing al aan in fitna: moslims, keer je af van de islam, verscheur de koran. neem volledig afstand van je stomme godsdienst! hou op met dat islamgedoe! zie in hoe stom je zelf als islamiet zit te doen! heb door hoe achterlijk je zelf als moslim bent!

als mysticus en allesweter wil ik daarbij toevoegen: christenen, joden en moslims, hou op met te geloven in iets wat er niet is! de here god bestaat niet! het is verzonnen, een metafoor, duiding, uitbeelding voor wat anders! het is zot dat je je jood, christen of moslim noemt! dat bestaat niet! je bent mens! je bent toch geen tukker, limburger of brabander? waarom noem je je dan moslim, wahabi, koerd? das toch onzin? dan nep je toch jezelf?

de eerste voorwaarde om jezelf van alle maatschappelijke onzin en achterlijke beperkingen te ontdoen, te bevrijden, is:

1. hou op met dat here god gedoe. die is er niet!

2. zie in dat je mens bent! je bent geen jood, moslim, of christen. dat is allemaal verzonnen, achteraf decoy. je bent mens! er bestaan geen christenen, joden, moslims - er zijn alleen mensen.

en zelfs dat bestaat niet. het IATC is daar duidelijk in:

MENS

C1 van MENDS

"de mens neigt zich te hechten aan zijn medemens (vandaar huwelijk), de mens neigt tot binding."

de oplossing? aan die 1,3 miljard moslims zou ik willen zeggen: stop met jezelf te neppen in iets wat er niet is! hou op met te geloven in de here god allah. zie in dat je zelf achterlijk, debiel en stom bent. ga op most kursus!

moslim man, heb dit door:

moslim - muzelman - mosselman - muscle mand

FREE WILL IS A MUSCLE - IT MUST BE EXERSIZED!

waarom niet de - maatschappelijke - islam afschaffen? het is immers toch volledig obsoleet in deze tijd? islam, jodendom, christendom - das toch allemaal onzin?

geert wilders heeft gelijk. het is schandelijk dat de nederlandse overheid hem niet steunt. waarom kunnen we niet naar een wereld toe, waarin men ophoudt met dat gedoe van here god geloven? het is er immers niet! het is verzonnen! waarom hebben debiele gelovigen dat toch niet door? kijk naar de kunstenaarswereld: daar zijn we al veel verder qua persoonlijke ontwikkeling en individuele ontplooiing.

er is een heel andere wereld waar je de ultieme grenzen van jezelf, je geest, je lichaam kunt verkennen, waar je beseft wie, wat je bent, waar je je volledig bewust bent van hoe alles in mekaar zit. waar vrijheid van geest, van lichaam, van denken, van ontwikkeling centraal staan - waarom willen jullie dat dan niet verkennen, debiele moslims? waarom lukt het jullie toch maar niet om die stomme moskee de rug toe te keren? jullie dictatoriale islamitische overheden af te wijzen? gewoon, afstand nemen van je eigen stomme godsdienst? de meeste christenen hebben zichzelf al bevrijd: hebben al ingezien dat de here god niet bestaat, dat het een metafoor is voor wat anders. het levensdoel is iets heel anders dan de hele dag bidden tot een god die niet bestaat...

de meeste christenen zijn al uit de kerken. wanneer keren moslims hun moskeeën de rug toe? weten jullie dan niet dat 'moskee' een uitbeelding is van een sok die om is? vragen jullie je niet af waarom veel persoonlijk knappe, zelfbewuste, seksueel ontwikkelde mensen jullie maar stom, debiel, ouderwets en achterlijk vinden? dat moet toch ergens vandaan komen? onderzoek eens of jullie niet zelf fout zitten. misschien hebben de kunstzinnige, zinnelijke, intelligente, creatieve mensen die niet gelovig zijn wel gelijk?

voor wie mij niet snapt: lees eerst al mijn teksten, artikelen, posts die op het internet staan. en aan de lafbek balkenende heb ik de boodschap: bekommer je om iemand die zich om de waarden bekommert waar jij zelf de verworvenheden van geniet en er zelf baat bij hebt! waarom achterlijke debielen verdedigen die bij het vrijdeeggekbeeld gehurkt en gebukt elkaar de kont tonen - en dat niet eens beseffen, niet eens door hebben? dat zijn dan toch stomme mensen? moslims die met waarden leven die nu volledig obsoleet zijn? het gaat om parkeerdecors! en de islam-parkeerdecor is nodig aan vervanging toe. daar gaat het om. en dat snappen die stomme moslims niet!

onze westerse waarden, onze vooruitgang, verworvenheden en vrijheden worden bedreigd door die obsolete, achterlijke islam-waarden. in plaats hiertegen stelling te nemen, geven we de islam alle ruimte. inplaats hen te laten integreren in onze samenleving, passen wij onze westerse samenleving aan hun vrijheidsbeperkende wensen!

iran vraagt dat de europese unie het mogelijk moet maken dat zulke films als theo van goghs 'submission' (theo was lid van onze orde) en geert wilders' 'fitna' niet meer gemaakt moeten mogen kunnen worden. en om debiele, boze islamieten niet kwaad te maken zullen slappelingen binnen de westerse wereld daar wel wat voor voelen. maar waar is het geluid die iran ondubbelzinnig oproept op te houden met islamitisch te zitten zijn? die hun confronteert, duidelijk maakt, aantoont dat hun staatsgodsdienst zelf debiel, retardisch en obsoleet is?

hafid bouazza is er klaar mee. maar waar zijn verder de moslims die inzien hoe stom en onzinnig obsoleet hun islamitische leer is? wanneer keren zij de islam de rug toe? wanneer nemen zij - zoals geert wilders vraagt - nadrukkelijk afstand van de islam?

het zal nog vele honderden jaren duren, voordat wij kb'ers de KvZ aan eenieder openlijk kunnen openbaren. het zal nog vele duizenden jaren duren, voordat eenieder zo vertrouwd is met de GD, dat men voortdurend één is met de werkelijke god die in ons allen aanwezig is - hem toelaat ons te transformeren tot de nieuwe mens. de ultieme bestemming van de mens, via god. want 'god heeft ons geschapen' - maar je moet weten hoe je dit leest!

eva, fat in maag.

Afbeelding

amsterdam, 28 maart 2008.

eva surga (1978, indonesia) is grandmaster in the order of the society of the cat people founded 886 cs. she lectures most (mysticism, occultism, spirituality, technology) in amsterdam, netherlands. this article was originally published in catsociety.nl. (C) 2008 eva surga.

B-Bladluis schreef:Hi Eva,

voor MIJ, een WakkerBewuste Psychonaut en autonoom, autodidakt misdiekus is dit betoog
getuigend van realiteitszin en deswege hartverwarmend. DANK.

Deze reaktie, omdat blijkt, dat je naast je etymologies/associatief kunstzinnige brouwsels
ook in staat blijkt om in klare taal VERLICHTE beelden tot uitdrukking te krijgen.

james schreef:dag lieve mensen.

''hoewel het oog van de Tornado niet bestaat,zijn aanwezigheid laat zich zien door verwoesting.''

in reverse.

take time.

eva surga schreef:dank voor de reakties, kennisbezitters.

u takelt tijd, jas mes?

eva.

james schreef:uhuh,met een hand.L ieder kwart.

groet.

mes jas

bramsan schreef:heej standvastige onvermoeibare lettergoochelaar Eva

tuurlijk ben ik het met veel gedragsnormen van de Islam niet eens, maar dat geld eigenlijk voor de meeste religies... (met uitzondering van het Taoisme/boedhisme)

Dat de islam nu steeds zo negatief in de media wordt belicht heeft veel meer te maken met wat de elite wil bereiken: een vijand creeeren en haat te kweken, omzo conflicten uit te lokken en onder de bevolking angst en verdeeldheid te scheppen... en onder het mom van de (geschapen) terroristische dreiging privebeperkende maatregelen te kunnen uitvoeren waar het volk stilletjes mee instemt...

dat snap je toch wel? power of nightmares...

Wist je dat Wilders (iig in het verleden) behoorlijke banden met (zionistisch) Israel heeft?
zet je dat dan niet te denken??

eva surga schreef:als je mijn artikel hierboven goed gelezen hebt, dan zie je dat ik geen partij kies voor het zionisme of boeddhisme of christendom of wat dan ook. in die opzichten staat geert inderdaad achter de judeo-christo, en daarin ben ik het dus niet met hem eens. in mijn tekst staat ook dat joden en christenen debiel zijn. ze geloven allemaal immers in iets wat er niet is! waarom niet gewoon zeggen: 'wij zijn allemaal mensen'?

de oplossing is heel simpel: ophouden met dat here god gedoe en het antwoord in jezelf zoeken. daar, in je vrije hand, vind je alice.

mijn leven, in mijn hand.

eva, er al.

ouwerocker schreef:@eva surga, da's een hele mondvol.

Blij dat jij in ieder geval het licht hebt gezien en overal kennis van draagt.

Ben ik ff blij dat ik een mens ben, die is staat is zijn meningen bij te stellen op basis van ervaringen of onderbouwde stellingen van derden.
Noemt men ook wel : De ontdekkingstocht van het Leven...
Laat mij maar lekker dom zijn, dan houd ik tenminste nog wat verrassingen over voor later.

kassander schreef:@Rudolf. Over die evenwichtige verdeling van de gasten bij "Rondom Tien" waarop je hoopte. Illusie, denk ik. In elk geval waren twee gasten duidelijk geestelijk uit evenwicht: een Marokkaanse (zonder hoofddoek) en een Surinaamse (mét). Constante, schreeuwende woede. De stoom kwam uit hun oren! Zij hadden helemaal niks te maken met wat er in die film van Wilders te zien was,bleven ze eindeloos herhalen en daar kregen ze ook gelegenheid voor van Ome Cees Grimbergen. Het was weer moslimtherapie. Toch is dat op zich al weer iets verder dan we een paar jaar geleden waren. Door onder andere Fitna en de sinds ongeveer twee jaar aanzwellende openbare kritiek - de paardedeken van onderdrukking van onwelgevallige meningen wordt langzaam weggetrokken - zijn sommige moslims nu zover dat ze althans de feiten niet meer ontkennen. Dat hoefde ook niet, want ze werden nooit genoemd, vanwege de paardedeken. Wat je nu bij sommige moslims ziet (een beetje ook bij die Tofik Dibi tegenover Hans Jansen bij NOVA) is een begin van bewustzijn dat de islam niet deugt. Ze hebben nu nog de illusie dat er een "goede islam" mogelijk is en dat zij die vertegenwoordigen. Door werkelijk kennis te nemen van 1400 reëel bestaan hebbende islam, kan dat langzaam veranderen in de erkenning waartoe Hafid Bouazza kwam: gooi weg die mythische en wrede vodden van de profeet en kijk nóóit meer om. Het zijn trouwens niet alleen de moslims die moeite hebben met de erkenning van de feiten. Uit uitlatingen van Cees Grimbergen tijdens zo’n uitzending kan je merken dat ook hij vasthoudt aan het idee dat een paar “liberale” moslims, plus het bestaan van een groot contingent onverschillige moslims, het gevaar bezweert van een wereldwijde, 1400 jaar oude, totalitaire ideologie waarin de extremisten de beste, nee, de enig geldige papieren hebben. Gewoon omdat het Mohammedanisme zich definieert als het onveranderlijk woord van Allah. En dat woord – in koran, hadith en sharia – roept op tot agressie, moord, onderdrukking, racisme, wereldoverheersing en misleiding van de ongelovigen. Als er geklaagd wordt dat Wilders geen ruimte geeft aan “liberale moslims” dan is dat niet omdat Wilders die niet geeft. De leer zelf sluit gematigdheid uit. Wie zegt een gematigde moslim te zijn, kent zijn eigen geloof niet. Dat zien de fundamentalisten heel goed. Nog maar eens Bernard Lewis: “Er zijn gematigde moslims, maar de islam is niet gematigd.” En misschien had Lewis de consequentie moeten trekken uit wat hij zelf zegt: als dat waar is, dan zijn gematigde moslims geen moslims. Afvalligen zijn dat. Ja, daarin hebben de Salafisten en Takfiristen gelijk.

@Wellebeeke. Goed idee, zo’n Nederlandse “Fox”. En die naam “Dexter”, tegelijk Latijn voor “rechts” en dus het tegenovergestelde van Latijn voor “links”, namelijk “sinister”, is een vondst. “Dexter, de omroep van niet-krankzinnnig links”. Doen we!

eva surga schreef:beste kassander,

dexter voor rechts en sinister voor links in het laatstein is slechts de maatschappelijke decoy. de codische duidingen zijn: wie steeds rechts omhoog pleegt veroorzaakt de x ster (xs zijn rechtse bovenletters). wie linksaf steeds omlaag maakt stopt de sin, de as in, het zout in het zuid in de ster: sinister - de stuur die hier ligt, eye guess. dit is de spaanse scan can tube procedure (go - groei - zijn linkse benedenletters).

eva, kopi luwak.

talithakumi schreef:@eva:

geweldige nafit analyse eva!

ik ben zelf tegen alle geloven ter wereld. de mens leeft in de hermetische beeldspraak met alle gevolgen van dien.
dit kan men alleen bestrijden met beeldspraak, totdat de mens zelf dit terzijde legt en zelf alles uitzoekt.

islam blijft een geweldadig geloof, ik kon majoor boshard niet betrappen op fatwa's en bomgordels.

humor:

Afbeelding

"ik zie ik zie wat jij niet ziet"

talithakumi

eva surga schreef:beste talithakumi,

dank voor je reaktie. inderdaad bestrijd je een idee met een ander idee, zoals grootmeester wallace destijds stelde in bend hoer.

trouwens, wat je ziet is ook grappig: twee kindschilden als resultaat! je foto toont - indien op vrijdag genomen - het vrijdeeggekbeeld.

eva, hijs gril friday.

Corben schreef:Bedankt voor deze tekst, ik ben naast de inhoud ervan ook aangenaam verrast dat het nu eens een vlot leesbaar geheel is. groet

freddie-v-iersel schreef:Als eerste, kom van je denkbeeldige troon waar je jezelf kennis toedicht.
Als voor jou niets buiten de basisvorm mens bestaat waarom het verheffen van je eigen persoontje.
Laat ik niet vervallen in het taalgebruik dat je over anderen werpt maar je er gewoon op wijzen dat niets van wat je beweert een logisch fundament kent.
{Logica: juiste opeenvolging van oorzaak, gevolg en veband, een emperische basis is de primaire basis.} Alleen waar tijd en massa zonder enig clausaal verband uit elkaar vallen is geen logica.

De bewering dat alle geloofsvormen/God niet bestaan kent als oorzaak dat jij niet overtuigt bent van deze vormen maar dat heeft niet tot gevolg dat jouw overtuiging waarheid is. Het verband kun je niet hard maken omdat je emperisch niets kunt onderbouwen.
Hetzelfde geld voor de overtuiging van je eigen wijsheid, en zeker voor de bewering dat dit onmogelijk kan worden uitgelegt omdat de grenzen van de groep "waar je beweert onderdeel van tezijn" van mening is dat de eigen kennis anderen in domheid dompelt.

Ik heb vol verbazing gelezen wat je schrijft, afschuw uit ik over datgene wat je doet lijden, vol gif laat.
Het enige wat we van je kunnen leren en van dat wat je aanhangt en bevestigt is hoe we moeten leren te haten.

eva surga schreef:beste freddie van iersel,

ik kan mij goed verplaatsen in jouw kritiek. laat ik dit zeggen:

indien jij zou weten (anders reageerde je niet zo) datgene wat maakt dat ik zo denk zoals je in mijn betoog hebt kunnen lezen, dan zou je het ook zo kunnen zien zoals ik - en vele andere kb'ers met mij, maar die het niet uitspreken, niet openbaren - en niet die kritiek hebben op mij die je nu op mijn betoog hebt.

het lastige is, dat - kennelijk - jou die info onthouden wordt, jou niet bekend is.

word vrijmetselaar, theosoof, rosenkruizer of kunstenaar, heb alles door, en je zult dan wellicht mijn betoog kunnen begrijpen.

twee tips:

haat betekent: de hoed. het heeft dus niets met hatelijkheid in zijn maatschappelijke duiding te maken. veel mensen droegen vroeger een hoed. hoge pieten dragen nu nog meestal ook een hoed.

lees onder aan mijn betoog de reaktie van talithakumi. zeer, zeer verhelderend (voor wie het kan zien).

dus: haal die ontbrekende info bij één der vijf, en ook jij zult dan begrijpen waarom 'de islam' obsoleet is: een parkeerdecor dat niet meer in deze tijd past.

waarom volg je geen kennismakingskursus most (mysticism, occultism, spirituality, technology). deze is in één week te doen. er is ook de zware zesjarige studie aan de mascp, in californië, usa. dan begrijp je alles, en vat je ook hoe ik tot mijn betoog kom, en zul je zelfs ook de logica ervan inzien.

eva, logic dikthee.

QTH schreef:Rust op je weg gaat vaak ten koste van diversiteit.
Alles vlak is op termijn ook zo saai

anahata schreef:@talithakumi: bedankt voor je reactie.
dit bericht is compleet een antwoord op jouw post.
normaal veranderen mijn reply's aan h-enki in een schrijven aan eva surga..
maar ik ben geinteresseerd (inter-esse) in jouw antwoord-en.

Ik kreeg kippevel van deze zin:

"de mens leeft in de hermetische beeldspraak met alle gevolgen van dien."

de mens is gevangen in concepten. moeilijker geschreven: zinnebeeldige concepten.
anahata twijfelt. klopt dit echt?
dan weet hij het zeker dat het zo is.
dan vraagt hij zich af wat
"hermetische beeldspraak" is. Anahata vind dan via google geen definitie.
zou jij dat misschien willen proberen, een korte defenitie van het begrip "hermetische beeldspraak".

zinnebeeld:
het uiten van een gedachte of begrip door middel van beelden.

de baard die een moslim draagt uit vroomheid, is vast een uitbeelding van iets heel anders...
ik speculeer weer eens. is hier sprake van beeldspraak? dat een moslim zijn baard (een beeld) moet laten staan vanwege het uitbeelden van een codewoord/concept?

ik bedenk me nu dat het antwoord misschien in eva surga's fitna-artikel staan. maar die heb ik niet gelezen.

(zinnebeeldig=symbolisch. )

vr. groet.

eva surga schreef:dag beste anahata,

graag veroorloof ik mij de vrijheid om te reageren op je post, ook al is hij gericht aan een andere poster. het zit zo:

een hermetische beeldspraak is bijvoorbeeld wanneer een mooi meisje dat top-fotomodel werd dit antwoord gaf, toen haar werd gevraagd waarom zij zo'n succes had:

'het succes is er, omdat ik er zo mooi uitzie.'

en omdat zij mooi uitziet, komt het succes, en daarmee het grote geld als vanzelf. het een leidt tot het ander. het een zit in het ander: alles zit in alles - 'all 'n all'. hermetische beeldspraak heeft alles met kous en af vlek te maken: cause and effect - het resultaat is hetzelfde als de oorzaak ervan. anders gezegd: het resultaat is de oorzaak ('reverse speech'). dit doorbreken kan alleen via de ons: 'god heeft ons geschapen'.

nu de baarden die vrome mosselmanden dragen. dat zit zo:

een baard is een parkeeruitbeelding van een 8 oor aarde. de 8 is de on (codische duiding van gone) eindigheid. de oor is de aarde, immers: ear th - gods oor. ook duidt een baard het aren van veel haren, wat regels zijn. het hebben van zeer veel haren komt neer op het bezitten van veel tektonische voorraden, wat bij de gelovigen zeer gewild, gewenst en gewaardeerd wordt: 'kijk hoe sterk god mij gemaakt heeft'. hoe geloviger iemand is, hoe meer haren hij zal laten staan - zonder zelf door te hebben waarom hij dat nou eigenlijk zit te doen...

moslim mannen laten dus baarden staan ter uitbeelding van dit concept: het aren van regels, het maken van haarden. alleen zijn ze zelf zich niet hiervan bewust. denken dat het mooi en indrukwekkend staat. prijzenswaardig en zo... de grap is dat het daar, waar het eigenlijk betrekking op heeft - namelijk de codische lokatie van 'het hoef vangt heden' - dat ze daar juist niks aan doen. omdat ze daar ook helemaal geen benul van hebben. dus moslim mannen met volgroeide baarden, maar ook westerse jonge mannen met skateboards en goaties en verlaten barkeepers en rogue roadies met 'sideburns' (bakkebaarden) leven, beleven, beelden uit de maatschappelijke dragers van codische concepten, zonder dat ze daar enig besef van hebben. en datgene, waar het juist codisch werkelijk om gaat, dat nu juist bedrijven ze niet, omdat ze het gewoon niet kennen!

wij kb'ers noemen zulke mensen 'gewone mensen', omdat ze duidelijk 'er niet van zijn'! 'er van zijn' betekent dat je in de codische realm zit, dat ook werkelijk bedrijft, in staat bent dat te bedrijven. daartegenover staan de 'gewone mensen': die leven uitsluitend in de maatschappelijke beleving van wat zij als de werkelijkheid menen te zien. deze groep is vele malen groter. wij kb'ers zijn in de minderheid. terwijl wij wel alles in deze wereld verzonnen hebben...

eva surga schreef:the freedom of speech is at stake:

This site has been suspended while Network Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. Network Solutions has received a number of complaints regarding this site that are under investigation. For more information about Network Solutions Acceptable Use Policy visit the following URL: http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp

eva.

Afbeelding

MOSLIMA = DE VOCHTIGE VIJF

VRIJDAGGEBED = VRIJDEEG GEKBEELD

SIDOF (SEA DOVE)= STOP ISLAMISATION, DEFEND OUR FREEDOM

effe meekijken bij Eva
door Valianth op ma apr 07, 2008 12:10 am

Valianth schreef:zinthacthisch <H4>
Duidelijke Harths-commentharen van mij in 't geel

quota Eva:
alles in de maatschappij is een uitbeelding uit het codische, in dienst van dat ene.
wat is de mens? wat, wie is de mens werkelijk? wat heeft hem gemaakt? god? wie, wat, hoe is god? duivel? wie is dat? alleen in de mystiek vind je hier het antwoord op. dit antwoord verzwijgen wij, omdat de gewone mensen zoals gezegd gewoon te dom zijn om dit te snappen. anders gezegd: ze kunnen niet goed met de info omgaan, reageren er slecht op. dus hebben we voor hen verhaaltjes, sprookjes, fabeltjes, legenden en nog vele andere parkeerdecors verzonnen waar ze ook nog es [intrappen. zo laten wij hen in telepathie, lichaamsuittreding en buitenaardse ontvoeringen geloven die op zich eigenlijk niet kunnen. met als finale: het kindje jezus dat geboren werd in een dierenstal, op een bedje van wat stro. later kon de volwassen jezus over water lopen, en in het islamitische hiernamaals staan 70 maagden klaar om de moslim die de martelaarsdood ondergaat hartelijk te ontvangen en bijgevolg te gerieven. dit alles is natuurlijk onzin. ofwel: het is geen onzin, maar een uitbeelding, beschrijving van iets heel anders: het zit heel, heel anders in elkaar.

Het AB-Codische (ABC; AB.sTHraCTH; AB.soluTH), BeHoorTH THoTH de MaaTH-schappelijkHeid van Het Ene HarTH.
DiTH HarTH verTHegenwoordigTH de Phara-Bele Wensch.gelijkHeid van wath er BesTH T-Halen is voor Onsch Allemaal, 'IN het Verhaal dher T.HALE' (THoTHale).
"Bij-THale-Zijn', werd 'contradictoire belast" met het woord "betalen".

Als Menschen het niet begrijpen, en jij begrijpt het wel, Eva, dan lijkt het mij pas 'Hoogsthe Meestherschap', Maathschappelijk van ZIN-gevING, en met Kharmische benephieth voor jouzelf en heel de Phamilie, indien Men (Jij thoth Onsch) de MidTHen-Athithude MasterTH (vgl.: in.sth.i.th.u.th.a, in.sthiM.u.tha) ther siMpele Bij.vrij.d.ing dher 'OnWetenden', 'THoTH het 'Bij- MusTH-Zijn', Bij.Wusth.zijn, van het Verhaal dher Meethenden''; dath zal ieders KharMische Ge.Zon.d.Heid then goede komen. De juisthe Thaal-BijWusthe Orde hiervoor vinden thoth plezanthe 'SaMen-Spraak' volgth, isTH Nu thoth BesluiTH IN.GHe.ZeTH UiTH GiZeTH (Egypthe); de WereldVredigHeidTH volgTH; Mensch Wensch; Mensch WenschTH.
Wensch (W.anSCH; W.inSCH; W.unSCH; Wonsch): 'Weethen (W) (v)AN het SCHoonsTHe AnTHWoord (AnsWer; AnschWer), WordTH (geWenschTH).

'Bindend-Begrip' naar de Anders-denkenden (in hun alther-ego-actheurschap), Beghint in het Begrip van wat Rakend (RakINd = 'KIND van de ZON')) ischth; ook de intherprethathie van de Hoogsthe Geo
Metrie, komt VerHalend ther spRake.
Van af.spRake thoth IN.spRake (RekenIN; BeRekenIN; GeRakIN).

Stereotype 'geklooi' met 'van alles en nog wat', zonder het Ordelijke PhaRaBele Verhaal, dat was de tijdelijke les ('wij Leven om te Leren').

Ra, : 'de Zon' (in HiTH 'Midden')
K: Kennen; 'Re.Kenen; Be.Re.Kenen; Ge.Ra.Ken (Geo)'
TH: 'H.ARTH'
B: 'Be.Ghin' ('T Bidden Beghinth in 'T Midden; MediTHaTHie)
AB: A+B Contourth ABsoluTH het HarTH (ABel))
M: 'Midden' (Mensch; Harth)
W: 'Weethen'; 'Wensch'

De Ashthar-Lethercodes (ABC-codes): http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.ph ... 751#p29385

hartelijk dank voor uw post reaktie bijdrage, allerbeste valianth!

dit is bijzonder, omdat het toch niet elke dag is dat hij je topic eert met een bezoek.

maar wat vindt u van mijn grote NAFIT artikel? er bestaan immers veel misverstanden over mij. dit kwam ik bijvoorbeeld in google tegen:

Eva Surga, van de CatSociety, recenseert Fitna: De Nafit - The ...Retecool is in Mei 2000 begonnen als een van de eerste weblogs van Nederland, maar is inmiddels uitgegroeid tot internetmagazine.
retecool.com/post/eva-surga-van-de-catsociety-recenseert-fitna-de-nafit - 74k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

en kijk, wat een misverstanden:

Eva Surga, van de CatSociety, recenseert Fitna: De Nafit.
Eva Surga, de opperfantast van de al sinds 886 bestaande Catsociety, recenseert de film Fitna van Geert Wilders: “...ja, wat zal ik zeggen over de film? ik heb natuurlijk mijn mening daarover en men weet dat ik geert wilders steun en achter zijn standpunten sta. het probleem is alleen: hoe leg ik het uit? als grootmeester van een geheime orde en codelerares weet ik alles en ook hoe het allemaal in elkaar zit. en dat maakt het er dus juist niet makkelijker op om het allemaal uit te leggen...”. Het wordt direct duidelijk dat het haar niet meevalt om Fitna te recenseren. De tyfus, wat een intens grote en vooral onsamenhangende lap tekst. Daar gaan we dus niet aan beginnen. Die Eva Surga heeft trouwens serieus tijd over. Tjek de rest van het forum waar ze in haar eentje inmiddels al 7829 keer rond de aarde heeft geschreven, voornamelijk met onzin.

daarom hierbij even een kort wantwoord aan alle straatschedels, inzake de misvattingen:

OPPERFANTAST

het woord 'opperfantast' heeft maatschappelijk een negatieve waarde oordeel in zijn betekenis. ik ben - in maatschappelijke zin - helemaal geen fantast. de club waarvan ik lid ben en waarvoor ik werk bestaat echt. maar wat bestaat hoeft dus niet altijd wijd bekend te zijn.

codisch is een opperfantast een stop pers faun taste. dat is een dokter dré drie draai dier die via stoppen en persen zit te proeven.

SINDS 886

hoe lees je dit? de middeleeuwen? dan zit je fout, want scp is relatief zeker een zeer jonge orde: opgericht 8 augustus 1986 door C.S. te san francisco, ca usa. de '886' staat voor 8 - 8 - '86... misleiding van info die op zich wel weer waar is in de kern is een kenmerk van de vijf wereldwijd grote clubs...

SERIEUS TIJD OVER

sirius is boven. curieus, en daarmee nieuwsgierigheid is beneden. maar er is niets vreemd aan dat ik tijd over heb: het is mijn werk. ook zo vreemd: een treinmachinist die de hele dag serieus tijd over heeft om in treinen machinist te spelen...

ONZIN

onzin is volgens het feit dat ieder woord zijn conti, versi dan wel gegner kent, of de on zin, das de gone zien, of de zon in. in is een tektonische procedure. zon is het geluid van gods zoon die gezonken is.

maar even maatschappelijk codisch: nee, het is geen onzin wat ik schrijf. het is codische info die waar is. studeer mystiek en je snapt mij helemaal. hier op kennisfora hebben posters als valianth of dodeca helemaal geen moeite om mij te snappen...

Wel erg scizo: je eigen forum hebben en de enige zijn die post. Volgens mij heeft iemand een CMSje nodig.

hier zit een wel heel groot misverstand. mijn catsociety forum is bedoeld als archief, om alles op te slaan wat ik geschreven heb, en ook de posts van anderen die op mijn posts betrekking hebben en welke ik beantwoord heb. het is dus geenszins bedoeld dat het een gezellige retecool zooi zou moeten worden, waar iedereen lekker op los kan komen afzeiken.

de behoefte aan een eigen forum gevrijwaard van ongewenste uitingen gepost door anderen vindt ook haar oorsprong in het feit dat ik van 2004 - toen ik met mijn forawerk begon - tot 2007 stelselmatig gepest werd door vervelende posters die mijn niet genegen waren. daarom heb ik een plek nodig die alleen van mijzelf is, waar niemand mij in kan pesten.

CENSUUR!
Het aangemaakt account voor Retecool is door de admin weer verwijderd.

weer fout. ten eerste: het is helemaal geen censuur, want opmerkingen en kritiek van andere posters beantwoord ik netjes en neem ik ook op in mijn postings. kijk maar, er staan ook vele andere nicks in mijn posts! het enige verschil is: alleen ik post ze erin. maar het is dus niet zo, dat ik ze allemaal zelf geschreven heb.

heb je zin om mij te bekritiseren, doe dat dan in één van de fora van de andere sites waar ik post. als de kritiek ter zake is, dan beantwoord ik hem en plaats ik hem ook in mijn catsociety forum. niks censuur dus.

ten tweede: de mogelijkheid om te registreren is weggehaald, omdat catsociety niet een gewoon forum is voor gezellig mekaar afzeiken, maar meer bedoeld als kennisarchief die je alleen maar bezoekt en raadpleegt. je bent dus al fout dat je je aanmeldt en erin wil posten.

Kolere, 2825 posts en niks zeggen..

nee, het is geen cholera, noch chocola. het is het forum van eva surga. het is een kennisarchief. je bezoekt en raadpleegt het om er knap van te worden. niet om zelf ook in te gaan posten en mij af te zeiken.

in het geval je zelf ook wat te melden hebt: post of reageer op mij in een van de andere fora waar ik ook op zit. ik beantwoord het dan netjes, en - mocht het ter zake zijn - plaats het ook nog in dit catsociety forum...

'niks zeggen': dit is niet waar. er staat een schat aan info in! maar je moet wel zelf al knap genoeg zijn om het te snappen. het forum is dan ook allereerst bedoeld voor hen die most studeren!

eet dit maar es op:

http://www.catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=40

Haar intellect is gewoon niet in normale bewoordingen te bevatten..

hartelijk dank. graag beschouw ik dit als een kompliment.

men ziet het gewoon niet, deze pareltjes op het net.
voor mensen met een korte aandachtsspanne is er iets van twitter ofzo.
haar kijk op de zaak is speciaal.

hartelijk dank. altijd verheugend als bij iemand het licht aan gaat...

Die Eva is knettergek!!

daar ben ik het dus niet mee eens!

Retecool = loco teer

nee. verkeerde interpretatie. je kunt niet zomaar wat van maken. het IATC zit vol met regels en guidelines en notaties. hier de C1 en C2 ervan:

RETECOOL

C1: DE STRAAT SCHEDEL

C2: DE SCHREEUW KOOL

nogmaals, dit zijn de codische notaties ervan. maatschappelijk is retecool natuurlijk retecool.

bedankt voor de aandacht en wie echt alles wil weten: volg de studie most!

dit boek kan ik de retecool posters van harte aanbevelen. het zal uw leven werkelijk veranderen:

http://www.mslog.nl/societyofthecatpeople/ma707cover13.jpg

eva.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door eva surga op Ma Apr 07, 2008 8:45 pm, 9 keer totaal gewijzigd.

migrantenjong
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Berichtdoor migrantenjong » Za Mar 29, 2008 3:12 am

Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Za Apr 19, 2008 8:30 pm

mijnheer moritoen schreef:
m.m. schreef:als ik als blank heerschap naar marokko ga en daar een willekeurige sloppenwijkfamilie bezoek word ik een christen, wat ik ook beweer over de dood van god. als u een witte nederlander was geweest gold dat ook voor u. dame surga, u bent christen.

als ik terugkijk naar mijn regels en de reactie lees krijg ik het gevoel wellicht wat kort geweest te zijn. laat ik het voor de zekerheid toelichten. natuurlijk bedoel ik niet letterlijk christen te worden in marokko. ik word christen in de ogen van de mensen die zich in dit milieu (een sloppenwijk) bevinden. mensen hebben een beeld van de werkelijkheid welke ze op hetgeen wordt waargenomen projecteren. alles wat je tegenkomt probeer je in eerste instantie binnen dit wereldmodel een plaats te geven. stelt u zich voor een laag- of niet opgeleide marokkaan die niets van de wereld gezien heeft dan de omgeving waarin hij of zij is opgegroeid. enige kennis van de wereld komt binnen via media (marokkaanse televisie, radio) en locale contacten. voor zo iemand is de wereld opgedeeld in een islamitisch deel, en een niet islamitisch deel. dit niet-islamitisch deel is christelijk. waarom? puur omdat het moeilijk is voor deze persoon zich voor te stellen dat, in tegenstelling tot zijn eigen leefomgeving, in een ander land niet (grofweg) alle mensen dezelfde religie aanhangen. deze persoon weet dat er mensen zijn die een andere religie aanhangen (oorzaken zijn missie en verschillen in islam interpretaties), maar de optie 'niet-religieus' is niet bekend. de classificatie is simpel. ik ben blank, geen moslim, dus moet ik wel christen zijn. moeilijk om hier tegenin te gaan!

waarom heb ik deze opmerking geplaatst? wat doet u? de heer ghaly is allochtoon en docent islamitische theologie. deze mijnheer moet dus wel moslim zijn. impliciete aanname is dat iemand die theologie studeert in god geloofd. als ik dat lees vraag ik mij af hoeveel verschil er nu eigenlijk zit tussen dame surga en de laagopgeleide moslim uit marokko. ik lees dat surga hardnekkig een gebrekkig, stereotiep mensbeeld op de werkelijkheid projecteert. ik probeer dit enigszins te corrigeren. er zijn ook mensen die het fascinerend vinden wat religie in mensen oproept, of mensen die denken dat kennis van religie in een multiculturele samenleving essentieel zijn om tot juiste samenlevingsvormen te komen. dat soort mensen vind u ook binnen de academie. waarom doet u zo'n studie nu af als onzin?

een heel goed, gedegen, valide antwoord. de kern ervan is mij duidelijk. inderdaad, in hun ogen ben ik dan inderdaad 'christen', zoals die docent die islam doceert in mijn ogen automatisch moslim is.

ik erken mijn ongenuanceerde denken daarin.

waar het mij echter om gaat is dit:

mensen die het fascinerend vinden wat religie in mensen oproept,

bovenstaande quote wordt veroorzaakt door ontbrekende kennis. wie werkelijk weet wat religie is, waar het over gaat, wat het betreft - hij of zij zal het nog altijd fascinerend kunnen vinden jazeker, maar om hele andere redenen.

vanuit de KvZ der mystici beredeneerd, waarbij alle kennis in dienst is van DE: Dat Ene, de GD: grand design, 'grootsheid' in de derde taal betekenend, werd de islam destijds ooit geconcepieerd als parkeerdecor voor specifieke konglomeraten van tektonieën, sindsdien bekend onder de, en als zijnde 'islam' (het borgmoer eiland). het zijn dus - net als het katholicisme, etc. etc. - parkeerdecors, decors om info over de GD erin te parkeren.

welnu, sommige decors zijn inmiddels obsoleet, retardisch of onpraktisch, onwerkbaar. wij KB'ers vervangen het dan door decors die meer in de huidige tijd passen. dit is de ware reden van hen die - zoals ik 'tegen de islam' zijn: het is obsoleet!

wat bramsan hier in dit verband over opmerkt:

Dat de islam nu steeds zo negatief in de media wordt belicht heeft veel meer te maken met wat de elite wil bereiken: een vijand creeeren en haat te kweken, omzo conflicten uit te lokken en onder de bevolking angst en verdeeldheid te scheppen... en onder het mom van de (geschapen) terroristische dreiging privebeperkende maatregelen te kunnen uitvoeren waar het volk stilletjes mee instemt...

erken ik op zich, maar is een maatschappelijk resulterend bij-effect, dat inderdaad spijtig als het is zeer welkom is bij types als bush en cheney. ook ik die tegen de islam ben verafschuw de bush en cheney types. dit is dus niet de reden dat ik 'tegen de islam' ben. ik ben om een andere reden dan bush tegen de islam. dat is, nogmaals, omdat de islam vrijheidsbeperkend is, obsoleet is. het is gewoon een parkeerdecor van destijds, bedoeld voor domme mensen. als je knap bent en weet hoe de dingen zitten, dan kun je geen christen of jood zijn, en al helemaal geen moslim.

maar dat is te moeilijk en te omvangrijk om dat hier allemaal neer te typen. de werkelijke info en uitleg, die u zal overtuigen op te houden met christen, jood of moslim te zitten zijn, valt helaas onder de ror, en kan, mag, zal ik hier niet op deze openbare plek bespreken.

nogmaals, als je knap bent dan kun je gewoon geen moslim zijn, want dat is voor stomme mensen.

ik ga nu slapen. hard gewerkt vandaag.

eva.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Apr 20, 2008 10:35 am

Ik weet niet waarom deze topic in de prullenmand terecht gekomen is. Ik denk omdat hij veel te lang is. En dan ook nog in kleur, maar daar is mee te leven. Bovendien staat er - vooral in het begin - wartaal in. Maar ik moet zeggen dat het meeste mij welkom in de oren klinkt. Op zich kon ik geen onwaarheden ontdekken. Dat gedoe met die codes laat ik voor wat het is. Dan kom je toch weer bij een god terecht. Maar, de waarde en betekenis van het leven in jezelf zoeken onderschrijft denk ik iedereen die een gezond anti-religie patroon van denken hanteert. Nogmaals, het begin ontmoedigt, maar ik ben blij dat ik toch alles gelezen heb. Er staan interessante gedeelten in. Een vooral zeer nuttig leerzaam, maar soms onhandig stuk voor moslims op zoek naar het ’Hierikmaals’
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 20, 2008 11:06 am

Eva heeft dit artikel zelf in de prullenbak geplaatst Hans.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Apr 20, 2008 12:57 pm

Ariel schreef:Eva heeft dit artikel zelf in de prullenbak geplaatst Hans.

Origineel uitgangspunt! IJzersterk!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

buurvrouw

Berichtdoor buurvrouw » Zo Apr 20, 2008 10:03 pm

Ja lijkt mij ook , denk dat ze bedoelde te zeggen over religie plaatst het waar het thuis hoort :-)

Vond het ook boeiend om te lezen, en ik denk zomaar dat iedereen zijn eigen GOD is en dat de heilige geest zich schuil houd in je eigen brein.

maw de heilige geest ben jezelf, dus het is ijdel deze aan een ander toe te wijzen, of je andere wijs te maken dat jij het bent die gevolgd moet worden.
:P

SDX

Berichtdoor SDX » Zo Apr 20, 2008 10:11 pm

Daar ben ik ook van overtuigd buurvrouw, maar waarom moet dat dan in zo'n ingewikkeld codetaaltje? Gewoon leesbaar Nederlands is toch goed genoeg om dit uit te leggen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

buurvrouw

Berichtdoor buurvrouw » Zo Apr 20, 2008 10:19 pm

SDX schreef:Daar ben ik ook van overtuigd buurvrouw, maar waarom moet dat dan in zo'n ingewikkeld codetaaltje? Gewoon leesbaar Nederlands is toch goed genoeg om dit uit te leggen.

Denk als het in eenvoudige taal zou staan, mensen het niet willen lezen.
Denk dat de auteur juist heel slim deze codetaal gebruikt is net de Koran hoe ingewikkelder, hoe geloofwaardiger men zal denken dat het is.

Iets simpel stellen in een paar regels, tja dan kan het gewoon niet waar zijn, maar er een prachtig voor velen onbegrijpbaar relaas van dan triggert het veel meer? :razz:

SDX

Berichtdoor SDX » Zo Apr 20, 2008 10:30 pm

Inderdaad buurvrouw, sommigen hebben zoiets ingewikkeld nodig om te denken *Dit moet wel waar zijn*, gelukkig kunnen de meesten wel tot een logische conclusie komen zonder raar te doen :wink:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

eva surga

Berichtdoor eva surga » Ma Apr 21, 2008 10:45 pm

hartelijk dank voor de reakties! die buurvrouw is intelligent zeg! jullie zijn allemaal intelligente reageerders. daarom raadselvraagje:

hoe duur is het als het gratis is?

eva, ave.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Apr 21, 2008 10:57 pm

Dat ligt er aan hoe waardevol de gratis informatie of gift is.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

buurvrouw

Berichtdoor buurvrouw » Ma Apr 21, 2008 11:22 pm

eva surga schreef:hartelijk dank voor de reakties! die buurvrouw is intelligent zeg! jullie zijn allemaal intelligente reageerders. daarom raadselvraagje:

hoe duur is het als het gratis is?

eva, ave.

Het is net zo duur als de waarde die je er zelf aan geeft.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Wo Mei 14, 2008 10:31 pm

nu even iets anders, over mijn werk:

eva surga schreef:yesterday night i posted:

overigens: het machtige WGA heeft mij subtiel geëerd met een vermelding in een tv-serie! ik ben nu dus vereeuwigd, zal altijd voortleven! bewijs volgt.

tonight i'll prove!

I WOULD LIKE TO THANK: scp founded 886 cs, scp wga, scp canoga park, scp dutch foundation,
and all the people who have supported me in the past years!

EVA S.
scp edukatie.

en hier is het dan:

Afbeelding

ergens in hyperspace vliegt het ruimteschip DE ZACHTE DOOD (USS DAEDALUS van SGC) op weg naar de PEGASUS GALAXY. ergens in een van de ontelbare corridoren, onder de bulkheads vind je op een deur deze plaquette geplaatst door het schrijversteam van STARGATE ATLANTIS uit waardering voor mijn werk binnen SCP EDUKATIE.

ik ben enorm blij met deze erkenning voor al mijn werkzaamheden binnen onze Orde, en zal altijd mijn uiterste best doen met alles wat ik doe. ik besef mijn grote verantwoordelijkheid en mijn plaats binnen dit geheel.

nogmaals dank aan iedereen die mij steunt. deze blijk van waardering motiveert mij enorm om mijn werk goed te doen en ook om voorgoed de pesterijen achter mij te laten. ik sta daar immers boven. ik ben ervan, en hoor er werkelijk bij.

laten wij allen ons best doen om van deze wereld te maken a lovely place to live!

toegewijd aan de KvZ,

GMES, scp, lv.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

kijk hoe mooi he, de LVR...

eva.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Vr Mei 16, 2008 3:52 pm

Afbeelding

ergens in hyperspace vliegt het ruimteschip DE ZACHTE DOOD (USS DAEDALUS van SGC) op weg naar de PEGASUS GALAXY. ergens in een van de ontelbare corridoren, onder de bulkheads vind je op een deur deze plaquette geplaatst door het schrijversteam van STARGATE ATLANTIS uit waardering voor mijn werk binnen SCP EDUKATIE.

ik ben enorm blij met deze erkenning voor al mijn werkzaamheden binnen onze Orde, en zal altijd mijn uiterste best doen met alles wat ik doe. ik besef mijn grote verantwoordelijkheid en mijn plaats binnen dit geheel.

nogmaals dank aan iedereen die mij steunt. deze blijk van waardering motiveert mij enorm om mijn werk goed te doen en ook om voorgoed de pesterijen achter mij te laten. ik sta daar immers boven. ik ben ervan, en hoor er werkelijk bij.

laten wij allen ons best doen om van deze wereld te maken a lovely place to live!

toegewijd aan de KvZ,

GMES, scp, lv.

I WOULD LIKE TO THANK: scp founded 886 cs, scp wga, scp canoga park, scp dutch foundation,
and all the people who have supported me in the past years!

ik ben wereldberoemd!

voelt wel lekker ja...

EVA S.

scp edukatie

SDX

Berichtdoor SDX » Vr Mei 16, 2008 4:21 pm

ik ben wereldberoemd!

voelt wel lekker ja...

EVA S.
scp edukatie

Blijf maar gewoon met beide voeten op de grond, das al gek genoeg.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Ma Mei 19, 2008 10:16 pm

nu met al die commotie rond grey grow rij buis snack shot is het wel goed als men opnieuw kennis maakt met onderstaande tekst:

Het Vrije Woord

Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
de een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord:
hiep hiep hoera het vrije woord
Christenhonden geitenneukers iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee
nee ik mag niet kwetsen, mijn excuses, en ik zal
voor straf me laten pijpen door de meiden van halal
Het vrije woord gaat nooit verloren
al vliegen de kogels om je oren
maar als zo'n baard me dood wil schieten hoop ik dat hij mist
want ik ben een bon vivant ik ben geen zelfmoordterrorist
Je bent moeilijker te raken als je bereid bent af te slanken
in die zin had van Gogh het allemaal
aan zichzelf te danken
Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
de een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord:

Hans Teeuwen

kijk, eigenlijk is het heel simpel: flapdrollen als die mislukte nederlander stab dull jab bear vangt dier venster en overige debielen die niet weten wie god eigenlijk echt is moeten gewoon most of mystiek studeren - dan snappen ze het ook en zien ze eindelijk es in hoe stom ze zelf zijn...

het scp staat in de frontlijn als het om free speech gaat!

eva.

SDX

Berichtdoor SDX » Ma Mei 19, 2008 10:28 pm

Wel Eva, als jij en je scp gaan demonstreren voor het vrije woord, ga ik met je mee, zeg maar waar en wanneer.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Di Mei 20, 2008 9:02 pm

Kamer slijpt messen voor spoeddebat Nekschot
dinsdag 20 mei 2008

D66 zal vandaag, gesteund door in ieder geval VVD en PVV, een spoeddebat aanvragen in de kwestie rond cartoonist Gregorius Nekschot. Minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie zal zich hoogstwaarschijnlijk vandaag nog moeten verantwoorden in de Tweede Kamer.

Dat heeft Friso Fennema, woordvoerder van VVD-leider Mark Rutte, gezegd tegen elsevier.nl.

Naast D66, VVD en PVV hebben ook partijen als de SP en PvdA laten weten zich zorgen te maken over de gang van zakenrond de arrestatie van Nekschot. Al deze partijen vinden dat de vrijheid van meningsuiting in het geding is.

Boos
‘Ik ben er nog steeds boos over, zeker over de manier waarop,’ schrijft Rutte vandaag op zijn weblog. ‘De grootste partij van het land, het CDA, werkt naar mijn mening een klimaat in de hand waarbij de vrijheid van meningsuiting onder druk staat.’

De VVD-leider zegt diverse e-mails te krijgen ‘van mensen die niet alles durven zeggen in columns en ook bekende opiniemakers als Paul Cliteur en Freek de Jonge hebben al aangegeven aan zelfcensuur te doen’.

Ernstige ontwikkeling
Rutte noemt dat een ‘ernstige ontwikkeling’, want vrijheid van meningsuiting is ‘de essentie van democratie’.

Volgens Rutte begon het allemaal met voormalig minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA), die destijds het satiredebat aanwakkerde. ‘Na de moord op Theo van Gogh wilde diezelfde minister notabene het verbod op godslastering uitbreiden wat in de praktijk neerkomt op een inperking van het vrije woord.’

Rutte hekelt de ‘diverse CDA-prominenten’ die probeerden om PVV-leider Geert Wilders bij voorbaat al te laten afzien van zijn film Fitna. Een ander voorbeeld die de VVD-leider aanhaalt is premier Jan Peter Balkenende (CDA), die een bodemprocedure begon tegen weekblad Opinio, ‘vanwege een goede grap van dat blad’.

Bij zinnen
‘Als klap op de vuurpijl stelt CDA-minister Hirsch Ballin zich nu niet op achter cartoonist Nekschot, maar rechtvaardigt hij het handelen van OM en politie. Het wordt tijd dat het CDA bij zinnen komt, en zich publiekelijk schaart achter één van de belangrijkste grondrechten in ons land,’ zegt Rutte.

‘Want, het lijkt er tot nu toe op dat het CDA bereid is de vrijheid van meningsuiting te offeren op het altaar van normen en waarden.’

Door Claudia van Zanten

kijk, het probleem is simpel en dat heb ik al duizend keer gezegd: het probleem zit in dat geloven in de here god. wat er dus echt helemaal niet is!

het is er wel, maar dat is een CARRIER, een PARKEERDECOR, een manier van praten over iets heel wat anders!

we zitten opgescheept met een christelijke CDA en een nog christelijker CHRISTEUNIE, gesteund door een slappe, gematigde PVDA.

gelovige christenen zien in gelovige moslims geloofsbroeders. hoe kan het CDA moslims nu knap maken als het zeld stom is?

ik hou het hierover voor vandaag gezien. ik moet nog nieuwe most kursisten begeleiden, en abdul jabbar nog uitleggen hoe stom hij is. en de dag is al bijna om...

eva.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Di Mei 20, 2008 9:13 pm

SDX schreef:

Wel Eva, als jij en je scp gaan demonstreren voor het vrije woord, ga ik met je mee, zeg maar waar en wanneer.

hartelijk dank, SDX, voor uw steunbetuiging!

eva.

lekker liedje beluisteren? klik op play onderaan http://www.magicalbum.nl

eva surga

Berichtdoor eva surga » Di Mei 20, 2008 9:14 pm

nextworldorder schreef:Héhé!...........lekker is dat; je hart luchten nietwaar?

Maar je hebt wel gelijk, ik onderschrijf je laatste post tot op het laatste leesteken! :!:

dank je wel voor je reaktie, nextworldorder!

eva, tijd tekort.

BFA

Berichtdoor BFA » Di Mei 20, 2008 10:28 pm

lekker liedje beluisteren? klik op play onderaan www.magicalbum.nl

Was kort. Bestaat er een link naar iets langer?

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

SDX

Berichtdoor SDX » Di Mei 20, 2008 10:55 pm

eva surga schreef:
SDX schreef:

hartelijk dank, SDX, voor uw steunbetuiging!

eva.

lekker liedje beluisteren? klik op play onderaan http://www.magicalbum.nl

Was niet echt een steunbetuiging Eva, you of all people should've known, met jouw hoge opleiding in je codetaaltje etc. had dat toch moeten begrijpen, was meer een uitdaging, of jij je standpunten ook open en bloot op straat durft te uiten, ik ga met je mee!

eva surga

Berichtdoor eva surga » Wo Mei 21, 2008 8:46 pm

BFA schreef:

lekker liedje beluisteren? klik op play onderaan www.magicalbum.nl

Was kort. Bestaat er een link naar iets langer?

beste fabulous,

het is een snippet, een geluidsfragment waardoor men een indruk krijgt van het lied. het is bedoeld om te kopen. hier is de post die daarover ging:

Afbeelding

door eva surga op za mei 10, 2008 10:18 pm

SNIPPET GRINDHOUSE '07 VRIJGEGEVEN!!!

GA GAUW NAAR http://www.magicalbum.nl/
ONDERAAN KLIKKEN OP PLAY

eva.

GRINDHOUSE '07 - NOW AVAILABLE
SPECIAL 2 DISC COLLECTOR'S RELEASE
Get your own copy of the special
2 disc collector's release! To order:
email [email protected]
Press play to enjoy an excerpt of this
tasty, nasty, funky deliciass club hit.

vandaag, eerste pinksterdag 2008, is een excerpt van de wereldwijde vloervuller van vorig zomer - de clubhit GRINDHOUSE '07 van MAGIC SESSIONS - vrijgegeven voor het publiek.

het vond eigenlijk gisternacht plaats ontdekte ik, maar toen had ik geen tijd om er verder over te berichten. de snippet of hoe dat ook heten mag staat op http://www.magicalbum.nl en http://www.mascp.nl - is het te druk op de ene site, probeer dan http://www.mascp.nl waar toch geen hond komt.

GRINDHOUSE '07 kwam vorig jaar zomer uit. zoals het gebruikelijk gaat bij dit soort clubhits gaan ze eerst naar de club deejays, zodat zij een seizoen lang het exclusief kunnen draaien in hun sets. pas later is het ook verkrijgbaar voor het publiek. in dat kader is ook die snippet vrijgegeven.

je kunt
GRINDHOUSE '07 legaal bestellen bij [email protected]. hij kost 10 euro inklusief verzendkosten. je krijgt dan de SPECIAL 2 DISC COLLECTOR'S RELEASE die speciaal voor het publiek is gereleased. 2 discs voor de prijs van 1!

nou hopelijk beluisteren jullie even de snippet, en hoor ik wel wat jullie ervan vinden... zelf vind ik het een heel lekker, lief en warm dansnummertje waarmee je uitstekend het grint mee af kunt vegen, ha ha...

goeie clubdance betekent voor mij dat het sensueel en geil moet zijn. vooral de remix van hoedwrijver (track 2, een half uur lang!) vind ik daarom gewoon hartstikke lekker! dit is echte deep funky clubdance, zoals het hoort te zijn.

eva.

als je het mooi vindt, dan is het best die 10 euro waard: 2 cd's, totale speelduur 2 uur, legaal en mooi verpakt!

weer es wat anders dan twee pilsjes bestellen in de kroeg...
betalen kan via paypal.

eva.
Laatst gewijzigd door eva surga op Za Mei 24, 2008 9:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

eva surga

Berichtdoor eva surga » Wo Mei 21, 2008 8:51 pm

Was niet echt een steunbetuiging Eva, you of all people should've known, met jouw hoge opleiding in je codetaaltje etc. had dat toch moeten begrijpen, was meer een uitdaging, of jij je standpunten ook open en bloot op straat durft te uiten, ik ga met je mee!

nee, ik durf het niet open en bloot op straat. dan weten ze hoe ik er uit zie en kan ik op straat ook lastig gevallen worden. neem nou hirsi ali: die moet geld zoeken voor de bekostiging van haar beveiliging... ik wil al die problemen niet.

eva.

Terug naar “Prullenbak”