Het varken met drie poten

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:
Pilgrim schreef:Tjongejongejonge!! ik ben wel onder de indruk hoor. :razz: :lol: :lol:
JE MOET NIET TEVEEL INDRUK HEBBEN
JOU OP JE BEK SLAAN STELT NIET VEEL VOOR
Dat weet je toch niet?

Een agressief en gefrustreerd mannetje is die Fais. Zoals ik al zei, het is wat dat betreft een echte moslim. Misschien wordt het tijd dat we hem van het forum gooien. Hij levert geen enkele constructieve bijdrage en zijn gebral blijft hetzelfde. Of moeten we hem nog even laten brallen voor ons vermaak. Het is wel leuke entertainment vind ik. :evil:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hier moet je mee stoppen Faizel . Dit doet je carriere geen goed.

Ik denk dat ik je nu maar een ban ga geven. Voor je eigen bestwil. Ik hoop maar dat onze leden niet met dit verhaal naar de krant gaan. Dan sta je mooi voor gek.
Laatst gewijzigd door Ariel op za sep 06, 2008 10:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:
Pilgrim schreef:Tjongejongejonge!! ik ben wel onder de indruk hoor. :razz: :lol: :lol:
JE MOET NIET TEVEEL INDRUK HEBBEN
JOU OP JE BEK SLAAN STELT NIET VEEL VOOR
Dat weet je toch niet?

Een agressief en gefrustreerd mannetje is die Fais. Zoals ik al zei, het is wat dat betreft een echte moslim. Misschien wordt het tijd dat we hem van het forum gooien. Hij levert geen enkele constructieve bijdrage en zijn gebral blijft hetzelfde. Of moeten we hem nog even laten brallen voor ons vermaak. Het is wel leuke entertainment vind ik. :evil:
WAT DACHT JE VAN EEN ENTERTAINMENT OP JE OOG?
OF DURF JE NIET MEER HOMO?
NU JE NIETS KUNT LULLEN WIL JE MENSEN ERBIJ HALEN OM ME VAN DE FORUM TE BANNEN HE?
IN JE EENTJE STEL JE DUS GEEN MOER VOOR
DAT BLIJKT AL HIERUIT
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Wat zou die 1981 achter zijn naam betekenen. Zijn geboortejaar misschien? Dan is hij geen puber meer en dat zou betekenen dat een volwassen kerel tegen de 30 zich gedraagt als een puber. :shock:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je mag nog 3 posten maken Faizel , en dan nemen we afscheid, of je moet je leven beteren en in discussie gaan, en dan mag je nog even blijven.
Laatst gewijzigd door Ariel op za sep 06, 2008 10:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:
Pilgrim schreef:Tjongejongejonge!! ik ben wel onder de indruk hoor. :razz: :lol: :lol:
JE MOET NIET TEVEEL INDRUK HEBBEN
JOU OP JE BEK SLAAN STELT NIET VEEL VOOR
Dat weet je toch niet?

Een agressief en gefrustreerd mannetje is die Fais. Zoals ik al zei, het is wat dat betreft een echte moslim. Misschien wordt het tijd dat we hem van het forum gooien. Hij levert geen enkele constructieve bijdrage en zijn gebral blijft hetzelfde. Of moeten we hem nog even laten brallen voor ons vermaak. Het is wel leuke entertainment vind ik. :evil:
Mischien ineens het land uitgooien. Hij zit vol haat tegenover ons en onze samenleving. Hij wil die vernietigd zien en die vervangen zien door zijn islamofascistische staat, zijn islamitische soort van 'vrede', waar niet iedereen gelijk is en gelijke rechten heeft maar waar niet-moslims ondergeschikt zijn aan moslims. Zulk een mensen, net als die andere faiz, horen hier niet thuis en moeten dudielijk gemaakt worden dat zij in een beschaafde samenleving niet gewenst zijn en er uit moeten naar hun islamparadijs van hun 2de paspoort. Ik zie geen andere oplossing voor dergelijk godsdienstwaanzinnig krapuul.
Laatst gewijzigd door pd7835 op za sep 06, 2008 9:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Wat zou die 1981 achter zijn naam betekenen. Zijn geboortejaar misschien? Dan is hij geen puber meer en dat zou betekenen dat een volwassen kerel tegen de 30 zich gedraagt als een puber. :shock:
Patienten die aan het Georges Gilles de la Tourette syndroom lijden kunnen er niks aan doen Pilgrim.. zelfs als ze 80 zijn schelden ze nog.
Het is triest...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Ariel schreef: Hier moet je mee stoppen Faizel . Dit doet je carriere geen goed.

Ik denk dat ik je nu maar een ban ga geven. Voor je eigen bestwil. Ik hoop maar dat onze leden niet met dit verhaal naar de krant gaan. Dan sta je mooi voor gek.
SODEMIETER TOG OP TRUT
BAN ME MAAR WANT VOOR DE REST KUN JE TOG GEEN MOER DOEN
LOOP MAAR NAAR JE KUTKRANTJE
WANT MEDIA IS JULLIE GROTE VRIEND TOCH?
DAARMEE KUNNEN JULLIE MENSEN VANALLES WIJSMAKEN EN HAAT ZAAIEN OVER ANDERE CULTUREN
JULLIE WETEN HELEMAAL NIETS OVER ONS MAAR JULLIE WILLEN WEL KOMEN MEEPRATEN?
GA MAAR MET IETS ANDERS BEZIGHOUDEN ZOALS HOMOHUWLIJKEN EN PEDOPARTIJEN WANT DAAR ZIJN JULLIE WEL GOED IN TOCH???
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:Wat zou die 1981 achter zijn naam betekenen. Zijn geboortejaar misschien? Dan is hij geen puber meer en dat zou betekenen dat een volwassen kerel tegen de 30 zich gedraagt als een puber. :shock:
ZO DUS DE OPA KAN NOG EEN BEETJE REKENEN?
WAT GOED ZEG
ALS DIT PUBER GEDRAG MOET VOORSTELLEN DAN BEN JIJ KLEUTER MET JE HAAT TEGEN DE ISLAM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Van pedofielen houden we niet Faizel . Dat heb je wel gemerkt aan dit topic.

54 jaar en dan trouwen met een kind van 6, dat gaat er bij ons niet goed in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

pd7835 schreef:
Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef: JE MOET NIET TEVEEL INDRUK HEBBEN
JOU OP JE BEK SLAAN STELT NIET VEEL VOOR
Dat weet je toch niet?

Een agressief en gefrustreerd mannetje is die Fais. Zoals ik al zei, het is wat dat betreft een echte moslim. Misschien wordt het tijd dat we hem van het forum gooien. Hij levert geen enkele constructieve bijdrage en zijn gebral blijft hetzelfde. Of moeten we hem nog even laten brallen voor ons vermaak. Het is wel leuke entertainment vind ik. :evil:
Mischien ineens het land uitgooien. Hij zit vol haat tegenover ons en onze samenleving. Hij wil die vernietigd zien en die vervangen zien door zijn islamofascistische staat, zijn islamitische soort van 'vrede', waar niet iedereen gelijk is en gelijke rechten heeft maar waar niet-moslims ondergeschikt zijn aan moslims. Zulk een mensen, net als die andere faiz, horen hier niet thuis en moeten dudielijk gemaakt worden dat zij in een beschaafde samenleving niet gewenst zijn en er uit moeten naar hun islamparadijs van hun 2de paspoort. Ik zie geen andere oplossing voor dergelijk godsdienstwaanzinnig krapuul.

WHAHAHAHAHAA
ZIE JE DAT BEDOEL IK NOU
EERST HAAT ZAAIEN EN DAN DOEN ALSOF HUN NEUS BLOED EN DAT WIJ DEGENE ZIJN DIE ERMEE BEGONNEN ZIJN WHAHAHAHAHA
DAAR ZIJN JULLIE BLEEKSCHETEN HEEL GOED IN JA
ZAL WEL AAN DE OPVOEDING LIGGEN HE?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

pd7835 schreef:Mischien ineens het land uitgooien. Hij zit vol haat tegenover ons en onze samenleving.
Groot gelijk pd7835! Ik ben ze liever ook kwijt dan rijk. En dan te bedenken dat er ik weet niet hoeveel van die gasten hier rondlopen. Dat blijkt ook uit deze gegevens:

- Ca. 10.000 moslims zijn extremistisch, hebben hele samenleving tot doelwit en bereid tot aanslagen (AIVD rapport december 2004).
- 100.000 tot 150.000 moslims hangen naar de radicale islam (rapport AIVD).
- 330.000 moslims in Nederland willen de sharia invoeren (enquete in november 2004, ik meen van maghreb.nl).
- Iets minder dan 500.000 moslims kon sympathie of begrip opbrengen voor 9/11.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Faiz1981is niet meer in ons midden .
Hij is met zachte hand afgevoerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:WIE VOOR MIJN GEZICHT IETS BELEDIGENDS OVER DE ISLAM ZEGT KRIJGT GELIJK EEN VUIST OP ZN KANIS
ZO BEN IK GEWORDEN DOOR JULLIE MEDIA EN IK KAN DAT WETEN
Vreemd, want die media zijn vaak links en politiek correct. Kennelijk kan hij hoegenaamd geen enkel kritisch woord over de Islam verdragen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Faiz1981is niet meer in ons midden .
Hij is met zachte hand afgevoerd.
Goed zo! Zijn gebral begon al te vervelen en hij verbetert zijn gedrag toch niet. :wink:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Faiz1981 schreef:WHAHAHAHAHAA
ZIE JE DAT BEDOEL IK NOU
EERST HAAT ZAAIEN EN DAN DOEN ALSOF HUN NEUS BLOED EN DAT WIJ DEGENE ZIJN DIE ERMEE BEGONNEN ZIJN WHAHAHAHAHA
DAAR ZIJN JULLIE BLEEKSCHETEN HEEL GOED IN JA
ZAL WEL AAN DE OPVOEDING LIGGEN HE?
Oorlogen zijn begonnen door uw eigenste profeet tegen iedereen die zich niet vrijwillig tot de islam wilde bekeren of zich tot 2de rangsburger in eigen land wilde laten herleiden in een islamofascistische staat. Islam betekent geen vrede maar onderwerping. Islam is een oorlogsverklaring aan de mens(elijk)heid. Geen zinnig mens laat zich vrijwillig tot slaaf van moslims herleiden. De kritiek op islam, het waarschuwen voor islam wat men hier op deze site doet is volkomen terecht. De enige reden dat jij hier in ons vrije welvarende land nog een grote bek kunt opzetten is omdat zogenaamde 'progressieven' onder ons tegen beter weten in, jou nog de hand boven het hoofd blijven houden. Niets meer en niets minder.
Laatst gewijzigd door pd7835 op za sep 06, 2008 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ariel schreef:Faiz1981is niet meer in ons midden .
Hij is met zachte hand afgevoerd.
Vrijwillig?

Ik mis hem nu al. Het was wat je noemt een echte sfeermaker en scherp debater.

Eigenlijk kan het topic, vanaf zijn intrede naar de prullenmand.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Goed plan Lodewijk.
Ik was het net van plan.
Ik gooi dit onderwerp nu even dicht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten