Het varken met drie poten

Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Faiz1981 schreef:
Vertel eens wat over jouw ervaringen. Ik kan merken dat je er meer van afweet.
mijn ervaringen?
denk je dat ik jou over mijn leven ga vertellen vuile flikkertje
vertel jij maar zelf eens hoe jij graag in je kont geramd word door je flikkervriendjes
Wat heb je toch perverse gedachten Fais. Het onderwerp houdt je kennelijk bezig op een zelfde manier als een alcoholist die aan drankonthouding moet doen.

Op FFI accepteren wij je gewoon hoe je bent. Hier mag je dus gerust uit de kast komen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

pd7835 schreef:
Faiz1981 schreef:Hoe laag kunnen jullie zijn om ons geloof zo te vernederen...
Het zijn niet wij doch uw eigenste bronteksten die de islam vernederen.
Is het zo moeilijk om ons geloof gewoon te respecteren?
Zou jij respect betonen voor een ideologie die tegenover mensen die die ideologie niet aanhangen eerder vijandig staat en die die in het beste geval als 2de rangsburgers in hun 'staat' zouden gedogen wat die onder 'vrede' verstaat.
Slijmen doen jullie trouwens zelf door de reet van Bush steeds schoon te likken
Wij zijn helemaal geen reetlikkers van Bush aangezien Busch zegt dat "islam a religion of peace and tolerance with good teachings" is. Net het tegengestelde dus als wat uw eigenste islambronteksten en uw eigenste geschiedenis (inclusief de wandel en levenswijze van uw 'profeet') vertellen. Wij gaan dus de leugens die Busch over uw ideologie zegt, hier niet herhalen.
Dit is niet eens discussie, jullie maken de islam belachelijk
Het zijn niet wij doch uw eigenste bronteksten die de islam belachelijk maken. Wij tonen wat uw eigenste zogenaamde islam'geleerden' je verzwijgen. De waarheid lezen over je 'geloof' en uw zogenaamde 'profeet' komt hard aan nietwaar. Je moet dus uit onwetendheid over je eigen 'geloof' niet de boodschapper aanvallen doch zelf uw eigenste bronteksten eens gaan lezen.

Doch moet gij uw vette blaaskaak ff schoonspoelen in de wcpot en dan zult gij zien dat u er echter niet schoner van geworden bent doch vuiler.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Lodewijk Nasser schreef:
Faiz1981 schreef:
Vertel eens wat over jouw ervaringen. Ik kan merken dat je er meer van afweet.
mijn ervaringen?
denk je dat ik jou over mijn leven ga vertellen vuile flikkertje
vertel jij maar zelf eens hoe jij graag in je kont geramd word door je flikkervriendjes
Wat heb je toch perverse gedachten Fais. Het onderwerp houdt je kennelijk bezig op een zelfde manier als een alcoholist die aan drankonthouding moet doen.

Op FFI accepteren wij je gewoon hoe je bent. Hier mag je dus gerust uit de kast komen.

dat doe ik ook en daarom zeg ik ook dat je een vuile flikkertje bent
je hoeft het niet te ontkennen of eromheen te gaan draaien want voor mij is het al duidelijk genoeg
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Faiz1981 schreef:ik heb al gezegd dat ik niet discussieer met jullie varkens
Heeft islam u dit geleerd ?
dus ik ga die hele tekst ook niet eens lezen met al die leugens van jullie
Hoezo leugens ?
jij bent zeker zo'n pedo die elke dag achter zn pctje zit te rukken
ga je moeder beledigen ofzo en niet de islam want dat kan je nog eens een keer duur komen te staan.
Wat zou er dan kunnen gebeuren ? Mensen vermoorden zoals uw 'profeet' het destijds heeft voorgedaan ?
of wil je ook graag de held uithangen net zoals die andere mongooltjes die de islam zwart willen maken...
ik weet zn naam niet meer maar dat is ook niet belangrijk whahahaha
U bent zeker trots lid te zijn van een terreurorganisatie ?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Met een persoon zoals Faiz1981, doet de islam zijn voordeel mee :smile:
Laat maar alles staan, wat hij heeft geschreven, dat is al anti reclame voor zijn geloof genoeg.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:gaat ie nog moeite doen om dit op te zoeken.
ik heb al gezegd dat ik niet discussieer met jullie varkens
dus ik ga die hele tekst ook niet eens lezen met al die leugens van jullie
Feit blijft dat de grootste slavendrijvers in de geschiedenis moslims waren. De slavernij is er in de islamitische landen ook alleen onder druk van het Westen afgeschaft. Dit zijn historische feiten waar niet aan valt te tornen, of je dat nu wilt weten of niet. Verder hebben de veroveringen van de Islam honderden miljoenen doden gekost (mogelijk zelfs 500 miljoen doden!) Ik heb er dus geen enkele boodschap aan dat je onze voorouders slavendrijvers noemt
Maar als je niet met ons wit dicussieren wat doe je hier dan? Beetje schelden? Je wilde toch geen woorden meer aan ons vuil maken? Waarom doe je het dan? :?
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

en dit is echt mn laatste berichtje aan jullie deftige, hoog op de ladder staande, bekakte en tevens heel intellectuele blaaskaken van de nederlandse maatschappij:
Wie de islam beledigt kan lekker doodvallen en mag van mij zo lang mogelijk in de hel branden die al voor ze klaarstaat.
WHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:en dit is echt mn laatste berichtje aan jullie deftige, hoog op de ladder staande, bekakte en tevens heel intellectuele blaaskaken van de nederlandse maatschappij:
Wie de islam beledigt kan lekker doodvallen en mag van mij zo lang mogelijk in de hel branden die al voor ze klaarstaat.
WHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA
Nou wegwezen dan!
Hahahahahahhahahahaahahhaahahahahhah!!!!!!! :P :P :P :P :P
Laatst gewijzigd door Anonymous op za sep 06, 2008 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Faiz1981 schreef:en dit is echt mn laatste berichtje aan jullie deftige, hoog op de ladder staande, bekakte en tevens heel intellectuele blaaskaken van de nederlandse maatschappij:
Wie de islam beledigt kan lekker doodvallen en mag van mij zo lang mogelijk in de hel branden die al voor ze klaarstaat.
WHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA
Dat is dan het verschil met mij en uw 'ideologie'. Ik wens niemand toe dat ie doodvalt.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Dankjewel Faiz voor je Islamitische gastvrijheid.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Werd tijd, want is nogal vervelend om met iemand te "praten", die alleen maar kan schelden en verder praktisch niets af weet over zijn eigen geloof. Dus, hopelijk tot nooit meer ziens.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

WAHAHAHAHAHAHAHA
DAAAAAAAAAAAAAAAG VUILE FLIKKERVRIENDJESSSS!!!

GA MAAR LEKKER BIJ JE MOEDERS HUILEN OVER DE ISLAM DIE NIET IS ZOALS JULLIE HET WILLEN VUILE HOEREKINDEREN!!!
OP EEN DAG ZULLEN JULLIE KINDEREN OOK HOODDOEKJES DRAGEN WHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAA

DAAAAAAAAAAAAAAG STELLETJE KAKKERSSSS
GA MAAR LEKKER VERDER NUTTELOSS DISCUSSIEREN EN STOER DOEN OP HET INTERNET WAT JULLIE BUITEN NIET DURVEN
WHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Zeg klein kind, je zou toch weg gaan?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ben je er nu nog steeds!! Je hebt nu al twee keer gezegd dat je niets meer tegen ons zou zeggen! :lol:
Faiz1981 schreef:en dit is echt mn laatste berichtje aan jullie...
Ophoepelen joh! We houden niet van slavendrijvers en volgelingen van valse profeten en massamoordenaars. 8)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Is het nu politiek correct om te stellen dat Faiz een vlotte "bloemrijke" en "uitgebreide" Nederlandse woordenschat heeft? 8)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:Ben je er nu nog steeds!! Je hebt nu al twee keer gezegd dat je niets meer tegen ons zou zeggen! :lol:
Faiz1981 schreef:en dit is echt mn laatste berichtje aan jullie...
Ophoepelen joh! We houden niet van slavendrijvers en volgelingen van valse profeten en massamoordenaars. 8)
WHHAHAHAAAA BRANDEN IN DE HEL ZUL JIJ VUILE BLEEKSCHEET
NEDERLAND WAS DE LAATSTE LAND DIE DE SLAVERNIJ AFGESCHAFT HAD DUS KOM NIET STOER PRATEN ALSOF JE VEEL WEET EN GA DIE STINKENDE KOFFIEBEK VAN JE EENS POETSEN VUILE VARKENSVRETER

EN IK GA WEG WANNEER IK DAT WIL DUS ALS HET JE NIET BEVALT GA MAAR BIJ JE HOEREMOEDER JANKEN WHAHAHAHAHAHAHAA
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

De bezoekers kunnen merken wat islam zoal met een menselijk brein aanricht.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:OP EEN DAG ZULLEN JULLIE KINDEREN OOK HOODDOEKJES DRAGEN WHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAA
Wat zou hij hiermee bedoelen? Denk hij dat onze kinderen vrijwillig hoofddoekjes gaan dragen of dat het verplicht wordt (en dus onder dwang) omdat Nederland op een dag een islamitische staat wordt. Dat streven naar overheersing valt me vaak op in discussies met moslims. Een duidelijk teken dat de Islam inferieur is en niet deugt.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

circe schreef:Is het nu politiek correct om te stellen dat Faiz een vlotte "bloemrijke" en "uitgebreide" Nederlandse woordenschat heeft? 8)
JA DAT KLOPT HET ZIJN JULLIE EIGEN VUILE WOORDEN JA
DAT HEB JE HEEL GOED OPGEMERKT MIJN SCHAAP
WHAHAHAHAHAHAAHAA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:WHHAHAHAAAA BRANDEN IN DE HEL ZUL JIJ VUILE BLEEKSCHEET
Hé zien jullie dat! Hij is ook een racist!! :x
Laatst gewijzigd door Anonymous op za sep 06, 2008 8:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Fais,

Betaal jij zakatbelasting?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

pd7835 schreef:De bezoekers kunnen merken wat islam zoal met een menselijk brein aanricht.
WAT JULLIE DENKEN OVER DE ISLAM INTERESSEERT MIJ NIETS WANT IK WEET AL GENOEG HOE JULLIE EROVER DENKEN VUILE HATERS
MET JULLIE VALT NIET TE DISCUSSIEREN DUS MOET T MAAR OP EEN ANDER MANIER DUIDELIJK GEMAAKT WORDEN
JULLIE ZAAIEN HAAT EN HAAT ZULLEN JULLIE OOK OOGSTEN WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
BRAND IN DE HEL JULLIE SMERIGE ROZE VARKENS!!!
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Faiz1981 schreef:
pd7835 schreef:De bezoekers kunnen merken wat islam zoal met een menselijk brein aanricht.
WAT JULLIE DENKEN OVER DE ISLAM INTERESSEERT MIJ NIETS WANT IK WEET AL GENOEG HOE JULLIE EROVER DENKEN VUILE HATERS
MET JULLIE VALT NIET TE DISCUSSIEREN DUS MOET T MAAR OP EEN ANDER MANIER DUIDELIJK GEMAAKT WORDEN
JULLIE ZAAIEN HAAT EN HAAT ZULLEN JULLIE OOK OOGSTEN WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
BRAND IN DE HEL JULLIE SMERIGE ROZE VARKENS!!!
Als er hier iemand met haat vervult is dan bent u het wel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Faiz,

Vast je?

Je kan in ieder geval het vasten verbreken. Het vasten doe je niet alleen door je te ontdoen van eten en drinken. Vasten doe je met al je ledematen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Volgens mij is die Fais nog een puber. Wat dat betreft is een niet-moslim puber al heel wat volwassener. :wink:
Misschien worden echte moslims nooit volwassen! :twisted:
Gesloten