_

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Okt 19, 2008 6:58 pm

Mahalingam schreef:Inmiddels is het officieel: de Turkse overheid heeft via de ambassadeur laten weten dat kaarten van Koerdistan niet kunnen en van de Buchmesse verwijderd dienen te worden. Zijn al boos en ze zullen nog veel bozer worden als de eisen niet worden ingewilligd.

Plat bombarderen is de enige optie. Wat er onberedeneerd is ingekomen, komt er ook met redeneren niet meer uit. Plat bombarderen. Een of meer atoombommen. En er ontstaat dan een nieuwe frisse leergierige gecorrigeerde gedachte onder de mensen. En . . . islam behoort dan voorgoed tot het verleden.

En als we dan toch aan het bombarderen zijn, laten we het dan meteen eens en voor altijd goed doen - net zoals destijds met Hitler-Duitsland en Japan. Dus zo ook: Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Sudan en zo nodig nog een paar van die van god vergeven heidense mensonterende op de beschaving pissende naties.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Okt 19, 2008 9:01 pm

hans van de mortel schreef:En als we dan toch aan het bombarderen zijn, laten we het dan meteen eens en voor altijd goed doen - net zoals destijds met Hitler-Duitsland en Japan. Dus zo ook: Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Sudan en zo nodig nog een paar van die van god vergeven heidense mensonterende op de beschaving pissende naties.

Ben jij het die altijd zegt : Hersens gebruiken. Nadenken. Zelfstandig nadenken, welteverstaan!

Ga jij die bommen gooien Hans, en ga jij dan na die tijd met droge ogen kijken naar de verwoesting die de bommen aangericht hebben?
Ga jij dan kijken naar de verscheurde lichaamdelen van kleine kinderen, baby’s , oude van dagen, vrouwen en mannen die overal verspreid liggen ?
Ga jij kijken hoe mensen nog half levend verbrand of verminkt creperen van de pijn?

Bedoel je zo iets? Ik hoop maar dat jij dit niet meent Hans.
Ik wil niet dat er op dit forum opgeroepen wordt tot genocide,

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Okt 19, 2008 9:07 pm

Hans zei:
En als we dan toch aan het bombarderen zijn, laten we het dan meteen eens en voor altijd goed doen - net zoals destijds met Hitler-Duitsland en Japan. Dus zo ook: Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Sudan en zo nodig nog een paar van die van god vergeven heidense mensonterende op de beschaving pissende naties.
Dan ben je toch geen haar beter dan de verdorven moslims?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Okt 20, 2008 12:14 am

Ariel schreef:
hans van de mortel schreef:En als we dan toch aan het bombarderen zijn, laten we het dan meteen eens en voor altijd goed doen - net zoals destijds met Hitler-Duitsland en Japan. Dus zo ook: Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Sudan en zo nodig nog een paar van die van god vergeven heidense mensonterende op de beschaving pissende naties.

Ben jij het die altijd zegt : Hersens gebruiken. Nadenken. Zelfstandig nadenken, welteverstaan!

Ga jij die bommen gooien Hans, en ga jij dan na die tijd met droge ogen kijken naar de verwoesting die de bommen aangericht hebben?
Ga jij dan kijken naar de verscheurde lichaamdelen van kleine kinderen, baby’s , oude van dagen, vrouwen en mannen die overal verspreid liggen ?
Ga jij kijken hoe mensen nog half levend verbrand of verminkt creperen van de pijn?

Bedoel je zo iets? Ik hoop maar dat jij dit niet meent Hans.
Ik wil niet dat er op dit forum opgeroepen wordt tot genocide,

NEE! Dat zal ik nooit doen. Tenminste, dat denk ik nu. Maar stel dat ik de macht zou hebben? Stel dat . . . ik ben ook maar een mens met goede bedoelingen. Ik waarschuw en fulmineer tegen de waanzin die religie teweeg kan brengen onder beschavingen. Ik verafschuw de politiek van Amerika. Ik verafschuw de politiek van de orthodox opgevoede christelijke Jezus als God-liefhebber Balkenende. Politiek is smerig. Vooral in en vanuit Amerika.

Miljoenen Duitsers, miljoenen Japanners keurden hun leider goed. Dan heb ik geen moeite met al die miljoenen mensen die daarom vernietigd werden. Want ik HAAT agressie. Dat daar onschuldige slachtoffers bij vallen ervaren wij dagelijks in Afghanistan. Dat zijn ook vaders en moeders met kinderen. Dat praat ik niet goed. Balkenende ook niet. Maar hij stuurt daar wel militairen en materieel naar toe, en dat zou ik NOOIT doen. Bemoei je met jezelf! In navolging van wat Churchill leerde. Maar waar jij vergeet aan te denken is dat het niet uitmaakt: een of tien miljoen doden. Een moeder heeft maar een of meer zonen, en niet tienduizenden. Elk slachtoffer van geweld is er een teveel. Ik ben dan ook voor ’oog om oog, tand voor tand. Dus . . . bommen op Japan? HEEL TERECHT! Want waar ging het om? Ook in de kwestie Hitler-Duitsland. Zowel Hitler als die goddelijke onnozele kutkeizer van Japan waren oorlogszuchtige moordenaars. Beiden doodschieten hadden hun eigen aanhangers moeten doen. Dat deden ze niet. Lees de bijbel nou eens een keer goed door. Dan begrijp je dat de oplossing lag in totale uitroeing. Of dit nou gebeurt door een tsunami, orkaan, vulkaan, aidspret, kanker, pest, malaria, tyfus, melaatsheid of Spaanse griep.

Toe nou Ariel! Wat maakt het nou uit? Voor vele mensen in de wereld wacht het eeuwige paradijs. Zowel bij de christelijke zieltjes als bij de moslim-gekken. Een moeder kan wel een zoon baren. Maar wat een vreugde geeft dat voor die zoon in de wetenschap dat hij zijn moeder binnen korte tijd moet verliezen? Door een bom op haar hoofd? Door een plotselinge ziekte? Door niets van dit alles? En waarom ging ze dan dood? Vroeg toen de zoon aan de moeder. Tja . . . zei de dokter . . . hartstilstand.

Alle reden om er wat van te maken in deze wereld. En als er nu zoiets bestaat als Hitler-Duitsland, Japanse goddelijke keizerlijkheid - dan zeg ik nu: snel wat van die grote bommen erop om erger te voorkomen. Op Hamas bijvoorbeeld. Of Iran. Of Sudan. Of Egypte. Of Pakistan. Of Afghanistan. Of op Amerika! Zou ook eens leuk zijn voor de verandering.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Terug naar “Prullenbak”