wartaal.

Links666

Re: wartaal.

Berichtdoor Links666 » Zo Mar 08, 2009 5:39 pm

Silly schreef:Net zo zeker dat ik ben dat er kwaad bestaat

Oh ja! De duvel! Nu voeg je aan je wereldvisie al wéér een onzichtbare hypothetische figuur toe. Waarom geen 3e of 4e of 5e god/satanfiguur?

Deze superallesomni god ... is voor mij juist net die kracht die de harmonie in de wereld kan herstellen.
Volgens mij is dit verder een never ending story.

May the Force be With You! Afbeelding :)

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Zo Mar 08, 2009 11:07 pm

ja ik zie het ook zo hoe triest het ook is, ik begrijp heus wel dat dat soms wat 'rauw' op iemands dak kan vallen maar het is helaas de trieste realiteit.. t is zoveel gemakkelijker veilig wat op dat nummer te storten als 'ontwikkelingsgeld' en kijk eens NL GEEFT zoooveeel, goed hè!! nou en?? het is pure gemakszucht om dat schuldgevoel af te kopen of te onderdrukken want gerichte daadwerkelijke hulp.. tsja dàt ligt ff moeilijker! Dus je ziet uiteindelijk denken we over grote lijnen eender en dus moeten we ophouden die bakken met geld te storten want t maakt alleen de bankrekening vet vd moegabes en consorten in alle werelddelen.. zet die lui af, gooi ze in de gevangenis en help de mensen zèlf en dan maar hopen dat dààr onderling niet weer vdie potentaten uit opstaan zoals kennelijk vaak helaas t geval is.. en dat is niet voorbehouden aan die werelddelen... hè Brown en Bakellende? om er maar eens een paar met een b te noemen.. :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Silly

Berichtdoor Silly » Ma Mar 09, 2009 4:57 pm

Links666 schreef:
Silly schreef:Net zo zeker dat ik ben dat er kwaad bestaat

Oh ja! De duvel! Nu voeg je aan je wereldvisie al wéér een onzichtbare hypothetische figuur toe. Waarom geen 3e of 4e of 5e god/satanfiguur?

Deze superallesomni god ... is voor mij juist net die kracht die de harmonie in de wereld kan herstellen.
Volgens mij is dit verder een never ending story.

May the Force be With You! Afbeelding :)

hahaha :lol: Hoewel ik je wel leuk vind moet ik ff zeggen dat scepticisme geen kunst is Links..
Zal ik eens op een site uit gaan zoeken hoe het precies zit.... nee toch maar niet :D jij je ding, ik het mijne..
Er zijn vast genoeg dingen die jij ook niet uit kan leggen :smile:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Terug naar “Prullenbak”