junk

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik zou Ariel willen verzoeken om dit deel van deze topic in de prullebak te dumpen. :x
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche? Waarom wil jij die achterlijken telkens verdedigen zeg?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

junk

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Ik zou het niet weten, wellicht kan je dat later aan Fortuin vragen of zijn soortgelijken in Amsterdam... Ik kan je wel vertellen hoe jullie dochters zijn... wil je dat weten of is dat al bekend bij jou?
Ach beste jongen, wij spreken niet echt over "onze" dochters in het algemeen, we gaan ervan uit dat die allemaal verschillende persoonlijkheden hebben, niet zoals de in macabere vodden ingepakte vette broedzeugen die jullie als vrome moslima's achter jullie aan laten sjokken.

Interessant te weten dat jij al in de criminaliteitsstatistieken als VERKRACHTER voorkomt, kom zeg s fiere zoon van Allah, wat heb je zo nog al uitgevreten?

Tuurlijk is ons bekend wat jullie gewoonten zijn, waarom denk je dat hoe langer hoe meer Europeanen jullie de Middellandse zee willen over schoppen?
Ik zou jou dochter een keer willen tegenkomen, dan komt ze poes lief terug. Dan kan je zien dat er een grote verschil tussen charme en verkrachting... Dan kan ze dat jou zelf uitleggen wellicht dat je het begrijpt als je haar mooie rose blosje op haar wangen ziet... We are not only fighters but also lovers...
Laatst gewijzigd door ihsanyd op zo jul 04, 2010 12:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

Ja jij toch? je vroeg toch of ik me niet wilde mengen in jouw eenzijdige gejank, nou en dat doe ik dus wel, jammer he, ga jij je zegeningen tellen?

Ik denk dat jij je toch eens moet checken hoor, waren papa en mama toevallig al familie voordat ze gingen trouwen? :roll2:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ik zou Ariel willen verzoeken om dit deel van deze topic in de prullebak te dumpen. :x
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche? Waarom wil jij die achterlijken telkens verdedigen zeg?
Ja Pilgrim, vertel eens waarom dit weg zou moeten?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Ik zou jou dochter een keer willen tegenkomen, dan komt ze poes lief terug. Dan kan je zien dat er een grote verschil tussen charme en verkrachting... Dan kan ze dat jou zelf uitleggen wellicht dat je het begrijpt als je haar mooie rose blosje op haar wangen ziet... We are not only fighters but also lovers...
Haha, mijn dochter had een goeie parafrase op Vader Cats(niet vader Pilgrim): al draagt de moslim een gouden ring, het blijft een lelijk ding.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

Bloodgod schreef: Ik denk dat jij je toch eens moet checken hoor, waren papa en mama toevallig al familie voordat ze gingen trouwen? :roll2:
Neef en nicht ja, zoals de kalief van Rotterdam en zijn kopvodwijfje.
Laatst gewijzigd door mercator op zo jul 04, 2010 12:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Bloodgod schreef:Ja jij toch? je vroeg toch of ik me niet wilde mengen in jouw eenzijdige gejank, nou en dat doe ik dus wel, jammer he, ga jij je zegeningen tellen?

Ik denk dat jij je toch eens moet checken hoor, waren papa en mama toevallig al familie voordat ze gingen trouwen? :roll2:
Nee verre van dat, als ik jou was zou ik eerder een DNA test laten uit voeren of je vader wel echt jouw vader is en niet een van der slippertje van je mams met een Turk of Marrokaan...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef:
Ik zou jou dochter een keer willen tegenkomen, dan komt ze poes lief terug. Dan kan je zien dat er een grote verschil tussen charme en verkrachting... Dan kan ze dat jou zelf uitleggen wellicht dat je het begrijpt als je haar mooie rose blosje op haar wangen ziet... We are not only fighters but also lovers...
Haha, mijn dochter had een goeie parafrase op Vader Cats(niet vader Pilgrim): al draagt de moslim een gouden ring, het blijft een lelijk ding.
Geen woorden maar daden Mercator, ik ga me stuk lachen als je dochter aanpapt met een moslim, het zou niet de eerste of laatste keer zijn, velen zijn haar voorgegaan en vele zullen haar volgen....

PS: we dragen geen gouden ring, dat hebben we niet nodig om indruk te maken... Wat moet een echte vrouw nou met een een halve man als een Belg of Hollander? Tenzij ze er eentje wilt om onder de duim te houden want voor meer zijn jullie niet goed voor. Voor hun behoeftes komen ze toch uiteindelijk bij de buitenlanders....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Nee verre van dat, als ik jou was zou ik eerder een DNA test laten uit voeren of je vader wel echt jouw vader is en niet een van der slippertje van je mams met een Turk of Marrokaan...
Daar is ie echt door geobsedeerd hé... ik geloof dat het BFA was die hier heel overtuigend argumenteerde dat moslims nooit iets gepresteerd hebben door hun totale fixatie op sex. Onze "geleerde" moslim hier komt dat telkens weer even illustreren. Ik begrijp je frustratie wel hoor oh fiere woestijnzoon, het is nogal confronterend om met deze weersomstandigheden de vergelijking te moeten maken tussen de zelfbewuste Europese dames en de in een gevangenis van stinkend zwart textiel als vetbuidels rondsleffende moslimwijfjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ik zou Ariel willen verzoeken om dit deel van deze topic in de prullebak te dumpen. :x
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche? Waarom wil jij die achterlijken telkens verdedigen zeg?
Ik verdedig ze helemaal niet. Ihsan wil je alleen maar opjutten. Het is gewoon een scheldpartij geworden wat ook negatieve aandacht trekt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Geen woorden maar daden Mercator, ik ga me stuk lachen als je dochter aanpapt met een moslim, het zou niet de eerste of laatste keer zijn, velen zijn haar voorgegaan en vele zullen haar volgen....

PS: we dragen geen gouden ring, dat hebben we niet nodig om indruk te maken... Wat moet een echte vrouw nou met een een halve man als een Belg of Hollander? Tenzij ze er eentje wilt om onder de duim te houden want voor meer zijn jullie niet goed voor. Voor hun behoeftes komen ze toch uiteindelijk bij de buitenlanders....
Ach ja droom jij maar verder. De onnozele gansjes hier die met moslims aanpappen komen daar 1. al gauw van terug of 2. worden uiteindelijk opgenomen in psychiatrische klinieken in de afdeling hysterici.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Het is gewoon een scheldpartij geworden wat ook negatieve aandacht trekt.
Dat is toch de aandacht die moslims nodig hebben?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Nee verre van dat, als ik jou was zou ik eerder een DNA test laten uit voeren of je vader wel echt jouw vader is en niet een van der slippertje van je mams met een Turk of Marrokaan...
Daar is ie echt door geobsedeerd hé... ik geloof dat het BFA was die hier heel overtuigend argumenteerde dat moslims nooit iets gepresteerd hebben door hun totale fixatie op sex. Onze "geleerde" moslim hier komt dat telkens weer even illustreren. Ik begrijp je frustratie wel hoor oh fiere woestijnzoon, het is nogal confronterend om met deze weersomstandigheden de vergelijking te moeten maken tussen de zelfbewuste Europese dames en de in een gevangenis van stinkend zwart textiel als vetbuidels rondsleffende moslimwijfjes.
De weersomstandiheden? hahahahahahha, hoe minder kleren hoe sneller het gepiept is... Veni Vidi Vici, been there done that, op bepaalde momenten geeft die zachte g toch een sexy geluid... Ihsan met belgische limburgse accent klinkt echt mooi ook al zeg ik dat zelf...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ik zou Ariel willen verzoeken om dit deel van deze topic in de prullebak te dumpen. :x
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche? Waarom wil jij die achterlijken telkens verdedigen zeg?
Ik verdedig ze helemaal niet. Ihsan wil je alleen maar opjutten. Het is gewoon een scheldpartij geworden wat ook negatieve aandacht trekt.
Heerlijk om te zien hoe dwazen reageren als je op hun niveau de discussie aangaat. :wink:

Afbeelding

Een leuke interessante psychologische experiment.

en dan zegt ie ook nog zonder blikken of blozen:
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche? Waarom wil jij die achterlijken telkens verdedigen zeg?
Hilarisch gewoon!!
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Schepsel »

Ik sluit me bij Pilgrim aan. Dit verwordt tot een kinderachtig bekvechten; dit is geen discussie meer maar eerder een afgang.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

Schepsel schreef:Ik sluit me bij Pilgrim aan. Dit verwordt tot een kinderachtig bekvechten; dit is geen discussie meer maar eerder een afgang.
Dat was nodig om te laten zien dat het betwetertje helemaal niet zo vroom is als hij zich voordoet.
Het is ook niet leuk, maar soms moet je de mensen even op hun tenen laten lopen, ach meneertje doet zich zo amicaal voor, maar vergeet niet dat juist deze achterliggende gedachte van het westen veroveren zich hier in ons huis bevindt.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

Nou, ik moet zeggen dat ik het ergens wel met ihsand eens ben wat betreft man/vrouw en gewoon neuken om het neuken.

Ik zou een moslim nemen om eens lekker een keer mee van bil te gaan.
Dan weet je tenminste zeker dat hij verder niets te bieden heeft.

Voor een "relatie" beperk ik me toch tot een Nederlanden, Belg, Duitser .... een autochtone europeaan dus.

Nee ihsand heeft gelijk: een moslimman is neukbaar en meer niet.
(en.... na het verrichten van zijn taak gaarne direct vertrekken)
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:
mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ik zou Ariel willen verzoeken om dit deel van deze topic in de prullebak te dumpen. :x
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche? Waarom wil jij die achterlijken telkens verdedigen zeg?
Ja Pilgrim, vertel eens waarom dit weg zou moeten?

Omdat...Omdat deze onzin NIETS meer met Allah = AL ILAH = The God = God te maken heeft.
Wat jullie hier doen is vuil spuwen. En we weten waar vuil thuis hoort. In de prullenbak. .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: junk

Bericht door Dhana »

Ik heb maan woord voor hoe Ihsan zichzelf hier ontmaskerd heeft: :yuk:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Omdat...Omdat deze onzin NIETS meer met Allah = AL ILAH = The God = God te maken heeft.
Wat jullie hier doen is vuil spuwen. En we weten waar vuil thuis hoort. In de prullenbak. .
Vind ik niet hoor. Het illustreert nog maar s dat er onder elke zogezegde beschaafde moslim een bloeddorstige barbaar schuilt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Waarom? Is toch uitermate verhelderend wat betreft de Moslimistische psyche?
Hilarisch gewoon!!
Dat van die gouden ring had je helemaal verkeerd begrepen. In de tijd van Jacob Cats (Gouden Eeuw van Holland, toen er hier nog geen moslims rondsleften) werden apen op de kermis getoond, met een gouden ring door hun neus om ze aan voort te trekken. Vandaar het oorspronkelijke spreekwoord: al draagt de aap een gouden ring , het blijft een lelijk ding.

Heeft niets te maken met een ring aan de vinger. Onthoud het nu maar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: junk

Bericht door Manon »

ishanyd schreef:Hey ik kan er ook niks aan doen dat jullie niks presteren in de slaapkamer, waarom denk je dat jullie dochters altijd achter ons aan rennen?
ik vind het altijd zo grappig dat moslims ervan uit gaan dat mensen met één kind het maar één keer gedaan hebben... Dit impliceert natuurlijk dat als zij 12 kinderen hebben, ze het toch wel al twaalf keer gedaan hebben zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:Nou, ik moet zeggen dat ik het ergens wel met ihsand eens ben wat betreft man/vrouw en gewoon neuken om het neuken.

Ik zou een moslim nemen om eens lekker een keer mee van bil te gaan.
Dan weet je tenminste zeker dat hij verder niets te bieden heeft.

Voor een "relatie" beperk ik me toch tot een Nederlanden, Belg, Duitser .... een autochtone europeaan dus.

Nee ihsand heeft gelijk: een moslimman is neukbaar en meer niet.
(en.... na het verrichten van zijn taak gaarne direct vertrekken)
En denk je dat een Marokkaan of Turk jou zou nemen voor iets anders dan??

Tuurlijk zou je zo een autochtone Europeaan nemen, zodat je hem onder je duim kan houden...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: junk

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:
ishanyd schreef:Hey ik kan er ook niks aan doen dat jullie niks presteren in de slaapkamer, waarom denk je dat jullie dochters altijd achter ons aan rennen?
ik vind het altijd zo grappig dat moslims ervan uit gaan dat mensen met één kind het maar één keer gedaan hebben... Dit impliceert natuurlijk dat als zij 12 kinderen hebben, ze het toch wel al twaalf keer gedaan hebben zeker?
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: junk

Bericht door Manon »

ihsanyd schreef:
circe schreef:
ishanyd schreef:Hey ik kan er ook niks aan doen dat jullie niks presteren in de slaapkamer, waarom denk je dat jullie dochters altijd achter ons aan rennen?
ik vind het altijd zo grappig dat moslims ervan uit gaan dat mensen met één kind het maar één keer gedaan hebben... Dit impliceert natuurlijk dat als zij 12 kinderen hebben, ze het toch wel al twaalf keer gedaan hebben zeker?
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit..
Nog leuker! Enkel als je kinderen produceert heb je een supergeslaagd neuknummertje? is het dat?
Het lijkt bijna op het antwoord van een 9 jarige tijdens een voorlichtingsles: wanneer komt de man klaar: "na de daad", en wanneer komt de vrouw klaar : "negen maanden later?".
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie