junk

ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: junk

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim = Voldoende
Schepsel = Voldoende
Mercator = Zwaar onvoldoende, had totaal geen idee dat hij een proefkonijn was tot veel later dankzij Pilgrim
Bloodgod = Een negatief cijfer en waarschijnlijk IQ. Had tot het einde nog steeds niet door waar hij aan mee deed..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Tuurlijk zou je zo een autochtone Europeaan nemen, zodat je hem onder je duim kan houden...
Onze fiere kamelenhoeder heeft last van het syndroom van de Vagina Dentata. De angst van de man om door het geslachtsdeel van de vrouw opgeslokt te worden. Is een bijverschijnsel van castratie-angst.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:En denk je dat een Marokkaan of Turk jou zou nemen voor iets anders dan??
Tuurlijk niet. net zoals ik een marokkaan of turk voor niets anders zou nemen.

Ik heb een turkse poetsvrouw..... :evil:
Tuurlijk zou je zo een autochtone Europeaan nemen, zodat je hem onder je duim kan houden...
Nee lieverd, "onder de duim houden" gebeurt misschien in islam maar niet in mijn huis.
Ik heb het niet nodig om macht over een ander te hebben.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: junk

Bericht door Schepsel »

Ik had nog gelijk ook :shock:

Ihsanyd zat Mercato enzo gewoon op te jutten, ik vond de overgang van 'rustige' reacties naar het hysterisch gekrakeel over het overnemen van het Westen wel érg groot ineens.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: junk

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Ik had nog gelijk ook :shock:

Ihsanyd zat Mercato enzo gewoon op te jutten, ik vond de overgang van 'rustige' reacties naar het hysterisch gekrakeel over het overnemen van het Westen wel érg groot ineens.
Bwah... ik ga ervan uit dat die stoere macho-praatjes van onze moslim-geleerde wel degelijk uit zijn "hart" komen, ze zijn alleszins dezelfde als die doorgaans uit de mondjes van onze bruine nieuwkomers te vernemen vallen, wanneer ze zich niet beter hoeven voor te doen dan ze werkelijk zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: junk

Bericht door ihsanyd »

Schepsel schreef:Ik had nog gelijk ook :shock:

Ihsanyd zat Mercato enzo gewoon op te jutten, ik vond de overgang van 'rustige' reacties naar het hysterisch gekrakeel over het overnemen van het Westen wel érg groot ineens.
Schepsel,

Jij bent een van de weinige redelijke mensen op dit forum. Eentje die gewoon een intellectuele discussie aangaat met argumenten en die haar verstand gebruikt en niet wordt gedreven door angst, waanbeelden en emoties.

Vooral zo blijven doorgaan.

Mvg. Ihsan

PS: Ik wil die gasten behandelen zoals ze behandeld dienen te worden. Nette manieren kennen ze niet en dus verlaag ik me even tot hun niveau, anders bevatten ze niet wat ik zeg.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: junk

Bericht door silkyboxershortXL »

Schepsel, even zijn posten doorlezen en al snel kom je de meest banale inzichten tegen. Hij is moslim en dat betekent
dat als jij aangerand zou worden hij er bij staat en het niet zijn verantwoordelijkheid vind er ook maar iets daar aan te doen. Sterker nog, je had daar maar niet moeten zijn. Voorzichtigheid is geboden met zo´n kwasi erudiet personage.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: junk

Bericht door ihsanyd »

silkyboxershortXL schreef:Schepsel, even zijn posten doorlezen en al snel kom je de meest banale inzichten tegen. Hij is moslim en dat betekent
dat als jij aangerand zou worden hij er bij staat en het niet zijn verantwoordelijkheid vind er ook maar iets daar aan te doen. Sterker nog, je had daar maar niet moeten zijn. Voorzichtigheid is geboden met zo´n kwasi erudiet personage.
Het grappige is dat ik degene zou zijn die echt zijn hand zou uitsteken en het in staat zou zijn het te stoppen ongeacht wie de aanrander is, terwijl Silky gewoon van afstand uit angst zou kijken en niks zou durven doen... Dit soort zaken heb ik al veel vaker mee gemaakt, er is niks ergers dan lafheid..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: junk

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Het grappige is dat ik degene zou zijn die echt zijn hand zou uitsteken en het in staat zou zijn het te stoppen ongeacht wie de aanrander is, terwijl Silky gewoon van afstand uit angst zou kijken en niks zou durven doen... Dit soort zaken heb ik al veel vaker mee gemaakt, er is niks ergers dan lafheid..
Man, jij bent een HELD zeg !
Verder denk ik dat je gewoon zit te slijmen tegen Schepsel :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: junk

Bericht door silkyboxershortXL »

@Ihsan Het gaat nu erom of je je verantwoordelijk zou voelen iets te doen vanuit het moslim gedachtegoed.
Dat is een van de dingen die je mij zelf hebt geleerd. Ik weet niet precies meer waar, maar het ging er bv een keer over
wat te doen met die "rot Marokkaanse jongetjes", en dat jij daar niet voor verantwoordelijk bent. En er niets aan zal doen, m.a.w., de christen zal zich verantwoordelijk moeten voelen en de moslim die het over moet laten aan allah.
Vooral niet treden in de vrijheid van de dader. Voorzover ik zie is dit behoorlijk fundamenteel in de islam en het verklaart mij ook veel van de rottigheid in de diverse moslimlanden.
Ik verbaas me al wat langer over jouw posten de laatste tijd, ik voel een verandering in je gemoed. Als ik zou moeten
raden naar het waarom zou ik denken dat je je eiland hebt gekocht, misschien is er ook een vrouw, misschien ook een adept die je leert hoe forumleden redeneren.
Hahaha hoor net Herman Finkers over bijbeltaal; bestel toch niet een bal des gehakt in het cafetaria. Nou ja op zo´n
warme dag is het geboden wat luchtig te blijven. Nog iets anders wat zo lekker luchtig is; Ik las dat Mohammed zelf wel zijde mocht dragen, 2 hemden had hij in onderhoud, droeg hij ook onderbroeken?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: junk

Bericht door Dhana »

Mohammed kreeg wel meer gunsten van zijn hersenspinsels toebedacht. Zo mocht die in tegemstelling tot de rest vanm het manvolk, zo vaak trouwen of een veeg uitdelen als hij zelf verkoos. Als die geen zin om er ook mee te trouwen, verklaarde hij haar tot slavin. God mag weten in hoeveel verschillende vrouwen die klaargekomen is en dan wordt ons seksuele perversisteit verweten!!!! Ik moet nog zien wie hier in het westen ook maar in de buurt komt van de wan- en misdaden van Mohammed. Zelfs Dutroux is nog een zwak aftreksel.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:

Je bevestigt toch maar steeds weer je werkelijke bedenkelijke niveau en daarmee dat van je geloof en geloofsnoten.
Nee even correctie: ik pas me aan aan jullie niveau even jullie een spiegel voorhouden, niet op eens gaan piepen dan...[/quote]


Uhh????
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie