junk

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Ariel »

Deze column legt de vinger op de zere plek.
Klink en Klink
column Theodor Holman.

'Onze naam is Ab Klink. Wij zijn de minister, de CDA-onderhandelaar, de beoogd fractievoorzitter. Wij zitten bij Pauw & Witteman en wij hebben een onthulling: wij hebben een meervoudige persoonlijkheid.

Zo begonnen wij aan de onderhandelingen met de VVD en de PVV terwijl wij wisten wat de standpunten van de PVV waren. Maar gaandeweg de onderhandelingen ontdekten wij wat de standpunten van de PVV waren. En...''

Witteman: ''Neemt u mij niet kwalijk dat ik u even onderbreek, mijnheer Klink, maar wist u al niet voordat u aan de onderhandelingen begon, wat de standpunten van de PVV waren?''
''Zeker, wisten wij dat. De PVV wil bijvoorbeeld een immigratiestop. Maar tijdens de onderhandelingen kwamen wij erachter dat de PVV een immigratiestop wilde.''

Pauw: ''Ik snap het toch niet. Had u dat niet eerder kunnen bedenken? U wist toch dat de PVV in een gedoogkabinet wilde zitten?''
''Zeker, maar dat is één van de fouten die wij hebben gemaakt. Wij wisten dat de PVV het zogeheten Deense model wilde hanteren, maar toen wij gingen onderhandelen, bleek dat de PVV het Deense model wilde hanteren. En dat was het moment waarop wij dachten: willen wij dit voor onze verantwoording nemen? En wij zeiden tegen onszelf: nee.''

Witteman: ''U heeft toen die brief naar de fractie geschreven?''
''Wij hebben een brief geschreven aan Henk en Maxime en die brief hebben wij toen aan iedereen geschreven.''

Pauw: ''In die brief meldt u dat Geert Wilders zou zeggen wat hij altijd al zegt. Dat had u toch al kunnen weten? Dat is toch geen nieuws voor u?''
''Wij willen niet ingaan op die brief, want die brief hebben wij alleen geschreven aan Henk en Maxime, en omdat iedereen die brief nu heeft aan wie wij hem hebben geschreven, willen wij daar niet op ingaan. Maar wij kunnen u wel zeggen dat wij schrokken van het feit dat Geert Wilders wilde zeggen wat hij altijd al wilde zeggen.''

Witteman: ''Zou u onder deze omstandigheden nog minister willen worden als Verhagen u vraagt?''
''Wij hebben ons vanaf het begin gerealiseerd dat wij het besluit moesten nemen om uit de fractie te stappen; dus zou het volgens ons wel kunnen dat wij eventueel minister worden.''

http://www.parool.nl/parool/nl/508/THEO ... link.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Ariel »

Wijffels ziet 'enige manipulatie' van CDA

CDA-prominent Herman Wijffels vindt dat het partijbestuur de uitkomst van het congres manipuleert door de bijeenkomst al voor komende zaterdag op de agenda te zetten.

,,Ik zie wel dat er enige sprake is van manipulatie”, zegt Wijffels in de Volkskrant. ,,Voor de onderhandelaars is het een ideaal scenario: we zitten nu zo dicht op zaterdag dat er voor de tegenstanders geen tijd meer is om zich te organiseren.”

Wijffels zal niet naar het congres komen om te protesteren tegen de samenwerking met de PVV. Hij geeft zaterdag de voorkeur aan twee spreekbeurten die hij elders in het land moet houden.

De CDA-leden die zich tegen samenwerking met de PVV keren, zullen het ook zonder de steun moeten doen van Willem Aantjes. De oud-fractievoorzitter liet zich als een van de eerste kritisch uit over de koers van Verhagen, maar zal geen spreektijd aanvragen. Ook oud-premier Dries van Agt laat de beurt aan zich voorbij gaan. ‘In één minuut kun je alleen maar kreten slaken.’

Arie Oostlander, oud-directeur van het Wetenschappelijk Instituut, vult aan dat hij al een halve eeuw lid is en ‘dan schijn je je mond te moeten houden’.

De ‘dissidenten’ Kathleen Ferrier en Ad Koppejan zullen de CDA-leden wel toespreken. Fractievoorzitter Maxime Verhagen is er niet in geslaagd de bezwaren van het tweetal weg te nemen. Een definitief oordeel hebben beide Kamerleden nog niet. Zij wachten de uitkomst van het congres af.

"Ik wil daarbij niet alleen kijken naar de stemverhoudingen, maar ook naar de gehele sfeer tijdens het congres", aldus Ferrier op Nu.nl.

Ook voormalig onderhandelaar Ab Klink zal spreken. „Ik vind diep van binnen uit: dit moet het CDA gewoon echt niet willen.” Hij verwacht echter dat het congres wel met het akkoord zal instemmen.

Op het congres krijgen de leden die willen spreken, daarvoor maximaal 1 minuut de tijd.

De animo onder leden is groot. Het CDA-bestuur heeft al ruim 3000 aanmeldingen binnen.

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/art ... n_CDA.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Links666 »

Nou, met die twee anti-PVV'ers binnen het CDA weet ik niet of dit wel een stabiele regering gaat worden ...
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Schepsel »

Links666 schreef:Nou, met die twee anti-PVV'ers binnen het CDA weet ik niet of dit wel een stabiele regering gaat worden ...
Ze zouden toch met elkaar om moeten kunnen gaan zolang die anti-PVV'ers niet dwangmatig het tegenovergestelde gaan willen van de PVV? Oftewel: Ze kunnen het een smerig stel bruinhemden vinden, zolang ze in de praktijk maar een beetje met elkaar op gaan schieten. Zolang ze maar niet dwangmatig ''tegen'' willen zijn valt het misschien nog mee ook, wat dat betreft.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Links666 »

Schepsel schreef:Ze zouden toch met elkaar om moeten kunnen gaan zolang die anti-PVV'ers niet dwangmatig het tegenovergestelde gaan willen van de PVV? Oftewel: Ze kunnen het een smerig stel bruinhemden vinden, zolang ze in de praktijk maar een beetje met elkaar op gaan schieten. Zolang ze maar niet dwangmatig ''tegen'' willen zijn valt het misschien nog mee ook, wat dat betreft.
De PVV heeft bepaalde punten bedongen. Zodra zo'n nieuwe regering die PVV-punten gaat uitvoeren, denk je dat die dissidenten dan vóór zullen stemmen?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Pilgrim »

Dehaene gebruikt Wilders als bliksemafleider voor eigen graaicultuur

Traditionele politici moeten wil van de kiezer respecteren

Volgens Jean-Luc Dehaene is de Nederlandse regeringssamenwerking met de partij van Geert Wilders gevaarlijk voor de democratie. Dehaene meent dat de Europese Unie het regeringsbeleid nauwlettend in de gaten zal moeten houden. Het Europarlementslid probeert daarmee de druk op het CDA, dat zaterdag een ledencongres organiseert, op te voeren.

Dat de man die destijds als premier het parlement buiten werking stelde met ‘volmachten’ zich nu opwerpt als redder van de democratie, is ronduit lachwekkend. Met zijn uithaal naar de Nederlandse regering probeert de voormalige CD&V-premier bovendien de aandacht af te leiden van de graaicultuur waaraan hij zich in eigen land schuldig maakt. Deze week raakte immers bekend dat Dehaene alleen al bij AB Inbev kan rekenen op een aandelenportefeuille ter waarde van 2,7 miljoen euro – naast zijn vergoeding als ‘bestuurder’ en zijn wedde als Europarlementslid. Als Dehaene zich afvraagt hoe de fameuze ‘kloof’ tussen burger en politiek er precies is gekomen, mag hij alvast beginnen met de hand in eigen boezem te steken.

Het Vlaams Belang is van mening dat de traditionele politici zich niet hoeven te bemoeien met de regeringsvorming in buitenlandse democratieën. Een schutskring tegen welke democratische partij dan ook – waarop Dehaene en co nu blijkbaar ook voor de PVV van Wilders aansturen – zijn uit den boze. De traditionele politici moeten de wil van de kiezer eindelijk leren respecteren.

Bruno Valkeniers Voorzitter Vlaams Belang

Joris Van Hauthem Woordvoerder

http://www.politiek.net/hermes/34570" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Ruth »

Links666 schreef:
Schepsel schreef:Ze zouden toch met elkaar om moeten kunnen gaan zolang die anti-PVV'ers niet dwangmatig het tegenovergestelde gaan willen van de PVV? Oftewel: Ze kunnen het een smerig stel bruinhemden vinden, zolang ze in de praktijk maar een beetje met elkaar op gaan schieten. Zolang ze maar niet dwangmatig ''tegen'' willen zijn valt het misschien nog mee ook, wat dat betreft.
De PVV heeft bepaalde punten bedongen. Zodra zo'n nieuwe regering die PVV-punten gaat uitvoeren, denk je dat die dissidenten dan vóór zullen stemmen?
zolang die "PVV-standpunten" niet strijdig zijn met het CDA-beleid hoeven die dissidenten toch niet tegen te stemmen. Het wordt anders als die dissidenten tegen gaan stemmen puur omdat ze dat gevoelsmatig moeten doen, zeker als de stemmingmakerij tegen de PVV doorzet. De term bruin valt niet voor niks steeds vaker. Mensen gaan niet meer op inhoud af maar op gevoel.... en dat wordt eng, gevaarlijk eng.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Monique »

Ruth schreef: Het wordt anders als die dissidenten tegen gaan stemmen puur omdat ze dat gevoelsmatig moeten doen, zeker als de stemmingmakerij tegen de PVV doorzet. De term bruin valt niet voor niks steeds vaker. Mensen gaan niet meer op inhoud af maar op gevoel.... en dat wordt eng, gevaarlijk eng.
Maar dit is toch al vanaf het begin van de PVV aan de hand?
Ik heb nog niemand gehoord die daadwerkelijk inhoudelijk tegen de PVV ingaat.
Het enige dat er gebeurt is dat "men" roept: rasist, fascist, etc..
En dat wordt dan overgenomen door de linkse meute zonder te weten waarom.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Ariel »

Greenpeace beklimt Ridderzaal

DEN HAAG - Actievoerders van Greenpeace hebben de Ridderzaal in Den Haag beklommen en een spandoek opgehangen. De tekst op het spandoek leest ‘Kabinet-Rutte: #viezerkanniet’.

De tekst '#viezerkanniet' kan opgezocht worden op het sociale netwerk Twitter om te discussiëren over de plannen van het nieuwe kabinet, met name met betrekking tot het milieu.

Greenpeace heeft laten weten dat het spandoek “is opgehangen door vijf ervaren klimmers".

De Ridderzaal zelf is met linten afgezet en de politie heeft laten weten dat de actievoerders een half uur de tijd hebben om hun punt te maken. Daarna wordt mogelijk actie ondernomen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7797 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
'Qua milieubeleid is het kabinet-Rutte door en door vies. Rutte, Verhagen en Wilders zetten de deur nog verder open voor vervuilende kolen- en kerncentrales en het verlagen van milieudoelstellingen. Met dit akkoord verlagen de partijen de doelstellingen voor CO2-reductie van 30 naar 20 procent. De oceanen worden leeggevist, de bossen worden wereldwijd gekapt en deze coalitie stelt geen concrete maatregelen voor,' zegt Joris Thijssen, campagnedirecteur van Greenpeace.

In het regeerakkoord is onder meer opgenomen dat agrarische ondernemers worden beloond voor innovatie op het gebied van dierenwelzijn, milieu- of waterbeheer. Ook wil het centrumrechtse kabinet investeren in openbaar vervoer, telewerken en carpoolen.

Kernenergie
In het regeerakkoord staat dat Europese regels leidend zijn voor CO2-reductie en dat het kabinet inzet op een reductie van 20 procent, zoals Europa voorschrijft. Het kabinet stimuleert de opwekking van duurzame energie middels een heffing op de energierekening. Het woord kolencentrale komt noch in Regeerakkoord, noch in Gedoogakkoord voor.

Het nieuwe kabinet zet wel in op kernenergie, een CO2-neutrale manier van energieopwekking. Aanvragen voor vergunningen voor een of meer kerncentrales die aan de eisen voldoen zullen worden ingewilligd.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... erzaal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Mahalingam »

Wat is die actie van Greenpeace raar. Dat gebouw wordt bewaakt. En extra speciaal vanwege de aanwezigheid van Geert. En 5 klimmers worden niet opgemerkt? Dan moet er bewust een andere kant op gekeken zijn. Voor hetzelfde geld had er eentje een AK47 mee kunnen nemen naar boven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Gefeliciteerd! met nieuwe regering

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:Ongetwijfeld. Met zoiets zijn alle linkse partijen en het CDA nu dus hard bezig. [hypocrite.gif]
Nederland is dus wel goed genoeg voor jouw om je opleiding te betalen, maar verder niet.
Dat weten dan ook weer, dwz. je bevestigd het wederom zelf. Iemand met twee paspoorten geeft bitter weinig om dat tweede paspoort.
Aldus het meneertje dat zelf in Thailand woont en zelf ook over twee nationaliteiten beschikt. Zeg eens, heb jij ook eerst in Nederland heerlijk een opleiding genoten waarna je vertrokken bent naar Thailand? Ben jij dus ook een van de velen die over twee paspoorten bezit en zelf bitter weinig geeft om dat tweede paspoortje van je?

En hoe zit het dan het met de vele Hollandse emigranten? Zijn die ook maar parasieten ( d.w.z. hebben eerst op kosten van staat een opleiding genoten en vertrekken dan) en zijn die ook niet loyaal? Hoogtswaarschijnlijk zal jij er met veel onzin, om deze hete brij heendraaien en uiteindelijk antwoorden met nee. Waarom ik dan wel? Ik heb altijd gezegd dat ik als correspondente bij Al Jazeera aan de slag wil, dit heeft niks met loyaliteit naar Nederland toe te maken ( dat maak jij ervan), maar gewoon je dromen achterna gaan. Mocht ik een Hollandse dame zijn geweest die elders wil werken na haar opleiding had je niks gezegd en het zelfs van harte toegejuicht. Maar je dromen achterna gaan is voor vele domrechtste, reactionaire mensen tegenwoordig ook al een hate crime?
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gefeliciteerd! met nieuwe regering

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef: En hoe zit het dan het met de vele Hollandse emigranten? Zijn die ook maar parasieten ( d.w.z. hebben eerst op kosten van staat een opleiding genoten en vertrekken dan) en zijn die ook niet loyaal?
Ik zal je even op de hoogte stellen uit 1e hand.
Een aantal tantes van me is geëmigreerd naar de US en hebben afstand gedaan van hun Nederlandse staatsburgerschap.
Ze zijn volledig Amerikaans en hun kinderen (waarvan een aantal ook in Nederalnd geboren zijn) spreken geen woord Nederlands.

Mijn tantes zijn uiteraard in Nederland naar school geweest..... ze zijn hier immers geboren en veel keus hadden ze dus niet.
Het verschil tussen marokkaanse emigranten en Nederlandse emigranten is dat Nederlanders niet schelden en spugen op het land waar ze vrijwillig heengetrokken zijn.
Hun kinderen spugen en schelden ook niet op de US.... het is NU immers HUN land alwaar zijn vrijwillig verblijven.

Denk je dat Marokkanen ooit eerlijk zullen worden?
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Tukkerin »

Monique, jouw tantes zullen me aan mijn dikke marokkaanse reet roesten. Numan, die zijn mond vol heeft van loyaliteit heeft vast en zeker zelf nog twee paspoorten. En maar met zijn knokige hand naar mij wijzen omdat ik slechts mijn droom wil verwezenlijken. En daar bovenop ook nog eens allerlei dingen in mijn mond leggen..en me vals betichten van dingen.

En wie spuugt er op Nederland? Ik ken meer Marokkanen dan jij ooit in je leven zal kennen en geen van die Marokkanen spugen op Nederland.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op za okt 02, 2010 6:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Monique, jouw tantes zullen me aan mijn dikke marokkaanse reet roesten. Numan, die zijn mond vol heeft van loyaliteit heeft vast en zeker zelf nog twee paspoorten. En maar met zijn knokige hand naar mij wijzen omdat ik slechts mijn droom wil verwezenlijken.

En wie spuugt er op Nederland? Ik ken meer Marokkanen dan jij ooit in je leven zal kennen en geen van die Marokkanen spuugen op Nederland.
Nou moe.... jij begint over Nederlandse emigranten en dan interesseren die je niet?
Waarom begin je er dan over?

Zelfs jij spuugt op Nederland, C.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Tukkerin »

Waar oh waar spuug ik op Nederland? Laat me dan eens zien..
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Waar oh waar spuug ik op Nederland? Laat me dan eens zien..
Constant.
Niets deurgt, hollanders zijn smerige rasisten en het enige dat je hier doet is studeren (op kosten van die smerige rasisten) met als enige doel zo snel mogelijk weg te zijn.
Marokko is het paradijs en Nederland is de hel waar je eenmaal moet zitten omdat je ouders hierheen gegaan zijn.
Nu reeds vertrekken is niet aan de orde...omdat....... tsja..... daar komt nooit een acceptabel antwoord op.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Tukkerin »

Heb ik dat ergens gezegd? Jij bent echt een smerige leugenaar, Monique.. maar dat was al duidelijk. Niet alleen ben je een leugenaar, ook ben je heeel achterlijk en behoor jij tot het voetvolk des lands. Het verbaast me daarom niet dat jij slechts die kutMarokkaantjes kent die constant lopen te spugen, maar ondertussen wel teren, op Nederland. Soort zoekt soort he.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Heb ik dat ergens gezegd? Jij bent echt een smerige leugenaar, Monique.. maar dat was al duidelijk. Niet alleen ben je een leugenaar, ook ben je heeel achterlijk en behoor jij tot het voetvolk des lands. Het verbaast me daarom niet dat jij slechts die kutMarokkaantjes kent die constant lopen te spugen, maar ondertussen wel teren, op Nederland. Soort zoekt soort he.
Laat dan maar eens zien waar je je positief uitlaat over Nederland en Nederlanders?
(en dan bedoel ik niet het goede en goedkope onderwijs en de gulle uitkeringen en andere soepsidies)

De scheldpartijen waar je je stelselmatig van bedient beschouw ik als een islamitisch gebrek en zal me daar niet over uitlaten en/of druk maken.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Jij bent echt een smerige leugenaar, Monique.. maar dat was al duidelijk. Niet alleen ben je een leugenaar, ook ben je heeel achterlijk en behoor jij tot het voetvolk des lands.
De helft van wat jij hier verteld klopt niet, en de andere helft is verzonnen.
Vanuit jouw mond is het woord 'leugenaar' ietwat hypocriet. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Tukkerin en Ilona kletsen bij

Bericht door Anneke »

Tukkerin schreef:
Ilona schreef:Yep, inderdaad mijn studiegenoot Izz. Zie hier onder de link naar P&W
Maar ach, iemand die meerdere malen zijn vakken niet haalt hoeven we niet al te serieus te nemen nietwaar :wink:
Sorry hoor, maar niet aanvallend bedoeld, vind jouw reactie echt beneden alle maat. Dat jij het niet eens met hem bent is wel duidelijk, dat ben ik ook niet. Maar om hem nou persoonlijk aan te vallen? En dat uit de mond van jou, jij die nota bene bijna je opleiding moest verlaten.. en dat voor een bachelor.. en hoeveel kan je herkansen, zo een vier keer toch? Iets met balk en splinters. :wink:
Daar wil ik toch nog op terugkomen;
Ik heb mijn studie helemaal niet 'bijna' hoeven te verlaten. Ik denk dat jij het P in 2 niet helemaal hebt begrepen. Ik verwacht ook niet meer van iemand die Theologie als een zware studie beschouwt, zwaarder dan studies als bedrijfswetenschappen :roll2:

En Polleke, ik beschik helaas niet over kopieën van zijn cijferlijst. Wat ik wel weet is dat wij samen in het eerste jaar een vak volgden, dat vrienden die dat vak niet hebben gehaald het het daaropvolgend jaar opnieuw hebben gevolgd, wederom met Izz, en dat dit jaar de eerstejaars weer met hem opgescheept zitten voor exact hetzelfde vak. Dat zijn minstens 3 kansen. Niets beledigends bedoeld, hij is een welbespraakte jongen, maar zijn kennis reikt niet veel verder dan het Midden Oosten.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Izz ad-Din Ruhulessin. Drie staten van de moslimevolutie

Bericht door Tukkerin »

Ilona, je hebt wel 'bijna' je opleiding moeten verlaten, dat waren jouw woorden. En het feit dat jij een tentamen vier keer heb moeten maken voor je het een keer haalt ... ik heb nergens gezegd dat ik Theologie zwaar vind, integendeel, dat haal ik met twee vingers in mijn neus. Waar heb je het vandaan dat ik Theologie zwaar vind? Voor mij is helemaal niks zwaar. Niet iedereen hoeft net als jij uren in de boeken om een opleiding te behalen...
Umm Rania
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Izz ad-Din Ruhulessin. Drie staten van de moslimevolutie

Bericht door Anneke »

Voor een *kuch* studie als Theologie hoef je misschien niet dagen met je neus in de boeken te zitten. Overigens haal ik vrijwel al mijn vakken in de eerste kans. Zo af en toe een hertentamen is wel op zijn plaats, om de stof nog beter tot me op te nemen. Jeetje, waarom verdedig ik mijzelf tegenover jou? :roll:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Izz ad-Din Ruhulessin. Drie staten van de moslimevolutie

Bericht door Ariel »

Tukkerin, dit is een waarschuwing. Als je met Ilona een discussie over jouw en haar studie wil hebben, dan doe je dat maar via PM.
Wij zijn daar niet in geïnteresseerd.
Ik wil niet dat deze draad ook weer verpest wordt door gekibbel en zinloos gebabbel.

Posten in dit en andere topics die me niet aanstaan worden in het vervolg zonder aankondiging verwijderd.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Izz ad-Din Ruhulessin. Drie staten van de moslimevolutie

Bericht door Anneke »

Sorry Ariel :redface:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Izz ad-Din Ruhulessin. Drie staten van de moslimevolutie

Bericht door Ariel »

Ilona schreef:Sorry Ariel :redface:
Dit was niet tegen jou gericht Ilona, trek het je niet aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie